http://www.bild.de/news/2016/amoklau...1746.bild.html
zal wel weer een verwarde man zijn die uit zichzelf handelde......
http://www.bild.de/news/2016/amoklau...1746.bild.html
zal wel weer een verwarde man zijn die uit zichzelf handelde......
Een uurtje is ook maar een uur...
Als ik vandaag de dag een Moslim was, dan zou ik mij gedeisd houden.
Uiteraard zal dit wederom een Moslim zijn. Er vallen 10.000 doden per dag door Moslims en wat npg veel erger is dat miljoenen Moslims het goed praten. Nou gaat het in het leven erom dat je minimaal in 1 ding goed met zijn. Maar moorden, goed praten en ontkennen vallen daar wat mij betreft niet onder...
Een man met bijl en een mes heeft in een trein in het Duitse Würzburg, in de deelstaat Beieren, minimaal drie mensen zwaar verwond. Dat melden verschillende Duitse media. Er is één iemand lichtgewond, minimaal veertien mensen verkeren in shock. De dader, die na zijn daad probeerde te vluchten, is door de politie doodgeschoten...... http://www.ad.nl/buitenland/man-met-...rein~a160f73f/
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
De dader zou een 17-jarige Afghaanse vluchteling zijn. Dat heeft Joachim Herrmann, de minister van Binnenlandse Zaken van Bayern laten weten.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Gaap gaap. Niks nieuws dus. Binnen een uur al gekwalificeerd als moslim. Morgen volgt opeising van IS en het toneelstuk gaat net zolang door totdat er verdeeldheid komt tussen moslims en niet moslims en in US tussen zwart en blank enz.![]()
![]()
![]()
of totdat de moslims alle ongelovigen hebben afgemaakt... niet dat dit ze verder zal helpen, want dan gaan ze weer op elkaar los. Waar een Moslim is, is geen vrede. Kijk op de kaart en je snapt het.
http://www.bild.de/news/2016/amoklau...1746.bild.htmlIn der Nähe der Stadt hat ein Mann in einem Regionalzug Reisende angegriffen. Drei Menschen sind schwer verletzt, möglicherweise lebensgefährlich. 14 Passagiere stehen unter Schock.
Der Täter attackierte die Passagiere mit einer Axt und einem Messer. Ein Sprecher des bayerischen Innenministeriums sagte, er schrie während der Tat „Allahu Akbar” (Gott ist groß).
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Je vergat bij te vermelden dat het allemaal een groot zionistisch complot is.
Als het Christenen zouden zijn geweest die in islamitische landen soortgelijke terreurdaden zouden plegen en bij die moordpartijen zouden roepen 'in naam van het kruis' dan zou het Christendom daar allang strafbaar zijn gesteld.
imgp9432_TSc8b.jpgltot hij deze jongens tegenkwam die erger hebben voorkomen...
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.
Sterker nog, dat is het al. In Saoedi Arabië als ik mij niet vergis.
En terecht: Het is toch ook een belachelijk verhaal over die visser die over water kon lopen en die water in wijn veranderde!
Ik begrijp verdraaid goed waarom de ware moslim geen alcohol drinkt, want je gaat er hele rare verhalen door verzinnen om maar bedolven te worden onder de "Thanks"
En Garde
Dalton (19 juli 2016)
Slachtoffers zijn Chinese toeristen, ik verwacht nu een algehele mobilisering van de strijdkrachten aldaar.
Het gaat goed met ons!
Wat mij betreft kan deze topic opgeheven worden en de berichten geplaatst worden onder topic "Vluchtelingen" aangezien nu het duidelijk is geworden dat de dader een vluchteling is.![]()
en maar alles binnenhalen
Ze leren het kennelijk nooit
1 kut is sterker dan 10 paarden.
doe wat je moet doen.
voor 50 euro kun je,
je vrouw toch niet lastig vallen
genoeggezwetsnueersteenkouweklets
Je vergeet dat hij een slechte jeugd heeft gehad net als die psychisch gestoorde dwaas in Nice.
Tegen soortgelijke idioten zou ik willen zeggen, koop 3 kratten bier, 2 flessen cognac, scoor wat heroine en ga in een verlaten weiland zitten. Zuip je te pletter, zet je shot en welterusten.
http://nos.nl/artikel/2118524-man-st...antiepark.htmlOp een vakantiepark in de buurt van Laragne in de Franse Alpen heeft een man een moeder en haar drie dochters met een mes gestoken. De vier zijn zwaar gewond geraakt. Een van de dochters verkeert in levensgevaar.
Volgens Franse media is de 37-jarige man een moslim en heeft hij de vrouwen gestoken omdat hij vond dat ze te weinig kleding aan hadden.
De dader zou ook met zijn gezin op vakantie zijn geweest in het resort. Hij huurde het huis naast dat van de 46-jarige moeder en haar dochters, die tussen de 9 en 14 jaar zijn.
De dader vluchtte na de steekpartij, maar hij werd korte tijd later aangehouden.
Veel parallellen, moslim man grijpt een mes en begaat een misdaad, terrorisme? In ieder geval kwam hjj tot zijn daad vanuit zijn geloofsovertuiging.
Wat jij als parallelen ziet, beschouw ik juist als tegenstrijdigheden, waardoor deze berichtgeving niet geheel kan kloppen. Een moslim die op vakantie is met zijn gezin gaat een andere gezin neersteken omdat ze schaars gekleed zijn. Hij was niet op vakantie in Marokko, maar in FR. Dus als deze dwaas inderdaad zo een vrome moslim is zoals er beweerd wordt, zou hij daar niks te zoeken moeten hebben.
pret (19 juli 2016)
Nee dat zeg ik niet. Dat maak jij ervan.
Ik herhaal slechts wat jij zegt nl dat deze man op het vakantiepark niets te zoeken had. Maar hij was er wel en hij stak een moeder met haar kinderen neer.
Deze man was beter ook niet naar deze moskee in Haarlem gegaan.
http://m.telegraaf.nl/article/262457...iek-op-erdoganBij een Turkse moskee aan de Minaretstraat in Haarlem is vandaag een Turkse Nederlander mishandeld door andere Nederturken vanwege zijn kritische opvattingen over de Turkse president Erdogan. Hij zou zijn aangevallen en geslagen door meerdere aanhangers van AKP, de politieke partij van Erdogan.
Je wordt niet vrolijk van dit nieuws. Zacht uitgedrukt nog ... .
pret (19 juli 2016)