Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 86
    Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Laura is nu terug van haar vakantie en ik had het geluk om haar op te vangen op haar eerste dag terug in. Dit meisje is echt prima voor mij en ze weet precies wat ik leuk vind en hoe uit te voeren. Een echt warm en interessante meisje die is absoluut uitstekend op haar handel en deze sessie was geen uitzondering. Ze is altijd op mijn lijst wanneer ik bezoek en als ik haar redde tot mijn laatste kamer dit bezoek ik vertrokken met een enorme grijns op mijn gezicht !!

Laura is now back from her holiday and I was fortunate to catch her on her first day back in. This girl really is prima for me and she knows exactly what I like and how to execute. A genuinely warm and interesting girl who is absolutely excellent at her trade and this session was no exception. She is always on my list when I visit and as I saved her until my last room this visit I left with a huge grin on my face!!

2. Onderstaande 6 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (28 februari 2016),ftchietgraag (28 februari 2016),Lesyeux (28 februari 2016),licky luke (29 februari 2016),Ryuhayabusa (27 februari 2016),Sjeufke (28 februari 2016)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Nog een andere kamer met Laura en opnieuw met uitstekende resultaten. Een grote houding van haar en zoals gebruikelijk haar Blowjob vaardigheden zijn uitstekend en zo goed als alles wat ik heb in 32 jaar in de mongering arena hadden. Ze zet echt in het werk om ervoor te zorgen dat je de kamer verlaat gelukkig en ik waardeer dit en ik zal natuurlijk houden terug voor meer gaan elke keer dat ik in de stad ben.

Yet another room with Laura and again with outstanding results. A great attitude from her and as usual her Blowjob skills are outstanding and as good as anything I have had in 32 years in the mongering arena. She really puts in the effort to making sure you leave the room happy and I appreciate this and I will of course keep going back for more any time I am in town.

4. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (26 maart 2016),Deantje (26 maart 2016),licky luke (26 maart 2016),Ryuhayabusa (25 maart 2016)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Laura had het gevoel een beetje de vorige paar dagen en had niet in de club geweest. Haar oog heeft recht opgezwollen en ze kon niet goed zien de armen liefde! Terwijl ze zullen gaan op vakantie voor 2 weken uit de 10e Mag ik nieuw dat ik wilde kamer met haar voordat ze gingen als het einde van mei zal duren voordat ik de kans weer krijg. Zoals altijd een uitstekende service, ondanks het gevoel niet 100% en ze zorgt er altijd voor zorgen dat je de kamer verlaat uitgelekt, maar gelukkig. Op mijn lijst elke keer ik bezoek!

Laura had been feeling a bit will the previous few days and had not been in the club. Her eye had swelled right up and she could not see properly the poor love! As she will be going on holiday for 2 weeks from the 10th May I new that I wanted to room with her before she went as it will be the end of May before I get the chance again. As always an excellent service, despite feeling not 100% and she always makes sure that you leave the room drained but happy. On my list every time I visit!

6. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (27 april 2016),Sjeufke (25 april 2016),sofaking (25 april 2016)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Dag 1 Kamer 1 (23 juni)

Ik botste tegen Laura binnen een paar minuten van het beëindigen van het ontbijt in de bar en verspilde geen tijd bij het verkrijgen van een kamer. Ik laat haar lopen de sessie de manier waarop ze wilden gaan en dit resulteerde in de meest uitstekende van Pijpen, nemen me helemaal tot aan het 30 minuten punt met een fantastisch schot aan het einde. Klasse zoals altijd!

Dag 2 3 (28 juni)

Afgewerkt de dag met een prachtig Laura. Deze dame heeft echt een grote houding in de kamer en een set van vaardigheden aan te passen. Uitstekend zoals altijd en ik ben altijd gegarandeerd om te vertrekken met een glimlach op mijn gezicht toen de laatste kamer van de dag is met haar. Always on my repeat lijst wanneer ik in de locale!

Dag 3 Kamer 4 (2 juli)

Een andere kamer met Laura om te voltooien van mijn 3 daags bezoek aan de club en moet ik echt om het te zeggen? Eerste klasse zoals altijd!

Day 1 Room 1 (23rd June)

I bumped into Laura within a few minutes of finishing breakfast down in the bar and wasted no time in getting to a room. I just let her run the session the way she wanted to go and this resulted in the most excellent of Blowjobs, taking me all the way up to the 30 minute point with a fantastic shot right at the end. Class as always!

Day 2 Room 3 (28th June)

Finished off the day with the beautiful Laura. This lady really has a great attitude in the room and a set of skills to match. Excellent as always and I am always guaranteed to leave with a smile on my face when the final room of the day is with her. Always on my repeat list when I am in the locale!

Day 3 Room 4 (2nd July)

Another room with Laura to finish off my 3 day visit to the club and do I really have to say it? First class as always!

8. Onderstaande 2 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

licky luke ( 5 juli 2016),Sjeufke ( 6 juli 2016)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Ik waarschijnlijk komen over als nogal saai met al mijn verslagen over Laura, maar ze echt in de optimale service provider voor mij. Ik wilde graag nog een kamer in met haar voor haar vakantie aan het einde van juli als ik wist dat mijn schema zou me weg van de club te houden tot begin augustus, kwam ik terug voor een tweede dag alleen maar om sessie met haar een Nadia. Zoals altijd een geweldige prestatie van haar en ze voelde dat ik was een beetje van het tempo te wijten aan mijn kater en zij dienovereenkomstig aangepast. Haar BJ was weer subliem en dit alleen zou houden me een bezoek voor eeuwig en een dag!

I probably come across as quite boring with all my reports on Laura but she really in the optimal service provider for me. I was keen to get one more room in with her before her holiday at the end of July as I knew my schedule would keep me away from the club until early August, I came back for a second day just to session with her an Nadia. As always a great performance from her and she could sense that I was slightly off the pace due to my hangover and she adjusted accordingly. Her BJ was again sublime and this alone would keep me visiting forever and a day!

10. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (18 juli 2016),Manureva (16 juli 2016),sofaking (16 juli 2016)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

16 juli Laura....een waar genot!

Mijn Bulgaarse ontdekkingstocht gaat maar door en deze keer wel met Laura tijdens mijn bezoek aan Sixsens op 16 juli.
    Ik had zo hier en daar wel wat gelezen over Laura en die recensies zijn niet mis oftewel goed. Licky luke kwam ook nog eens met een positief advies.
    Mijn botsautootje was voldoende om met Laura in gesprek te komen. Ze spreekt goed Duits, toch wel mijn voorkeurstaal! Al vrij snel bleek dat ze er ook wel zin in had. Het verbaasde haar evenals mijzelf dat we nog niet eerder ik contact zijn gekomen.

Geen dame is hetzelfde maar als ik mag vergelijken dan is dat wel met Kinga. Zo'n kamer die toch net iets meer heeft, een kamer waar werkelijkheid en illusie dicht tegen elkaar aan liggen. Tongzoenen is zwoel en nat, Blasen zeer diep en gevarieerd. Van Daty, knuffelen zoenen geniet ze in volle teugen, gespeeld of niet. Zo nu en dan keek ik op mijn horloge en zag de tijd maar doortikken. Ik had geen zin om te stoppen en zo maakten we een dikke 2 uur vol.
    Na de kamer hebben we samen gegeten en nagenoten (althans ik).
    HHG uiteraard vanzelfsprekend. Weer zo'n dame die er qua optiek niet uitspringt, maar wel met een uitstekende service.

12. Onderstaande 7 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 8 augustus 2016),Deantje ( 8 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 8 augustus 2016),Kwakje ( 8 augustus 2016),Lesyeux ( 8 augustus 2016),Manureva (15 augustus 2016),Mr Bluenose ( 8 augustus 2016)

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Sinds afgelopen zondag (28 augustus) weer terug in Sixsens!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

14. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (29 augustus 2016),Mr Bluenose (30 augustus 2016)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Vanaf zondag 18 september onverwachte pauze in het thuisland.
    Datum van terugkomst nog onbekend.
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

16. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (27 september 2016),Mr Bluenose (26 september 2016),Sjeufke (26 september 2016)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Ik sprak met de Bulgaarse Beauty Melanie op zaterdag die lijkt te denken dat ze slechts een week tot 10 dagen weg te zijn. Ik slaagde erin een sessie met Laura laatste weekend voordat ze ging met een fantastische uur doorgebracht met haar als gebruikelijk. Normaal gesproken schieten twee keer in een uur is te veel voor mij, maar met haar magische mond na ongeveer 5 minuten pauze in de 30e minuut was ik in staat om weer te gaan. Toch is de topper voor mij!

I spoke with the Bulgarian Beauty Melanie on Saturday who seems to think she will only be away a week up to 10 days. I did manage a session with Laura last weekend before she went with a fantastic hour spent with her as usual. Normally shooting twice in an hour is too much for me but with her magic mouth after about a 5 minute pause at the 30 minute mark I was able to go again. Still the topper for me!

18. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (27 september 2016),licky luke (27 september 2016),Sjeufke (26 september 2016)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Terug van (veel te lang) weggeweest, sinds gisteren weer in Sixsens!

20. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

Deantje ( 1 november 2016),Mr Bluenose ( 1 november 2016)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Terug van (veel te lang) weggeweest, sinds gisteren weer in Sixsens!
    And she is looking very good! :-)

22. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Deantje ( 1 november 2016),licky luke ( 1 november 2016),Sjeufke ( 1 november 2016)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Een andere 2 pop 1 uur durende sessie met Laura was precies wat de dokter besteld. Ze is zo vaardig kan ze het beste uit me wanneer we de kamer raken, hoewel deze kamer niet helemaal soepel gingen! We waren in 5A met de deur dicht toen plotseling hoorden we de sleutel in het slot (Bezetzt roept Laura), maar in de wandelingen Yasmine's tall vriend (Melissa / Merlisa) en een beer dan komt de discussie over wie moet worden in welke kamer met het resultaat is dat Laura en ik waren in het bezit van de belangrijkste 5B en moest naast de deur bewegen! Na de kamer zei Laura aan Beata die haar de sleutel over de mix hadden opgegeven en Beata haar dat ze voor 5B had gevraagd, dus dat was wat ze had gekregen! Beata stelde voor dat we het mix-up had moeten gebruiken om deel te nemen in een quatro, maar na het zien van het feit dat onze buren waren alleen in de kamer voor 10 minuten voordat het spel voorbij Ik ben blij dat we dat niet deed! Hoe dan ook een andere klasse sessie met Laura en ze stuurde me op mijn weg uitgelekt, maar gelukkig!

Another 2 pop 1 hour session with Laura was just what the doctor ordered. She is so skilled she can get the best out of me anytime we hit the room, although this room did not go entirely smoothly! We were in 5A with the door closed when suddenly we heard the key in the lock (Bezetzt shouts Laura) but in walks Yasmine's tall friend (Melissa/Merlisa) and a Bear then comes the discussion about who should be in which room with the result being that Laura and I were in possession of key 5B and had to move next door! After the room Laura said to Beata who had given her the key about the mix up and Beata informed her that she had asked for 5B so that was what she had been given! Beata suggested that we should have used the mix-up to engage in a quatro but after seeing the fact that our neighbours were only in the room for 10 minutes before game over I am glad that we didn't! Anyway another class session with Laura and she sent me on my way drained but happy!

24. Onderstaande 5 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

forgetskinnyletsgetfatty ( 5 november 2016),licky luke (12 november 2016),Manureva ( 5 november 2016),Ryuhayabusa ( 8 november 2016),sofaking ( 5 november 2016)

Last Online
    28 december 2024 @ 14:24
    Discussies
    1
    Thanks
    1

Standaard

is Laura ook op zondag middag aanwezig ?

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door netteman Bekijk bericht
    is Laura ook op zondag middag aanwezig ?
    Yep.
    Maandag is meestal haar rustdag, hoewel ze bij uitzondering dan ook wel eens aanwezig is, met name als ze pas terug is uit verlof.
    De rest van de dagen is ze normaal gesproken aanwezig (doch ook vaak bezet... )

27. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (12 november 2016),Mr Bluenose (13 november 2016),Sjeufke (12 november 2016)

Last Online
    28 december 2024 @ 14:24
    Discussies
    1
    Thanks
    1

Standaard

bedankt licky luke, ik zal zondag daar zijn

29. Onderstaande leden hebben netteman bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (13 november 2016)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Behorende bij algemeen verslag Sixsens

Het was 16 juli toen ik voor de eerste keer met Laura heb gekamerd.

Direct na mijn eerste kamer op 25 november trof ik Laura aan de bar. We zijn zo'n twee en een half uur samen gebleven met tussendoor een uitstapje naar het restaurant om samen een hapje te eten. Ik kon met Laura goed mijn tijd doorbrengen. Geen branie, geen gejaag, maar rustig en gezellig.
    Drankje aangeboden, ze wilde een Wodka-sprite! Ze had niet verwacht dat ik met haar op kamer zou gaan. Direct na de kamer met Kinga had ik die intentie ook zeker niet, maar naar mate de tijd wegtikte, groeide de goesting om er met Laura maar weer eens een kamertje aan te wagen. De eerste kamer was immers uitstekend. Vier maanden geleden al weer. Ik heb mijn recensie van toen nog eens terug gelezen. Daar heb ik weinig aan toe te voegen.
    Ook Laura is een zoen en knuffelgenerator. Blasen is perfect, diep en met veel variatie en nog wat van die andere dingen........!
    Ook deze kamer was er een met 5 sterren.

31. Onderstaande 6 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (30 november 2016),biged (27 november 2016),forgetskinnyletsgetfatty (28 november 2016),licky luke (29 november 2016),Mr Bluenose (28 november 2016),Nedlovefkk (28 november 2016)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Laura was in het huis op mijn bezoek, maar ze was erg druk, zowel vóór als na onze kamer en dit is goed om haar te zien krijgen van de beloningen die haar vaardigheden verdienen. Ze had de maandag en dinsdag worden als vrije dagen, dus ik denk dat ik was gewoon geluk met timings deze week. Ze was een beetje boos als iemand een aantal internet feedback op haar detaillering een aantal extra's die ze niet bieden en een aantal andere dingen die niet gebeuren met haar had verlaten. Ik zei dat het niet op de IBF als ik het niet had gezien, maar een aantal andere Bear had het op zijn telefoon liet haar en ze was niet best blij, omdat dit ten koste kan gaan van haar reputatie en het bedrijfsleven. Ik verzekerde haar dat haar reputatie en vaardigheden spreken voor zich en dat ze niet moeten zorgen over te maken. Een andere grote sessie met haar als altijd en ze is echt de parel in de kroon Sixsens voor mij!

Laura was in the house on my visit but she was extremely busy both before and after our room and this is good to see her getting the rewards that her skills deserve. She had taken the Monday and Tuesday as free days so I guess I was just lucky with timings this week. She was a little bit upset as somebody had left some internet feedback on her detailing some extras that she does not provide and some other things that did not happen with her. I said it wasn't on the IBF as I had not seen it but some other Bear had showed her it on his phone and she was not best pleased as this could potentially affect her reputation and business. I assured her that her reputation and skills speak for themselves and that she should not worry about it. Another great session with her as always and she really is the Jewel in the Sixsens Crown for me!

33. Onderstaande 5 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 2 december 2016),blauwebeer (20 december 2016),Deantje ( 1 december 2016),licky luke (28 december 2016),Sjeufke ( 1 december 2016)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Ik had een geweldige sessie met de mooie Laura vlak voor mijn Kerstmis Break en ze was in topvorm zoals gewoonlijk. Ze gaat naar huis dicht bij het 29 december, maar slechts verwacht om weg te komen tot ongeveer de 7 januari, dus ik zal hopelijk haak met haar op mijn volgende bezoek in het midden van januari.

I had another great session with the lovely Laura just prior to my Christmas Break and she was in top form as usual. She is going home close to the 29th Dec but only expects to be away until about the 7th January, so I will hopefully hook up with her on my next visit in the middle of January.

35. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

blauwebeer (28 december 2016),Deantje (28 december 2016),licky luke (28 december 2016)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Mijn tweede sessie met Laura van het jaar was net zo goed als de eerste (en trouwens alle anderen die ik met haar in de afgelopen jaren hebben gehad). Haar prestaties heeft nog steeds dat het hoogste niveau van de samenhang en blijft ze zo'n beetje de eerste naam op de teambord voor mij. Een juweel van een meisje!

My second session with Laura of the year was just as good as the first (and for that matter all the others that I have had with her over the last few years). Her performance still has that top level of consistency and she remains pretty much the first name on the teamsheet for me. A gem of a girl!

37. Onderstaande 6 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (30 januari 2017),blauwebeer (30 januari 2017),Deantje (30 januari 2017),licky luke (31 januari 2017),Manureva (30 januari 2017),Sjeufke (31 januari 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Nog een andere kamer kwaliteit met Laura op mijn bezoek van 21 februari. Echter, vertelt ze me dat ze terug naar huis zal worden op weg naar een vakantie de week van de 27 februari als dingen in de club van de late een beetje stil geweest.

Yet another quality room with Laura on my visit of 21st February. However, she tells me that she will be heading back home for a holiday the week beginning the 27th Feb as things have been a bit quiet in the club of late.

39. Onderstaande 2 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (26 februari 2017),Sjeufke (26 februari 2017)

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Had vandaag het geluk deze dame te treffen op mijn eerste bezoek.Vond het een zeer symphatieke meid met een uitstekend serviceniveau en hoop haar bij een volgend bezoek weer te mogen begroeten.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

41. Onderstaande 6 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (14 april 2017),goolfy69 (14 april 2017),licky luke (15 april 2017),Manureva (15 april 2017),Mr Bluenose (14 april 2017),Sjeufke (14 april 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Ik heb de dag na haar verjaardag op 8 april een kwaliteitsuur met Laura doorgebracht (ze was de vorige dag vrijwel heel erg druk - goed althans voor de 6 uur of zo dat ik daar was). Ze is zo'n aanhankelijk meisje dat de tijd vliegt wanneer je met haar bent en ze heeft een ongelooflijke knaap om gewoon je te ontspannen en al je stress en problemen te laten verdwijnen! Zoals normaal gesproken heeft een prima BJ op haar gebruikelijke sublieme manier geleverd met mooie zoenen en zo goed als een GFE zoals ik in de clubs heb gehad. Herhaling? Yep!

I got to spend a quality hour with Laura the day after her birthday on the 8th April (she was busy pretty much all of the previous day – well at least for the 6 hours or so that I was there). She is such an affectionate girl that time flies when you are with her and she has an incredible knack for just relaxing you and making all of your stress and problems vanish! As normal a prima BJ delivered in her usual sublime manner with lovely kissing and about as good a GFE as I have had in the clubs. Repeat? Yep!

43. Onderstaande 8 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (25 april 2017),Bachatero (23 april 2017),Deantje (23 april 2017),gignnl (23 april 2017),Kwakje (24 april 2017),licky luke (23 april 2017),Sjeufke (23 april 2017),sofaking (23 april 2017)

Last Online
    4 november 2018 @ 20:33
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350

Standaard

Zie ook: https://www.ijsberenforum.com/forum/...304#post552304

Laura
    Ik excuseerde me bij mr. Bluenose met de mededeling dat het al bijna 16 uur was en Laura leek nu vrij. Naar haar toegelopen, me even voorgesteld en gemeld dat de haar bekende mr. Bluenose haar had aanbevolen. Ik vroeg of ze een uurtje tijd voor me had en of ze met me een kamertje wilde maken. Dat wilde ze graag. Ik ben me even snel gaan douchen en daarna haar in de bar opgehaald richting kamer. Bleek dat we ook in Duits konden converseren in plaats van Engels. Ging haar beter af en mij ook iets beter. Kamer 4 zou het worden in het oude gedeelte. Ze ging even snel zelf nog douchen en toen kon het ‘feest’ beginnen. En een ‘feest’ werd het!

Wat kan ik zeggen? Deze dame komt vanuit de tipparade met STIP binnen op nummer 1 bij mij wat blowjobs betreft! Dit moet toch haast wel de blowjob queen zijn van SixSens. Mocht iemand nog een betere dame op dit gebied kennen in SixSens (of zelfs van andere saunaclub) dan hoor ik dat graag. Ik ben geen veelpleger en SixSens is zowat mijn enige saunaclub waar ik kom. Maar in mijn pré Sauna club tijd ook heel veel jaartjes ervaring met dames die privé ontvangen of clubs. Maar never nooit zo’n blowjob gehad. Tijdens deze blowjob bracht ze me een paar keer op het randje. De rest van haar service was ook echt top, TZ top, NMC top en alles in GFE modus zoals ik het graag heb. Ik voelde dat ik bijna ging komen en vroeg of we nog even konden neuken. Condoompje erom, ze zette zich in cowgirl op me en begon eerst rustig en langzaam opbouwend en op een gegeven moment een enorm tempo. Ik werd helemaal gek en spoot werkelijk vanuit mijn tenen. Wat een uurtje was dit zeg. Nou uurtje, ik was weer totaal de tijd uit oog verloren. Wat vliegt de tijd toch snel bij deze mooie hobby, onvoorstelbaar. Nog even rustig bijgekomen van die explosie en nog 10 minuten wat gekletst in elkaars armen. Toen richting locker, vroeg haar wat de schade was en ze wees op horloge, 15.55 uur op kamer en het was inmiddels 17.20 uur. Dat werd dus €150 euro, maar wat was dat het waard zeg. Laura gaat me zeker nog vaker zien, prettige meid in de omgang, sympathiek, en wat een service! Thank you Laura.

45. Onderstaande 5 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

licky luke ( 1 mei 2017),Manureva (30 april 2017),Mr Bluenose (30 april 2017),Sjeufke (29 april 2017),sofaking (29 april 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Dani en ik hadden aan de bar gesproken en de praat ging naar trio's die ze met mijn favoriete Laura gedaan had. Dit plantte het zaad in mijn gedachten en nadat ik van mijn tijd met Lyn had hersteld, beloofde ik dat ik ze albei naar de kamer zou brengen. Ongeveer 1600 werd ik voldoende hersteld en we gingen weg en wat volgde was een sessie van pure bliss! De meiden zijn echt naar de stad geweest, omdat ze allebei weten wat ik echt leuk vind en ze wisselden tussen kussen en blowjob voordat we naar het hoofdgerecht kwamen die bestond uit Laura, die me cowgirl rende en toen omgekeerde terwijl Dani op mijn gezicht zat. Ik verliet de kamer volstrekt tevreden met het belofte dat ik zeker weer met hen zou gaan in de nabije toekomst. In feite was de nabije toekomst slechts 3 uur later en werd het alleen verstoord doordat Laura en ik Dani niet konden vinden. Als het was, troost ik mezelf door gewoon Laura naar de kamer te nemen voor nog een uitstekend uur!

Dani and I had been chatting at the bar and the talk turned to trios that she had done with my favorite Laura. This planted the seed in my mind and after I had recovered from my time with Lyn I promised that I would take them both to the room. About 1600 I was sufficiently recovered and off we went and what followed was a session of pure bliss! The girls really went to town on me as they both know what I really like and they alternated between kissing and blowjob before we moved to the main course which consisted of Laura riding me cowgirl and then reverse whilst Dani was sat on my face. I left the room totally satisfied promising that I would certainly go with them both again in the near future (in fact the near future was only 3 hours later and was only thwarted due to the fact that Laura and I could not find Dani). As it was I consoled myself by just taking Laura to the room for another excellent hour!

47. Onderstaande 2 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 4 mei 2017),Deantje ( 4 mei 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Mijn derde en laatste kamer van de dag zou een ander trio moeten zijn met Dani en Laura, maar Laura en ik konden haar niet vinden, dus we konden ons nog een ander fantastisch uur afleggen (het was toch toch voor mij)! Veel kussen, spelen en praten zonder spoed (een totaal GFE) gevolgd door de gebruikelijke superieure BJ en geweldige seks. Ik verlaat altijd de kamer met haar als een miljoen dollar en het is niet elke keer dat je met deze hobby kan zeggen maar met Laura is het gegarandeerd!

My third and final room of the day was supposed to be another trio with Dani and Laura but Laura and I could not find her so we headed off on our own for another fantastic hour (well it was for me anyway)! Lots of kissing, playing and talking with no rush (a total GFE) followed by the usual superb BJ and great sex. I always leave the room with her feeling like a million dollars and it is not every time you can say that with this hobby but with Laura it is guaranteed!

49. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 4 mei 2017),Bachatero ( 4 mei 2017),Deantje ( 4 mei 2017),Sjeufke ( 4 mei 2017)

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten