Pagina 44 van 89 EersteEerste ... 3440414243444546474854 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.076 t/m 1.100 van 2215

Discussie: Heaven7, Algemeen

Last Online
    7 januari 2025 @ 02:56
    Discussies
    14
    Thanks
    2.861

Standaard

Bij deze meld ik me

Helaas zitten Larrissa en de theke Alina nu in Love Munster.

See ya Smouse

2. Onderstaande 4 leden hebben Smouse bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (28 oktober 2016),Firehawk (28 oktober 2016),Mr Bluenose (28 oktober 2016),pret (28 oktober 2016)

Last Online
    Vandaag @ 19:42
    Discussies
    318
    Thanks
    18.664

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smouse Bekijk bericht
    Bij deze meld ik me

See ya Smouse
    Net te laat. Firehawk was je voor via pm

4. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (28 oktober 2016)

Last Online
    6 november 2024 @ 21:49
    Discussies
    4
    Thanks
    860

Standaard

Bij deze meld ik me

See ya Smouse
    Zo te zien aan de foto´s heeft "theke" Alina hier meer werkzaamheden dan klanten ontvangen en koffie inschenken...

6. Onderstaande 2 leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 2 november 2016),pret (28 oktober 2016)

Last Online
    Vandaag @ 11:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Bij deze meld ik me

See ya Smouse
    OK Smouse vrijkaart komt er aan. Die pret heeft helemaal geen kansspelvergunning aangevraagd net als Heaven7
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

8. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 2 november 2016),pret (28 oktober 2016),Smouse (28 oktober 2016)

Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Volgens mij las ik ergens dat die Vera ook weg is uit H7.
    Hebben ze net een maand terug van die filmpjes gemaakt van die 2 meiden en nu zijn ze weg.
    Maar goed dat is het risico van de club.

@Smouse
    Sorry

10. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 2 november 2016),Smouse (28 oktober 2016)

Last Online
    Discussies
    318
    Thanks
    18.664

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cat Bekijk bericht
    Zo te zien aan de foto´s heeft "theke" Alina hier meer werkzaamheden dan klanten ontvangen en koffie inschenken...
    Geilde op haar toen ze nog als theke werkte in H7. Eindelijk de kans om van haar te kunnen genieten.

12. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

Cat (28 oktober 2016),fg22 ( 2 november 2016)

Last Online
    6 november 2024 @ 21:49
    Discussies
    4
    Thanks
    860

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Geilde op haar toen ze nog als theke werkte in H7. Eindelijk de kans om van haar te kunnen genieten.
    Ik geil op alle thekes (behalve Roger in VG dan) en bardames, puur alleen omdat ze onbereikbaar zijn. Geniet er van...

14. Onderstaande 2 leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 2 november 2016),pret (28 oktober 2016)

Last Online
    Discussies
    318
    Thanks
    18.664

Standaard

Ik geil op alle thekes (behalve Roger in VG dan) en bardames, puur alleen omdat ze onbereikbaar zijn. Geniet er van...
    Volgens mij hebben bijna alle beren dit probleem.

16. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

Cat (28 oktober 2016),fg22 ( 2 november 2016)

Last Online
    9 januari 2025 @ 00:00
    Discussies
    29
    Thanks
    1.216

Standaard

Mja, als je al wat langer meeloopt, dan heb je ze een paar jaar voor ze als theke rondlopen wel gehad. De meeste thekedames zijn namelijk ex-hoeren. Dat wetende, is een theke ook wel te 'regelen'. Doe gewoon een leuk bod. Ze hebben vroeger niks anders gedaan dan voor geld neuken, tegen het juiste bedrag gaan ze zo weer gestrekt en met de benen wijd.

18. Onderstaande 2 leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    7 januari 2025 @ 02:56
    Discussies
    14
    Thanks
    2.861

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Volgens mij las ik ergens dat die Vera ook weg is uit H7.
    Hebben ze net een maand terug van die filmpjes gemaakt van die 2 meiden en nu zijn ze weg.
    Maar goed dat is het risico van de club.

@Smouse
    Sorry

Vera is aan het clubhoppen was afgelopen woensdag samen met Denisa in Happy Garden.

@ Firehawk geen problem Willem2 is gewoon de beste administrator, kan volgens mij gedachten lezen
    (Weet precies in welke club ik, op dit moment, het liefst wil zijn.)

Waneer zullen we gaan?

20. Onderstaande 2 leden hebben Smouse bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 2 november 2016),Firehawk (28 oktober 2016)

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Ik ben er morgen, wie weet zien we elkaar.

22. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 2 november 2016)

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Vera is aan het clubhoppen was afgelopen woensdag samen met Denisa in Happy Garden.

@ Firehawk geen problem Willem2 is gewoon de beste administrator, kan volgens mij gedachten lezen
    (Weet precies in welke club ik, op dit moment, het liefst wil zijn.)

Waneer zullen we gaan?
    Denise is vandaag en morgen ook in phg
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

24. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

nou na een korte nacht
    Met blueeyes en Firehawk in H7 beland
    Het is heel rustig hier
    Een 15 vrouwen
    En een stuk of 6 beren
    Er is wel wat meer sfeer als vorige week
    De bar is veranderd je kunt nu zelf je frisdrank of koffie pakken, dat is wel een pluspunt
    2 nieuwe vrouwen aanwezig
    1 zit voor de eerste keer in het vak, en een mooie meid om te zien
    Ik ga ze zometeen uitproberen
    De wodka vloeit weer rijkelijk
    Eten is bbq worsten met pommes
    Victoria heeft de bokkepruik weer op, maar dat is niets nieuws

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

26. Onderstaande 5 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

bertje600 (29 oktober 2016),fg22 ( 2 november 2016),Sjeufke (30 oktober 2016),Smouse (29 oktober 2016),Wentelt Eefje (30 oktober 2016)

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Gisteren gezellig dagje H7 gehad. Net na 15:00 gearriveerd.
    Kaartje van Pret ingeleverd en het feest kon beginnen. Blueeyes en Piet Plezier waren ook net aanwezig.

Ik schat dat de verhouding in de middag gelijk lag. 15 vrouwen, 15 mannen. Later werden het steeds minder mannen en het vrouwen aantal bleef hetzelfde.
    Voornamelijk nu bekende gezichten voor mij, op een paar nieuwe na. Een Lori 20 jaar uit Roemenië, was haar 1e dag gisteren in een saunaclub. Voorheen in Italië gewerkt. Piet had zijn zinnen op haar gezet dus hij kan er meer over vertellen.
    Verder een gesprekje gehad met een slank blond Roemeentje. Naam ben ik vergeten maar ze werkte pas 4 dagen in H7. Op zich leuk meisje, slank, strak, 18 jaar. Maar vond haar gezicht wat minder, veel acne en niet zo’n hele beste tanden. Piet zei nog dat ik mij niet zo moest aanstellen maar ik kon mij er niet overheen zetten. :D
    Verder waren er nog 2 meiden die ik voorheen in Babylon heb gezien.

Verder wat al vertelt is, is dat ze bij de bar de frisdrank en koffieautomaat op de bar gezet hebben zodat je het nu zelf kunt pakken. Dit is ook een stuk beter, want eerst moest je of een meid vragen of naar voor gaan om de theke te halen.
    Eten was niet om over naar huis te schrijven. Worst met friet. Dit keer stond er wel mayo, ketchup of mosterd bij. Ik zag het liggen en ook snel een bord gepakt. Maar goed ook. Er is niks meer bijgekomen gedurende de dag. Blueeyes was te laat en heeft maar zo’n worst op een droge boterham gegooid. Later was er helemaal niks meer, dus toen ik thuis kwam ben ik eerst maar gaan eten want had best honger. Maar goed het is al vaker gezegd. Maar een beetje voedsel tussendoor hoeft toch niet te duur te zijn. Als ze in de avond nog een keer een portie bitterballen of zo daar neer leggen dan is er in ieder geval iets te eten.

De sfeer zoals gewoonlijk was gemoedelijk. De meiden zijn geen jagers, al proberen ze natuurlijk af en toe wel wat, maar het wordt niet gepusht.
    Later op de dag werd de wodka kaart ingeleverd, dus Piet weer in zijn nopjes. Dit keer hadden de meiden ook dorst waardoor Piet het benauwd kreeg dat er niks meer overbleef voor hem.

De mooiste meid die er die dag rondliep en misschien ook wel de mooiste die momenteel daar werkt, al is dat persoonlijk. Is Sabina vind ik. Al moet ik zeggen dat ze mij eerst nooit is opgevallen en schijnbaar er al 2 maanden werkt. Zij had mij wel vaker gezien. Maar nu viel zij mij dus op en ik zag haar wel zitten. Eerst wilde ze niet eens, omdat ik altijd bij iemand anders zit. En ze was sowieso op een klant aan het wachten. Dit was ook zo.
    Later was ze dus klaar en werd door Piet mijn kant opgestuurd. Echt een mooie meid, slank, naturel, mooie lach. Praten kun je ook leuk met haar, ze praat goed Engels. Na een tijd gekletst te hebben en met haar meegegaan naar buiten om haar te laten roken. De kamer opgezocht.
    Had van te voren gevraagd of ze deed tongen en dat deed ze. Maar heb geen voorproefje gekregen alleen wat zoenen.
    Maar ik had er vertrouwen in en dat kwam ook uit. Het laken werd op bed gelegd. Meestal gaan de meiden zich dan opfrissen. Maar werd hier direct door haar gepakt en het tongzoenen was een feit.
    Ze is er zeker niet vies van en de hele sessie hebben we wel getongt, heerlijk doet ze dat. Langs het bed elkaar staan opgeilen en uitkleden en zij maar tongen en aan mijn lul trekken. Uiteindelijk op bed beland en daar lekker verder. Met pijpen draaide ze zich zo dat ik lekker aan haar poesje en kontje kon zitten. Door pijpen kom ik zo goed als bijna nooit klaar. Maar ik moest haar op een gegeven moment snel van mij af duwen anders was het te laat. Dit heeft alleen Susi uit Babylon voor elkaar gekregen maar nu dus ook Sabina.
    Even rustig aan gedaan en ze begon te pussysliden, heerlijk. Condoom werd er een ruk om heen gedaan wat spuug op de poes en ze ging op mij zitten. Ze doet lekker actief mee en werkt hard. Haar daarna in missio genomen waar ik haar lekker kon tongen. Ze was helemaal doorweekt ze zweette als een otter, toch zei ze dat ze er goed aan was.
    Zonder iets te zeggen zette ze zich al in doggy neer. Ze stootte haar kontje lekker mee en het ketste behoorlijk. Dit alles werd mij te veel en mijn lading van de hele week vloog eruit.
    Ik was voldaan en kon zo een dutje gaan doen als ik wou. You kill me, zei ze nog lachend. Beetje opgefrist en naar onderen gegaan. Toch een koopje dat je voor €40 zo’n mooie meid kunt hebben en nog super service ook. Ik denk dat ik hier toch nog wel eens mee op herhaling ga. :D

Na even lekker gedoucht te hebben, relaxen op de banken. De dames werden vandaag verwend, ze kregen al een keer tequila van de zaak en later ook nog champagne. Ook al was er voor de meiden niet veel te doen, ze hadden er wel plezier in.
    Nog een beetje met de meiden geouwehoerd en met sluitingstijd vertrokken. Voor mij weer een geslaagd dagje.

En natuurlijk Pret bedankt voor de vrijkaart.

28. Onderstaande 11 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 2 november 2016),firstme (31 oktober 2016),Interact (30 oktober 2016),Kwakje (31 oktober 2016),Manureva (31 oktober 2016),Mr Bluenose (31 oktober 2016),Piet Plezier (31 oktober 2016),pret (30 oktober 2016),Ryuhayabusa ( 4 november 2016),Smouse (30 oktober 2016),Wentelt Eefje (31 oktober 2016)

Last Online
    5 november 2024 @ 13:30
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

Is het weer afgeschaft dat je voor een bepaalde tijd sowieso voor Nop binnen kunt in H7?
    met vroegpensioen

30. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 2 november 2016)

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Nee alleen verschoven. De hele week kun je van 10;00 tot 12;00 gratis naar binnen.

32. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 2 november 2016)

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard Criss cross in NRW 3

Zondag niet echt een plan de campagne, dus maar even gaan kijken in Heaven 7. Uiteindelijk tot een uur of vijf gebleven, voornamelijk omdat in enkele andere clubs dames afwezig bleken te zijn. De weg van de rotonde naar de club werd geaslfalteerd dus je moest maar ergens een parkeerplekje regelen. Grappig genoeg was het tamelijk druk met klanten, terwijl de theke al op een rustig dagje had gerekend door de bereikbaarheid. Zo tegen twaalven meer dan 30 gasten ten opzichte van 13 dames (en nog een handvol niet werkende dames gespot).

Faciliteiten alleen buiten en op de beganegrond (kapper a 12 euro), boven wordt er verbouwd of zo. Eten in de ochtend ok met lekkere warm broodjes, wat basis beleg en roerei... voor gratis he. Later zal er nog wat zijn geweest, maar daar heb ik weinig van meegkregen: een bak met soep en een leeg bord waar kennelijk pizza op had gelegen. Een dame (die hele dunne) was jarig en er was taart en champgane... maar achter de coulissen dus.

Line up was niet bijzonder goed en toch duidelijk een stukkie minder dan in Lulo (wel ook hier 3 choco's). Openbare actie beperkte zich ook tot vooral wat kusjes en ik heb een enkel pijpbeurtjes gezien. Buiten een paar dames die ik wel vaker in H7 heb gezien, nog enkele andere bekende gezichten uit Lulo, Neby, Villa Venus en Bianca die natuurlijk zowat overal heeft gezeten (maar vooral bekend is uit Babylon). Twee, misschien drie kameropties.

De eerste ronde ging aan Carina, die ik wel eens had gezien in Neby. Praatje was vriendelijk, kusjes terughouden en tongzoenen werden beloofd voor de kamer. Op de kamer tamelijk passief, maar het tongzoenen is best ok. Oraal ook sterk en een beetje met haar poesje spelen mag, maar niet vingeren. Neuken was behoorlijk stevig en met het tongzoenen erbij best een leuk totaalplaatje. Geen topper, maar leuk voor een keertje.

Het populairste meisje was Sabina, en met reden. Leuk smoeltje - dat me erg aan een bepaald dansroemeentje deed denken - en het lijf is best aardig (al zijn er strakkere lijfjes te vinden). Sinds de ochtend haast non stop onderweg tussen kamer, washok, roken en zo verder. Toevallig stond ik een keertje op juiste plek en kwam ze om mijn nek hangen (het was waarschijnlijk wel duidelijk dat ik mogelijk interesse zou hebben). Als nummer 7 of 8 van de dag dus met haar mee... en dat viel me helemaal niet tegen. Vooral een erg leuk en grappig meisje dat koddig Engels spreekt met enig Roemeens accent, maar een Brits vocabulaire; kwam ik pas na bijna een uur achter want daarvoor sprak ze me voornamellijk in het Roemeens toe. Tongzoenen was nat en zacht, maar niet zoals de echte toppers... wel veel en een kliederboel. Overige standaard diensten in orde met zowel pijpen als neuken "in orde"; buiten de lijntjes buitengewoon leuk en ook skillfull. Vingeren vrolijk ontvangen, droogneuken in meerdere standjes en vooral erg fijn pussysliden (met dank aan durex verwarmende gel). Goed uurtje, dat me snel weer zou kunnen verleiden van het "happy hour" gebruik te maken. Nog een grappige bijkomstigheid: dit was dit weekend de 3e 20 jarige die ik op de kamer had die meldde bijna 21 te worden.... allemaal schorpioenen.
    Laatst gewijzigd door vrije jongen; 1 november 2016 om 22:57

34. Onderstaande 13 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 2 november 2016),ButtinSky ( 4 november 2016),fg22 ( 2 november 2016),Firehawk ( 2 november 2016),Klatergoud ( 2 november 2016),Kwakje ( 2 november 2016),licky luke ( 2 november 2016),Mr Bluenose ( 3 november 2016),noglangnietuitgewandeld ( 2 november 2016),Piet Plezier ( 1 november 2016),Sjeufke ( 2 november 2016),Wentelt Eefje ( 2 november 2016),wooley ( 2 november 2016)

Last Online
    6 januari 2025 @ 20:39
    Discussies
    23
    Thanks
    685

Standaard

IK heb een gratis toegangskaart in het gewinnspiel gewonnen, maar weet nu al dat ik geen gelegenheid heb deze week naar heaven7 te gaan. De eerste die reageert mag hem hebben.

Last Online
    6 januari 2025 @ 20:39
    Discussies
    23
    Thanks
    685

Standaard

Inmiddels vergeven

Last Online
    Vandaag @ 19:04
    Discussies
    3
    Thanks
    136

Standaard

jammerrrrrr

Last Online
    9 januari 2025 @ 00:00
    Discussies
    29
    Thanks
    1.216

Standaard

Op tijd gaan, dan mag je toch ook gratis binnen?

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    Op tijd gaan, dan mag je toch ook gratis binnen?
    ja voor 12.00uur

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Gisteren rond 18:30 aangekomen samen met Jonny Fontane.
    Had een vrijkaart van Ijsberen (thnx Willem) maar het werd even goed onder de loep genomen.
    Stond geen datum op zei ze, haar even aangewezen dat die er wel opstond en toen was alles goed.

Jonny even een korte rondleiding gegeven, daar ben je zo klaar mee. Het “eten” is verplaatst.
    Stond eerst bij de gokkasten, maar staat nu op de bar langs de machine waar je drinken kunt pakken.
    Zoveel meiden als gister heb ik nog niet gezien in H7. Zouden er 25 moeten zijn en dat kan goed kloppen. Zorgt toch voor wat meer leven in de tent al moet het aantal beren dan ook omhoog, dat waren er niet zoveel.

Het eten daar snap ik niks van, dat was nu nog kariger. Er was alleen soep met brood. De meiden hadden later na McDonalds gehaald. Eentje was er zo vriendelijk en vroeg of ik een hamburger wilde. Die heb ik niet afgeslagen en dat was mijn maaltijd. Zover eigenlijk het grote minpunt van H7.

Binnen 15 minuten was Jonny al naar de kamer verdwenen. Ben maar een beetje gaan ouwehoeren met de meiden. Larissa was ook weer terug. Alhoewel ik er nog nooit mee gekamerd heb greep ze mij in mijn kruis. Dit laat ik niet ongestraft voorbij gaan en ze kreeg even tik op dat lekker kontje. Denk wel dat ik binnenkort eens met haar de kamer op ga.
    Zoals ik nu elke zaterdag merk gaat later op de avond de Roemeens/Turkse muziek er op. Want de dames regelen daar wat voor muziek er op komt. Voor mij niet zo’n probleem want de meiden beginnen daar wel leuk op te dansen. Jonny kreeg er wat pijn van aan zijn oren. :D
    Sabina liep ook weer vluchtig voorbij, die had weer werk genoeg.
    Had Jonny al aangeraden om met Sabina te gaan. Later op de avond kreeg hij de kans en heeft er geen spijt van gehad.

Ik had die avond nog niks gedaan dus had wel zin gekregen. Ik zat op de bank en op de leuning kwam een kleine blonde meid zitten. Het was de Babylon meid Bianca nu dus Kami.
    In Babylon heb ik haar wel vaker gezien maar nooit interesse in gehad. Maar nu haar een paar weken in H7 gezien te hebben vond ik haar wel een geil ding. Komt denk ik vooral dat Babylon fkk is wat voor mij niet zo hoeft. En op zaterdag in H7 mogen de meiden wat aan hebben. Vind ik persoonlijk geiler dan volledig naakt. Ze had zo’n geile neon bikini aan. Klein praatje met haar gemaakt en gevraagd of ze langs mij wilde zitten.
    Daar had ze wel oren naar, direct zat ze knus tegen me aan en begon te zoenen en te tongen. Echt een gesprek kwam niet op gang, want ze zat ook al gelijk onder mijn badjas aan mijn pik te sjorren.
    Na een tijd had ik het niet meer en moesten we naar de kamer. De pret kon ook gelijk beginnen op de kamer, geen onderbreking dat ze zich eerst moest wassen. De schoenen ging uit en er bleef echt bijna niks van over. Wat een tuinkabouter. Kreeg bijna een nekhernia van haar staand te zoenen. Ze zei al ik kan je bijna staand pijpen. Ons maar snel op bed neergelegd. Ondanks dat ze een klein buikje heeft is de rest alles super strak. Lekker stevige kont en tieten.
    Zoenen is super met haar en daar is ze ook niet vies van. Met alles wat ze doet zit ze toch even aan je pik te trekken. Pijpen deed ze ook super, ze deed het ook heel lang. Een paar minuten pijpen en dan ging ze weer zoenen en dan weer naar pijpen en dit wel 3x. Ondertussen lekker aan die kont gezeten en beetje met haar poesje gespeeld. We konden elkaar al aanvoelen dat we nu gingen neuken. Al was er van neuken weinig spraken. Ze doet het condoom om met de mond en gaat op mij zitten. Volgens mij is ze 2x op en neer gegaan en ik was al klaar. :D
    Wat zegt ze, we zijn net begonnen! Maar ik ben al klaar zei ik. :D Natuurlijk flink gelachen op de kamer en grapjes gemaakt. Maar goed ze had zolang aan mijn pik liggen trekken en pijpen dat ik het ook niet gek vond.
    Resterende minuutjes vol gemaakt liggend op bed. Goed kamertje met haar gehad. Herhalingsgevaar is aanwezig. Maar er zijn er nog een paar andere in H7 die ik ook nog wel eens gedaan wil hebben.

Teruggekomen bij de gokkasten komt Jonny net naar binnen vanuit buiten. Ook pas net terug van zijn kamertje met Sabina. Het eerste wat hij zei: “Wat een beest”. :D Ik zei toch dat ze goed is. Sabina kwam toen ook nog langs altijd vrolijk en een beetje leuk doen.
    Maargoed het was 23:45 dus tijd om naar huis te gaan want de tent ging sluiten.

Al met al weer een geslaagd dagje in H7 gehad, al zijn we gelijk naar de mac gereden bij de club. Want Jonny verging al helemaal van de honger.

41. Onderstaande 7 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

forgetskinnyletsgetfatty ( 6 november 2016),JonnyFontane ( 6 november 2016),Kwakje ( 6 november 2016),Mr Bluenose ( 8 november 2016),Piet Plezier ( 6 november 2016),pret ( 6 november 2016),Wentelt Eefje ( 6 november 2016)

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

het eten is zwaar klote ja in H7
    Maar dat is al weken
    En dat is jammer
    Daarom hebben blueeyes en ik gisteren bewust voor sixsens gekozen
    €30 entree en dan alleen soep dat is veeeeel te duur
    En als je dan net als mij ook nog 20 flessen bier op zuipt dan 8s de club veel te duur voor wat je krijgt echt jammer

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

43. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk ( 6 november 2016)

Last Online
    Vandaag @ 14:23
    Discussies
    135
    Thanks
    6.473

Standaard

Gisteren inderdaad voor het eerst in 7e hemel geweest samen met FireHawk.
    Gearriveerd rond 18.15 en na een korte rondleiding van van Firehawk, zag ik mijn eerste pino( potentieel interestant neuk object).
    Even kort kennis gemaak met dit petit roemeentje, en hop naar de kamer. Ben helaas haar naam vergeten, maar de sessie was zo zo.
    Het was niet slecht en ook niet super. Dus helaas van haar geen recensie of paspoortje.
    Wat Firehawk al aaangaf was het eten echt karig......in een Nederlandse gevangenis is het nog beter.
    Wat soep en droog brood....
    Maar ja....
    Mijn tweede kamer was met de Roemeense Gabriella.
    Een erg leuke dame van een jaar of 32 waar je ook een zeer goed gesprek mee kunt hebben.
    Na weer even op adem zijn gekomen besloot ik om Sabina te schaken, wat een leuke meid is dit.
    We hebben gezellig zitten kletsen en wat zitten zoen eer we naar de kamer gingen.
    Op de kamer gingen alle remmen los en hebben we heerlijke vrijpartij gehad.
    Na ik mijn voorlopig laatste nakomelingen heb gedumpt in rubbertje nog even lekker met elkaar geknuffeld.
    Tering....ze heeft me gesloopt.
    Maar ik ben ook geen 18 meer....
    Terug in de bar was er al een behoorlijk leegloop.
    Na even afscheid te hebben genomen van zowel Gabriella als Sabina weer met Firehawk vertrokken richting Nederland.

45. Onderstaande 9 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 7 november 2016),Firehawk ( 6 november 2016),Kwakje ( 6 november 2016),Mr Bluenose ( 8 november 2016),Nedlovefkk ( 6 november 2016),pret ( 6 november 2016),rob45 ( 6 november 2016),Sjeufke ( 6 november 2016),Smouse ( 6 november 2016)

Pagina 44 van 89 EersteEerste ... 3440414243444546474854 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten