Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 59

Discussie: Dolli (Roemeense)

Last Online
    30 oktober 2024 @ 23:17
    Discussies
    16
    Thanks
    145

Standaard Dolli (Roemeense)

Dolli (Roemeense)
    Leeftijd : 28 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Zoenen
    Extra info :

2. Onderstaande 4 leden hebben momentum bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (26 oktober 2016),hasta la pasta (19 oktober 2016),Manureva (11 september 2016),Mr Bluenose (13 september 2016)

Last Online
    30 oktober 2024 @ 23:17
    Discussies
    16
    Thanks
    145

Standaard

Afgelopen week weer eens bij Babylon geweest en daar al een paar maal langs deze dame gelopen die me opviel omdat ze een knappe verschijning is met een mooi lichaam en een paar mooie borsten. ze zat daar al een tijdje een beetje alleen op een bankje, op een gegeven moment er toch maar eens bij haar gaan zitten en een gesprekje aangeknoopt bij haar. Ze bleek dolli te heten en was nog maar kort aanwezig in babylon, ze bleek hiervoor een tijdje in londen te hebben gewerkt in een club.
    Na een tijdje met haar een kamer opgezocht, daar bleek dat ze nog niet helemaal gewend was aan de Babylon norm. In alles was ze nogal terughoudend, het tongzoenen was maar minimaal en pijpen zonder condoom was nogal beperkt. Verder was ze nogal passief op de kamer, daar ik eigenlijk liever heb dat d dame het initiatief neemt.
    Al met al hoewel ze een leuke gesprekspartner was zal ik met haar waarschijnlijk niet meer op de kamer gaan.
    Strangers from the city call my baby's number and they bring her toys
    When I come knocking she smiles pretty she knows I wanna be Candy's boy

4. Onderstaande 9 leden hebben momentum bedankt voor deze bijdrage:

biged (16 september 2016),fg22 (26 oktober 2016),goei1163 (14 september 2016),hasta la pasta (19 oktober 2016),Kwakje (11 september 2016),Manureva (11 september 2016),Mr Bluenose (13 september 2016),SeX++ (10 september 2016),spirou (20 september 2016)

Last Online
    6 januari 2025 @ 14:35
    Discussies
    64
    Thanks
    5.132

Standaard

01.jpg

Twee super sessies gehad met Dolli. Van het terughoudende in 'momentum' zijn verslag bleef niets meer over. Ze heeft zich op en top aan Babylon service aangepast.
    Pre-sales was aangenaam, eerst in de bar en daarna beneden nog even in een sofa.
    Op de kamer was het volop tongzoenen, van zacht naar hevig en soms passievol. Ondertussen drukte ik haar kontje lekker tegen me aan. Piemelmans had er zin in.
    Mooie naturelle borsten waar vlot meegespeeld mocht worden. Haar lijfje kronkelde lekker tegen mij aan.
    Tongzoenen, blowjob, tongzoenen, 69, tongzoenen en nog meer van dat. Van dat mooie vlindertje kreeg ik geen genoeg. "You like my pussy" en ik knikte gretig.
    Rechtstaand met haar poesje boven mij, ze zakte en bereed mijn grijnsende smoel als een fucking Sybian. En dan weer zo een lekkere tongzoen.
    "I have a small pussy she said, you will feel everrrrrything". Ik schoof naar binnen rolde met mijn ogen onderdrukte een orgasme maar al snel kwam ik diep in haar klaar. "Indeed I felt everrrrything", "Me too she replied" en gaf me een diepe tongzoen.

Ook de tweede sessie was een super succes, weer dat lekkere vlindertje.
    Onmogelijk haar te weerstaan bij een volgend bezoek.

6. Onderstaande 13 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (20 oktober 2016),biged (19 oktober 2016),dennisw (23 oktober 2016),Elmo3108 (19 oktober 2016),fg22 (26 oktober 2016),Firehawk (21 oktober 2016),hasta la pasta (19 oktober 2016),Klatergoud (19 oktober 2016),mechelen (23 oktober 2016),momentum (19 oktober 2016),Mr Bluenose (19 oktober 2016),pret (19 oktober 2016),SeX++ (19 oktober 2016)

Last Online
    2 december 2024 @ 11:12
    Discussies
    10
    Thanks
    14

Daumen hoch Mittoch, den 19.10.

Dollie.ro, 1 Std, Fantastisch

Schlank mit einem super festen Körper, 1m68, 50kg, kleine Brüste.
    Sie kann nicht Deutsch, aber spricht sie perfekt Englisch. Sie ist sehr intelligent und man kann guten Diskussionen mit ihr haben. Sie hat in einer London Bank gearbeitet und sie arbeitete auch in einem Gentlemen Club dazu.
    DFK super intensiv, schmusen, umspannen, streicheln: das ganze GFE Programm war da ... auch auch einer schelmischen Touch !! Wunderbar !!
    Kuni sehr schön, Blasen auch (ein Bisschen zu schnell für mich) und GV war wirklich toll ... sie ist wirklich eng gebaut ... wow !!!
    Ich habe schlechte Berichte auf Forums gelesen, vielleicht weil sie ganz neue im FKK Konzept war, aber mit mir war das eine tolle Erfahrung.

8. Onderstaande 5 leden hebben istebe bedankt voor deze bijdrage:

cassenoisette (24 oktober 2016),fg22 (26 oktober 2016),Kwakje (21 oktober 2016),Mr Bluenose (21 oktober 2016),sepp2000 ( 5 november 2016)

Last Online
    28 april 2024 @ 12:56
    Ergens in NRW (zonder vaste woon- of verblijfsplaats)
    Discussies
    1
    Thanks
    910

Standaard

Vandaag, ondanks vooraf niet gepland, verdwaald geraakt in de club scene van NRW.
    Door omstandigheden. eens afgeweken van “regular”.

In de kelder een dame gespot, die me aankeek en mat haar ogen indruk maakte.
    Nadat ik gespot had dat ze vanuit de barruimte naar boven liep, haar gevolgd.
    Het oogcontact boven , werd gevolgd door een uitnodiging. Ze nam deze aan, en met als gevolg in de voor haar “onbehaaglijke” omgeving van de kino verder kennis te maken.
    De film die afgespeeld werd ging volledig aan ons voorbij.
    Het gesprek was bijzonder. Ondanks dat we elkaar nog niet eerder ontmoet hadden duurde de kennismaking minimaal een half uur, zonder lichamelijk contact, met uitzondering van de traditionele ‘Eskimo kus”.
    Ze maakte een verpletterende indruk.
    Bovengemiddeld intelligent. Geen afwerkster. En een reiskoffer gevuld met internationale ervaring.
    Is bij toeval tijdelijk in Duitsland beland en spreekt die taal geen woord.

Uiteindelijk gevraagd om een kamer te organiseren.
    De eerste ervaring vroeg nadrukkelijk om een vervolg.
    Op kamer 4 werd de kennismaking voortgezet.
    Wederom werden alle verwachtingen ver overtroffen.
    Toen ze me waarschuwde dat de afspraak van 1 uur nagenoeg voorbij was, kon ik niet anders besluiten om te verlengen.
    Ze gaf me aan dat dit voor haar geen unieke ervaring was.
    Deze kameleon weet zich perfect aan te passen aan haar omgeving.
    Voorwaarde is wel dat ze volledig wordt gerespecteerd.
    Als je haar dat gevoel weet te geven, geeft ze iets terug dat illusie “pur sang” mag worden genoemd.
    Voor GFE liefhebbers een absolute aanrader.

De ervaring met haar, en het aangename gesprek in de sauna met een medelander maakte het bezoek aan BAB van deze week tot een bijzondere ervaring.

10. Onderstaande 9 leden hebben dennisw bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (23 oktober 2016),biged (23 oktober 2016),fg22 (26 oktober 2016),Kwakje (23 oktober 2016),mechelen (23 oktober 2016),Mr Bluenose (23 oktober 2016),pret (23 oktober 2016),SeX++ (23 oktober 2016),Wentelt Eefje (24 oktober 2016)

Last Online
    Vandaag @ 12:20
    Discussies
    30
    Thanks
    239

Standaard

I think Dolli has improved her service. Some friends told me she was not very involved and too money-minded about extras. I was interessed by her pics on the website of the club and curious about this lady I noticed several times and spoke with her. So I wanted to make my own opinion. And I choose her last time, she was alone on a sofa near the way out of the garden. Preliminaries during ten minutes. Well, and we know I'm a little demanding about sexual service. Dolli is a very charming person with very lovely face and smiling eyes, maybe the nicest of the club actually. Her body is really pretty - almost perfect - and I eat every part of it. In sex, Dolli gives a good action and is attentive about desires of her partner. She doesn't all my fantasies but only some of them and I was satisfied. I enjoy her in some positions and she likes doggy - with spanking...- and cow-girl and reverse. I climaxes in this position. For me, 4 stars and more. Recidive guaranteed.
    Laatst gewijzigd door spirou; 24 oktober 2016 om 00:59

12. Onderstaande 7 leden hebben spirou bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (24 oktober 2016),fg22 (26 oktober 2016),Kwakje (24 oktober 2016),Mr Bluenose (24 oktober 2016),pret (24 oktober 2016),SeX++ (24 oktober 2016),Sjeufke (24 oktober 2016)

Last Online
    12 juli 2023 @ 21:43
    Discussies
    42
    Thanks
    819

Standaard

uit mijn verslag

Ik had er zin in en zocht Dolli op omdat ik over haar ook goede berichten gelezen had. Tenminste bij aanvang minder goede ervaringen die dan positief evolueerden. Op het bankje ontpopte deze mooie vrouw zich als een interessante gesprekpartner. Omdat Eddy nogal wild omsprong met het volume vroeg ze om ons gesprek op de benedenverdieping verder te zetten. Daar kroop ze dicht tegen me aan en ontstond een summiere vrijpartij die onmiddellijk gevolgd werd door de schlusselvraag. Het werd kamer 12 en een zeer korte sessie. Eerst staand getongzoend waarover ik geen opmerkingen kan maken, vervolgens een cunni waar het volledig misliep, als mijn tong nog maar net haar clit raakte begon ze al te kreunen en te schokken en dit steeds erger met een vagina die kurkdroog bleef. Dan maar haar aan het werk gezet maar voor mij was de sessie al naar de kl*ten. Ik was helemaal slap geworden en geef haar wel de merit dat ze me snel terug hard pijpte en goed pijpte ook. Plotseling hield ze op en zei: het half uur is teneinde wil je verlengen. Oef ik was er vanaf en zo belanden we ongeveer 18 minuten later terug aan de lockers.
    " A dirty mind is a joy forever"

14. Onderstaande 7 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

biged (10 november 2016),duivenmelker (10 november 2016),hasta la pasta (10 november 2016),Kwakje (10 november 2016),Manureva (10 november 2016),Mr Bluenose (10 november 2016),Sjeufke (10 november 2016)

Last Online
    Gisteren @ 18:55
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Afgelopen zaterdag heb ik een eerste keer gekamerd met Roemeense Dolli.

Toen ik in de vroege namiddag Babylon betrad, verdween een meid met een mooi slank lichaam en een killer poep (kont voor de Ollanders) net op kamer. Ik had haar amper in een flits zien passeren, maar ik wist toen al: straks moet die griet de mijne zijn!

Ik heb eerst een paar uurtjes gechilld, wat gegeten en gedronken, en zag deze mooie meid ondertussen regelmatig op kamer trekken. Dat was alvast een goed teken. Toen Taylor en JPTOO me vervolgens konden bevestigen dat zij Dolli al uitgeprobeerd en goedgekeurd hadden, kon ik niet snel genoeg naast haar in een zeteltje zitten.

In de zetel ontspon zich een heel leuk gesprekje. Dolli is een intelligente meid, die weet wat ze wil, en haar sappige, Londens accent deed me alleen nog maar meer zin in haar krijgen.

Dolli maakte geen haast om op kamer te gaan. Integendeel: ik heb uiteindelijk zelf de kamervraag moeten stellen.

Op kamer ontpopte Dolli zich al stel tot een uitstekende zoenster). Het zoenen ging na een tijdje over in kusjes over mijn ganse lichaam, waarbij haar mondje uiteindelijk per ongeluk over Piet viel. Kan gebeuren, en nu ze daar toch was, besloot ze dan maar ineens om mijn genotstaaf eens goed onder handen te nemen. De pijpbeurt mocht misschien iets steviger, maar voldeed overall ruimschoots.

Een mooie meid als Dolli moet je gewoon geneukt hebben, dus eens mijn kleine vriend voorzien was van een rubbertje, kon ik niet snel genoeg op haar kruipen. We startten met een energieke missio, vervolgden de activiteiten met een intieme cowgirl om uiteindelijk te eindigen in doggy. Te eindigen zonder orgasme, jammer genoeg, maar daar kon mooie Dolli absoluut niets aan doen. Soms wil 'het' nu eenmaal niet komen...

Dolli zat er duidelijk mee in dat ik niet klaargekomen was, zelfs nadat ik haar tot 3 keer toe verzekerd had, dat het niet aan haar service lag. Dat toont aan dat ze echt begaan is met haar klanten en de service die ze hen aanbiedt. Top!

Ik heb de kamergang uiteindelijk na een half uurtje met een héél tevreden gevoel verlaten. En dat orgasme, dat zou er later op de dag nog 2 keer komen (bij Tanja en Delia).

De aftersales van Dolli vond ik wat tegenvallen. Op het occasionele lachje van veraf na, heb ik de ganse namiddag/avond geen aandacht meer van haar gekregen.

Herhalingsgevaar: ondanks de matige aftersales groot. Een mooie meid met een killer kont, een aandoenlijke inzet en een overall heel goede service. Wie kan daar nee tegen zeggen?!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

16. Onderstaande 5 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (15 december 2016),dennisw (17 december 2016),Kwakje ( 1 januari 2017),Manureva (16 december 2016),Mr Bluenose (15 december 2016)

Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

zaterdag 10-12-2016 een einde jaars feestje in babylon me eerste dame van de dag dolli

ik trof dolli in de kelder .toen ik even skiën zat te kijken boven zaten veel veelplegers voetbal te kijken en dolli houd niet van voetbal en ook niet van skiën .ze kwam Leker bij me zitten .en kroop tegen me aan zachtjes begon ze me te kussen wat over ging in tongen . ik had niet verwacht dat dilli een Roemeense was dolli spreekt uitstekend Engels en de Kamervraag kwam niet van haar . ik heb zelf aangegeven dat ik wel zin had om te :bonken en ik heb er geen moment spijt van gehad

dolli is een teder meisje die je hele lichaam met haar mond verkend het pijpen was gewoon goed balletjes werden niet over geslagen dolli klom op me in :amazone daarbij tongt ze ook Leker haar leker plat op haar buik gelegd en mijn hoogte punt bereikt

18. Onderstaande 5 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 2 januari 2017),Kwakje ( 2 januari 2017),Manureva ( 2 januari 2017),Mr Bluenose ( 3 januari 2017),SeX++ ( 2 januari 2017)

Last Online
    Vandaag @ 17:01
    Discussies
    39
    Thanks
    1.889

Standaard

Dolli is een hele aardige, intelligente, leuke, mooie meid. Superslank, kleine maar lekkere tietjes, prachtige billen. Ze heeft een mooi expressief gezicht met een prachtige smile. Gewoon een leuke, vlotte, goed ogende meid. Roemeense, maar het had me niet verbaasd als ze een Duitse was geweest. Ik trof haar afgelopen donderdag. Lekkere pussysliding overgaand in een body to body massage. Heel geil. Ze ging op me zitten, zodat ik haar goed kon aanschouwen, schoof langzaam naar voren, richtte zich op en liet haar kutje op mijn mond neerdalen. Het smaakte heerlijk terwijl ik ondertussen die lekkere billen kneedde. Toen ik uitgelikt was, duwde ik haar iets naar achteren, waardoor ze half achteroverleunend mij een fantastisch uitzicht bood op haar openstaande kutje. Een paar minuten vergaapte ik me zo aan haar. Cowgirl heel mooi om te zien en om te voelen. Missio, lekker maar met een beetje beperking. Ze heeft een nauw kutje en vroeg me niet te diep en te hard te stoten. Nou ben ik daar meestal wel van, dus dat maakte mijn extase iets minder. Doggy ging weer prima. Tot slot met pijpen en enige handwerk afgemaakt. Dolli staat voortaan vooraan in mijn to-do list.

20. Onderstaande 7 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (14 februari 2018),Kwakje (11 januari 2017),Manureva (12 januari 2017),Mr Bluenose (12 januari 2017),Sjeufke (11 januari 2017),spirou (21 januari 2017),waterrat (23 januari 2017)

Last Online
    19 december 2024 @ 09:01
    Discussies
    2
    Thanks
    2.965

Standaard

Woensdag 28/02: na een paar keren rond gelopen te hebben, en geprobeerd om Tanja van me af te houden, ben ik gevlucht in de zetel van Dolli.
    Ik wist al dat ze perfect Engels sprak, geen jaagster was, en toch een boven gemiddelde service afleverde in de kamer. Neem daar dan nog bij dat ze een fiere bezitster is van een voortreffelijk goddelijk lichaam en de keuze is vlug gemaakt

De kamer op zich duurde ruim twee uur. Van gewoon praten, naar een lange befbeurt, massage, 69, cowgirl, missio en doggy. De vingertjes mochten er niet in, even een dompertje, maar haar geilheid maakte dit nadien ruimschoots goed.

22. Onderstaande 4 leden hebben Schietgraagft bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (17 maart 2018),Kwakje ( 3 maart 2018),Manureva ( 3 maart 2018),Mr Bluenose (17 maart 2018)

Last Online
    18 juli 2024 @ 10:53
    Discussies
    75
    Thanks
    7.650

Standaard

Visit of Wednesday, March 7th :

Profile : 25yo, 1.65m, light brown hair, nice face, slim silhouette. Friendly and smiling girl. Perfect english.

Service : I would like to go with her since a long time. Now, it’s (well) done …. Very nice session with this charming girl. She proposed me a very good service with sweetness and sensuality . The feelings and the sharing were pleasant . Just more gfe would be (still) better for me but it’s a detail without much importance …

Appreciation : 8,5 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 100 %.

24. Onderstaande 5 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (17 maart 2018),Bergtester (30 april 2018),cheasehead (17 maart 2018),delaplace1 (23 maart 2018),Mr Bluenose (17 maart 2018)

Last Online
    27 december 2019 @ 16:08
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Zaterdag 10 maart, verjaardag van Pret

Dolli was de eerste dame die hoog op mijn lijstje stond. De vorige keer dat ik in Babylon was, heb ik alleen een leuk gesprek met haar gevoerd en haar beloofd een volgende keer wel met haar te kameren. En beloofd is beloofd, wat zeker geen straf is met Dolli. In de middag kwam ik haar al even tegen op haar bekende stekje, achterin de bar nabij de toegang van de wellness. Als Dolli niet op kamer is, is ze daar meestal wel te vinden. Met haar nog even wat bijkletsen, alvorens we naar een kamer zijn gegaan. Op de kamer een erg goede sessie met haar gehad, zoals ik die ook een jaar geleden met haar heb gehad, maar dit keer zonder haar stemmetjes. Een uurtje met haar op kamer geweest, met ongeveer 20 minuten foreplay, 20 minuten spetterende seks en 20 minuten wat napraten. Dolli heeft een lekker slank figuurtje. Niet echt een Taylor meisje, maar Taylor houdt af en toe ook wel van een slanke dame. Dolli is wel een paar kilootjes aangekomen in een jaar tijd, maar is nog steeds super slank, zoals op de foto's. Belangrijkste is dat ze gewoon een erg leuke dame is met goede service en waarmee je goed kunt praten en één van de beter uitziende dames is in Babylon.

02.jpg

26. Onderstaande 10 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (18 maart 2018),cheasehead (17 maart 2018),dennisw (18 maart 2018),duivenmelker (18 maart 2018),Goedemorgenallemaal (30 maart 2018),Kwakje (18 maart 2018),le_belge (18 maart 2018),Manureva (17 maart 2018),Mr Bluenose (24 juni 2018),Schietgraagft (25 juni 2018)

Last Online
    4 december 2024 @ 08:11
    Discussies
    4
    Thanks
    25

Standaard

uit verslag van 24/06/2018

De eerste kamer van de dag werd er eentje die al een hele tijd op mijn to do lijstje stond. Een kamer met de charmante Dolli. Dolli zat deze keer in de zetels achterin het gelijkvloers tegen de muur aan de kant van het zwembad. Dolli heeft een natuurlijk en mooi lichaam waarmee je bij mij altijd een puntje extra kan krijgen. Een beetje gebabbeld waar het opvalt dat ze zeer goed engels spreekt. Dat maakt het voor mij altijd net dat ietsje gemakkelijker gezien mijn kennis van het Duits zeer maar dan ook zeer beperkt is. Daarna naar de kamer vertrokken ergens op het gelijkvloers. Een heerlijk half uurtje met haar gehad. Als ze haar schoenen uitdoet is ze een stukje kleiner maar als ze op het bed stond ik ik gewoon op de grond moest ik toch wat op de tippen van mijn tenen gaan staan op haar lekker te kunnen kussen. Dolli heeft een lekker lijfje met lekkere tietjes en een heerlijke smile op haar lief gezichtje. Na wat getongzoend te hebben kropen we beide op het bed om verder te knuffelen en tongentjes uit te wisselen. Daarna zakte ze af naar beneden waar ze me heerlijk pijpte terwijl ik wat met haar poesje kan spelen. Ik werd er gewoon helemaal door en door geil van. Daarna mijn pik naar haar grotje geleid en met één standje afgewerkt maar heerlijk klaargekomen toch. Een kamertje waarvan er nog mogen volgen wat mij betreft.

28. Onderstaande 7 leden hebben focussbe bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (24 juni 2018),fervent (27 juni 2018),Kwakje (25 juni 2018),le_belge (12 juli 2018),Manureva (24 juni 2018),Mr Bluenose (24 juni 2018),Schietgraagft (25 juni 2018)

Last Online
    10 augustus 2018 @ 21:29
    Discussies
    0
    Thanks
    3

Standaard

Weet iemand of Dolli nog terugkomt? Ze stond was op vakantie, maar stond vorige week weer op de aanwezigheidslijst, maar verdween er toen terug af...
    (Ik mis haar ...

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Dolli staat onder Reisedamen sinds 02.08 en die zal echt wel terugkomen na haar vakantie.
    Ze is nog maar net een week met vakantie dus wel even geduld hebben.

31. Onderstaande leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

treftu (10 augustus 2018)

Last Online
    30 december 2023 @ 12:15
    Discussies
    10
    Thanks
    871

Standaard

Vele, toen al vakantievierende, DVP's (waar onder Dolli), zijn op of rond 1 augustus jl. bij de "Reisedamen" geplaatst.
    Dolli hoef je trouwens niet voor 1 september 2018 terug te verwachten in Elsdorf.
    Salutations,

Swazontneuf

33. Onderstaande leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

treftu (10 augustus 2018)

Last Online
    30 december 2023 @ 12:15
    Discussies
    10
    Thanks
    871

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door treftu Bekijk bericht
    Ze stond was op vakantie, maar stond vorige week weer op de aanwezigheidslijst, maar verdween er toen terug af...
    De hele AWL was de afgelopen periode nogal "messy". Dames, waarvan ik met zekerheid wist dat ze vakantie hadden (Dolli, maar ook bijvoorbeeld Christina), stonden in ene male weer op de AWL voor de hele week, werden er dan gedurende de dag voor die specifieke dag weer afgehaald, maar bleven wel weer staan voor de volgende dagen. Dat "feestje" herhaalde zich dagdagelijks. Op 1 augustus jl. zijn ze de AWL gaan "vegen" (en vakantievierders gaan transfereren naar de "Reisedamen) en lijkt de AWL weer een beter beeld te geven dan in juli. Maar, de AWL is en blijft indicatief.

En om misverstanden te voorkomen, ik ben blij dat Babylon een AWL heeft, want je hebt tenminste een houvast (maar geen garanties!).
    Salutations,

Swazontneuf

35. Onderstaande 3 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (11 augustus 2018),Manureva (13 augustus 2018),treftu (10 augustus 2018)

Last Online
    10 augustus 2018 @ 21:29
    Discussies
    0
    Thanks
    3

Standaard

Dank je voor de verheldering.

Ja, de AWL was een rommeltje de laatste tijd. Ik wist dat Dolli op vakantie was, maar dan stond ze er weer op en werd er inderdaad dag na dag afgehaald.

Die lijst Reisedamen is een goed idee. Een mooi lijstje trouwens, waarvan sommige dames mij wel hadden mogen meevragen op vakantie, vind ik persoonlijk

37. Onderstaande 2 leden hebben treftu bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (13 augustus 2018),swazontneuf (10 augustus 2018)

Last Online
    6 januari 2025 @ 20:39
    Discussies
    23
    Thanks
    685

Standaard

Dolli komt begin september weer terug. Ze weet nog niet precies wanneer.

39. Onderstaande leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (13 augustus 2018)

Last Online
    6 januari 2025 @ 20:39
    Discussies
    23
    Thanks
    685

Standaard

Weer aanwezig na haar vakantie

41. Onderstaande 2 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

Manureva ( 7 september 2018),pret ( 6 september 2018)

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard Dolli (Roemeense)

Dolli (Roemeense)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken
    Extra info :

43. Onderstaande 5 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (11 september 2018),Manureva (13 september 2018),Mr Bluenose (11 september 2018),spirou (11 september 2018),waterrat (11 september 2018)

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Het bier zat me nog steeds een beetje dwars en ik twijfelde of het later nog zou lukken met Dolli. Ik had het haar beloofd. Ach, anders heb ik gewoon een leuke tijd met haar op de kamer, lekker relaxt ook voor haar.

Maar eerst maar eens zien of ik nog wat kon herstellen. Nog maar eens een sauna en een jacuzzi gepakt. Ik was overigens in de veronderstelling dat Babylon donderdags ook tot 1 uur open zou zijn, maar het bleek dat Babylon al om 12 uur ging sluiten. Het was inmiddels half elf toen ik Dolli tegen het lijf liep. Eigenlijk wilde ik de kamergang nog een uurtje uitstellen, maar omdat ik haar nu toch zag, ben ik bij haar gaan zitten. Ze was een beetje verbaasd dat ik er nog was. Ze dacht dat ik al was vertrokken. Ik zei dat ik nog een belofte moest inlossen. Dan heb je geluk zei ze, want ze wilde eigenlijk al om elf uur ermee stoppen. Toen kwam ik er ook achter dat Babylon ging sluiten om 12 uur.

Dus maar gauw naar de kamer gegaan met haar. Op de kamer vertelde ik haar dat ik al 2 kamers had gehad en dat ik in de middag iets te veel bier had gedronken, waardoor het waarschijnlijk moeilijk zal gaan en misschien wel helemaal niet. Ze deed het lekker rustig aan en zei dat ik me geen zorgen moest maken.

We begonnen voorzichtig te vrijen en te tongzoenen, lekker diep en intens. Tussendoor vertelde ik haar over Erika en dat ik het jammer vond dat ze me een oor probeerde aan te naaien. Ik weet dat dat mij niet zal overkomen met Dolli. Zij heeft me tot dusverre altijd zeer correct behandeld met als gevolg dat ik haar vaker ben gaan bezoeken.

Nadat we het eerste half uur lekker rustig aan hebben gedaan, vond Dolli het tijd worden voor actie. Ze gaf me een uitstekende blowjob, waarbij ze gelijktijdig m'n tepels bewerkte. Daarna heb ik haar nog kort even geneukt, maar ik voelde dat dat 'm niet meer ging worden. Ik vroeg haar om verder te gaan met een blowjob en mijn tepels bewerken. Het duurde wel een tijdje maar uiteindelijk wist ze mij de laatste druppels er uit te persen. Moe en voldaan lag ik naast haar en we hebben nog even wat nagepraat. Daarna de kamer verlaten en op de klok benden kon ik zien dat we het uur hadden overschreden. Dolli maakte daar geen probleem van en ik gaf haar nog een fooi, gewoon omdat het een bijzonder leuke meid is, correct, goede service en geen gezeik bij het afrekenen. Zo kan het dus ook en behoudt je en creëer je klanten. Sommige dames snappen dat kennelijk niet. Maar ja, Dolli is geen domme meid en dat merk je wel als je met haar in gesprek bent

O ja, positief aan Dolli is dat je haar ribbetjes niet meer kunt tellen, zoals op onderstaande foto. Ze is nog steeds erg slank, maar heeft nu meer vorm. Staat haar goed.

Naam: Dolli
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
    Leeftijd: 25
    Haarkleur/-lengte: Bruin
    Lengte dame: 1,63 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 48 kg (was een jaar geleden 45 kg,) maat 34 / A-cup

45. Onderstaande 8 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (11 september 2018),cheasehead (11 september 2018),claudius (11 september 2018),Jooploop (11 september 2018),Manureva (13 september 2018),Mr Bluenose (11 september 2018),Schietgraagft (13 september 2018),waterrat (11 september 2018)

Last Online
    Vandaag @ 11:11
    Discussies
    20
    Thanks
    768

Standaard

Gisteren voor het eerst met haar gekamerd. Ze is leuk, lief, mooi, oprecht, naturel en goed op de kamer. Haar Engels is super en haar accent 'very cute'.
    Van mij mag ze wel in Babylon blijven.

47. Onderstaande 6 leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

Goedemorgenallemaal ( 9 oktober 2018),Manureva ( 7 oktober 2018),Mr Bluenose ( 6 oktober 2018),Schietgraagft ( 8 oktober 2018),Sjeufke ( 6 oktober 2018),swazontneuf ( 7 oktober 2018)

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Ik vond het weer tijd worden voor een kamer. En Dolli had ik al een paar keer deze dag zien lopen, maar steeds was ze bezet. Dolli is geen dame die jaagt op gasten, maar een dame die passief blijft wachten. Ze doet toch iets heel goed, want ze was heel vaak bezet. Ik liep haar bij toeval tegen het lijf, op een moment dat ze beschikbaar was. Gelijk met haar meegelopen naar haar vaste plek, bij de TV achterin de bar. Daar even wat bijgepraat met haar en toen naar een kamer.

Ja, wat moet ik nog over Dolli zeggen. Haar service is gewoon erg goed. Zelfs dit keer nog iets gedaan, waarvan ik dacht dat ze het helemaal niet zou doen. Wat dat is, houd ik even voor mezelf, maar het was wel erg verrassend Zo zie je maar, wanneer je vaker met dezelfde meid gaat en je een betere klik krijgt, ontdooit zo'n meid vaak wat meer en laat ze zich meer gaan. Daarnaast is Dolli een erg mooie slanke meid. En een meid waar je respect voor moet hebben, want heb je dat niet, zul je dat gelijk merken. Ze is niet op haar mondje gevallen Gelukkig ben ik iemand die de dames altijd met respect behandeld en daardoor weinig problemen heeft. Alleen met dames die mij wat minder respecteren heb ik problemen, maar daar hoort Dolli zeker niet bij.

Naam: Dolli
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
    Leeftijd: 25
    Haarkleur/-lengte: Bruin
    Lengte dame: 1,63 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 48 kg, maat 34 / A-cup

49. Onderstaande 8 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (23 oktober 2018),fervent (24 oktober 2018),keesboz (12 augustus 2022),Kwakje (23 oktober 2018),Manureva (23 oktober 2018),Mooiejoke ( 5 december 2018),Mr Bluenose (25 oktober 2018),Schietgraagft (24 oktober 2018)

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten