-
Nadine (Duitse)
NADINE (Duitse) |
Leeftijd |
: |
25 jaar |
Taal |
Duits (goed) |
Haarkleur |
Zwart |
Haarlengte |
Lang |
Lengte |
1.60 m - 1.65 m |
Postuur |
Normaal |
Tatoeage |
Nee |
Lichaamsdeel |
n.v.t. |
Piercing |
Nee |
Lichaamsdeel |
n.v.t. |
Cup-maat |
B |
Siliconen |
Nee |
Kleur ogen |
Bruin |
Herhalingsgevaar |
|
Prijs |
100 euro |
Tijdsduur |
60 minuten |
Service |
NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren |
Extra info |
Er zijn al veel paspoortjes met de naam Nadine met de Duitse nationaliteit. Met niet één paspoortje is een 100% match. Het kan zijn dat deze Nadine al bestaat. Heeft volgens eigen relaas in veel clubs gewerkt. Ze heeft ook onder de naam Elena gewerkt. |
-
Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:
Mr Bluenose (16 mei 2016)
-
Op zoek naar een asbak nam ik tijdens de 'Sweet Hot Party op 11 mei plaats naast een totaal onbekende dame die aan de 'fumer' was. Ze stelde zich voor als Nadine. Aan haar perfect Duits kon ik afleiden dat ze een Duits paspoort moest hebben, zoals even later ook bleek. Een dame met een Rubens figuur. In eerste instantie zat ik er echt alleen voor de asbak, maar gaandeweg onze conversatie kreeg ik meer en meer interesse, zeker nadat ze bloot gaf waar ze zoal voor in was. Ze blijkt ook het vrouwelijke geslacht te ambiëren. Eerst samen een bel wijn, daarna een Chivas en nog een en nog een...... . Ze werd me toch een potje geil. Tongzoenen aan de bar geen probleem. Er gebeurde al van alles in de bar wat ik niet zou snel zal doen.
We vertrokken richting nok van Sixsens. Tja..... Deutsche gründlichkeit. Oude Michelle/Panthera tijden herrezen. Een Nilfisk! Wow....een kopie van de Michelle! Een GOSP van 1M. TZ was dik oke! Geëindigd in missio. Een kamer met veel lol en Duits temperament!
Ik miste de GFE bij Nadine. Ze is meer PSE, misschien ook wel door de vele Chivas! HHG zeker aanwezig al zal ik vooraf zeker aangeven dat het ook een in een lagere versnelling leuk kan zijn.
-
Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:
forgetskinnyletsgetfatty (16 mei 2016),Mr Bluenose (16 mei 2016),pret (16 mei 2016),sofaking (16 mei 2016)
-
Woensdag, in de salon kennis gemaakt met dit volwaardig lid van de Dikke Konten Club (DKC). Na wat smalltalk een van de kamers (met raam) opgezocht.
Op de kamer zelf bleef het vrij standaard, bijna een uur vol gemaakt, met eindschot. Na afloop, met open raam flashte ze nog even haar kleine borsten aan het passerende verkeer.
Leuke dame, maar had geen GFE/PSE gevoel, laat staan het "wauw" gevoel.
Grtz forgetskinnyletsgetfatty
Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)
-
Onderstaande 2 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:
Mr Bluenose ( 3 juni 2016),sofaking ( 2 juni 2016)
-
13 augustus 2016, 15:14
Nadine (Duitse)
Nadine (Duitse) |
Leeftijd |
26-29 jaar |
Taal |
Duits (goed), Engels (matig) |
Haarkleur |
Zwart |
Haarlengte |
Halflang |
Lengte |
1.65 m - 1.70 m |
Postuur |
Normaal |
Tatoeage |
Onbekend |
Lichaamsdeel |
n.v.t. |
Piercing |
Onbekend |
Lichaamsdeel |
|
Cup-maat |
B |
Siliconen |
Nee |
Kleur ogen |
Zwart |
Herhalingsgevaar |
|
Prijs |
40 euro |
Tijdsduur |
30 minuten |
Service |
NMC, PZC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken |
Extra info |
Het is verfrissend eens met een meid op kamer te gaan dat 'dichter bij huis' is en er uitziet alsof ze echt je vriendinnetje is. Aanrader. |
-
Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:
Mr Bluenose (15 augustus 2016)
-
13 augustus 2016, 15:18
Nadine - Dating the casually met girl-next-door
22 Juli 2016
Uit deze recensie
Na vlotte presales met haar op kamer gegaan, ik wist al dat ik haar wilde zodra ik haar zag, noem het een gevoel. Dat gevoel heeft beslist niet gelogen: veel was mogelijk bij Nadine: TZ, vingeren, kussen, masseren, strelen, blowjob,... Ze begreep goed wat ik graag wilde en speelde daar goed op in.
Ze was dus eerder aan de casual side gekleed dan sexy zoals die andere dames. Het heeft wel iets. Stel dat je in de trein ziet en je ziet zo'n lekkere griet, je wil ze graag neuken. Ze merkt dat en wil je ook en begint met het contact. Er ontstaat een open flirtend gesprek dat uitmond in een ontmoeting later met hele goeie seks. Dat had ik in mijn verbeelding. Een vaak voorkomende fantasie, zeg maar.
Toen ze nog gekleed was tongden we en streelden we elkaar. Er was wat meer werk voor haar om alles uit te spelen maar dat is buiten de DVP-wereld ook zo. Eenmaal dat ze naakt was ging het spel verder, eerst rechtstaand, dan op het bed. Ze heeft een heel grappige manier van doen door m'n stijve lul vaak goeiendag te zeggen . De seks met haar bovenop me was heerlijk maar wat wil je na acht uur wachten. Gelukkig kwam ik niet te snel klaar en kon ik het even remmen om dan het ritme er in te zetten. Ze deed aardig mee en was heel geil bezig. Ik kwam vulkaanuitbarstingsgewijs klaar *ik verbijf immers in de vulkaaneifel * en zwetend lagen we bij elkaar. Die kamers zijn erg warm niettegenstaande dat er een venster openstond. We hadden nog een goed gesprek. De tijd dreigde uit te lopen maar daar gaf ze niet om, dat is wel ok. Super! Bij het verlaten van de kamer TZ en nadien hebben we samen gedoucht. De ganse sessie ademde GFE uit. Omdat ze Duitse is, niks artificieels, niks gemaakt, joviaal en vriendschappelijk was ze een uitschieter in mijn clubervaring dat ik als verfrissend kan typeren. Ik kan alleen vol lof over haar spreken. 50€ en zomaar 10€ terug gekregen .
Score: ****
De zwarte wolf
-
Mr Bluenose (15 augustus 2016)
-
13 augustus 2016, 16:39
https://www.ijsberenforum.com/forum/...656#post488656
Ik zie wat overeenkomsten. Ik zie alleen verschil tussen normaal postuur en DKC.
-
-
13 augustus 2016, 17:51
Ja best samenvoegen dus, over t hoofd gezien dat draadje bestond.
Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
De zwarte wolf
-
Manureva (14 augustus 2016)
Regels voor berichten