Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 51
    Last Online
    Vandaag @ 14:37
    Discussies
    87
    Thanks
    2.464

Standaard Man valt reizigers met bijl aan

http://www.bild.de/news/2016/amoklau...1746.bild.html

zal wel weer een verwarde man zijn die uit zichzelf handelde......
    Een uurtje is ook maar een uur...

Last Online
    Vandaag @ 19:46
    Discussies
    322
    Thanks
    18.935

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht

Uiteraard hij moet alleen nog gekwalificeerd worden als een moslim. Vervolgens zal IS het wel opeisen. Wat allemaal dik aangekaart zal worden door elite-pulp Bild.

Last Online
    Discussies
    87
    Thanks
    2.464

Standaard

Als ik vandaag de dag een Moslim was, dan zou ik mij gedeisd houden.

Uiteraard zal dit wederom een Moslim zijn. Er vallen 10.000 doden per dag door Moslims en wat npg veel erger is dat miljoenen Moslims het goed praten. Nou gaat het in het leven erom dat je minimaal in 1 ding goed met zijn. Maar moorden, goed praten en ontkennen vallen daar wat mij betreft niet onder...

Last Online
    Vandaag @ 14:14
    Discussies
    4649
    Thanks
    46

Standaard

Een man met bijl en een mes heeft in een trein in het Duitse Würzburg, in de deelstaat Beieren, minimaal drie mensen zwaar verwond. Dat melden verschillende Duitse media. Er is één iemand lichtgewond, minimaal veertien mensen verkeren in shock. De dader, die na zijn daad probeerde te vluchten, is door de politie doodgeschoten...... http://www.ad.nl/buitenland/man-met-...rein~a160f73f/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 19:32
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Standaard

De dader zou een 17-jarige Afghaanse vluchteling zijn. Dat heeft Joachim Herrmann, de minister van Binnenlandse Zaken van Bayern laten weten.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    322
    Thanks
    18.935

Standaard

Gaap gaap. Niks nieuws dus. Binnen een uur al gekwalificeerd als moslim. Morgen volgt opeising van IS en het toneelstuk gaat net zolang door totdat er verdeeldheid komt tussen moslims en niet moslims en in US tussen zwart en blank enz.

Last Online
    Discussies
    87
    Thanks
    2.464

Standaard

of totdat de moslims alle ongelovigen hebben afgemaakt... niet dat dit ze verder zal helpen, want dan gaan ze weer op elkaar los. Waar een Moslim is, is geen vrede. Kijk op de kaart en je snapt het.

Last Online
    Discussies
    322
    Thanks
    18.935

Standaard

of totdat de moslims alle ongelovigen hebben afgemaakt... niet dat dit ze verder zal helpen, want dan gaan ze weer op elkaar los. Waar een Moslim is, is geen vrede. Kijk op de kaart en je snapt het.
    Gaap gaap gaap

Last Online
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Standaard

In der Nähe der Stadt hat ein Mann in einem Regionalzug Reisende angegriffen. Drei Menschen sind schwer verletzt, möglicherweise lebensgefährlich. 14 Passagiere stehen unter Schock.
    Der Täter attackierte die Passagiere mit einer Axt und einem Messer. Ein Sprecher des bayerischen Innenministeriums sagte, er schrie während der Tat „Allahu Akbar” (Gott ist groß).
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Discussies
    102
    Thanks
    5.504

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Gaap gaap. Niks nieuws dus. Binnen een uur al gekwalificeerd als moslim. Morgen volgt opeising van IS en het toneelstuk gaat net zolang door totdat er verdeeldheid komt tussen moslims en niet moslims en in US tussen zwart en blank enz.
    Je vergat bij te vermelden dat het allemaal een groot zionistisch complot is.

Als ik vandaag de dag een Moslim was, dan zou ik mij gedeisd houden.
    Als het Christenen zouden zijn geweest die in islamitische landen soortgelijke terreurdaden zouden plegen en bij die moordpartijen zouden roepen 'in naam van het kruis' dan zou het Christendom daar allang strafbaar zijn gesteld.

Last Online
    2 april 2025 @ 20:51
    Discussies
    32
    Thanks
    3.365

Standaard

imgp9432_TSc8b.jpgltot hij deze jongens tegenkwam die erger hebben voorkomen...
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

Last Online
    Gisteren @ 21:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.581

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht

Als het Christenen zouden zijn geweest die in islamitische landen soortgelijke terreurdaden zouden plegen en bij die moordpartijen zouden roepen 'in naam van het kruis' dan zou het Christendom daar allang strafbaar zijn gesteld.
    Sterker nog, dat is het al. In Saoedi Arabië als ik mij niet vergis.
    En terecht: Het is toch ook een belachelijk verhaal over die visser die over water kon lopen en die water in wijn veranderde!
    Ik begrijp verdraaid goed waarom de ware moslim geen alcohol drinkt, want je gaat er hele rare verhalen door verzinnen om maar bedolven te worden onder de "Thanks"
    En Garde

13. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Dalton (19 juli 2016)

Last Online
    Discussies
    322
    Thanks
    18.935

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Je vergat bij te vermelden dat het allemaal een groot zionistisch complot is.

Wellicht is het door jouw laatsgenoemde wel de volgende stap van het zionistische complot.

Last Online
    Vandaag @ 20:02
    Discussies
    43
    Thanks
    1.106

Standaard

Slachtoffers zijn Chinese toeristen, ik verwacht nu een algehele mobilisering van de strijdkrachten aldaar.
    Het gaat goed met ons!

Last Online
    Discussies
    322
    Thanks
    18.935

Standaard

Wat mij betreft kan deze topic opgeheven worden en de berichten geplaatst worden onder topic "Vluchtelingen" aangezien nu het duidelijk is geworden dat de dader een vluchteling is.

Last Online
    20 september 2024 @ 18:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

en maar alles binnenhalen
    Ze leren het kennelijk nooit
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

Last Online
    Vandaag @ 09:22
    Discussies
    238
    Thanks
    13.671

Standaard

Je vergeet dat hij een slechte jeugd heeft gehad net als die psychisch gestoorde dwaas in Nice.
    Tegen soortgelijke idioten zou ik willen zeggen, koop 3 kratten bier, 2 flessen cognac, scoor wat heroine en ga in een verlaten weiland zitten. Zuip je te pletter, zet je shot en welterusten.

Last Online
    Discussies
    322
    Thanks
    18.935

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Je vergeet dat hij een slechte jeugd heeft gehad net als die psychisch gestoorde dwaas in Nice.
    Tegen soortgelijke idioten zou ik willen zeggen, koop 3 kratten bier, 2 flessen cognac, scoor wat heroine en ga in een verlaten weiland zitten. Zuip je te pletter, zet je shot en welterusten.
    Uit berichtgevingen blijkt dat voorstel wat je doet al min of meer gedaan werd door die dwaas in Nice. Echter heeft het niet veel geholpen.

Last Online
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Standaard

Op een vakantiepark in de buurt van Laragne in de Franse Alpen heeft een man een moeder en haar drie dochters met een mes gestoken. De vier zijn zwaar gewond geraakt. Een van de dochters verkeert in levensgevaar.

Volgens Franse media is de 37-jarige man een moslim en heeft hij de vrouwen gestoken omdat hij vond dat ze te weinig kleding aan hadden.

De dader zou ook met zijn gezin op vakantie zijn geweest in het resort. Hij huurde het huis naast dat van de 46-jarige moeder en haar dochters, die tussen de 9 en 14 jaar zijn.

De dader vluchtte na de steekpartij, maar hij werd korte tijd later aangehouden.
    http://nos.nl/artikel/2118524-man-st...antiepark.html

Veel parallellen, moslim man grijpt een mes en begaat een misdaad, terrorisme? In ieder geval kwam hjj tot zijn daad vanuit zijn geloofsovertuiging.

Last Online
    Discussies
    322
    Thanks
    18.935

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    http://nos.nl/artikel/2118524-man-st...antiepark.html

Veel parallellen, moslim man grijpt een mes en begaat een misdaad, terrorisme? In ieder geval kwam hjj tot zijn daad vanuit zijn geloofsovertuiging.
    Wat jij als parallelen ziet, beschouw ik juist als tegenstrijdigheden, waardoor deze berichtgeving niet geheel kan kloppen. Een moslim die op vakantie is met zijn gezin gaat een andere gezin neersteken omdat ze schaars gekleed zijn. Hij was niet op vakantie in Marokko, maar in FR. Dus als deze dwaas inderdaad zo een vrome moslim is zoals er beweerd wordt, zou hij daar niks te zoeken moeten hebben.

Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Sterker nog, dat is het al. In Saoedi Arabië als ik mij niet vergis.
    En terecht: Het is toch ook een belachelijk verhaal over die visser die over water kon lopen en die water in wijn veranderde!
    Ik begrijp verdraaid goed waarom de ware moslim geen alcohol drinkt, want je gaat er hele rare verhalen door verzinnen om maar bedolven te worden onder de "Thanks"
    Ik dacht dat JC timmerman was?
    "Ohne Spaß kein Fun"

Last Online
    Vandaag @ 14:14
    Discussies
    4649
    Thanks
    46

Standaard

Wat jij als parallelen ziet, beschouw ik juist als tegenstrijdigheden, waardoor deze berichtgeving niet geheel kan kloppen. Een moslim die op vakantie is met zijn gezin gaat een andere gezin neersteken omdat ze schaars gekleed zijn. Hij was niet op vakantie in Marokko, maar in FR. Dus als deze dwaas inderdaad zo een vrome moslim is zoals er beweerd wordt, zou hij daar niks te zoeken moeten hebben.
    Sommigen zijn even de weg kwijt, het zijn soms net ijsberen Door media, druk en berichtgeving worden er rare dingen gedaan ....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

24. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

pret (19 juli 2016)

Last Online
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Standaard

Ga jij dat maar aan de moeder vertellen die is neergestoken dat deze moslim in dat vakantiepark niets te zoeken had. Maar het zal weer geen vrome moslim zijn volgens jou maar een agent vd Franse, Amerikaanse of Israëlische geheime dienst.

Last Online
    Discussies
    322
    Thanks
    18.935

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ga jij dat maar aan de moeder vertellen die is neergestoken dat deze moslim in dat vakantiepark niets te zoeken had. Maar het zal weer geen vrome moslim zijn volgens jou maar een agent vd Franse, Amerikaanse of Israëlische geheime dienst.
    Dus maw zeg je als de dader een vrome moslim is maakt het minder erg voor de moeder dan als hij het niet zou zijn

Last Online
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Standaard

Dus maw zeg je als de dader een vrome moslim is maakt het minder erg voor de moeder dan als hij het niet zou zijn
    Nee dat zeg ik niet. Dat maak jij ervan.
    Ik herhaal slechts wat jij zegt nl dat deze man op het vakantiepark niets te zoeken had. Maar hij was er wel en hij stak een moeder met haar kinderen neer.

Deze man was beter ook niet naar deze moskee in Haarlem gegaan.

Bij een Turkse moskee aan de Minaretstraat in Haarlem is vandaag een Turkse Nederlander mishandeld door andere Nederturken vanwege zijn kritische opvattingen over de Turkse president Erdogan. Hij zou zijn aangevallen en geslagen door meerdere aanhangers van AKP, de politieke partij van Erdogan.
    http://m.telegraaf.nl/article/262457...iek-op-erdogan

Je wordt niet vrolijk van dit nieuws. Zacht uitgedrukt nog ... .

28. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

pret (19 juli 2016)

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten