Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    Last Online
    6 januari 2025 @ 14:35
    Discussies
    64
    Thanks
    5.132

Standaard Aline (Elina) (Roemeense)

Aline (Elina) (Roemeense)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Zoenen, Beffen, Aftrekken
    Extra info : Pril als DVP maar super potentieel volgens mij. Ze heeft alvast een eerste fan

2. Onderstaande 4 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

firstme ( 6 oktober 2016),goolfy69 (22 oktober 2016),Mr Bluenose ( 5 oktober 2016),Pietjepik ( 5 oktober 2016)

Last Online
    6 januari 2025 @ 14:35
    Discussies
    64
    Thanks
    5.132

Standaard

In het restaurant zag ik een blond kopje dat mijn aandacht trok. Normaal val ik niet op blond maar ik heb het wel voor een Carré coupe.

Wat later in de bar plaatste ik me strategisch om haar even te observeren.
    Ze leek me nieuw en niet zeker van haar stuk. Ze ontweek oogcontact met de beren en een beer die naast haar ging zitten bleek ze te negeren waardoor hij even later afdroop.

Ik hou van de subtiele aanpak en niet een plof naast haar, hoe krijg ik contact?
    Linet ploft zich in dezelfde zetel. Wat zou ik graag tussen beide in zitten, deze 2 door onze lieve heer geschapen mooie wezentjes.
    Linet kijkt me aan en vraagt wat ik van blondje vind. Mijn mondhoeken gaan omhoog en ik geef een thumbs-up.

Als een dartel veulen springt ze in mijn armen. Brede glimlach, vol enthousiasme. Dit had ik niet verwacht. Ze is oprecht blij en ready for duty. Blij verrast kijk ik in haar mooie knikkers en smelt.
    We maken even kennis in goed Engels en staren elkaar verlegen aan. Het blijkt dat Linet fungeert als haar mentor en beschermengel. Wel ze kan in ieder geval de knepen leren van een professional.

Op de kamer duiken we naakt op bed en onmiddellijk focust ze op piemelmans. Nog nooit zo snel aan een blowjob begonnen. Het voelt goed met haar en ik geef aan dat ik geen haast heb en dirigeer haar naast me voor een zoen en knuffelsessie.
    Het is merkelijk nog nieuw voor haar en vermoedelijk ben ik één van haar eerste knuffelberen.
    We zoenen en haar focus gaat weer naar piemelmans. (Ja, ik weet hij is onweerstaanbaar).

Blowjob skills moeten nog een beetje groeien maar het enthousiasme dat ze aan de dag legt is een droom voor elke sessie.
    Wederom geef ik aan niet gehaast te zijn en we knuffelen wat verder. Ik zak af naar haar grotje. Ronduit heerlijk. Moet je zelf maar eens proberen.
    Ze dwingt haarzelf om niet te genieten, maar voel haar soms twijfelen. Wat teasen en haar buik begint te rollen. Even later verliest ze de controle en ik krijg een Roemeense tirade te horen. Ik vraag 'Not good?'. Ze krijgt het rood op de wangen en knikt van wel, de hersenen willen nog even niet en er komt enkel wat Roemeens uit.

Even later bezorgt ze me nog een lekker orgasme, hier was niet veel meer voor nodig.

Ze moet even bekomen en ik zelf ook en vraagt of ze snel een drankje mag gaan halen. Uiteraard knik ik van ja en nog geen 15 seconden later is ze reeds terug.
    We zitten reeds over de 50 minuutjes. Ze kruipt nog even op mijn schoot, we kijken elkaar verlegen aan en verlaten de kamer.
    Op de weg naar boven kruisen we Linet die even polshoogte neemt en vraagt hoe het was, ze antwoordt bun, ik glimlach en corrigeer foarte bine.

Qua aftersales lieve kruisende blikken en enkele goednacht zoenen bij het verlaten van de club.

Herhalingsgevaar : elke dag weer als ik kon.

4. Onderstaande 5 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

Deantje ( 5 oktober 2016),firstme ( 6 oktober 2016),Mr Bluenose ( 5 oktober 2016),Pietjepik ( 5 oktober 2016),sofaking ( 5 oktober 2016)

Last Online
    Gisteren @ 17:59
    Discussies
    43
    Thanks
    2.687

Standaard

Erg mooi meisje. Ik was gisteren ook een uurtje bij haar. Ze zit inderdaad een beetje verlegen en zelfs lichtjes nors af te wachten in de bar. Dankzij de tussenkomst van Nicole toch contact gemaakt. Ze is nu 3 weken in SS en heeft voordien 2 jaar in UK gewerkt.
    Net zoals bij Kwakje begint ze na één minuut aan de blowjob en je krijgt de keuze met of zonder condoom. Niet slecht maar enige lessen bij Christal of Victoria zijn aangewezen. Ze moet ook nog leren wat te doseren anders gaat ze enkel maar halfuurtjes kunnen doen.
    Ze is wel enthousiast en klantgericht, dus alles komt binnenkort wel goed.
    Het neuken is erg goed, dus een herhaling zit er zeker in.

6. Onderstaande 8 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

Deantje ( 5 oktober 2016),Eddy_V ( 5 oktober 2016),firstme ( 6 oktober 2016),Kwakje ( 6 oktober 2016),Mr Bluenose ( 5 oktober 2016),Sjeufke ( 6 oktober 2016),sofaking ( 5 oktober 2016),YYadict ( 5 oktober 2016)

Last Online
    22 februari 2024 @ 08:38
    Discussies
    21
    Thanks
    366

Standaard

2 weken geleden liep er een onschuldige brunette tussen Linet en Nicole, die beide als een soort moederkloek dit kuikentje tussen zich in hielden in de kino. Eline ving mijn blik en er twinkelde ondeugende
    oogjes in haar frisse gezichtje. Even later liep ze verloren in de bar rond en als een havik heb ik het kuikentje op gegrist. Ze bleek onschuldige momenten af te wisselen met ondeugende en duwde mijn nek omlaag
    en gaf aan dat ze wel begreep waar het om ging; een iets te volwassen vent die met een teeny wou stoeien. Yep, een houding die me aanstaat dus de kamer op.

Ze is prettig gezelschap, verwachtingsvolle blikken, super kleine borsten maar staan verdomd goed, gebruik van glijmiddel als nooit tevoren zowat de halve fles erover. Dik tevreden de kamer af en herhalingszucht als een cristalmeth gebruiker.

Zie ik vorige week Linet, die mijn aanbod voor een kamergang afwees vanwege een onbelans in de verhouding cm/€ bij mijn persoon maar ze stelde me aan Eline voor, ik herkende haar niet met het nieuwe kapsel en kleurtje. En dacht aan een communicatie foutje en hobbelde weer verder.

Gisteren loopt dat blondje weer rond, in een chanel outfit, leuk. Maar ze leek verveeld, afwezig en ongeinteresseerd, maar toch af en toe die ondeugende oogjes. Even later aangesproken en de kamer op, blijkt dit toch dat meisje van 2 weken geleden te zijn maar nu in een vamp-uitstraling, totale metamorfose. Ze bleek een kater van hier tot Tokio te hebben van haar feestje maar gaf een goede kamer inzet, respect!

Verbazingwekkend wat voor een steile leercurve de dvp´s hebben, 2 weken geleden een kuiken nu een deadly-teeny vamp. De educatieve adviezen van Linet en Nicole hebben hun uitwerking niet gemist, je ziet Nicole op haar inpraten en Eline dan instemmend knikken of juiste verontwaardigd weg kijken. Een trio met die twee moet wat hebben denk ik, ben zo vrij om me als lesmateriaal voor een practicum aan te bieden.
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

8. Onderstaande 2 leden hebben rolo bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (19 oktober 2016),Kwakje (10 oktober 2016)

Last Online
    4 november 2018 @ 20:33
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350

Standaard

Opgelet: Gisteren liep er ook nog een 2e Alina rond in SixSens. Ik had niet alle details van de eerste recensie hier onthouden uit mijn hoofd, maar wel de naam Alina. Dus toen gisteren ene Alina zich aan mij voorstelde dacht ik dat ik te maken zou hebben met de Alina uit deze recensies. Maar dat bleek achteraf in veel opzichten dus een misvatting. De Alina waarmee ik gisteren gekamerd heb bleek 30 jaar, korte zwarte/bruine haren en liep af en toe met een grote bril op haar neus rond. En het belangrijkste: Service onder de SixSens/Saunaclub standaard. Zal zo een nieuw draadje met recensie van haar aanmaken.

10. Onderstaande 4 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (11 november 2016),Manureva (10 oktober 2016),Mr Bluenose (10 oktober 2016),Sjeufke (10 oktober 2016)

Last Online
    Gisteren @ 17:59
    Discussies
    43
    Thanks
    2.687

Standaard

Na een eerdere vrij positieve sessie 2 weken geleden gisterenavond weer met haar op de kamer beland nadat ze al de hele avond regelmatig was komen teasen.
    Al mijn favorietjes waren ofwel bezet ofwel afwezig. Ook mijn topfavorietje Vicky was de hele avond voor mij onbereikbaar wegens de ene kamer na de andere met een lichte desillusie tot gevolg.
    Niet getreurd en Alina leek mij op dat moment de beste optie. Ze heeft weer een nieuw kapsel met blonde gepermanente krullen, erg mooi.
    Helaas was het deze keer gewoon ondermaats wegens haastwerk en desinteresse, misschien ook omdat ik wegens het late uur had aangegeven dat het bij een halfuurtje zou blijven. Na 20 min terug de kamer af en vond dat eigenlijk niet eens erg.
    HHG: voor mij niet meer maar voor degenen die er wel een klik mee hebben, have fun.
    Het contrast met de prima kamer van ervoor met de nieuwe Roemeense Beatrice kan moeilijk groter zijn. Niet de allermooiste en zelfs een klein beetje mollig, maar met een uitstekende service en inzet. Als ze er volgende week vrijdag nog is, zal.ik een draadje voor haar aanmaken, zeker SS-niveau waardig.
    Echt GFE zoals ik het graag heb.

12. Onderstaande 6 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (22 oktober 2016),Kwakje (22 oktober 2016),Mr Bluenose (23 oktober 2016),Sjeufke (22 oktober 2016),sofaking (22 oktober 2016),YYadict (22 oktober 2016)

Last Online
    4 april 2024 @ 12:24
    Discussies
    5
    Thanks
    68

Standaard

vandaag ook met deze blonde hele mooie meid gekamerd , Helaas erg tegengevallen is wat sommige schrijven hierboven ,vanaf dat ze op de kamer was totdat wij eraf gingen heeft ze 3woorden gezegd ,echt ook desinteresse!!! lag met haar hoofd op haar hand rechtop ,zo van schiet op .Er kon nog geen kreuntje vanaf (al is het maar om mij snel klaar te krijgen .. ik zag dat in de spiegel (kamer 6) en ik kon mij nog niet meer concentreren op haar . toen ik zag dat ze met een on geinterreseerde blik aant kijken was in de spiegel. Helaas dit meisje is BLOEDMOOI ,Maar mooi is niet altijd goed ... tongzoenen ook niet,, heel voorzichtig kusje wel .
    Later gingen nog 2 beren met haar de kamer op ,heb ze erna ook gesproken ,waren precies dezelfde mening aangedaan dan ik , dus het lag gelukkig niet aan mij .
    Nee alina met je channel outfit mooi zwart lang , dit moet je gaan verbeteren ,je diensten spreken zich snel rond hier en in de club . herhalingsgevaar bij 3 mensen (vandaag) nihil ,Jammer voor zo een BlOEDMOOIE MEID .Ik weet het is niet altijd het halleluja ,Maar beetje service voor 50€ mag toch wel ,dan zijn carmen lyn amada petra maya en ik vergeet er nog een paar (allemaal zekerheidjes)

14. Onderstaande 7 leden hebben berend55 bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (11 november 2016),Flyerke (10 november 2016),Kwakje (10 november 2016),Mr Bluenose (11 november 2016),pret (10 november 2016),rolo (11 november 2016),Sjeufke (10 november 2016)

Regels voor berichten