Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 35 van 35
    Last Online
    11 januari 2023 @ 09:58
    Discussies
    2
    Thanks
    3

Standaard

Blij om te zien dat ijsberen altijd klaar staan om elkander (uit de roes) te helpen.

Ik denk dat ik Dascha snel nog wel eens terug zal zien. Misschien zet ze haar uitspraken wel kracht bij met een FT:teuflisch

Last Online
    30 oktober 2024 @ 21:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard

Dasha had mijn interesse eerder al gewekt en een vrijblijvende blik op haar ontblote borstjes trok mij over de streep.
    Na een half uurtje wachten op een sleutel betrokken wij een hutje.
    Vooral genoten van haar orale kwaliteiten ... tot op het randje van overgevoeligheid.
    "Blasen" is bij Dasha soms ook letterlijk blazen ...... ; heerlijk! :p

Last Online
    19 juli 2024 @ 15:28
    Discussies
    88
    Thanks
    2

Standaard Da blasen die hasen...

De pijpkwaliteiten van dit meiske zijn inderdaad briljant, echter wel wat aanpassing aan het paspoort nodig....Cupje A-, vingers "noway!" en ZK is ookal bijna niet van toepassing..
    Verder geen klachten echter geen herhalinggevaar...

Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Discussies
    69
    Thanks
    279

Daumen hoch pijpkwaliteiten en no way

Das Blasen ist immer noch klasse, natürlich möchte man(n) das total zum Ende bringen, Sperma im Mund ist mit Dascha nicht zu machen, da sie eine feeling-Frau ist merkt sie sehr genau wenn man kommen will, drosselt das Tempo oder hört für einen Moment ganz auf, dann "blasen" mit Luft, denn wieder weiter. Wenn man nicht gerade 30 Minuten bucht wird das "Spiel" immer geiler- bis sie schließlich sagt: wenn Du spritzen willst musst erst bitte-bitte sagen für mich ist und bleibt sie ein :littleang
    bezüglich Finger hier oder da: no way ist nicht korrekt, bei Sympathie und Sauberkeit gibt es "Wege"

Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Discussies
    65
    Thanks
    308

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frits van Ede Bekijk bericht
    De pijpkwaliteiten van dit meiske zijn inderdaad briljant, echter wel wat aanpassing aan het paspoort nodig....Cupje A-, vingers "noway!" en ZK is ookal bijna niet van toepassing..
    Verder geen klachten echter geen herhalinggevaar...
    Beide geen last van gehad!!! gevingerd gekust en meer! dus iidd bij sympathie kan het schijnbaar wel.

Last Online
    22 augustus 2008 @ 10:34
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Beide geen last van gehad!!! gevingerd gekust en meer! dus iidd bij sympathie kan het schijnbaar wel.
    ja , ik heb mijnheer Flipper ook nog gesproken , tot genoegen -

Afgelopen zaterdag: Dascha heeft voor mij wel degelijk herhalingsgevaar , dat was echt een blasejob, met echt blazen tussendoor voor wat verkoeling -kussen deed ze spontaan maar niet Zungen , met ficken hielp ze mij snel om zeep, in missionaris drukte ze haar kont omhoog en het knijpertje in de hoogste stand waarna ik meteen moest afkloppen , een amusante twinkeling in haar ogen, in doggie holde ze haar rug en weer na een paar flinke halen de knijper op "niet te houden" .... ik kwam aan de rodeo niet toe , doen we de volgende keer .....
    Vol half uur , "machen wir mehr sex?" , ff wachte maar Schatz, echt een lieve meid, ik meen het

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Ondanks dat ze al lange tijd in PHG is, tot gisteren nooit mee de kamer op geweest. Ze is vaak en langdurig geboekt. Gisteren in gesprek geraakt in het Nachtcafe nadat we daags ervoor ook al even kort gebabbeld hadden.

Niet veel later lagen we op de kamer. Even wat gefriemel en gezoen, waarna ze al gulzig aan het pijpen was. Inderdaag koude lucht blazen, de tong laten werken met afwisselend zacht en hard zuigen. Tempo variatie met ondersteuning van hand en op mijn verzoek nat, erg nat. Speeksel liep langs de stam keurig naar beneden zodat ze met haar natte hand ondertussen mijn ballen kon kneden. Ze had er geen enkel probleem mee dit langdurig vol te houden. Gelukkig lagen we op kamer 17 zodat ik rondom in alle spiegels alles prachtig kon volgen hoe ik opmijn knieen achterover hangend haar met lange natte halen zag pijpen. Heerlijk geil en ik had het moeilijk want FT doet ze niet. Ik normaal ook niet maar ik had het nu niet erg gevonden.

Door al het voorspel, van beide zijden, hadden we het knalwerk schriftelijk af kunnen doen, want dat was na 3 minuten en 2 standjes voorbij, althans voor mij.

Herhalingsgevaar: hoog

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Getuige het hoge herhalingsgevaar na onze laatste sessie en het feit dat ze net fris binnenkwam, wederom besloten tot een gezellig samenzijn. Ongevraagd belandden we weer in kamer 17 waar de spiegels hun aanvullende werk konden doen.

Mijn werk was beperkt tot het achterover liggen en gepijpt worden. Ieder initiatief tot een stukje eigen inbreng werd vakkundig omzeild, waarna ik binnen enkele minuten weer gepijpt werd. Dit was ook geen straf, maar ik miste iets. Even later vond ze me zelfs lui, omdat ik lekker lag te genieten. Tsja, als madame de regie in handen wil houden gebeurt er natuurlijk niets. Daar kon ze wel om lachen, gaf me een duw achterover en vertelde wederom dat ik moest relaxen. Enfin na 55 minuten gepijpt te worden gaf ik de pijp aan Maarten en kon na enig knalwerk, wat ik nog wist te rekken tot 3 standjes, de handdoek in de ring gegooid worden. Haar "knijpkunsten" heb ik nu ook mogen ervaren. Ik was zelfs even in de veronderstelling dat haar hand ergens verborgen werk deed. Wat je noemt een durchtrainierte Muschi.

Het was wederom aangenaam en ook voor herhaling vatbaar, maar alleen dan wanneer ik gewoon domweg wil liggen genieten zonder verdere activiteiten te moeten of willen ontplooien. Al het goede ten spijt is dat laatste nu helaas precies wat miste.

Last Online
    25 januari 2025 @ 10:34
    Discussies
    26
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    ....Ieder initiatief tot een stukje eigen inbreng werd vakkundig omzeild, waarna ik binnen enkele minuten weer gepijpt werd. Dit was ook geen straf, maar ik miste iets. Even later vond ze me zelfs lui, omdat ik lekker lag te genieten. Tsja, als madame de regie in handen wil houden gebeurt er natuurlijk niets.
    Die had geen zin in snelle eekhoorntjes handjes ( die kent ze maar al te goed )
    Ik weet onderhand wel dat heel wat ijsbeertjes met deze dame de kamer hebben gedeeld. En als ze even opduikt in GT dan zie je ze zomaar meeverhuizen.
    Ik mis toch iets bij haar..... En aan de andere kant lijkt ze op een.....

Babbel, die even wat teveel babbelt

Last Online
    30 oktober 2024 @ 21:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard

Dascha kende ik nog van mijn vorige bezoek en ik wilde zeker nog eens van haar orale kwaliteiten "tot op het randje" genieten.
    Rustig de tijd genomen voor deze verwennerij inclusief een lekkere streelmassage.

Rond 1.30 uur kon ik haar zowaar nogmaals bereiken voor een korte afsluiting van de dag waarbij zij alle zeilen bij moest zetten om mij over het randje te trekken. Waar veel "collega's" een totaal afgematte en/of uitgebluste indruk maakten was Dascha ook op dit tijdstip nog een en al energie ... Klasse!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten