Pagina 37 van 89 EersteEerste ... 273334353637383940414787 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 901 t/m 925 van 2215

Discussie: Heaven7, Algemeen

Last Online
    Gisteren @ 14:14
    Discussies
    3
    Thanks
    1.793

Standaard

Vorige week ben ik snel terug gegaan naar H7 en wel uit pure nieuwsgierigheid naar een dame die ik gespot had bij mijn laatste bezoekje. Een fraaie dame met een overheerlijk voorgevel en een lief koppie. Luana dus. Ik had het al aangekondigd dat ik terug zou komen, maar dit was wel sneller dan verwacht. Maar ....? Ik had vette pech. Deze dame was er niet en zou die dag ook niet komen ...@#$%^&&#@.

Nou ja, niet getreurd want hier loopt meer lekker 'spul' rond. En helemaal FKK.
    Eva (die Bombe) had ik natuurlijk direct gespot, maar nog ff verder kijken. Andere dames die ik op mijn lijstje had staan bleken er ook niet te zijn. Goh, heb je een keer goede voornemens, kun je ze niet tot stand brengen. Life sucks af en toe, nietwaar ....
    Tijdens een wandelingetje buiten spotte ik een heel leuk koppie, met een prachtig figuur. Lekker aan een sigaretje met een vriendinnetje. Er maar eens tegenover gaan zitten en met z'n drieën beetje zitten kletsen. Dat koppie vond ik steeds leuker worden alhoewel ze wel wat schuchter over kwam. Dat is vaker zo met 21 jarige dames en op zich heb ik het daar niet zo op. Liever ietsje ouder dus. Maar dat koppie en dat figuurtje deed het um wel. Dus gevraagd een sleutel te halen en naar een kamertje vertrokken. Lorena werd het dus.

Aangekomen antwoordde ik maar eerst kennis te willen maken tijdens een half uurtje. Dan doet ze OF haar best om te laten verlengen cq je op herhaling te laten komen (klanten binding noemen ze dat) OF ze doet dat niet en maakt zich er van af. Ik had het gevoel dat ze hier een middenweg probeerde te bewandelen want de sessie werd een beetje zo zo. Geen vlees noch vis, weet je. Wel aardig maar niet geweldig. Geen sessie waarbij je over enige tijd nog precies weet welke kamer je had oid.
    PZC ging met de nodige tegenzin leek het wel, dus gevraagd of ze liever PMC deed. En dat bevestigde ze vlot. Dus ben ik hiermee akkoord gegaan want de dames moeten niets doen wat ze niet willen. Jammer vond ik het wel en het was het eerste min puntje.
    Meerder standjes geoefend en alles was wel aardig. Missio bleek nog de meeste voldoening te geven omdat je dan ook een beetje klef kunt tongen. Of wat er voor door ging. Redelijk vlot tot een schot gekomen.
    Al met al was ik content dat ik een half uurtje had gekozen en ik vond het wel zonde van zo'n lekker dametje. Toch haar (uiteraard) netjes bedankt, afgerekend en een lekker biertje gaan nuttigen.
    Vandaag nog eens gekeken, maar ze staat inmiddels ook niet meer op de site. Dus mss was dat het wel ....?

Daarna nog met wat dames zitten dollen en kletsen en op een gegeven moment vond ik het welletjes. Lekker gaan douchen, aangekleed en de lange rit huiswaarts aangevangen. Het was toch weer een gezellige tijd die ik hier had doorgebracht en ik vind deze club toch wel steeds leuker worden. Ondanks dat ik een minder goede keus had gemaakt. Kan gebeuren en hoort bij het risico van deze hobby.

Kom hier graag over enige tijd weer terug.
    Groet,
    K

2. Onderstaande 4 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (22 juni 2016),pret (22 juni 2016),Sjeufke (22 juni 2016),Wentelt Eefje (23 juni 2016)

Last Online
    15 mei 2024 @ 01:58
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002

Standaard

Ik had vanmiddag al mijn werk klaar, en het gras was nog te nat om te maaien. De regenradar gaf aan dat het droog zou blijven, dus nieuwe plannen gemaakt , en gezien het mooie weer maar meteen vanmiddag op de motor afgereisd naar Willich. Reistijd bleek identiek aan die naar Elsdorf, dus daar geen voordelen voor H7..
    Bij aankomst tegen 16 uur was er nog ruim plaats op de parking, en zeker voor mijn motor. Aan de ED mijn 30€ afgegeven, handdoek en berenvel gekregen, en ik kon mijn helm daar achterlaten ....intussen de eerste naakte dames gespot. Trap op naar de kleedruimte, keurig en kleurig, met ruime lockers. Genoeg plaats voor mijn motorkleding, en dat wat daaronder nog zat. Even onder de douche, en voor een eerste ronde naar beneden.

Wie schetst mijn verbazing op het terras?...Cupido die ik afgelopen vrijdag had leren kennen in Bab.....Hij was blij verrast, zat daar al een tijdje moederziel alleen zonder bekende beren, en begroette me uiterst hartelijk. Hij was nog in gezelschap van de poolse Patrizia, maar zij liet ons al snel alleen. Aan de bar binnen voor een cola kregen we gezelschap van twee dames, en met Emilia maakte ik mijn eerste en enige kamer.

Inmiddels was Cupido een massage aan het regelen, en heb ik aan de BBQ wat te eten gehaald. De karbonade was mals en lekker, alhoewel de kok waarschijnlijk verliefd was, want het was bremzout..

Op het terras wa het uiterst rustig, weinig beren, en de meiden die er dan waren bleven bijna allemaal binnen. Ik heb zelfs dames in het verwarmingshok zien zitten, waarvoor zij zich wel verstopten begrijp ik tot op heden niet...Patrizia kwam ook even bij míj zitten en proberen, begreep echter al snel dat ze niet tot mijn doelgroep behoorde.. Al met al was de line up voor mij zeer pover, ook al beweerde de ED bij mijn vertrek dat er 20 dames zouden zijn.
    Buiten werd er door een vijftal beren voetbal gekeken, zij beklaagden zich ook dat de dames verstek lieten gaan.

Met Cupido na zijn massage nog heel gezellig staan praten, en ervaringen uitgewisseld. Hij had een gratis ritje vanmiddag, dus was tevreden met het gebodene. Dit in tegenstelling tot een andere collega beer en mijzelf, beide op hun eerste bezoek hier.

Ik vrees dat mijn gevoel veroorzaakt wordt doordat ik als eerste ervaringen op het wandelvlak SS en vooral Babylon bezocht. Dan ligt de lat toch kennelijk wel heel erg hoog als je andere clubs daartegen gaat afmeten. Ik zal echter op een ander moment op een andere dag mijn bezoek herhalen, en wie weet heb ik gewoon een minder moment getroffen..
    of ik ben gewoon een verwende waterrat die niet snel tevreden is..

Samenvattend zijn de prijzen in H7 - entree 30€,... en - 40 4 30 niet hoog.
    De club is mooi ingericht en schoon, line up voor mijn smaak niet overdadig, kwaliteit noch kwantiteit . Personeel zeer vriendelijk en voorkomend, niets op aan te merken!

4. Onderstaande 9 leden hebben waterrat bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (23 juni 2016),Klatergoud (23 juni 2016),Lesyeux (24 juni 2016),licky luke (23 juni 2016),mechelen (23 juni 2016),Mr Bluenose (24 juni 2016),pret (22 juni 2016),Sjeufke (23 juni 2016),VAZKOR (29 juni 2016)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Op woensdag 15 juni een paar uurtjes binnengewipt bij Heaven7. Ik was in de buurt voor mijn werk en kon deze club op de terugweg naar huis even mooi meepikken.

Bij binnenkomst was het een drukte van heb ik me jou daar. Clubmanager Martin was volop doende met de voorbereidingen voor de Party met Lena Nitro van de volgende dag.
    Veel ijsberen aanwezig voor een woensdag. Ik trof aachen61, die ook weer van de partij was. Nog even even mee gekletst onder het genot van een kop koffie.
    Ik schat zo'n 25 dames aanwezig, die goede zaken deden. Het terras was goed bezet, het zonnetje was volop aanwezig. Tegen de avond kwam de regen weer met bakken uit de lucht. Als eerste kwam ik Lia tegen, die had echter een pannenkoek date. Claudia, ook altijd trefzeker, was nergens te bekennen. Dan maar op zoek naar een alternatief. Sabrina....maar die heeft te zuur gezicht. Er moet wel iets van een klik zijn.

VICTORIA
    Op de doorloop tussen restaurant en gokautomaten werd ik staande gehouden door een goed uitziende slanke dame. Op deze doorloop staat een tweezitter waar de eerste kennismaking zich voltrok. Victoria's presales waren verrekte goed al deed ze vrij snel het voorstel om een kamer op te zoeken. No prob, de voortekenen waren goed.
    Op de kamer geeft Viktoria prima service. En wel zo dat ik het er anderhalf uur mee heb volgehouden. Zeker voor herhaling vatbaar.

Na de kamer met Viktoria een bordje van het buffet genomen. Het eten was prima in verhouding tot de entreeprijs. Goed verzorgd en smaakvol. Nog getwijfeld of ik er een kamertje aan vast zou plakken, doch het verstand laten prevaleren boven het genot.
    H7 ziet mij weer snel terug!

In de stromende regen terug naar huis.

Illusion Plopp!

6. Onderstaande 13 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Dalton (25 juni 2016),forgetskinnyletsgetfatty (25 juni 2016),Interact (25 juni 2016),Klatergoud (25 juni 2016),licky luke (25 juni 2016),mechelen (25 juni 2016),Mr Bluenose (25 juni 2016),pcenter (28 juni 2016),pret (25 juni 2016),Ryuhayabusa ( 8 juli 2016),Smouse (25 juni 2016),Taylor (26 juni 2016),VAZKOR (29 juni 2016)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Heaven7 - Op bezoek voor de massage en een uitgekomen wens
    18 Juni 2016

Na het ontbijt in Babylon (*) vertrok ik naar deze budgetclub want ik had nog die massagebon van een ander forum te goed.

Bij goed weer en vlot verkeer duurt een rit van Babylon naar Heaven7 een 40-tal minuten waarbij je dus probleemloos vòòr 13u kan binnenkomen en genieten van gratis entrée. Ik parkeerde me op de mini-parking en dacht plots aan enkele lovende recensies van ene Claudia: zou ze vandaag komen? De prent van een geile Lena Nitro, die hier de vorige dag haar geburtstag vierde, verwelkomde me wederom vanaf de voorkant van de club en ik ging naar de tralie-inkom versierd met voetballen. Ik werd hartelijk verwelkomd, bedankte voor een ijsbeervel en liep er de ganse dag rond voor 0€: dat is gratis drank, gratis 2nd breakfast, gratis avondeten en gratis omgeven worden door al het moois dat er rondloopt, beste mensen. Aan de theke overhandigde ik mijn massagabon van het ander forum. Ze zei dat de masseur later op de dag aankomt.

Ik kreeg een locker vanonder en maakte deze keer dat ik mijn schoenen er als eerste in stopte. In Babylon was ik dat vergeten en bij het aankleden op het einde merkte ik het verlies pas op. Ik ging naar de theke vragen of ze waren opzij gehouden. Ze hadden mijn schoenen niet en Tina die erbij stond maakte er nog grappen over. Ik ging nogmaals naar de lockers en mijn schoenen waren keurig onder de bank geschoven. Oef! Nu dus gemaakt dat alles zich in de lekker ruime locker van Heaven7 bevond.

Dit werd een rustig dagje met veel relaxen en sauneren. Het weer was erg wisselvallig: in het begin kon ik nog wat in het buitengedeelte vertoeven. Er hingen daar vlaggen van enkele landen met natuurlijk de Duitse, Roemeense en Bulgaarse vlag die in zo'n Duitse Rombul club niet mogen ontbreken. Het weer werd later onweerachtig en het werd vaak erg donker en kil, wat een vreselijk onstabiele zomer. De meiden gingen soms toch even in peignoir buiten om zich te verlustigen aan hun eeuwige sigaretjes en te roddelen over ons. DVP's en roken: welk is het verband? Zijn die zo gestressed dat ze om de zoveel tijd roken? Het weer zorgde ervoor dat ik mijn volgende afspraak, geen club maar een buitenactiviteit, schrapte. Een geluk: Brussel was zeikende nat en zat goed vast. In de club moeten blijven wegens het erg slechte weer, dat is geen straf.

Een sauna en rust later mijn mp3-speler uitgediept en me in een van de zetels op het einde geplaatst tov de danspaal. Er kwam een mooie slanke en erg vriendelijke dame bij me zitten en vroeg waar ik naar luisterde. Nu ontvouwde zich net hetzelfde tafereel als met Olga een maand geleden toen ze Manele hoorde. Er kwamen nog een stuk of drie andere enthousiaste dames bij en het werd even een klein feest. Ze gingen met danspassen weer verder. De dame bleef naast me zitten en we luisterden verder waarbij Claudia af en toe vertelde wat ze zongen. De presales was erg gemoedelijk, niet gehaast en vriendschappelijk. Ik vroeg haar naam: Claudia. Yes! Nu komt m'n wens van voor ik de club binnenstapte uit! En ze ziet er lekker uit ook, strak rank lijf, vriendelijk en GFE. Claudia is half Italiaans, half Roemeens. Ze wilde plots buiten roken en we gingen naar buiten: kil weertje. We luisterden verder naar mijn muziek. Na een tiental minuten de wensen kenbaar gemaakt en besloten om er een kamer van te maken, natuurlijk, want ik voelde instinctief aan dat dit alleen goed zou worden:

=> Claudia
    Score: ****

Na de sessie kruiste ik de masseur bij de theke toen ik Claudia haar wisselgeld kreeg. Hij wist van de massagebon en zei dat hij me zou komen ophalen later. Ik heb nog wat gedronken, rond gelopen en wat van het uitzicht op het vrouwelijk gezelschap genoten. Ik zat op een bankje tov een voorraadkamertje waar de meiden in en uit lopen: om te bellen, om te roken, omwille van wat privacy? De masseur kwam me halen en ik werd voor een twintigtal minuten stevig onder handen genomen. Ik kon al m'n botten voelen. De masseur neemt hier vooral je rug onder handen. Hij kon onmiddellijk raden dat deze jongen al te vaak achter een computer zittend werk doet. Het was erg deugddoend, je beseft het pas als je die krijgt. De massage-diensten heb ik al te vaak links laten liggen in de clubs en nu zie ik wel in dat dit ten onrechte is: een fel onderschatte factor van de clubs als het ware. Het loont de moeite dit te proberen. Je kan er ook langer gemasseerd worden maar die 20 minuten waren wel voldoende als kennismaking. Nogmaals dank Heaven7 en RB! De potige kerel was een vriendelijke gast en ik heb hem later nog bedankt.

Overal in de club waren er plastieken voetballen: het staat hier volledig in teken van het EK. Van het EK gesproken: de Duitsers waren erg sceptisch over het kunnen van de Rode Duivels tov de Ieren: 'Belgie soll zu Hause gehen' zei een corpulente Duitse ijsbeer met gouden brilletje behangen met vele gouden kettingen. Ik zei dat ze zouden winnen en hij maakte een wegwerp-gebaar: 'zu hause!'. Achteraf gezien had ik misschien moeten wedden. De wedstrijk kon ik live volgen en bekeek later alleen de tweede helft ervan: die waar ze begonnen te scoren: 3-0. Ze zaten er verwonderd naar te staren. 'Nein, Belgie noch nicht zu Hause!' . De DVP's kwamen af en toe checken en telkens als ik zei dat ik 'van België' was, kon ik een kus en een knuffel of Hi5 stelen.

Qua 'ambiance' voelt deze club eerder afstandelijk aan, eerder formeel althans op deze dag. Dat formele was ook mijn indruk vorige maand en vorig jaar. De eerste keer 3 jaar terug, voor de verbouwingen, toen Paula en Monika als Selena er nog werkzaam waren, heerste er een heel andere opgetogener atmosfeer tegen de avond aan. Daartegenover staat dat je hier makkelijker kan terug trekken en relaxen in de tuin of in de ruimte boven bij de sauna. Hier had ik zelfs even in kunnen dutten terwijl twee zwarte parels vlak naast me in gesprek waren. Ik soesde weg droomde van...twee zwarte parels. Ze gingen weer weg en ik besloot langer in de club te blijven en nog een kamer te doen, de zesde en laatste van de maand Juni. Nog dutten en dan naar beneden rond zoeken en kwam in de barruimte. Er waren een aantal opties: Rebecca met het brilletje, Lorena, nog een mooie lange sexy Roma-meid,... De eerste nam niet veel moeite. De tweede benaderde me wel maar het klikte niet...voor haar. Afgewezen worden door een meid gebeurt niet vaak maar als het gebeurd: not fun. Ze kon haar naam wel sexy spellen met een rrrrollende roemeense r van Lorrrrena. Lekkerrrr maar helaas kwam het er niet van....of gelukkig, deze voelde aan als een afwerkster. De Roma-meid keek vies en liep verveeld rond en dat wekte mijn twijfel. Er was nog een andere die wel naar me lachte maar die hing meestal bij een andere ijsbeer rond. Sauna dan maar. Later ging ik weer in de bar me apart zetten en werd benaderd door een Bulgaarse die kwam kennis maken. Vriendelijk meisje maar ik voelde geen klik. Ineens kwam een van haar vriendinnen haar zeggen dat er een conferenz was, een soort briefing van de Heaven7-leiding aan de dames of is het een evaluatie? De Bulgaarse vertrok meteen.

Ik ging naar het gedeelte waar het eten geserveerd werd en de voetbal gevolgd kon worden: twee verdwaalde meiden zaten nog in het aanpalende veranda gedeelte en een van hen was iemand die ik al geruime tijd op het oog had. Ze werden gesommeerd naar de meeting te gaan en ik moest dus weer wachten.

Hoe het ook zij, mijn plan eerst te kameren en dan af te sluiten met het avondeten werd daarmee letterlijk omgegooid. Er waren alleen beren en het avondeten werd rond 19u geserveerd. Ik schoof aan en koos voor kipfilet en gestoomde groenten en wat pasta. Het was goed eten en dat nog steeds gratis. Hier hebben ze niet echt een restaurant-gedeelte: de tafeltjes aan de sofa's zijn er veel te laag voor en je moet gebukt eten. Ik at met gemak en tegen de tijd dat ik bijna gedaan had, keerden de dames druppelsgewijs terug. De kameroptie in kwestie kwam warempel naast me zitten eten. Niet voor het eerst dit weekend dat net de gewenste dame zelf bij me komt. Ze stelde zich voor als Betty en hadden een goeie babbel. Betty is half Russisch half Bulgaars. Ik zei dat ik later wel met haar wilde maar eerst m'n tanden wilde poetsen en douchen. Dat werd vertaald aan een andere en ze toonden mij hiervoor hun appreciatie. Op het gemak tanden gepoetst en gedoucht. Betty wachtte me op en we gingen samen naar boven:

=> Betty de panthera girl
    Score ****

Zeer voldaan van kamer gekomen, haar betaald en gedoucht. Nog een laatste sauna genomen, een laatste relax-moment ernaast en een laatste cola gedronken om vervolgens huiswaarts te trekken. Dit was een uitstekend weekend geweest. Deze maand weer teveel uitgegeven maar het is gelukkig maar half zoveel als de vorige maand met nu 6 DVP's: 24 in de eerste helft van 2016. Heaven7 ziet me zeker terug en dat nog deze zomer .
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 29 juni 2016 om 23:01
    De zwarte wolf

8. Onderstaande 13 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Interact (30 juni 2016),Kwakje ( 4 juli 2016),licky luke (30 juni 2016),mechelen (29 juni 2016),Mr Bluenose ( 7 juli 2016),Nedlovefkk (30 juni 2016),papi (30 juni 2016),pret (29 juni 2016),Ryuhayabusa ( 4 juli 2016),Sjeufke (29 juni 2016),Smouse (29 juni 2016),spinazieboy (29 juni 2016),Wentelt Eefje (30 juni 2016)

Last Online
    23 december 2024 @ 12:53
    Discussies
    4
    Thanks
    233

Standaard

Ik heb hier laatst een leuke ervaring gehad met een zeer onervaren jongedame. Ze was er voor het eerst en volgens mij heette ze Anda. Klein, erg slank maar ze had wel iets. Op de kamer bleek ze een aangename verrassing. Hoewel ze nog erg onwennig was reageerde ze bijzonder enthousiast op mijn pogingen om mijn tong voor meer dan alleen praten te gebruiken, en kronkelde ze alle kanten op.

Is ze er nog ?

Last Online
    24 maart 2017 @ 20:03
    Discussies
    9
    Thanks
    90

Standaard

Frei eintrit tot deze gaybar genoten. Claudia en Sofia leren kennen, zie hun draadjes. Veel oude zakken waarvan n groot deel naakt in de zon. Dames uitgedaagd om n reeds twee uur slapende naaktbeer te wekken met n aansteker in zijn aars. Dames uiteindelijk te laf. Geen echte stunners aanwezig, wel redelijk sympathieke dames. Ondanks 30+ beren langweilige gezichtjes gezien en vaak 'jij wacht nog wel even zeker?' Gehoord. Echt veel hangberen voor t gratis ontbijt. Zelf 2 van de 4 aanwezige uren op kamer doorgebracht. Sauna boven stond uit rond middaguur, later niet meer gechecked. Weinig te doen tenzij je tot de ontbijtberen behoord en wat wil zitten zeveren in de zon.

Al bij al niet slecht. Eens je geidentificeerd bent als neukbeer ipv winterslaapbeer, krijg je wel positieve aandacht. Toch algehele sfeer wat minder. Het is de gratis inkom waard, maar geen idee wat t gaat geven als ze deze afschaffen.

11. Onderstaande 2 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

licky luke ( 7 juli 2016),Wentelt Eefje ( 8 juli 2016)

Last Online
    Vandaag @ 06:47
    Discussies
    168
    Thanks
    6.030

Standaard

Eerste keer Heaven 7

Ik had nog een vrijkaartje liggen, met dank ijsberenforum, en dan maar op een vrije woensdag richting Willich gevlamd.

Ligging : zeer gemakkelijk te vinden : de A44 op, afrit 23 af en naar rechts, en dan nog eens 2 keer rechtsaf. Zelfs zonder GPS lukt dit.

Onthaal : uitstekend! Het vrijkaartje werd onmiddellijk aanvaard, en er werd een dame uitgekozen om mij een rondleiding te geven. Ik mocht me zelfs eerst omkleden; zo'n onthaal heb ik nog nergens gehad.

Umkleide : meer dan behoorlijk : ruime lockers in verschillende kleuren voor analfabeten en ook met nummers voor zij die kleurenblind zijn.

Sanitair etc : ook meer dan behoorlijk : op verschillende plaatsen zijn er douches en toiletten, al moet je eerst wat zoeken. Wel goede douches, dat is in sommige grootclubs wel minder.

Afin. Ik had niet zo veel verwacht van dit bezoek. H7 heeft een strategie bedacht om zich in een erg concurrentiële omgeving toch te kunnen handhaven. Vrije toegang voor 13u, een aantal FKK dagen... Het is trouwens omdat woensdag ook een FKK dag is dat ik er was. Misschien moet men overgaan op een volledige FKK clubconcept, dat is er in NRW te weinig volgens mij.
    De club is nog niet zo lang geleden grondig gerenoveerd, dat zie je meteen. En goed zelfs, alles is degelijk afgewerkt. Er wordt nog geïnvesteerd : buiten zijn een 3 tal tuinhuisjes in aanbouw. Het buitendeel is overigens eerder klein maar groot genoeg met een goede buitensauna en voldoende zetels. Er werd ook gebarbequed : vrij simpel doch voldoende om je maag te vullen.
    Binnen kon je in een zaaltje nog soep krijgen (voor het ontbijt was ik al te laat zoals gewoonlijk) en koffie uit een thermos. In een aanpalend deel is er een grote bar, maar daar zat geen kat. Op een paar TV schermen werd porno vertoond...
    En boven is er nog een sauna, ook goed op temperatuur, en zelfs een watertapkraan met voldoende glazen. Dat is een voltreffer : hier kunnen de topclubs nog van leren. In een rekje naast de sauna lagen ook voldoende handdoeken.

Dames : een twaalftal waaronder toch 3 die zeker in een grootclub geld kunnen verdienen. De rest leek mij optisch maar matig.

Sfeer : nul helaas. De club is verdeeld in een aantal aanpalende kamers en vormen niet echt 1 geheel. Ook het feit dat er niet gerookt mag worden (voor mij nochtans een pluspunt) is niet sfeerbevorderlijk. Ik zou zeggen : zorg voor wat muziek, die pornovideo's zijn toch zooo passé... Maak bier volledig gratis, dan creëer je een stamkroegcultuur en dat trekt volk, ook deftig volk jazeker. Kijk naar Babylon of Samya waar er bier van' t vat is...

Deze club heeft nochtans potentieel, en het management wil wel vooruit; die indruk heb ik toch. De toekomst wel zal uitwijzen of ze het kunnen waarmaken. Ik heb er toch 1 goede kamergang kunnen doen.

https://www.ijsberenforum.com/forum/...955#post495955

Of ik hier nog terugkom? Jazeker. De eerlijkheid gebiedt mij te vermelden dat ik zopas op een ander forum weer een kaartje voor deze club gekregen heb. Dat zal dus augustus worden en zeker op een FKK dag. In elk geval nogmaals dank aan het forum.

13. Onderstaande 10 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (10 juli 2016),billyboy123 ( 9 juli 2016),Klatergoud ( 8 juli 2016),Kwakje ( 8 juli 2016),Laatbloeier ( 8 juli 2016),le_belge (11 juli 2016),pcenter (13 juli 2016),pret ( 8 juli 2016),Smouse ( 8 juli 2016),Wentelt Eefje ( 8 juli 2016)

Last Online
    6 juni 2017 @ 17:32
    Discussies
    5
    Thanks
    5

Standaard

Is donderdag een beetje een goede dag om te gaan qua lineup ?

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    0
    Thanks
    73

Standaard

Donderdag is een prima dag! In ieder geval FKK-dag.. Line up is redelijk benaderbaar via: 6profis.de

Last Online
    Discussies
    168
    Thanks
    6.030

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door billyboy123 Bekijk bericht
    Donderdag is een prima dag! In ieder geval FKK-dag.. Line up is redelijk benaderbaar via: 6profis.de
    Donderdag is geen FKK dag.

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door billyboy123 Bekijk bericht
    2 weken terug toen ik er was met BP op donderdag was het super
    En gisteren was het ook super
    20 blanke vrouwen en 3 zwartjes waarvan 1 een hele knappe
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

18. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (10 juli 2016),rob45 (10 juli 2016)

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    5

Standaard

Dus dan hebben de dames nog lingerie aan of zo ? Dat is prima.

Ik heb verder nog wat vraagjes waarop ik niet zosnel een antwoord vond :

- Als je de club verlaat om later terug te keren, is de entree dan gratis?
    - Is er Wifi ?
    - Zit het bier bij de prijs in ?

thanks, John

Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door john.doe Bekijk bericht

- Is er Wifi ?

thanks, John
    bier zit niet bij de prjs in

Last Online
    Vandaag @ 10:34
    Discussies
    318
    Thanks
    18.663

Standaard

Geen Wifi

- Is er Wifi ?

thanks, John

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

als je de club verlaat en je komt dezelfde dag terug mag je gewoon weer binnen
    Nee er is geen WiFi en je telefoon moet in je locker blijven
    Nee het bier moet je apart betalen met een drankenkaart normaal bier €3,00 desperado €5,00
    Het is wel een leuke club
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    5

Standaard

Da's mooi, ga er donderdag dan maar eens heen. Mag ik nog iemand begroeten?

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    5

Standaard

En je kon de dames bekijken op 6profis.de ? Hoe doe je dat?

Last Online
    6 november 2024 @ 21:07
    Discussies
    5
    Thanks
    354

Standaard

Hangberen galore...

Afgelopen donderdag hier weer eens geweest, wederom ook weer rond 12 uur binnengekomen en wat je dan tot 14.00- 15.00 uur met name aantreft is een hoop hangberen die voor een lunch komen hier met gratis frisdranken lekker met elkaar ouwehoeren. Als neukbeer is dat dan toch wel een depri beeld eigenlijk hier in deze club. Aanwezige dames rond die tijd; Bianca, Sabrina, Victoria, Olga, Sugar, en nog een 5-tal anderen. Het aantal beren ligt gewoon erg hoog tussen de middag, en dat hoeft voor mij niet perse, tijd dus om een volgende keer maar eens wat later te gaan, ook om hopelijk eens wat andere DVP's aan te treffen dan de 'usual suspects'.

26. Onderstaande leden hebben papi bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (11 juli 2016)

Last Online
    8 juni 2019 @ 23:52
    Discussies
    3
    Thanks
    155

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    20 blanke vrouwen en 3 zwartjes waarvan 1 een hele knappe
    Correctie: Sorry Piet, 11 Roemeense, 4 Bulgaarse, 3 Zeer donkere waarvandaan ?, 1 Italiaanse en 1 Griekse, op zich best wel een leuke mix.

DOOR PAPI :
    Hangberen galore...
    Wat je dan tot 14.00- 15.00 uur met name aantreft is een hoop hangberen die voor een lunch komen hier met gratis frisdranken lekker met elkaar ouwehoeren. Als neukbeer is dat dan toch wel een depri beeld eigenlijk hier in deze club. Het aantal beren ligt gewoon erg hoog tussen de middag, en dat hoeft voor mij niet perse, tijd dus om een volgende keer maar eens wat later te gaan, ook om hopelijk eens wat andere DVP's aan te treffen dan de 'usual suspects'

Beste Papi,
    Het klopt dat het behoorlijk druk is met de gratis (€10 badjas) toegang en degene die geen €10 hebben voor een badjas, die dan ook nagenoeg bijna of niet veel kameren en tegen dinner time alles leeg eten en langzaam aan afdruipen, je kunt het ze niet kwalijk nemen, voor €40 een half uur met een dame en gratis eten en drinken de hele dag.
    Een groepje de laatkomers blijft wat langer hangen en het Zaterdagavondje was toch best geslaagd met medewerking van enkele gasten die door de dames te grazen werden genomen en diezelfde dames nog een vette lesbo voorbind lul show gaven.
    En de dames die zijn er allemaal vanaf het begin tot het einde, alleen als het dan wat later wordt en de gratis beren al lang weg zijn en de wat latere beren vroegtijdig afdruipen kun je het de dames niet kwalijk nemen dat sommige eerder stoppen.
    Dus wat de stelling van Papi betreft, kom niet te laat!! want er komen niet meer dames bij.

28. Onderstaande 4 leden hebben blueeyes bedankt voor deze bijdrage:

mechelen (11 juli 2016),Mr Bluenose (11 juli 2016),papi (13 juli 2016),Wentelt Eefje (14 juli 2016)

Last Online
    Discussies
    168
    Thanks
    6.030

Standaard

En je kon de dames bekijken op 6profis.de ? Hoe doe je dat?

http://www.6profis.de/sauna-club/wil...club/#anwesend

@Mod, misschien sticky maken?

30. Onderstaande 2 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (12 juli 2016),Mr Bluenose (11 juli 2016)

Last Online
    6 januari 2025 @ 14:35
    Discussies
    64
    Thanks
    5.132

Standaard

Afgelopen week nog eens een bezoekje aan H7 gebracht. Was weer een prima dagje.
    Na wat relaxxxen nog kennis gemaakt met de sexy Rebecca en nadien op herhaling geweest bij Betty.

Binnenkort weer naar deze Heaven.

32. Onderstaande 2 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (12 juli 2016),Mr Bluenose (11 juli 2016)

Last Online
    19 december 2024 @ 14:38
    Discussies
    6
    Thanks
    46

Standaard

Ben mij een beetje aan het orienteren op het internet over welke club ik dit weekend zal bezoeken? Aangezien het vanaf mijn woonplaats een aardig eind rijden is wil ik natuurlijk een goede keuze maken (al blijft dit natuurlijk subjectief). Is deze club aan te raden? Hoe is de algemene bezetting van dames?

Last Online
    7 januari 2025 @ 02:56
    Discussies
    14
    Thanks
    2.861

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cookie3 Bekijk bericht
    Ben mij een beetje aan het orienteren op het internet over welke club ik dit weekend zal bezoeken? Aangezien het vanaf mijn woonplaats een aardig eind rijden is wil ik natuurlijk een goede keuze maken (al blijft dit natuurlijk subjectief). Is deze club aan te raden? Hoe is de algemene bezetting van dames?
    In het weekend tussen de 20 en 30 dames
    zie de aanwezigheidslijst want deze klopt redelijk tot goed

See ya Smouse

35. Onderstaande 4 leden hebben Smouse bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (12 juli 2016),mechelen (12 juli 2016),Mistralwind (13 juli 2016),Mr Bluenose (14 juli 2016)

Last Online
    17 augustus 2023 @ 23:32
    Discussies
    6
    Thanks
    1.085

Standaard

Zaterdag voor het eerst even kennis maken met deze club,zo te horen(in meerdere opzichten), kan ik er beter vroeg bij zijn

Last Online
    24 maart 2017 @ 20:03
    Discussies
    9
    Thanks
    90

Standaard

Spoiler: positief verslag zonder cynisme, want als t goed was, mag t ook gezegd worden

Een paar dagen geleden was t hier een gaybar met een paar verveelde dames, vandaag rustig qua beren en veel dames en een vleugje sfeer, gekruid met de geur van bbq. Een paar enkelingen trachtten de verveelde sfeer van de vorige keer nieuw leven in te blazen door langweilig en droevig te hangen en klagen. Maar enkele frisse kopjes maakten de sfeer goed.

Masseur: aan te raden. Voor 15€ was ik n herboren man. Hij kraakt ook rug en nek. Is n sympa fysiotherapeut.

Vesna
    Linkje: http://m.6profis.de/sauna-club/willi...sna-29984.html

Pornolijfje, guitig snuitje, relaxed gesprek waarin ik uiteindelijk maar de kamervraag stelde. Perfect duits sprekend. Uitgebreide service tabel en voor de liefjebbers (ik ken er een paar maar zal jullie niet outen) is ze ook bereid je in je bek te pissen en je te pijnigen. Ik heb geopteerd voor n standaardpakketje dat met veel enthousiasme en een goede correcte communicatie ten uitvoer gebracht werd. Perfecte ervaring.

Voor een tweede kamergang had ik de keuze uit een handvol pocketroemeentjes. De ene al n schattiger kopje dan de andere. Allemaal strak in t vel en eentje (die met t spleetje tussen de voortanden) had me al n paar maal aangklampt en ik meen me te herinneren er iets positiefs over gelezen te hebben. Ze heeft ook prachtige borsten onder dat ondeugende kopje. Er was ook een volgetattooeerd roemeens pornoqueentje dat perfect Engels sprak. Leuk gesprek mee gehad. Qua cc gehalte meer iets voor Megaboob. Ik heb te kleine handen. Ook waren er nog vier donkere dames. Maar ik opteerde voor n milf-next-door type:

Alina
    Linkje: http://m.6profis.de/sauna-club/willi...ina-30066.html

Een Hongaarse uiteraard. Er was nog n homgaarse dame en de keuze was tussen deze twee. Op vlak van looks beiden aan de onderste helft van de aanwezige dames. Maar t ontbreken van n taalbarriere is soms doorslaggevender. Alina is het uiteindelijk geworden omdat ik geloofde dat ze echt zin had om met mij op kamer te gaan. Eenmaal daar aangekomen werd dat ook bevestigd. Het was leuk, ontspannen en geil. Ook hier n volledige servicetabel en geen gezeur. Sporen van zwangerschap en wat extra jaartjes werden weggespoeld door een lief gezicht, enthousiasme en haar billen die ze in verschillende standjes met al haar kracht tegen mijn bekken aanbeukte. Als ze niet zo lekkere bumper had, zou ik nu vol blauwe plekken staan.

38. Onderstaande 17 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (15 juli 2016),geert5 (14 juli 2016),Klatergoud (15 juli 2016),Kwakje (14 juli 2016),le_belge (15 juli 2016),licky luke (15 juli 2016),mechelen (14 juli 2016),Mistralwind (15 juli 2016),Mr Bluenose (14 juli 2016),papi (14 juli 2016),pret (14 juli 2016),rob45 (14 juli 2016),Ryuhayabusa (17 juli 2016),Sjeufke (14 juli 2016),Smouse (14 juli 2016),VAZKOR (14 juli 2016),Wentelt Eefje (17 juli 2016)

Pagina 37 van 89 EersteEerste ... 273334353637383940414787 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten