Klopt, vrijdagavond was ze alweer in YY.
Klopt, vrijdagavond was ze alweer in YY.
Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
Als lijdend voorwerp van het reizend circus was ze afgelopen zaterdag in Acapulco-Velbert te bewonderen.
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
2 weken was ze in Globe - Leverkusen...
Weer terug in Wallenhorst....??
http://www.fkk-zeus.de/girls/malvinja.html
“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi
Malvinja arbeitet jetzt wohl wieder im Zeus, in Leverkusen habe ich sie nie gesehen:
=> Malvinja, jetzt auch mit Video.
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Laatst gewijzigd door Silvester; 28 december 2009 om 11:47 Reden: wijziging / aanvulling
“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi
Na 3 jaar pauze (ahum) nu in Magnum.
=> ACA Gold as Malvina
Big30 ( 4 maart 2015)
Malwina resideert al een tijdje in Acapulco Velbert (9 maanden ofzo) en tussendoor maakt ze af en toe haar opwachting in AcaGold, toevalligerwijs ook laatstleden woensdag. Dame zonder beroeringsangsten, positioneert zich continu prima, participatief tijdens het intiemere gedeelte, hogeschool orale bezigheden vooraf, reactief lichaam, prima Duits- en Engelsbeheersing. Mits aanwezigheid een prima optie in gelijk welk Aca-filiaal...Bovengemiddelde service ohne Frage...
"... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
and that has made all the difference."
r. frost
Willi69 (16 mei 2015)
lijkt richting AcaGold te manouvreren...al een weekje da in gezelschap van d´r roodharige ietwat stabielere Freundin...Malwina torst derzeit een blonde haartooi.
r. frost
potentebeer (13 februari 2016)
omgekeerde beweging...wederom in AcaVelbert aan de slag...
r. frost
Visit during August :
Service : What did I like more ? To have a session oriented gfe with a girl completely… pse . Top service : french kisses, preliminaries, excellent BJ, 69 and sex in various positions .
Appreciation : 9 / 10
Price : 80 € / 60 min – no extra.
Repetition : 100%.