Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard Silvia (2) (Roemeense)

SILVIA (2) (Roemeense)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Nationaliteit onbekend. 80% kans dat het een Roemeense is

2. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose ( 5 juli 2016),satanic surfer ( 3 juli 2016)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Recensie behorende bij clubverslag van Babylon van 17 juni

Hoewel Silvia naar eigen zeggen al een paar maanden rond huppelt in Babylon, kende ik haar nog niet.
    Ik liep haar tegen het lijf toen ze een drone aan het besturen was in de bar. Dat bleek nog niet zo gemakkelijk te zijn. Op een gegeven moment lag de drone lag achter een bank. Zoeken naar de drone. Uiteindelijk vond ik een clitpiercing bij Silvia..........
    We lieten de drone voor wat het was. Ze lag tegen Teddy aan met haar warme body. Haar lichaamstemperatuur was veel hoger dan die van mij. Onbekende dame, dus eerst maar eens aftasten wat ze te bieden had. Tongzoenen vol overgave en heel hoog knuffelgehalte. Op de bank blasen met een stevige onderdruk. De presales waren dik in orde. Dat smaakte naar meer.

Naar de grote kamer op de 1e verdieping. Silvia zette haar kunstjes daar voort. Een zwoel tongzoenster. Blasen van grote klasse, zeer diep (DT) en gevarieerd. Ze plopte met de appeltjes er flink op los. Mag worden gewaardeerd met een GOSP van 0,9M.
    Beffen viel tegen. Ze deed niet mee en liet het gebeuren. Ik ben er dan ook snel mee gestopt. Er moet enig leven in zitten tijdens de was, anders is er geen donder aan.

De kamer met Silvia werd nog wreed verstoord door de theke op het moment dat kleine Sjeuf opnieuw worstelend weerstand bood aan de huig van Silvia. Mijn auto stond verkeerd geparkeerd. De theke loste dit netjes op. Zie mijn clubverslag.

Door deze interruptie lag kleine Sjeuf er levenloos bij. Het was nog een hele onderneming om mijn 'dop'sleutel weer op sterkte te krijgen. Silvia is een doorzetter, dus dat kwam helemaal goed. Met het rubber er omheen kwam ze boven op mij. Zeer eng en langzaam schoof Sjeuf naar binnen. Gehurkt zonder enige steun wipte ze op en neer. Een geil gezicht Een explosie kon niet meer uitblijven.
    HHG is zeker aanwezig, doch gezien het damespotentieel zal dat zeker niet op korte termijn zijn.
    Laatst gewijzigd door Sjeufke; 24 juni 2016 om 00:02

4. Onderstaande 6 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (24 juni 2016),Klatergoud (24 juni 2016),licky luke (25 juni 2016),Mr Bluenose ( 5 juli 2016),pret (23 juni 2016),SeX++ (24 juni 2016)

Last Online
    4 januari 2025 @ 20:16
    Discussies
    361
    Thanks
    5.167

Standaard

maak daar maar 100% Roemeense van, voorheen overigens langere tijd werkzaam in YingYang
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

6. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke ( 3 juli 2016)

Last Online
    22 mei 2024 @ 13:39
    Discussies
    0
    Thanks
    64

Standaard

Een paar weken geleden nog eens binnen"gewipt" in Babylon en er een heerlijke tijd met Silvia gehad. Terwijl ik een tijdje aan de (nieuwe) bar hing om rustig van een biertje te genieten en wat rond te kijken liep Silvia een aantal keren met dat prachtig lange slanke lichaam van haar en die leuke krullenbol over en weer. Ik was voorheen nog nooit met haar op een kamer geweest, maar nadat ik een tijdje naar haar sierlijk en uitdagend rondlopen had gekeken klopte mijn jongeheer met zijn kopje tegen mijn handdoek om aan te geven dat ik met deze dame toch wel eens een kamertje zou moeten gaan opzoeken. Ik nam dan ook plaats naast Silvia en wat begon als een leuke babbel ging al vlug over in een gevecht tussen onze tongen terwijl ze met zachte strelingen mijn jongeheer op sterkte bracht. Tijd dus om onze activiteiten in een kamer verder te zetten. We gingen naar beneden en namen er de "publieke" kamer aan de kant van de jacuzzi. Het was nog vroeg op de middag en het was rustig in Babylon, dus veel toeschouwers moesten we niet verwachten aan ons venstertje. Op de kamer begon Silvia met een blowjob van grote klasse. Langzaam en heel diep. Ik heb haar een paar keer moeten stoppen of ik was zo al klaar gekomen en ik wilde toch nog heel graag haar nauwe poesje eens voelen. Na een heerlijke blowjob van een kleine 20 minuten dan toch maar overgeschakeld naar cowgirl waarbij Silvia heel langzaam mijn jongeheer in haar strakke poes schoof en sensueel op en neer bewoog terwijl ik haar perfecte tietjes kon masseren. Dat was een heel geil gezicht en blijkbaar niet alleen voor mij want aan het venstertje was inmiddels een medebeer met een brede glimlach en een vette knipoog aan het meegenieten van het spektakel. Ik heb hem achteraf echter niet meer gezien en dus ook niet meer gesproken, maar hoop dat hij van het spektakel genoten heeft. Na een paar minuutjes volgde een explosieve vulling van het rubbertje. Wooow, zalig !! Nog een 5 minuutjes nagepraat en nadien een heerlijke douche genomen. Herhalingsgevaar : heel groot. Als aftersales gooide Silvia achteraf ook nog geregeld een knipoog en een kusje en kon er bij het langs lopen ook geregeld nog een strelingetje vanaf. Al bij al een super ervaring. Ook al staat Silvia deze en volgende week niet op de aanwezigheidslijst, toch hoop ik deze of volgende week nog eens in Babylon langs te gaan, want na het schrijven van deze recensie begint er hieren daar toch al weer wat te kriebelen. Babylon : tot snel.

8. Onderstaande 5 leden hebben bart_007 bedankt voor deze bijdrage:

Klatergoud (18 juli 2016),Kwakje (18 juli 2016),Mr Bluenose (18 juli 2016),SeX++ (18 juli 2016),Sjeufke (18 juli 2016)

Last Online
    5 januari 2025 @ 21:15
    Discussies
    2
    Thanks
    126

Standaard

Vorige week ben ik naar Babylon geweest en gehamerd met Silvia, leuke Roemeense dame, slank, krullen haar en een beetje last van puisjes. Maar zij is wel een leuke dame om te praten. We merken ons ook dat wij heel goede klik hebben. Op de bank hebben wij ongeveer een uur geklets over alles en nog wat, en het gesprek ging maar door. Leuk! Uiteindelijk zijn we besloten om onze gezelligheid voort te zetten in de kamer. Met heel veel goede zin en echt een goede lach zijn we naar de boven kamer gegaan met een groot bed. Ik stelde dus eerst om even onder douche te staan om ons even op te frissen. Zij vond het ook goed. Zo doende zijn wij naar de douche gegaan naast de massage ruimte van Mylenka. Daar begon het feestje eigenlijk al. Ik waste haar kutje en rug en zij mij ook mijn lul en rug. Veel tongzoenen, vingeren, aftrekken en knuffelen onder de douche. Wederom met veel lach zijn naar de kamer gegaan. Daar verder met TZ en onze handen overal aan ons lichaam. Heerlijk! Vervolgens veel gepijpt en gebeft, en hard geneukt natuurlijk. Of toch wel gevreeën?!?! De klik is enorm tussen ons waardoor de seks echt heel goed was. Ik ben dus ook heel voldaan klaar gekomen. Hierna nog even geklets en zijn wij weer naar de beneden gegaan voor de afrekening en nog tz erbij. Weer even gedocht, gegeten en op de bank gelegen.

De herhaling komt er zeker wel!

10. Onderstaande 3 leden hebben Reagen bedankt voor deze bijdrage:

Kwakje (23 augustus 2016),lustman (25 augustus 2016),Mr Bluenose (24 augustus 2016)

Last Online
    Discussies
    361
    Thanks
    5.167

Standaard

==> Living Room
    r. frost

Last Online
    9 januari 2025 @ 19:10
    Discussies
    35
    Thanks
    437

Standaard

Sie ist wieder im Babylon!
    Kann also wieder verschoben werden.
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

Last Online
    Discussies
    361
    Thanks
    5.167

Standaard

al een aantal weken opnieuw anwesend in Living Room
    r. frost

14. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose ( 2 oktober 2017)

Last Online
    Vandaag @ 10:53
    Discussies
    4
    Thanks
    25

Standaard

Indien iemand van haar diensten nog gebruiken wil maken, ook niet te lang wachten, zou er ook mee stoppen doch blijft werkzaam in LR en gaan werken als Theke, Dit zou ov vanaf 1 december zijn. (info van haar beste vriendin)

Regels voor berichten