Pagina 39 van 89 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 951 t/m 975 van 2215

Discussie: Heaven7, Algemeen

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    Had je je ballen soms weer niet gewassen Piet? Hahahaha!!
    Ja dat klopt
    Als de vrouwen niet aan me ballen zitten ,dan maar de vliegen als er maar iemand aanzit.
    Jammer voor jou dat de vrouwen je niet moeten met je rare streken
    Dan kun je beter vliegen op je ballen hebben
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

2. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

Pietjepik (11 augustus 2016)

Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 22:35
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135

Standaard

:-( altijd baas boven baas ;-)
    Der mensch ist, was er fickt.......

Last Online
    19 januari 2023 @ 18:29
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673

Standaard

Vraagje: als ik op profi kijk naar het aantal aanwezige dames nu kom ik uit op 12 dames. Klopt dit of is die aanwezigheidslijst niet volledig accuraat? Ik lees hier in de verslagen dat op maandag en dinsdag 15 vrouwen waren dus het zou me verbazen dat vandaag op een vrijdag maar 12 dames zijn...

5. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (13 augustus 2016)

Last Online
    Vandaag @ 17:52
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    Vraagje: als ik op profi kijk naar het aantal aanwezige dames nu kom ik uit op 12 dames. Klopt dit of is die aanwezigheidslijst niet volledig accuraat? Ik lees hier in de verslagen dat op maandag en dinsdag 15 vrouwen waren dus het zou me verbazen dat vandaag op een vrijdag maar 12 dames zijn...
    Nee klopt inderdaad niet. Had dinsdag dus gekamerd met Anna, maar deze stond niet op de aanwezigheidslijst, zelfs niet tussen de meiden. Ze werkt er al een paar maanden zegt ze. Misschien dat niet iedereen er op wil

7. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (13 augustus 2016),Ryuhayabusa (12 augustus 2016)

Last Online
    Vandaag @ 16:26
    Discussies
    32
    Thanks
    4.129

Standaard

Op de foto of op Anna
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

9. Onderstaande 3 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (13 augustus 2016),Ryuhayabusa (12 augustus 2016),Wentelt Eefje (13 augustus 2016)

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Hehe, beetje verkeerd geformuleerd.
    Op de lijst bedoel ik. Ik kon het er goed op.

11. Onderstaande 3 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (13 augustus 2016),rmjhexe (12 augustus 2016),Ryuhayabusa (12 augustus 2016)

Last Online
    25 mei 2024 @ 19:09
    Discussies
    0
    Thanks
    84

Standaard Nu elke dag 100% FKK

Zie de vandaag geplaatste advertentie. Nu elke dag FKK dag! En nog steeds van 11-13 uur Entritt frei!

https://www.ijsberenforum.com/forum/...n7-Advertentie

Maakt mijn voorkeursdagen overbodig...

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Nee klopt inderdaad niet. Had dinsdag dus gekamerd met Anna, maar deze stond niet op de aanwezigheidslijst, zelfs niet tussen de meiden. Ze werkt er al een paar maanden zegt ze. Misschien dat niet iedereen er op wil
    Yep, in de totale lijst van dames ontbreken de nodige dames en die komen dus ook niet voor in de lijst van aanwezige dames...

Zo ben ik al drie keer (heel tevreden!) met Roxanna op kamer geweest en die is nergens op de lijst(en) te bekennen.

Overigens staat op de aanwezigheidslijst niet wanneer de dames er zijn, zo kwamen Larissa en een collegaatje vandaag (vrijdag) pas rond 15:00 uur binnen. Jammer voor wie er al om 11:00 uur was voor de gratis entree, sta je daar en zijn er nauwelijks dames...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

14. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (13 augustus 2016),Kwakje (13 augustus 2016),Ryuhayabusa (13 augustus 2016)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Fazit voor vlugge beren

+ goed ontvangst, vrijkaartprobleem goed afgehandeld
    + Veel ambiance in da house met optreden erbij met muziek die kwalitatief niet slecht was
    + 'presales' to the max, niet opdringerig
    + schitterende tantra massage van Zina met een tantrabon dus 4 free
    + grill & gratis bier van een vat
    + goed weer
    + ontbijt en eten schitterend
    + FKK
    + Algemeen contact met de dames en medeberen zeer positief
    + 3 shoko-ladies voor de liefhebbers van shoko.

- te kleine parking reeds vol
    - geen kamer weten los te peuteren: geen interesse in de ene of dames van de wishlist niet te krijgen of niet geïnteresseerd: mits tantra 'ongepopt' verlaten
    - geen sfeer om kamers te maken ook niet, dames vaak eerder passief, optreden trok aandacht vooral in begin wat het verklaart.
    - Sauna boven buiten gebruik

Wie nu een verhaaltje wil lezen voor het ter ruste gaan voor de volgende zware werkdag, kan hier verder of naar het volgende swipen, klikken of je dame kiezen als je dit in de club leest...Heaven 7 misschien...wie weet zelfs met Larissa of Vesna...

Mijn eerste wandelvakantiedag te Gerolstein verliep niet rimpelloos: tijdens die hete zonnige dag liep ik door dal en bos, bezocht grot en ruïne en werd in mijn pret prompt verpest. Ik werd door een erg hevig onweer verrast te midden de bossen. Het werd rennen naar een miezerig hutje op de top van de berg, de regen stroomde neer, ik zat bijna een uur vast. Ik besloot later maar hard te rennen, het bos uit, tussen de bliksems door, om totaal verzopen de wagen te bereiken. Met nog een onweersdag in het verschiet was de planning voor de volgende dag wel erg snel gemaakt: het wordt een clubdag om de schrik te vergeten. Ik had het verdiend.
    Relaxen in Heaven Seven
    22 Juli 2016

Vrijdag, een vlak-voor-weekend-dag, tijdens het verlof is dat een goed moment voor clubbezoek. Met een aantal vrijkaarten en een kortingkaart op zak kon ik veel kanten uit om m'n zinnen te verzetten na m'n avontuur van de vorige dag. Ik dacht misschien 3 clubs aan te doen deze dag en besloot die tocht te beginnen bij Heaven7. Vanuit wandelgebied Gerolstein is het 2 uur rijden naar Willich. Interessant is wel dat voor de andere beoogde clubs Happy Garden en Acapulco Gold ongeveer dezelfde reisduur gold. Onderling zijn ze ook niet ver van elkaar: westelijk van Heaven7 is Happy Garden op een 20, 25-tal minuten. Acapulco Gold is oostelijk op een half uur tijd te bereiken. Babylon zuidelijk 3 kwartier. Dat is allemaal relatief gezien dicht bij elkaar. Ja, ja, het Ruhr-gebied is hèt walhalla voor onze hobby.

Ondanks ingecalculeerde tijd arriveerde ik bij het budget-lustoord rond 10 vòòr één om er een overvolle parking terug te vinden. Ook langs de straat stond het vol auto's. Was er iets te doen? Een party misschien? Ik heb m'n auto erg ver moeten zetten. 5 vòòr één...shit! Ik heb harder moeten rennen alsof dezelfde bliksems van de vorige dag nog achter me aan zaten. Ik rende misschien harden om gratis entréé te hebben dan voor m'n leven.

De deur was net open gemaakt en hijgend met de tong tot tegen de grond stond ik druk wijzend naar de klok bij de theke van Babylon en daarbij waren een stel naakte meiden: één vòòr één...I made it! Huh? Desorïentatie-momentje...oh ja, Heaven7. Die theke is gewoon van Babylon weg gegaan om hier te komen werken en het was blijkbaar een FKK-dag in deze club. Ze herkende me even snel en stelde me gerust dat ik op tijd was: niks betalen....mooi....oef! Ik ging naar de lockers om me tot Babylo...euh Engel te verkleden. Plots kwam ik op het eigenaardige idee mijn tantrabon van RB eerst eventjes te fotograferen met mijn smartfoon, just in case dat ik het zou verliezen of dat het gepakt zou worden. No chance als je dat in de locker laat liggen, natuurlijk. Ik deed alles in de lockers om te gaan douchen...alles behalve die tantrabon. Toen ik terug keerde van mijn uitgebreide douche, was die verdwenen. Weg. Foetsie. Hoe kan dit!? De ganse locker ondersteboven gekeerd, naar de theke gegaan om te vragen of ze geen vrijkaart van een forum heeft gezien, met behulp van mijn foto's überhaupt, en na een ontkenning de locker nogmaals omgekeerd. Weer naar de theke en de andere vrouw moeide zich ook mee. Ik toonde de foto's van mijn vrijkaart op de lockers en de mail van het forum om te bewijzen dat het van mij was en het werd gelukkig geaccepteerd.

Dat is echt een hele grap om je vrijkaartje kwijt te raken door ze te laten liggen omwille van het nemen van bewijsfoto's ervan voor mocht ze verdwenen zijn...O wat een grappige ironie.

Ik mocht tijdens die historie de tantra-masseuse Zina ontmoeten: ze zag er niet bijzonder uit, met brilletje en van middelbare leeftijd, geen DVP-uitstraling. De ganse zaak werd uitgelegd en we spraken een uur af later in de namiddag.

Ik liep ondertussen wat rond om de tijd te vullen: er waren veel leuke dames aanwezig die vrijdag en er was een relaxte atmosfeer aanwezig zowel bij dames als beren. Dat ongedwongen karakter zou de dag in deze club doorgaans kleuren. Ik nam wat fruitsap van het aanwezige ontbijt-buffet in de living-ruimte bij de veranda. Een goede plek om daar het eten te zetten, alles is bereikbaar en veel ruimte. Ik ging vooral wat buiten verpozen daar het weer hier zonnig en warm was. Ik spotte de meiden, sommige meiden zoals Vesna kwamen bij mij kennismaken maar ik wimpelde ze af met het perfecte excuus dat ik wachtte voor de tantra. Vesna ziet er erg bijzonder uit, mooie sili-tieten, gebruind lijf, mooie tattooes over heel het lichaam. Ze was uitbundig en speels. Claudia herkende me al van vorige maal. Deze keer was ze geen kameroptie voor mij, ze maakte een klagerige gepijnigde indruk. No go dus.

De Tantradame was op gegeven moment klaar en ik ging eerst snel de douche in voor me aan Zina's zorgen te laten onderwerpen. En wie kwam daar ook binnenlopen? Oudebelg! Hij woont gewoon dichtbij mij en we komen elkaar 300km verder toevallig tegen. Het is een feit dat als je vaker de clubs bezoekt toch regelmatig andere ijsberen ontmoet die je reeds kent. Hij stond op punt een kamer te maken met Sabrina dus gingen we elk gauw naar onze wachtende date: ik in de massageruimte, hij in kamer 5.

Massage Zina

Ik ga hier ook niet uitgebreid over beginnen. Ze kan niet tot bij de massagekunsten komen van mijn favoriete Akasha in Roeselare maar het voldeed ruimschoots om me m'n akelige ervaring van de vorige dag te doen vergeten. Tantra is een erg intieme vorm van massage en dat doet ze erg goed. Ik kon goed met haar praten en voor de eerste maal in een club vond ik iemand met wie ik op gelijke hoogte kon praten over yoga en spirituele zaken, daar begreep ze veel van. Op het laatste besloot ik om niet voor een happy end te gaan en mijn zaad te sparen voor later. Had ik geweten dat mijn eerste kamer pas acht uur later zou volgen en dan nog in een andere club, ik liet het toch toe. Fazit is het een beleving dat je zelf moet meemaken, het is anders dan wat je anders in een club gewend bent, ik weet geen andere plaats waar ze tantramassage geven. Dat unicum is Heaven7 gegeven.

Score: ***

Na de massage zonder happy end wat relaxen: de sauna boven was helaas buiten gebruik. Ik kwam vaak nog Oudebelg tegen en we hadden goed gekletst samen, streekgenoten onder elkaar. Betty "Panter" kwam er even bij op m'n schoot maar dat was ook de enige keer dat ze spontaan bij mij kwam. Later negeerde ze me totaal, maakte geen avances meer ook als haar vriendin haar riep en niet alleen tijdens dit bezoek. (?) Egokrenkend voelt dat wel, een DVP die je negeert of zoek ik daar teveel achter? Oudebelg verkaste naar Happy Garden waar ik later naartoe dacht te gaan doch het was anders beslist: ik bleef gewoon plakken. Dat is wel een eigenschap dat ik erg vaak ervaar in een club: het is alsof ze een soort lijm in je kop gooien:

'nog eventjes...'

'na deze sauna douche en ik kleed me om...passeer de lockers, neem nog cola en kijk rond naar de meiden'

'nog één rondje en dan weg...of zou dame x of y daar zijn?',

'nog één allerlaatste rondje want zag me daar toch iets neukbaars dat aan m'n aandacht ontsnapte...'

'als ik die dame niet zie op m'n rondje, ben ik weg' *ziet de dame met een andere beer* 'ff wachten tot ze van kamer zijn dan nog een kamertje en dan nog een douche en dan weg, ah het eten is er al...'

'goed gegeten, nu weg...aah beer z is hier ook! Pintje? Kletsen?' *er komt nog een dame bij zitten, wat een tieten...ze legt een hand op de benen...en...argh, schlussel plz!* ...

etc... etc...

Die dag heb ik in H7 niet gebruik gemaakt van de sauna wat een eerste keer is dat ik de wellness negeer in een club. Ik zat veel buiten te luieren met de andere beren en meiden, er zat vandaag precies weinig beweging in. Het was allemaal erg chill hier, precies. Ik haalde mijn muziek boven en luisterde naar de lokale balkan-riedels samen met een bulgaarse lieve meid. Geen presale per sé, ook geen kamergang, ze was niet mijn type. Ze stelde ook geen sleutelvraag daar ik al aangaf interesse te hebben in Betty. Tegenover ons zaten een aantal beren die ik de vorige maand ook zag en met wie ik de Duivels had zien winnen van Noord-Ierland zoals de beer met gouden kettingen. Je komt al dezelfden tegen als vaker komt.

Er was nog een die nog gekleed was in een grappig T-Shirt van Hello Titties. Na wat chalga scheidden de wegen tussen mij en de Bulgaarse dame die tevergeefs Betty's aandacht probeerde te krijgen. Wat heeft de die? Ze deed of we lucht waren. Ik haalde dan maar wat te drinken. Bij terugkeer weer buiten gezeten en Larissa kwam bij me liggen en ik schakelde op Manele over waarbij ze vlotjes door m'n verzameling ging naar liedjes ging. Ondertussen werd er een set opgebouwd voor een klein optreden. Diegene die het behartigden waren nog aangekleed incl. Mr. Hello Titties. Toen alles klaar gezet was begonnen die 2 mannen die blijkbaar uit mijn land kwamen met zich te introduceren en dan gingen ze zingen voor een verzameld Heaven7 dames en klanten samen: country, rock 'n roll, oldies stuff like this, een mooi voorbeeld voor een club met de naam 'Heaven 7':

Larissa is zo'n beetje Hippie-achtig als je ze ziet vooral met dat nummer in gedachten. Ze bleef zeker een klein uur in m'n buurt en later nog een paar keer....maar geen kamervraag....geen sleutel gevraagd dus geen kamer at all met haar die dag. Geen presale per sé, ook geen kamergang, maar ze was wel mijn type. Tijdens het optreden was het terras gevuld met alle beren en dames doch dat liep gestaag achteruit naarmate de ene countrysong de andere volgde maar dat liet het heerschap niet aan z'n hart komen. Onder de DVP's zag ik nog een opvallende dame: groot, Roemeens waarschijnlijk tattoo over de grote stevige borsten, donker haar in een knot, gebruind. Zij is ook een optie voor later ttz een volgend bezoek indien aanwezig.

Bij momenten liet de zanger de microfoon over aan een van de dames die er hun Roemeens begonnen te zingen. Zonder muziek klonk dat nogal vals. Vaak riepen ze naar Larissa 'Natur', blijkbaar is ze populair onder de dames: ze heeft ook prachtige natuurlijke borsten, een genoeg om te zien en nog meer om aan te raken...Hello Titties.

Op bepaald moment was het pauze en kon ik uitkijken naar een kamertje terwijl een DVP de micro overnam. Ze moest ineens mij hebben voor m'n mp3-speler om een nummertje te kiezen. Dat kamertje wachtte wel even. Ze riep om Larissa 'Natur' maar ik zag ze weg gaan op kamer.

Op vlak van kameren was het die dag niet erg actief, niet naar mijn indruk. Passief. De dames met wie ik niet wilde tonen lichte interesse, de dames die ik wel wilde bleven afstandelijk (Betty) of waren met een andere beer weg of rookten er een sigaar mee (Larissa, Vesna,...) of werden na het eten gekaapt door een stamgast ondanks dat ik er voor het eten een afspraak mee maakte (een schone blonde). Het was altijd wat.

Het eten rond 19u was lekker en verzorgd. Ik zag het al aankomen dat ik vandaag niet in PHG ging geraken: dat blijven plakken. En nog geen kamer en dat terwijl ik Zina vertelde dat ik mijn zaad wou houden voor een sessie, dat zou pas een dik 8 uur later gebeuren.

Toen de zanger aankondigde met deel 2 aan te vatten, zei het voor een lauwer publiek dan eerder, overzag ik mijn opties: dit gaat het hem hier niet worden. Ik deed nog één rondje langs al die mokkels (dat blijven plakken...) en kwam boven de blondine tegen die zich uitgebreid verexcuseerde. Wel, dat is een goed teken dat de dame stijl heeft wat een goede kameroptie belooft voor later en ik moest haar onthouden....om toch haar naam te vergeten. En als een stamgast tevreden is, twijfel ik niet.

De muziek werd weer ingezet, Larissa en andere dames zaten weer sigaren te roken als een turk, nee een Turk is gewoon stik jaloers hierop, al het kamerbare inactief of weg....

Dan ben ik ook weg en voor het eerst verliet ik met een overvolle zak de club na 20u (dik 7u binnen). Bij het wegrijden zat vooral Larissa nog in m'n hoofd. Ik koos er voor om m'n 'afterparty' door te zetten in Acapulco Gold, de dag wordt dus daar vervolgd...H7 ik zie je gauw weer (en het was gauwer dan verwacht).

Primeurs en conclusies
    * Eerste maal een club verlaten zonder één cent uit te geven, ja die heerlijke tantramassage maar ik heb wel een happy ending geweigerd wegens uitstel.

* Ik had genoeg erotisch vertier gehad en een mooie tijd gehad maar voelde een tikkeltje bevreemd: de favo's willen/kunnen niet, de afvallers wel maar ik wil dan niet...

* een vrijkaart verliezen maar toch kunnen gebruiken...

* een toevallige ontmoetstreekgenoot 300km verder...

* Een relaxdag die anders was dan anders, presales zonder sales, een gemoedelijk leuk samenzijn zonder druk, mooi weer, een soort optreden met nrs à la Led Zeppelin, grill, freibier, hippiemeid op schoot....you get the picture: dit is een van die verlofdagen dat erbovenuit steekt.
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 13 augustus 2016 om 15:06 Reden: Link
    De zwarte wolf

16. Onderstaande 10 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (15 augustus 2016),Firehawk (14 augustus 2016),Interact (14 augustus 2016),Kwakje (13 augustus 2016),licky luke (14 augustus 2016),Mr Bluenose (13 augustus 2016),pret (15 augustus 2016),Sjeufke (13 augustus 2016),Snor (16 augustus 2016),Wentelt Eefje (13 augustus 2016)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Heaven 7 op 12 augustus.

Ingecheckt rond de klok van 12 uur. De parking stond bijna vol. Een vorige keer was de parking helemaal vol. Er is en goed alternatief op 50 meter loopafstand tussen de rotonde en H7.
    Omgekleed en mij tegoed gedaan aan de lunch. De lunchfaciliteiten zijn verplaatst naar de ruimte waar de gokautomaten staan en de toegang tot het terras. Geen idee of dit zo blijvend is.

Gezien de vele auto's op de parking moest er een behoorlijk aantal klanten aanwezig zijn. Een 20-25 mannen toch wel geteld. Daarentegen waren er nog weinig meisjes. Grove schatting 15 DVP's. Ik ben rond 16 uur vertrokken. Het kan zijn dat een aantal dames later begint met werken, omdat op vrijdag pas om 5 uur wordt gesloten.

Ik had graag kennis willen maken met Denise, Ebru en Larissa. Naar het schijnt was Larissa wel in the house. Waarschijnlijk gemist. Door Victoria, waarmee ik de laatste keer heb gekamerd, werd ik knuffelend onthaald.

Geen kwakje ontmoet, dion en foefel, wel een andere oude bekende....... .

Veel dames waren uiteraard op kamer met een overschot aan bezoekers. Een van de dames die niet op kamer was, was de
    Hongaarse Miriam.

MIRIAM
    Ik was Miriam al een paar keer tegen gekomen. De boot hield ik af in de hoop Larissa, Ebru of Denise tegen het lijf te lopen.
    Met Miriam een half uurtje zitten kletsen, ook om er achter te komen wat ze te bieden heeft. Ze tongzoende in ieder geval al tijdens de presales. Dat was genoeg voor een Schlüssel. We kwamen uit op een van de luxe kamers bij de trap.
    Het werd een gemiddelde sessie. Niet verkeerd, maar een minimaal herhalingsgevaar.

De clubeigenaar was zelf achter de BBQ gekropen om de hongerige magen van uitgekamerde ijsberen van diverse soorten vlees te voorzien. En zoals altijd met een tonnetje gratis bier er bij.
    Ik heb nog een tijdje met Tantramasseuse Zina gesproken. Ze is er niet altijd. Het is dus raadzaam vooraf met Heaven 7 contact op te nemen als je voornemens bent de wonderlijke handjes van Zina te beleven.

Illusion Plopp!

18. Onderstaande 16 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

biged (13 augustus 2016),fg22 (15 augustus 2016),Firehawk (14 augustus 2016),firstme (19 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty (14 augustus 2016),Klatergoud (13 augustus 2016),Kwakje (14 augustus 2016),licky luke (14 augustus 2016),mechelen (14 augustus 2016),Mr Bluenose (14 augustus 2016),phoenix (13 augustus 2016),pret (15 augustus 2016),Ryuhayabusa (14 augustus 2016),Scrotum (14 augustus 2016),VAZKOR (14 augustus 2016),Wentelt Eefje (13 augustus 2016)

Last Online
    Vandaag @ 12:00
    Discussies
    40
    Thanks
    757

Standaard

Zaterdag 13 augustus

Ik kan bovenstaand verslag van Sjeufke grotendeels beamen. Toen ik 12.45 arriveerde moest ik voor de eerste keer vanwege de volle parkeerplaats mijn auto een eind verderop in de straat parkeren. Het was dus druk, met zo'n 25 ijsberen en een twaalftal dvp's. 's Avonds was het aantal ijsberen gehalveerd terwijl er nog enkele dvp's in de loop van de middag waren bijgekomen. Ik denk dat door het huidig beleid H7 een middagclub is geworden.

Wel blijft H7 aan de formule en de regels sleutelen. Ik had het genoegen om de wekelijkse teammeeting van de club met de dvp's gade te slaan. Natuurlijk zeg ik daar niets over, behalve dan dat je goed de website in de gaten moet houden omdat met ingang van september weer een aantal dingen veranderen. Vandaag moest ik voor de eerste keer sinds een paar jaar voor een cappuccino betalen (2 euro). Gelukkig had dit forum me van een drankkaart voorzien (dank daarvoor). De "gewone koffie" zit in kannen en is nog wel gratis.

Inderdaad werd de lunch en het avondeten weer in de ruimte bij de gokautomaten geserveerd. Jammer, ik vond die grotere ruimte geschikter. Het aanbod van eten is hetzelfde gebleven: gevarieerd, geen haut cuisine maar prima. De bbq, die voorheen rond 17.00 begon, is nu al vanaf 14.30 actief.
    Het moet gezegd worden: De club slaagt er in om een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding te handhaven.

Ook vanwege waarschijnlijk de vakantietijd was de keus DVP's voor een zaterdag vrij beperkt. Toch zaten er enkelen bij waar ik wel de kamer mee op wilde.
    Ik heb uiteindelijk gekozen voor

Melissa
    Deze Roemeense dame van rond de 30 zit helemaal onder de tatoeages. En hoewel ik daar helemaal niet op kick, viel ik voor haar sexy uitstraling. Daarbij was ze die middag, veelal samen met Larissa, actief bezig met gein maken. En dat deed ze op een leuke manier. Na samen op de schommelbank te hebben gezeten was het: zimmer.
    Melissa heeft silli's maar ze zijn erg mooi en voelen goed aan. Tongzoenen was een zwakke voldoende. Melissa houdt er van haar tongetje snel in en uit te laten gaan. Iets wat op een aantal lichaamsdelen overigens zeer prettig aanvoelt! Melissa wreef lekker met haar lichaam over me en begon langzaamaan me naar onderen toe te kussen. Het tongetje zat uitgebreid aan mijn ballen, en ver daaronder!! Tussendoor pijpend. Ik kon haar lekkere billen kneden en haar tepels hard maken.
    Afgemaakt in cowgirl waarbij ze me me op verschillende manieren bereed.

Het was geen supersessie maar wel voldoende. In ieder geval genoeg om een volgende keer eventueel weer met haar de kamer op te gaan. Het was ook fijn dat er geen doekjes en gel aan te pas kwamen.

Om 20.00 de club verlaten. H7 I will be back!

20. Onderstaande 14 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (15 augustus 2016),Firehawk (14 augustus 2016),firstme (19 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty (14 augustus 2016),Klatergoud (14 augustus 2016),licky luke (14 augustus 2016),mechelen (14 augustus 2016),Mr Bluenose (14 augustus 2016),phoenix (14 augustus 2016),pret (14 augustus 2016),Ryuhayabusa (15 augustus 2016),Sjeufke (14 augustus 2016),Smouse (14 augustus 2016),Wentelt Eefje (14 augustus 2016)

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Gisteren ook H7 bezocht rond 12:40 toen was er nog een plekje vrij op de parkeerplaats.

Kwam eigenlijk voor Anna, want dat was mij afgelopen dinsdag goed bevallen. Ze zou komen maar bleek later na ziek te zijn. :(
    Die 30 vrouwen waar ze mee adverteren halen ze lang niet. Ik dacht op een zaterdag zal het wel drukker zijn, maar waren er maar een stuk of 15 volgens mij.

Mag de pret niet drukken, lekker gegeten en in het zonnetje gelegen. Prachtig weer was het.
    Later dus te horen gekregen dat Anna niet zou komen. Voor mijzelf besloten om nog even te blijven, kijken of er wat anders rondloopt en dan na het avondeten naar huis.

Liep niet zo heel veel naar mijn gading rond. Op een gegeven moment was Larissa er, maar had hier eigenlijk ook geen zin mee om op de kamer te gaan omdat het moet.
    Liep in de bar rond en kreeg ineens de vraag van een meid waarom ik zo arrogant ben. Ik zeg, Sorry. Ja, ze vond dat ik met de neus omhoog liep, ze had mij schijnbaar al een keer een compliment gegeven wat ik genegeerd had.
    En ze wou mij dinsdag al aanspreken, maar ik was constant bezet.
    Goede openingszin van haar, want wilde direct bewijzen dat het niet waar was. Dus samen met haar op een bank gaan zitten en kletsen. Haar naam is Victoria uit Italië. Het was door haar natuurlijk ingecalculeerd, maar het ijs was wel direct gebroken en alles liep soepel. Had eigenlijk nooit op haar zo gelet, maar ze was zeker niet mis en begon mij steeds meer te bekoren met haar mooie gekleurde bikini aan.
    Had wat te bewijzen dus op naar de kamer. Was een normaal half uurtje. Ze vroeg wel de hele tijd wat ik wil. Heb liever dat het altijd vanzelf gaat en zie wel wat er gebeurt. Maar ze wilde graag aan mij wensen voldoen. :D
    Dat heeft ze ook gedaan.

Weer een beetje lamballen door de tent heen. Wat ouwehoeren met de meiden. Hoorde dat het avond eten om 19:00 kwam. Dus mijn plan was, daarna te gaan.
    Hoorde van de meiden dat ze een meeting hadden om 19:00, dus om 19:00 geen meid meer te bekennen. Eten was er wel, dus rustig gaan eten.
    Zoals hier boven is beschreven, de meiden kwamen terug maar de meeste waren not amused om het maar netjes te zeggen. Had toch niets te doen dus mijn luisterend oor maar ter beschikking gesteld.

Dus het was zo een tijd later, en was nog niet weg. Nog lange tijd met Victoria gepraat en daar later op de avond nog een nummertje mee gemaakt. 2e keer voor mij persoonlijk altijd stukken beter ook bij haar was dat het geval.

Bleek dat er om 00:00 uur een showtje wordt gegeven, had dit nog nooit meegemaakt. Het was 22:30 dus besloten om dan maar even te wachten. Showtje was wel leuk. Pornobabe Vera met al die tattoes ging in de paal en strippen, maar dat was na een kwartiertje ook voorbij. Deed ze wel goed trouwens, lekker geil.

Rond 1:30 besloten om toch maar naar huis te gaan. Ver na etenstijd en toch nog 2x gekamerd, mag dan toch wel zeggen, een geslaagd dagje.

22. Onderstaande 13 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (15 augustus 2016),firstme (19 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty (14 augustus 2016),hobie (14 augustus 2016),le_belge (15 augustus 2016),Mr Bluenose (14 augustus 2016),pcenter (16 augustus 2016),Piet Plezier (14 augustus 2016),pret (15 augustus 2016),Scrotum (14 augustus 2016),Sjeufke (14 augustus 2016),Smouse (14 augustus 2016),Wentelt Eefje (14 augustus 2016)

Last Online
    6 januari 2025 @ 14:35
    Discussies
    64
    Thanks
    5.132

Standaard

Afgelopen vrijdag ook bij H7 geweest. Reeds om 11.30 ingecheckt. Zina de tantra lady was zo lief om me een badjas en handdoek te overhandigen.
    Er waren reeds redelijk wat heren aanwezig maar nog maar enkele dames.
    Wat zitten rondkijken en enkel Betty of misschien ook sugar kwamen in aanmerking op het moment.
    Dan maar een saunaatje eerst en wat liggen rollen in de zon.
    Rond 15.00 was het best druk qua beren, normaal is het tot 14.00 wat drukker en nadien rustiger, maar vandaag leek het wel of iedereen voor een dagje kwam.
    Om 15.00 kwam Larissa en Melissa binnen maar ik had eigenlijk op wat andere dames gehoopt. Ramona of Sabine, misschien Claudia of Vesna. Maar nog niets te bespeuren. Dan maar beslist om het plan wat aan te passen.
    Vermits ik geen plan had om het laat te maken besloten om eens snel iets anders te gaan verkennen.
    Verliet de club en zette koers richting Vulkanstrasse.
    Even later sta ik dan op de Vulkanstrasse rond te draaien en vind niet wat ik zoek
    Crap sta ik in de Dusseldorf ipv in Duisburg. Fucking idioot

Geen kamer gemaakt dus in H7 maar binnenkort nog wel eens langs voor een herkanssing.

