Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 325 van 445
    Last Online
    Vandaag @ 20:46
    Discussies
    55
    Thanks
    4.399

Standaard

Een leuke om te onthouden: d'r staat weliswaar een geldautomaat in babylon, maar als je die gebruikt komt er 9.99 'service fee' bij. Pinnen kost je dus een tientje extra...

2. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

SeX++ (28 augustus 2016)

Last Online
    2 december 2024 @ 22:54
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Een leuke om te onthouden: d'r staat weliswaar een geldautomaat in babylon, maar als je die gebruikt komt er 9.99 'service fee' bij. Pinnen kost je dus een tientje extra...
    Ik heb het ook mogen ervaren. ATM in saunaclubs staan er voor noodgevallen! Ik ga gewoonlijk naar de Volksbank in Elsdorf centrum. Daar is pinnen met debetkaart gratis.
    Weet niet of je in Babylon even weg mag zonder opnieuw te moeten betalen? Sommige clubs maken daar reclame mee, zoals Artemis in Berlijn.
    Uiteraard zal je eerst met je dame moeten afrekenen!
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

4. Onderstaande leden hebben SeX++ bedankt voor deze bijdrage:

stimpy3 (28 augustus 2016)

Last Online
    Vandaag @ 20:46
    Discussies
    55
    Thanks
    4.399

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SeX++ Bekijk bericht
    Ik heb het ook mogen ervaren. ATM in saunaclubs staan er voor noodgevallen! Ik ga gewoonlijk naar de Volksbank in Elsdorf centrum. Daar is pinnen met debetkaart gratis.
    Weet niet of je in Babylon even weg mag zonder opnieuw te moeten betalen? Sommige clubs maken daar reclame mee, zoals Artemis in Berlijn.
    Normalerwijs pin ik vantevoren in nederland voldoende, maar dit was zo'n gevalletje waarbij 't met de eerste dame niet zo ging, de tweede eindigde met een FT (dus 25 extra), en ik na anderhalf uur dacht 'hrm, toch eens kijken of ik nog een dame kan doen... damn, nog maar 40 euro over.'...

Last Online
    18 oktober 2024 @ 23:56
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855

Standaard

Donderdag 11 aug eerst naar het Bahnhof in Horrem iemand ophalen al een eerste pech de trein had een 20 min vertraging . Ondertussen een bericht gekregen van mijn favorietje dat ze zich niet goed voelde en niet zou komen vandaag . Ondertussen was de trein aangekomen en na een korte begroeting reden we samen naar het paradijs in Elsdorf . Bij het oprijden van de parking viel het me op dat er vrij veel wagens stonden en zeker 4 met Ned nr plaat en 2 Belgische . Mijn passagier spoedde zich naar de ingang .

Het was een nieuwe theke mijn kortingskaartje van RB met de glimlach aanvaard , wilde nog mijn coördinaten voor de computer doorgeven , om na 10 bezoeken een vrije inkom te hebben, maar ja met een kortingskaart is dit niet van doen .
    Er waren een 6tal dames die zich kwamen presenteren bij binnenkomst enkele nieuwe gezichten , in de achtergrond zag ik een mooie blonde dame , maar bij nader toezien herkende ik haar het was Alexa terug uit verlof en wachtende op een vaste klant .

Vlug douchen een handdoek rond mijn buik en op naar de bar , veel mooie dames , wat drinken , Tanja kwam me opgeilen voor een trio , ze kent mijn zwakke plek en begon met haar vingers mijn tepels te bewerken en ja mijn handdoek kwam omhoog , haar ogen glinsterden en ze spoorde haar vriendin aan hetzelfde te doen , ik kreeg het moeilijk mijn ding wilde meer , maar mijn verstand dacht aan de andere dame die me straks zal opwachten dus heb ik maar te kennen gegeven dat ik op een andere dame wachtte , die blonde vroeg ze , nee die komt niet vandaag .

Daar kwam ze eindelijk tevoorschijn , MAYA had zich klaargemaakt en viel met haar naakte schoonheid in mijn armen voor een innige kus .
    We nestelden ons in de zetels in de lounge , elkaars lichaam verkennen en volop zoenen , we zochten vlug een kamer op voor een geile topsessie , haar poesje likken , beffen wat vingeren bij haar , ze kreunde van genot en met wat geduld kwam ze schokkend en kreunend klaar en werd ze even heel gevoelig . Een wilde zoen partij volgde , blazen , pijpen mijn tepels bewerken nu was het mijn beurt om luid te kreunen en te genieten , uiteindelijk kwam ze op me zitten en bereed ze me in Cowgirl wat kan ze dit goed en met haar vingers bewerkte ze mijn tepels al vlug kwam ik luid kreunend en schokkend klaar wat een topdame . We waren iets meer dan een uur op kamer , aan de lockers afgerekend met een dikke fooi .

Na een douche wat eten van de barbecue , het was lekker , Anni zat ook aan tafel te eten en probeerde me wat op te geilen , die kleine donder , toen kwam Maya er bij om ook iets te eten en had ik alleen maar interesse voor haar . Maar Maya had het in de mot dat mijn ogen af en toe afdwaalden naar die speelse Anni , ik denk dat ze iets afgesproken hadden die 2 Bulgaarse meiden .
    Maya kwam bij me flemen , me opgeilen en terloops wees ze naar ANNI om met zen drieën het verder te spelen . Als trio liefhebber was ik dadelijk verkocht we trokken naar de lounge en nestelden ons in een tweezit met zijn drieën en het voorspel kon beginnen , volop zoenen met beide om beurten blazen met drie gelijktijdig tongen , elkaars poesje likken , volop lesbische show , Maya wist me te vertellen dat er op hetzelfde ogenblik ze op drie zitbanken actief bezig zijn met blazen en zelfs neuken, zoiets kun je alleen maar in BABYLON meemaken dit uitgebreid voorspel op de zitbanken , ik had het nog niet gezien , maar ja met 2 zo een topmeiden heb je geen oog voor een ander .

Was even terug op de wereld en nam dan maar de beslissing om een kamer op te zoeken dan hadden we meer plaats deze zitbank was nu niet zo handig .
    Op kamer gingen we verder met ons spel , nu ook eens die kleine donder Anni goed likken , beffen en vingeren , een rubbertje aangebracht en Maya neuken in Doggy en maar bonken terwijl Anni me zoende en mijn tepels bewerkte even later brulde ik het uit als ik het rubbertje vulde . Afgemat gingen we liggen ze maakten alles proper wat uitrusten en bijpraten . Mij wat gaan wassen alles proper maken en terug bij die twee dames die me overvallen met hun verleidingskunsten en ja even later was hij weer zo hard en groot , nu wilden ze nog proeven van die zaadjes en ze probeerden op alle manieren om deze oude beer een derde keer te laten komen , mijn tepels kregen het te verduren , ze vingerden me om beurten terwijl er voortdurend een mondje in de buurt van mijn mond en staaf was , dit maakt een trio zo leuk ze kunnen je op verschillende fronten gelijk verwennen en in de aanval gaan en waarlijk het lukte hun , ze zuigden om beurt tot de laatste druppel in hun mondje verdween en hun slachtoffer kreunde voor een derde keer luidkeels zijn genot uit . Afrekenen elk 150€ dit is het nadeel van een trio met Lesbisch en FT en meer dan een uur .

Nu was het stilaan tijd om terug huiswaarts te keren , mijn favorietje maar weinig gemist vandaag alhoewel het verlangen naar haar er niet op verminderd is , dat zal dan maar voor volgende week zijn maar dat is een ander verhaal .
    PHP-code:
    Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
    Da ich keins bin 
    Vogel ich dir in Saunaclub 

7. Onderstaande 7 leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (30 augustus 2016),Kwant ( 1 september 2016),lustman ( 1 september 2016),Nedlovefkk (30 augustus 2016),SeX++ (30 augustus 2016),Wentelt Eefje (30 augustus 2016),Wijze grijze (30 augustus 2016)

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SeX++ Bekijk bericht
    Je mag wel effe geld gaan pinnen, als je je identiteitsbewijs achterlaat, zoals bijv je paspoort. Althans dat overkwam mij in de tijd vlak voordat ze een pinautomaat hadden. Ik kwam toen net tekort na een onverwacht triootje met Alice en Bianca...

Overigens kostte het pinnen voor de verbouwing "slechts" € 6,00 aan transactiekosten... da's nu dus alweer een tijdje verhoogd.

BTW niet in alle clubs betaal je kosten voor het pinnen. Bij Sixsens bijvoorbeeld niet en volgens mij bij Samya ook niet. Gewoon effe vragen dus.

Note W2 : Sixsens ligt in Nederland en heeft daardoor voor nederlandse bankpashouders geen kostengevolgen. Dit kan voor buitenlanders anders zijn. Net als bij de duitse automaten. Tot 10euro per transactie vinden duitse bankautomaten soms heel normaal
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

9. Onderstaande 4 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (30 augustus 2016),Nedlovefkk (30 augustus 2016),potentebeer (30 augustus 2016),Sjeufke (30 augustus 2016)

Last Online
    Vandaag @ 20:45
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

NB aantal pin/ATM berichten verplaatst naar:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ghlight=Pinnen
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    24 december 2024 @ 14:43
    Discussies
    3
    Thanks
    28

Standaard

Het is zover, morgen ga ik naar de popomon party! Als ik er zelf achter ben wat dat inhoudt, doe ik jullie wel berichtje ;-) Toch nog een vraagje, de chef, spreekt 'ie ook Nederlands?

Last Online
    Vandaag @ 11:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veli Bekijk bericht
    Toch nog een vraagje, de chef, spreekt 'ie ook Nederlands?
    Nee, maar hij verstaat jou wel....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Nee, maar hij verstaat jou wel....
    Willem , dun Eddie praat echt wel Nederlands
    Is van oorsprong een Belg
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Nou zijn Nederlands gaat zeer moeizaam, maar is te doen. Later op de avond spreekt hij geen een taal meer.

15. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

stimpy3 ( 5 september 2016)

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Nou zijn Nederlands gaat zeer moeizaam, maar is te doen. Later op de avond spreekt hij geen een taal meer.
    Hij praat beter Nederlands als de gemiddelde Limburger
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Willem , dun Eddie praat echt wel Nederlands
    Is van oorsprong een Belg
    Een Belg uit de Duitstalige enclave.......van Belgiën .

Last Online
    15 oktober 2024 @ 20:01
    Discussies
    7
    Thanks
    30

Standaard

Uit St. Vith.

19. Onderstaande leden hebben Frank-de bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke ( 2 september 2016)

Last Online
    22 november 2024 @ 20:54
    Discussies
    2
    Thanks
    927

Standaard

Vandaag als vakantie afsluiter toch naar Babylon geweest, toch ivm verbrande vinger waar nu een dikke brandblaar op staat, maar geen pijn, heb er maar niet mee gevingerd, dat moest dus met links
    Kennis gemaakt met Pret, bedankt daarvoor, want nu tenminste een beetje aanspraak, want het was erg rustig. Pluspunten vandaag: Sylvia, zeer goede pijpkunsten als van je lekker zacht en toch niet te zacht houdt, zoals ik. Onverwachte(?) super pluspunt: Aranca, wat een geil ding. En die lach vind ik fantastisch. Probeer voor de volgende keer te kijken of Aranca er ook is.
    De mindere punten van Babylon vandaag: de whirlpool was half vol met vies water op 30 graden, daar ga ik dus niet in, helemaal niet met die verbrande vinger. Werd pas laat in de middag leeg gepompt en opnieuw gevuld. Nog even met de schoonmaakster gebabbeld, op maandag en donderdag wordt het water ververst. Jammer dat dat niet gelijk in de ochtend gebeurde. Volgende tegenvaller, voor mij dan, Milenka is vandaag voor 3 weken op vakantie, had graag weer een uurtje massage van haar gekregen.

Volgende keer toch weer een iets drukkere dag uitkiezen, hoewel dan de run op bijv. een Aranca groot zal zijn.

21. Onderstaande 14 leden hebben Kwant bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker ( 6 september 2016),Eddy_V ( 5 september 2016),Firehawk ( 5 september 2016),goei1163 ( 7 september 2016),licky luke ( 6 september 2016),lustman ( 7 september 2016),momentum ( 6 september 2016),Mr Bluenose ( 9 september 2016),Nedlovefkk (11 september 2016),pret ( 6 september 2016),Reagen ( 6 september 2016),SeX++ ( 6 september 2016),Wentelt Eefje ( 6 september 2016),Wijze grijze ( 5 september 2016)

Last Online
    Vandaag @ 19:42
    Discussies
    318
    Thanks
    18.664

Standaard

Aanvullend op Kwants verslag kan ik enkel melden dat ik een geweldige uur heb gehad met Aranca. Mijn vakantie begint nu pas. Geen clubben meer tot 7 oktober.

23. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

licky luke ( 6 september 2016)

Last Online
    18 oktober 2024 @ 23:56
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855

Standaard

Gisteren 2 fantastische uren op kamer met Mila doorgebracht .
    Wilde nog een trio met Aranca maar ze had al een klant en we konden niet langer wachten .
    Zag wel div wagens met Ned nr plaat op de parking , maar verder geen kontakt gemaakt .
    Mijn tijd doorgebracht met Mila .

25. Onderstaande leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

licky luke ( 6 september 2016)

Last Online
    27 juni 2017 @ 22:41
    Discussies
    3
    Thanks
    6

Standaard

Afgelopen zaterdag voor het eerst naar Elsdorf gereden voor een bezoekje aan Babylon. Ben ondertussen al een paar keer bij GT en YY geweest, maar het naakt rondlopen van de vrouwen bleef me triggeren. Dan maar een half uurtje verder rijden, geen probleem!

Toen ik me rond half twaalf melde stond, naar later bleek, Kitty klaar om me rond te leiden. Wat heeft die meid een sexappeal zeg, niet normaal. Mijn eerste indruk was oke. Het is niet supergroot, maar zeker ook niet te klein. Vooral buiten is het beter toeven in GT of YY, maar later op de dag heb ik meermaals heerlijk in de zon gelegen op 1 van de beschikbare bedjes.

De eerste uren heb ik vooral buiten en in de jacuzzi doorgebracht. Verder heb ik veel gekletst met nieuwkomer Dolli. Een supermooi girl next door type. Het was haar eerste dag en ze was nog wat onwennig. Ben uiteindelijk niet met haar op de kamer gegaan. De eerste keer dat ik het echt heel erg twijfelde om naar de kamer te gaan was toen Kitty zich melde met Alicia voor een trio. Vooral Kitty verstaat het vak van het teasen als geen ander. Uiteindelijk niet gedaan, maar in het achterhoofd het plan om later met Kitty een kamer te pakken. Dat pakte helaas slecht uit omdat Kitty de populairste dame bleek en niet meer beschikbaar was.

Uiteindelijk bleek ik ook een goede klik met Alicia te hebben. We hebben heel veel gekletst en met haar ben ik uiteindelijk naar de kamer gegaan. Daar heb ik geen spijt van gekregen. Wat is dat een tijger in bed zeg. Een half uur lopen knallen om daarna uitgeput op een bedje in de tuin uit te blazen.

Ben daarna nog een uur of 2 gebleven, maar had geen behoefte aan nog een kamerbezoek. Als met al dus maar 1 kamer op 8 uurtjes. Beetje teleurstellend mss, maar ik heb een prima dag gehad.

Al met al een geslaagde dag, maar denk toch dat ik de voorkeur geef aan GT en YY, hoewel ik de sfeer bij Babylon wat relaxter vond...

27. Onderstaande 23 leden hebben Jeroen39 bedankt voor deze bijdrage:

bart_007 ( 8 september 2016),Cupido (12 september 2016),Deantje ( 8 september 2016),Eddy_V ( 8 september 2016),Elmo3108 ( 9 september 2016),fervent ( 8 september 2016),Firehawk ( 8 september 2016),goei1163 ( 8 september 2016),goolfy69 ( 8 september 2016),Klatergoud ( 8 september 2016),Kwakje ( 8 september 2016),Kwant (10 september 2016),lekkersfan ( 8 september 2016),licky luke ( 8 september 2016),mechelen ( 8 september 2016),Mr Bluenose ( 9 september 2016),Nedlovefkk (11 september 2016),noglangnietuitgewandeld ( 8 september 2016),Reagen ( 8 september 2016),SeX++ ( 8 september 2016),Sjeufke ( 8 september 2016),Wentelt Eefje ( 9 september 2016),Wijze grijze ( 8 september 2016)

Last Online
    27 december 2024 @ 13:00
    Discussies
    7
    Thanks
    473

Standaard

Gisteren gebruik gemaakt van het kortingskaartje, hartelijk dank daarvoor. Ik had er zin in, vooral na mijn mindere bezoek aan Lekker Ding afgelopen dinsdag. Het werd echter niet mijn dag helaas. Na aanbellen bleef het aantreden van de dames uit, da's toch altijd weer zo'n klein hoogtepuntje van deze club. Dat ik dus alleen door de theke werd ontvangen was een tegenvaller. Na het douchen maar eens een rondje gelopen en ik zag tot mijn ontsteltenis geen enkele donkere parel, toch altijd hét pluspunt van deze club. Ik heb me dus maar op een bedje buiten genesteld en ben mijn meegenomen lectuur gaan doornemen. Enkele keer een rondje gemaakt maar nog steeds geen parel. Na een tijdje kwam Antonia eens informeren wat ik aan het doen was. Het was even zoenen en ze begon wat van onderen aan te roeren, maar ik besloot toch even te wachten. Daarna kwam er een Poolse dame bij me zitten en die ging nog wat verder maar ik heb me nog niet laten vermurwen. Plots zag ik een mooie donkere verschijning, leek op Cherry waar ik al eens mee heb gekamerd maar die werd gelijk verschalkt door een andere beer en heb ik daarna niet meer gezien. Na een uurtje nog steeds geen andere donkere dames en toen heb me een half uurtje vermaakt met Antonia, ze had toch wel een lekkere uitstraling op me. De sessie was goed maar niet super, ze kan heerlijk pijpen maar het nmc viel tegen. Enfin daarna moest ik toch even op adem komen en heb wat gegeten. Heb toch nog wat donkere dames gezien maar omdat de tijd begon te dringen en ik me ineens ook niet helemaal jofel voelde ben ik naar huis gereden. Kortom, mixed feelings dit keer, lag gedeeltelijk aan mij natuurlijk dus ik hoop een volgende keer meer geluk te hebben want het blijft een van mijn favoriete clubs...

29. Onderstaande 12 leden hebben GrandCru bedankt voor deze bijdrage:

Deantje ( 9 september 2016),duivenmelker ( 9 september 2016),Eddy_V (12 september 2016),Firehawk ( 9 september 2016),Klatergoud (10 september 2016),Kwakje (11 september 2016),Kwant (10 september 2016),Mr Bluenose ( 9 september 2016),Nedlovefkk (11 september 2016),SeX++ ( 9 september 2016),Ties85 (20 september 2016),Wentelt Eefje ( 9 september 2016)

Last Online
    Vandaag @ 16:42
    Discussies
    2
    Thanks
    126

Standaard

Vorige week woensdag heel impulsief naar Babylon geweest. Naast het mooie weer kreeg ik ook een cadeautje van Eddy_V wat heel doorslaggevend is. Tegen uur ook 12 ben ik er aangekomen en zoals gewoonlijk verwelkomd door het naakte ontvangstcomité. Silvia stond er ook bij, en zij kon mij nog herinneren van onze vorige kamergang, lachen gaf zij mij kussen. Ik had zij al in mijn todo list. Na alles dingetjes te hebben geregeld en gedoucht en al, en uiteindelijk heb ik even gelegen in de achtertuin om even bij te komen van de reis.

Al snel spotte ik Yasmin en heb ik haar uitgenodigd om naast mij te zitten op de bank er achter. Een mooie meid, mooi lichaam en we hebben even gekletst. Na enige tijd heb ik haar uitgenodigd om naar de kamer te gaan. De kamer met haar is heel leuk en geil. Het pijpen doet ze heel goed, vooral geile kijken tijdens het pijpen, zo geil! Daarna heb ik haar lekker gebeft. Dat kan zij wel goed waarderen waarna zij vroeg om naar doggy over te stappen. Tijdens de doggy heb ik, per toeval door de geilheid, mijn duim even in haar kont ingedrukt en toen kreunde zij behoorlijk. Zo geil was dat ik niet langer daarna klaar kwam. Omdat ik nog een stijve had neukte haar gewoon door tot dat zij plat op haar buik haar lag. Ik dacht; mooi, ik heb ook geen kracht meer om door te gaan. Daarna nog even gekletst, de kamer verlaten en gedocht. Zeker voor een herhaling vatbaar!

Vervolgens wat gegeten en even op het terras gezeten. Daar raakte in gesprek met een beer die veel recessies achterstand heeft , Znipper. Voor hem was het voor de eerste keer in Babylon. Hij heeft wel naar zijn zin vermoed ik. Gezien hij stuk meer ervaring heeft dan mij hebben we gezellige gesprekken gehad met name over de clubs en dames. Tussen door kwam Silvia even langs en ik had eigenlijk haar een beetje beloofd om naar de kamer te gaan, maar ik voelde dat de chemie van de vorige keer weg is. Dus heb ik even getwijfeld of naar de kamer zou gaan. Uiteindelijk toch niet gegaan.

Na enige tijd te hebben gekletst met Znipper tijdens mijn pauze begon ik toch weer zin te krijgen. Znipper zelf heeft al Tatiana in zijn arm. Dus begon wel mijn zoektocht. Uiteindelijk naast Tina gezeten. We begonnen eigenlijk met een beetje ouwehoeren en gelachen over alles en nog wat. En dan zijn we op de kamer beland. De rest is standaard, pijpen, beffen en neuken. Maar wat bijzonder maakte dat we bleven 'geil ouwehoeren' tijdens de seks wat ook de seks zo leuk maakte. In ieder geval hebben we veel gelachen met elkaar. Zij heeft daarna voorgesteld om samen te gaan douchen in de mannen ruimte. Dat hebben we ook gedaan. Leuk. Zeker voor herhaling vatbaar!

Ik heb toch zin in omelet, dus maar besteld bij de thekefrau. Het duurde wel even maar smaakte heerlijk. Omelet gevuld met aardappels, broccoli en spekjes. Hierna heb ik lang gepauzeerd.
    Tussendoor praatje gemaakt met een beer uit Zweden die toevallig in de buurt was. En we hebben een beetje onze ervaring uitgewisseld.

Tijdens mijn pauze heb ik al mijn pijltje gericht op Aranca, de hele dag al eigenlijk, maar zij was elke keer bezet. Toevallig kwam haar tegen, maar zij was al van plan om te gaan eten. Ik heb dus haar gevraagd of zij mij wilde opzoeken als zij klaar was. Ze zei ja. Ongeveer een uurtje later kwam zij bij zitten. Wat een super leuke meid. We hebben best lang gekletst op de bank. Uiteindelijk zijn wij naar de kamer gegaan. Het was echt een feest. Lang niet meer zo intense seks gehad met een dame. We hebben van alles gedaan, pijpen beffen en neuken natuurlijk. Tijdens misio knuffelde zij zo hard en zei 'du bist zo geil, ich komme wieder' en kuste ze mij. Man.. man.. wat een heerlijk seks gehad met haar. Ik zou verliefd op haar kunnen zijn..

Na haar toch besloten om naar huis te gaan. Het was bijna 24:00 en moest nog een paar uur rijden.
    Mijn bezoek aan Babylon is tot nu toe altijd succes geweest en blijf deze club zeker bezoeken.

31. Onderstaande 24 leden hebben Reagen bedankt voor deze bijdrage:

biged (12 september 2016),De Vrijbuiter (24 september 2016),duivenmelker (11 september 2016),Eddy_V (12 september 2016),Firehawk (11 september 2016),hasta la pasta (11 september 2016),Klatergoud (12 september 2016),Kwakje (11 september 2016),Kwant (11 september 2016),licky luke (11 september 2016),lustman (13 september 2016),Manureva (11 september 2016),mechelen (11 september 2016),Mr Bluenose (13 september 2016),Nedlovefkk (11 september 2016),Ryuhayabusa (12 september 2016),savesexer (12 september 2016),SeX++ (12 september 2016),Sjeufke (11 september 2016),spirou (20 september 2016),Wentelt Eefje (12 september 2016),Wijze grijze (11 september 2016),Znipper (12 september 2016)

Last Online
    Gisteren @ 19:41
    Discussies
    57
    Thanks
    5.133

Standaard

Net als Reagen (impulsief) besloot ik afgelopen donderdag om na een onderbreking van vijf weken weer eens stukje te gaan rijden voor een pot goede seks. Van te voren kun je niet inschatten of het eindelijke doel, goede seks dus, bewaarheid wordt. De kans hierop is volgens mijn bescheiden mening best groot als je het kolere stuk rijden naar Elsdorf op de koop toeneemt.

Ik kwam als eerste gast aan en mocht bij de theke weer een streepje bijzetten voor gratis entree. Nog 6 te gaan. Hoe gek het ook klinkt, ik had weinig lust in een kamer gang dus besloot ik om lekker buiten te gaan zitten in een luchtbedje. De Volkskrant is bijkans helemaal uitgelezen. Na een uur of 3 aanwezigheid liep ik de bar in waar ik enthousiast begroet werd door Noami. Ze was me heel duidelijk niet vergeten na onze laatste kamergang vijf weken geleden. Normaal gesproken vind ik een inleidend gesprek (pre sales) wel zo prettig. Niks daarvan nu. Diepe tongzoenen waren mijn welkom. Waar was je zolang, vroeg ze? Een paar weken geen seks. Wat doet dit me je? Vraag het Naomi maar zou ik zeggen Na een lief inleidend voorspel in de bar waar ik ternauwernood kon ontsnappen aan een trio met Cherry, gingen we naar de kamer. Ik zal de details maar besparen, das met toch meer van hetzelfde, maar na ruim een uur seksen ging ik als tweede ongelooflijk hard en lekker af. Nu wist ik weer wat ik gemist had de afgelopen maand.

Het was niet voor niks dat ik uitgerekend donderdag in Bab was. Wat een lekker weer. Door de aanwezige grote parasols is het bijna prefect liggen in tuin. Zo over de dag heen heb ik daar de nodige actie gezien. Claudia spant de kroon en heeft totaal geen enkele gene. Het blijft mooi als je de publieke actie zo kan bekijken. Je waant dus echt in een seks club. Het meeste heb ik echter genoten van de publieke actie van Margarita met een, laat ik het netjes formuleren, oudere klant. Ik heb minstens een half uur het tafereel tussen de gast en de DVP liggen bekijken. Hilarisch vond ik het. Het was mij duidelijk dat het geen liefde op het eerste gezicht was. Op een zeker moment stond ze op en maakte ze haar lippen op. Niet een beetje rood, niet knalrood, maar een tandje erger dan dat. Na even weggedommeld te zijn keek ik weer eens op en zag de lipstick op Opa zijn hoofd en lippen. En Margarita maar afstand houden. Prachtig . . .

Gedurende de dag was ik Daniela al een paar maal tegen het lijf gelopen. Het beste kwam voor het laatste. Na een presales van ruim een half uur ben ik 1,5 uur met haar op kamer geweest. Ik snap nu de verhalen van Lesyeux en waterrat wat beter. Meer dan prima seks met een hele sympathieke meid. Wordt vervolgd.

Dit niet ingeplande bezoekje was het voor deze maand. De centjes worden opgespaard voor een bezoek van een week in Pattaya met aamu in het begin van oktober. Ook dit wordt vervolgd.
    Laatst gewijzigd door hasta la pasta; 11 september 2016 om 20:25
    Pluk de dag of een bloemetje

33. Onderstaande 27 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

aamu (13 september 2016),Agronymus1 (11 september 2016),biged (12 september 2016),Deantje (12 september 2016),duivenmelker (11 september 2016),Eddy_V (12 september 2016),Elmo3108 (16 september 2016),fervent (11 september 2016),Firehawk (11 september 2016),Klatergoud (12 september 2016),Kwakje (11 september 2016),Kwant (11 september 2016),Lesyeux (16 september 2016),lustman (13 september 2016),Manureva (11 september 2016),momentum (11 september 2016),Mr Bluenose (13 september 2016),Nedlovefkk (11 september 2016),noglangnietuitgewandeld (11 september 2016),Reagen (11 september 2016),Ryuhayabusa (17 september 2016),savesexer (12 september 2016),SeX++ (12 september 2016),Sjeufke (11 september 2016),Ties85 (13 september 2016),vrije jongen (12 september 2016),Wentelt Eefje (12 september 2016)

Last Online
    7 januari 2025 @ 10:24
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Standaard

Gisteren nog een keer genoten van het mooie weer en met de motor opgetrokken naar Babylon. Bij aankomst zag ik dat de parkeerplaats redelijk vol stond, dat was dus goed voor de klandizie van de dames want deze waren toch wel aan het klagen de laatste tijd. Bij binnenkomst werd ik echter verrast door de drukte, er waren die dag ongeveer 10 nieuwe dames aanwezig. Er was dus wel meer klandizie, maar er was dus ook meer concurrentie voor de vaste waarden. Eerst maar eens rond gelopen en genoten van een kolsch in het zonnetje. Eerst werd ik vergezeld door Delia die gezellig op mijn schoot kwam zitten, zij komt van Samya. Toen ik aangaf dat ik eerst nog even wilde genieten van het mooie weer, was ze meteen weg.

Later naar binnen gegaan en in gesprek gekomen met Bibi, een duitse uit Keulen. Ze heeft een gezellige praat en we vermaakten ons wel, na 15 minuten dus samen naar de kamer! Hier kwam de profi naar voren en werd er gas gegeven om vlug klaar te zijn. Op de kamer beloofde ze nog een gezamelijke douche maar die is er ook niet gekomen. Ik heb haar daarna nog enkele keren in de gaten gehouden en ze heeft diverse mannen weten te strikken, maar deze waren allemaal binnen afzienbare tijd weer van de kamer af. Qua service, babylon onwaardig!

Rond etenstijd kwam Dolly naast mij zitten en heb ik met haar lekker gekneuveld. Een mooi slim meisje dat goed engels spreekt. Ze is wel wat terughoudend maar ik was gefascineerd door haar vriendelijkheid. Op de kamer wel een heerlijke pijpbeurt gehad, het kussen was wel met haar tong maar passief. Uiteindelijk toch heerlijk gekomen maar schoonmaken is niet haar hobby. Ook zij heeft dus nog niet de babylon standaard, maar het was zeker geen slechte kamer.

35. Onderstaande 18 leden hebben massage-gek bedankt voor deze bijdrage:

biged (16 september 2016),De Vrijbuiter (24 september 2016),Deantje (16 september 2016),duivenmelker (16 september 2016),Firehawk (16 september 2016),hasta la pasta (17 september 2016),Klatergoud (17 september 2016),Kwant (17 september 2016),momentum (16 september 2016),Mr Bluenose (26 september 2016),Nedlovefkk (18 september 2016),pret (16 september 2016),Ryuhayabusa (17 september 2016),SeX++ (17 september 2016),Sjeufke (16 september 2016),Sparky (16 september 2016),Wentelt Eefje (16 september 2016),why not me (18 september 2016)

Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Gisteren weer eens Babylon bezocht, dit keer heeft mijn auto de hele rit gehaald.
    Bij aankomst was het al aardig druk, vooral met de meiden, zullen er minsten 30 zijn geweest. Veel nieuwe gezichten ook. Een bekende die ik zag was Alice, ik werd direct door haar herkend en daar moest op gezoend worden.

Snel omgekleed en de tent eens verkennen, niet lang want zag achter Alice zitten op een bankje. Daar langs gaan zitten en eerst gewoon gezellig praten. Dit is echt een plus punt van haar je kunt gewoon rustig met haar praten zonder dat je snel de kamervraag krijgt, ze neemt de tijd voor je. Over van alles en nog wat gepraat. Ze heeft mij nog wat Roemeens proberen te leren want ik kwam niet veel verder dan pizda en pula en ze wilde dat ik ook wat normale dingen in het Roemeens zou kunnen. :D
    Ze zag dat mijn handen droog waren aan de binnenkant, ik had er verder geen last van maar zij kon het niet hebben en ging crème voor mij halen en smeerden mijn handen in. Ze zorgt goed voor je.
    Na wat gefriemel en gezoen werd het tijd om eens naar de kamer te gaan. Ze wilde graag want zoals ze zelf zegt was ze nog maagd vandaag. Dus op naar de kamer.
    De meeste kennen Alice wel, dus de kamer was gewoon goed. De lol die je hebt met haar buiten de kamer is er ook op de kamer. Meestal doe ik half uurtjes maar zij wist mij een uur te laten blijven. Was weer top op de kamer.

Na het douchen kwam ik Alice weer tegen. Ze vond mijn handen weer te droog en moesten weer ingesmeerd worden. Ze liet de crème bij de balie achter en zei dat ik het daar dan kon pakken als ze er niet was. Ja, ze zorgt goed voor je. Na een klein rondje Monika nog tegengekomen en klein praatje gemaakt. Toen een tijdje bij Tanja gezeten die vanaf as. Maandag 2 a 3 weken terug gaat naar Roemenië.

Achter op een bankje zat Daniela alleen, vaak mee gepraat altijd vriendelijk en correct maar nog nooit mee op de kamer geweest. Ze vroeg of ik langs haar kwam zitten. Je kunt leuk met haar praten, praat heel goed Engels. Na een tijd kwam de kamervraag, deze toch nog even afgeketst door te zeggen dat ik zo wat wilde gaan eten en was ook nog niet zolang van de kamer met Alice.
    Maar het gesprek ging door en ook wat meer gefriemel waardoor ze mij na een tijdje toch heeft weten over te halen.
    De kamer helaas was een mislukking, wat aan ons beide lag. Zoenen deed ze heel goed en lekker.
    Pijpen deed ze voor mij te gevoelig waardoor ik gewoon terug moest trekken want voelde niet goed. Op een gegeven zag ze ook dat ik verkrampt bij lag. Toen zei ze al dat ik er wat van moest zeggen en toen ging het wat beter. Kon wel lekker met haar poesje spelen wat echt heel nat werd, eigenlijk zelfs te nat. Met neuken voelde ik niet zo veel, en daar kwam bij dat die van mij er een paar keer uit floepte waardoor ik een paar keer een knak opliep. Ik was er dus helemaal uit en mijn pik was een beetje beurs. Ze heeft mij nog verder gepijpt maar weer te gevoelig, misschien dat het komt dat ik toch te snel achter elkaar naar de kamer ben gegaan. Nog even gepraat, waar zij er ook van baalde en de schuld bij zichzelf neerlegde. Dat hoeft ook niet, kan gebeuren. Aardige meid, kun je goed mee praten, doet haar best op de kamer maar voor mij was dit helaas minder.

Had nu toch wel honger gekregen dus maar eens wat gaan eten, was veel keus deze keer.
    In de bakken lagen schnitzels, drumsticks en gebakken aardappeltjes. Buiten was nog bbq en was nog een of andere mosselmenu wat je kon bestellen. Paar schnitzels opgeschept en buiten gaan zitten.
    Onder de overkapping was nog plaats dus daar gaan zitten. Kwam nog een meid vragen of ik al toe was aan het toetje. Nu nog niet misschien later.
    Maar goed zit dus lekker te eten komt er een andere meid tegenover mij op het bankje zitten. Zat een beer een meter verder van mij en die ging ze verleiden. Had haar nog nooit eerder gezien en was nog nieuw hoorde ik haar zeggen. Ze bleef heel sensueel, geil en zwoel praten, en zo bewoog ze ook. Normaal denk ik altijd doe toch normaal maar zij acteerde het zo goed. Moest er af en toe wel om lachen wat ze zei, en dan keek ze naar mij maar bleef in haar rol, die kerel moest er ook vaak om lachen. Ook ging ze op een geven moment met de benen om omhoog waar ze zichzelf begon te strelen en af en toe de beentjes uit elkaar zodat je het poesje goed kon aanschouwen.
    Ik dacht dat mijn 2e kamertje mij de das had omgedaan, maar er zat weer leven genoeg in onder. Gelukkig had ik mijn bord op schoot, zodat ik hem kon bedaren. De man ging overstag en ze ging met hem naar de kamer. Voordat ze de hoek omging keek ze mij nog even geil aan en ik wist gewoon dat ik haar volgende slachtoffer zou worden. Maar had ook wel zin in haar gekregen.

Terug in de bar aangekomen nog even met een beer gekletst, hij vertelde mij dat iemand er gisteren mee naar de kamer was geweest en was niet positief, ze zou niet zoenen. Hij was haar ook in de gaten aan het houden en ze ging met een andere man naar de kamer en waren weer snel terug. 7 minuten volgens de beer. Maar goed ik zou er snel genoeg achter komen want ze zag mij zitten en werd haar volgende prooi.

Ze stelde zich voor als Donna, 25 jaar, Roemeens, blonde geverfde haartjes, haren zorgvuldig in een out of bed look gemodelleerd. Slank, volle kont, b cup borsten. En een kleine verzameling tatoeages. De opvallendste zijn een pegasus, zo’n paard met vleugels boven haar poesje en wiet bladeren achter op de rug tussen de schouderbladen. Na de standaard vraagjes vroeg ze om ergens anders te gaan zitten. Haar super geile aanpak bij de vorige klant liet ze bij mij achter wegen en werd een normaal gesprek. Volgens mij kan ze heel goed inschatten hoe ze welke klant moet benaderen, ze is ook heel zelfverzekerd en stelt soms vragen waar ik toch even over na moet denken over wat te antwoorden. Volgens haar zeggen was ze pas zo’n 3 dagen in Babylon, daarvoor had ze voor de webcam gezeten en daarvoor had ze ooit in een club gewerkt in Neurenberg.
    Gesprek liep lekker, soms heb je ook wel eens van die gesprekken met van die ongemakkelijke stiltes er tussen waar je niet weet wat je tegen elkaar moet zeggen. Bij haar dus niet.
    Aan de andere kant langs haar van de bar zat een kerel die haar al de hele tijd geil zat aan te gapen. Zij had dit ook al lang in de gaten en zei al dat ze geen interesse had in deze man. Maar hij begon haar ineens aan te spreken terwijl ik met haar bezig was. Ze had hem snel afgepoeierd, weet niet wat ze allemaal zei tegen hem maar ze vroeg wel aan hem of hij haar drank kon bestellen en geen goedkope. Toen was hij weg.
    Het gesprek had toch wel een tijd geduurd dus de vraag naar de kamer kwam. Voordat ik ja zei vroeg ik nog of ze deed zoenen. Daarop zei ze ja, wat is je volgende vraag? Met tong? Ja. Ok, laten we gaan.
    Op de kamer aangekomen, dit direct uit testen. Ze begon te zoenen en de tong volgde ook snel genoeg. Dit was lekker en ze beweegt lekker geil met haar lichaam. Nu iets wat mij wel verraste en dat was dat ze mij begon te pijpen met condoom. Dacht dat het in Babylon standaard was zonder, maar schijnbaar niet, anders had ik dit ook van te voren aan haar gevraagd. En heb ook nog nooit een meid gehad in Babylon die met deed. Maar goed, zij deed dus met condoom.
    Ze had wel in de gaten dat ik van haar kont hield, dus die werd naar mij toe gedraaid waar ik lekker aan kon zitten en ook met haar poesje kon spelen. Neuken was goed, ze beweegt lekker mee en is actief. Ook wat kreunen ook al is het nep maar niet te overdreven en te hard. Op het laatst haar lekker in doggy genomen en tegen die volle kont aan ketsen, ze stootte zelf ook lekker mee dus rubbertje was snel vol. Nog even nagekletst en het half uurtje afgerond.
    Nu sprak ik voordat ik naar huis ging nog met een meid en schijnbaar is pzc wel standaard in Babylon.
    Dus of ze zal er niet lang werken of ze doet het in vervolg wel. Ik hoop van wel, want ik heb van haar genoten.

Na gedoucht te hebben even uit rusten achter op een bankje. Na een tijdje was Donna ook weer in de club en toen ze langs liep kwam ze naast mij zitten. Had niet gedacht dat ik after-sale zou krijgen want ze maakte de ene na de andere kamer. Maar was weer leuk gesprek met haar. Die man die ze van te voren toen ze bij mij zat had afgepoeierd kwam weer langs haar zitten. Ze zei al tegen mij ik dacht dat ik wel duidelijk was geweest en ging in mijn armen liggen van red mij. Hij had het snel genoeg door en taaide weer af.
    Eddy was ook weer in een vrolijke bui en kwam langs met shotjes voor de meiden. Nog geen 2 minuten later komt hij weer voorbij. Ik heb al gehad zegt ze. Maakt niet uit, neem er nog een.
    In de meeste clubs is alcohol voor de dames verboden, en hier komt de chef langs met shotjes voor de meiden. Wat een kerel. :D
    Na nog wat gepraat te hebben ging ze weer aan het werk.

Nu zat ik dus even alleen, maar er kwam al weer een meid voor bij gelopen die gewoon op mijn schoot sprong en mij al begon te zoenen. Klaar voor het toetje zegt ze. Ik was het al vergeten maar was dus die meid die mij onder het eten aansprak. Ook nog redelijk nieuw. Ze stelde zich voor als Antonia. Had er nog even geen trek in. Maybe later, zegt ze. Maybe.
    Paar minuutjes later komt de volgende zich voorstellen. Klein meisje, blond geverfde haartjes, mooi gezicht. Ze vroeg of ze langs mij mocht komen zitten, geen probleem. Zij stelde zich voor als Ina 20 jaar, Roemeens. Ze was nu weer begonnen in Babylon maar had in december voor het laatst in Babylon gewerkt.
    Redelijk snel volgde de kamervraag maar die heb ik afgewezen, had nog geen zin.
    Zo een hele tijd gezeten, kreeg beet een inzinking dus even rusten. Na een dik uur tv te hebben gekeken maar weer eens naar de bar begeven.

Tegenover de bar op de grote bank zaten een paar meiden maar de opvallendste was Antonia zij zat daar onder die tv. Maar ze was elke keer kattenkwaad aan het uithalen en showtjes aan het geven. Met de benen in de lucht dat iedereen haar poesje zag en een beetje te vingeren. Ze probeerde iedereen de handdoek weg te trekken en ze was iedereen in het kruis aan het grijpen.
    Op een gegeven moment heeft ze zich een lolly gehaald waar ze op een gegeven mee in en over haar poesje ging en deze dan aflikte. Vond haar wel humor hebben en werd ook wel wat geil van haar. Ze heeft een goed lichaam alleen persoonlijk vind ik haar gezicht minder. Maar ze bleef maar naar mij toekomen en mij te verleiden naar een kamer. Ik zei elke keer nee en dan ging ze weer even zitten en begon weer geil te doen. Komt ze weer naar mij toe. Je vindt mij niet leuk hè. Ik zei nee dat is het niet, heb nog niet zo’n zin. Ze begint aan mijn oor te likken, mijn nek te zoenen en pakt mij op mijn bek. Grijpt in mijn kruis en voelt dat hij snoeihard is. Ik zei, ok, half uurtje dan.
    Ze rende onderhand naar de kamer. Ze had ook het beddengoed meegenomen onderweg en hoefde ook niet meer van de kamer af. Meestal gaan de meiden eerst nog even van de kamer om het beddengoed te halen, te pissen of te wassen. Maar bij haar was het gelijk er tegenaan. Zoenen werd overgeslagen, was direct tongzoenen. En werd ook direct staand gepijpt. Op bed aangekomen vroeg ze wat ik wou. Ik zei we zien wel. Pijpen houdt ze wel van volgens mij, hij werd goed afgekluifd.
    Ze vroeg of ik haar wou likken maar heb het afgewezen, had daar niet zo’n zin in. Neuken was ik beetje bang voor dat het mij niet meer zou lukken want was ook beetje moe. Dus snel mee begonnen maar ging goed en na een paar standjes was ik al klaar. Ze is lekker strak en je mag goed doorbeuken.
    Voor mijn laatste kamer was ik verrassend snel klaar denk ongeveer 10 minuten. De resterende tijd wat gekletst. Ze is 23 jaar, komt uit Moldavië zegt ze, zwart haar, groene ogen, spleetje tussen de tanden, kleine tatoeage op de voet. En ze heeft voorheen in Oceans gewerkt zegt ze. Was een leuke kamer met haar.

Na het douchen kwam ik Alice weer tegen. Ze was nog altijd vrolijk wat ik had haar positieve energie gegeven na mijn kamer met haar ook al had ze niet zoveel kamers gemaakt die dag. Ja ja.
    Mijn handen werden weer gecheckt, en moest mee komen naar de balie want daar lag haar crème.
    Mijn handjes moesten weer ingesmeerd worden volgens haar. Wat ik teveel op mijn handen had heb ik afgeveegd op haar borsten. Glimmen ze ook weer mooi.
    Antonia zat weer op haar plekje en ben langs haar gaan zitten. Nog wat gesproken met elkaar en ze ging in mijn armen liggen rusten. Rond 00:00 ging ze naar huis zei ze en nam afscheid.
    Ik bleef nog even zitten wat drinken en toen kwam Alice nog langs mij zitten ze zou ook zo naar huis gaan. Nog een tijd met haar zitten praten en zei dat ik ook naar huis ging en is met mij mee gelopen naar de lockers. Alice is een topmeid!

Het Babylon avontuur was weer voorbij. Bij het afgegeven van de kluissleutel kwam Daniela nog langs die afscheid van mij nam. En zo moe en voldaan huiswaarts gekeerd.

37. Onderstaande 25 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (18 september 2016),biged (18 september 2016),Bluebear (18 september 2016),dbd67 (18 september 2016),Deantje (19 september 2016),deket (19 september 2016),duivenmelker (23 september 2016),Eddy_V (25 september 2016),hasta la pasta (19 september 2016),Klatergoud (19 september 2016),Kwant (20 september 2016),licky luke (18 september 2016),Manureva (20 september 2016),momentum (18 september 2016),Mr Bluenose (26 september 2016),Nedlovefkk (18 september 2016),noglangnietuitgewandeld (23 september 2016),Piet Plezier (18 september 2016),Ryuhayabusa (19 september 2016),SeX++ (19 september 2016),Sjeufke (18 september 2016),spirou (18 september 2016),VAZKOR (18 september 2016),Wentelt Eefje (18 september 2016),Wijze grijze (18 september 2016)

Last Online
    9 januari 2025 @ 23:34
    Discussies
    5
    Thanks
    253

Standaard

Afgelopen vrijdag deze club bezocht met dank aan Willem2 en het geweldige IJsberen forum voor het kortingkaartje!

Een uur of 16.00 ben ik gearriveerd in Elsdorf. Na overhandiging van het kortingkaartje + €30,- aan de thekedame kreeg ik een sleutel en twee handdoeken.

Na het omkleden en douchen naar de clubruimte gegaan en eens rondgekeken.

Op die dag waren 38 dames aanwezig, veel van hen optisch goed te noemen. De meerderheid was van Romeinse afkomst. Dus wat meisjes betreft: mooi en voldoende in aantal.

Het aantal beren schat ik op 50. Er werd die middag behoorlijk veel Frans gesproken door beren vanuit Wallonië, Noord Frankrijk en Luxemburg gezien het feit dat Babylon een makkelijk bereikbare club voor ze is.

Het eten smaakte goed (zowel de ala carte als het buffet) en was er meer dan genoeg aanwezig en werd regelmatig bijgevuld. Het voordeel is dat je kunt eten wanneer je wilt en niet in een rij hoeft te staan wachten.

Na een tijdje kwam ik tegen Janet. Een vriendelijke slanke jonge Deutsche dame van een jaar of 26 met lang zwart geverfd haar en tattoo op haar (linker) buik. Na een praatje (spreekt goed Engels) ging ik met haar naar de kamer. Het was een goede ervaring. Kussen, pijpen en neuken deed ze goed.

Al met al was het een leuke dag, zeker voor herhaling vatbaar. Nogmaals bedankt Willem2 en het IJsberen forum.

39. Onderstaande 15 leden hebben kees1000 bedankt voor deze bijdrage:

biged (23 september 2016),Deantje (23 september 2016),duivenmelker (23 september 2016),Eddy_V (25 september 2016),Firehawk (23 september 2016),Klatergoud (23 september 2016),Kwakje (25 september 2016),Kwant (23 september 2016),mechelen (23 september 2016),Mr Bluenose (26 september 2016),Nedlovefkk (24 september 2016),Ryuhayabusa (23 september 2016),SeX++ (23 september 2016),Sjeufke (23 september 2016),Wentelt Eefje (23 september 2016)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kees1000 Bekijk bericht

Na een tijdje kwam ik tegen Janet. Een vriendelijke slanke jonge Deutsche dame van een jaar of 26 met lang zwart geverfd haar en tattoo op haar (linker) buik. Na een praatje (spreekt goed Engels) ging ik met haar naar de kamer. Het was een goede ervaring. Kussen, pijpen en neuken deed ze goed.
    Gelukspik.....een moeilijk te vangen dame in Bab!

41. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (23 september 2016),Klatergoud (23 september 2016),Ryuhayabusa (23 september 2016)

Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Gelukspik.....een moeilijk te vangen dame in Bab!
    geluk is voor de domen sjeufke dus ik ga me aanstaande zaterdag maar is domen als u voor doen

Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten