Pagina 10 van 16 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 250 van 392
    Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Zeer terechte opmerking van Puffmeister, gast die ik zelf niet ken.
    voor mij doet ieder wat hij, zij wil tot men de anderen zal hinderen.
    dat ook voor zuipen. Drink voor mijn part zoveel je wil maar val anderen niet lastig, somskan overmatig alcoholgebruikleiden tot familiale mishandeling en zelfs zeer extreem, gevaar voor anderen in het verkeer.
    de betrokkene kan best zich eens laten behandelen, immers dat loopt ooit verkeerd af.
    en last but not least, vond het sneu voor de andere jarige, maat Fire, die zich welgedraagde.
    ondergetekende is op tijd naar Cola light overgestapt maar heeft wel nog ruim goed kunnen sexen

2. Onderstaande 3 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

de duisburg spesjalist (11 september 2016),Firehawk (11 september 2016),Ryuhayabusa (11 september 2016)

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    Ik zal me niet uitspreken over het zuipgedrag van sommige ijsberen maar ik kan alvast wel vertellen dat het niet klopt dat er omstreeks 23h geen wachttijden waren. Ik heb nog rond dat uur geinformeerd aan de balie en daar vertelde mij dat er een wachttijd van 30 min was. Toen ben ik maar naar huis gegaan want ik had nog een lange rit voor de boeg. Dat er geen kamers werden gemaakt klopt ook niet. Vooral savonds zag je op bepaalde ogenblikken echt zeer weinig dames omdat ze constant werden geschaakt. Ook heb ik al om 16h een kwartier moeten wachten op een kamer en om 20h een halfuur, dus er werden zeker zaadjes gelost gisteren in LR en niet iedereen was er enkel om zich lazarus te zuipen.
    er waren smiddags al wachttijden
    En dat is volgens mij de hele avond zo geweest
    Trouwens Bluebear Heeft ook heel lang zitten wachten
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

4. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (11 september 2016),Ryuhayabusa (11 september 2016)

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Ik heb ook om 19:00 ruim een half uur moeten wachten op een sleutel voordat ik Sandra/Natasja kon pannenkoeken. Voorde rest van de dag en avond heb ik me gek gelachen!!

6. Onderstaande 6 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (12 september 2016),Bluebear (11 september 2016),Firehawk (11 september 2016),Piet Plezier (11 september 2016),Ryuhayabusa (11 september 2016),Sjeufke (11 september 2016)

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Ik denk dat puffmeister bij Saskia farell zat
    In plaats van LR
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

Last Online
    Gisteren @ 09:04
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Ik heb ook om 19:00 ruim een half uur moeten wachten op een sleutel voordat ik Sandra/Natasja kon pannenkoeken. Voorde rest van de dag en avond heb ik me gek gelachen!!
    je zat er als een dode bij bosco overgens mj is op een gepaste tijd na huis gegaan

Last Online
    19 januari 2023 @ 18:29
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673

Standaard

Bonuspunten voor Firehawk die wist waar mijn nickname vandaan komt

10. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (11 september 2016)

Last Online
    Vandaag @ 03:26
    Discussies
    149
    Thanks
    4.389

Standaard

Bonuspunten voor Firehawk die wist waar mijn nickname vandaan komt
    Tuurlijk als echte gamer hoor ik dat te weten. En heb het zelf gespeeld dus.

12. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Ryuhayabusa (11 september 2016)

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    je zat er als een dode bij bosco overgens mj is op een gepaste tijd na huis gegaan
    Ja ik was aardig kapot s'avonds, die constante pijn in mijn bil en been kost een hoop energie. Die pannenkoeksessie met Natasja helpt natuurlijk ook niet. Maar ja ... donderdag heb ik een afspraak met de chirurg. 2 tussenwerfels zijn versleten en 3 werfels moeten in lijn worden vastgeschroefd of zoiets. Ben in ieder geval uitgewandeld voor dit jaar.

14. Onderstaande 10 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (12 september 2016),Bluebear (11 september 2016),cavediver (13 september 2016),de duisburg spesjalist (11 september 2016),Firehawk (11 september 2016),kempie (11 september 2016),Picasso 1 (11 september 2016),Piet Plezier (11 september 2016),rob45 (11 september 2016),snaal88 (11 september 2016)

Last Online
    Gisteren @ 09:04
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

Ja ik was aardig kapot s'avonds, die constante pijn in mijn bil en been kost een hoop energie. Die pannenkoeksessie met Natasja helpt natuurlijk ook niet. Maar ja ... donderdag heb ik een afspraak met de chirurg. 2 tussenwerfels zijn versleten en 3 werfels moeten in lijn worden vastgeschroefd of zoiets. Ben in ieder geval uitgewandeld voor dit jaar.
    sterkte en beterschap

16. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

Bosco (11 september 2016)

Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Ja ik was aardig kapot s'avonds, die constante pijn in mijn bil en been...... Maar ja ... donderdag heb ik een afspraak met de chirurg. 2 tussenwerfels zijn versleten en 3 werfels moeten in lijn worden vastgeschroefd of zoiets. Ben in ieder geval uitgewandeld voor dit jaar.
    Hopelijk ben je niet ook nog uitgeklust want je zat toch ook in het onderhoud ?
    Sterkte en beterschap in ieder geval.

18. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Discussies
    135
    Thanks
    6.473

Standaard

Sterkte en beterschap.....

20. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    Vandaag @ 03:26
    Discussies
    149
    Thanks
    4.389

Standaard

Gisteren de party van Ricardo Banana en mij. Rond 13:30 aangekomen samen met Kevinnl die ik onderweg heb opgepikt.
    Bij aankomst werd niet moeilijk gedaan en kon voor €0 verder. De vlaaien die ik had meegenomen werden opgeborgen.
    Snel omgekleed en de tent verkennen. Eerst kort praatje gemaakt met de man van de preview voor het feest Vulkaanridder had hem al eens gezien maar heb er nu een naam bij.
    Waren toch al aardig wat beren present, maar het kon zich goed verspreiden want was prachtig weer dus buiten was het ook perfect. Dames vond ik voor mijn gevoel dat er ook al aardig wat aanwezig waren, en heel veel mooie exemplaren.

Eerst een beetje overal buurten en kennismaken met de forumleden, meeste had ik nog nooit gezien. Later kwam ook de andere jarige, ook eerst even kennis meegemaakt want had hem ook nog nooit ontmoet. Toen werd het wel even op zijn zuipen gezet achter in de tuin. De kratten vlogen er doorheen. Mooi gebaar van Bluebear waar ik een 6-pack Desperados van heb gekregen, had zeker niet gehoeven.

Het werd mij een beetje te warm buiten en binnen eens even gaan loeren of daar wat loos was.
    Ryu Hayabusa stond aan de bar dus daar even praten. Er begonnen al een paar meiden met de billen te schudden achter de bar, wat het aangenaam vertoeven maakte aan de bar. Ook nog daar met VAZKOR, Kempie en natuurlijk Partycrasher die de hele dag voor vermaakt zorgde, met zijn onzin verhalen en sicke dance moves. :D
    Het begon al tegen het einde van de middag te lopen en had nog geen kamer gehad, was er ook nog niet zo naar op zoek en er was ook nog geen meid die er aanstalten in maakte.

Ik liep naar buiten voor een biertje te halen, maar daar werd mij de weg versperd. Mooie slanke meid, goed te herkennen aan haar ogen, eentje bruin de andere blauw. Haar naam is Ella vertelde ze me. Tijdje mee staan kletsen en wat vozen en begon gelukkig niet gelijk over de kamer. Had haar al eerder die dag zien lopen en ze leek mij ook het enthousiasts over te komen van alle meiden.
    Dus ze kon de sleutel gaan halen. Was net na 17:00, en ik zou 5 minuutjes moeten wachten.
    Na 15 minuten kwam ze terug dat het toch nog wel even ging duren. Volgens mij heb ik een dik half uur gewacht, toen kon het feest eindelijk beginnen.
    Kamer ergens bovenin bij de lockers van de meiden, ruime kamer, koel, want was airco aanwezig. Wel beetje krakkemikkig bed, maar dat mag de pret niet drukken.
    Op de kamer net zo enthousiast als daarbuiten ook veel lol gemaakt op de kamer. Begonnen op bed met lekker zoenen, tong kwam erbij waar ze niet zo zuinig mee is. Als verrassing merkte ik een tongpiercing op die ik niet eerder had gezien. Daar kan ze lekker mee overweg ook tijdens het pijpen. Lekker in die billen liggen kneden. Af en toe laat ze die dan in mijn handen twerken wat die Roemenen zo goed kunnen. Ze wilde ook nog haar fles glijmiddel in mijn kont duwen, waar ik op zei dat gaat niet gebeuren. Wil het wel bij jou doen, dat wilde ze ook niet. En nog veel meer van die onzin op de kamer. :D
    Heb dit allemaal lang gerekt want had een week niks gedaan, dus na 2 standjes kwam ik in doggy heerlijk klaar. Ook zij moest even kijken en begon te lachen dat ik wel erg veel had geproduceerd.
    Eet veel eiwitten, proteïnes en vitamine door de week dus dan heb ik ook wel wat na een week.
    Het was daarna wel direct van de kamer af, waar ik betwijfel of het half uur voorbij was. Maar goed ze is die dag nog vaker naar mij toegekomen om even wat te zoenen en haar mooi kont te betasten.
    Dus dat is allemaal goed gekomen.

De bbq was in werking dus eerst maar eens goed eten. Kipfilet en een of andere worst gehad van die komiek die achter de bbq stond.
    Weer wat kennis gemaakt met andere beren en ben ik er al veel weer vergeten helaas. Even met de Banaan bij het management wat dingen geregeld. De vlaai werd om 21:00 in het restaurant neergezet. Of het heeft gesmaakt weet ik niet, maar is ook niemand naar mij toegekomen dat het kut was.
    Kreeg ineens een meid naar mij toegestuurd. Bleek Roemeense Renata te zijn te herkennen aan een beugel. Aardige meid, tijdje mee staan kletsen en toe mee naar buiten gegaan om het voort te zetten. Klein half uurtje gepraat, maar werd toen 21:00 en moest even checken of het goed verliep met de vlaai. Daarna heb ik haar nog amper gezien.
    Er waren weer wat meiden die met de billen aan het schudden waren achter de bar dus daar even van genoten met Ryu. Partycrasher kwam even zijn dance skills tonen waar de meiden om konden lachen en eentje met hem mee deed.

Ben ook maar zelf eens op een meid afgestapt, naam ben ik vergeten en gesprek kwam ook niet op gang. Kamervraag kreeg ik wel direct. Waar ik op zei, nu al. Wil eerst altijd beetje aftasten of ze er eigenlijk wel zin in heeft, al acteren ze het maar goed. Dit was al te veel gevraagd en ze begon al te zuchten. Ik zei maar, ok ik ga verder. Graag of niet.
    Om 00:00 was het weer pizza time, dus hier eerst gebruik van gemaakt. Samen met partycrasher pizza liggen kanen. Hij begon iets te veel te praten, tegen mensen die hem aankeken tegen mensen die hem niet aankeken tegen zich zelf, tegen zijn bord pizza. Het was tijd voor mij om te gaan. :D

Terug in de bar aangekomen, zag ik op de bank achter de pilaar een gezichtje stiekem kijken. Als ik keek, elke keer lachen. Ik er na toe gelopen en gevraagd wat er aan de hand is. “Nothing, hihi”
    Maar gevraagd of ik er langs kon zitten en dat wou ze graag. Ik had haar die dag al vaak gezien en Ryu was er eerder die dag mee op de kamer geweest en vertelde dat ze goed was. Echt heel klein Roemeens meisje, 20 jaar, zwart haar, Volgens Ryu, 42kg. Kleine kont, kleine borsten, super slank, mooi gebit. Eigenlijk voor mij allemaal iets te fijn maar ze heeft een leuk lief gezichtje, vond haar zelfs iets Aziatisch hebben. Luisterend naar de naam Maria
    Gesprekje was eerst een beetje aftastend maar ze werd steeds wat losser. Helaas begonnen een paar meter verder van ons, ruzies te ontstaan, waar de sfeer een stuk grimmiger van werd. Ze werd er een beetje bang van en kroop helemaal tegen me aan. Ik hield het allemaal goed in de gaten want was toch nuchter. De security heeft het allemaal opgelost.
    Ze was heel aanhankelijk en van die zachte kusjes geven. Elke keer als ik haar in de nek kuste kreeg ze kippenvel op haar benen. Beetje lol maken, beetje klieren. Wat zij anders goed kon. Beetje knijpen, met haar knokkels over mijn kop. Doen alsof ze iets wilde vertellen en dan in mijn oor schreeuwen zodat ik alleen nog een piep hoorde. Maar heb haar mooi kapsel ook van model veranderd, haar in wat houd en wurggrepen gezet, van hetzelfde laken een pak. :D Tegenover mij zat Kevinnl zijn oosterse massagetechnieken toe te passen bij een meid. Daarnaast zat ook een beer een meid te masseren. Nu wilde Maria dat ook. Ik zei ik kan dat niet. Dan probeer maar. Ik dus maar wat kneden. Je kunt er inderdaad niks van zegt ze. :D Had ik je toch gezegd.
    Nog samen wat gedronken, en dan zegt ze ik ga weer aan het werk. Meer als een uur met haar daar gezeten en ze vraagt mij niet eens naar de kamer. Ik heb voor de eerste keer dus zelf de kamervraag gesteld. Ze zegt dat ze nooit uit zichzelf vraagt om naar de kamer te gaan.
    Het was rond 1:30 en hoefde nu nog geen 5 minuutjes te wachten en we konden al naar de kamer.
    Op de kamer aangekomen moeten die meiden zich altijd eerst wassen dus maar even met de telefoon spelen. Komt ze terug heb, zegt ze, heb je het laken er nog niet opgelegd. Ik zeg ik zal het wel even voor je doen. Ik stap op het bed en knal royaal met mijn schedel in de plafondventilator. Dat kwam even aan maar het ging. Ik beetje schelden en zij lag in een deuk.
    Op bed heel rustig begonnen, allemaal van die lieve kusjes en na een tijdje begon ze toch te tongen.
    Heerlijk met dat meisje. Op een gegeven moment wil ze mij ook weer kutten, door in mijn oor te schreeuwen of zoiets. Maar ik had het al in de gaten en ze lag boven om mij. Ik pakte haar bij de heupen en kon haar zo omhoog duwen, weegt echt niks. Daar lag ze dan te spartelen in de lucht. :D
    Daarna begon ze mij te pijpen, dat deed ze echt goed. Heel langzaam maar wel vaker tot aan de ballen en dan even op dat punt blijven. Geil ding.
    Over naar neuken ging wat moeizaam, ze wilde beginnen in missio. Maar hij ging er niet in, zij ook wat duwen maar dat werkte niet. Ze wilde doggy doen, geen probleem voor mij. Nu ging het wel, het duurde wel even voordat hij er helemaal inzat. Dit voelde super, vooral als je het dan in de spiegel ziet. Na een paar minuten was het gepiept. Nog een tijdje op bed gelegen waar ze heerlijk tegen mij aankroop. Ik heb niet op de tijd gelet maar moet langer dan een half uur geweest zijn. Ik geef bijna nooit fooi, maar zij heeft er een gehad. Super was het!
    Ze gaat volgende week terug naar Roemenië maar zou maar een week wegblijven zei ze. Volgens mij vertrekt ze woensdag.

Na gedoucht te hebben en in de bar aangekomen, vond ik het eigenlijk wel tijd om naar huis te gaan. Had een topsessie gehad, dus stoppen. Nog afscheid genomen van een paar beren en tevreden naar huis gereden.

Heb een super dagje gehad, veel nieuwe mensen leren kennen en 2 goede kamers gehad.
    Wachttijden waren er zeker en de dames hadden genoeg te doen wat ik zo kon zien. De beren met wie ik heb gesproken o.a. Vazkor, Rya Hayabusa, Piet Plezier, Deket, Kevinnl, Blueeyes, Johnny Fontane, Kempie, Boyke, Partycrasher om er snel een paar te noemen. Hebben allemaal liggen kameren en de meeste wel vaker dan 1x.
    Min punt was wel dat geruzie en liep ook een beetje uit de hand. Hoop niet dat we hierdoor een slechte naam hebben gekregen maar ben er bang voor. Heb niet meer met het management gesproken maar denk niet dat ze zo blij zijn geweest met ons feest.
    Hoop dat er nog gewoon feestjes gegeven mogen worden daar.

22. Onderstaande 23 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (11 september 2016),Badslippers (12 september 2016),Bluebear (11 september 2016),Bosco (11 september 2016),de duisburg spesjalist (11 september 2016),deket (12 september 2016),gignnl (11 september 2016),hasta la pasta (13 september 2016),Jack42 (11 september 2016),kempie (12 september 2016),Liefhebberrob24 (12 september 2016),molaar (12 september 2016),Nedlovefkk (11 september 2016),Piet Plezier (11 september 2016),Reagen (13 september 2016),Ricardo Banana (13 september 2016),rob45 (11 september 2016),Ryuhayabusa (11 september 2016),Teiresas (13 september 2016),The Joker (11 september 2016),VAZKOR (11 september 2016),Wentelt Eefje (13 september 2016),Wijze grijze (11 september 2016)

Last Online
    Gisteren @ 20:30
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

Komt wel goed joh. Ik wandel al zeven jaar met een stuk keramiek in mijn body. Heeft me indertijd noodgedwongen één celibataire maand gekost. De schade was snel weer ingehaald en altijd noglangnietuitgewandeld.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

24. Onderstaande 5 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (12 september 2016),Bosco (11 september 2016),hasta la pasta (11 september 2016),mechelen (11 september 2016),Sjeufke (11 september 2016)

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard Noodoplossing

Vrijdag beloofde een mooie nazomerdag te worden, waardoor ik maar had besloten om nog eens naar Finca af te zakken; gedurende deze zomer had ik me daar immers al enkele keren goed vermaakt. Wel ver, dus tamelijk vroeg bij de auto… tik-tik-tik-tik… godverdomme. Wie kan je op deze tijd bellen voor wat startkabels? Is het wel de accu? Met dat barrel van mij weet je nooit. Een normale reactie zou zijn om de Duitsland plannen even “on hold” te zetten, maar ik zat dus nog geen half uur later in de trein naar Venlo. Een weekje uitstellen en die auto laten checken had ook gekund he.

Nieuw vervoer betekent dan ook een nieuw plan, want Dierdorf is niet te doen via OV. En waar de fuck zou ik dan gaan slapen ook. De verschillende OV clubjes de revue laten passeren en even gecheckt hoe het zat met bereikbare hotelletjes zo op het laatste moment. Zo vlak voor Monchengladbach besloten dat het LR zou worden, want daar hebben ze nog iets van een tuintje. Met mijn accorkaart was het Mercure plotseling ook uitermate betaalbaar (in ieder geval een heel stuk beter geslapen dan in het ISA meestal).

Het had zo allemaal natuurlijk wel wat langer geduurd dan inmiddels “normaal” voor me is, maar tegen een uur of twee kon ik mijn knisperende briefjes inwisselen voor een polsbandje. Met een kop koffie nog snel een lekker ommeletje gehaald… en dat brengt ons bij de culinaire paragraaf.

Barbecue was hetzelfde als afgelopen twee maanden en de zoute pizza ook (feta, really?). Allemaal gelukkig wel voldoende voorhanden enzo en geen rijen, want heel druk was het niet.

Dat brengt ons bij de mannelijke bezoekers. Veel van de niet-Nederlandstalige veelplegers leken maar voor de vrijdag te hebben geopteerd. Verassend genoeg nog tegen een goede bekende opgelopen, wat het socializen wat vorm gaf. Nog enkele Franstaligen… daarbuiten redelijk wat bekende gezichten. Niet heel veel ijsberen dus, maar als ik die lijst zo zie was de bezetting gewogen op internationale forumbijdrage vrijdag niet speciaal minder dan zaterdag. In ieder geval gezellig zat.

Wat ons brengt bij de opvallend losse sfeer; in vergelijking met mijn laatste 5 bezoeken of zo. Best wat vrolijke meisjes, gedans achter de bar. Waar ze de laatste keer 1x St Tropez draaiden als Manele minuutje, deden ze dat nu 2x… en daarna nog een breeduit meegeblerde “Mergem si departe”. In ieder geval genoeg reden om met een glimlach in de bank te hangen. Na middernacht ging het kaarsje dan weer tamelijk rap uit, maar goed, die kennen we inmiddels al.

Goh, waar is die overgang als je hem nodig hebt. Er stonden wat kaarsjes bij de wellness? Zag er uit als altijd, voor de rest met een boog omheen gelopen.

Volgende overgang: waar ik ook omheen gelopen ben zijn dame… nah, zo erg was het niet. Ik vond de line up eigenlijk wat interessanter dan de laatste keren. Niet bijzonder veel opties, niet speciaal heel veel stunners, maar wel leuke meisjes. Natuurlijk een aantal vaste krachten die hun wekelijkse bijdrage kwamen ophalen, enkele meisjes die nieuw voor me waren. Dat kon wel wat worden. Dan mis ik de Linda’s en Landiana’s van de saunaclub land ook niet echt meer (namen voornamelijk gekozen wegens alliteratieve overwegingen).

We gaan met een prachtig ingeschonken Weizen lekker onspecifiek verder naar het eerste slachtoffer: aangenaam, VJ is de naam. Misschien 10% mijn eigen schuld door wat te makkelijk op haar avances in te gaan, kennelijk kan je het dan wel vergeten. De dame in kwestie wordt internationaal geroemd om haar mooie tieten en mooie snoetje (al zou ze met een paar kilootjes minder echt richting stunner kunnen gaan); en hier en daar is men weinig gewend en nogal snel tevreden met de service (of het is bij anderen gewoon veel beter). Voor mij was het een hoofdmoot aan matig, in sausje van afstandelijkheid en als kers op de taart een poging tot afzetten. Best lekkere zoenlippen, maar het flikkerende tongetje maakte nou niet veel warme gevoelens los. Bovenop me ging ze met haar buik wat over mijn piemel en ik kreeg het niet helemaal duidelijk dat zoiets leuker is als er wat gezoend wordt (halfslachtig of niet). Pijpen niet eens slecht, maar in zo een houding dat het enige dat je zelf kunt doen te maken heeft met het trekken aan een paardenstaart, omdat de rest van haar lijf bezig is je enkels warm te houden. Van te voren overigens een grondige schrobbeurt, als mijn auto het had uitgehouden was ik even wat extra sterke vogelpoepremover voor haar gaan halen. Dan ging het kabbelend naar het neuken (na eerst grondig elke mm van het condoom van glijmiddel te voorzien. In cowgirl een poging met snel-snel, wat natuurlijk het tegenovergestelde effect heeft. Na een keer of 16 heb je het ook wel gehad met dat vragen naar tongzoenen. Toen de energie op was even gefaald op de zij en sloom in missionaris geneukt tot we bij de 28 minuten waren. “Ik hoef niet bij elke sessie klaar te komen schat”. Madame wilde een peuk, wat ik natuurlijk prima vond zolang ze maar wist dat de tijd er bijna op zat “we have 10 minutes before one hour”. Een simpel “nee hoor” voldeed voor een belofte het te checken in het kantoor. Gek genoeg was de noodzaak voor de sigaret ook verdwenen (overigens een truc die de helft van de dames dit weekend bij me probeerde) en bleek ik ook nog eens te kunnen klokkijken. Na zo een sessie zou je zeggen dat ik weinig interesse meer in haar zou moeten hebben, maar vreemd genoeg komt het negeren dan van de andere kant. Je verwacht het niet he.

De twee volgende sessies werden dan eigenlijk uitgekozen op secondaire factoren. De leuke bebrilde meisjes (Anka en Karina?) en blonde Daria waren eigenlijk het meest interessant, maar daar doe je dan toch weer niks mee. Mijn tweede sessie was dan met een recente transfer uit Sharks; maar dan nu met sili’s, Gt is uiteindelijk dan ook het doel. Ik kan me niet herinneren dat ik haar ooit gezien heb in die vier jaar dat ze daar werkte en hetzelfde gold andersom. In ieder geval een meisje dat daar goed te boek stond en als ik weer eens met locals zat te bakkeleien over dames die voor 50 euro gewoon normale service geven, kreeg is steevast te horen: dan moet je met deze naar de kamer gaan. Zoals het dan gaat, zijn dit meisjes waar je zonder problemen langer mee gaat. Tongzoenen is goed en nat, oraal laat ze zien dat ze wat kan, gecontroleerd pussysliden, closeness bij het neuken. Gewoon een dame die prima service verleent, maar wel vanuit een professionele hoek. Zoals ik bij de derde helft ter plaatse al meldde, als verwende hoerenloper mis je dan toch wat. Goede service dus, al zou ik haar denk ik eerder aanraden dan zelf herhalen (maar een beetje stevige flop kan je ook snel weer bij zekerheidjes in de armen doen vallen).

Laat op de avond en half bezopen moest er natuurlijk nog een kamer volgen. De brilletjes waren pleite op dat moment, Daria stond in de tuin op een masochist hem in haar heerlijke Amerikaanse accent voor rotte vis uit te maken… dus wat doe je dan. Een pocketzigeunertje dat altijd wel haar best doet en ik dacht haar te kennen uit Samya of zo… maar dat was dus een andere toko jaren geleden, zij had mij wel herkend (ik geloof niet dat ik ooit met haar ben geweest toen). Na een beetje knuffelen en zoenen aan de bar dus maar een kamertje opgezocht. Ze is niet speciaal strak, maar heeft een bizar zachte en gave huid. Net zijde. Op de kamer ondanks het bier een prima uurtje zigeunerbruidseks met veel tongzoenen, knuffelen, pussysliden, vingeren etc. Zoals wel vaker wordt er niet gepijpt omdat de monden dan te lang en ver bij elkaar vandaan zijn.

In de uitgestorven bar nog een laatste pilsje en die kleine naast me; voelde me net een van die vaste LR pimps met hun meisje en overtollige kilo’s op de bank (is bij mij ook een stukkie meer dan een paar jaar terug).

26. Onderstaande 16 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (12 september 2016),Badslippers (12 september 2016),Bluebear (12 september 2016),Bosco (12 september 2016),Firehawk (12 september 2016),gignnl (12 september 2016),hasta la pasta (17 september 2016),John mc Snek (12 september 2016),kempie (12 september 2016),Liefhebberrob24 (12 september 2016),Nedlovefkk (12 september 2016),Reagen (13 september 2016),satanic surfer (12 september 2016),Sjeufke (12 september 2016),Wentelt Eefje (13 september 2016),Wijze grijze (12 september 2016)

Last Online
    5 november 2024 @ 13:30
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

waarschuwing vooraf: Dit is absolute non-info. Geen gedetailleerde dames beschrijving, slechts een gedramatiseerde uitéénzetting van de party des heren Firehawk et Riccardo Banana

Omdat ik al weken mishandeld word met ochtenddienst was ik al zeer vroeg wakker voor een zaterdag. Om 8 uur stond ik naast m'n bed en heb me ongeveer een uurtje of anderhalf afgevraagd wat mensen zoal doen tot een uur of twaalf 's middags. Helaas heb ik slechts kunnen ontdekken dat een winkel die door de week uitgestorven lijkt ineens in het middelpunt van de belangstelling stond. Kennelijk is het in mijn dorp de gewoonte allemaal op het zelfde tijdstip naar de bakker te gaan. Je vraagt je bijna af waarom de zaak nog 5 andere dagen in de week geopend is.

Maar goed, dit tafereel heb ik slechts als toeschouwer in een stomme film kunnen aanschouwen vanachter het stuur en kijkend door het raam van mijn bolide. Eventjes de eerste 20 km rustig aan opwarmen voordat het gas er echt op gaat. Daar is overigens beeldmateriaal van. Deze keer beperk ik me tot het plaatsen van een link, kan tenslotte niet constant het forum bevuilen met non-dames-info. Onderweg kwam ik SFL nog tegen in zijn Mercedes en ik besloot bij wijze van begroeting een paar rondjes rond zijn AMG te driften. Helaas werd hij hier zo misselijk van dat we hem niet meer hebben kunnen verwelkomen op de party. Anyway, velen betreurden zijn afwezigheid maar gezien zijn situatie werd er een bijzonder verlof toegekend. Beterschap Kerel.

Met een smeulende achteras parkeerde ik mijn Beier aan de A.T. strasse. Fuck, ik ben echt vroeg. Alle parkeerplekken recht voor de de deur nog vrij. Terwijl ik m'n entree geld voldoe vraagt de thekedame zich af waarom ze BBQ al om 11.05 aansteken. Ik zeg "Nein schatzi, das ist meine hinterachse, hab der Beier mal richtig getestet" Dus.... Onder in de kelders van het Sodom en Gommora in Kaarst kom ik Partycrasher al tegen. Deze veelpleger was nog eerder binnen dan ik en al helemaal voorzien van de gekende witte ijsberenoutfit.

Aangezien mensen ook maar gewoonte dieren zijn volgde na het omkleden de lunch. Mochten er mensen zijn die het wat karig vonden allemaal.... Sorry daarvoor. Er werd stevig geschranst. Eieren, groenvoer, broodjes, het ging grif naar binnen, want tja, er stond heel wat te doen. Kan overigens mededelen dat ik mijn planning mooi heb kunnen realiseren. Na het ontbijt afgetrapt met Krina. Lekker vroeg in de middag, nog geen wachttijd. Heerlijk.

Na een uurtje weer terug gekeerd in de ijsberenmaatschappij. De tuin van LR leek intussen veranderd in "the insane Asylum" Als je er nog niet eerder was tijdens een ijsberenfeestje zou je niet geweten wat je over kwam. Mijn zorgen of Bokito wel zou komen waren onterecht. Zonder 'm gezien te hebben was hij eenvoudig te identificeren toen hij zijn gebruikelijke oerkreten de tuin in slingerde. Een zeer gemeleerd gezelschap van gekende pannekoekers, kortingsjagers en wannabee Bull's kliekte een klein uurtje samen. Van een afstandje keken er twee dames toe, eentje die al wat jaartjes dienst doet in LR en eentje die pas net een paar daagjes meedraait. "Zie je die ene die een sjekkie draait, die gaat meestal twee uurtjes de kamer op, kun je proberen als je wil. En de gast er naast is zijn broer, en iets van dat forum. Die ging vroeger ook vaak wat langer maar nu zie ik hem niet vaak meer. Oh, en die, met dat lege kratje, die heb ik nog nooit naar de kamer zien gaan hier, beter geen tijd aan besteden, raar figuur."

Ow, ik heb overigens nog een leuke fotoreportage gemaakt van de ijsberen dierentuin maar heb alleen the Joker bereid gevonden om met z'n bakkes hier op het forum te gaan staan.

joker.jpg

Daarna eventjes pauze genomen en me terug getrokken uit gepeupel. Manuela wist me te vertellen dat mijn Iubi pas tegen 18 uur acte de présence zou geven dus kon ik nog mooi twee uurtjes relaxen. Niet dus..... Ergens onderweg naar toe werd ik gearresteerd door Ella. Aangenaam verrast probeerde deze brok pure energie me te verleiden tot een kamergang. Ondanks dat ik haar al jaren door de tent zie fladderen en zo nu dan ook hoor als ze het weer eens uitgilt wist ik haar naam nog niet. Daar keek ze verbouwereerd van op. "Why you don't know my name????" Euhmm ja, geef daar maar eens passend antwoord op in de setting waarop we ons op dat moment bevonden. Zei: "I know YOU! although we never went to the room together. You went to the room with Annabel, Vicky, Tanya, Patricia, Vanessa, Daria, Renata, Krina, Alina, Alexandra etc etc, all one hour or more. Offcourse i know you" ....... zoooo hey....... dus niet alleen de ijsberen hebben een wishlist, al zullen de redenen erachter héél anders zijn

Zei: "Come sit with me"
    Ik: "But i'm waiting for sombody else"
    Zei: "Since when are you shy"
    Ik: "I just don't want to waste your time"
    Zei: "Ah, don't worry, i saw enough new faces today who won't refuse me "

Dus eventjes lekker in het bankje gezeten samen. Tot m'n Iubi opeens en veel te vroeg te voorschijn kwam. Geweldig is het iedere keer weer hoe ze van die jaloerse bekken kan trekken (of veinzen). Ella had 'm meteen door en maakte plaats voor haar.

En daarmee was ook meteen het einde van mijn verblijf in LR voor die dag ingeluid. Na een hele leuk tijd met m'n Iubi (geen idee hoe lang, ik vertrouw haar daar volledig in) even gedouchet en ca een uur voor bij de theke in de bank gezeten. Kijken of er nieuwe dames binnen komen en bij praten met andere ijsberen natuurlijk. Tegen een uur of half negen vond ik het wel mooi geweest en gingen de pannen er op. Omkleden en naar huis. LR, tot de volgende keer.
    Laatst gewijzigd door WA; 12 september 2016 om 02:06 Reden: vervolmaking
    met vroegpensioen

28. Onderstaande 16 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (18 september 2016),Badslippers (12 september 2016),Bluebear (12 september 2016),Bosco (12 september 2016),Firehawk (12 september 2016),gignnl (12 september 2016),kempie (12 september 2016),Piet Plezier (12 september 2016),Reagen (13 september 2016),Ricardo Banana (13 september 2016),rob45 (12 september 2016),Ryuhayabusa (12 september 2016),satanic surfer (12 september 2016),Teiresas (13 september 2016),The Joker (12 september 2016),Wijze grijze (12 september 2016)

Last Online
    Gisteren @ 10:56
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Er waren de gehele middag/avond wachttijden. Indien je direct de kamer op kon had je mazzel. Dames hebben goede zaken gedaan want de kamers waren constant bezet. De sfeer was amicaal maar naarmate de avond vorderde werd het inderdaad een dronkemansbende. Sommige ijsberen kunnen gerust behoorlijk wat innemen maar blijven correct in de omgang. Andere ijsberen hebben daar meer moeite mee en dat zet de toon dan. Ik ben voor de eerste schermutselingen afgetaaid. Jammer dat zoiets gebeurt. Helaas stuurden ze wel de verkeerde personen weg om de boel te sussen.

30. Onderstaande 7 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (13 september 2016),Big30 (12 september 2016),De Laef (12 september 2016),Firehawk (12 september 2016),Nedlovefkk (12 september 2016),Piet Plezier (12 september 2016),rob45 (12 september 2016)

Last Online
    Vandaag @ 03:15
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Er waren de gehele middag/avond wachttijden. Indien je direct de kamer op kon had je mazzel. Dames hebben goede zaken gedaan want de kamers waren constant bezet. De sfeer was amicaal maar naarmate de avond vorderde werd het inderdaad een dronkemansbende. Sommige ijsberen kunnen gerust behoorlijk wat innemen maar blijven correct in de omgang. Andere ijsberen hebben daar meer moeite mee en dat zet de toon dan. Ik ben voor de eerste schermutselingen afgetaaid. Jammer dat zoiets gebeurt. Helaas stuurden ze wel de verkeerde personen weg om de boel te sussen.
    Wijze woorden BS, hou het gezellig op een feestje en beheers je ook al heb je van wat drank genoten. Laat dit een wijze les zijn voor de toekomst.
    NB ik verzoek de beren onderling weer normaal met elkaar te communiceren en we gaan op het forum hier verder geen woorden meer aan vuil maken!
    Ga gewoon lekker feesten en vd club en dames genieten en gedraag je niet als kleine kinderen ... . Gedraag je als volwassen in de club en op dit forum.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

32. Onderstaande 5 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (12 september 2016),bergm550 (13 september 2016),De Laef (12 september 2016),Nedlovefkk (12 september 2016),Piet Plezier (12 september 2016)

Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Discussies
    318
    Thanks
    18.665

Standaard

Haha.

BTW: nog geen afkickverschijnselen?
    Ben nog altijd met verlof.

34. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

Ryuhayabusa (12 september 2016)

Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Discussies
    318
    Thanks
    18.665

Standaard

Beterschap en veel sterkte.

36. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

Bosco (12 september 2016)

Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard Guttermouth: end on 9

Jahaaa, check die lyrics maar ns stelletje hoerenneukende viespeuken. Doch effe enkele formaliteiten afhandelen ter vredesbewaring etc. en plichtplegingen:
    * happily birthday R.B. (en firehawk ook ondanks dat ik hem niet ken meen ´k doch wat ben ´k uitermate beleefd en socialiter ietwat aangepast)
    * spoedig herstel Bosco en laat benevens die wervelkolomreparatur ook een vijs of 2 in je mallemolen bijschroeven zodanig dat je bij het eerstvolgende feesjiee niet opnieuw in de klauwen valt van een mokkel waar je eigenlijk al lang mee klaar was en zou motten zijn)..dat is op kosten van de verzekering joh, niet twijfelen
    * en neuh, mijn typgedoe heeft niks vandoen met dat feesje voor bingedrinkin´praktiserende lui die klaarblijkelijk ook nog ns op de vuist gaan enzo des avonds, fuck that your morons...tijd voor een andere obby dunkt me dan..motten ze ook niet verbaase opkijken dat ze met uitermate lazy underperformende mokkels op kamers belanden, eigener Schuld.

Hoppa, weer wat vriendjes gemaakt en plichtplegingen vervuld: schouderklopje voor mezelf! Doch het betreft dus een random LR-verslag zonder happily birthdayrabatt en gaybarverschijnselen. ss betrad ongeschoren en ongemanierd as ever de vertrekken, schudde de ontvangstdame de hand (an sich plausibeler dan simpelweg in d´r tietenkast te grabbelen qua lichamelijke "klantenbinding) ter verwelkoming, lapte 60Euronen neder en kreeg een badjas aangereikt, een polsbandje ombonden en vooral het dwingende verzoek om me als de wiedeweerga in een badjas te frommelen aangezien de gelangweilte mokkels onderhand behoorlijk retegeil waren van het vilt uit de sofa´s te zitten wegens grotendeelse staat des ongeboektheid. ss is de kwaadste niet, dompelde zich onder louterende waterstralen, plofte wat vissersvriendjes in de daarvoor uitermate geschikte badjaszak rechts en wat geestesverruimende middelen in de daarvoor niet per sé minder geschikte linker badjaszak. M´n eigen ongeschoren zakje paaseivariabelen zaten een 20-tal centimeter daaronder benedens de ingedeukte pisbuis enzo, dit louter ter ruimtelijke schets des geplogendheden.

Het zuipfeest vrolijk ontwijkend waren er opvallend weinig Rabattzoekers aanwezig, wel redelijk wat bekenden waaronder een aimabele openbaar vervoerbenutzende Hollander als het écht nodig is. Oops telefoon, de rest is voor morregen jochies Ik verontschuldig me bij voorbaat daarvoor
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

38. Onderstaande 7 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (13 september 2016),Bosco (13 september 2016),Firehawk (13 september 2016),hasta la pasta (13 september 2016),NikXXX (16 september 2016),vrije jongen (13 september 2016),Wentelt Eefje (13 september 2016)

Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Zaterdag op het verjaardags feestje van Ricardo en Firehawk was het weer goed toeven in LR. Om 13.30 gearriveerd en al snel Kennisgemaakt met Firehawk (had hem wel eens gezien maar nu kan ik er een gezicht bijplaatsen). Het was gezellig druk. Vrij snel een eerste kamer gedaan. Dit was met de Roemeense Rebekka. Mooie dame met zwart haar, heerlijk kontje en mooie Silicone C-cup die 4 jaar in Sharks had gewerkt. Heerlijk Porno uiterlijk deze dame. Op de kamer was de service top. Vol overgaven TZ, Prima PZC en NMC. Echte PSE sessie.

Later op de dag ook nog een kamertje gemaakt met Carina. Was weer top en wat heeft de dame toch een heerlijk lichaam en super kont.

Einde dag nogmaals een kamertje gemaakt Rebekka omdat de enige andere dame die ik interessant vond niet beschikbaar was. In principe was de line-up lang niet zo sterk als soms in de afgelopen maanden maar als je 3 top kamers hebt met 2 zulke sexy dames valt er toch weinig te klagen. Verder vond ik ondanks het mooie weer niet te warm. Niks gemerkt van de opstootjes en ook niks over gehoord. Als er dames waren die zeurden dat ze de hele dag geen kamer maakte zal dat wel aan hun zelf hebben gelegen want vanaf 3 uur waren er denk ik al wacht tijden die niet meer overgingen. Gelukkig waren ze het grootste deel van de dag niet al te lang. Meer ruimte om te kameren was er niet. Zelfs in de tuin werden 's avonds nog ijsberen afgewerkt. Verder heb ik zeer gesprekken gehad met de vulkaanridder, De Duisburg Spesjalist, Badslipper, Bosco, MJ, Boy69, Firehawk, Rubaskaya (hoe je dat ook speld), Su0000.., Ricardo Banana en ik ben er vast nog wel 1 of 2 vergeten. Het was weer hartstikke gezellig dus.

40. Onderstaande 14 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (13 september 2016),bergm550 (13 september 2016),Bluebear (13 september 2016),Bosco (13 september 2016),Firehawk (13 september 2016),gignnl (13 september 2016),Nedlovefkk (14 september 2016),Piet Plezier (13 september 2016),pret (13 september 2016),Reagen (13 september 2016),Ricardo Banana (13 september 2016),Ryuhayabusa (13 september 2016),Sjeufke (13 september 2016),Wentelt Eefje (13 september 2016)

Last Online
    19 januari 2023 @ 18:29
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673

42. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (13 september 2016)

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Ja met Rebekka heb je prima gescoord Kempie,leuke dame met goede service.Een prima aanwinst voor de huiskamer!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Ja met Rebekka heb je prima gescoord Kempie,leuke dame met goede service.Een prima aanwinst voor de huiskamer!
    Heb jij die ook al leren kennen. Hopelijk een blijvende aanwinst. Maar ze was na 2 weken erg positief over LR en zag alleen maar positieve kanten tov sharks dus ik acht de kans groot dat ze een blijvertje is. Zou wel fijn zijn (in haar geval) met die meestal snel weer vertrekkende (in vele gevallen dan weer niet erg) nieuw komers. Als er af en toe maar goede als Rebekka of Roberta blijven hangen.

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ohw... Ik val uit de lucht? Vandaag had ik ook al een compact verslag in mijn brievenbus? Wat is er gebeurt, wat heb ik gemist?
    Mocht ik toch zijn komen opdagen, dan was ik waarschijnlijk weer de schuld van alle ellende!
    Maar goed, zo zat en dan zit er niet eens een ruige sperzieboon bij... Moet toch een makkie voor de security geweest zijn? Een paar nichten er uit flikkeren.

Jammer voor Ricardo en Firehawk dat dit op hun dag moest voorvallen!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

46. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (13 september 2016)

Pagina 10 van 16 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten