Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16

Discussie: Mickey (Roemeense)

Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard Mickey (Roemeense)

Mickey (Roemeense)
    Leeftijd : 27 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Lichtblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Zoenen, GFE, Massage, Aftrekken
    Extra info : + Lief, aardig, sexy, zacht / - Opletten met tijd

2. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (16 augustus 2018),Mr Bluenose (18 juni 2016),Sjeufke (23 augustus 2018)

Last Online
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Seks met Paris Hilton... Mickey
    Bij deze recensie

Ik was voor de kamer eerst met haar naar de kino geweest waar ze zich ontkleedde. Ze heeft prachtige lekker zachte borsten en mooie tepels waar ik vaak aan zoog. Mickey heeft een lief gezicht, zachte ogen en een goed karakter. Beter dan de echte Paris Hilton vermoed ik. Ik vertelde haar dat ze op haar leek en ze moest er om lachen want blijkbaar hoorde ze dat vaker.

Ze bevestigde me uit Samya te zijn gekomen waar ik ze herkende. Dat ik er met Ines was geweest vond ze ook geweldig. Het voorspel met haar was prima doch Mickey doet geen TZ, dat is jammer anders was de GFE completer geweest. Helemaal slank is ze niet, eerder tussen slank en normaal gebouwd, een zachte meid.

De seks met haar (weer zelfde standje zij bovenaan) was vlotter dan in mijn eerste sessie met Carmen 2 eerder en dat niet verwonderlijk: Mickey is een type waar ik vroeger gemakkelijk verliefd op zou zijn geworden vanwege haar uiterlijk. We wisselden nog en ging ik bovenaan. Ik zweette echter weer te veel in die benauwde ruimte en wou snel dat zij weer on top ging, wilde niet dat ze daar last van had. We wisselden ook van richting op het bed, de belichting in de kamer is ietswat te donker en ik wou meer van haar zien dan schaduw. Kan dit eigenlijk bijgesteld? Het is iets wat in Samya en YY wel kan. Ik zag haar beter en het ging vlotter en ik kwam snel klaar. Na het orgasme streelde ik ze nog. Haar borsten, tepels, haar mooie blonde haar en keek misschien iets te diep in haar ogen dan goed was.

Een minpunt echter: ze dacht dat we een uur samen waren. Weer dat verhaal. Deze keer dacht ze dat de tijd in de kino ook moest worden meegerekend 'want dat is zo in Samya'. Nu heb ik in Samya nooit presales gehad in de kino, was er eenmaal binnen gegaan. Wie kan het bevestigen of ontkrachten dat presales in de kino meetelt als kamertijd, zowel in SS als in Samya? Ik heb haar gezegd dat de tijd pas in gaat als we in de kamer zijn en het dus bij een half uur blijft. Wist ze blijkbaar niet. Of ze deed alsof ze het niet wist. Soit, opgeruimd en naar beneden gegaan. Ik overhandigde haar 50€ en weg was ze. Nu heb ik toch de illusie gehad met 'Paris Hilton' te hebben gesekst

Ook bij deze meid: let op met de tijd.

Score: ***1/2

Ter afsluiting uiteraard...d'echte:

Laatst gewijzigd door VAZKOR; 17 juni 2016 om 00:04
    De zwarte wolf

4. Onderstaande 6 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (17 juni 2016),licky luke (16 juni 2016),Mr Bluenose (18 juni 2016),pret (17 juni 2016),Sjeufke (23 augustus 2018),sofaking (15 juli 2016)

Last Online
    6 januari 2025 @ 14:35
    Discussies
    64
    Thanks
    5.132

Standaard

Aan de bar zat een blondje met deftige boezem. Ze lonkte wat en kwam eens buurten. Mijn eerste reactie was toch maar van niet,
    maar Mickey liet niet af en ze graaide al wat onder mijn badmantel, haar kontje voelde lekker aan. Mijn partner in crime liet me in de steek en zocht het gezelschap van Christel op de snoodaard, maar het is'm vergeven.
    Ondertussen toch iets te fel in de ogen van Mickey gekeken en de battle verloren. We verhuisden dan maar naar een sofa.
    Hier nog een verdere kennismaking en dan kwam uiteraard de sleutelvraag.

Op de kamer ontdaan van de resterende kledingstukken. Mickey heeft nog een strak velleke, enkel aan het buikje mag wat gewerkt worden.
    Na een korte zoensessie werdt er over gegaan op een prima blowjob. Lucien had er zin in en stond strak gespannen. Zo een blond kopje over je paal zien gaan is toch wel prettig
    en ondertussen lekker met de borsten spelen. Even aan dat kontje voelen en zien waar dat poesje zat, ze opende haar benen wat zodat ik er beter bij kon en had goed zicht in de spiegel.
    Blowjob miste zijn effect niet en had wat afleiding nodig of het was al snel gedaan. Heb haar dan in 69 gedirgeerd om op zoek te gaan naar dat zilte sapje. Werd dan ook al snel gevonden.

De tijd was reeds wat verder gevorderd en de vraag voor een uurtje kwam, maar aangegeven om maar af te ronden binnen het halfuurtje.
    Mickey stak een tandje bij en ik liet me gaan.
    Cowgirl was onze volgende actie en even later in missio afgemaakt.

Goede sessie en vriendelijke dame maar was geen 100% klik dus kans op herhaling niet zo groot.

6. Onderstaande 7 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (18 juli 2016),le_belge (15 juli 2016),licky luke (15 juli 2016),Mr Bluenose (14 mei 2017),Sjeufke (23 augustus 2018),sofaking (15 juli 2016),VAZKOR (15 juli 2016)

Last Online
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Mickey
    1 Okt. 2016
    Met deze recensie

Bijzonder:

Ze zag er nog mooier dan ik me herinnerde van de vorige keer, ze had haar prachtige blonde haar wat losjes en stijlvol ineen gestrengeld, zag er lekker sexy uit. Herinner me nu beter haar groenbruine ogen waar ik lang in keek terwijl we kusten, streelden, ik haar lange prachtige haar voorzichtig beroerde want wilde dat niet verkloten.

Presales:

Ik werd tot de dans verleid door een dame toen Mickey me plots bij de hand nam om in de buurt van de danspaal te vragen waar ik verdomme zat al die tijd. Eerlijk gezegd dat ik in andere clubs gezeten heb. Lichtjes boze reactie. Natuurlijk dit is een geile sloeber die overal komt. Erg snel besloten om tot een kamer over te gaan ondanks dat ik haar niet op de planning had en had er niet meteen een goed gevoel bij....

Sessie:

...ten onrechte. Ze respecteerde m'n wensen, ze respecteerde de tijd, we vreeën, speelden, kusten en sexten. Ze heeft een heel mooi snoetje, die Mickey die ik Paris Hilton ga blijven noemen en acteren kan ze erg goed. Het was niet de meest gevarieerde goede seks geweest maar ze wist me geiler te maken dan ik al was. Klaar komen kostte me meer moeite deze keer want de vermoeidheid speelde me al parten. De druk bleef er wel op staan ergens want al dacht ik dat ze m'n laatste was, er volgde later nog eentje.

Kamer:

Ook deze keer was het een kamer beneden, ik zette de muziek af, stoort me immer: de bar èn nog eens in de kamer? No way!

Afsluiten:

Ze vroeg of ik tevreden was en zij dat ik super tevreden was. Zo'n schatje: 50€ aan de lockers, kusje en ook deze tijd met Mickey was veel te snel voorbij.

Score: ****
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 6 oktober 2016 om 22:34
    De zwarte wolf

8. Onderstaande 7 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Deantje ( 8 oktober 2016),firstme ( 7 oktober 2016),Kwakje ( 7 oktober 2016),Mr Bluenose (14 mei 2017),Ryuhayabusa ( 6 oktober 2016),Sjeufke ( 7 oktober 2016),sofaking ( 7 oktober 2016)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Ik had enkele jaren geleden een kamer aan Mickey beloofd en ik probeer altijd goed te beloven. Mickey is zoals beschreven door Vazkor en ze heeft zeker dat Parijs Hilton naar haar kijkt. Ik ging naar de kamer zonder echte verwachtingen (zoals ik met een eerste kamer met een meisje), maar ik was aangenaam verrast. Goede kussen en een mooie stevige blowjob en Mickey heeft echt een mooie set B-borsten (maat bevestigd met de hand en mondelinge bevestiging van Mickey)! 69 was goed en ze was zeer responsief. Ze leek erg blij om al mijn wensen tegemoet te komen en het was een heel leuke sessie voor mij en een die ik in de toekomst zal herhalen.

I had promised a room to Mickey a few visits ago and I always try to make good on a promise. Mickey is as described by Vazkor and she certainly has that Paris Hilton look about her. I went into the room with no real expectations (as I do with any first room with a girl) but I was pleasantly surprised. Good kissing and a nice firm blowjob and Mickey really does have a nice set of 'B' Breasts (size confirmed by hand and verbal confirmation from Mickey)! 69 was good and she was very responsive. She seemed very happy to accommodate all of my wishes and it was a very enjoyable session for me and one that I will repeat in the future.

10. Onderstaande 5 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (10 juni 2017),Kwakje (10 juni 2017),licky luke (10 juni 2017),Ryuhayabusa ( 9 juni 2017),Sjeufke (10 juni 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Ik had eerder Mickey gehad en het was heel goed geweest. Ik had haar een herhaling beloofd, maar kon het niet goed maken voor haar vakantie, dus ik dacht dat het vandaag de dag zou zijn. Uit naar de kamer kwamen we na een praatje in de bar over een drankje en Mickey was enthousiast om haar vers geschoren pootjes en kutjes te inspecteren en ik moet zeggen dat ze een goede job gedaan had, beide waren erg glad aan de hand! Frans Kissing was goed en ik besloot dat voor de BJ dat ik haar vers geschoren doos zou geven mijn volle aandacht voor 30 minuten of zo. Mickey leek echt van het proces te genieten (ik weet dat ik dat gedaan heb) en de aanwijzingen die ik van haar heb gekregen, maakte me van mening dat Gel niet op dit moment nodig zou zijn en dat was zeker niet. Haar BJ was weer technisch zeer goed en ik heb het erg gelukt. Seks in 3 posities gevolgd en opnieuw was dit heel erg naar mijn zin en het resulteerde in een zeer mooie klimaks voor mij. Mickey is een mooi, ervaren meisje met een goede en niet te opdringerige houding en ik zal zeker in de toekomst herhalen.

I had roomed with Mickey previously and it had been very good. I had promised her a repeat but was unable to make good on this prior to her holiday so I thought that today would be the day. Off to the room we popped after a chat at the bar over a drink and Mickey was keen for me to inspect her freshly shaved legs and pussy and I must say that she had done a very good job as both were very smooth to the touch! French Kissing was good and I decided that prior to the BJ that I was going to give her freshly shaved box my full attention for 30 minutes or so. Mickey seemed to really enjoy the process (I know I did) and the indications that I got from her made me believe that Gel would not be required on this occasion and it certainly was not. Her BJ was again technically very good and I enjoyed it very much. Sex in 3 positions followed and again this was very much to my liking and it resulted in a very nice climax for me. Mickey is a nice, experienced girl with a good and not too pushy attitude and I will certainly repeat in the future.

12. Onderstaande 6 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Deantje ( 5 september 2017),forgetskinnyletsgetfatty (23 augustus 2017),jansenroy (23 augustus 2017),Kwakje (23 augustus 2017),Sjeufke (23 augustus 2017),waterrat (24 augustus 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Een beetje later in de bar zat ik bij Mickey en de praat kreeg me een trio met haar en Aida. Ik heb albei deze meiden individueel gereserveerd en de kamers waren redelijk goed. Mickey heette Aida naar ons toe en ze had een mooie sexy lange jurk aan en ze deed me een mooie dans voor mij, die mijn gezicht dicht in haar kutje stopt Dit heeft me op de deal verkocht en het was niet lang voordat Mickey naar boven ging om de sleutel te krijgen, waardoor ik Aida achterliet die mijn aandacht had. In de kamer hebben de meisjes een echt nummer op me gezet met beide van elkaar afwisselend en gaf me een fantastische BJ terwijl de ander me kustte of op mijn gezicht zat! Hemel! Mickey was daar eerst en snel zei Aida dat het haar beurt was, maar Mickey zei dat ze moest wachten, want ze was dichtbij het afronden! Ik was ook gelukkig en laat de meisjes het uit elkaar uitdelen! Aida was het volgende en ik moet zeggen dat haar kutje ook zeer responsief was. Snel genoeg was het tijd voor ons om op te bergen en ik had veel plezier om het te laten draaien om beide meiden in te vuren! Een heel mooie sessie inderdaad en Aida en Mickey werken goed samen en het is zeker een die ik graag zou willen herhalen met twee ervaren professionals die weten hoe een sessie maximaliseren om de volledige tevredenheid te waarborgen!

Sitting in the bar a bit later I was joined by Mickey and the talk got to me having a trio with her and Aida. I have roomed with both of these girls individually and the rooms were pretty good. Mickey called Aida over to us and she had a nice sexy long dress on and she did a very nice dance for me pressing my face close into her pussy (which smelt lovely) and ass. This sold me on the deal and it was not long before Mickey was heading upstairs to get the key, leaving me with Aida who was keeping my attention by moving sexily for me. In the room the girls did a real number on me with both of them alternating and giving me a fantastic BJ whilst the other kissed me or sat on my face! Heaven! Mickey was up there first and soon Aida said it was her turn but Mickey told her to wait a bit longer as she was near to finishing! I was happy either way as it is all win win and let the girls sort it out between themselves! Aida was next up and I have to say that her pussy was also very responsive. Soon enough it was time for us to mount up and I had great fun taking it in turns to fire in to both girls! A very nice session indeed and Aida and Mickey clearly work well together and it is certainly one that I would be keen to repeat with two experienced professionals who know how to maximise a session to ensure total satisfaction!

14. Onderstaande 6 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (14 september 2017),Deantje (16 september 2017),forgetskinnyletsgetfatty (16 september 2017),Manureva (14 september 2017),Ryuhayabusa (15 september 2017),Sjeufke (14 september 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

De enige beschikbare kamer was 19 dus we gingen. Mickey was 3 weken op vakantie geweest zonder neuken, zei ze, dus dat was behoorlijk geil. Na een lange periode van kussen ging ik naar beneden om haar tiramasu te proeven en zoals altijd raakte ze er erg in en natuurlijk nat. Na ongeveer 30 minuten hiervan moest ze een beetje opschonen voordat ze me een snelle blowjob gaf om me af te stemmen op het hoofdevenement. Toen we er eenmaal helemaal klaar voor waren, bereikten we het in missionaris en opnieuw zorgde Mickey voor een geweldige ervaring in deze positie. Een heel mooi einde van een lange dag en een die ik uiteraard zal herhalen. Schade 100 Euro.

__________________________________________________ __________________________________________________ _______________________________________

The only room available was 19 so down we went. Mickey had been on holiday for 3 weeks with no fucking she said so was quite horny. After a prolonged bout of kissing I went down to taste her tiramasu and as always she got very into it and of course wet. After about 30 minutes of this she had to clean up a bit before proceeding to give me a quick blowjob just to tune me up for the main event. Once fully ready we got to it in missionary and again Mickey provided a great experience in this position. A very nice end to a long day and one that of course I will repeat. Damage 100 Euro.

16. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Hooker lover1 (16 augustus 2018),Sjeufke (14 augustus 2018),sofaking (14 augustus 2018)

Last Online
    10 januari 2025 @ 18:19
    Discussies
    6
    Thanks
    626

Standaard

hallo heren was haar ze eerst niet anna en nu Mickey want er is was een anna die de bijnaam mickey en dat ze nu Micky heet en ze is 31maart jarige dit jaar is ze 29 jaar geworden

Last Online
    4 januari 2025 @ 14:48
    Discussies
    0
    Thanks
    16

Standaard

Ik weet alleen dat mickey veel optrekt met roemeense anna (een keer trio gedaan met beiden) die een paar jaar jonger is dan haar (23-24). Anna is nu op vakantie. Mickey zelf is inderdaad 29 naar haar zeggen

19. Onderstaande leden hebben Hans Worst bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (24 augustus 2018)

Last Online
    15 oktober 2024 @ 20:01
    Discussies
    7
    Thanks
    30

Standaard

Voor de beren die niet wachten kunnen tot SS weer open is. Ze adverteerd nu op 6relax onder de naam Myky Hot
    http://www.6relax.de/club/name/myky_...m_a/club_29808

21. Onderstaande 2 leden hebben Frank-de bedankt voor deze bijdrage:

pret (22 oktober 2020),The Turbanator (22 oktober 2020)

Last Online
    Gisteren @ 03:09
    Discussies
    0
    Thanks
    105

23. Onderstaande 2 leden hebben blof bedankt voor deze bijdrage:

Frank-de (22 oktober 2020),pret (22 oktober 2020)

Last Online
    15 oktober 2024 @ 20:01
    Discussies
    7
    Thanks
    30

Standaard

Ze geeft als standplaats Roermond. Zou me niet verbazen als ze actief is op de Wallen in Maasbracht. Daar zijn ook enkele andere Roemeense vanuit Ss neergestreken. Opmerkelijk zijn de diensten die ze volgens kinky aanbiedt. Aan fisten bij haar en rimmen bij de klant deed ze in Ss niet. Ik heb wel vaker geconstateerd dat dvp's met bepaalde diensten louter adverteren om klanten te lokken.

25. Onderstaande leden hebben Frank-de bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (23 oktober 2020)

Last Online
    4 januari 2025 @ 14:48
    Discussies
    0
    Thanks
    16

Standaard

Niet bij de wallen, wel daar in de straat.
    Weet niet of ze wil dat ik de specifieke toko noem

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    626

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans Worst Bekijk bericht
    Niet bij de wallen, wel daar in de straat.
    Weet niet of ze wil dat ik de specifieke toko noem
    Ik hoorde vande week bij ze in Aken zit lig
    Maar ze is nat als het weer het regen of de zon schijnt

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    626

Standaard