Pagina 26 van 167 EersteEerste ... 162223242526272829303676126 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 626 t/m 650 van 4157
    Last Online
    Vandaag @ 14:20
    Discussies
    361
    Thanks
    5.167

Standaard

Zoals aangestipt in m´n verslagje over de FC-party en m´n toenmalig Tombolahoedgeluksmoment dus met die vrijbrief nog ns naar Ratingen getogen...Aanwezige Bekannten: rmjhexe die de gokkast leegsleurde en Pietjepik die schunnige taal bezigt in bijberoep. Voorts 1 Duitse Bekannte, voorts onbekenden. Ontvangst ok, omkleedruimte Sauber, helaas pindakaas kan dat van de rest van de club niet bepaald meer gezegd worden...De douches beneden zijn een bacterieholletje geworden met vreemde temperatuurswisselingen qua waterstroom. Boven nog relatief deftig douchen mogelijk. De kamers ter verwijlen bijna onbezet, er heerste redelijke amorfe non-neukwillige stemming onder de schamele aanwezigen leek me stellig. Dames ultragelangweilt en somtijds was de barruimte simpelweg leeg. Bizar moment om geheel in je uppie bijna in een sofa te zitten, welgeteld 1 dame voorts die dan ook nog effe komt buurten doch niet verder komt dan "Ficken Schatzi??" en een Handygeobsedeerde thekedame die het digitale klokje tracht vooruit te kijken. Het rookterras ook afgeleefd, veel peuken op de vloer terwijl er toch overal asbakken staan, ietwat sjofel allemaal. Om de tijd te doden een saunagang overwogen doch die stond weer ns uit (om stroom te besparen blijkbaar), rondje soloslim op het desolate dakterras, een rondgang door de neukvertrekken richting doche leerde dat op de drie bekeken kamers er in geen enkel een kopkussen lag en er in 2 kamers nog lege glazen stonden, pffft.

Waar hielden die ongeveer 20 dames die dag zich dan zoal op? Yup, op afgesloten kamers meen ´k of in de Umkleide mét de handy, doch vooral op het rookterras in een soort van Roemeense kwebbelrondo waar men niet vrolijk van wordt..Bezoekers die worden uitgescholden waar ze bijzitten doch wegen fehlende taalkennis dat niet in de smiezen hebben . Urenlang gekakel van een rits Roemeentjes in afwerkmodusstemming dunkt me stellig, ietwat ontluisterend om dat vast te stellen. Nul exotisme die dag, op 2 Libanese roots meedragende dames na allemaal Roemeens leek me. Nul Chokomausen, Nul Asias, Nul masseuses ook, Nul Duitse dames, Nul stunners of ook maar iets dat daar nog maar bij in de buurt komt... Ietwat derderangsgarnituurRoemeentjes dus met solala talenkennis, solala Serviceleistung als men het Conditio Sine Qua Non-euvel over het hoofd wenst te zien en zo is dat ongeveer... Bij binnenkomst van mezelve rondom 19 uur vertrok Malwina al (jammer want ze zou de enige plausibele kameroptie geweest zijn als ´k de line-up in ogenschouw neem achteraf), al signicatief voor het lauwe dagje als dames rondom dat uur opkrassen...

Culinaire alinea kan ´k uitermate summier over zijn: er lagen wat lauwe tot koude frietjes en chickennuggets ofzo te liggen in de bakken...Frisse lasagne ofzo ook mogelijk. ss at welgeteld 1 frisse chickennugget met een hete tas cappuccino...Het bolt behoorlijk achteruit ook qua inwendige mens-aansterking...

Rondom 23 uur ungepoppt de onderhand op al bijna ingedommelde inslapende dames na desolate club verlaten en de ontvangstdame naar eerlijkheid medegedeeld dat het nou niet bepaald memorabele clubuurtjes waren die werden doorgebracht en dat ik mezelve gaarne ontsla van dat nog ras te herhalen aangezien ´k niet op m´n kop gevallen ben en blijven stuiteren...Qua looks geen enkele dame waarvan men écht warmpjes werd, amechtig geneuzel van sommigen, compleet ridicuul rondhanggedrag op het rookterras en groupe van een rits Roemeentjes die in hun moedertaal kwetteren als bezetenen...Een licht ontluisterend slechte evolutie voltrekt zich in AcaGold dat dit jaar überhaupt niet meer op de clubagenda staat behoudens miraculeuze veranderingen in goede zin doch daar lijkt niets indicatiefs in die richting te gebeuren..Jammer doch alla hoe bedroevend het geworden is daar...

Behoudens voor liefhebbers van het taboelozere genre lijkt me AG niet bepaald erg opportuun meer om rond te hangen, sneu...De hoogste tijd om nog ´ns een uit vakantie teruggekeerde F. te bezigen:

FAZIT: Algehele toestand des club redelijk katastrofaal te noemen! Dames-line-up lichtjes ontluisterend met optische highlights-Fehlanzeige. Sfeer nul komma nul. Roemeentjesgehalte immens. Herhalingsgevaar in 2016: nihil! Club in freefall en voor de dames die er motten trachten hun buideltasjes te vullen voorwaar geen feestelijk adresje...Mal gucken hoe dat blijft aanmodderen daar...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

2. Onderstaande 7 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Dalton ( 1 augustus 2016),Klatergoud ( 1 augustus 2016),Manureva ( 2 augustus 2016),Pietjepik ( 1 augustus 2016),potentebeer ( 1 augustus 2016),rmjhexe ( 1 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 1 augustus 2016)

Last Online
    Vandaag @ 20:52
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Voor mij is en blijft Aca Gold een topclubje...
    Dat geldt voor velen als ik de verslagen lees, OK niet de hemel op aarde en de line-up kan wel eens wat minder zijn in de zomer, er is wat kritiek op het eten maar de verslagen zijn doorgaans toch positief.

In die zin zie ik de 3 recente verslagen van Sat.Surf. dan ook als een opvallend afwijkende dissonant. De club word tot 3 maal toe bijna tot aan de grond afgebroken maar er vinden wel binnen een maand 3 bezoekjes plaats. Mis ik nu iets of zitten de verslagen van onze Belgische vriend zo vol met ironie en cynisme dat die mij ontgaan?
    Ik blijf fan van de gezellige, familiaire sfeer in Aca. Prijs kwaliteit is dik in orde, hygiene goed en altijd wel genoeg variatie van dames om uit te kiezen. Het enige wat me soms stoort is dat vele kamers geen kussen hebben.
    Hierna gedoucht en ondanks de drukte toch voldaan naar richting huis vertrokken
    Bedankt voor deze geweldige dag die ik nog heb mogen beleven,het FORUM en ACAGOLD top ga zo door
    was TOP super lief voelt de dingen goed aan, niet gehaast correct de GSM klok samen bekeken voor uur, topsessie, mooie fooi megegeven.
    Service van de door mij bezochte dames was wederom weer uitstekend.
    Het is een eindje rijden maar voor die goede seks doet een ijsbeer dat graag dus maar weer tot de volgende keer.
    Het eten , drinken en de dames zijn top en de prijzen ook, ik heb al tijden geen betere club meer meegemaakt
    I like the place even if the food is not as good as it was in Panthera and even if it feels sometimes too cramped.
    Thank’s to my friends and to my nice meeting for this beautiful day and hope that we can enjoy another nice visit together
    Allemaal kwoots uit de maand juli de maand waar Sat.Surf. klaarblijkelijk een totaal andere perceptie en beleving nav zijn bezoekjes heeft???
    Zet ik bovenstaande af tegen deze conclusie van sat.surf. dan klopt er iets niet.

FAZIT: Algehele toestand des club redelijk katastrofaal te noemen! Dames-line-up lichtjes ontluisterend met optische highlights-Fehlanzeige. Sfeer nul komma nul. Roemeentjesgehalte immens. Herhalingsgevaar in 2016: nihil! Club in freefall en voor de dames die er motten trachten hun buideltasjes te vullen voorwaar geen feestelijk adresje...Mal gucken hoe dat blijft aanmodderen daar...
    Overigens prima dat Sat.Surf. zo over de club schrijft, ervaringen kunnen nu eenmaal verschillen maar ik begrijp totaal niet hoe in een een periode van 1 maand de meningen en perceptie zo extreem kunnen verschillen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

4. Onderstaande 7 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

Dalton ( 1 augustus 2016),Klatergoud ( 1 augustus 2016),kwakky90 ( 3 augustus 2016),Patjax ( 2 augustus 2016),phoenix ( 1 augustus 2016),pret ( 1 augustus 2016),Ryuhayabusa ( 1 augustus 2016)

Last Online
    9 januari 2025 @ 18:03
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dat geldt voor velen als ik de verslagen lees, OK niet de hemel op aarde en de line-up kan wel eens wat minder zijn in de zomer, er is wat kritiek op het eten maar de verslagen zijn doorgaans toch positief.

In die zin zie ik de 3 recente verslagen van Sat.Surf. dan ook als een opvallend afwijkende dissonant. De club word tot 3 maal toe bijna tot aan de grond afgebroken maar er vinden wel binnen een maand 3 bezoekjes plaats. Mis ik nu iets of zitten de verslagen van onze Belgische vriend zo vol met ironie en cynisme dat die mij ontgaan
    BIG30 het is niet de hemel op aarde maar het echte PARADIJS waar de EVA'S ons nog steeds opnieuw verleiden met alles erop en eraan,hier wordt echt doorlopend geneukt en zijn de kamers 'smiddags al vol daarom worden we naar de appartementen voor bij de theke gestuurd.
    Niet alleen roemeense maar van alle landen komen ze hier laatst nog een Eskimo gespot die zat te kletsen met een Mongoolse voor bij de bar,PIET PLEZIER zat er tussenin.
    ACAGOLD is top voor iedere ijsbeer die goed geil is en lekker wilt neuken,ik kom er graag want het eten is ook nog eens perfekt.
    TOT ZIENS IN ACAGOLD

6. Onderstaande 7 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

Bonkieman 69 ( 5 augustus 2016),kwakky90 ( 3 augustus 2016),Manureva ( 2 augustus 2016),mechelen ( 1 augustus 2016),phoenix ( 1 augustus 2016),Ryuhayabusa ( 1 augustus 2016),Sjeufke ( 2 augustus 2016)

Last Online
    8 juni 2019 @ 23:52
    Discussies
    3
    Thanks
    155

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Zoals aangestipt in m´n verslagje over Ratingen getogen. Ontvangst ok, omkleedruimte Sauber. Boven nog relatief deftig douchen mogelijk. Bij binnenkomst van mezelve rondom 19 uur vertrok Malwina al (jammer zou kameroptie geweest zijn). Culinaire alinea er lagen wat frietjes en chickennuggets in de bakken...Frisse lasagne ook mogelijk. met een hete tas cappuccino...
    Kijk, als je de recensie van SS kort leest is het geloof ik toch wel een klein beetje bevallen, alleen heeft hij het in voor de meeste in onbegrijkelijke taal geschreven.
    En bewust heb ik de quote klein gehouden omdat die niet meer in zijn geheel gebruikt mogen worden als ze te groot zijn.

Ik ben vele malen in Aca Gold geweest en het is mij nog nooit tegengevallen, tuurlijk is er in elke club wel wat op aan te merken, maar daar hou ik het dan ook bij.

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

ik vind het veel minder geworden als toen het nog panthera was.
    Zeker het eten stukken minder.
    En voor bier betalen dat is de druppel voor mij.
    De dames mogen niet meer animeren
    Alle gezellige zitjes hebben ze afgebroken,is zo jammer.
    De service van de dames minder als onder de leiding van Bob.
    Maar ieder het zijne
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

9. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

Manureva ( 2 augustus 2016)

Last Online
    8 juni 2019 @ 23:52
    Discussies
    3
    Thanks
    155

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht

Beste Piet,
    En dat overkomt mij nou hetzelfde als ik in van Goch ben, alleen met dien verschil dat ik voor de limonade moet betalen.
    Ondanks dat ik het best wel een goede club vind, denk dat dat voor mij dezelfde druppel is.

11. Onderstaande 4 leden hebben blueeyes bedankt voor deze bijdrage:

forgetskinnyletsgetfatty ( 2 augustus 2016),Piet Plezier ( 2 augustus 2016),pret ( 2 augustus 2016),toyota ( 3 augustus 2016)

Last Online
    Vandaag @ 14:11
    Discussies
    39
    Thanks
    813

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    ik vind het veel minder geworden als toen het nog panthera was.
    Zeker het eten stukken minder.
    De dames mogen niet meer animeren
    Alle gezellige zitjes hebben ze afgebroken,is zo jammer.
    De service van de dames minder als onder de leiding van Bob.
    Maar ieder het zijne
    Mooi zo, ga jij lekker naar VG en wordt het bij AG toch nog gezellig

13. Onderstaande leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

toyota ( 3 augustus 2016)

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    Mooi zo, ga jij lekker naar VG en wordt het bij AG toch nog gezellig
    dat zal ik zeker doen
    Maar als Piet niet in the house is geweest word er weinig gefeest
    Maar ik weet niet of het wel zo gezellig is als jij er bent geweest
    Daar zijn de meningen over verdeeld
    Maar ieder zijn mening
    Leven en laten leven

DOE WAT JE MOET DOEN
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

15. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

Manureva ( 2 augustus 2016)

Last Online
    9 januari 2025 @ 18:03
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

We kunnen hier wel weer een hele discussie gaan starten over het zuipen in een club maar daar hebben we noppes aan.
    Hier in ACAG zit de prijs van het bier niet in de entree en daarom moet je dat apart betalen wat als gevolg heeft de lage entree-prijs en geen bezopen ijsberen wat de limonade-drinkers en de echte neukers aantrekt.

17. Onderstaande 4 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

Bonkieman 69 ( 5 augustus 2016),kwakky90 ( 3 augustus 2016),Manureva ( 3 augustus 2016),phoenix ( 3 augustus 2016)

Last Online
    3 mei 2020 @ 15:19
    Discussies
    2
    Thanks
    4

Standaard

Is nog steeds de € 10 promotie nog geldig is volgende week krijg ik in de 23e?

Last Online
    Vandaag @ 20:53
    Discussies
    85
    Thanks
    2.344

Standaard

@ Italia77, ik weet het niet. Maar ik zou die 10 Euro uitgeven aan een cursus 'gestructureerd schrijven' of zo.....
    Een uurtje is ook maar een uur...

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

italia77: el numero de acapulco gold e: 0049(0)21027006336, la donna e Laila chiederle!

Last Online
    Vandaag @ 20:52
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Italia77 Bekijk bericht
    Is nog steeds de € 10 promotie nog geldig is volgende week krijg ik in de 23e?
    Guess Happy Hour is still valid:

NEU **HAPPY HOUR**
    TÄGL. 10 - 14 UHR &
    SO. - DO. 21 - 01 UHR
    20 EURO EINTRITT

Compliment that you write Dutch!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

volgens mij big is het na 23.00 10 euri entree

Last Online
    Discussies
    39
    Thanks
    813

Daumen hoch Acapulco Gold algemeen (bezoek op zaterdag)

Op zaterdag weer eens deze club bezocht, was er eventjes niet meer geweest Ik was er net voor 14.00 uur en dan ga je nog voor het happy hour tarief van slechts €20 naar binnen. Echt een heel goede prijs/kwaliteit, want de club heeft leuke meiden, is netjes en eten is niet slecht.

Na binnenkomst me omgekleed en even ins Kino gaan zitten om rustig mijn mailtjes te lezen die ik onderweg had ontvangen. Vrijwel meteen kwam Mimmie langs de kino lopen en toen ze me zag kwam ze meteen naar me toe. Ik vond dat een erg leuk gebaar en vroeg haar dan ook naast me plaats te nemen. Hoewel ik Mimmie niet meteen op mijn boodschappenlijstje had staan, kon ik haar natuurlijk niet weerstaan. Afijn na 5 minuutjes bijpraten naar de kamer gegaan. Met Mimmie een vol half uur fijne erotische seks gehad. Absoluut geen PSE maar wel zacht, gezellig, meer GFE dus. Ruim 30 minuten later beneden afgerekend met een briefje van 50...ze vroeg of ik 10 euro change wilde, het antwoord was natuurlijk "are you crazy!!". Mimmie is een tip meer dan waard.

Vervolgens na het douchen een glaasje wijn a €5 gaan drinken. Viel me op dat er niet zo'n grote wijnglazen zijn (voorheen schonken ze zowat een halve fles in een glas), maar het glas wordt nog wel steeds volledig gevuld (nog altijd meer dan in een restaurant). Daarna maar eens wat van de BBQ genomen. Niet slecht, maar ook niet heel bijzonder en helaas altijd een beetje hetzelfde.

Beetje rondgelopen in de club en werd daarbij verschillende malen door een klein Bulgaars meisje van 21 jaar met de naam Channet "aangevallen". Ziet er best leuk uit, hoewel ze voor deze club nogal veel kleding aanhad (jurkje met broekje er onder). Ze vertelde me hier nu ongeveer een maand te werken. Tussendoor even op deze site gezocht naar recensies, maar kon nog niets vinden (meer schrijven mannen!). Uiteindelijk na de 3e of 4e poging van haar heb ik haar een sleutel laten halen. Boven op de kamer werd het geen topsessie, meer een beetje afraffelen van het normale repertoire. Na 15 minuten was ik klaargekomen en daar er geen aftersales werd gegeven konden we weer naar beneden. Keurig €40 afgerekend, geen fooi en geen HHG.

Nog beetje rondgehangen en rondgekeken naar de line-up. Best in orde maar toch rustiger vanwege de vakanties denk ik. Wel voldoende ijsberen dus sfeer best ok. Rond 20.00 uur tevreden naar huis gekeerd, dagje AG is me weer goed bevallen.

24. Onderstaande 8 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 8 augustus 2016),Klatergoud (10 augustus 2016),Manureva ( 7 augustus 2016),Nedlovefkk ( 7 augustus 2016),noglangnietuitgewandeld ( 7 augustus 2016),Ryuhayabusa ( 7 augustus 2016),Sjeufke ( 7 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 7 augustus 2016)

Last Online
    3 mei 2020 @ 15:19
    Discussies
    2
    Thanks
    4

Standaard

Hallo,
    meestal bezocht ik ACA Velbert, maar deze keer zal ik proberen deze GOLD ratingen:
    Ik veronderstel dat het zal minder luxe dan de grote broer, maar in ieder geval ik hoop aardige meisjes en sommige zwarte parels rond te vinden!

Last Online
    9 maart 2019 @ 22:27
    Discussies
    69
    Thanks
    559

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Italia77 Bekijk bericht
    Hallo,
    maar in ieder geval ik hoop aardige meisjes en sommige zwarte parels rond te vinden!
    Gisteren (zaterdag 06/08) waren er alleen twee zwarte dames : Shila en Francesca.

Last Online
    Vandaag @ 03:47
    Discussies
    1
    Thanks
    229

Standaard

Pietjepik, Ik kom vaak in ACAG maar deze meisje Vanilla ben ik nog niet tegen gekomen, kan je misschien wat meer over haar uiterlijk vertellen , lengte, kleur haar etc..alvast bedankt

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

vakantie in Spanje was weer voorbij, slecht 1 bezoekje in een appartementje in malaga houden jullie nog te goed. Maar eerst Acapulco gold. Waarom de naam Gold , omdat het eten elke dag weer anders is, en goed is voor wat je moet betalen. De koks werken er al zelfs voor acapulco gold. Ik ken club waarom de haverklap het personeel waaronder koks weer verdwijnen. Onderbelicht is de kracht van de koffiemachine in ACA gold, de koffie smaakt en is krijgt wat mij betreft een plekje in de koffie top drie van sauna clubs. Het is er goed toeven ook als de sauna even uit is komt Sabine direct om dat op te lossen. weliswaar kent het niet de luxe van Ying Yang maar wel weet je op het einde van de dag dat de dames die er lang verblijven meestal weten waar abraham de mosterd heeft gehaald. Pittig zijn ze zelfs als er een paar verdwaalde dames uit partytrefs rondlopen zoals Pietje pik hier eerder beweerde, er blijven genoeg toppers over om de dag ontspannen door te brengen. Op het dakterras deed het drankapparaat het ook weer en het zonnetje was regelmatig te zien. Een eerste impressie van ACA GOLD.

Ik kwam om 13.00 ongeveer aan en de parkeerplaats was niet helemaal vol. Het was nog vroeg. Afgerekend 20 euro voor eten , drinken, sauna en mooie kontjes en volslanke tijger DVP's. Ik was net binnen en daar zag ik de prachtige Luciana voorbij lopen, wat een lichaam, ze werd zowaar vrolijk, even later zijde bar Laura de nieuwe toppers van ACA Gold. Ze is Tjechisch vertelde ze me en ze heeft een paar heerlijk volle billen en stevig tieten. Ze lacht veel beweegt zich voortdurend en laat zich makkelijk strelen op het rookterras. Er waren een aantal stamtisch mannen aanwezig waarmee ik heerlijk heb gelachen , zowel op het rookterras als boven op het dakterras in banken onder het genot van een drankje en enkele dames die zich daar aanboden om wat meer dan een knuffel. De vaste dames die al met vakantie waren geweest of nog moesten waren: Lena, Braziliaanse Anni, shila, Carolina, Franscesca, Luciana, een Duitse blonde met hele dikke tieten( ex Freude vertelde ze me, ik ben haar naam vergeten)Rebekka , kleine rond kontje en een ontwapenende glimlach en de twee bloedmooie dames Joanna en ? een Roemeense die bij de dames hoort met de mooiste ronde billen en benen die je maar zelden zo ziet in clubs. slanke alice, mimi en lavaiana en humeurige Bianka. De bulgaarse afdeling was wat minder vertegenwoordigd. Behalve Miruna bulgaars of roemeens ik weet het niet, Diana behoorlijk afgevallen maar nog steeds latina billen, Gabi en Janet uit Bulgarije die liepen rond de kino te azen op een volle zak en er waren twee dames, bulgaars waarvan 1 dame behoorlijk wat tieten had maar helaas voor haar een fietsrek in de mond. Stiekem heb ik dan wel wat medelijden , het beïnvloed je kijk op iemand zonder dat je echt weet wat voor mens achter een dergelijke dame schuilt. De smalende opmerkingen van Pietjepik zijn wat mij betreft dan ook niet op zijn plaats. Ik lever liever ene verslag af met een poetisch inslag dan dat ranzig wordt geneukt en ieder vrouw een monster is met twee Tieten en een gleuf die dient te worden gepenetreerd als ware het een koe die op springen staat omdat ze al maanden niet is gemolken. Twee mini dames met minikontjes liepen er ook rond, met name Pistol Pete zou zich kunnen verheugen , niet mijn ding.

Mijn inspanningen? het was goedkoop vandaag. Allereerst gaf ik de dame die bloedje nieuw was bij ACAGOLD een kans , slechts een paar weken was Laura in ACagold, Voorheen zou ze de kneepjes van het vak hebben geleerd in een privebordeel ergens in het grote Berlijn. Haar volle vette reet , draaide heerlijk voor me uit toen we de trap op gingen. Ze pakte mijn gewapende piemel vol met zaad in de zak en gaf een prima was beurt. Ze belanden we op het bed en kreeg ik een fijne natte pijpbeurt. Maar neuken deed ze nog liever ze besteeg en reed echt tot ze pijn in haar knieën kreeg. Ik mocht haar ook lekker van achteren pakken. Ik had een zalig uitzicht op die waggelende billen. Tenslotte kwam ik klaar toen ze weer bovenop bereed. Laura doet erg goed mee tijdens de wip en spoort je aan om door te neuken, dat soort gedrag is voor mij geen fake meer en dat maakt dat ik weer een nieuwe reden heb om ACA Gold te bezoeken. Laura is een dame die in goed humeur , slecht humeur heb ik niet gezien je kan betoveren op de kamer, zo heerlijk rond, zacht en geil is ze.

Na een zeer lange pauze van enkele uren dakterras en de lekker hete sauna , was het geflirt met Rebekka op een zeker moment voor haar reden om actie te ondernemen , ze werd vreselijk dominant en ik moest mee , ze zou met wel eens douchen. Afijn ik had haar blij gemaakt met een dooie mus door aan te kondigen het volgende bezoek aan aca Gold met haar gaan wippen, maar ik was zo geil ondertussen dat ook zij voelde dat er onder het berenvel iets ernstig aan het kloppen was. Ze pijpt grandioos zacht, stevig en als ik niet gevraagd had om te stoppen dan had ze me in 10 minuten klaar gehad, wat voor mij vrij uniek is. Ik doe er vaak een half uur over om op stoom te komen om vervolgens in het tweede half uur richtig te spritzen. De bereed me eerst met uitzicht op haar prachtig ronde kont, net niet te klein. Vanachter mocht ik haar heerlijk diep penetreren en ze was heet en nat,de grot liep niet over maar al haar vocht bleef lekker warm in haar kutje. Het was lang geleden dat ik zo intensief een dame heb mogen voelen van binnen in haar flamoesje. Ook zij reed me heerlijk klaar waarbij ze bijna moest ophouden van wege pijn in haar knietjes. Een aanrader deze dame, ze kust niet maar het pijpen en neuken maken alles maar dan ook alles goed bij haar

Zo was ik met twee maal 40 euro , een fooi en de entree zeer tevreden en starte ik om 23.00 mijn bolide richting de Hollandse grens. Aangezien ik deze week nog maal in Duitsland ben te vinden , zal ik naar aller waarschijnlijkheid deze club nogmaals aandoen. Ik miste natuurlijk een hoop toppers. Kim Zou er vrijdag weer zijn, maar Natasja, Aida, Celine, Maryana, Dea, Kira, Vanessa enkele Turkse dames waaronder justine en Jasmin komen hopelijk snel weer terug van vakantie.

29. Onderstaande 15 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (10 augustus 2016),biged (13 augustus 2016),cheasehead (10 augustus 2016),Dalton (10 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty (10 augustus 2016),hasta la pasta (10 augustus 2016),Klatergoud (13 augustus 2016),Koot@Zuur (10 augustus 2016),Manureva (10 augustus 2016),Nedlovefkk (10 augustus 2016),pret (10 augustus 2016),rob45 (13 augustus 2016),Ryuhayabusa (11 augustus 2016),Wentelt Eefje (10 augustus 2016),Wijze grijze (11 augustus 2016)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Ik begin met...

De Fazit

+ Vriendelijk ontvangst theke
    in de zomer
    + Lockers ok,
    + 2 uitstekende kamers elk op gans andere wijze GFE (Nadine) vs OFE (Luciana)
    + Ontdekt: dakterras maar vind het toch geen club voor in de zomer bij goed weer.
    + Bijzonder leuke gesprekken met 2 leuke dames en blijven plakken.
    + Herken 90% van de ter plekke gedraaide Rombulturk muziek...
    + Sauna zeer goed
    + Ja ik kom hier zeker nog terug

- Nauwe parking
    - Onvriendelijk ontvangst papegaai en geen woord bij afscheid
    - Douches te heet afgesteld
    - Nauwelijks contact met andere beren
    - Meiden erg passief of vragen na 2 minuten al om een sleutel indien gewenkt
    - No grill 4 me here, rook aangebrand
    - Donker en gesloten aanvoelend als je van een club als H7 komt

Idem H7: wie nu een verhaaltje wil lezen voor het ter ruste gaan voor de volgende zware werkdag, kan hier verder of naar het volgende swipen, klikken of je dame kiezen als je dit in de club leest...Aca Gold misschien...wie weet zelfs met Frumoasa Luciana ...

Acapulco Gold - A Late night visit
    22 Juli 2016

Intro & inkom too

Ik heb eerder deze dag Heaven7 verlaten omdat ik er maar niet aan mijn trekken kwam en de vrijkaart van RB verviel toch gauw. Dit stond me toe deze club nog eens te bezoeken in de zomer. Ik was hier één keer eerder en heb hier 2016 ingezet samen met een toffe bende.

Ik parkeerde me op de nauwe parkingplaats van de club. Bij binnenkomst werd ik hartelijk ontvangen door een vrolijke theke. Ik overhandigde haar mijn vrijkaart van het ander forum. 'Oh je hebt een liefdesbrief voor me meegebracht!' kirde ze en gaf me een handdoek en ijsbeervel. Alleen die papegaai vertikte het me mooi goeiendag te zeggen zoals vorige keer wel het geval was. Soit.

Naar de lockers gegaan, me weer getransformeerd tot ijsbeer en dan douchen. De meiden begroetten me flirtend en vrolijk. Vanuit de bar klonk luid de balkan-muziek door met wat geroep en gejuich van meiden alsof het feestje van Nieuwjaar nòg bezig is en ik gewoon een grote pauze had genomen tussendoor.

De douches staan erg heet afgesteld, te heet vind ik. Ook anderen kloegen daar over. Ik sleepte de badmantel over de vuile grond en zag me verplicht die te vervangen. Er is bij de douches iets dat op een rek lijkt voor brillen. Denk ik. Ik heb hem er in gedaan en was hem gelukkig nooit kwijt.

In de club - impressie

Rondje gedaan door de club: als je hier in de zomer komt en nog eens van een club waar je lekker in de zon, op het terras kunt liggen, komt de barruimte en het ganse geheel me wat claustrofobisch over. Op die bewuste dag toch. Een tweetal meiden stonden te dansen op de Manele, al de andere lagen languit in de zetels lamlendig te wezen: animatieverbod?

Ik ging naar de verandaruimte en dacht haast dat er daar brand was uitgebroken, wat rook het hier aangebrand!! Gelukkig, het was de grill maar... Ik heb mijn geluk niet beproefd wat het eten betreft en was blij al gegeten te hebben in H7. Een Duitse dame Nadine zat er te eten en was ook niet blij met al die rook rond haar. Over haar later meer.

Ik voelde me daar maar verloren, ik zag wel wat beeldschone dames zitten...liggen maar ik had constant de vraag in mijn hoofd of de service even goed is als ze er uit zien. Ik had zo plots mijn twijfels en was in een erg kritische bui. Ik wou mijn geld dat ik kon opsparen door H7 kamerloos te verlaten hier liefst niet aan mislukte kamergangen hangen als het even kan. Ik bedacht me dat 2 bezoeken aan dezelfde club niet hetzelfde kunnen zijn en dat je eenzelfde plek gans anders kan ervaren al is alles hetzelfde:

Een club van op nieuwjaarsdag in de zomer bijvoorbeeld. Dit is voor mij geen zomerclub. Wat toen niet opviel, valt me nu wel op. Een zelfde line-up kan op dag 2 anders bekeken worden dan op dag 1 en vaak ook kritischer.

Je kan je super voelen wat een weerslag geeft op je club-beleving en zelfs een magere line-up fijn vinden (ttz je moet maar 1 goede meid hebben om dat te vergeten) of je kan je down voelen en slaat alles nog eens tegen en ga je met dezelfde dame die mindere service geeft dan vorige keer. Je humeur kan onbewust een weerslag hebben op de dame en op de kamergang. Misschien eens op letten.

Ik stelde mijn verwachtingen maar bij naar helemaal omlaag. Ging ik dit kot ook ongepopt (wat een woord) verlaten ondanks dat ik gewoon super geil sta en naar PHG trekken? Ik zette me in een van de zetels en zag het geheel aan. Naast me zat een zeer goed uitziende dame, ik twijfelde. Zij wenkte. Ik weigerde. Verlegenheid? Faalangst (maw slechte service of niet)? Ik zette zowat alle dames op de reservelijst zelfs al steeg de lust simultaan met de jongeheer beneden. Een van de dames die eerder aan het dansen was wenkte me. Ik er naartoe en zette me naast haar. Ze was duidelijk Roma, Bulgaars, blauwe lenzen, tegenover haar zat haar vriendin afwachtend naar haar te lachen. Wat dacht je dat er komt? Een triovraag natuurlijk! Nee, geen trio? Zij alleen? (Het enthousiasme daalt...) Ook niet. Ze zag er wel goed uit maar ik twijfel sterk aan het serviceniveau van meiden die je meteen een triovraag stellen. Jammer want ze zag er goed uit: een beetje als Akasha in die vampierenfilm. Ik ging terug naar de Roemeense poppemie van eerder en dan weer van haar weg, vol twijfels. Zo verging het me vaak.

De drank is self-service: tankte mezelf een cola en ging helemaal naar boven naar de plek die ik nog niet bezocht op Nieuwjaar, het dakterras. Daar kon ik relaxen.

Tussendoor verkende ik de wellness nog eens: de sauna werkte en was goed heet. Hier zou ik later nog tweemaal van gebruik maken. De douches wat verder waren nu in bedrijf. Je kan er alleen maar met koud water douchen in functie van de sauna. Een zoals je vaker ziet in de clubs met een brede mond en ernaast iets dat ik niet eerder zag waarbij de douchekoppen aan beide zijkanten gemonteerd zijn.

Dikke ambiance met 2 dames met tussenpozen

Op het dakterras aangekomen ben ik gaan liggen in een van de zetels. Het is niet het gezelligste terras waar de vliegtuigen laag boven je kop vliegen. Zien ze me liggen? Naast me zat weer Nadine en er waren nog 2 ijsberen aanwezig. Ze was een vrolijke ongedwongen girl-next-door type en duidelijk van hier, niks balkan. Je kan er vriendschappelijk mee praten en ze was wel...gewoon qua uiterlijk, normale bouw zelfs verhullender kledij dan de sexy Rombul poppetjes die beneden zaten te niksen in crèmekleurige zetels wachtend op een klant. Zij hield niet van de Rombul die ze aldoor draaiden. Hier is dat continu, weinig variatie. Ik heb haar maar niet verteld dat ik bijna al die muziek herkende, ja, zo ver ben ik al heen.

Ze was druk in gesprek met een kalende man en ze gingen vervolgens weg. Ik bleef bevend van verlangen achter. Als je zo'n pil neemt als boudoir dreams en je doet niks van kamers, garandeer ik je dat je dit zal voelen, tot in je benen. Ik kreeg nog hoofdpijn erbij en bedacht me dat het nu best snel moest gaan gebeuren. Op kamer moeten kunnen gaan om veilig terug in mijn hotel te geraken, zo ver ging dat. Geef toe dat dat het perfecte excuus is.

Ze was dus met zekerheid op kamer gegaan met hem en lang, het scenario van in H7 met onbereikbare dames die ik niet te pakken kreeg en aandacht van dames die ik niet wilde, leek zich hier gewoon door te zetten en ik begon er van te balen. Maar ik bleef wachten. En sauna's nemen...en douchen...en rondlopen....en passieve rombul dames spotten...naar de veranda gaan. Ik bleef er wat mokken. Ik ging naar de theke en vroeg naar de 'Duitse dame in 't zwart', wist haar naam nog niet. De theke wist het ook niet maar dacht dat ze al vertrokken was. Shit. Ik liep verder rond om dan maar een balkan-hertje te strikken toen Nadine op gegeven moment toch ter tonele verscheen met haar klant en ik vroeg haar meteen om samen te zitten. Ik moest even wachten maar uiteindelijk, na veel geduld had ik warempel een dame te pakken die me ligt.

We gingen naar het dakterras omdat het daar rustiger was en flikflooiden, streelden, kusten en praatten wat. Nadine is vlot in de omgang en goedlachs, ze stelt de kamervraag niet, dat deed ik achteraf alsof dat nog niet duidelijk was. Ik was haar tweede klant die dag. Zo bestond het dat ik mijn eerste kamer maakte en het was nooit gebeurd dat ik daar zo lang naar moest smachten: rond 23u15 of meer dan 8 uren nadat ik in H7 besliste geen happy end te willen na de tantramassage 'omdat ik dat wilde bewaren voor op de kamer'. Met een dame waarmee het zeer goed klikt, kan je raden hoe dat was geweest

Nadine
    Score ****
    Geeft zeer goede pre- en aftersales en GFE op kamer!

Eindelijk had ik een kamertje gemaakt en dat naar volle tevredenheid! Het rondlopen, cola's drinken, sauneren en rombul dames spotten werd hervat. In de veranda aangekomen zag ik dat er ergens weer een aanslag gepleegd en m'n aandacht verscherpte zich als Duitsland werd genoemd. Het bleek ergens in München te zijn, alle schermen stonden afgesteld op 'breaking news'. Bah. De bar weer in en wat blijven genieten van de balkan-deuntjes. Naast me zat een enorm mooie dame, misschien een van de mooiste die er waren. Ze liep af en toe naar de bar en terug en hield mijn blik gevangen om dan weer passief in de zetel te gaan zitten zoals al de rest daar. Ik kon m'n ogen niet van haar af houden en dat merkte ze en ze wenkte me zowaar. Ik schrok er bijna van. Sceptisch ging ik er op in. Tijdens deze korte presales weerklonk een remix van een Roma dancenummer dat ik in de auto al vaker had opgezet:

Dit zal me aan haar doen terug denken. Langbenig, lang donker haar, grote ogen, gebruind, miss-uitstraling...Frumoasa Frumoasa Luciana mea *sigh* Ze beweerde dat als ik met haar op kamer ga ze de laatste is aan wie ik zou denken als ik ging slapen in m'n hotel. Sterke bewering, maar kon ze dat waar maken? Het minste dat ik kon verwachten was een optick fick pur sang en gezien ik weer goed geil stond, stemde ik in.

Luciana
    Score service: *1/2
    Score optick fick: ****

Dat was het dan...de laatste uren

Nu was ik helemaal verzadigd: 2 kamers waren goed genoeg en ik lag op het dakterras uit te rusten voor ik naar mijn hotel terug zou gaan. Terug naar beneden lopend, kwam ik Nadine terug tegen en ze vroeg of ik zin had weer bij haar te komen zitten. Nog een cola gehaald en in plaats van te vertrekken bleef ik weeral plakken in de club. De vraag in de nabijheid te zijn van deze toffe DVP, laat ik geen tweemaal stellen. We zaten rustig naast mekaar en hadden een goed gesprek. Er kwam nog een blonde Hongaarse dame bij die ik herkende van op die nieuwjaarsavond. Ik ken haar naam niet meer maar ze lijkt wat op de dame die Kanariepiet als avatar gebruikt. Er volgde een heel leuk gesprek waarin ik ze kon mee volgen, spraken speciaal Engels tussendoor, ze lieten me meeluisteren over wat ze meemaakten met de beren en de collega's, we hadden gelachen...kortom zoals in H7 eerder had ik een leuke casual tijd met de DVP's, iets dat toch de rode draad van de dag was. Ik haal dit speciaal aan omdat door mijn verlegenheid gesprekken van deze aard eerder zeldzaam zijn.

Het werd tijd voor hen om te gaan slapen en ik ging nu zachtjes aan denken aan vertrekken. Ik ging naar de sauna voor een laatste maal. Daarna douchen onder te koude en vervolgens te hete waterstralen, colaake, en omkleden. Ja blijven plakken, zolang mogelijk...
    Het was mooi geweest: 80€ voor een ganse dag plezier is goed gespendeerd zonder overdrijven al zat er meer in bij H7 maar hier heb ik mijn gading gekregen. Ik werd vriendelijk uitgewuifd door de vrolijke theke, de papagaai draaide z'n rug naar me toe. Ik sloot de deur achter me en reed weg uit een inmiddels lege parking om 2 uur richting Gerolstein te rijden met een tevreden glimlach.

Luciana heeft in één ding gelijk gekregen: ze was inderdaad de laatste aan wie ik dacht voor ik als een blok in slaap viel toen ik weer in mijn vakantieplek was...en ook de eerste bij ontwaken: die lange haren, dat gebruinde perfecte lichaam, die lippen wat wulps uiteen die haar perfecte voortanden lieten zien, haar bamby-ogen hypnotiserend op mij gericht en ik haar borsten masserend, slaand op haar perfecte kont, ik wordt er zowaar weer warm van. En nu ruim 3 weken later nòg.

Volgende club-bezoek kwam een week later op een vrijdag in Finca Erotica. Dat verhaal is voor later
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 13 augustus 2016 om 15:18 Reden: Link
    De zwarte wolf

31. Onderstaande 6 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

biged (13 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty (14 augustus 2016),Nedlovefkk (14 augustus 2016),phoenix (14 augustus 2016),Sjeufke (13 augustus 2016),Wentelt Eefje (13 augustus 2016)

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

zo gezegd zo gedaan, twee dagen later was ik er weer in dat goddelijke oord, ACAPULCO GOLD. Deze keer wat later in de middag omdat ik al enkele uren in het duitse land een afspraak had. Om ongeveer 16.30 had ik de pech mijn automobiel te moeten parkeren buiten de prive parkeerplaats. Afijn mijn condooms en geurtjes en smeermiddeltjes in mijn tas zodat ik niet volledig afhankelijk ben van de meestal slechte kwaliteit condooms van de dames. Ik hoor heren hier op het forum zelden of nooit over klagen. als er geklaagd wordt is het condoom vaak te dik of voelt te strak aan en zorgt er voor dat het genot minimaal wordt tijdens een neukpartij. Mijn condooms zijn duurder en ik gebruik naar gelang ik een dame beter van binnen ken de juiste condooms. Daar ik nu toch wel aardig wat nuek partijtjes heb meegemaakt in aca bijvoorbeeld zijn er maar een paar waarbij ik een dun latexvrij condoom aanbreng, omdat ik weet dat de dame geen creme of nauwelijks creme gebruikt, ze wordt gewoon lekker nat.
    Deze dag zouden het echter twee voor mij nieuwe neukmiepen worden, beiden waren goed voor wisselend gebruik van condoom. Wellicht een idee om hier een lijst aan te leggen op het forum met de beste condooms. Een top tien dan kunnen de alles Ohne neukers die neuken zonder condoom hun argument wat afzwakken namelijk de bekende: ik voel niks tijdens het neuken daarom is zonder zo lekker en gebruik ik geen condoom.. U weet ook dat de feestelijkheden voor de bacteriën en virussen het beste gedijen zonder ook maar 1 vorm van bescherming.

ook deze dag twee maal opgeschept, de laatste maaltijd was het beste, kip kerrie en gehaktworstjes met salade en gestoomde groente, erwtjes, wortels, Brocoli. Je kon ook pasta nemen en frieten. De dames: wie waren er weer of beter gezegd wie waren er nog niet. Nog steeds geen Aida, Anastacia, Maraya en Natasja. Deze keer was Anni er ook niet en hield Franscesca het heel snel voor gezien de dikke tieten blonde duitse milf was ook afwezig. De sfeer in ACa gold was regelmatig mat, maar goed vakantietijd geeft ruimte voor te peinzen en dat kan tot sipheid leiden, er zijn echter en heleboel dames in deze club die de treurnis van hun bestaan weten om te buigen op zo'n dag en dat is dan niet omdat ze zo weinig verdienen

Lena was er een tijdje, maar ging vroeg naar huis, Shila, Carolina, Luciana, Miruna de 32 jarige milf , Rebekka de dame met het zeldzaam, kleine rond kontje haar glimlach ontbrak niet, een donker kleurig vriendin uit roemenie met een paar mooi ronde sili's zat naast haar. Joanna en vriendin. Slanke alice en mimi met hun haren los. De humeurige Bianka die nu wat meer rondhuppelend was,, waarschijnlijk waren er wat euro's aankomen waaien. De bulgaarse dames? Gabi en Janet uit Bulgarije die liepen wederom rond de kino te azen op een volle zak. Ze slaagden er wonderwel elke keer weer in. Janet komt van Vila marisol vertelde ze me. Het fietsenrek met dikke tieten en haar vriendin waren er nog steeds. De twee mini dames met minikontjes waren er ook niet vandaag. Daarvoor inde palatst waren er toch wat nieuwe stunners aanwezig, volborstige Kira en haar heerlijk volle kont smachtte weer naar wat lullen. Laura met haar megabillen was aanwezig alsof ze er al jaren rondliep. Haar mededelingen over geen klanten wekten enig medelijden bij me op , omdat het een schat van een meid is die hopelijk nog lang gaat blijven. ER was zelfs een duitser die zich liet scheren rondom zijn edele delen, door haar zonder verder te kameren, schoftig eigenlijk maar wellicht ben ik wat voorbarig misschien heeft haar wel heel goed daarvoor betaald...Bulgaarse Kim was er ook en last but not least zeker niet,

Turkse Justina. Deze dame kwam de bios binnenwandelen en ik ze kwam direct op haar prooi af, zonder erg aan te dringen mocht ze dichterbij komen, wat kan zij pijpen, er zijn een heleboel dames in deze club die pijpen tot een kunst hebben gemaakt, later daarover nog mer, stevig zacht afwisselend, nat met verve pijpte ze me en stopte niet totdat ik een signaal gaf om naar de kamer te gaan. OP de kamer ging ze rustig verder, nadat ook zij net als Rebekka me mee naar de douche had genomen om mijn lul te wassen . Is dat nieuw in aca gold, is er wat gebeurt vroeg ik me af dat de dames zo graag je pik in het volle licht willen bekijken. Op de kamer terug werd ik overheerlijk op allerlei manieren voorzien van zuigen , slurpen en zonder handen . Justina beheerst het als geen ander. Het wippen was ook intensief, ze is nauw genoeg om met een een dikke lul rap te komen. voor mijn doen was een half uur super snel, wellicht was het zelfs minder dan 30 minuten. Met Justina kan je je prima op de kamer vermaken. OP het einde van de avond zag ik haar lopen, ze had na mij een hele lang wip gehad met een man. Blijkbaar zijn er wat meer mannen die Justina uitkiezen.

Tweede ronde van mij was na een paar uur, weer heerlijk ouweneelen in de sauna met wat nederlanders. Toen plots in de afkoelruimte vlakbij de douches Lilly verscheen, deze chinese rijpere dame wilde wel weer eens met een man naar de kamer, ze lachte , kletste en deed genoeg pogingen om mij te overtuigen dat ze in bed een kanjer moest zijn. Ze is wat zakelijk en in bed heeft ze je het liefst voor een uur of langer. Dat speelt ze geraffineerd, wat vingeren, strelen ze laat het allemaal met een lach toe, en ze wordt echte geil, dat wel Als je na wat neukwerk dan eens informeert naar haar pijpkunsten , ben je verkocht , het wordt ene uur, ze neemt werkelijk alle tijd en doet op geen enkele manier onder voor het raffinement van de pijpfitster Justina. Brrr wat gruwelijk lekker doet ze dat, we hadden nog tien minuten toen ik het wel welletjes vond, pakte haar van achteren en ze ging er eens lekker voor liggen zodat ik na enig zweetwerk de condoom kon volmaken met de tweede lading van die dag. Lilly een aanrader voor mannen die op zeker willen spelen, ze is ook lekker strak doet goed mee en pijpen zoals zij , in Ying Yang moet je echt meer geluk hebben, in ACa gold is de kans groot dat je een (pijp)topper vind zoals Lilly, Justina maar ook Celine die er nog niet was, Lena, Shila, Kira, Aida of Jasmin de Turkse slanke dame die ik ook mis. ER zijn er vast nog wel meer maar deze dames daarvan weet ik het zeker dat ze ook je ballen onder handen nemen.

Na de tweede ronde was het voor mij alweer bijna 21.00. Tijd voor nog ene rondje sauna en dan weer richting huiswaarts. Voldaan wederom heb ik deze club weer verlaten. In september maar weer eens terugkeren.
    Laatst gewijzigd door phoenix; 13 augustus 2016 om 17:37

33. Onderstaande 16 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

biged (13 augustus 2016),Dalton (23 augustus 2016),foefel (14 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty (14 augustus 2016),goei1163 (18 augustus 2016),Klatergoud (13 augustus 2016),kwakky90 (17 augustus 2016),Manureva (14 augustus 2016),Nedlovefkk (21 augustus 2016),pret (14 augustus 2016),rob45 (13 augustus 2016),Ryuhayabusa (14 augustus 2016),Sjeufke (13 augustus 2016),VAZKOR (14 augustus 2016),Wentelt Eefje (13 augustus 2016),Wijze grijze (13 augustus 2016)

Last Online
    Discussies
    39
    Thanks
    813

Standaard

Goed punt over die te dikke condooms. Ik neem ook eigen condooms mee. Hoewel ik ze dan soms weer vergeet te pakken als ik naar de kamer ga.

Verschillende dames hebben knalrode, dikke condooms met een aardbeien smaak en geur (bijv. Mimmie). Stinkt verschrikkelijk en al het gevoel is weg. Ik weet dat ik dan dus mijn eigen cd moet meenemen of me op een andere manier tot een hp moet laten komen.

35. Onderstaande leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (20 augustus 2016)

Last Online
    8 december 2024 @ 13:35
    Discussies
    3
    Thanks
    227

Standaard

Vorige week vrijdag 19/8 tijd voor een paar uurtjes ontspanning.

Vrijdagavond omstreeks half 7 in de avond arriveerde ik bij Acapulco Gold. Was alweer een maandje of 3? geleden dat ik er voor het laatst was geweest.
    Nette ontvangst, vriendelijk begroet, ook door de papegaai achter de toonbank. Locker gekregen in de kleedruimte direct tegenover de douches. Viel op dat er al weinig volk rondliep. Maar ik had er al rekening mee gehouden dat het rustiger zou zijn vanwege vakantie's van zowel de dames als de beren. Omgekleed & gedouched (het blijven kl*te douches vergeleken met andere clubs) eens opzoek naar eten, was immers met een lege maag van huis gegaan. Buffet binnen was leeg, alles stond buiten geserveerd omdat er BBQ was. Lekker gegeten, niks mis mee.
    Diana had me al snel gezien en kwam bij me zitten, ze kon me vertellen dat de laatste keer dat ik er was niet met haar op een kamer was geweest. Goed onthouden meid! Tijd dus om het maar goed te maken. Ook al had ik me voorgenomen om haar vriendelijk te begroeten en mijn kruit te verschieten bij een andere dame die er optisch beter uitziet. Helaas kan zei me op de een of andere manier telkens weer om de vinger draaien. Toch met haar een uur op de kamer geweest en hier absoluut geen spijt van gehad.

Tijd voor wat rust, buiten kon ik die niet vinden dus maar naar boven met mijn drankje. Op het dakterras helemaal alleen een moment voor mezelf. Totdat een donkere dame genaamd Sheila op het dak verscheen. Tot nu toe altijd mindere ervaringen met donkere dames gehad maar het was tijd om daar verandering in te laten komen. Sheila kwam naast me zitten en begon met subtiel te zoenen. Lekker die dikke lippen!
    Lang hield ik het niet en liet haar een sleutel halen. Leuk figuur, aparte vorm tieten maar met dikke harde tepels. Pijpen deed ze heel erotisch en langzaam, niks geen doekjes gewoon lekker met de tong over de natte eikel. Haar beffen was ook een genot, mooie haar roze binnenwerk inspecteert met mijn tong en vingers. Binnen een half uur al klaar met haar, met dat lag aan mij. Ik hield het niet lang vol in doggy met dat mooie bruine achterwerk.

Terug van de douche weer even vliegtuigspotten op het dakterras. Indrukwekkend hoe kort ze achter elkaar aan landen op Düsseldorf, maar liefst 2 minuut en 40 seconden zit er tussen de landingen.

Beneden weer wat drinken en nog een ronde langs de bbq gelopen. Helaas lagen de frieten al lang op het buffet dus deze maar linea recta de prullenbak ingegooid. Binnen plaatsgenomen op een bank kwam er al snel de ene na de andere meid polsen. Maar sterk en moedig als ik was hield ik ze op een bepaalde afstand waardoor ze wisten dat met hen een kamergang er niet inzat. Totdat Luciana bovenop me ging zitten en me aansprak waarom ik haar nog niet had begroet. Huh iets gemist? schijnbaar lange tijd terug eens een kamergang met haar gehad. Met haar lekkere figuur kreeg ze me weer zover om dan nog maar eens naar boven te gaan, kijken of ik nog iets in mijn geheugen kon vinden van haar. Zie aparte recensie van haar.

Voldaan na drie meiden nog een rondje gelopen op de 1e etage, eens de kamers bij de sauna bekeken. Het viel me op dat er ook enkele zijn met een jacuzzi en bed. Weet misschien iemand van jullie het principe van deze kamers? meerprijs per kamer per uur? Durfde het namelijk niet te vragen aan de Theke bij het verlaten van de club, stond wat veel volk bij en dan voel ik me net zo een nieuwsgierige toerist.

37. Onderstaande 4 leden hebben kwakky90 bedankt voor deze bijdrage:

biged (24 augustus 2016),Manureva (23 augustus 2016),Ryuhayabusa (23 augustus 2016),Sjeufke (12 september 2016)

Last Online
    19 september 2018 @ 01:19
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Standaard

Verslag 17 Augustus. Aankomst 11:00 Ongelofelijk toch hoeveel leuke dames er 's morgens in de vakantietijd zijn in deze club. Er was weer ruime keus en de meeste dames vielen me niet tegen. Niet al teveel beren dus precies goed.
    Eerste kamergang met chrissy of zoiets. deze oudere blonde Duitse dame werd me door een aantal (wat oudere) beren aanbevolen. Service was prima maar toch niet helemaal mijn ding. Ze was gewoon iets te oud voor mij en ben niet zo dol op siliconen. Tweede sessie met Celine was weer geweldig. Wat kan ze toch goed pijpen. Nog in slaap gevallen op het dakterras waardoor ik helaas geen tijd meer had voor een derde sessie.

39. Onderstaande 6 leden hebben Ep Oorklep bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (27 augustus 2016),biged (24 augustus 2016),billeman (27 augustus 2016),Nedlovefkk (24 augustus 2016),VAZKOR ( 5 september 2016),Wentelt Eefje (24 augustus 2016)

Last Online
    19 september 2018 @ 01:19
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Standaard

Verslag 22 Augustus. Aankomst 16:00 Veel later dan ik normaal gesproken kom, viel de ambiance me vandaag heel erg tegen. Er waren geen bekende gezichten op het groepje vaste Roemeense dames die om de 10 minuten buiten zitten te roken na. Tussen 5 en zeven was het zelfs zo erg dat er helemaal geen leuke dames beschikbaar waren en bijna alle banken bezet waren door een heer in een badenmantel. Dit terwijl het clubje Roemeense dames vrolijk doorrookte op het terras. Nou weten de vaste bezoekers inmiddels dat het met deze dames op de kamer meestal zwaar tegenvalt maar de club zou toch eens een grote schoonmaak moeten houden. Veel dames waren erg ongeïnteresseerd en dat heeft toch een negatief effect. Vreemd dat in een week je toch een totaal verschillende ervaring kan hebben met dezelfde club. Om toch niet zonder een beetje ontspanning naar huis te gaan ben ik met Christina naar de kamer geweest. Christina ziet er nog best aardig uit en ik kon me nog vaag herinneren dat ze vrij aardig kon pijpen. Helaas viel de sessie me erg tegen. Ze was zo obsessief bezig om mij deepthroat te pijpen ook al paste dat eigenlijk niet, dat mijn jongheer regelmatig dubbelknakte. Dat was toch niet helemaal mijn idee van lekker pijpen. Ik heb het maar in doggystyle afgemaakt en ben daarna maar naar huis gegaan.

41. Onderstaande 4 leden hebben Ep Oorklep bedankt voor deze bijdrage:

Nedlovefkk (24 augustus 2016),Ryuhayabusa (26 augustus 2016),VAZKOR ( 5 september 2016),Wentelt Eefje (24 augustus 2016)

Pagina 26 van 167 EersteEerste ... 162223242526272829303676126 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten