Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 70 van 70
    Last Online
    10 januari 2025 @ 18:55
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Ik was afgelopen vrijdag met 2 vrienden naar LR getrokken. Mijn 2 kameraden hadden de club echter al na enkele uren verlaten, waarop ik mij plots alleen aan de bar bevond. Amper 10 minuten nadat mijn kameraden verdwenen waren, kwam Roemeense Casey me gezelschap houden. Casey was 1 van de weinige vrouwen die ik vrijdag al opgemerkt had en die me wel zou kunnen verleiden tot een kamergang. En zo geschiedde ook.

Na een leuk gesprekje aan de bar, verplaatsten we ons op mijn vraag naar een zeteltje waar Casey heel leuk pre-salede: knuffelen, kussen, beetje met Piet spelen… Het duurde niet lang, vooraleer ik Casey een sleutel liet halen.

Op de kamer ontdeed Casey zich onmiddellijk van haar kledij en plots bleek dat deze meid een nog veel mooier lichaam had, dan ik al vermoedde. Casey haar bikini flatteerde haar immers absoluut niet. Haar borsten leken er veel kleiner door dan ze in werkelijkheid zijn.

Ik deed mijn kamerjas uit en bestudeerde Casey ondertussen van kop tot teen. Wat een mooie meid! Roemeense. 22 jaar jong. Lang, bruin haar, heel mooi gezicht. 1,75m groot. Mooi lichaam met een killer kont en een hele mooie B-cup. Piercings kan ik me niet herinneren, tattoo’s wel: Casey heeft een kleine tattoo op een enkel en een grotere tattoo op een onderarm.

Ik legde me naast Casey op bed, waar ik overstelpt werd met lekkere zoenen. Piet wist dit enorm te appreciëren en maakte dat ook al snel duidelijk. Casey merkte dat uiteraard op en begaf zich dan ook naar beneden. Wat volgde was een uitstekende pijpbeurt. Zo lekker, dat ik Casey een tiental minuten haar ding heb laten doen. Een FT zat er weliswaar niet in, dus uiteindelijk heb ik Casey een condoom laten nemen.

Piet werd vakkundig voorzien van een gummie, waarop Casey hem besteeg. Ze bereed me met veel enthousiasme, niet nalatend me regelmatig te zoenen. Ondertussen kon ik ook lekker met haar zalige borsten spelen.

Ik voelde dat een orgasme nabij was, dus ik vroeg Casey om van standje te wisselen. Deze meid moest ik immers ook doggy genomen hebben. Casey ging op handen en knieën zitten en haar kontje lachte me heel verleidelijk toe. Ik ben rustig aan begonnen, en heb het tempo beetje bij beetje opgevoerd. Casey haar poes voelde heel lekker aan en het duurde dan ook niet meer lang, vooraleer ik tot een orgasme kwam.

Voldaan liet ik me op het bed vallen. Nadat Piet proper was gemaakt, hebben we nog even nagepraat en geknuffeld en na exact 29 minuten heb ik de kamer héél tevreden verlaten. Casey haar aftersales zijn btw ook uitstekend: ze is me nog een paar keer (vluchtig) gezelschap komen houden en ik kreeg telkens een paar kusjes.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

2. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (31 augustus 2014)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch Casey 2.0

Naam: Kacey
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
    Leeftijd : 25
    Haarkleur/-lengte : Blonge lange stijle haren
    Lengte dame : 1m75
    Postuur/Kont/Cupmaat : Slank wijf, ze is heel wat kilo’s kwijt / C-cup / nog steeds een lekkere reet
    Tatoeages/Piercings : Nu wel meerdere tattoes waarvan opvallenste op onderarm
    Roken: Ja, veel
    Voordelen: Uitermate knap wijf, helemaal mijn type… Ervaring en service zijn er op vooruit gegaan
    Nadelen: Het is allemaal net niet genoeg om tot de subtop of top te behoren
    Prijs : 50/halfuur en 5€ fooi
    Rapport: op uiterlijk 9/10, op technische vaardigheden 6.8/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 6.8/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? Beetje GFE, beetje PSE, maar niet echt uitgesproken
    Service: TZ, PZC, NMC, beffen

Presales:
    Er komt een rank en slank wijf binnen. Blond, goed uitziend, draagt hippe bril en op hookershoes wel 1m85 lang. Bij gebrek aan SFL-meisjes vangt ze meteen mijn aandacht. Jaja, die ziet er goed uit en die wil ik wel eens neuken… Deze stelling werd dubbel en dik onderlijnd toen ze stoutmoedig een sigaret op stak. Terwijl ik naar haar zat te lonken en te geilen, krijgt ze ook mij in de gaten. Ze springt recht als een loopse hinde en loopt naar me toe alsof we elkaar al jaren kennen. 3 kussen volgen en een gebruikelijk hoe-gaat-het-praatje. Ik liet me niet kennen en speelde dit spel mee, want wat zou me dat kunnen opbrengen. Ze loopt terug van me heen en gaat verder haar sigaret oproken. Ik kijk haar na, zij speelt met mij het spel der verleiding en ik breek verder mijn kop van waar ik deze stoot ken. We blijven visueel contact onder houden en wanneer ze klaar is met roken, komt ze terug naar mij. Ze neemt plaats op de kruk achter mij en begint met haar rug tegen mijn rug te wrijven. Rug tegen rug praten we verder en ik vraag terloops hoe ze ook alweer heette. Ik ben doorgaans goed in het onthouden van gezichten, niet zo goed in het onthouden van namen. Maar aangezien ik die leuke snoet van haar niet kon thuiswijzen, hengelde ik zorgvuldig naar haar naam. Casey, klonk het. Zij kende mijn naam nog wel en wist ook wat mijn seksuele voorkeuren waren. Terwijl we daar stonden tegen elkaar op te rijden, nam ik haar bril af en aanschouwde haar goed alvorens ik mijn tong in haar bek stak. Dit was godverdomme echt wel Casey. Minstens 10 kilo lichter, haar huid bleker en haar haren draagt ze lang en niet meer in die eeuwige carresnit. Nu moet ik toegeven dat qua uiterlijk Casey altijd wel een volbloed SFL wijf geweest is. Mooie rondingen, niet al te grote tieten, kettingrookster, knappe snuit en carre-kapsel (soms blond, soms bruin en zelfs een keertje rood). Maar nu is ze nog steeds een SFL-wijf… De combinatie van iets slanker, maar dan met langere blonde haren en met bleke huid, kon me evenzeer bekoren. En roken doet ze nog steeds! Laat ons stellen dat ze voornamelijk in haar gelaat magerder geworden is en ook met de langere haren komt haar smoelwerk anders tot uiting. Tot zover het uiterlijk… Ook haar attitude is veranderd… Ze lijkt meer volwassen geworden ofwel minder verwaand en arrogant. Vroeger verliep de omgang met elkaar nooit normaal… Het was altijd onder het vriespunt ofwel boven het kookpunt… Nu is ze rustiger en sympathieker. Uiteindelijk kwam de vraag of we naar de kamer gingen… Ik heb ooit iets anders gezworen, maar deze keer zei ik toch volmondig JA !!!

De betaalde tijd:
    Om en bij de 3 of 4 jaren geleden heb ik verschillende keren met haar op de kamer gelegen. Eén keer ging het me moeilijk af omdat ik zo geïntimideerd was door het voor mij perfecte uiterlijk… De keer daarop was het dan weer wel naar behoren en de derde keer draaide het vierkant. En dat was de trend die zich doorzette. Eén of twee keer toch een klik, daarna kwam voor haar de zelfzekerheid en verleende ze minimale service. Al de daaropvolgende keren was het zelfs niet moeilijk om haar te weerstaan of negeren, want haar arrogantie deed haar schoonheid teniet. Maar nu opeens na lange tijd verschijnt ze op een goeie dag voor haar of heeft ze daadwerkelijk haar karakter verbeterd. Het zal me verder worst wezen, want ze had me meteen waar ze me wilde hebben: op de kamer! De nieuwe Casey zette de trend verder in de kamer… Want de blowjob was zodanig lekker dat ik even een zuurstof tekort in mijn hoofd kreeg! OK, meteen op de kamer beginnen met knuffelen en tongen… En daarna als de bliksem naar onder om te pijpen…. Het was inderdaad wel gehaast… Maar vroeger was het dat ook: ofwel te gehaast, oftewel was er geen haast in te krijgen. In tegenstelling tot toen, waren haar pijpkwaliteiten er wel op vooruit gegaan. Ik heb haar lekkere natte kut ook gelikt en onophoudelijk dat zachte lichaam van haar zitten strelen. Het is en blijft een Gods geschenk qua uiterlijk!!! Toen ik over haar rug wreef, had ik het ultieme bewijs dat ze daadwerkelijk Casey was… Nog steeds een handjevol opgedroogde puisten op haar rug. Een klein detail, wat me verder ook niet stoort. Daarna zijn we beginnen neuken; eerst zij op mij (interval rechtop zitten zodoende ik de pracht kon aanschouwen en naar me toe gebogen om een lekker GFE gevoel teweeg te brengen) en daarna ik op haar (lekker door gebeukt). Na 20minuten was ik klaar… Jaja, ook haar techniek heeft ze bijgeschaafd. Erna was ze minder gehaast… Nog wat na kletsen en ze rookte nog een sigaret… Ze ging dus ook niet moeilijk doen dat we 10min langer op de kamer waren gebleven!

Aftersales:
    Op het eerste zicht leek ze toch nog lief en vriendelijk, maar ik kan verder niet oordelen omdat ik nog snel een andere geneukt had en ook omdat ik daarna meteen weer vertrokken was.

Verdere opmerkingen:
    Casey 2.0 is geboren, ofschoon Casey is herboren en ze hebben de duivel uit haar verdreven. Het is en blijft een mega knappe stoot en in 99% van de gevallen loopt de service bij dat soort mokkels niet gelijk met hun uiterlijk. Maar laat me wel stellen dat het deze keer een bovengemiddeld saunaclub-niveau was. De subtop en top van mijn lijst zal ze nooit bereiken, maar zoals ze nu is wil ik zeer zeker nog eens met haar in herhaling vallen… Minstens voor een uur! Zoals ik altijd aangehaald heb, is ze een typische snol voor de optick fuckers onder jullie (niet waar Picasso), maar deze keer durf ik haar toch aanbevelen aan de ijsberen die wat meer verwachten en op z’n minst een degelijke GFE standaard verwachten.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

4. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (13 april 2015),biged (20 november 2015),Sjeufke (20 november 2015),Wentelt Eefje (13 april 2015)

Last Online
    Vandaag @ 15:59
    Discussies
    66
    Thanks
    10.003

Standaard

Casey (7/10)
    Casey is naar mijn bescheiden mening één van optische toppers van LR. Helaas weet ze heel goed te verbergen. Om het op zijn Tarantino's te zeggen: ze is een soort van vrouwelijke versie van 'Clark Kent' als ze haar brilletje op heeft en gekleed gaat in een 13 in een dozijn cocktail jurkje van ESPRIT. Terwijl ze eerder een Roemeense personificatie van Supergirl is. Een saunaclub lijkt geen natuurlijk habitat voor zo'n pracht vrouw. Ze hoort eerder thuis op de eretribune van Bayern Munchen als WAG van één van de sterspelers. Af en toe zie ik haar dan op haar best met of zonder bril in een uber geil outfitje zonder slipje. Een geschikt moment dus om van Casey te kunnen genieten. Toen ik haar aansprak viel het me op hoe vriendelijk ze. Binnen een paar minuten had ik haar armen om mijn nek en kreeg ik een knuffel.
    Op de kamer is ze lief en geduldig. Zoenen doet ze wel maar met mate. Pijpen gaat haar goed af en ook hier neemt ze de tijd voor. Het neuken gaat dan wel gepaard met wat meer GFE. Haar uiterlijk geeft dan wel een extra dimensie aan het verhaal. Na de daad was ze ook super vriendelijk en drukte ze op het hart dat ik haar best vaker mag aanspreken. Al is het maar voor een gesprek.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

6. Onderstaande 2 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

biged (20 november 2015),Nedlovefkk (24 september 2016)

Last Online
    18 september 2024 @ 22:27
    Discussies
    1
    Thanks
    430

Standaard

Sinds een paar dagen in GT onder de naam Elli.

8. Onderstaande 2 leden hebben Wacko66 bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (24 september 2016),Bluebear (24 september 2016)

Last Online
    Vandaag @ 13:33
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Discussies
    55
    Thanks
    12.977

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wacko66 Bekijk bericht
    Sinds een paar dagen in GT onder de naam Elli.
    Ik zei toch wel dat pareltjes om een gegeven moment in de Ere-divisie gaan spelen. Ik ben blij dat ik op de Bananaparty in LR deze topper heb leren kennen en zwaar gepannenkoekt heb. Het is voor mij reden om de vuurdoop bij Golden time te moeten ondergaan. Ja, Bluebear is nog nooit bij Golden time geweest. Ik houdt nl. niet van zeeën van witte jassen. Geef mij maar zeeën van lingerie.
    Bijgaande foto geeft u een fictieve, maar aardige indicatie van wat u kunt verwachten. Een pareltje in de dop. Ze krijgt het druk.

blonde-cute-face-girl-Favim.com-3608513.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

10. Onderstaande 6 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (24 september 2016),gerrit11 (30 september 2016),Nedlovefkk (24 september 2016),pret (24 september 2016),Wacko66 (25 september 2016),Wentelt Eefje (24 september 2016)

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Ik zei toch wel dat pareltjes om een gegeven moment in de Ere-divisie gaan spelen. Ik ben blij dat ik op de Bananaparty in LR deze topper heb leren kennen en zwaar gepannenkoekt heb. Het is voor mij reden om de vuurdoop bij Golden time te moeten ondergaan. Ja, Bluebear is nog nooit bij Golden time geweest. Ik houdt nl. niet van zeeën van witte jassen. Geef mij maar zeeën van lingerie.
    Ik verkies de eredivisie boven alles. Ik ga altijd voor de eerste plaats. De tweede plaats telt niet. Maar met de zeeën van badjassen valt het echt wel mee. Op bepaalde momenten kan het druk zijn. Maar de piekmomenten duren altijd maar eventjes. Je moet gewoon eens naar GT gaan. Je zult er geen spijt van hebben. En als het niet bevalt, dan ben je een ervaring rijker.

12. Onderstaande 2 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (24 september 2016),Teiresas (24 september 2016)

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Shiiiiittttt....... nu is mijn rookmaatje weg uit LR.

14. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (24 september 2016)

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Shiiiiittttt....... nu is mijn rookmaatje weg uit LR.
    Die is zeker en vast wel weer terug als jij gerevalideerd bent en weer als een jong konijntje rond kunt wippen...

16. Onderstaande 2 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (24 september 2016),Bosco (24 september 2016)

Last Online
    18 september 2024 @ 22:27
    Discussies
    1
    Thanks
    430

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Die is zeker en vast wel weer terug als jij gerevalideerd bent en weer als een jong konijntje rond kunt wippen...
    Ze gaf mij een hele goede reden om niet terug te keren naar LR. Maar niks zo veranderlijk als het weer én een DVP.

18. Onderstaande 2 leden hebben Wacko66 bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (25 september 2016),Bluebear (30 september 2016)

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Ze was gister ook aanwezig en deed goede zaken. Ze was dauergebucht. Dus die zal de Eredivisie niet meer zo snel verlaten.

20. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (25 september 2016)

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Vandaag aanwezig.

22. Onderstaande 2 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

bierbeer (25 september 2016),Bluebear (25 september 2016)

Last Online
    23 december 2024 @ 23:22
    Discussies
    14
    Thanks
    89

Standaard

Is Elli nog steeds aanwezig??

Last Online
    10 februari 2024 @ 20:55
    Discussies
    20
    Thanks
    879

Standaard

Dinsdag was ze er...

Sent from my iPhone using Tapatalk

25. Onderstaande 3 leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

bierbeer (30 september 2016),Bluebear (30 september 2016),Clubganger75 (30 september 2016)

Last Online
    1 juli 2020 @ 07:19
    Discussies
    7
    Thanks
    858

Standaard

Daarstraks supersessie met haar gehad!

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Casey is ook weer terug in LR.

28. Onderstaande 2 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (10 april 2017),pascal1 (10 april 2017)

Last Online
    Vandaag @ 13:33
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Discussies
    55
    Thanks
    12.977

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Casey is ook weer terug in LR.
    Lekker ding. Rond de jaarwisseling nog waargenomen in de GT. Ze was op het moment dat ik ze aansprak net klaar met werken. Jammer! Ik heb er toen in de LR een zeer leuke tijd mee gehadt.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

30. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

pascal1 (10 april 2017)

Last Online
    30 juni 2023 @ 19:47
    Discussies
    0
    Thanks
    20

Standaard

terug omdat daniel weg is er zullen er nu wel meer terug komen

32. Onderstaande leden hebben pascal1 bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (10 april 2017)

Last Online
    Vandaag @ 14:06
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

casey is een dame die zo af en toe ook in gt werkt . ik ken haar al een jaar of 4 echter een kamer met deze o zo lieve dame is tm 25 11 2017 uitgebleven

gisteren was het dan zover . casey sprak mijn vriendelijk aan niet opdringerig maar teder en lief. niet gelijk de hand onder de badjas haar tong tegen mijn amandelen. ik heb de boot nog even afgehouden .en haar gezegd je ken me al zo lang en je weet onderhand wel dat ik op de dame afstapt als ik bok heb .

het was zo rond de klok van 18.30. casey stond voor de bar met haar kont naar de gok kast .ik legde mijn o zo kleine hand op haar gespierde bil .en casey duwde haar haar kont tegen mijn opspringend lid :o hast du lust was mijn vraag .ich sagte
    sluisel er was al een wacht tijd van zo 30 minuten . dat mocht de pret niet drukken .
    rond 19 betraden we kamer 26 eeeeeh wat heb ik toch met het getal 26 ik bedoel kamer 16 en het spel des voortplanting kon beginnen casey nestelde zich tussen mijn benen en begon met haar body over mijn heen te glijden al gauw had ik een tong in mijn mond casey dwaalde af naar mijn terstiekels en likte deze delen . haar tong ging ze 35 cm om hoog naar het puntje van mijn eikel . ach laten we het er op houden dat ik een hang zak heb casey draaide zich van 6 uur naar 3 uur tegen de klok in mijn linker hand taste haar kond en ze draaide door naar 12 uur we gingen us terug in de tijd :lol er volgde een 69 wat kan deze dame pijpen geheel zonder handen ik kon het niet laten om mijn tong te gebruiken

casey een volleerde amazone besteeg mijn staan zit staan zit staan zit ze zat op het verkeerde been en corrigeerde dat door een keer door te zitten dan moest ik wel een keer stootten :lol . casey ging verder op het goede been staan zit staan zit . ik vond het wel welletjes en legde casey plat op haar buik het is mijn favoriete standje met de beentjes tegen elkaar . zo voelt een vulva nog nauwer aan . en geeft het mijn de garantie om binnen de 30 minuten mijn nakomelingen te lossen .

casey had geen haast om de kamer te verlaten . we hebben op de kamer veel naar gepraat over de dingen die in het verleden gebeurt zijn in LR en GT een punt wil ik nog even aanhalen mijn uitzetting in LR ruim een jaar geleden de club is het al lang vergeten . maar ik wordt er nog steeds aan herinnerd bij deze case clos

het was een geslaagde sessie

34. Onderstaande 4 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 6 september 2022),Badslippers (27 november 2017),Bluebear (26 november 2017),Bosco (28 november 2017)

Last Online
    5 november 2024 @ 13:30
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

Die geile Sekretärin Look ist wieder da.....
    met vroegpensioen

Last Online
    7 januari 2025 @ 18:27
    Discussies
    22
    Thanks
    114

Standaard

Gisteren liep ze weer parmantig rond te stappen, zag er wel beetje moe uit , en minder enthousiast als we van haar gewend zijn .

Maar zelfde looks , en was weinig in de bar , dus .......

37. Onderstaande leden hebben Prima bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead ( 2 april 2018)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten