Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 53 van 53

Discussie: Jana (Poolse)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:51
    Discussies
    17
    Thanks
    2.035

Standaard

Ja ze babbelt graag, maar bij mij doet ze dat eigenlijk altijd wel in haar eigen (onbetaalde tijd). Wat ik soms lastig vind is dat er regelmatig pannekoekers zijn die haar de hele dag in een hutje hebben

Last Online
    Vandaag @ 21:06
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Discussies
    55
    Thanks
    12.976

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk bericht
    Ja ze babbelt graag, maar bij mij doet ze dat eigenlijk altijd wel in haar eigen (onbetaalde tijd). Wat ik soms lastig vind is dat er regelmatig pannekoekers zijn die haar de hele dag in een hutje hebben
    Zo zijn ze, die pannenkoekberen. Het zou verboden moeten worden. Ben slim en maak een afspraak. Lange neus naar de pannenkoekberen, moeten hun wachten. Tip van de maand: "Money talks and bullshit walks!".

Heb-je-deze-schattige-beren-pannenkoeken-al-gezien-Pannenkoekdag-was.1395847857-van-LekkerTafele.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

3. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

pret (22 juli 2016)

Last Online
    15 juni 2019 @ 23:35
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk bericht
    Dat babbelen valt best mee hoor. Het is gewoon een sociale meid die graag ook een praatje maakt met haar gasten. Het praten gaat in ieder geval niet ten koste van de service en gaat niet van je tijd af.
    Al met al is het de liefste meid die je zult aantreffen in het circuit. Ze weet het haar gasten buitengewoon naar de zin te maken en doet daar echt moeite voor (zolang je je normaal gedraagt). Ik heb echt nog nooit negatieve feedback over haar gehoord of gelezen. Jana is niet het type dat voor het snelle geld gaat (en zal ook absoluut geen jaaggedrag vertonen). Liever ziet ze dat je na een prima sessie weer bij haar terug komt (zonder dat ze bezitterig of opdringerig wordt).

Je hebt gelijk dat ze nogal eens door pannekoekers in beslag genomen wordt. Ik ben er daar één van... Jana moet het voornamelijk van deze categorie beren hebben en heeft veel vaste klanten die vaak langere tijd met haar gaan. Als je pech hebt krijg je haar dus moeilijk te pakken. Maar er zijn voldoende mogelijkheden om haar wel te pakken te krijgen, want niet elke dag is ze constant bezet.

Ik kan haar iedereen aanraden ! Lijkt me stug dat je er spijt van krijgt. In tegendeel...
    "Ohne Spaß kein Fun"

5. Onderstaande 7 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

biged (22 juli 2016),Das (22 juli 2016),Defenderxxx (28 juli 2016),laplagne (22 juli 2016),lekkersfan (27 december 2016),Nedlovefkk (22 juli 2016),trickyD (24 juli 2016)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten