Gisteren voor de laatste keer in mijn 20er jaren naar Sixsens geweest. Het is n blijft toch een ontzettend relaxte, fijne club.
Vooraf besloten dat ik vandaag toch eens (voor mij) wat nieuw vlees wilde proeven!
Het was nog vroeg, beestje rondgekeken, wat gegeten en toen raakte ik aan de praat met een Belgische medeijsbeer, die duidelijk aan het wachten was op Vicky's diensten. Nadat ze mij eerst enthousiast "hallo" kwam zeggen, heb ik mijn mede ijsbeer uit het zadel geholpen en is hij naar Vicky toegegaan. Toen om mij heen de meeste ijsberen vertrokken voor hun eerste kamertje, richting gokkasten alwaar ik Maya tegenkwam. Laat Maya nu net iemand zijn die op mijn wensenlijstje prijkte. Een dik half uur staan gokken met haar (die kast heeft aardig wat klappen van haar gehad......) Maya deed er alles aan om het mij naar wens te maken en dit lukte haar voortreffelijk. Al snel spoot ik het cd voor mijn gevoel tot de nok vol en voldaan bleven we in elkaars armen nog even nagenieten. Even een relaxed bubbelbad, stoombad (jammer genoeg was de 95* sauna nog defect. Alvorens ik naar beneden toog. Daar ben ik uiteindelijk Aida tegenkomen en al snel met haar naar de kamer getrokken. Een uurtje pure pse met deze kanjer! Voldaan richting buffet getrokken, biertjes gedronken aan de bar en enkele andere dvd's af moeten wijzen. Uiteindelijk naar de Maroc Room getogen en daar een kwartiertje een dutje gedaan alvorens ik iets om mij voelde en de weg zocht naar mijn jonge heer. Ik draaide mij om en voordat ik boe of bah kon zeggen wist Carmen met haar tong de mijne al te vinden. Ik moet zeggen tegen deze Blitzkrieg was ik niet bestand en al snel wist mijn uitgebluste krijger weer de energie te vinden. Wederom naar kamer 11 (2e keer vandaag) en daar nog een half uur met Carmen geflikflooid. Ook deze sessie was ongelooflijk heftig. Zij weet hoe je een man moet aanpakken/ verrassen en weet als geen ander hoe hij behandeld moet worden op de kamer.
Na deze sessie heb ik er voor mezelf echt een kruis doorheen gezet.. Na nog een paar laatste biertjes te hebben gepakt en nog een paar social chats te hebben gemaakt toch naar huis getogen.
Een ontzettend drukke dag gehad, maar wel 3 ongelooflijk fijne sessies mogen ervaren.
Voor mij alle 3 dikke ++++ en de kans op herhaling acht ik heel groot!