Oorspronkelijk geplaatst door
fijnschieter
Voor mij is en blijft Aca Gold een topclubje...
Dat geldt voor velen als ik de verslagen lees, OK niet de hemel op aarde en de line-up kan wel eens wat minder zijn in de zomer, er is wat kritiek op het eten maar de verslagen zijn doorgaans toch positief.
In die zin zie ik de 3 recente verslagen van Sat.Surf. dan ook als een opvallend afwijkende dissonant. De club word tot 3 maal toe bijna tot aan de grond afgebroken maar er vinden wel binnen een maand 3 bezoekjes plaats. Mis ik nu iets of zitten de verslagen van onze Belgische vriend zo vol met ironie en cynisme dat die mij ontgaan?
Ik blijf fan van de gezellige, familiaire sfeer in Aca. Prijs kwaliteit is dik in orde, hygiene goed en altijd wel genoeg variatie van dames om uit te kiezen. Het enige wat me soms stoort is dat vele kamers geen kussen hebben.
Hierna gedoucht en ondanks de drukte toch voldaan naar richting huis vertrokken
Bedankt voor deze geweldige dag die ik nog heb mogen beleven,het FORUM en ACAGOLD top ga zo door
was TOP super lief voelt de dingen goed aan, niet gehaast correct de GSM klok samen bekeken voor uur, topsessie, mooie fooi megegeven.
Service van de door mij bezochte dames was wederom weer uitstekend.
Het is een eindje rijden maar voor die goede seks doet een ijsbeer dat graag dus maar weer tot de volgende keer.
Het eten , drinken en de dames zijn top en de prijzen ook, ik heb al tijden geen betere club meer meegemaakt
I like the place even if the food is not as good as it was in Panthera and even if it feels sometimes too cramped.
Thank’s to my friends and to my nice meeting for this beautiful day and hope that we can enjoy another nice visit together
Allemaal kwoots uit de maand juli de maand waar Sat.Surf. klaarblijkelijk een totaal andere perceptie en beleving nav zijn bezoekjes heeft???
Zet ik bovenstaande af tegen deze conclusie van sat.surf. dan klopt er iets niet.
FAZIT: Algehele toestand des club redelijk katastrofaal te noemen! Dames-line-up lichtjes ontluisterend met optische highlights-Fehlanzeige. Sfeer nul komma nul. Roemeentjesgehalte immens. Herhalingsgevaar in 2016: nihil! Club in freefall en voor de dames die er motten trachten hun buideltasjes te vullen voorwaar geen feestelijk adresje...Mal gucken hoe dat blijft aanmodderen daar...
Overigens prima dat Sat.Surf. zo over de club schrijft, ervaringen kunnen nu eenmaal verschillen maar ik begrijp totaal niet hoe in een een periode van 1 maand de meningen en perceptie zo extreem kunnen verschillen.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche