Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 113
    Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Daumen hoch Lucille (Poolse) ex-Veronica VV/Juliana GT/Franceska LR/PHG

Naam : Franceska

Nationaliteit / taal : Polen / Duits

Leeftijd : 21-23jaar

Haren/lengte :lang blond

Lengte : 175cm

Postuur / Cupmaat : normaal/slank borsten;Cup C/D 85

Ogen : blauw en vragend

Piercing : navel

Service : PZC,NMC Beffen,Tongzoenen,FT en alle standjes.

Extra :

Ik zat donderdag even op de bank omdat ik van plan was weer met Jane naar de kamer te gaan.
    Plotseling komt dan een blonde grote stoot voorbij in een sexy zwart/grijs jurkje net over de meest prachtigste billen uit PHG.

Ik ben even mijn hoofd nat gaan maken (Droomde ik ?)en bij terugkomst ging ze naast Sjummie zitten.
    Ik ben er meteen tussen gaan zitten en vroeg of ze de sleutel wou halen.
    Ze keek me aan en zei :" zo snel heeft nog nooit iemand om de sleutel gevraagd ".
    Dus ik gewoon alleen gelachen en haar de sleutel laten halen.
    Sjummie zag er nog verbaasder uit als dat hij al was,dat ik meteen al wegging maar ik heb dan ook wat minder tijd dan hij heeft .
    Op de kamer vertelde ze dat ze Franceska heete en dat dacht ik al omdat Picasso mij al een dag eerder had verteld dat er een droomvrouw was gekomen met deze beschrijving en zeker mijn type (hij was al met haar geweest en ik moet je de groeten doen van haar )
    Ze kleedde zich uit en ik was gewoon stil ervan (ja ik had als ik het zou kunnen ook alle vrouwen gemaakt met dit figuur ( geen Sonny meisje ).
    Rex heb ik nog gauw een sms gestuurd omdat dit ook zijn droomvrouw is en ik niet eenkennig ben.
    Sonny vermaakte zich elders en deze dame is geen sonny meisje omdat hij dan te weinig massage olie bij zich heeft in zijn nieuw zakformaat flesje

Ik heb me dan ook heerlijk vermaakt met stevige sex ook PZC beffen en tongen.
    Ook alle standjes en op zijn laatst ja heerlijk samen klaargekomen.
    Ze vraagt voor een tweede half uurtje ook E 50,- dus heb ik het allemaal maar wat sneller gedaan ibinnen het eerste half uur.:thefinger
    In Stuttgart heeft ze eerst gewerkt en daar verdient ze 110,- voor een uur.
    Nou ik moet zeggen dat Picasso precies weet waar ik van houdt en REX zal haar zeker niet voor bij lopen ( wedden voor een kamer bezoek dat zijn ogen groter worden bij het zien van haar )
    Sonny zal een liter fles mee moeten nemen want ze heeft gewoon een groot en lekker stevig lichaam (maar niet volslank).

Herhalingsgevaar ;zo snel mogelijk

Ben daarna een massage gaan nemen en heb toen nog even heerlijk met Jenna/Jane de kamer gedeelt.
    Tijdens deze sessie deed ik mijn ogen soms dicht en zag dan Franceska voor me wat is het leven dan mooi.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 23 september 2007 om 03:06

Last Online
    Vandaag @ 04:19
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Heb haar vandaag weer goed genomen. Heb precies dezelfde volgorde gehanteerd als Jansen 1 dag eerder (nadat ik Francesca had gepakt ben ik daarna met Jane meegeweest :D).
    Ik was eerst teleurgesteld dat ze er niet was. Maar zomaar uit het niets verscheen ze plotseling om 9 uur. Mijn droplul begon spontaan te steigeren, wat zag ze er weer heerlijk uit .

Rex is overigens wel met deze dame meegeweest nl. op die zondag nadat ik haar eerst had gepakt.

Trouwens, meiden waar Jansen initiatieven maakt om mee de kamer op te gaan zal ik voortaan blindelings kussen .

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht

Trouwens, meiden waar Jansen initiatieven maakt om mee de kamer op te gaan zal ik voortaan blindelings kussen .
    Je weet hoe diep Jenna/jane kan likken,kus je haar dan ook na een kamer bezoek ?:thefinger

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:07
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard alle remmen los

Ben inderdaad vorige week zondag ook ( op aanraden van onze vriend Picasso) met deze wulpse dame de kamer op geweest.

Niets is te gek voor haar, alles kan en mag en laat ik daar nu net gretig gebruik van hebben gemaakt...............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Strak en toch ruim

Ja wat mij opviel was dat deze wulpse dame toch bij diep intiem best nog wel strak was.

Of zou het komen omdat mijn gun op het nachtkastje lag en zij hem daardoor kneep. :green_smi

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Ik had al van picasso begrepen dat deze dame een goede service zou moeten bieden en had gisteravond wel trek in deze lange goedgevulde dame. Op de kamer het bed opgemaakt, alles in gereedheid gebracht en gezamelijk op de matras neergedaald toen ze het volgende zei: ich blase aber nur mit gummie Normaal gesproken zou je zeggen: eigen schuld had je van te voren maar naar haar service moeten informeren maar gezien ik op de hoogte was van bovenstaande berichten begon ik bijna aan mezelf te twijfelen.. ik had 10 minuten van te voren als ik het me goed herinnerde toch gedoucht of lag het ergens anders aan?? Ik vroeg haar waarom ze dat niet eerder verteld had dan had me de moeite bespaard.

Blijkbaar was ze dit tegengas niet gewend en keek ze wat sip. Ik zeg sorry maar bij mij is alles tot het vriespunt gedaald dus er zal weinig meer gebeuren toen ze zei; ah komop we proberen het gewoon. Ik wist natuurlijk dat het niet ging werken. Dus zij tegen beter weten in rubber erom en blazen, maar little T zag dat niet zo zitten. Op een gegeven moment zei ik dat ze maar moest stoppen waarop ze me verbaasd aankeek en zei: oke oke dan doe ik het wel zonder. Ik begreep er steeds minder van en vroeg haar absoluut geen dingen te doen die ze niet wilde en dat ik haar niet wilde dwingen. Ze bond in en begon overnieuw toen ze bevestigde te maken te hebben met een sehr gepflegter junger man. Met moeite (zonder pijn) gebeurde er dan toch wat. De rest was eigenlijk niet geweldig maar wat wil je als je het idee hebt in een vriescel te liggen ketsen. Bij het aankleden kwam de volgende uitspraak die me deed wankelen; "Tja ik probeer het gewoon en als je niet had tegengesputterd dan was ik gewoon met rubber doorgegaan".

Later kwam ik erachter dat ze afwisselend in Stuttgart en PHG werkt, misschien vergistte ze zich en dacht ze dat ze in S was waar die service misschien gebruikelijk is. Ik heb haar de tip gegeven dat ze het van te voren moet aangeven bij de volgende gast. Als ze zich niet had hersteld had ik er een punt bij Janine van gemaakt denk ik. Maar dit keer niet. Misschien was ik gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plek of vond ze mijn deo niet zo lekker. Mijn verbazing is mede zo groot, nogmaals, vanwege bovenstaande lovende berichten. Deze dame is voor mij dus een no go ondanks tegengestelde berichten.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Een troost voor je, het ligt echt niet aan de schoonheid van de man. Bij Rex en Jansen heeft ze immers ook een goede prestatie geleverd....:D.
    Maar ja, die zeiden dat ze mij kenden...

Maar even serieus, dit is gewoon klote en helaas een waarschuwing voor andere ijsberen.

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard strange

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    ich blase aber nur mit gummie Normaal gesproken zou je zeggen: eigen schuld had je van te voren maar naar haar service moeten informeren maar gezien ik op de hoogte was van bovenstaande berichten begon ik bijna aan mezelf te twijfelen.. ik had 10 minuten van te voren als ik het me goed herinnerde toch gedoucht of lag het ergens anders aan?? Ik vroeg haar waarom ze dat niet eerder verteld had dan had me de moeite bespaard.
    Mijn verbazing is mede zo groot, nogmaals, vanwege bovenstaande lovende berichten. Deze dame is voor mij dus een no go ondanks tegengestelde berichten.
    Heel vreemd als ik dit zo lees Tiga!! Weet je zeker dat je je gedoucht hebt??

Nee zonder gekheid, zo zie je maar weer vrouwen kunnen soms vreemde wezens zijn................................of zou ze last hebben gehad van Cognitieve dissonantie?????????
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard ?????????

Een troost voor je, het ligt echt niet aan de schoonheid van de man. Bij Rex en Jansen heeft ze immers ook een goede prestatie geleverd....:D.
    Pardon??? Jansen en Rex zijn toevallig wel twee hele knappe en keurige nette ijsberen!!!!!!!!!!

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard cognitieve doelstelling beter een psychomotorische doelstelling

Nou onvoorstelbaar dit bovenstaande negatieve bericht.

Ik heb haar heerlijk gebeft en een PZC gehad wat ook super was.
    daarna wat standjes afgewerkt waar ze ook happy mee was.
    Ook zoenen was geen probleem dus

Misschien was het riool water wat uit de douche kwam geintje.

Even voor Rex :

Cognitieve doelstelling is kennen,hebben, weten of hebben en toepassen van en ik denk dat het te maken heeft met ;

Psychomotorische doelstelling tijdens het Tiga gebeuren.
    een uitvoering van bepaalde motorische handelingen met een intrensiek gemotiveerde dame die last heeft van desintegratie en negatieve faalangst.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard eerst even opwarmen

Vorige week donderdag ook nog een half uur me uitgeleefd met haar.
    Eerst stond ze me op te geilen met een dans in de barruimte waar alle ijsberen en dames bij stonden te kijken.
    Ze bereed me staand in haar kort grijs jurkje en ik had er geen moeite mee om mee te doen.
    Daarna zijn we naar de kamer gegaan om het af te maken en ook hier was ze niet te temmen.
    Ja ze had er zin an en liet alles toe om zelf ook klaar te komen.
    Jansen ging met een brede glimlach weer naar boven waar de ijsbeer vrienden al zagen dat jansen weer een van zijn betere avonden aan het maken was.
    Daarna nog met Jenna/jane naar de kamer geweest die jansen helemaal uitkneep.
    Wat wordt het moeilijk met mijn top 5 dit jaar.

Franceska, Jenna/Jane, en C. wie wordt mijn nummer 1

Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Discussies
    58
    Thanks
    2.763

Standaard

Ik ben gisteren ook met deze dame naar de kamer geweest en ondanks dat het niet slecht was kwam het me allemaal een beetje mechanisch over.
    Misschien kwam het ook wel doordat ze vooraf vertelde geen uur te doen voor 75.
    Maar goed, ze was kennelijk veel gevraagd op het feest en daar zal ze wel optimaal gebruik van hebben gemaakt.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Ik ben gisteren ook met deze dame naar de kamer geweest en ondanks dat het niet slecht was kwam het me allemaal een beetje mechanisch over.
    Misschien kwam het ook wel doordat ze vooraf vertelde geen uur te doen voor 75.
    Maar goed, ze was kennelijk veel gevraagd op het feest en daar zal ze wel optimaal gebruik van hebben gemaakt.
    Ik ben gisteren ook weer met haar meegeweest en werd zeer warm onthaald.
    Ze is juist heel aardig en vriendelijk.
    Maar mischien komt het omdat we elkaar al zoveel malen op de kamer hebben gezien.

Last Online
    Gisteren @ 19:19
    Discussies
    15
    Thanks
    25

Standaard

Gorgeous Girl. Can't resist. But she is not very passionate and takes 50 Euros per half hour.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Na een pauze weer terug.

Afgelopen woensdag toch weer met haar meegeweest.
    Het was weer heerlijk om met dit mooie lichaam te mogen spelen.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Russich roulette

Ik heb met deze dame afgelopen week een gevaarlijk spelletje gespeeld.
    Het leek op Roulette.
    Maar ik heb gewonnen.
    Flipper kan zijn werk afmaken
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 december 2007 om 02:12

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Nr.1 in mijn top5 van 2008 tot nog toe.

Na een wandeling door PHG had ik niet verwacht dat deze Poolse schone ook al weer zo vlug na nieuwjaar aanwezig zou zijn.
    Ze zag me en kwam voor me staan op een manier " van Cliente Mio "!
    Ik vertelde haar dat ik eerst eens wou rondkijken wat er aanwezig was.
    Na een uurtje kwam ze bij me zitten en vroeg of ik vanavond niet in stemming was om met haar mee te gaan ?
    Dat was voor mij toch een reden om het wel te doen.
    Dus sleutel 15 laten halen om van haar zoveel mogelijk te genieten ook via de spiegels.
    Na een heerlijke PZC en een bef beurt van mij waar door ze heerlijk klaar kwam hebben we nog een paar standjes door genomen om voor de spiegel elkaar bezig te zien en tot een hoogte punt te komen.
    Daarna even heerlijk bij gekletst en terug gegaan naar het cafe.
    Later op de avond kwam ze nog even bij me.

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Jansen zal haar vandaag treffen in Villa Vertigo
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Willem2 kent zijn pappenheimers

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Jansen zal haar vandaag treffen in Villa Vertigo

Jij kan gedachten lezen of kentekenplaten onthouden

Maar ik was wel incognito.

Vandaag (donderdag) heeft ze me beloofd om hier toch wel even te blijven.
    En ik heb haar beloofd om haar woensdag weer een extra stoot te geven.

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard In VV andere naam

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Jij kan gedachten lezen of kentekenplaten onthouden

Maar ik was wel incognito.

Vandaag (donderdag) heeft ze me beloofd om hier toch wel even te blijven.
    En ik heb haar beloofd om haar woensdag weer een extra stoot te geven.
    Franceska heet in VV Veronika. Gisteren met haar gesproken en toen ook een poging gewaagd met haar de kamer op te gaan. Ze weigerde De reden:; Ik was de vriend van haar lievelingsklant Daar ging ze niet mee de kamer op Lekker verhaal dit dat had ik nog nooit meegemaakt.....

Sonny:wink::wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 januari 2008 om 09:07

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    ... Ik was de vriend van haar lievelingsklant
    Volgens mij weet ze niet hoeveel "vrienden" , lees ijsberen, haar lievelingsklant heeft .

:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Franceska heet in VV Veronika. Gisteren met haar gesproken en toen ook een poging gewaagd met haar de kamer op te gaan. Ze weigerde De reden:; Ik was de vriend van haar lievelingsklant Daar ging ze niet mee de kamer op Lekker verhaal dit dat had ik nog nooit meegemaakt.....

Sonny:wink::wink:
    Gisteren met haar gesproken. Ik had een week geleden nog een lekkere sessie met haar gehad in PHG en was nu niet in voor haar. Ze probeerde een aantal keren me te lokken voor een kamersessie maar ik gaf aan dat ik vandaag andere meiden wilde uit proberen. Ze gaf aan een slechte dag te hebben, weinig mannen die met haar mee wilden.
    Wel vreemd dat ze potentiele vaste klanten zoals Sonny met zo'n reden afwijst. Als ze nou Jansen afwees, dan zou ik dat nog tot op zekere hoogte kunnen begrijpen .

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Jaloers omdat er een nieuwe C. is voor J.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Volgens mij weet ze niet hoeveel "vrienden" , lees ijsberen, haar lievelingsklant heeft .

:wink:
    He Willem2 ben je jaloers

Woensdag gaat de lievelingsklant van haar weer even hobbelen met haar.
    Ze weet al dat hij komt dat hebben ze al geregelt.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Ook jaloers op J.

Gisteren met haar gesproken.

Wel vreemd dat ze potentiele vaste klanten zoals Sonny met zo'n reden afwijst. Als ze nou Jansen afwees, dan zou ik dat nog tot op zekere hoogte kunnen begrijpen .
    Ook jaloers wacht maar tot ze weer alle nieuwe plinten langs is geweest
    a.s. woensdag gebeurd het weer en ze telt al af.

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Gestern wieder als Franceska im PHG gesehen...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten