Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Last Online
    21 mei 2018 @ 17:34
    Discussies
    26
    Thanks
    6

Pfeil Utrecht - Huize Mona - Jolanda

Vertaald met Babelfish

Na het bestuderen van de overzichten over dit bordeel op de website http://www.huizemona.nl/ bezocht ik dit ` Huize Mona een ' privéhuis ` (Betekent dat u andere klanten niet ontmoeten zoals in een sexclub) waarin ongeveer 16 meisjes schijnen te werken over het algemeen 6-8. Toen ik binnenging werd ik geloodsd in een kleine ruimte en 7 dames stelden zich aan me voor. Jolanda was één van hen en maakte onmiddellijk indruk op me; zij is ongeveer 35 jaar: een lange blonde dame met grote borsten en een vriendelijk gezicht. Ik kooss om met haar één uur te zijn, dat 70 euro kost en zij nam me mee naar een andere ruimte gemeubileerd die in een oude romantische stijl, die me de indruk gaf die van een bordeel van 50 jaar terug. Wij kusten en streelden een beetje en toen uitgekleed, waste zij me met een lievee aanraking en toen gingen wij op het grote bed. Ik maakte haar liggen op haar buik en streelde en kuste haar rug, terwijl mijn hand haar genitale gebied van achter streelde, waarvan zij hield. Zij zette een kussen onder haar heupen om mijn hand toe te staan gemakkelijkere toegang tot haar vagina terwijl mijn arm haar billen streeldet. Ik vond haar clitoris en gleed twee vingers in haar vagina, begon zij te jammeren en te vertellen hoeveel zij houdt van worden gestreeld. Ik liet rond haar draai en zij streelde toen mijn lichaam met haar grote borsten terwijl ik haar vingerde. Zij werd zeer nat en climaxed, makend wat lawaai. Dan masseerde zij mijn penis tussen haar mooie borsten tot ik climaxed, zeer aardig! Wij wasten een weinig en rustten maar zij spoedig speelde opnieuw met mijn penis en ballen. Zij gaf me toen fellatio natuur en rimming, man iwat doet zij dit goedt, haar tong is een kunstenaar. Ik vroeg welke coïtus positie zij de meeste van houdt en dat cowgirl stijl was, zodat zette zij condom op me en bereed me naar nog een climax, terwijl ik speel met die reusachtige borsten. Zij genoot grondig van de reis zelf. Jolanda is een zeer erotische vrouw die een beroep uit een hobby maakte, is zij gek op sex en vindt het leuk om mannen te verwennen, is zij een echt juweel en creëert eveneens een vriendschappelijke blije atmosfeer. Het concept van privéhuis ` bevalt mij want er is een keus van dames en ` Huize Mona ' biedt de goede dienst aan voor een redelijk tarief aan, dat ook een drankje omvatte.

original text

After studying the reviews on this brothel on the website http://www.huizemona.nl/ I visited this ‘Huize Mona’ a ‘privéhuis’ (meaning you will not meet other customers as you will in a sex club) in which about 16 girls seem to work of which generally 6-8 present. When I entered I was lead into a small room and 7 ladies presented themselves to me.
    Jolanda was one of them and immediately impressed me; she is about 35 years: a tall blond lady with large breasts and a friendly face. I choose to be with her for one hour, which costs 70 euros and she took me to another room, furnished in an old fashioned romantic style, which gave me the impression being in a brothel 50 years back.
    We kissed and fondled a bit and then undressed, she washed me with a nice touch and then we went on the big bed. I made her lie down on her belly and caressed and kissed her back, while my hand caressed her pubic region from behind, which she liked. She put a cushion under her hips to allow my hand easier access to her vagina while my arm stroke her buttocks. I found her clitoris and slipped two fingers into her vagina, she started moaning and telling how much she likes to be caressed.
    I let her turn around and she then caressed my body with her big breasts while I fingered her. She got very wet and climaxed, making some noise. Then she massaged my penis between her lovely breasts until I climaxed, very nice! We washed and rested for a little while but she was soon at it again playing with my penis and balls. She then gave me uncovered fellatio and rimming, man is she good at that, her tongue is an artist. I asked which coïtus position she likes most and that was cowgirl style, so she put a condom on me and rode me to another climax, while I kept playing with those huge breasts. She thoroughly enjoyed the trip herself. Jolanda is a very erotic woman who made a profession out of a hobby, she is fond of sex and likes to please men, she is a real gem and creates a friendly joyful atmosphere as well.
    The concept of a ‘privéhuis’ appeals to me as there is a choice of ladies and ‘Huize Mona’ offers good service at a reasonable rate, which also included a drink.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 6 augustus 2007 om 00:36
    'In coïtus veritas'

Last Online
    3 augustus 2023 @ 16:21
    Discussies
    96
    Thanks
    1.464

Standaard

Alex: kun je ook wat zeggen over de prijzen? Een paspoort zou helemaal geweldig zijn.

Cherio!
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

Last Online
    21 mei 2018 @ 17:34
    Discussies
    26
    Thanks
    6

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Alex: kun je ook wat zeggen over de prijzen? Een paspoort zou helemaal geweldig zijn.

Cherio!
    As noted on the website under Info http://www.huizemona.nl/:

Wij zijn geopend van 10.00h tot 24.00h
    Zaterdag van 11.00h tot 17.30h

Prijs voor 1 uur: € 70,= all in (incl. film, drankje, intiem & massage).

Prijs voor ½ uur: € 45,=
    'In coïtus veritas'

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten