Zojuist terug van een lang dagje PHG.
Rond 12:30 aangekomen en na een uitgebreid ontbijt welke buiten opgesteld stond tot een uur of 18:00 lekker in het zonnetje gelegen op het terras.
Blijkbaar waren de aanwezige dames alergisch voor frisse lucht, want er zaten er nog geen 5 buiten.
Naast een groepje van 10 aan de bar een een stuk of 5 in het nachtcafé zullen er ook een kleine 10 op de kamer hebben gezeten.
Na het avondeten (geen BBQ, maar ham, kip, groenten, salades) die natuurlijk wel lekker buiten opgegeten werd, eens op verkenning gegaan naar een kamersessie.
Kennis gemaakt met Aida, knappe slanke Duitse meid van 19, halflang stijl haar met wat kleurtjes erin, pas een week in het vak volgens eigen zeggen daar een uurtje de kamer mee opgegaan.
Toen ik om 22:30 na een zeer tevreden sessie de kamer verliet lagen er nog 2 stukken pizza op me te wachten en kon ik om 23:00 de terugreis weer aanvangen.
Toen waren er toch zeker 40 dames aanwezig en iets meer ijsberen.
Al met al een lekker dagje relaxen en ook zonder BBQ is het eten idd top in PHG, alleen moet je er wel binnen 30 minuten na aanvang bijzijn, anders lijdt je honger
Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik
In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.
Dan ben je snel klaar................ want in principe lust ik alles en ook datgene wat jij bedoelt
Na een uur rijden , na een bezoek aan bv de PHG, begint het al weer te kriebelen. Maar morgen zit de auto vol dus dan kriebel ik er wel even naast :D :wink:...dan wordt het morgen vreemdgaan met links voor je op de WC HAHAHAHA,....
:D
PS Als het allemaal niks is dan kom jij nog wel met een "lijstje" goede dames :thefinger :wink:
Ieder voordeel heb zijn nadeel............