Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 8 van 16 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 176 t/m 200 van 394
    Last Online
    16 juni 2021 @ 22:11
    Discussies
    4
    Thanks
    84

Standaard

Laatste keer 24 augustus was inderdaad armoe troef. Vandaag naar antoniusstrasse geweest, maar dat is nog veel erger. Leliijk, lekijk, lekijk.
    Bij ss tenminste nog welness, lekker eten en goede service van de dames. Nooit meer antoniusstrasse voor mij. Volgende keer ss moeten we het maar doen met die 10% van de dames wat de moeite waard is. Het blijft een leuke club

Last Online
    19 januari 2023 @ 18:29
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673

Standaard

Ga midden september nog eens terug...

Last Online
    Gisteren @ 01:10
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lewieke Bekijk bericht
    Laatste keer 24 augustus was inderdaad armoe troef. Vandaag naar antoniusstrasse geweest, maar dat is nog veel erger. Leliijk, lekijk, lekijk.
    Bij ss tenminste nog welness, lekker eten en goede service van de dames. Nooit meer antoniusstrasse voor mij. Volgende keer ss moeten we het maar doen met die 10% van de dames wat de moeite waard is. Het blijft een leuke club
    Vandaag 2 sept. Grote variatie aan dames groot klein dun normaal en dik, voor ieder wat wils. Alles lijkt aanwezig. Maar weinig bekende meiden dat verhoogt het risico op een baddate. Maar toch eentje gevonden die in de bar al wou TZ, ja ze was lekker. Wat me steeds opvalt, als er buiten de slanke knappe popjes ook andere meiden zijn, dat men de club vaak gaat verwijten va n enkel lelijke en/of dikke meiden, al zijn de knappe en slanke in overtal.
    SS is zeker geen club met enkel lelijke en dikke, ze zijn er ook, maar niet in de meerderheid.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

4. Onderstaande 7 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

Donaldus ( 4 september 2016),Eddy_V ( 2 september 2016),kempie ( 2 september 2016),licky luke ( 4 september 2016),Mr Bluenose ( 4 september 2016),salitos ( 3 september 2016),sofaking ( 2 september 2016)

Last Online
    4 april 2024 @ 12:24
    Discussies
    5
    Thanks
    68

Standaard

klopt dat er ook slanke mooi poppetjes zijn ,en die zijn ook in overtal maar als je 10mooie poppetjes hebt(zitten er al 4 te appen) vallen 4 minder mooie (elk wat wils hoor) meteen op ........
    Verder is de taal engels niet iedereen geheel machtig ,een leuk gesprek vooraf is dan ook bijna voor de(iets oudere) beren die de expliciete woorden niet kennen in het engels ,vervelend , Maar zoals lewieke zegt het is een leuke club ,

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Ieder zijn meug, Engels spreek ik nagenoeg perfect en Duits redelijk goed, Oostenrijks Duits dan. Engels is wel de taal die je zou moeten kennen. Als Belg verwaten ze van mij dat ik Frans kan, maar ik vertik het als Vlaming om die klotetaal te spreken, ik haat ze. ben dan ook een echte Vlaming.
    Wie kent er nu geen Engels is stukken makkelijker dan Duits. Zelfs ik geboren in 58 kreeg reeds uitgebreide Engelse les in de Humaniora. duits daarentegen heb ik moeten leren toen we veel naar oostenrijk op reis gingen, en eerlijk, dat is pas moeilijk.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    4 april 2024 @ 12:24
    Discussies
    5
    Thanks
    68

Standaard

wij dwalen van het doel af ,het ging eigenlijk erom dat de meisjes van mindere garnituur zijn TOV GT ,maar idd ieder zijn meug .en eerlijk gezegd zijn de mooiste niet altijd de beste ,uit ervaring meegemaakt . maar blijft leuke club je hebt er in principe alles sauna zwembad eten enz ,de vrouwen zijn een extraatje als je dat wilt (hoeft niet natuurlijk))) .

8. Onderstaande leden hebben berend55 bedankt voor deze bijdrage:

licky luke ( 5 september 2016)

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berend55 Bekijk bericht
    wij dwalen van het doel af ,het ging eigenlijk erom dat de meisjes van mindere garnituur zijn TOV GT ,maar idd ieder zijn meug .en eerlijk gezegd zijn de mooiste niet altijd de beste ,uit ervaring meegemaakt . maar blijft leuke club je hebt er in principe alles sauna zwembad eten enz ,de vrouwen zijn een extraatje als je dat wilt (hoeft niet natuurlijk))) .
    In SS zijn er inderdaad eerder Naturelle meiden, een griet met ee C cup heeft een echte C en geen plastieken.

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Beitrag SS/03/09/16:

Ten gevolge van een vrijkaart toch nog een bisnummer, na het award winnende meesterwerk. SFL’s dank gaat daarom uit naar Willem2 en de voltallige forumleiding, de jury van augustus Mechelen (al moest SFL daar eventjes over nadenken), maar vooral naar Dhr H. Brusselmans die als ghostwriter fungeerde en 97% van het hele verhaal in elkaar geknutseld had. Tot slot ook nog dank aan de gastvrijheid van SS.

Een bisnummer of kort vervolg op vorige verhaal, Kinky-Bull’s B-day: https://www.ijsberenforum.com/forum/...925#post505925
    Iedereen was in dat verhaal bijna dood en dus gaat het verhaal verder met 2 van de overlevende personages.

Rond 13u15 enteren 2 mannen SS. De ene totaal afgetakeld en nu reeds op 10% van zijn oorspronkelijke krachten en zittend in een rolstoel. De andere in de fleur van zijn leven, doch slechts enkele jaren verwijderd van zijn midlifecrisis. Het waren respectievelijk SFL en Killer-Bull. SFL wisselde zijn vrijkaart in en de Killer betaalde netjes zijn 40€. Beiden kregen ze hun polsbandje, handdoek en badjas overhandigd. De Killer liep de trap af richting kleedkamer en SFL daalde af met het gehandicaptenzitje aan de leuning van de trap. Tijdens het omkleden diende SFL zichzelf ook al wat erectiedoping toe, want op die slappe lul van hem moest hij de laatste maanden ook al niet meer rekenen. Mocht een mug nu bloedzuigen bij SFL, het verdomde insect zou maar liefst anderhalf jaar met een stijve knots rond zoemen. In normale omstandigheden tenminste, want met de huidige bloedwaarden van SFL, zou het minuscule diertje meteen doodvallen na een heuse voedselvergiftiging.

Na het omkleden en het toedienen van erectiedoping, verschijnen beide heren onder in de bar. Aan de bar bestellen ze hun eerste drankje en nog voor dit geserveerd is, zitten er al 2 Bulgaarse snollen op beide kameraden hun schoot. Nou ja… Die van de Killer was Bulgaars, die van SFL bleek bij nadere kennismaking een Bulgaarse gipsy te zijn, luisterend naar de naam Andrea. Op de achtergrond speelde er rustige R&B muziek. De Gipsy begon met haar kont op SFL zijn schoot te dansen en er vormde zich opeens een knoert van een stijve onder zijn badjas. Dit gebeurt niet vaak meer, de laatste tijd. SFL ledigde in amper 2min zijn glas en vertrok met het mokkel naar de kamer. “Ace2 zijn opa op de grote vaart zegt altijd dat je het ijzer moet smeden wanneer het heet is,” grijnsde SFL naar de Killer-Bull en vertrok voor een uur met woonwagenbewoonster Andrea op de kamer. De Killer had niet veel zin om met zijn Bulgaarse bidsprinkhaan op de kamer te verdwijnen en daarom schudde hij haar af. Hij trok zich even terug bij het zwembad en ging zich daarna een halfuur laten masseren bij de masseur.

SFL zijn escapade met Gipsy Andrea lees je in volgende link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...344#post508344

Na de sessie met Andrea:
    In de kleedruimte ontstaat er een hevige welles-nietes-discussie tussen Andrea en SFL. Zij zegt een uur en 20min. Volgens SFL was het net iets minder dan een uur. De gemoederen laaiden op en na het heen en weer slingeren van verwensingen en fuck you’s, kwam SFL’s verzorger en bodyguard, Killer-Bull, erbij die het amok maken tot boven aan het zwembad waargenomen had. Ook hij wist het exacte uur waarop SFL vertrokken was en gaf zijn meester gelijk. Maar de Roma pitbull gaf niet af en even leek het erop dat SFL zou kunnen dokken voor iets wat hij niet gehad heeft. Maar toen SFL voorstelde om naar de receptie te gaan, sloeg het arme kind lijkbleek uit en was een uur plots voldoende. Het mag dus duidelijk wezen dat ze met haar gipsy-trucjes al menig maal bij de receptie moest opdraven. Ze vertrok en vanwege deze klucht hield SFL ook zijn gebruikelijke 5€ fooi achterwege. Hij zette koers naar de douches en de Killer ging naar boven om taart te vreten.

SFL stond de Roma-vuiligheid van zijn lul te schrobben toen plots een man onder de douche naast hem verscheen. Het deed SFL denken aan Star-Trek wanneer iemand op- en neergebeamed werd. Zo plots stond die kerel daar. Met nog zeep in zijn ogen herkende SFL de man niet meteen. Hij had wel een bril op zoals die van Lee Towers in zijn hoogdagen. Waarschijnlijk daardoor dat SFL de man niet herkende. Opeens zei de man: “SFL, ik ga je hier niet de hand schudden, want dat zou ongepast zijn.” SFL wreef het schuim uit zijn ogen en zag dat het Rolo was. Een ijsbeer die hij vaker in GT tegenkwam in lang vervlogen tijden. “Godverdomme, Rolo… Ik herkende je nog niet met die duikbril op je kop… “
    “Vertel mij wat,” zei Rolo “ik herkende jou ook niet meteen met die knotsen en bulten in je hals… Daarom dat ik even mijn bril moest opzetten… Op mijn leeftijd gaat het zicht wat achteruit, zie je!” Heel kort en snel babbelden beide heren wat bij, maar na de douche zouden hun wegen weer scheiden, daar Rolo dringend diende te neuken met de eerste de beste snol die zijn pad zou kruisen.

SFL voegde zich boven bij de Killer-Bull en ze aten buiten op het terras enkele stukken taart. Ook hier diende wat bijgebabbeld te worden, want het was toch wel enige tijd geleden dat deze twee originele Bulls nog eens samen op stap waren. Niet alleen SFL sukkelde met zijn gezondheid en takelde af, ook de Killer leed onder een persoonlijk verlies en was al maanden niet meer in een saunaclub geweest. Werken, werken en nog eens werken, dat was de remedie waarmee Killer-Bull zijn miserie mee de baas kon blijven. Op het terras observeerden beide heren ook de plaatselijke fauna. Een 15tal lamlendige en zelfs lelijke wijven die lagen te zonnen of in de sofa’s hingen, zonder enige vorm van engagement. Om nog maar te zwijgen van al die smerige hoerenlopers… Oud, moddervet en nog luier dan de mokkels lagen ze te zweten op een ligbed of in het zwembad. “Godverdomme, Killer, ik weet niet uit welke smerige gaten al die mokkels hier gekropen zijn, maar het zijn vandaag allemaal lelijke wijven… Het mocht dan wel knudde zijn met die Bulgaarse snol… Maar uiteindelijk heb ik wel de knapste stoot hier vandaag aanwezig voor mezelf gehad,” stelde SFL.
    “Knap? Die had verdomme baby-tietjes,” sprak Killer. “Ik heb er hier anders wel 2 met serieuze zandzakken van tieten gezien… Hen ga ik straks pakken!” Met dit gezegd zijnde, besloten de twee Bulls nog een rondje te wandelen en keerden terug naar binnen.

Bij het binnenlopen passeerde SFL een ouwe Aziatische snol met blote hangtieten. Eveneens niet zijn smaak, maar waarschijnlijk wel een hoop ervaring en technisch zeer sterk. Hij vergewiste zich of zijn lul reageerde op deze impuls. Helaas niet, daar beneden was het dood en lam bij SFL. Het gevolg was dat hij de Aziatische niet staande hield en de tocht doorheen SS verder zette. Onder toegekomen aan de trap, wil Killer-Bull een blik werpen in de cinema. Maar hij stoot zijn middelste teen tegen iets en valt plat op zijn gezicht. 2 Lamlendige wijven die daar binnen liggen, lachen de Killer vierkant uit. Dit kan SFL niet tolereren en hij knotst de 2 wichten met hun koppen tegen elkaar. Wanneer de Killer terug recht staat, haalt hij zijn gigantische lul boven en zweept de 2 snollen ermee in hun nieren. “Dat zal ze leren, mij zo uitlachen!” Alvorens de wandeling verder gaat, lopen de twee kameraden terug de trap op en de Killer vraagt bij de receptie een pleister om rond zijn teen te doen, want hij was bloed in grote proporties aan het verliezen. Nog meer bloed verliezen zou voor een tekort zorgen onder zijn hersenpan, mocht er zich een erectie voordoen met zijn enorme flieter.

De twee Bulls stopten na het verderzetten van de wandeling weer even bij de bar om een cappuccino te consumeren. Daar kregen ze opnieuw het gezelschap van 2 snollen. De Killer had opnieuw de Bulgaarse van eerder op de dag op zijn schoot zitten en SFL werd haast verpletterd door een gigantisch dik containerschip dat zich tegen de toog parkeerde als was het de kade. Helaas voor beide mevrouwen, werden ze vrij vlug heen gestuurd. Voor de rest zat er niet veel soeps in de bar beneden. 3 oerlelijke mokkels en nog eentje die wel best knap was, maar bezet werd gehouden door een dikzak van middelbare leeftijd. En dat die ranzige ploert met haar naar de kamer zou gaan, was dan ook nog maar zeer de vraag. Ook weinig klanten beneden in de bar. Enkele stoelen verder aan de toog zaten wel twee andere heren van de zelfde leeftijd als de Bulls grote sier te verkopen door een emmer wodka en redbull te bestellen. Voor de Bulls niet gelaten wat een ander doet, maar als je daarmee wil opvallen, doe het dan als de bar vol zit met knappe wijven die mee willen zuipen. Terwijl de 2 heerschappen zich amuseerden met hun wodka en pepdrankjes, zetten de Bulls hun toch verder en verlaten de bar.

Terug buiten op het terras vliegt SFL op de bar af en bestelt een salito’s. Na gratis entree en de 5€ fooi die hij uiteindelijk niet overhandigde aan de inhalige woonwagenbewoonster, mocht hij nu best wel eens een betalend drankje consumeren. Terwijl beide heren opnieuw aan een tafeltje in het zonnetje zaten liep er opeens vers vlees rond. Een donkerharige met zandloperfiguur die wel paste in het perfecte plaatje van de Master-Bull. Alleen stelde deze vast na een 20minuutjes surveillance dat het een niet-rookster betrof. Daar zou SFL beslist geen stijve van krijgen dezer tijden en zodus staakte hij de verdere zoektocht. De rest van de wijven was toch niet zijn smaak… Alleen de donkerharige bardame, die wel rookte als een schoorsteen, was wel spek voor zijn bek… Maar daar mocht je helaas niet aankomen. 3 weken terug had SFL de blonde bardame in LR al ontvoerd en iedereen die het verhaal gelezen heeft, weet dat dit met fatale gevolgen geëindigd is. Na nog wat geouwehoer met de Killer, keek SFL op zijn klok. 16u40! Tijd om me te wassen, om te kleden en weer naar huis toe te keren. In de huidige gezondheidstoestand had het weinig nut om nog langer te blijven en bovendien zat het lieve barvrouwtje van LR thuis op hem te wachten met eten. Klokslag 18u diende hij thuis te zijn… Of geen vreten meer en direct naar bed!

Na nog een douche, staat SFL zich om te kleden bij de lockers. Opeens staat Lee Towers a.k.a. Rolo weer naast hem. Met grijpende klauwen harkt hij het nodige geld bij elkaar in zijn locker… SFL kijkt over schijn schouder heen om te kijken wie de gelukkige was. Hemeltje lief, het was Andrea de Gipsy weer. Ze wuifde naar SFL alsof ze al jaren de beste vrienden waren. SFL keek naar de openhangende badjas van Rolo en zag diens pik. Een pik niet veel kleiner als die van de Killer. “Ik hoop dat hij haar daarmee in de kont gebuffeld heeft en dat ze gespleten is tot aan haar wervel,” dacht SFL grijnzend in zich zelf. Rolo ging de corrupte zigeunerin haar honorarium overmaken en kwam toen weer terug naar SFL. “De service was nogal ondermaats, maar dat komt door haar afkomst,” lulde de sympathieke man met een schuldig stemmetje. Hij heeft alleszin een lange periode met haar op de kamer gezeten, dus de vraag is maar wat ze hem allemaal aangesmeerd heeft, de lepe snol!

SFL nam vervolgens afscheid van Rolo en had dat eerder al gedaan van Killer-Bull. Hij verliet SS nadat hij ook de dames achter de receptie bedankte voor hun gastvrijheid. Buiten zou zijn privéchauffeur hem oppikken. Vanwege de aftakeling kan SFL geen lange afstanden meer rijden en zodus nam hij een werkloze privéchauffeur in dienst. Het was De Laef zijn zwijntje met stropdas, die sinds 3 weken aan lager wal was geraakt nadat zijn baasje omkwam in LR (samen met zijn zoons en de helft van dit forum) tijdens het feest van Kinky-Bull. Het zwijntje had gelukkig terug een inkomen en SFL eindelijk een chauffeur voor zichzelf.

De Killer-Bull bleef nog tot 20u in de vooravond. Hij zou nog een uurtje een nummertje maken met de 22jarige Alessa en haar als goed tot zeer goed beoordelen. Ze zou een Turkse of Egyptische zijn, maar na een bloedtekort in zijn hersenen moet hem dat ontglipt zijn. Voor de rest had de Killer de tijd nog gedood met in de jacuzzi te liggen weken. Want net zoals SFL erover dacht, was er op zaterdag 3 september in SS geen tekort aan dames, maar wel aan knappe dames.

Music Maestro:
    Gipsy Ladie >>> https://www.youtube.com/watch?v=WMxPhHdTRP0

Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

11. Onderstaande 18 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 5 september 2016),dbd67 ( 5 september 2016),Deantje ( 5 september 2016),deket ( 5 september 2016),Firehawk ( 5 september 2016),Flyerke ( 5 september 2016),kempie ( 5 september 2016),licky luke ( 5 september 2016),Massi ( 8 september 2016),mechelen ( 5 september 2016),Mr Bluenose ( 6 september 2016),rob45 ( 5 september 2016),rolo ( 9 september 2016),Ryuhayabusa ( 5 september 2016),Ties85 (13 september 2016),VAZKOR (17 september 2016),Wentelt Eefje ( 5 september 2016),Wijze grijze ( 5 september 2016)

Last Online
    10 januari 2025 @ 23:32
    Discussies
    44
    Thanks
    3.741

Standaard

Vond laatst weer eens een vrijkaartje in de bus van een forum, had meegedaan in een of andere vage poule, en was daar als een van de winnaars uitgekomen. Het kaartje was geldig voor Six Sense, een club waar ik graag kom. In de middag koers gezet naar het zuidoosten van ons landje, om net na 16:30 het pand te betreden. Na enige bestudering van het papiertje, mag ik naar binnen. Na een korte verkenningsronde tref ik een veelpleger, die ik hier wel vaker gezien heb, hij zegt dat het vandaag een beetje tegenvalt, en hij gaat het niet laat gaat maken vandaag. Ik dacht, het kan nog een heel andere avond worden.
    Had diverse kandidates gezien, uit de line–up van : Dani, Mickey, Melissa, Miruna, Roxanna, Larissa, Daniëlla, Alice, Victoria, Laura, Cleo, Sonja, Nelly, Rosa, Crystal, Andrea en dan nog een stuk of 10 - 15 waarvan ik geen naam weet.
    Nou had ik ergens een dame met lang blond krullend haar en big boobs gezien, het is Alice (Ro) snelle kennismaking gehad in de salon, om vervolgens eerst maar een vorkje te gaan prikken. Degelijke maaltijd met kip in champignonsaus of vis, als groente bloemkool met kaassaus aangevuld met Oma’s frieten of waren het Vlaamse frieten en uiteraard de saladebar.
    Bij het after-dinner relaxen op zoek naar Alice, had er een toen wel een goed gevoel bij, ondanks wat verbeterpuntjes volgens collega schrijvers. Op de kamer was het, allemaal net niet, het enige positieve wat mij bij gebleven is, dat zij mij heeft klaar gereden in cowgirl. Helaas voor haar geen herhalingsgevaar. Het blijkt maar weer dat iedereen een sessie anders beleeft en waardeert.

Na de flop met Alice, op jacht naar een dame, met wie je al een keer een goede ervaring heb gescoord. Laura, Victoria, Roxana of toch een onbekende, op de veranda tref ik Cleo, een dame die ik afgelopen zomer met een enthousiaste sprong in het zwembad, zij liggend aan de rand van het bassin, op een ligbed spelend met de smartphone kletsnat maakte (en de smartphone ook) en ze kwam bij mij altijd over als een ijsqueen. Cleo is herkenbaar aan de vele piercing’s in haar lichaam (ruim 40 stuks), heeft lang zwart haar, normaal postuur, ca 1,60 – 1,65 m lang, getinte huid, bruine ogen, een paar borsten waar qua grootte de meeste meiden van Six Sense jaloers op zijn, 75D naturel, van oorsprong Turkse roots, echter geboren en getogen in Duitsland. Spreekt naast het Turks en Duits ook vloeiend Engels en Frans. Op de kamer een spel wat grenst aan PSE/GFE/GND. Herhalingsgevaar hoog.

Nog even wat drinken, pizzapuntje scoren, en toen vond ik het mooi geweest. Weer een favoriete dame erbij.

Six Sense en dat andere forum bedankt.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

13. Onderstaande 11 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

berwick ( 5 september 2016),Eddy_V ( 6 september 2016),Firehawk ( 5 september 2016),Flyerke ( 5 september 2016),kempie ( 5 september 2016),licky luke ( 5 september 2016),Mr Bluenose ( 6 september 2016),Ryuhayabusa ( 5 september 2016),Ties85 (13 september 2016),Wentelt Eefje ( 5 september 2016),zeppos58 ( 7 september 2016)

Last Online
    19 februari 2023 @ 09:37
    Discussies
    5
    Thanks
    250

Standaard

Net buitengestapt uit Sixsens , mezelf kostelijk vermaakt in deze poel van verderf .
    Ik kwam om 1130 aan , heerlijk ontbijtje genuttigd daarna aan zonovergoten zwembad neer gekwakt en uurtje of 2 mezelf met tweetal dames prima vermaakt in en om het met te warm water gevulde zwembad.
    Na eerste kamergang met de voor mij usual suspects me tegoed gedaan aan barbecue die wederom goed verzorgd was .
    Na wat uitbuiken en wat " pool games" wederom met usual suspect trio gemaakt en me geestelijk , lichamelijk en financieel naar rock bottom laten leiden
    Al bij al een geweldige dag in Lemiers al vindt ik wel dat totale line up karig was in mijn ogen maar de ongedwongen sfeer , en paar leuke gesprekken met aantal mede veelplegers en 2 fantastische kamers maakten het voor mij een heel erg geslaagd bezoek
    Pffff nu nog even 190 km terug wat ben ik weer overmoedig geweest

15. Onderstaande 10 leden hebben YYadict bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 7 september 2016),Bezitos ( 7 september 2016),Deantje ( 8 september 2016),Eddy_V ( 7 september 2016),kempie ( 7 september 2016),licky luke ( 7 september 2016),Mr Bluenose ( 9 september 2016),Ryuhayabusa ( 7 september 2016),Ties85 ( 7 september 2016),zeppos58 ( 7 september 2016)

Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YYadict Bekijk bericht
    Net buitengestapt uit Sixsens , mezelf kostelijk vermaakt in deze poel van verderf .
    Ik kwam om 1130 aan , heerlijk ontbijtje genuttigd daarna aan zonovergoten zwembad neer gekwakt en uurtje of 2 mezelf met tweetal dames prima vermaakt in en om het met te warm water gevulde zwembad.
    Ahaaa, was jij dat?!?

Kwam rond de middag binnen en met m'n spiegeleitjes richting terras gelopen. Crystal en Dahlia lagen heerlijk te zonnen.
    Verder zag ik diverse bekende dames maar niet degene waar ik vandaag eigenlijk voor gekomen was.
    Een bekende Vlaamse ijsbeer wees mij gelukkig de goede weg.. Die kleine lag heerlijk topless te zonnen aan het zwembad.
    Even wakker gemaakt om mij voor te stellen, zij herinnerde zich mij vaag...
    Terwijl ik na m'n lunch met Sonia lag bij te kletsen aan de voorkant van het zwembad kwam er veel gegil, gelach en gespatter op ons af. Sonia wilde haar haren en make-up niet in de war maken vandaag. Ik was dus al op mijn hoede om voorzichtig aan te doen als we nog het water in zouden gaan!
    Na wat zonnen, kletsen, drinken en roddelen over een gekke Vlaamse fan, besloten we om maar eens af te koelen in het water.
    Temperatuur lag hoog, maar eenmaal erin wel erg lekker om lang te blijven dobberen. Na een halfuurtje voorzichtig tegen elkaar dobberen en drijven kwam ineens de waterrat weer in haar boven en dook ze van de ene kant naar de andere kant! Haren waren natural en niet geverfd en de make-up kon wel wat hebben (dacht zij..). Ik houd ervan om de meisjes in de kamer op te tillen en dan m'n smeerlapperij te beginnen. In het water is het kleine deugnietje natuurlijk helemaal gewichtsloos dus optillen en hoog boven het water er weer in laten vallen en er achter aan duiken. Een duiveltje komt in haar naar boven.. Als het donker was geweest of als er geen publiek rond het water was geweest...

Douchen en even drogen in de zon en links en rechts enkele bekende bezoekers begroet (geen schrijvers maar wel lezers vernam ik van het complimenteuze commentaar van één van hen). Ach ja, ik doe mijn best om een beeld te schetsen van onze rare hobby zoals ik het beleef. En daarin is vooral plaats voor plezier maken.
    Plezier maken werd gisteren vervolgd op een kamer met jacuzzi. Datgene wat we niet konden maken in het zwembad (vond ik), hebben we alsnog in alle standjes in het bubbelende schuim gedaan. (En jawel Satanic Surfer met badmuts, zo'n ding blijft dus echt wel zitten onder water) En op het grote bed. En tegen de muur. En opnieuw op het bed.
    Met een erectie van twee uur en ieder twee orgasmes (haar eerste proefte ik..haar tweede voelde ik..) ben ik ervan overtuigd dat het zoute zwembad water een beter effect heeft dan Viagra!

M'n zwembad fetisj wordt aanstaande vrijdag vervolgd..
    Ik zal een grote zonnebril opzetten om herkenning te voorkomen. Of wordt ik daar dan juist aan herkend?!
    En Garde

17. Onderstaande 15 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 7 september 2016),biged (11 september 2016),Cat ( 7 september 2016),Deantje ( 8 september 2016),Firehawk (12 september 2016),goolfy69 ( 7 september 2016),licky luke ( 7 september 2016),Mistralwind ( 7 september 2016),Mr Bluenose ( 9 september 2016),Reagen (13 september 2016),Ryuhayabusa ( 7 september 2016),salitos ( 7 september 2016),Ties85 ( 7 september 2016),Wentelt Eefje ( 7 september 2016),YYadict ( 7 september 2016)

Last Online
    19 februari 2023 @ 09:37
    Discussies
    5
    Thanks
    250

Standaard

Eddy_V
    Ik beken schuld , sorry voor de overlast

19. Onderstaande leden hebben YYadict bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 7 september 2016)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Dag van de herhalingen 9 september 2016

Na een Bulgaarse dag en twee Poolse dagen was het gisteren een dag van herhalingen of anders gezegd een dag van zekerheidjes.
    Om 11 uur veertig zilverlingen afgetikt bij Wendy.
    Een koffie in de bar besteld en genuttigd op het terras.
    Na 12 uur werd het wat drukker. Langzaam druppelden de meisjes binnen. Ook nu weer een paar nieuwe optisch hele mooie dames. Licky Luke, Bob0808 en Eddy_V trof ik aan het zwembad.
    Ik was al twee uur binnen en merkte dat de druk van de ketel moest.

In de bar beneden was het meest te vangen op dat moment. Nog een hele tijd met Crystal gequatscht. Was zeker een optie! Maar er waren ook andere opties. Melissa, Delia, Carmen (nrs?), zelfs Petra na lange tijd weer eens gespot. Zo ook Denisa.
    Met de Roemeense Denisa nog nooit gekamerd. Die kom ik bij elk bezoek wel tegen. En toch komt het er niet van. Ze zit altijd, ik zou bijna zeggen 'onopvallend', onder het grote tv-scherm in bar......ggggrrrrrrrrrr!

recensie MELANIE
    Melanie haar blik is uitdagend. Ze lijkt onschuldig, maar dat is ze niet meer. Eind juli was ze net een paar weken 'in het vak'. Ze weet precies hoe ze je moet inpalmen (en ik laat het toe). Met Melanie ben ik in een hoekje op een van de sofa's gaan zitten. Haar talenkennis is iets beter geworden. Engels lijkt haar voorkeur te hebben, Duits kan ook. Beiden zijn nog beperkt, maar het gaat vooruit.
    Ik vermoed dat de lessen van oudebelg hebben geholpen, want haar service is er op vooruit gegaan. Topkamer nummer Eén!

Ik had nog een project voor ogen. Dat had met de Duitse Tayra moeten zijn. Uitvogelen of Tayra nou echt de boel beduveld met haar klanten óf dat met strakke afspraken goed te kameren valt. Helaas heb ik haar gisteren niet gezien.

12065585_529893673840379_3814362093794455090_n.jpg

Op het terras onder toeziend oog van professor, meester, doctorandes Eddy_V wat nader kennis gemaakt met Sonja. Ja met een 'J' und ohne Peitsche deze keer. Ze had leren handschoentjes aan. Sonja is duidelijk wat meer van de Kinky service, schat ik zo in. Mooi lijf, leuke snoet.....maar om nou weer een aan kruis geketend worden......? Nou nee! Dat is ooit een dame in Haus Panthera gelukt
    Niettemin, tot een kamer zal het wellicht zeker een keer komen als Sonja in de GFE-modus staat

Weet niet meer precies op welk moment, maar tijdens het douchen stond er een dame samen met mij onder de douche. Ze had allerlei vragen, waaruit ik kon concluderen dat ze haar eerste minuten in Sixsens maakte. Roemeense en als ik het goed heb onthouden was haar naam Ina. Zwart lang haar, slank en een mooie echte b-cub. Later zag ik haar (wat onwennig) op het terras zitten. Service nog onbekend, ik hoop dat ze er over twee weken nog is. Is zeker een optie!

De tijd vliegt op zo'n dag met rondlopen, ouwehoeren, een paar vino's......, want ineens vloog iedereen op de BBQ af. Half 6! Mezelf te goed gedaan aan een heerlijk visje en salade.

recensie KINGA
    Op het terras met zicht op de receptie zag ik dat Kinga arriveerde in een lang soepel jurkje tot op de vloer. Ze zag er met die kleding ook zeer patent uit. Na een opfrisbeurt trof ik Kinga in de bar, waar we na drie kwartier en ieder met 2 Cola-Chivas achter de kiezen richting kamer 2 vertrokken. Kamer 2 is bijna in de hemel.......zo ook de kamer met Kinga. Topkamer nummer Twee!!
    Voor de Kinga fans/liefhebbers. Ze is aanwezig tot en met vrijdag 16 september. Daarna voor een langere periode afwezig.

Het terras liep langzaam leeg en de ambiance concentreerde zich in de bar op -2.
    Een groot deel van de avond aan de bar gehangen met Delia. Zonder voorafgaande kamerbedoelingen. Ik zat sowieso nog in de herstelmodus van de kamer met Kinga en er was ook wel wat alcohol genuttigd. Ik ken kleine Sjeuf een beetje. Die kan aardig dwars liggen met alcohol.

recensie DELIA
    Na wat bellekes vino met Delia, steeg ook de goesting om te kameren. Pas tegen half 12 durfde ik een kamertje aan. Met deze vuurrode furie naar de kamer. Het werd de langste kamer van dit bezoek aan Sixsens. Een sloopbedrijf is er niets tegen! Topkamer nummer Drie!!!

Rond kwart voor 2 kwam ik total loss terug in de bar. Geen bekenden meer (bleken op kamer te zijn), waarop ik besloot mijn drankjes maar eens te gaan afrekenen en richting huis te gaan.

Vrijdag 9 september was mijn duurste clubbezoek ooit. Niet alleen de kamers, maar ook het verteer dat ik bij vertrek moest afrekenen.
    Daar staat wel tegenover dat het ook een van mijn mooiste clubbezoeken is geweest.

Illusion Plopp

12832403_914275342022800_3868473225542232018_n.jpg

21. Onderstaande 18 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (18 september 2016),Befke (12 september 2016),biged (11 september 2016),Eddy_V (10 september 2016),Firehawk (12 september 2016),Flyerke (12 september 2016),français41 (11 september 2016),hasta la pasta (11 september 2016),licky luke (11 september 2016),Mistralwind (11 september 2016),Mr Bluenose (13 september 2016),Nedlovefkk (10 september 2016),pret (11 september 2016),Reagen (13 september 2016),Ryuhayabusa (11 september 2016),Ties85 (13 september 2016),VAZKOR (17 september 2016),Wentelt Eefje (13 september 2016)

Last Online
    2 augustus 2023 @ 00:39
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778

Standaard

@Sjeufke, ik vond Denisa een aangename dame op de kamer die kamertechnisch ook naar behoren was. Durf er geen GOSPM notering aan te geven maar als je haar met respect benadert dan krijg je daar vermoedelijk wat voor terug.

Dank voor de update tav haar aanwezigheid.

23. Onderstaande 2 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (11 september 2016),Sjeufke (10 september 2016)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    @Sjeufke, ik vond Denisa een aangename dame op de kamer die kamertechnisch ook naar behoren was. Durf er geen GOSPM notering aan te geven maar als je haar met respect benadert dan krijg je daar vermoedelijk wat voor terug.

Dank voor de update tav haar aanwezigheid.
    Thanks! De recensies zijn goed als ik in haar draadje terug lees. Daarnaast is het optisch ook nog een mooie dame!
    Bij een volgend bezoek ga ik er toch maar eens naast zitten.

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard SS revisited

Zaterdagochtend uit mijn bed in Kaarst gerold en rustig naar de S bahn gekuierd. Nog opvallend haalbare OV verbinding naar Lemiers, met een directe trein tussen Neuss en Aken… waar net ook de juiste bus kwam aangereden. Niet veel later reed ik langs SS (volgens mij twee dames op “de berg” zien uitstappen) en drie haltes verder lag mijn hotelletje. Tamelijk basaal dat Piethaan, maar het bed was ok. Verwacht na een boeking ook geen bevestiging of zo, want daar doen ze kennelijk niet aan. De prijs op de site geldt kennelijk ook niet altijd; uiteindelijk werd mij een prijs verteld die tussen de eigen website en booking.com in lag. Paar eurootjes, maakt niet zoveel uit. Voor nachschlafers, vergeet niet om de deurcode te vragen, want de deur gaat om half 11 toe.

Een kwartiertje wandelen verder stond ik binnen en had madame de theke even moeite om na te rekenen hoeveel maanden er sinds juli waren verstreken. Het was nog vroeg he. De standaard tas check (ook bij vertrek weer) en een minuut of wat kloten voor ik weer doorhad hoe die lockers werken, daarna kon ik mijn hoognodige kopje koffie halen. Nog voor dit gelukt was riep iemand heel vrolijk “Samya!” naar me, en Linet kwam even gedag zeggen. Ik heb haar een handvol keren in Samya gezien en hoewel je moet zeggen dat het leven toch wel wat sporen op het snoetje enzo lijken achter te laten… ik heb haar op geen van die Samya dagen ook maar half zo vrolijk zien doen (en dat gold voor het grootste deel van de dag). Goed voor haar dat ze weer terug is lijkt me. Toen ik dan mijn koffie had kwam een vrolijke Sonja zich introduceren; wat een lief snoetje, dat overigens op geen enkele wijze op Selena Gomez lijkt, deed me wat aan kleine Bambi uit Babylon denken. Maar het was mijn eerste koffie, dus tot later he.

Ik zal voor het overige maar lekker gestructureerd de verschillende categorieën afgaan, maakt het wat makkelijker voor de onvermijdelijke stamgasten die vast wel weer de noodzaak zullen zien om me te vertellen wat ik allemaal verkeerd gezien heb; want tussen de positieve dingen zal ik allicht ook mindere kanten of misschien zelfs verbeterpunten hebben ervaren.

Het ontbijt bestond voor mij uit een paar broodjes kaas, een croissantje en wat stukjes pizza. Pas toen dit op was hoorde ik een van de koks in het Bulgaars naar iemand roepen dat haar eitjes er waren (jaaa, ik ken het Bulgaarse woord voor “ei”). Ik heb nog even gekeken naar bordjes of zo, maar ik kon nergens zo een, twee, drie een aanwijzing vinden over de mogelijkheid eitjes te bestellen. Maakte niet zoveel uit, ik was toch al vol en die broodjes en pizza smaakten beter dan de meeste toko’s in Duitsland (gold voor de bbq ook, no contest met LR). Dan dus die bbq, die prima smaakte… een klein nadeeltjes van het voorbakken van al dat spul: tegen de tijd dat het geserveerd wordt is het soms al lauw. Is ook moeilijk om het “goed” te doen, want als je wacht met grillen heb je weer wachtrijen. Rond een uurtje of zes een bescheiden bordje genomen met als plan nog wel terug te komen voor een rondje… maar het avondprogramma liep wat uit. Dat werd dus wachten op de pizza die prima was. Drankjes waren zoals je kan verwachten: koffie met cafeïne, frisjes bubbelig en het bier Amstel.

Dan de dames die het inschonken. Net als in YY doen ze aan het inzetten van vaderlandse schoonheden die je dus nooit kunt boeken, al vond ik het bij dit blondje wel erg leuk dat ze niet zo veel Duits sprak; was lachen met die op leeftijd zijnde Duitsers die denken dat ze nog in de eerste helft van de jaren 40 zitten. Een duidelijk taalbeleid lijkt er trouwens niet te zien, want waar de ene dame geen woord Duits begrijpt, wordt je door andere medewerkers uitsluitend in het Duits aangesproken dan wel afgeblaft als je beneden op je telefoon kijkt. De drukke Roemeentjes die in de avond achter de bar staan werken dan weer voornamelijk in het Engels. In de discoavond maakt het vaak sowieso niet uit wat je zegt, je krijgt toch bier (in 4 talen water proberen te krijgen – is in Samya ook altijd zo).

Volgende stap lijkt me het luieren en relaxen, wat dus prima kan in de banken boven (al vond ik het op de een of andere manier erg ongemakkelijk om een dame vol in de make up met haar kroost te zien facetimen). Bij mijn vorige bezoek was het kutweer, dus toen had ik de tuin een beetje overgeslagen. Kleiner dan de verhalen mij deden vermoeden en op de een of andere manier denk ik bij “tuin” toch aan gras. Dit is meer hoe ik het zelf zou doen als ik een tuintje had: volasfalteren dat kreng. Mooie bar wel en grappig poedelbadje… ook hier Duitse invloed aanwezig met veel ligstoelen die door handdoeken bezet werden gehouden. De echte wellness maar eventjes aangedaan voor een rondje bubbelen, waar ik na een tijdje vergezeld werd door een kerel die druipend van het zweet uit de stoomcabine kwam en gezellig erbij plonste. Misschien nog wat douche instructies toevoegen aan de onderbroekenuitleg op de muur.

Zijn we al aan de line up toe? Waarom ook niet. Vroeg op de dag al een behoorlijke hoeveelheid dames op de been, waarvan het meeste me Bulgaars leek. Op zich erg grappig om te zien dat die de bar in het midden in “bezit” hebben en de Roemeentjes aan de kant zitten, waar dat in de meeste clubs net andersom is. Zoals ik eerder al aangaf waren de eerste smoeltjes die ik tegen kwam tamelijk snoezig, maar dat was een beetje beginnen op het hoogtepunt. In het algemeen vond ik de line optisch niet bijzonder indrukwekkend, het haalde het bijvoorbeeld niet bij LR een dag eerder. Tamelijk wat dames met wat kilootjes te veel en weinig slanke wulpse dames… dit zeg ik expliciet zo omdat er wel een stuk of 6 Bulgaarse minipoppetjes aanwezig tekende. Ik had er nooit zo bij stil gestaan, maar als ik terugdenk zijn dit soort 40 kilo wegende sprinkhanen bijna altijd Bulgaars.

Is het al tijd voor het neuken? Eerst nog maar wat algemene sfeerimpressies. Overdag was het tamelijk rustig in de bar, met vooral veel gehang buiten (inclusief topless, maar niet bottomless, Bulgaartjes). In de bar staat Duits voetbal op net als in alle andere clubs (tot de skybox vastliep), maar als ik er nu aan terugdenk zou daar best Nederlands voetbal of Gesink in de Vuelta op hebben mogen staan. Voor de rest wel relaxed die rustige koele bar, met een leuk dansshowtje van topless Sonja die haar boytoy (ahem) af een toe een tongzoentje gaf; zou iets te maken kunnen hebben met dat steeds maar groeiende stapel groene briefjes die in de band van haar slipjes staken. De rest van de bar was de pinautomaat dankbaar (ik in ieder geval wel). Zo tegen de avond, na het eten, lijkt het alsof de meeste daggasten er vandoor gaan om dan enkele uren later te worden opgevolgd door wat jonger volk. Niet heel druk en van tamelijk divers pluimage. Er werd wat gezopen, maar zeker niet de PHG/VV/Magnum/Samya taferelen. Ik kan wel zeggen dat ze zonder uitzondering in hun onderbroek rondliepen, want een handdoek ombinden kunnen ze ook niet. De DJ was overigens weer prima met afwisselende nummers en niet uitsluitend de grijsgedraaide manele hits; gezien de hoeveelheid Bulgaartjes had hij deze misschien iets vaker iets kunnen toewerpen, maar dat is meer een suggestie. De sfeer was best leuk in de avond, maar veel dames waren vroeg vertrokken… tegen een uur of 1 waren er denk ik nog geen 10 dames beneden. Maar als een paar daarvan met hun klant dansen, dan is het toch wel weer leuk. Qua sfeer en interactie vind ik het toch duidelijk de beste club in het land (YY is dan ook kut).

Nou vooruit, dan gaan we toch aan het serieuzere werk beginnen. In de middag mijn eerste kamer met Isabel. Brunetje met een leuk smoeltje, waarvan ik gewoon bij voorbaat al zeker wist dat het alleen een Roemeentje kan zijn. Haar kont is misschien ietsje steviger dan ideaal is, maar met haar 1.70 komt ze er wel mee weg. Eventjes kort gekeuveld en er zou al over me “gesproken” worden omdat ik “verlegen” deed met alle meiden. Juist, dat was het. Na even babbelen vond ze het wel meevallen met mijn verlegenheid en had ze wel zin de liefde met me te gaan bedrijven. Verwachtingen waren niet speciaal hooggespannen, maar wel echt een leuk meisje. Op de kamer was het al snel of het geen uur kon worden, want dan beginnen we met een massage enzo. Mwaah, als het moet kunnen we achteraf een massage doen. Tongzoenen moest voorzichtig wegens de botox in haar lippen (wat je dus totaal niet zag of voelde). Het kon ermee door, maar ook zeker geen klef afbekken. Eventjes iets dat op een pussyslide leek, maar weer snel afgelopen was. Vingertjes liever bij mezelf en tijdens een zoentje hoorde ik het bekende scheuren van een kartelrandje… “what are you doing?”, “putting on the condom”… tja, onopmerkzaamheid kun je haar niet verwijten. Pijpen dus met condoom (wel een fijn zittende, dat helpt); dat orale gedoe is vaak toch meer een moment om bij goede dames naar adem te happen, of de kaak weer recht te zetten… in dit geval kon ik mooi even de terugreis van zondag plannen, was overigens niet speciaal slecht voor de rest. We gingen door naar cowgirl, waarbij een korte blik genoeg was om de sneltrein in wat rustiger vaarwater te brengen. Daarna op de zij met haar heerlijke a cupjes in de hand… tongzoenen best aardig in deze positie en na een minuut of 25 was het rubbertje vol; kwam mooi uit dat ik in een bui was waar een mooi snoesje met een lekker lijf voldoende waren om mijn ding te doen. Of ik nog langer wilde blijven voor die massage… en anders moest ik haar maar 20 euro cadeau geven. “waarom?” “waarom niet?”, counter daar maar eens op. Aftersales best ok omdat ze verscheidene vriendinnetjes moest laten zien dat ik een “ce faci?” kan beantwoorden.

We baffen door naar de vroege avond, waar de tweede ronde in de stijgers zou worden gezet. Gedurende de dag had de eerder genoemde en redelijk bezette Sonja me af en toe al met een lachje verblijd; zag er grappig uit met haar strakke truitje, lange “net-materiaal-handschoenen” en de restanten van een permanentje, alsof ze net uit een foute jaren 80 film was gekropen. Gezellig op de kruk naast haar geploft en vrolijk handjes vasthoudend gaan babbelen. Sympathiek Bulgaartje en met de nodige dosis humor werd het een en ander besproken… als forumtikker eigenlijk de keuze of je de verhalen oprakelt, of de naam… maar beter niet beiden. De naam is al gegeven he, en ik vraag me sowieso af wie er nou echt over “sounding” wil lezen. Laten we zeggen dat haar arbeidsverleden werd afgelopen, inclusief wat zijtaken van het algemene levensverhaal, en hoe dit alles zich verhoud tot haar huidige emplooi. Het waarheidsgehalte zal tussen de 0 en 100% liggen, maar in ieder geval een wonderlijke keuze wat het primaire doel betreft; nieuwelingen in de zevende hemel staan snel weer met de beentjes op de grond en emotioneel afgestompte veelplegers zullen twijfelen aan de service… het is dat ik eerder op de middag de polemiek in haar draadje bij de Belgen even had doorgenomen, anders was ik misschien ook wat achteruit gaan schuifelen. Inmiddels speelde de DJ al een tijdje, waarbij je elkaar nog prima kon verstaan overigens (met barpersoneel was moeilijker) en vertaalde ik een manele nummer voor haar; iets met twee blondjes en dat ik er thuis nog een heb. Vond ze maar raar. Even later wimpelde ik het idee voor een drankje af… verdomme de tweede keer in een paar maanden dat zo een meisje me de oren van het hoofd lult en bij een hint voor betaalde activiteiten vooral lijkt te zuchten. Toen ik zei een rondje bbq ook lekker te vinden, kreeg ik dan wel snel dat poppenneusje (kut nieuwe spelling) tegen de mijne gewreven. Een paar zoentjes met een flikkerend tongetje, die kennelijk voornamelijk voor elkaar hadden gekregen dat haar lippenstift nu mijn lippenstift was. Mijn haar had ze eerder al naar haar preferentie gehermoduleerd (dat was pas een homokapsel zeg[sic]), dus mijn make over was compleet. Bij mijn douche alles weer genormaliseerd en het kamertje op.

Ik zal beginnen met te zeggen dat de kamer best goed was en ik me met het hele “avondprogramma” bijzonder goed geamuseerd heb. Ik vraag me echter af of ze echt in de saunaclub wereld past en dat heeft ze volgens mij zelf ook. De kamer was leuk, maar in de meeste gevallen als er zo veel geluld wordt en er, bij gebrek aan een beter woord, sprake lijkt van de veelgeroemde “klik” – nu we het daar over hebben, ik was bij het “panel van SFL” toch wel verbaasd dat al die dames meteen over verliefdheid begonnen; bij mezelf zie ik dat woord voornamelijk als een indicatie dat je het wel met elkaar kan vinden en langer dan vijf minuten kan keuvelen voor je over kamers begint; met seks, laat staan liefde, hoeft dat niets te maken te hebben, een van de meisjes waar ik de meeste klik mee had was Melly in Samya, kan ik uren mee op de bank hangen… maar in bed is het altijd een drama geweest; al vonden we het die laatste keer wel leuk om een uurtje te liggen tongzoenen en roddelen, of spreek ik me dan weer tegen? Maar goed, as I was saying, meestal is de kamergang dan wat spectaculairder.

Eenmaal binnen werd het bed opgemaakt, steelde ik een wat beter zoentje, en werd naar het laken verwezen terwijl de slip uitging en de kut werd uitgespoeld in het bidet. Als opener was dat een nieuwe voor me, maar geeft me net dat minuutje dat ik nodig heb voor de fysieke omschrijving: iets van 1.50 groot met mooie, kleine a cupjes; wat donkere huidskleur en een normaal postuur… pracht snoetje met uitdrukkingsvolle bruine oogjes en een stralende glimlach; haar is letterlijk half donker, half blond (resp. nieuw en uitgroei). Eenmaal schoon en fris sprong ze op me en begon me heel behoorlijk te tongzoenen, een beetje met buik en been over mijn piemel (de kans op pussysliden was sowieso al miniem) en leuk gegiebel. Een beetje kusjes geven tussen mijn vetkwabben, en ik trok haar weer omhoog voor wat relevanter tongwerk. Het volgende afzakmoment leidde al snel tot mijn ballen in haar mond (als ze maar niet gaat bijten flitste het door me heen, don’t ask me why). Gezien het gesprek eerder had ik al bedacht wat goodwill te kweken door het voor mij wat minder relevante onderdeel onder de door haar geprefereerde condities te laten plaatsvinden, maar toen had ze plotseling driekwart van mijn piemel in haar mond. Oraal veel beter dan ik had verwacht, met opvallend veel diepgang (zo een klein koppie) en ook veel speeksel om mee te spelen enzo. Was me wel een showtje. Weer even knuffelend tongzoenen, terwijl ik hoorde dat mijn condoom uit zijn verpakking werd gehaald. Enige tijd close in cowgirl en daarna op de zij, wat allemaal lekker knuffelig was… al had ik het idee dat het bekken meer een serie korte tongzoentjes was geworden. In missionaris dan het rubbertje gevuld… na een minuut of 40. Een beetje wat ik bedoel met de vorige alinea, als ik haar helemaal het tempo had laten bepalen waren we makkelijk binnen het halve uur klaar geweest. Nu nog een kwartiertje liggen smoezen en knuffelen. Leuk meisje, leuke avond.

Eigenlijk had het hier allemaal wel mogen eindigen, maar om een uur of 1 liet ik me doodmoe door Juliana nog tot een onbezonnen kamertje verleiden. Beetje door het gekietelde ego, ze was vroeg op de dag al naar me toe gekomen over dat ik lang niet was gekomen maar we daarvoor toch vaak met elkaar op de kamer waren geweest… een half uurtje 16 maanden geleden (heb het nagezocht); ze zag er ook erg goed uit vond ik. Toen was ze tamelijk nieuw en in zo een tijd veranderd zo een meisje toch behoorlijk, alleen dat pieperige Duits al. Ook op de kamer anders (en ik was zelf ook niet in topform), met tongzoenen die eigenlijk beter waren dan ik me herinnerde… toen ze op me lach ging ze met haar stoppelige venusheuvel een paar keer over mijn borstbeen, maar dat was het wel wat pussysliden betreft (de vorige keer hebben we volgens mij weinig anders gedaan). Pijpen was best aardig en kennelijk vond ze het vingeren wel ok, dus enige tijd tongend liggen vingeren, terwijl ze zelf aan de kut plukte en een sneller ritme oplegde… toevallig kwam ze na 33 minuten “klaar”, was wel leuk allemaal. Neuken zat er niet echt in, maar nog een minuut of twintig aan elkaar liggen plukken en ze heeft best een aardige handjob in de handen. Lijkt me een hele correcte dvp, maar er veranderd zo veel in een jaar…

Na afrekenen een watertje besteld, het biertje snel opgedronken en daarna terug naar het hotel gewandeld. Leuke dag gehad, zou leuk zijn als de line up wat sterker was (en 3 en een half uur reizen is ook van de zotte). Dank aan club en forum!

26. Onderstaande 23 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (18 september 2016),Badslippers (12 september 2016),dbd67 (12 september 2016),Deantje (12 september 2016),Eddy_V (12 september 2016),Firehawk (13 september 2016),Flyerke (12 september 2016),français41 (12 september 2016),hasta la pasta (13 september 2016),jansenroy (12 september 2016),kempie (12 september 2016),le_belge (13 september 2016),licky luke (12 september 2016),Mr Bluenose (13 september 2016),Reagen (13 september 2016),rob45 (12 september 2016),Ryuhayabusa (13 september 2016),salitos (13 september 2016),satanic surfer (12 september 2016),Sjeufke (12 september 2016),Ties85 (13 september 2016),VAZKOR (17 september 2016),Wentelt Eefje (13 september 2016)

Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Volgende keer gewoon bij de kok bestellen VJ.

Vorige week geen verslag geschreven maar ik vond het bezoek aan Sixsens maar matig. Het was wel heerlijk toeven in het zwembad. Helaas was Linet de hele dag bezet door een pannenkoek. waren ook niet zoveel bekenden gelukkig wel gezellig gehad met een stamgast. Later op de avond een uurtje gekamert met Vanessa en de enige nieuwe aantrekkelijk dame geprobeerd en dat was Sonja en ik ben het wat dat betreft helemaal eens met VJ. Ik had precies dezelfde ervaring. Ook halve levensverhaal aangehoord. Goede sessie hoor maar toch met het gevoel dat "als er een klik is meestal is de kamergang dan wat spectaculairder" daardoor had ik hogere verwachtingen van de sessie. Valt verder weinig te vermelden over het bezoek vorige week.

[QUOTE

Gedurende de dag had de eerder genoemde en redelijk bezette Sonja me af en toe al met een lachje verblijd; zag er grappig uit met haar strakke truitje, lange “net-materiaal-handschoenen” en de restanten van een permanentje, alsof ze net uit een foute jaren 80 film was gekropen. Gezellig op de kruk naast haar geploft en vrolijk handjes vasthoudend gaan babbelen. Sympathiek Bulgaartje en met de nodige dosis humor werd het een en ander besproken… als forumtikker eigenlijk de keuze of je de verhalen oprakelt, of de naam… maar beter niet beiden. De naam is al gegeven he, en ik vraag me sowieso af wie er nou echt over “sounding” wil lezen. Laten we zeggen dat haar arbeidsverleden werd afgelopen, inclusief wat zijtaken van het algemene levensverhaal, en hoe dit alles zich verhoud tot haar huidige emplooi. Het waarheidsgehalte zal tussen de 0 en 100% liggen, maar in ieder geval een wonderlijke keuze wat het primaire doel betreft; Ik zal beginnen met te zeggen dat de kamer best goed was en ik me met het hele “avondprogramma” bijzonder goed geamuseerd heb. Ik vraag me echter af of ze echt in de saunaclub wereld past en dat heeft ze volgens mij zelf ook. De kamer was leuk, maar in de meeste gevallen als er zo veel geluld wordt en er, bij gebrek aan een beter woord, sprake lijkt van de veelgeroemde “klik” Maar goed, as I was saying, meestal is de kamergang dan wat spectaculairder.

Eenmaal binnen werd het bed opgemaakt, steelde ik een wat beter zoentje, en werd naar het laken verwezen terwijl de slip uitging en de kut werd uitgespoeld in het bidet. Als opener was dat een nieuwe voor me, maar geeft me net dat minuutje dat ik nodig heb voor de fysieke omschrijving: iets van 1.50 groot met mooie, kleine a cupjes; wat donkere huidskleur en een normaal postuur… pracht snoetje met uitdrukkingsvolle bruine oogjes en een stralende glimlach; haar is letterlijk half donker, half blond (resp. nieuw en uitgroei). Eenmaal schoon en fris sprong ze op me en begon me heel behoorlijk te tongzoenen, een beetje met buik en been over mijn piemel (de kans op pussysliden was sowieso al miniem) en leuk gegiebel. Een beetje kusjes geven tussen mijn vetkwabben, en ik trok haar weer omhoog voor wat relevanter tongwerk. Het volgende afzakmoment leidde al snel tot mijn ballen in haar mond (als ze maar niet gaat bijten flitste het door me heen, don’t ask me why). Gezien het gesprek eerder had ik al bedacht wat goodwill te kweken door het voor mij wat minder relevante onderdeel onder de door haar geprefereerde condities te laten plaatsvinden, maar toen had ze plotseling driekwart van mijn piemel in haar mond. Oraal veel beter dan ik had verwacht, met opvallend veel diepgang (zo een klein koppie) en ook veel speeksel om mee te spelen enzo. Was me wel een showtje. Weer even knuffelend tongzoenen, terwijl ik hoorde dat mijn condoom uit zijn verpakking werd gehaald. Enige tijd close in cowgirl en daarna op de zij, wat allemaal lekker knuffelig was… al had ik het idee dat het bekken meer een serie korte tongzoentjes was geworden. In missionaris dan het rubbertje gevuld… na een minuut of 40. Een beetje wat ik bedoel met de vorige alinea, als ik haar helemaal het tempo had laten bepalen waren we makkelijk binnen het halve uur klaar geweest. Nu nog een kwartiertje liggen smoezen en knuffelen. Leuk meisje, leuke avond.

[/QUOTE]

28. Onderstaande 10 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (18 september 2016),Keffman (13 september 2016),licky luke (13 september 2016),Mr Bluenose (13 september 2016),pret (13 september 2016),Ryuhayabusa (13 september 2016),salitos (13 september 2016),Sjeufke (13 september 2016),Wentelt Eefje (13 september 2016),YYadict (13 september 2016)

Last Online
    17 augustus 2021 @ 20:22
    Discussies
    2
    Thanks
    17

Standaard

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om a.s. vrijdag weer eens naar Sixsense te gaan.
    Ik fantaseer al een tijdje over een drieo
    Denk alleen dat het bij fantaseren blijft, want dat zal wel onbetaalbaar zijn?
    100 euro voor een half uur? En een half uur is eigenlijk te kort, maar goed ik zie wel.

Ik had trouwens nog het berichtje van duif1 gelezen, maar ik ben niet helemaal met hem eens, of het komt dat mij alleen de mooie meisjes opvallen
    Trouwens de laatste keer dat ik daar was (23juni) was er toch een leuke meid, ik had geen geld meer om naar haar toe te gaan, dus ik weet haar naam niet, maar ik hoop dat ik haar vrijdag vindt.

Doei

30. Onderstaande leden hebben ijsbeer1979 bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (15 september 2016)

Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Gisteren Sixcense weer eens aangedaan,ik was er lange tijd niet meer geweest.Denk ongeveer een jaar geleden.
    Wat ik begrepen had van verschillende beren is dat je het de afgelopen tijd wel moest treffen in Sixcense want het kon behoorlijk verkeren daar.
    De parking was goed vol met auto's en het is snikheet midden op de dag.
    De lekker uitziende theke bekijkt mijn A4 vrijkaartje en geeft mij een lockersleutel met badjas en handdoek. Hup naar beneden naar die moderne lockerruimte met het nog modernere keysysteem.
    Snel omgekleed en en rondje gedaan.
    Veel dames bij het zwembad en onder de overkapping/loungeruimte.In de barruimte beneden enkele dames en beren. Ik heb maar eerst de jaccuzzi beneden uitgetest en langs de oriëntaalse ruimte gelopen waar mij de weg word verspert door Bulgaarse Melanie. Op dat moment wimpel ik haar af om wat te gaan eten want dat heb ik nog niet gedaan.
    Ontbijt denk ik net gemist en even later is er een pasta met een sausje met kaas.
    Ook staan er gebakjes en het volstaat voor dit moment.Weer een rondje gedaan met een tweede kennismaking met Melanie van Bulgarije waar ik een goede kamergang mee maak.Helaas nog wat jong en onervaren al doet ze goed haar best en ik denk dat ze kan uitgroeien tot een toppertje.Lees verder bij haar topic.
    Als ik mag vergelijken met YY dan geef mij toch maar YY als is het maar om dat de club indeling mij veel meer bevalt.
    Van de bar meteen naar het terras zonder al dat trappen lopen.De welnessen gaan een beetje gelijk op en wat betreft het eten zal YY dik winnen van SS.
    De line up der dames vind ik zelfs in YY meer gevarieerd omdat het hier grotendeels Roembul dames zijn in ieder geval op deze dag.
    Heb ik het dan niet naar mijn zin gehad dan ? Zeker wel ! Lekker op het terras gezeten met een drankje en genoten van het swimmingpool uitzicht met de bijbehorende dames.Verder een tamme sfeer maar het was ook een snoei hete dag gisteren.
    Ik kom nog wel eens terug hier.
    Laatst gewijzigd door rob45; 15 september 2016 om 23:59

32. Onderstaande 3 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (15 september 2016),Sjeufke (15 september 2016),Wentelt Eefje (15 september 2016)

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Weer een rondje gedaan met een tweede kennismaking met Melanie van Bulgarije waar ik een goede kamergang mee maak.Helaas nog wat jong en onervaren al doet ze goed haar best en ik denk dat
    Wat een cliffhanger Rob45!!!
    wat was je gedachte?? Laat ons niet langer in spanning

ik zal ff wachten met het posten van mijn verslagje over mijn escapades op 9 en 13 september met de waternimf van Sixsens zodat je jouw verslag netjes kan eindigen.
    En Garde

34. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

rob45 (15 september 2016),Sjeufke (15 september 2016)

Last Online
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Nee joh, ik druk per ongeluk op mijn sendknop en pats "weg".
    Even ge-edit natuurlijk om het verhaaltje af te maken.Maar vooruit we maken een er een cliffhanger van 😎.

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Merkwaardig ./.. Bericht is twee keer geplaatst en mijn andere bericht is foetsie..
    Laatst gewijzigd door Eddy_V; 15 september 2016 om 23:54 Reden: dubbel geplaatst?
    En Garde

37. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (15 september 2016)

Last Online
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Merkwaardig ./.. Bericht is twee keer geplaatst en mijn andere bericht is foetsie..
    Haha,het spookt hier een beetje op dit topic.

39. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (16 september 2016)

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer1979 Bekijk bericht
    Ik ben van plan om a.s. vrijdag weer eens naar Sixsense te gaan.
    Ik fantaseer al een tijdje over een drieo
    Denk alleen dat het bij fantaseren blijft, want dat zal wel onbetaalbaar zijn?
    100 euro voor een half uur? En een half uur is eigenlijk te kort, maar goed ik zie wel.
    Normaliter kost een trio je gewoon het dubbele (half)uur tarief, hoewel er dames zijn die er extra geld voor vragen, dus ff vantevoren checken en afspreken.
    In Sixsens zijn er diverse dames die graag een trio doen.
    Er zijn er meer, maar deze dames zijn er meestal wel in voor:
    Dahlia, Carmen, Lydia (misschien wel met haar jongere zusje die sinds kort ook in Sixsens werkt..) of de Bulgaarse dames Vicky, Domenika, Dani en de vaker samenwerkende Stacey en Sibel. Over ervaringen met die twee moet je maar een IM naar Licky Luke sturen, de smerige details willen wij hier niet lezen!

By the way: als je de dames niet kent dan is mijn advies om aan de eerste dame van jouw voorkeur te vragen met wie zij een leuk triootje wil doen met jou. Dan heb je de grootste kans op een geslaagde sessie. Zelf heb ik altijd minstens met één van de twee al eerder ervaring opgedaan (liefst allebei) want een enkele teleurstelling zou anders zomaar een dubbele teleurstelling kunnen worden en dan nog een dure ook.

Een halfuurtje te kort voor een trio? Mwah, valt mee maar een uurtje is natuurlijk nog leuker
    Veel plezier!!
    En Garde

41. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

ijsbeer1979 (18 september 2016),licky luke (17 september 2016),Liefje (16 september 2016),Nedlovefkk (18 september 2016),Sjeufke (16 september 2016)

Last Online
    17 augustus 2021 @ 20:22
    Discussies
    2
    Thanks
    17

Standaard

Bedankt Eddy voor je bericht.

Het dubbele dus 100 euro pp?? voor een half uur begrijp ik dat goed??
    Ja ik was al bang dat het prijzig is begrijpelijk ook.
    200 euro kan ik niet uitgeven helaas moet ik toch nog even door sparen

Zou dat betekenen dat het dan 400 euro zou kosten voor een uur

Maar goed zie het morgen wel denk dat het feest niet door gaat?!

43. Onderstaande leden hebben ijsbeer1979 bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (17 september 2016)

Pagina 8 van 16 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten