Pagina 11 van 18 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 251 t/m 275 van 445
    Last Online
    Vandaag @ 23:29
    Discussies
    149
    Thanks
    4.389

Standaard

Zo nog even terugkomend op mijn verhaal van mijn autopech. Dat is gelukkig sinds vandaag afgerond.

Afgelopen dinsdag naar Eddy gebeld of hij al wat had gehoord van mijn auto. Nog niet, maar heeft mij nummer van de garage gegeven.
    Omdat ik een BMW heb, wel een oude, hebben ze mijn auto naar zo'n sjieke BMW garage gebracht een dorp verderop. Ze hadden mijn auto maar wisten niet wat er mee was, dus dat maar even snel uitgelegd.
    Hij zou dan waarschijnlijk donderdag klaar zijn. Vandaag was hij inderdaad klaar, natuurlijk in spanning wat de kosten zouden zijn. €175, toch een beetje schrikken, maar ben al lang blij dat ik mijn auto weer heb.
    Dus vanmiddag met een vriend even retourtje Elsdorf. Babylon lonkte al weer, maar moest toch even overslaan nu.

Zal bij mijn volgend bezoekje wel iets meenemen voor Eddy, voor de goede zorgen. Heb hier nog wat speciaal bier staan, eigenlijk perfect cadeau, al lijkt mij dat voor Eddy niet zo'n goed idee.
    Denk dat ik maar vlaai mee breng, daar is iedereen blij mee.

Gelukkig is deze ellende achter de rug, iedereen geloofde mijn lul verhaal. En ben wel even wakker geschud, heb me deze week maar gelijk een ANWB abonnement afgesloten.

2. Onderstaande 14 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

biged (28 juli 2016),Bluebear (28 juli 2016),Deantje (28 juli 2016),duivenmelker (29 juli 2016),Eddy_V ( 2 augustus 2016),Elmo3108 (28 juli 2016),hobie (28 juli 2016),licky luke (28 juli 2016),Mr Bluenose (31 juli 2016),Nedlovefkk (28 juli 2016),Piet Plezier (28 juli 2016),SeX++ (28 juli 2016),Sjeufke (28 juli 2016),Wijze grijze (28 juli 2016)

Last Online
    15 mei 2024 @ 01:58
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002

Standaard

Ook mij heeft je verhaal wel aan het denken gezet, en ik hoop dat iedereen hier van gevrijwaard blijft!
    In ieder geval goed te weten dat Eddy zo een super service geeft, en ook dit soort ongemakkelijke situaties goed oplost!
    Jammer dat je Babylon vandaag hebt overgeslagen, had graag met je kennisgemaakt!
    Misschien Zaterdag, dan weet ik dat de man met de vlaai Firehawk is!

4. Onderstaande 4 leden hebben waterrat bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (28 juli 2016),Firehawk (28 juli 2016),hobie (28 juli 2016),licky luke (28 juli 2016)

Last Online
    Vandaag @ 23:36
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Verhaal vd autopech gelezen Firehawk, moet zeggen inderdaad een super service van Eddy !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

6. Onderstaande 6 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (28 juli 2016),Firehawk (28 juli 2016),hobie (28 juli 2016),licky luke (28 juli 2016),Piet Plezier (28 juli 2016),Sjeufke (28 juli 2016)

Last Online
    30 november 2024 @ 00:59
    Tussen Bruggen, Grefath, Oedt, Kaarst en Roermond
    Discussies
    4
    Thanks
    197

Standaard

en waneer is dat dan. want vlaai.....

8. Onderstaande leden hebben hobie bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (28 juli 2016)

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

die auto heeft al genoeg gekost
    Dus ga die jonghu niet op nog meer kosten jagen met je vlaai
    Je kunt bij dun Eddie net zoveel vlaai pakken als je wilt in de namiddag
    Hij kan ze geld beter uitgeve aan een goede wip
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

10. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (28 juli 2016)

Last Online
    Vandaag @ 10:56
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Mooi verhaal van Firehawk. En nog beter de service van Babylon, Eddy en Thomas. Klasse. Dat zie ik niet veel clubs doen.
    Maar ja, daarom is Babylon ook een SERVICEclub.

12. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (29 juli 2016),Piet Plezier (28 juli 2016)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Maar ja, daarom is Babylon ook een SERVICEclub.
    Zelfs als je karretje verkeerd staat geparkeerd, komt de theke onder het blasen op de kamer naar je autosleutel vragen om je auto te verzetten. Tja.....geen verkeerd woord over de SEVICE van Babylon

14. Onderstaande 6 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (29 juli 2016),Klatergoud (29 juli 2016),lustman (31 juli 2016),Manureva (29 juli 2016),SeX++ (29 juli 2016),waterrat (29 juli 2016)

Last Online
    8 mei 2022 @ 11:10
    Discussies
    34
    Thanks
    116

Standaard

Zaterdag 9 juli ben ik voor de tweede keer in Babylon Elsdorf geweest. Ik wist dat Susi er weer was. Met haar had ik de eerste keer dat ik deze club bezocht een uitstekende sessie. Dat wilde ik zeker weer met haar. Ook was ik nieuwsgierig naar een paar andere dames, Roberta, Ramona en Jeanette. Met deze 3 dames uiteindelijk geen kamer gedaan. Jeanette zat de hele dag alleen bij een paar stamgasten. Ik heb haar nog wel even gesproken in de jacuzzi, samen met een paar oudere stamgasten. Ze ging alleen op dat moment weer naar huis. Waarschijnlijk had ze het al verdiend vandaag. Tis een erg mooie meid om te zien. Alleen jammer dat ze siliconen heeft, hoewel ze bij haar niet slecht staan.

De dag liep anders dan dat ik vooraf gepland had. Rond een uur of 12 kwam ik aan in de club. Er waren toen al redelijk wat gasten aanwezig en ook veel dames. Ik wilde de eerste sessie met Susi doen, maar ik kon haar nergens vinden. Ik ben een paar keer door de club gelopen om te kijken of ik haar ergens zag. Toen maar wat gaan eten en daarna wat drinken besteld aan de bar. Het was mooi weer buiten en ik besloot mijn drankje buiten te nuttigen. Daar kwam ik aan de praat met een Turkse Duitser (of Duitse Turk). We hebben een tijdje onze ervaringen uitgewisseld over verschillende clubs. Na ongeveer een uurtje met hem gesproken te hebben, kwam er opeens een dame naar buiten gelopen, die ik erg goed ken uit andere clubs. Het was Mirella. Ik heb haar de laatste maanden een aantal keren bezocht in Club Mondial en daarvoor een keer in Pauschalclub Bochum en Pauschalclub Münster. Ze was verrast me te zien. Ze ging gelijk naast me zitten. Met haar een tijdje buiten gezetten, met elkaar gesproken en van de zon genoten. Ik moet zeggen, dat Mirella er nu wat ouder er uitziet dan in Mondial. Dat zal waarschijnlijk komen, omdat het in Mondial vrij donker is. Ook droeg Mirella veel minder make-up dan in Mondial. Toch ziet ze er voor haar leeftijd (30) nog goed uit. Wel kon ik zien dat ze er wat vermoeid uitzag en dat bevestigde ze. Ze had de laatste tijd te veel gewerkt en was toe aan een paar dagen rust. Daarnaast was ze het tijdschema van Babylon niet gewend. In Mondial begon ze pas rond een uur of 6 á 7 tot een uur of 5. Hier in Babylon is het van 11 tot 1. Ze wilde een paar dagen in Babylon werken en daarna even rust nemen.

Mirella
    Nadat we een tijdje buiten elkaar hadden bijgepraat, zijn we naar een kamer gegaan. Ondanks dat Mirella vermoeid was, gaf ze een top service. Op het bed hebben we elkaar een tijdje geknuffeld en ge(tong)zoend, waarna ik haar voorstelde om haar te verwennen. Mirella is een van de dames, waarvan ik zeker weet dat ze een orgasme kan krijgen. De eerste keer gebeurde dat ik Pauschalclub Münster en vanaf dat moment had ik iets specials bij haar. Ook dit keer genoot ze er volop van en had ze een intens orgasme. Daarna heb ik haar even bij laten komen, waarna het nu mijn beurt was. Ze gaf me een uitermate goede stevige blowjob met veel variatie. Ik had op dat moment niet de behoefte om haar te neuken, zo lekker voelde het. Als je een klik met deze dame hebt, brengt ze je werkelijk in de zevende hemel. Nadat ik mijn eerste orgasme had van de dag, hebben we samen even wat uitgerust. Ik vertelde haar voor we op de kamer gingen, dat ik een sessie wilde van een uurtje. Ze wilde langer blijven op de kamer en vroeg of ik haar wilde masseren. Ik hoefde daarvoor niet extra te betalen. Ze was echt toe aan een massage en wat ontspanning. Ach ja, als een dame dat zelf voorstelt, ben ik echt niet de beroerdste Ik heb haar een behoorlijk tijd gemasseerd, haar rug, haar benen en haar billen. Daarna nog even een tijdje uitgerust met z'n tweeën op het bed. We zijn zeker 1,5 uur op de kamer geweest.

01.jpg
    kasandra9.jpg
    kasandra2.jpg

Naam: Mirella (ex-Pauschalclub Kasandra en ex-Mondial Mirela)
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits, Engels en Spaans
    Leeftijd : 30
    Haarkleur/-lengte : Blond
    Lengte dame : 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 36/ C-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: 9/10 (leuk en lang gesprek met haar gehad buiten op het terras)
    Aftersales: 8/10 (na de kamer nog heel even een keer met haar gesproken)
    Cijfer: 9/10

Na de kamer met Mirella wat ontspannen in de jacuzzi. Deze zat overigens vol met badschuim. Het bleek dat de avond er voor een dronken beer een fles shampoo er in heeft gegooid.
    Daarna nog maar eens wat gegeten. Het eten in Babylon is goed en gevarieerd. Veel clubs zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Ook positief is dat het bier in de prijs zit. Dit ken ik alleen van Samya en Great Palace, Dolce Vita en later dit weekend van Planet Eden. De enige Flat-rate club die ik ken, waar men ook gratis bier schenkt is Totalclub Osnabrück. In deze club schenkt men overigens ook gratis sterke drank. Het nadeel is dat er vaak een aantal beren behoorlijk aangeschoten raakt en vervelend wordt. Een van de redenen dat ik er niet meer kom.

Susi
    Na een paar biertjes genuttigd te hebben in de zon, ben ik maar weer eens opzoek gegaan naar Susi. Nog steeds zag ik haar niet en ben uiteindelijk maar weer aan de bar gaan zitten en heb een colaatje besteld. Opeens kwam er een blonde dame bij me staan. Ik moest echt 3 keer goed kijken, maar toen zag ik het. Het was Susi. Ze heeft haar haar nu blond en daardoor herkende ik haar niet. Ze had me al een paar keer voorbij zien lopen en heeft me zelfs al een keer begroet. Ik zei haar dat ik haar echt niet herkend had en dat ik juist op zoek was naar haar. Ik was blij haar weer te zien en dat was wederzijds, want ze gaf me een paar heerlijk (tong)zoenen, zoals alleen zij dat kan. Aan de bar hebben we heel even bijgepraat, waarna we naar een sofa zijn gegaan. Daar hebben we het gesprek voortgezet, maar ook zijn we daar verder gegaan met (tong)zoenen. Daar werd ik behoorlijk opgewonden van en zeker toen ze zich om mijn lid bekommerde. Normaal houd ik er niet van, om dit soort zaken in het openbaar te doen, maar bij haar voelde dit gewoon super. Ik moest zelfs uitkijken dat ik niet al een orgasme had in de sofa. Ik stelde voor om een kamer te nemen.
    Op de kamer begonnen we elkaar met veel passie te (tong)zoenen. Nog heftiger dan beneden in de sofa. Susi is 1 van de beste dames wat (tong)zoenen betreft. Ze valt in het rijtje Lidja, Annamaria, Elisa, Andra en Cora (tenminste, als Cora er zin in had ), allemaal dames uit de Pauschalclub en niet te vergeten Lia uit Heaven 7 en Mirella uit Babylon. Bij deze dames voelt het (tong)zoenen net even wat specialer dan andere dames, die ook zeer goed zoenen.
    Na een tijdje lekker geknuffeld en ge(tong)zoend te hebben met Susi, stelde ik voor om haar ook eerst te verwennen. Ook bij Susi heb ik een sterk vermoeden dat ze het niet speelt. Ik begon Susi plagerig te likken en begon op zoek te gaan naar haar gevoelige plekje. Iedere keer als ik deze vond, stimuleerde ik deze even en daarna begon ik op een andere plek te likken, om vervolgens weer haar gevoelige plekje te stimuleren. Je merkt dan gewoon dat ze dan anders reageerd. Op een gegeven moment heb ik alleen haar gevoelige knopje nog intens gestimuleerd, waarop ze heftig reageerde en erg onrustig lag te kronkelen. Ze greep met haar handen krachtig de lakens en het kussen vast. Haar ademhaling werd steeds sneller en haar lichaam begon steeds meer te schokken. Wanneer ik even haar plekje niet stimuleerde, werd ze gelijk wat rustiger, dus gauw weer haar plekje opgezocht en daar begon ze weer. Dit keer moest ik haar zelfs in bedwang houden om haar te kunnen likken. Ze was ondertussen drijfnat beneden en het orgasme liet niet lang op zich wachten. Heel intens kwam ze klaar. Op dat moment werd haar poesje overgevoelig en drukte ze me weg. Ik weet dan dat ik niet meer moet blijven likken. Ik gaf haar nog wel een kus op haar drijfnatte poes, wat ze beantwoorde met een intense schok en een diepe zucht. Ze moest even een paar minuten bijkomen. Liefkozend gaf ik haar nog wat zoenen op haar mond.
    Toen ze weer wat was bijgkomen was het mijn beurt. Ze begon me weer heerlijk intens te tongen en daalde daarna af naar beneden, waar ze me een uitstekende blowjob gaf. Ondanks dat dit de tweede keer is met haar op een kamer, weet ze al vrij goed wat ik lekker vind. Heerlijk stevig en gevarieerd gaf ze me een blowjob. Dit keer wilde ik wel neuken, hoewel haar blowjob voortreffelijk was. Ik nam haar in missio, zodat ik haar kon blijven tongen, ondank dat ze een heerlijk kont heeft voor doggy. Dat ga ik zeker nog eens proberen bij haar. Al tongend kwam ik heerlijk in haar klaar. Wat een heerlijk top meid is dit. Een echte aanrader voor een intense GFE.
    We hebben daarna nog en tijdje op bed gelegen om bij te komen.

01.jpg
    susi2.jpg
    Vanessa32-225x300.jpg

Naam : Susi
    Nationaliteit/Taal : half Bulgaars, half Grieks / Duits en Engels
    Leeftijd : 25
    Haarkleur/-lengte : Blond/Bruin
    Lengte dame : 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
    Presales: 10/10 (uitgebreid gesprek met haar gehad en tongzoenen op in de sofa)
    Aftersales: 10/10 (na de kamer nog een paar keer met haar gesproken en een paar lekker getongzoend en samen met haar wat gegeten)
    Cijfer: 10/10

De sessie met Mirella was zeker niet slecht, sterker deze was top, maar de sessie met Susi was voortreffelijk. Had er ook mee te maken dat Mirella wat vermoeid was, anders zou ze dicht in de buurt gekomen zijn bij Susi.

Ilona
    Na Susi was ik toe aan wat relaxen. Ik zocht de sauna even op, maar deze bleek veel te warm te zijn, zeker met het mooie weer buiten. Ik hield het amper 10 minuten vol en heb me daarna gedoucht en heb toen een tijdje in de jacuzzi gelegen. Daar zat op dat moment een andere beer in. Met hem een paar woorden gewisseld, totdat er 2 dames kwamen. Een donkerharige dame, waarvan ik de naam niet weet en een blonde dame, die zich voorstelde als Ilona geloof ik (Ik weet haar naam niet meer precies. Ik zie op de website geen dame met de naam Ilona, dus ze kan ook een andere naam hebben). Bij de jacuzzi was ze erg spontaan en een tijdje daarvoor, toen ik ook in de jacuzzi zat, had ik ook al even contact met haar. Ik had vooraf geen plannen om met haar een kamer te nemen, maar omdat ze zo spontaan was, vroeg ik haar of ze bij wilde zitten in de jacuzzi. Daar hebben we heel kort met elkaar gezoend, waarna ze vroeg of ik met haar een kamer wilde nemen. Ach ja, waarom niet, hoewel de kamer met Susi nog niet zo heel lang geleden was. Ze leek me wel een leuke meid. Ilona ging een sleutel halen en na een paar minuten kwam ze terug. We liepen naar een kamer en op de kamer begon ze gelijk te klagen dat ze allergisch was voor chloorwater en dat ze nu uitslag begon te krijgen. Dat kwam dus van het water in de jacuzzi. Op een paar plekken was haar huid iets rood geworden. Ja dame, je ging vrijwillig het water in...
    Op het bed probeerde ze gelijk mij een blowjob te geven, maar ik wilde nog even met haar zoenen. Mevrouw had daar nu niet meer zo veel zin meer in. Om eerlijk te zijn stelde het tongzoenen in de jacuzzi ook niet zo heel veel voor. Ik liet haar daarom maar haar gang gaan en ze begon me een blowjob te gevern. Tijdens de blowjob, bleef ze praten en zei ze dat ze het alleen maar om het geld deed en dat dat ook gold voor alle andere dames. Ja meisje, dat weet ik ook wel, maar op dit moment heb ik geen behoefte aan deze informatie.. Daarna nam ik haar in missio, waar mevrouw maar bleef klagen en zeuren. Ik moest me echt concentreren om een orgasme te krijgen, wat me uiteindelijk gelukkig ook lukte.
    Deze dame hoeft geen kamer van mij meer te verwachten. Haar service was middelmatig en haar gezeur irritant.
    Later op de dag kwam ik haar nog een paar keer tegen met andere klanten, met wie ze ook aan het klagen was. Ook tegen andere dames was ze onbeschoft. Ik denk niet dat ze het hier lang volhoud.
    Ilona is na Katrin (Club Mondial) de tweede dame in een saunaclub die een zware onvoldoende scoort.

(Helaas geen foto's)

Naam: Ilona
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits en Engels
    Leeftijd : 25
    Haarkleur/-lengte : Blond
    Lengte dame : 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 36/ A-cup
    Presales: 7/10 (In de jacuzzi leek het een leuke meid)
    Aftersales: 3/10 (alleen wat boze blikken van haar mogen ontvangen)
    Cijfer: 3/10

Na de kamer met Ilona ben ik weer naar de jacuzzi gegaan. Daar zat een wat oudere Duitser met wie ik een gesprek aanknoopte. Hij kwam regelmatig hier in Babylon.Later kwam ook een bekende van hem buurten. Met z'n drieën hebben we het over verschillende clubs gehad, waaronder Planet Eden. Ik vertelde dat ik daar de volgende dag naar toe zou gaan. Ze vertelden me, dat ze daar vroeger stamgasten waren, maar dat het er tegenwoordig niet meer zo goed is. Op dat moment kwam Jeanette er ook aan. De twee Duitsers vertelden dat zij daar vroeger ook had gewerkt. Jeannette mengde zich toen ook in het gesprek en bevestigde dat het in Babylon beter voor haar was, maar dat Planet Eden vroeger wel een leuke club was. Met z'n vieren hebben we zo nog een tijdje gepraat, totdat Jeannette afscheid nam van de 2 stamgasten en naar huis ging. Blijkbaar had ze het al weer verdiend voor vandaag, wat ik me best goed kan voorstellen. Ze is een erg mooie meid om te zien en nog leuk in de omgang ook. Misschien dat ik een volgende keer met haar een kamer neem.
    Toen Jeannette weg was, gingen de 2 Duitsers ook gelijk weg en ben ik ook maar weer naar boven gegaan. Daar heb ik nog een tijdje aan de bar gezeten en een paar biertjes en colaatjes genuttigd. Susi kwam ook nog een paar keer bij me buurten. 1 van die keren had ze een bord eten bij zich en ging deze aan een tafel naast de bar nuttigen. Hierdoor kon ik nog een tijdje met haar praten. Ze liet me van alles proeven van wat ze op haar bord had. Ik mag deze meid wel. Uiteraard probeerde ze me nog een keer op de kamer te krijgen, maar ik vertelde haar dat de pijp leeg was. Ze nam het sportief op een gaf me nog een heerlijke en lange tongzoen.
    Het was inmiddels een uur of half 10 en ik voelde me erg vermoeid. Zal oa van mijn werk komen, maar ook van de reis naar Elsdorf en de hele dag in deze club. Ik besloot naar mijn hotel te gaan en kleedde me om en leverde de sleutel in. De volgende dag had ik plannen om naar Planet Eden te gaan.

Vandaag dus met 3 dames een kamer gehad, waarvan er 2 dames een meer dan voortreffelijke service hebben verleend en 1 dame een slechte service. Een vervelende smet op een verder geslaagde dag.

16. Onderstaande 16 leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 2 augustus 2016),biged (31 juli 2016),Deantje (31 juli 2016),fervent (31 juli 2016),Firehawk (31 juli 2016),hasta la pasta (31 juli 2016),Kwakje ( 5 augustus 2016),lustman (31 juli 2016),Manureva (31 juli 2016),Megaboob ( 7 augustus 2016),Mr Bluenose ( 1 augustus 2016),Ryuhayabusa ( 6 augustus 2016),SeX++ (31 juli 2016),Wentelt Eefje (31 juli 2016),why not me (31 juli 2016),Wijze grijze (31 juli 2016)

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.389

Standaard

Gisteren onverwacht toch Babylon bezocht. Piet Plezier wilde me mee hebben en hij en Blueeyes zouden mij ophalen. Even getwijfeld maar toch overstag gegaan heb tenminste vakantie.

Zo gezegd zo gedaan, en ze kwamen mij netjes ophalen. Kennis gemaakt met Blueyes en de reis voortgezet naar Babylon. Daar aangekomen geparkeerd voor de deur. Bij binnenkomst zag ik toch al weer aardig wat nieuwe gezichten. Dit keer vroegen ze of ik in de computer stond. Dit was niet het geval en bij 10x krijg je gratis entree. Begon de 10 al bijna aan te tikken maar sta nu dus op 1 in de computer, even doorsparen dus.
    Ik schat dat er zo’n 25 meiden aanwezig waren, stukje minder dan normaal. Maar is ook vakantietijd.
    Helaas steeg het aantal beren royaal boven het aantal meiden later op de dag. Was ook een verjaardagsfeestje van iemand.

Was dit maal niet van plan om binnen een half uur al op de kamer te belanden en is mij nog gelukt ook. Na wat eten, drinken, kletsen. Ging Piet even gokken. Ben even mee gaan kijken. Op een gegeven moment kwam er een meid bij staan die ook op Piet zijn automaat op de knoppen ging rossen. Ze maakte hem wel een beetje winst. Ze stond voorover gebukt met haar kont naar achteren die knoppen in te rossen. Op een gegeven moment begint ze met haar kont tegen mijn kruis aan te rijden. En daar gebeurde wel wat. Piet was klaar met gokken zei hij, en ging. Ik dacht mooi dan ga ik ook. Maar ze draaide zich om, pakte mij vast en zegt, jouw vriend blijft hier. Legde mijn handen op haar borsten en moest haar onder voelen. Mijn wil om te gaan was weg.

Haar naam is Yasmin zei ze. Was pas haar 4e dag in Babylon. Roemeens, blond haar, redelijk lang denk rond 1,70 of zo met hakken kwam ze maar beetje onder mij en ik ben 1,85. Blauwe ogen, 24 jaar. Borsten weet ik niet precies, denk b of c. Een paar tatoeages niet heel veel en ook niet heel groot. Top lijf, slank, maar toch een goed gevormde kont, daar hou ik van. Ze heeft al in verschillende clubs gewerkt vertelde ze mij en op de Wallen. Na een zeer kort praatje, met haar naar de kamer gegaan. Normaal wil ik toch wat langer met een meid praten om te kijken of het was is. Maar was al 2 uur daar en nog niet gepopt en stond best wel op springen. Zij was ook de eerste meid die echt contact met mij maakte die dag op Susi na, maar daarover later meer. Dus op naar de kamer. Zoenen was niet slecht, maar kon met iets meer tong. Pijpen deed ze goed, zonder handjes, niet te wild en niet te zacht voor mij. Ze ging zich ook ze positioneren elke keer en pakte mijn hand dat ik met haar poesje moest spelen. Vaak willen ze dat je er liever niet aankomt, nu moest het.
    Neuken was ook lekker, eerst zij bovenop waar ze lekker met haar kontje draait en op en neer gaat. Daarna missio en toen was het snel afgelopen. Er was pas 10 a 15 minuten voorbij. Ja was zeer snel deze keer. Om het half uur nog vol te maken op de kamer had ze niet helemaal zo’n zin in, heb het nog wat gerekt maar na zo’n 20 minuten de kamer verlaten. Dat vond ik wel een minpunt van haar. Aftersales was helaas ook nul. Heb er zeker geen spijt van. Want ze heeft een heerlijk lichaam en kwam moeiteloos klaar. Maar haar opnieuw bezoeken zal ik waarschijnlijk niet doen.
    Ook zal ze waarschijnlijk niet heel lang bij Babylon werken ga ik vanuit. Want ze wil niet in het openbaar zoenen of pijpen, wat wel bij de Babylon standaard hoort. Als ze dat blijft weigeren zal het niet lang duren voordat ze kan vertrekken.

Hoe precies verder de dag de volgorde is verlopen. Weet ik niet meer precies. Maar heb nog kennis gemaakt met Licky Luke, Waterrat en nog een Nederlander waar ik de naam niet van weet, maar die er aardig gehavend aan toe was op het eind. Ze hadden wel goed onthouden dat ik misschien vlaai zou meenemen. Maar had Eddy al wat anders gegeven voor de hulp van mijn auto.

Ook dit keer was er bbq, maar heeft mij nu goed gesmaakt. Susi is vaker naar mij toegekomen, wat gepraat, veel geklaag. Ze had een kutdag, pas €50 verdient. Ook probeerde ze mij weer te verleiden. Ik zou sterk zijn, en heb haar gezegd dat ik vandaag niet met haar op de kamer ging. Ook Blueeyes en Piet kreeg ze niet zover. En andere beren ook niet. Ze heeft ook besloten om eerder naar huis te gaan, want dit was haar dag niet. Ze moest nog even wachten voordat ze kon gaan en die tijd wilde ze dat ik bij haar kwam zitten, want kameren zat er niet meer in voor haar zei ze.

Na wat rondhangen, had ik een dame op het oog die ik al vaker had gezien maar nog nooit mee op de kamer ben geweest. Anna. De komende dagen goed te herkennen aan een groot pleister op haar buik. Ik vraag haar wat er gebeurd is, piercing zegt ze. Ze heeft afgelopen vrijdag een navelpiercing gezet. Heb haar in het begin even laten lopen, maar elke keer als ze langskwam ging ze even met haar nagel zacht over mijn rug heen, en even kijken. Ik dacht ben maar niet bang, ik kom nog wel. Een tijd later zag ik haar op een kruk zitten. Ik had er wel zin dus een poging wagen.
    Nu zag ik haar van heel dicht bij, wat is dit een mooie meid. Super lichaam, zit geen oneffenheid of niks op. Mooi lief gezicht met wat grotere donkere wenkbrauwen. Na een kort praatje waar ze haar benen al om mij heen had gewikkeld en wat zoentjes. Vroeg ik om ergens anders te gaan zitten. Kreeg een antwoord wat ik niet kon verstaan. Na een tijdje vroeg ze om naar onderen te gaan. Dacht dat is wel al snel om naar de kamer te gaan maar goed. Ik had wel zin in haar. Vond het wel vreemd dat ze zich niet inschreef, onder aangekomen, zijn we op een bank gaan zitten. Dus we gingen nog niet naar de kamer, hier was het koeler en rustiger. Dus daar een tijdje met haar gezeten en toen pas naar de kamer. Wat ze wel deed wat ik wel netjes vond, wat ik bij andere meiden niet heb gezien, is dat ze mondspray bij zich had en gebruikte voor het zoenen. Ze weet dat ik niet rook, dus voor de smaak heeft ze even gesprayed. Gewoon rustig aan begonnen, dat lekkere lichaam verkend.
    Pijpen deed ze echt lekker en lang. Zo lang zelfs dat het neuken niet lang duurde.
    Condoom ging om en dacht o, shit, hier begint de ellende. Het glijmiddel kwam te voor schijn. Gelukkig gebruikte ze maar 1 druppel en toen ze hem naar binnen deed voelde het heerlijk strak aan.
    Ze ging bovenop mij zitten. Heb niet veel hoeven doen of binnen een paar minuten had ze mij klaar gereden. Wilde hem eruit halen maar ging niet, ze had hem op een of andere manier klem gezet. Zij lachen, ik zei kom, laat me eruit. :D
    De resterende tijd nog wat geklets en toen kwam ze eigenlijk veel meer los. Ze was bang omdat ik nog jong was, dat ik hard tegenaan zou gaan. Maar dat was dus allemaal wel meegevallen.
    ik sluit niet uit dat ik nog een keer met haar de kamer op ga. Leuke lekkere meid.

De rest van de avond wat ouwehoeren, het begon echt slap te worden met de meiden. Of er waren er veel op de kamer of al veel naar huis. Maar die er nog waren zaten een beetje verveeld op de bank. Piet had zijn slag nog geslagen bij Melody later op de avond. Ze was bijna niet te boeken. Als ze er was , was ze binnen een minuut al weer bezet. Eddy was weer helemaal de weg kwijt. Hij was zo zat als een aap. Hij stond een beetje te duizelen achter de bar. Later hebben ze hem maar op kantoor neergezet. Er was niks meer mee aan te vangen. :D

Net voor 1 uur zijn we gegaan. Al met al een goede dag gehad. Al denk ik als ik geen gezelschap had gehad. Dat het wat was tegengevallen door het teruglopend aantal meiden.
    Blueeyes bedankt voor de rit.

18. Onderstaande 22 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 2 augustus 2016),biged ( 3 augustus 2016),Deantje (31 juli 2016),deket ( 1 augustus 2016),hasta la pasta (31 juli 2016),Klatergoud (31 juli 2016),Koot@Zuur (31 juli 2016),Kwakje ( 5 augustus 2016),licky luke ( 1 augustus 2016),lustman (24 augustus 2016),mechelen (31 juli 2016),Megaboob ( 7 augustus 2016),Mike1977 (10 augustus 2016),Mr Bluenose ( 1 augustus 2016),Nedlovefkk (31 juli 2016),noglangnietuitgewandeld (31 juli 2016),Piet Plezier (31 juli 2016),Ryuhayabusa ( 6 augustus 2016),SeX++ (31 juli 2016),Taylor ( 6 augustus 2016),Wentelt Eefje (31 juli 2016),Wijze grijze (31 juli 2016)

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

goed verslag Firehawk
    Ik heb hier niets meer aan toe te voegen
    En inderdaad Melody was bijna niet te boeken
    Gelukkig kon ik haar het laatste uur nog boeken
    En ik heb daar geen seconde spijt van gehad
    Het was het wachten dubbel en dwars waard
    Als ik nu nog denk hoe ze aan me sterretje likte, wil ik nu terug naar babylon
    Het was een leuk dagje

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

20. Onderstaande 9 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 2 augustus 2016),Deantje (31 juli 2016),deket ( 1 augustus 2016),Firehawk (31 juli 2016),hasta la pasta (31 juli 2016),licky luke ( 1 augustus 2016),Nedlovefkk (31 juli 2016),SeX++ (31 juli 2016),VAZKOR ( 1 augustus 2016)

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Maar heb nog kennis gemaakt met Licky Luke, Waterrat en nog een Nederlander waar ik de naam niet van weet, maar die er aardig gehavend aan toe was op het eind.
    Dat kan alleen maar hasta la pasta zijn geweest ...

Maar die mocht zich laten vollopen want die sliep in het Babylon hotel...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

22. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk ( 1 augustus 2016)

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.389

Standaard

Hij ging op het eind van de avond nog met een kleine Bulgaarse naar boven. Vraag me af of hij er nog iets van af weet.
    Probeerde nog met hem te praten maar kwam niet zinnigs meer uit.

24. Onderstaande 3 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

licky luke ( 1 augustus 2016),Nedlovefkk ( 1 augustus 2016),Piet Plezier ( 1 augustus 2016)

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

inderdaad dat was hasta hij was nog zatter als Eddie
    En Eddie lag allang te slapen
    Hasta was niet meer aanspreekbaar
    onbegrijpelijk dat je, je eigen zo kunt afzuipen
    Zijn laatse kamergang kan hij zich denk ik niet meer herinneren
    Hasta was niet meer verstaanbaar

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

26. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk ( 1 augustus 2016)

Last Online
    8 juni 2019 @ 23:52
    Discussies
    3
    Thanks
    155

Standaard

Inderdaad, wat Firehawk en PP al schreven, klopt precies, Hasta la pasta zal ik ook zeker wel gezien hebben. er was er echter ééntje, een kleine Duitser, die was zo zat dat niemand van de dames met hem mee wilde en 2 dames met een door hem aangeboden glas champagne mee de tuin in namen, later kwam die toch weer terug en bestelde weer 2 glazen die door een andere dame opgedronken werd en hij het andere glas leegdronk ondanks dat die vanachter de bar niets meer mocht drinken, toen we weg gingen wist hij van niets meer, liet zijn onderbroek in de locker liggen en kon bij de kassa niets afrekenen, alles kwijt, wist van niets meer !!??.
    Er waren naar mijn mening veel te weinig vrouwen t.o.v. mannen!!??
    Persoonlijk heb ik dan toch gemerkt dat ik liever zie dat de vrouwen nog wat (sexy) kleding aanhebben i.p.v. poedelnaakt, de verrassing is weg, die je natuurlijk ook achteraf kunt krijgen als ze uitgekleed zijn en niet verrassend is, maar dat neem ik dan op de koop toe.
    Met Susie had ik ver daarvoor al vele lange kamers gemaakt in VG, was haar daarna op een verjaardagsfeestje nog tegen gekomen in LR maar niet mee gekamerd en nu ook niet in Babylon, anders was haar dag dan misschien toch wel geslaagd geweest.
    Wat me voor mezelf opviel was: Ik heb zolang ik clubs bezoek nog nooit mijn boxershort aangehouden, maar de laatste twee keer, 1 keer in Samya met een veel te krappe badjas en nu dan in Babylon met alleen een handdoek allebei de keren niet gekamerd.
    Zou kleine Blueeyes dan te weinig lucht krijgen, zich opgesloten of misschien wel heel geborgen voelen, zich schamen of bang zijn, iemand enig idee?
    In ieder geval heb ik dan toch wat centjes over gehouden en gaat volgende keer gegarandeerd die boxerschort uit, wat kleine Blueeys er ook van vindt.
    Toch nog een leuke dag gehad.
    Firehawk, graag gedaan hoor, je vorige bezoek heeft je al genoeg gekost.

28. Onderstaande 12 leden hebben blueeyes bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 2 augustus 2016),biged ( 3 augustus 2016),Eddy_V ( 2 augustus 2016),Firehawk ( 2 augustus 2016),licky luke ( 3 augustus 2016),Manureva ( 2 augustus 2016),Mr Bluenose ( 3 augustus 2016),Nedlovefkk ( 2 augustus 2016),Piet Plezier ( 2 augustus 2016),pret ( 2 augustus 2016),Ryuhayabusa ( 6 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 3 augustus 2016)

Last Online
    24 december 2024 @ 14:43
    Discussies
    3
    Thanks
    28

Standaard

Dag collega-beren, ik ben nieuw hier en in het saunaclubgebeuren maar al even actief op "dat andere forum".
    Ik wist niet zeker of ik dit nu hier, of bij Meeting Point mocht posten maar... Ik heb het geluk gehad om een kortingskaartje in ontvangst te mogen nemen, en wil deze vrijdag 2 september verzilveren. Ik zal vroeg aanwezig zijn vanaf 11u tot +-19u. Indien er iemand ook gaat die dag hoor ik dat graag. Dat niet iedereen zo vroeg gaat begrijp ik, 't is maar een kwestie van mezelf niet de hele dag als voer voor de haaien te gooien

30. Onderstaande leden hebben Veli bedankt voor deze bijdrage:

mechelen ( 5 augustus 2016)

Last Online
    Vandaag @ 23:21
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veli Bekijk bericht
    Dag collega-beren, ik ben nieuw hier.........

een kwestie van mezelf niet de hele dag als voer voor de haaien te gooien
    Ook nieuw in de saunaclubs of toch niet ?
    In Babylon kan er niet veel gebeuren hoor.
    Bij binnenkomst worden er een stel naakte meiden opgetrommeld en die staan vriendelijk doch taxerend naar de bobbel in je broek te kijken.De bobbel links of rechts opzij vinden ze uiteraard nog interessanter.Met een handoek om je middel lopen is in deze club de norm, wel zo makkelijk voor de meiden om je te verschalken.Verder begin je het best eerst met een dranken check en dan een body check.Afronden weer bij Eddy aan de bar.

32. Onderstaande 3 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

Manureva ( 5 augustus 2016),mechelen ( 5 augustus 2016),Sjeufke ( 5 augustus 2016)

Last Online
    Gisteren @ 23:32
    Discussies
    44
    Thanks
    3.741

Standaard

Was in de morgen, na een nachtdienst, het bed ingedoken. Dacht rustig te kunnen genieten van mijn welverdiende rust. Helaas, medewerkers van het groenbeheer dachten daar anders over, en begonnen hun activiteiten, ondersteund door brandstof aangedreven machinale gereedschappen.

Ja, slapen lukte dus niet echt. Om 10:30 maar even uit bed, om de blaas te legen, en vervolgens aan deel 2 te beginnen. Met die k..herrie op de achtergrond, viel het niet mee om de slaap te vatten. Om 12:00 maar uit bed en wat gaan we doen vandaag?
    In het meetingpoint, hadden een paar collega’s besloten om een vergadering te houden in Elsdorf. Al een tijdje niet meer geweest, en ja, iemand moet toch de gemiddelde leeftijd, van de Hollandse bezoeker in Babylon wat naar beneden stellen, alsof het een paradijs voor alleen ouwe snoeperds is, dacht het niet.

Tegen 16:30 de auto op de parkeerplaats aan de achterzijde weg gezet, onderweg tijdens de rit, net voor de tankstelle Bedburger Land, nog even naar een collega van het werk gezwaaid, die zijn hut op wielen aan het verplaatsen was.
    Matige ontvangst, slechts 3 of 4 dames vormden het ontvangstcomité. Het entreebedrag afgetikt en klaar maken voor de transformatie naar halve ijsbeer. Al gauw EddyV en Lesyeux en niet veel later Salitos de hand geschud.
    Rustig zitten, en kijken wat er voor lekkers rond loopt. Voor mij een hoop nieuwe gezichten, van mijn vorige bezoek, ongeveer een jaar geleden, herkende ik maar 2 tot 3 dames. Tevens herkende ik een paar gezichtjes van dames, die ik voorheen in een andere club heb gezien (Melody en Susi).
    Uit het aanbod van de dames gekozen voor iets vertrouwds, het werd Susi. Bijna een uur op de kamer geweest, herhalingsgevaar: jazeker.

Tijd om wat te gaan eten, bakje soep, wat groenvoer en wat a la carte besteld. Nou had ik met mijzelf de afspraak gemaakt dat ik 1 biertje mocht nemen, het werd een blonde Leffe, helaas niet van de tap, maar uit de fles, het smaakte prima bij de kipfilet, broccoli en de gebakken aardappelschijfjes.

Het aantal exotische snoepjes was inmiddels opgelopen tot 8 stuks, wat de keus niet makkelijker er op maakte, mij laten verleiden door Katja. Even voorproeven in de kino, en door naar de kamer. Op de kamer begon het goed, tot een minuut of 25 waar zich een incident voordeed, wat helaas afbreuk deed aan het samenzijn. De kamergang beperkt tot 30 minuten. Herhalingsgevaar; weet ik nog niet.

Van een collega, misschien wel de beste wijsheid in het saunaclubbezoek ooit gehoord: Als de 1ste sessie van de dag een topsessie is, kan een volgende sessie alleen maar tegenvallen, en is dus zonde van de tijd en geld.
    Later op de avond, een beetje dollen met de exotische dames, waarbij een van de dames een bankbiljet op een geheime bergplaats had opgeborgen, toen het tevoorschijn kwam, zat er een luchtje aan zal ik maar zeggen.
    Het loopt tegen 22:30, het begint rustig te worden in de club, zelf vind ik het ook mooi geweest. De normale outfit weer aan, keykoord met sleuteltje inleveren, geen extra kosten gemaakt, dus mocht ik zo weg.

De volgende keer, duurt het niet weer een jaar, voor ik hier terugkom.

Babylon tot de volgende keer.
    Laatst gewijzigd door forgetskinnyletsgetfatty; 5 augustus 2016 om 19:57
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

34. Onderstaande 23 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 5 augustus 2016),biged ( 6 augustus 2016),Deantje ( 5 augustus 2016),duivenmelker ( 6 augustus 2016),Eddy_V ( 5 augustus 2016),fervent ( 5 augustus 2016),Firehawk ( 5 augustus 2016),hasta la pasta ( 7 augustus 2016),Interact ( 5 augustus 2016),Klatergoud ( 7 augustus 2016),Kwakje ( 5 augustus 2016),Lesyeux ( 6 augustus 2016),licky luke ( 7 augustus 2016),Liefje ( 5 augustus 2016),Manureva ( 5 augustus 2016),Mr Bluenose ( 6 augustus 2016),Nedlovefkk ( 5 augustus 2016),Piet Plezier ( 5 augustus 2016),salitos ( 6 augustus 2016),satanic surfer ( 6 augustus 2016),SeX++ ( 5 augustus 2016),Sjeufke ( 6 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 5 augustus 2016)

Last Online
    24 december 2024 @ 14:43
    Discussies
    3
    Thanks
    28

Standaard

Inderdaad ik ben een newbie in de saunawereld. Een maand geleden voor het eerst naar YY geweest en dat was me prima bevallen.. maar als ik eerlijk moet zijn heb ik me daar toch wel véél te snel laten verleiden om een sleuteltje te halen. Spijt heb ik daar allerminst van want ik had het erg naar mijn zin, maar ik wil het spel wel meespelen ipv bespeeld te worden Ik heb dan ook in de YY het advies van een ervaren beer gekregen om me te begeven naar Elsdorf.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    ... Verder begin je het best eerst met een dranken check en dan een body check.Afronden weer bij Eddy aan de bar.
    Dus als ik het goed heb; drankje -> kamertje -> verslag?

Last Online
    Vandaag @ 23:15
    Discussies
    168
    Thanks
    6.031

Standaard

Kitty staat weer op de AWL.

37. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

pret ( 6 augustus 2016)

Last Online
    Vandaag @ 23:15
    Discussies
    168
    Thanks
    6.031

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Kitty staat weer op de AWL.
    En nu ineens niet meer...

Last Online
    Gisteren @ 00:56
    Discussies
    56
    Thanks
    150

Standaard

Voor volgende week. Ik verdenk er Babylon van dat er tussen die twee weken veel knip- en plakwerk gebeurt.
    Dat is volgens mij de oorzaak dat ze ook even op de planning van vandaag stond.
    Wanneer ze komt is ze er steeds enkele weken full continu.

Last Online
    Vandaag @ 23:44
    Discussies
    318
    Thanks
    18.665

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    En nu ineens niet meer...
    Was het misschien een verbeelding van je ivm wishful thinking of zo?

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

De AWL van Babylon voor volgende week begint altijd als kopie van de AWL van deze week.

Stuk voor stuk geven de dames door wanneer ze volgende week wel/niet aanwezig zijn en zo wordt de AWL voor volgende week steeds definitiever.
    Op een maandag al kijken naar de AWL van volgende week heeft dus in principe weinig zin, al klopt er natuurlijk wel al een deel, bijvoorbeeld voor de dames die er altijd zijn of de dames die hun aanwezigheid lang van te voren aangeven, zoals bij vakanties het geval is.
    Maar als je niet weet wat er wel of niet klopt in de AWL van volgende week, blijft het qua plannen van je bezoek natuurlijk een gokje...

Op de maandag(middag) van volgende week klopt de AWL wel zo ongeveer, maar zelfs dan zijn er nog onverwachte wijzigingen mogelijk.
    Altijd best even checken op de dag dat je er heen rijdt..
    Of bel effe vooraf, da's nog beter...

Het mag echter ook wel gezegd worden dat er vrijwel altijd wel iets van je gading rondloopt in Babylon, dus mocht je een keer je voorkeursdame mislopen, dan kun je altijd nog een prima dagje met een van de andere hertjes in de Babylon weide hebben...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

42. Onderstaande 10 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (15 augustus 2016),Firehawk ( 7 augustus 2016),Klatergoud (13 augustus 2016),lustman ( 8 augustus 2016),Manureva ( 7 augustus 2016),mechelen ( 7 augustus 2016),Mr Bluenose ( 8 augustus 2016),Nedlovefkk ( 7 augustus 2016),pret ( 7 augustus 2016),Sjeufke ( 7 augustus 2016)

Last Online
    Vandaag @ 20:30
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

Gisteren in Bab geweest. Ik kan niet zeggen dat er nou weinig dames waren, althans 's middags viel het niet op. Maar in de vroege avond liep het hok vol met gasten en was er duidelijk een vrouwentekort. Op enkele muurbloempjes na, soms geen vrouw te bekennen. En die zullen wel niet zonder reden tegen de muur geplakt hebben gezeten. De klandizie gegund aan achtereenvolgens Iman, Sascha, Sascha en Iman. Tweemaal dezelfde dus, dit op basis van goede ervaringen uit het verleden, die bij deze herbevestigd zijn. Verder wel goede sfeer, naar mijn smaak goede Duitse muziek, lekker weer om buiten te zitten, en het culinaire gedeelte was ook prima verzorgd. Maar toch volgende keer misschien beter op een doordeweekse dag.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

44. Onderstaande 19 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 ( 7 augustus 2016),biged ( 8 augustus 2016),Deantje ( 7 augustus 2016),duivenmelker ( 8 augustus 2016),fervent ( 7 augustus 2016),Firehawk ( 7 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 augustus 2016),hasta la pasta ( 7 augustus 2016),jemame ( 7 augustus 2016),Klatergoud (13 augustus 2016),licky luke ( 7 augustus 2016),lustman ( 8 augustus 2016),Manureva ( 7 augustus 2016),mechelen ( 7 augustus 2016),Mr Bluenose ( 8 augustus 2016),Nedlovefkk ( 7 augustus 2016),SeX++ ( 7 augustus 2016),stimpy3 (11 augustus 2016),Wentelt Eefje (13 augustus 2016)

Last Online
    2 december 2024 @ 22:54
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289

Daumen hoch schatjesbezoek in Babylon

Vorige zaterdag 6 augustus nogmaals naar Elsdorf afgereisd om mijn schatjes te plezieren en ben pas daags nadien teruggekeerd.

Deze keer een iets korter verslag. Nominaties/karma's hoeven niet.

Wat mijn schatjes betreft: ik zou een copy/paste kunnen plaatsen uit mijn vorige recensie(s), maar dat levert mij waarschijnlijk negatieve nominaties/karma's op. Dus kort vertellen dat Roberta me zot maakt, dat Sascha steeds zotter wordt en dat Elli het zotte gedoe aan haar voorbij laat gaan.

Naast deze drie engeltjes was er ook nog Bianca, een prettig weerzien. Ze heeft het opnieuw naar haar zin in Babylon en dat laat ze op de kamer merken, GFE als vanouds. Als ze nu voor een langere periode blijft, zal ze nog vaak in mijn armen vallen.

Ook een praatje gemaakt met wat nieuwe dames. Helaas voor hun, had ik mijn handen vol met mijn genomineerde GFE ladies. Misschien moet ik wat meer op ontdekkingstocht gaan i.p.v. op schatjesbezoek? Doch ik moet eerlijk bekennen dat ik geen verlangen heb naar iets anders. Integendeel!
    Verder als gewoonlijk wat naar de T.V. gekeken, O.S. in Rio. Toen Greg winnend over de meet kwam ontwaarde ik slecht één collega ijsbeer dat net als ondergetekende zat te juichen.

's Avonds wordt Babylon meer en meer een herenclub. Het wordt voor de cheffe een uitdaging om meer dames aan te trekken en terzelfdertijd vermijden dat de bestaande DVP's (opnieuw) gaan klagen.
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

46. Onderstaande 16 leden hebben SeX++ bedankt voor deze bijdrage:

Deantje ( 8 augustus 2016),duivenmelker (15 augustus 2016),Firehawk ( 8 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 8 augustus 2016),Klatergoud ( 8 augustus 2016),Kwakje ( 8 augustus 2016),licky luke (14 augustus 2016),lustman ( 8 augustus 2016),Manureva ( 8 augustus 2016),Mr Bluenose ( 8 augustus 2016),Nedlovefkk ( 8 augustus 2016),noglangnietuitgewandeld ( 8 augustus 2016),Sjeufke ( 8 augustus 2016),stimpy3 (11 augustus 2016),VAZKOR ( 8 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 8 augustus 2016)

Pagina 11 van 18 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten