Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18

Discussie: Andrea (Roemeense)

Last Online
    16 juni 2021 @ 22:11
    Discussies
    4
    Thanks
    84

Standaard Andrea (Roemeense)

Andrea (Roemeense)
    Leeftijd : 28 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.50 m - 1.55 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Haar blijft los !

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    84

Standaard

Gisteren weer een uur met andrea gekamerd. Ze laat werkkelijk alles met zich doen, althans wat deze nette jongen wil. Ze wilde er nog een uur aanplakken . Voor het geld natuurlijk, maar stiekum ook wel flink genoten net als ik. Gfe super en omdat ze een tikkeltje ordinair is krijg je ook een hoog pse gevoel. Omdat ik na dat uur met mijn gedachte bij dafne schippers was, haar dat uitgelegd en op het overdekt terras met wat nederlandse beren de 200 meter gekeken. Afloop bekend en mijn dag was helemaal goed.
    Overigens deed ze haar halflang haar nu vast. Volgende keer vragen of ze het weer los wil laten. Engels gaat wel heel moeilijk .Pijpen is super. Daarna mag je haar flink losrammelen

3. Onderstaande 5 leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:

faddist (30 augustus 2015),ftchietgraag (31 augustus 2015),Kwakje (29 augustus 2015),Mr Bluenose (22 november 2015),PC69 (29 augustus 2015)

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    84

Standaard

Zondag 2 kamers met andrea.
    Eentje van 1,5 uur en een van 1 uur.
    Eerste heb ik me eigenlijk te lang met haar beziggehouden, maar ze vond het wel lekker .
    Na wat verwennerij door haar zakte schwanzie voor het neuken in.
    Toen even rustig gerelaxed, wc en douche en daarna werd het ineens een stuk wilder.
    In missio geexplodeerd en zij .... ??
    Tweede kamer na het voetballen . Lekkere en eerste FT voor deze jonge (oudere) ijsbeer op eigen verzoek.
    Ze rekt graag wel tijd door zich uitgebreid te laten beffen , vingeren en masseren. Heeft me veel geld gekost , maar geen spijt.
    Heel hoog gfe en goede service. Van aan de bar tot in de banken tot op de kamer. Slecht engels. Vrolijke meid.

5. Onderstaande 5 leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:

ftchietgraag (10 september 2015),Kwakje (10 september 2015),licky luke (10 september 2015),Sjeufke ( 9 september 2015),Wentelt Eefje (11 september 2015)

Last Online
    10 januari 2025 @ 14:39
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Ik vind haar Engels eigenlijk niet zo slecht als je het hier beschrijft. Tenminste... ze spreekt het inderdaad moeizaam, maar haar woordenschat is toch redelijk tot gewoon goed als het op begrijpen aankomt. Zowel in de bar als op de kamer begreep ze een aantal dingen die een slecht Engels begrijpende meid niet mee had gekregen.

Mijn kamer met haar (een uur voor € 100) bewees dat ik er goed aan gedaan had mijn uiteindelijke gevoel in de bar te volgen. Ze is me te klein, te zwartharig, te Roma, maar uitgebreide viezige presales in de bar met lekkere (uiteindelijk tong)zoenen bezorgden me zo'n paal dat met het bloed ook mijn bedenkingen compleet uit mijn hersenen waren verdwenen.

Erg geile kamer met heftig tongzoenen, lekker pijpen, fris kutje dat je behalve met je tong en lul ook met je vingers echt "onder handen mag nemen", pussysliden en een knallend orgasme. Hoewel ze wist dat ik na de kamer eigenlijk vrijwel onmiddellijk naar huis wilde, heeft ze lang aftersales tijdens een gezamenlijk drankje en sigaretje verzorgd en er alles aan gedaan me nog eens mee te krijgen naar de kamer. Zat er niet meer in, maar het was bijzonder lekker!

7. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

ftchietgraag (12 september 2015),Kwakje (11 september 2015)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Bezoek 2 Kamer 2 - Andrea is zoals beschreven en is misschien wel de kortste en lichtste meisje dat ik ooit met geweest. Benaderde op de bank en hoewel ik rustte ze kreeg me hard door te spelen met mijn pik in geen tijd bij allen. Ze vroeg me of ik Spaans sprak en zei dat ze was uit Barcelona! Ik was niet te kopen in dit at all! Hoe dan ook af naar de kamer en een zeer goede GFE met uitstekende zoenen en zeer goede Pijpen, 69 was leuk en ze hadden een mooie proeverij kut zodat ik een upgrade naar het uur. Ze bood de upgrade naar haar kont en mond afwerking gebruiken, maar ik heb geweigerd. Op ongeveer 45 minuten belde ze de tijd en toen ik concreto ze genoemd e keer op de bank, die ongevraagde was dus ik eindigde de sessie vervolgens zonder klaarkomen als ik wilde niet te springen om meer geld. Een leuke aantrekkelijke kleine meisje, een beetje ouder dan de meeste die ik zou kunnen herhalen in de toekomst, maar ik zal zeker meer aandacht besteden aan de kwestie van tijd.

Visit 2 Room 2 - Andrea is as described and is possibly the shortest and lightest girl I have ever been with. Approached on the couch and even though I was resting she got me hard by playing with my cock in no time at all. She asked me if I spoke Spanish and said she was from Barcelona! I wasn't buying into this at all! Anyway off to the room and a very good GFE with excellent kissing and very good Blowjob, 69 was nice and she had a nice tasting pussy so I upgraded to the hour. She offered the upgrade to use her Ass and Mouth finish but I declined. At about the 45 minute mark she called time and when I queried it she mentioned th time on the couch, which was unsolicited so I ended the session then without cumming as I did not want to spring for more money. A nice attractive small girl, a bit older than most who I might repeat with in the future but I will certainly pay more attention to the issue of time.

9. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

ftchietgraag (24 september 2015),Kwakje (23 september 2015),Sjeufke (22 september 2015),Wentelt Eefje (22 september 2015)

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    84

Standaard

Ik had me voorgenomen andrea hooguit als 2e kamer te nemen, omdat mijn potentie me dan soms in de steek laat en zij daar wel raad mee weet. Het werd toch mijn eerste kamer en mijn 5e op rij met haar zonder kamer met ander meisje tussendoor !
    Weer heel goed. Ware pijpkampioen . Nu duidelijk aangegeven dat ik max. 1 uur wilde want het ritueel van lang douchen, ik haar vermaken, lange gfe begon weer. Herhalingsgevaar blijft, maar met al dat schoons bij ss zet ik andrea even in de wachtkamer. In december gaat ze naar portugal voor siliconen van 2000 euro ( halve borst is dan van mij). Daarna naar brazilie voor o.a. carnaval. Haar engels is vermengd met een hoop spaanse woorden omdat ze in barcelona heeft gewerkt. Dus voor wie spaans spreekt ...

11. Onderstaande 2 leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:

ftchietgraag (28 september 2015),Sjeufke (29 september 2015)

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Wat moet ik nu van Andrea denken? Bijna twee volle uren genoot ik, genoot ik, genoot ik.... Pas op het allerlaatste kwamen wat minpuntjes aan de oppervlakte. Deze minpuntjes deden mij wel onmiddellijk besluiten om met haar niet meer op herhaling te gaan. Zeker niet zonder goede afspraken. Nu lees ik op andere fora dat net mijn minpuntjes bij andere personen super ervaren werden. Vreemd, vreemd.

Laten we echter beginnen bij het begin.

Ik lig pas in de Oriëntaalse kamer wat te bekomen van een heerlijk saunarondje (ik was één van die regenberen kanariepiet) en wie komt er tegen me aanzitten? Andrea. Ze komt meteen over me heen hangen en ik weet nog erg goed dat het enige wat mij erg opviel was dat ze voor mij zeer mooie borsten had. Ongehaast kwam ze bij mij zitten. We beginnen wat over koetjes en kalfjes te spreken. We flirten wat, doen wat ondeugend en we beginnen ook al mekaar intiem te kussen op de mond. Eigenlijk best lang. Andrea leek me een goede match en dus vertrokken we wat later naar een kamer. Niet vooraleer Andrea de handdoeken en bedlakens was gaan halen. (Toch even vermelden dat ik afgelopen woensdag verschillende dames dit pakketje eerst zag gaan halen en dat pas dan naar kamer werd getrokken. Daar staat die meid dan met haar pakketje in de bar. Een nieuwe instructie om te vermijden dat de dames de man in de kamer droppen en dan al direct weer een tijd wegblijven? Of toeval?)

Andrea had een lange broek aan en droeg ook een bikini. Zowel de broek als de bikini werden op zijn plaats gehouden door vele lintjes. Op kamer begonnen we niet direct met uit te doen wat we aanhadden maar begonnen we rechtstaand voor het bed al flink te friemelen en te kussen. Ik kreeg niet direct spontaan tongzoenen en ik had bovendien de indruk dat tongzoenen niet zo gewenst was bij haar. Ik had het maar weer eens niet duidelijk gevraagd vooraf. Ik begon niet te wanhopen omdat alle aanrakingen en lipzoentjes zo verrassend sensueel en innig waren dat ik ten volle genoot. De tongzoenen zou ik later wel proberen te verkrijgen van haar. Zonder tegenzin van haar. Als ik echter lees wat anderen meemaakten met mijn minpuntjes, had ik misschien beter meteen mijn tong in haar mond geforceerd? Zo ben ik echter niet.

Na een poos belandden we dan toch op bed. Het eindeloos heerlijk lang kussen, lipkussen, sensuele strelingen en ineens dan toch het tongzoenen (en ook met volle overgave van haar kant), bleven maar duren. Terwijl we mekaar zeer innig en sensueel aan het zoenen en tongzoenen waren, wisselde ik af door af en toe ook haar borsten te masseren, te strelen, met mijn hand door haar haar te gaan, langs haar wangen te strelen, beetje boven haar ogen masseren, nek lichtjes masseren, rug wat masseren, met de handen tussen de benen verdwijnen, haar vingers likken, kontgaatje strelen.... Ze liet het allemaal bevallen en Andrea had ook in de boekjes gelezen dat wat een ander bij jou doet, tijdens het vrijen, die andere persoon dat zelf ook graag zal hebben. Andrea streelde ook wel eens over mijn gezicht, boven mijn ogen.... Toch liet zij veel meer haar verwennen. Dat maakt mij niet uit omdat ik erg geniet als ik met al die typische GFE+++-dingetjes vrij mijn gangetje kan gaan zonder dat de dame het maar raar vindt (om het zacht te omschrijven).

Het was dus tongzoenen met alle sentimenten erbij. Wat een ervaring! Zelden tongzoen ik heel erg lang met een dame op kamer. Soms komt het voor. Met heel erg lang bedoel ik dan meer dan tien minuten. Ik denk dat ik met Andrea een record gebroken heb op dit vlak in mijn wandelcarrière. Als ik zeg dat we minstens een halfuur hebben getongzoend overdrijf ik zeker niet.

Een bemerking die ik alvast kan meegeven tijdens het tongzoenspelgedeelte is dat echt intieme houdingen voorzichtig werden aangenomen. Dat was wel een beetje jammer. Het beste voorbeeld: in mekaars schoot gaan zitten, gebeurde echt heel voorzichtig. Andrea had duidelijk schrik van het aanraken van de poes met de lul. Laat staan dat pussy sliding in haar woordenboek zou staan.

Later kon ik kussen waar ik wou. Ik zakte dus af naar onderen bij haar. Ik kon haar overal kussen al had ik een beetje de indruk dat zachte kusjes op de buik niet zo gewenst waren of misschien een beetje kittelig aankwamen bij haar.

Lange tijd heb ik ook met haar poes gespeeld. Net als eerder bij het tongzoenen ze liet blijken dat ze er mee van genoot, deed ze dat nu weer. Ze werd door het spelen met haar kutje best een beetje nat maar dat had ook meer mogen zijn. Af en toe verdween ik een klein beetje in haar vagina met mijn vingers maar eigenlijk bijna niet. Ik vond ze net niet nat genoeg om mijn vinger(s) in haar poes te duwen en wilde nog wat afwachten maar lekker nat werd Andrea niet. Elders lees ik dat er à volonté kon gevingerd worden. Misschien had ik ze er toch maar "boenk" moeten induwen. Zo ben ik echter niet en dat paste gewoon niet in het spel dat we al heel de tijd speelden. Omdat ze zichzelf niet helemaal liet gaan, heb ik haar trouwens ook niet gebeft.

Opnieuw kropen we voorzichtig in mekaars schoot en bleef ik met haar poes spelen. Eindelijk nam ze ook nog eens initiatief en begon ze met mijn lul te spelen. Eigenlijk had dat al veel sneller mogen gebeuren maar geen ramp. Toen ze mijn lul vastpakte en er mee begon te spelen hoorde ik wat lichtjes spetterend geluid. Blijkbaar kleefde mijn lul al helemaal vol van voorvocht. Nee, ik was nog niet klaargekomen. Ik had tot nu super genoten. Ze stopte echter ineens met spelen met mijn lul en staat recht, loopt naar de bidet, begint zich te wassen en zegt dat ik al klaargekomen was en waarom nu al. Ik legde haar uit dat dat niet het geval was, maakte van de gelegenheid gebruik om mijn lul ook even te verfrissen en wou verder spelen. Terwijl ik mijn lul aan het verfrissen was, zag ik dat ze zich weer wou aankleden. Dat vond ik nogal snel. Ik wilde nog wel voortdoen en nog klaarkomen. Bovendien had ik al mijn werk gestoken in het uitdoen van haar broek en bikini met al die lintjes. Terwijl we nog aan het tongzoenen waren, deed ik dat op een gegeven moment. Langzaam en sensueel. Het paste geheel in de sessie. Ik streelde ook met de lintjes over haar lichaam. Klasse!

Andrea kleed zich dus niet aan. We waren al 1,5 uur op kamer. Ik wou verlengen. We begonnen terug heerlijk te tongzoenen maar nu vond ik echt wel dat er tot echte seks mocht overgegaan worden. Na deze romantiek ten top wou ik ook toch nog een halfuurtje heerlijk de daad beleven en niet snel even wippen. Ik vraag dus of ze een condoom wil pakken. Als ik anderen hun verhalen lees dan lees ik dat ze gretig pijpte (DT en al) zonder condoom. Bij mij nam Andrea inderdaad een condoom, deed dat rond mijn lul en begon zo te pijpen. In principe stoort mij dat niet. Voor mij is het belangrijker dat er goed gepijpt wordt dan wel of er een condoom rond is of niet. Het is niet zelden zo dat dames beter pijpen met condoom. Niet altijd natuurlijk maar allicht wel als ze zelf een condoom doen rond je lul voor ze beginnen te pijpen. Dan moeten ze zich niet inhouden, niet steeds bezig zijn of schrik hebben voor opkomend voorvocht, geen poetsdoekjes erbij halen etc. Het pijpen was echter van zo'n ondermaatse kwaliteit, zo saai en monotoon dat ik haar daar vrij snel heb mee laten stoppen en haar op haar rug heb gelegd om lekker lang te kunnen penetreren op de manier dat ik het graag heb, het ritme dat ik op dat en dit moment graag heb. Het neuken begon erg goed. Ook tongzoenen en zoenen ondertussen. Echter na enkele minuten al begon ze wat te preutelen. Het ging blijkbaar niet snel genoeg. Andrea had precies geen zin om twintig minuten op haar rug te blijven liggen. Het bleef zelfs niet bij preutelen. Ze nam ook haar handjes erbij. Die haal ik dan direct terug weg want dat haat ik. Ze begon ook rare gezichten te trekken. Ik kon er uit opmaken dat ze het niet leuk vond. Nochtans was ik niet keihard aan het beuken en had ik dat ook nog niet gedaan. Ik ben niet groot geschapen als mijn lul slap is maar als ik écht geil ben, is er al nog wel eens een dame verschoten van de grootte. Nu ja, een anaconda zal mijn lul nooit zijn dus.... (beetje flauw van haar?). Ze nam ook telkens weer haar handjes erbij. Dat vond ik zo vervelend dat ik voor mezelf besloot om te gaan beuken tot ik klaarkwam. Even egoïstisch zijn, niets aantrekken van hoe het nu bij haar voelt en puur voor mijn orgasme gaan. Dat kwam er ook en was super.

We hebben nog kort wat geknuffeld, gestreeld en gaven mekaar nog wat kusjes en tongzoentjes en gingen dan van kamer.

Versta het verhaal niet verkeerd. Het pijpen en neuken kwam enkel aan bod in het laatste halfuurtje van de twee uur durende vrijpartij. Ik heb me dus 1,5 uur fantastisch geamuseerd met haar. Dat 1,5 uur was een 1,5 uur zoals je het maar zelden meemaakt met een DVP. GFE ten top! De reden dat ik dit toch niet ga herhalen is net omdat er op het einde van alles misliep of gebeurde zoals het eigenlijk niet hoort. Als je dat in je achterhoofd al hebt bij een volgende sessie kan dat nooit wat worden en krijg je ook het begin niet meer zoals het nu was. Mijn gedacht.

Waarom pijpte ze met condoom en waarom ging dat neuken zo moeilijk?

Het zou kunnen zijn dat ze mij niet moet. Dat liet ze dan op geen enkel moment blijken en bovendien zou ik bij een vent die ik niet moet niet van alles beginnen doen om er nog langer bij te kunnen zijn. Ik zou als dame dan meer op afwerkmodus overschakelen. Bovendien kreeg ik in de loop van de avond nog na sales van meer dan een uur. Omdat het voor haar natuurlijk pre sales zijn voor een volgende kamer, maakte ik haar snel duidelijk dat een tweede sessie er niet meer zou inzitten. Desondanks dat kreeg ik dus gewoon nog een uur after sales en niet van de minste. Tongzoenen, zoenen en met mijn lul spelen. Bij momenten moest ik me inhouden om daar op de sofa niet klaar te komen onder mijn handdoek. Me niet mogen, lijkt me dus niet het antwoord op mijn vraag te zijn.
    Misschien schreven de anderen wat meer dan gebeurde en vertelden ze hoe ze het dan in hun dromen hadden gewild. Waarom zou iemand zomaar wat schrijven? Ach, misschien soms eens iemand maar meerderen? Dit lijkt me dus ook niet het juiste antwoord op mijn vraag.
    Had ze dan vandaag een slechte dag? Dan zou de rest niet zo goed geweest zijn. Moet ik het dan maar houden bij talloze misverstanden onder mekaar? Ja, dat zal het allicht wel zijn. Een andere mogelijkheid is nog dat ze haar service flink naar beneden heeft bijgestuurd maar dat komt dan wel vanzelf uit.

Ze is niet meer van de jongste maar mag zeker nog goed gezien worden. In de spotlights zie je wel dat ze hier en daar wat oneffenheden in haar gezicht heeft. Dat ze mooie borsten heeft, daar kan je ook niet naast zien. Ik vind echt wel dat ze een mooie B-cup heeft en geen A-cup. Ook vind ik ze gewoon slank en niet normaal van figuur.

In punten klinkt het zo. Het eerste halfuur 9,5/10. Het laatste halfuur: 4/10. Toch wel erg jammer. Is als iemand die in een wedstrijd kwissen uitblinkt en in de finale totaal de mist ingaat. En ik die telkens opnieuw denk dat hij alles al wel heeft gezien. Fout dus .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

13. Onderstaande 9 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

ftchietgraag ( 1 oktober 2015),Kwakje ( 1 oktober 2015),Lewieke (30 september 2015),le_belge (30 september 2015),licky luke (29 september 2015),Mr Bluenose (30 september 2015),Ryuhayabusa ( 1 oktober 2015),Sjeng1960 (29 september 2015),Sjeufke (29 september 2015)

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    84

Standaard

Laten we er een aa cup van maken en slank. Dan is simona broodmager.
    Andrea geeft inderdaad een super gfe, maar dat doet ze niet voor niks. Ik ben na uitgebreid tongzoenen , 20 min is toch wel genoeg haar beginnen te beffen. 20 min is hier ook genoeg en dan moet je aan jezelf gaan denken. Ze heeft mij wel altijd fantastisch gepijpt zonder en 1 keer FT volle bak. Neuken was ook altijd heel goed waarbij ik meen dat ze de allereerste keer zelfs klaarkwam in missio. Nat worden bij haar is inderdaad een probleem waardoor beffen en vingeren moeilijk is. Ze is echter gewoon een tijdrekker en jij bent 200 euro armer .
    Ik zou 1 uur op herhaling gaan. Een half uur met haar bezighouden en dan mag jij los.
    Voor mij is het echter allemaal over. Ik heb het mijn vrouw allemaal opgebiecht . Ze was verschrikkelijk kwaad, maar nog dezelfde avond 2 keer geneukt. Dag erna haar klaargebeft. Dat wilde ze al jaren niet meer, maar nu wel weer. En gisteren heeft ze me gepijpt. Voor de 4e keer of zo in 27 jaar, maar ik verwacht meer. Dat was dus 6 keer neuken in 5 dagen, waarvan 4 keer metmijn vrouw. Wat dat met andrea en ss te maken heeft ? Ik heb beloofd niet meer te komen en als het zo doorgaat houd ik me daar ook aan. Wat is het toch ongelooflijk geweldig om met je eigen vrouw te rollebollen en vieze dingen te doen. Vibrator en alles erbij.
    Ik hoop dat als deze sexbooz afneemt en ze vaker geen zin heeft ze misschien zegt "jong gaank maar". De tijd zal het leren.
    Sixsens het was mooi. 16 bezoeken en ongeveer zowat dames. 3000 euro armer maar een heel mooie ervaring. De beste ervaringen gek genoeg met de minst knappe dames.
    En aan seksenfun. Ik snap bv. niks van al die positieve berichten over carmen. Zeer matige kamer 3 maanden geleden. De dame moet je liggen, maar zeker ook andersom. Ik voelde dat carmen me niet zo moest en andrea juist wel

15. Onderstaande 7 leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:

ftchietgraag ( 1 oktober 2015),Kwakje ( 1 oktober 2015),Mr Bluenose ( 4 oktober 2015),Ryuhayabusa ( 1 oktober 2015),seksenfun (30 september 2015),sofaking (30 september 2015),Wentelt Eefje ( 3 oktober 2015)

Last Online
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Tsja, dan hoop ik voor je Lewieke dat het zo blijft tussen jou en jouw vrouw vanaf nu

En voor seksenfun, 't is niet anders... Andrea gebruikte haar tong al zeer "indringend" in de bar, vroeg niet eens of ik met condoom gepijpt wilde worden en was degene die duidelijk aangaf dat er vingers in en later bij moesten. Dat jij vervolgens na een teleurstellende kamer enerzijds een beetje zelfreflectie toont siert je, maar wordt vervolgens geheel teniet gedaan door je recensie te ontsieren met insinuaties richting ijsberen die dit en meer wel kregen (en dus niet zoals door jou ten onrechte gesuggereerd afdwongen).

17. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose ( 4 oktober 2015)

Last Online
    Vandaag @ 18:06
    Discussies
    64
    Thanks
    15

Standaard

Na Lana en de obligate sauna/wellness waar we toch voor komen (?!?) even afkicken met Andrea.
    Fris klein popje met goede service.
    Kan volgende keer wel eens langer worden....

Herhaling dus zeker mogelijk.

(Vind de ze engels goed begrijpt!)

BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    En voor seksenfun, 't is niet anders... Andrea gebruikte haar tong al zeer "indringend" in de bar, vroeg niet eens of ik met condoom gepijpt wilde worden en was degene die duidelijk aangaf dat er vingers in en later bij moesten. Dat jij vervolgens na een teleurstellende kamer enerzijds een beetje zelfreflectie toont siert je, maar wordt vervolgens geheel teniet gedaan door je recensie te ontsieren met insinuaties richting ijsberen die dit en meer wel kregen (en dus niet zoals door jou ten onrechte gesuggereerd afdwongen).
    Niet dat ik niet tegen kritiek kan maar voor je kritiek geeft, moet je eerst een goed lezen wat er staat en niet diagonaal hier en daar wat opvangen...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    Misschien schreven de anderen wat meer dan gebeurde en vertelden ze hoe ze het dan in hun dromen hadden gewild. Waarom zou iemand zomaar wat schrijven? Ach, misschien soms eens iemand maar meerderen? Dit lijkt me dus ook niet het juiste antwoord op mijn vraag.
    En mijn vraag was waarom het op het einde faliekant kon eindigen.

Weet niet of jij het bent geweest (ik krijg zo een vermoeden) die mijn verhaal (verkeerd geïnterpreteerd en dus verkeerd verteld) aan haar verteld heeft maar dat is alles behalve enig fatsoen en volwassenheid, me dunkt. Zo krijg je natuurlijk dat damesnamen in recensies achterwege blijven of van de gehele sessie het negatieve niet meer wordt geschreven --> waardeloze items, ... uiteindelijk, waardeloos forum. Verdere discussie vind ik niet nuttig maar jij mag je gang gaan
    .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Ben sindsdien niet in Sixsens geweest en als ik er al geweest zou zijn had ik nog niet met een dame over iets op een forum geklept, doe ik namelijk nooit.

Ik snap je frustratie, maar die zul je wel over jezelf en door zogenaamde "vriendberen" over je af hebben laten afroepen. Gezegend degenen die zich alleen in een saunaclub (d.w.z. alleen met al dan niet (theke) te huur zijnde dames) kunnen vermaken. Geloof me, je je dicht jezelf veel teveel eer toe als je denkt dat ik ooit in een saunaclub met een dame over jou zou praten

Last Online
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik kreeg niet direct spontaan tongzoenen en ik had bovendien de indruk dat tongzoenen niet zo gewenst was bij haar. Ik had het maar weer eens niet duidelijk gevraagd vooraf. Ik begon niet te wanhopen omdat alle aanrakingen en lipzoentjes zo verrassend sensueel en innig waren dat ik ten volle genoot. De tongzoenen zou ik later wel proberen te verkrijgen van haar. Zonder tegenzin van haar. Als ik echter lees wat anderen meemaakten met mijn minpuntjes, had ik misschien beter meteen mijn tong in haar mond geforceerd? Zo ben ik echter niet.

Een bemerking die ik alvast kan meegeven tijdens het tongzoenspelgedeelte is dat echt intieme houdingen voorzichtig werden aangenomen. Dat was wel een beetje jammer. Het beste voorbeeld: in mekaars schoot gaan zitten, gebeurde echt heel voorzichtig. Andrea had duidelijk schrik van het aanraken van de poes met de lul. Laat staan dat pussy sliding in haar woordenboek zou staan.

Elders lees ik dat er à volonté kon gevingerd worden. Misschien had ik ze er toch maar "boenk" moeten induwen. Zo ben ik echter niet en dat paste gewoon niet in het spel dat we al heel de tijd speelden. Omdat ze zichzelf niet helemaal liet gaan, heb ik haar trouwens ook niet gebeft

Als ik anderen hun verhalen lees dan lees ik dat ze gretig pijpte (DT en al) zonder condoom. Bij mij nam Andrea inderdaad een condoom, deed dat rond mijn lul en begon zo te pijpen. In principe stoort mij dat niet. Voor mij is het belangrijker dat er goed gepijpt wordt dan wel of er een condoom rond is of niet. Het is niet zelden zo dat dames beter pijpen met condoom. Niet altijd natuurlijk maar allicht wel als ze zelf een condoom doen rond je lul voor ze beginnen te pijpen. Dan moeten ze zich niet inhouden, niet steeds bezig zijn of schrik
    Als de in rood weergegeven citaten geen insinuaties zijn, kan ik je alleen maar aanraden iets aan je schrijfstijl te doen

Last Online
    21 september 2023 @ 14:36
    Discussies
    11
    Thanks
    573

Standaard

uit mijn verslag van 30/11 SS Algemene verhalen :

Twijfel of het wel dezelfde Andrea is als het draadje dat hier is. Ze zegt uit Moldavië te komen en 25 jaar is. A-cup en lengte kloppen wel met het draadje, maar twijfel toch. Het blijkt een enorme kusser te zijn. Denk dat ze nu nog aan het kussen zou zijn als ik haar niet gestopt had. Net alsof ze met kussen andere zaken wil voorkomen. Zag haar later in de bar een andere ijsbeer zeker wel 15 minuten onafgebroken kussen, zal dus wel haar handelsmerk zijn. Na verloop van tijd werd ik ook nog even gepijpt, en toen het rubbertje erom en in missio afgemaakt. Dacht dat het half uur erop zat , maar ze beweerde dat we al bijna een uur op de kamer waren. Toen we door de kantine liepen zag ik op de klok dat ze gelijk had en het toch een uur was geweest. Batterij van mijn horloge was op zijn einde bleek later, en de tijd dus fout. Andrea dus voor het uur betaald en gaan douchen. Denk niet dat ik nog eens met haar ga kameren.

23. Onderstaande 6 leden hebben salitos bedankt voor deze bijdrage:

ftchietgraag ( 3 december 2015),Kwakje (30 november 2015),licky luke (30 november 2015),SeX++ (30 november 2015),Sjeufke (30 november 2015),Wentelt Eefje ( 1 december 2015)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Dag 3 Kamer 1 (2 juli)

Ik had een kamer om Andrea beloofde en gevolgd door op deze. Laatste keer dat we roomed er was een beetje een tijd geschil, maar geen dergelijke problemen deze tijd. Goede Blowjob en kussen met Andrea nemen instructie ook. Seks was ok en ik had haar afmaken me met de hand. Ik zou herhalen in de toekomst, maar als de sessie was goed zonder bijzonder opmerkelijk zal het een tijdje duren voordat we weer bij elkaar te krijgen.

Day 3 Room 1 (2nd July)

I had promised a room to Andrea and followed through on this. Last time we roomed there was a bit of a time dispute but no such problems this time. Good Blowjob and Kissing with Andrea taking instruction well. Sex was ok and I had her finish me by hand. I would repeat in the future but as the session was good without being particularly noteworthy it will be a while before we get together again.

25. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Manureva ( 6 juli 2016)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Ik zal het nog een keer traag uitleggen.
    de geile Andrea die al langer in Sixsens werkzaam blijft is Moldavisch.
    de nog relatief recente Andrea is mooi, jong en van Bulgaarse nationaliteit.
    uiteraard doen beiden aan pzc en nog veel meer, anders zou ondergetekende niet again en again met hun kameren

27. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Manureva ( 6 juli 2016)

Last Online
    Vandaag @ 10:36
    Discussies
    4
    Thanks
    25

Standaard

de geile Andrea die al langer in Sixsens werkzaam blijft is Moldavisch,

Toch niet zij is gewoon van Roemeense afkomst + haar leeftijd is ook een heel stuk hoger dan hier word aangenomen, wat niet wegneemt dat je er een heerlijke tijd mee kunt hebben op de kamer (vriendin van Carmen 2)

Last Online
    Vandaag @ 15:46
    Discussies
    57
    Thanks
    5.134

Standaard

Ik zet dit draadje ook maar weer eens omhoog. Ik sla haar al geruime tijd niet meer over als ik in Sixsens ben. Ze is een geweldige zoenster, erg lief en aanhankelijk op de kamer en voor mij verder een meer dan prima bedgenote. Ik vind het nog steeds retegeil als die kleine opdonder bovenop je kruipt en je genadeloos op de bek pakt zonder me zorgen hoeven te maken over een te groot leeftijdsverschil of andere zaken. Het neuken met haar is heel erg lekker en zeer goed. Als ze op temperatuur komt, laat ze dit op geheel eigen wijze kennen. Ga met haar op de kamer en je weet wat ik bedoel. En ja, haar karakter . . . Ze heeft zo haar streken zoals bijvoorbeeld melden dat ze jarig is, ik had het gelukkig al eens gelezen. Ik maak er dan korte metten mee en vertel gewoon dat ik er geen reet van geloof als ze wat onzin uitkraamt. Je moet die kop eens zien, erg grappig.
    Pluk de dag of een bloemetje

30. Onderstaande 5 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (17 juli 2016),Kwakje (17 juli 2016),licky luke (18 juli 2016),Mr Bluenose (17 juli 2016),waterrat (18 juli 2016)

Regels voor berichten