Verdere verloop op de vulkaan

24. Onderstaande 9 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (15 augustus 2016),Firehawk (15 augustus 2016),firstme (19 augustus 2016),licky luke (18 augustus 2016),Mr Bluenose (15 augustus 2016),pcenter (16 augustus 2016),pret (15 augustus 2016),Sjeufke (15 augustus 2016),Wentelt Eefje (15 augustus 2016)

Last Online
    26 juli 2022 @ 08:09
    Discussies
    0
    Thanks
    11

Standaard

Vorige vrijdag voor de tweede keer deze club bezocht. Parkeren was nog mogelijk op de parking en onthaal was vriendelijk. Na de badjas in ontvangst te nemen naar de verzorgde omkleedruimte om eerst een douche te nemen. Dan een ontbijtje waarbij mijn oog reeds viel op Sugar waar ik vorige keer een leuke tijd mee heb gehad.
    Niet te lang getreuzeld want vorige keer was ze vaak bezet ( zie recensie ). Daarna een tijdje gerelaxed, de ogen wat de kost gegeven en wat leuke gesprekken gevoerd met enkele collega's. Dan kwam Larissa plaats nemen naast mij en alhoewel ik dacht dat de vorige kamer met haar niet direkt tot herhaling zou leiden, had ze toch 2 doorslaggevende argumenten die me recht in de ogen staarden. Moet met plezier mijn vorige mening herzien. Het werd een superkamer.

26. Onderstaande 3 leden hebben Transposia bedankt voor deze bijdrage:

Kwakje (19 augustus 2016),licky luke (18 augustus 2016),Wentelt Eefje (17 augustus 2016)

Last Online
    Vandaag @ 16:21
    Discussies
    318
    Thanks
    18.664

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Beste medeberen,

Ik heb van een H7-dame gehoord dat er een nieuwe regel is in H7 die ervoor moet zorgen dat de dames zoveel mogelijk op publieke plaatsen neuken.(sofa,...)
    Als ze dit niet doet, en toch naar een prive-kamer gaat zou de dame blijkbaar 10 euro van de sessie moeten afdragen aan de club.
    Indien ze publiek neukt mag ze blijkbaar wel de volle 40 euro houden...

Iemand hier al iets van opvangen?

Lijkt me een beetje cru. De dame die ik sprak zegt dat ze om deze reden H7 verlaat.
    Vrijdag ben ik in H7 en zal dit eens onderzoeken.

28. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (18 augustus 2016),Sjeufke (17 augustus 2016)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Dames vertellen veel.......
    1. De heren moeten dat willen! Slecht een zeer gering percentage van de bezoekers zit daar op te wachten.
    2. Weinig dames zijn daar voor in. In dat geval zou H7 leeglopen.

Sinds kort is H7 full time FKK club. De dames lopen elke dag naakt. Dat nodigt wellicht uit tot openbare acties. Ik kom er regelmatig. Tot op heden geen enkele dame die mij heeft gepusht heeft om openbaar mijn ding te doen. Ik heb wel openbare actie gezien tijdens mijn laatste bezoek van Melissa. Maar dat is ook een dame die zich er voor leent. Een echte pornobabe.

€10 inleveren van de €40 die dames voor een half uur ontvangen.............. is niet realistisch.

30. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (18 augustus 2016)

Last Online
    Vandaag @ 17:55
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Heren,

aantal berichten met een iets te hoog "ik heb gehoord dat maar weet het ook niet zeker" gehalte weggehaald. Dames werken in een club nu eenmaal zelfstandig en ja er gelden bepaalde huisregels, welke dat exact zijn is iets tussen de club en de dames.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

32. Onderstaande 4 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

firstme (19 augustus 2016),licky luke (18 augustus 2016),Piet Plezier (18 augustus 2016),Sjeufke (18 augustus 2016)

Last Online
    Discussies
    40
    Thanks
    757

Standaard

Ik schreef al eerder: let goed op de website. De eerste veranderingen zijn daar aangekondigd. Het karakter van een dag-club wordt benadrukt. Vanaf 1 sept ma-do open van 10.00 tot 22.00. In het week-end tot 24.00.
    Ik heb vernomen dat er ook een 15-of 20-minuten tarief zou komen; maar dat zullen ze niet op de website zetten (als het waar is). We moeten nog twee weken wachten om duidelijkheid over deze en andere veranderingen te vernemen van gasten die er over schrijven.
    Ik ben benieuwd. H7 leek op weg om zich na een dieptepunt vorig jaar weer helemaal een goede plek te heroveren in clubland. Het management kan dit verbeteren, continueren of naar de vernieling helpen.

34. Onderstaande 2 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

Champollion (18 augustus 2016),Smouse (18 augustus 2016)

Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Beste medeberen,

Ik heb van een H7-dame gehoord dat er een nieuwe regel is in H7 die ervoor moet zorgen dat de dames zoveel mogelijk op publieke plaatsen neuken.(sofa,...)
    Als ze dit niet doet, en toch naar een prive-kamer gaat zou de dame blijkbaar 10 euro van de sessie moeten afdragen aan de club.
    Indien ze publiek neukt mag ze blijkbaar wel de volle 40 euro houden...

Iemand hier al iets van opvangen?

Lijkt me een beetje cru. De dame die ik sprak zegt dat ze om deze reden H7 verlaat.
    dat was in het verleden ook zo in babylon ik juig het toe zouden ze ook in LR moeten toepassen en dan de heer de kamer moeten laten betaalen

36. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

pret (18 augustus 2016)

Last Online
    3 juni 2024 @ 00:18
    Discussies
    0
    Thanks
    44

Standaard

Ik heb maandag ook seks gehad op publiek domein heb er geen problemen mee.
    Vertelde dat ze dat wel meer doet.
    T was zwarte parel Suger

Last Online
    1 juli 2020 @ 07:19
    Discussies
    7
    Thanks
    858

Standaard

beren,

klopt dit dat het alle dagen FKK is in Heaven7?
    zijn er voldoende dvps rond 13u ?
    mss morgen deze club eens bezoeken.

reeds ervaring met fkk Babylon en planet eden, maar op een zaterdagnamiddag is zeker in planet eden niet veel te beleven, was daar laatst op 12/7.

thks

Last Online
    Vandaag @ 16:21
    Discussies
    318
    Thanks
    18.664

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goolfy69 Bekijk bericht
    beren,

klopt dit dat het alle dagen FKK is in Heaven7?
    zijn er voldoende dvps rond 13u ?
    mss morgen deze club eens bezoeken.

reeds ervaring met fkk Babylon en planet eden, maar op een zaterdagnamiddag is zeker in planet eden niet veel te beleven, was daar laatst op 12/7.

thks
    Vrijdag is er in ieder geval fkk. Ik ben er ook vandaag in de middag.

40. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

Ryuhayabusa (19 augustus 2016)

Last Online
    19 januari 2023 @ 18:29
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673

Standaard

Graag een update met het damesantal rond 16h lieve collega Pret

Last Online
    Vandaag @ 17:55
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Vrijdag is er in ieder geval fkk. Ik ben er ook vandaag in de middag.

Sinds kort wel een FKK!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

43. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

goolfy69 (19 augustus 2016),Mr Bluenose (24 augustus 2016)

Last Online
    Discussies
    40
    Thanks
    757

Standaard

Afgelopen zondag met mijn partner in crime Johan35 de club bezocht. Het door een ander forum gegeven combikaartje werd vlot door thekemeisje Lucy geaccepteerd.

Was er een week geleden nog niets te zien van de toen al aangekondigde elke-dag-fkk, nu liep iedereen in eva-kostuum rond. Iedereen, wil zeggen, een tiental dames. Er waren ongeveer net zoveel rakkers aanwezig. Duidelijk was wel dat de aanwezigheidslijst H7 op www.6profis.de nogal verschilde; daar stonden er 16 vermeld. Maar bijv. Lia en Alina en Larissa waren er zondag niet, terwijl ze wel op de lijst stonden.

Het eten was weer goed verzorgd door de club bij zowel de (late)lunch als het avondeten. Door de regenval af en toe werd er niet gebarbecued.

Op zondag vindt er regelmatig een aufguss plaats in de sauna. Memmo de masseur was na twee weken vakantie weer aanwezig en nam die taak goed op zich. Ik sloeg de slivovice-aufguss van afstand gade en sloeg alleen de door Memmo aangeboden, zelf gebrouwen, slivovice (pruimengenever) achterover. De "Sibelische Wind-Aufguss" (mengsel met o.a. anijs) heb ik wel ondergaan. Het was even doorbijten, maar heerlijk. Door het vele opgieten was Memmo de hele tijd bezet en daardoor kwam van de aangeboden gratis massage helaas niets. Maar de bedrijfsleider (of baas?) die ik er nog nooit had gezien, kwam met Lucy ongevraagd naar me toe met een briefje waarmee ik op een later tijdstip de massage alsnog kan ondergaan. Grote klasse!

Gekamerd heb ik met:

Maria
    Dit bleek een Hongaarse te zijn die behalve het woord "zimmer?" werkelijk geen woord buiten de grenzen sprak. Dat maakte het er allemaal niet relaxter op. Het voordeel van de twijfel gegeven in de kamer. Kamer 2 naast de ingang. Tz was beperkt, pijpen ging, neuken was ok. Al met al vind ik haar er wel leuk uitzien maar kies ik volgende keer toch een andere. Voordeel was wel: geen gel en geen doekjes. En ik kreeg ook nog een massage van haar. Was lief bedoeld maar niet heel goed.

Gezellig was het in H7 vooral door het gezelschap van Johan35 en de kennismaking met Forgetskinnyletsgetfatty die leuke verhalen had. De dames waren niet heel actief. Alleen Melissa vertoonde wat van haar acteerkunsten.

Zondag is in H7 duidelijk een dag om naar de sauna te gaan!

45. Onderstaande 10 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (22 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty (23 augustus 2016),Johan35 (23 augustus 2016),Kwakje (23 augustus 2016),licky luke (22 augustus 2016),Mr Bluenose (24 augustus 2016),pret (22 augustus 2016),Sjeufke (22 augustus 2016),Veli (23 augustus 2016),Wentelt Eefje (23 augustus 2016)

Pagina 39 van 89 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten