2 weken geleden liep er een onschuldige brunette tussen Linet en Nicole, die beide als een soort moederkloek dit kuikentje tussen zich in hielden in de kino. Eline ving mijn blik en er twinkelde ondeugende
oogjes in haar frisse gezichtje. Even later liep ze verloren in de bar rond en als een havik heb ik het kuikentje op gegrist. Ze bleek onschuldige momenten af te wisselen met ondeugende en duwde mijn nek omlaag
en gaf aan dat ze wel begreep waar het om ging; een iets te volwassen vent die met een teeny wou stoeien. Yep, een houding die me aanstaat dus de kamer op.
Ze is prettig gezelschap, verwachtingsvolle blikken, super kleine borsten maar staan verdomd goed, gebruik van glijmiddel als nooit tevoren zowat de halve fles erover. Dik tevreden de kamer af en herhalingszucht als een cristalmeth gebruiker.
Zie ik vorige week Linet, die mijn aanbod voor een kamergang afwees vanwege een onbelans in de verhouding cm/€ bij mijn persoon maar ze stelde me aan Eline voor, ik herkende haar niet met het nieuwe kapsel en kleurtje. En dacht aan een communicatie foutje en hobbelde weer verder.
Gisteren loopt dat blondje weer rond, in een chanel outfit, leuk. Maar ze leek verveeld, afwezig en ongeinteresseerd, maar toch af en toe die ondeugende oogjes. Even later aangesproken en de kamer op, blijkt dit toch dat meisje van 2 weken geleden te zijn maar nu in een vamp-uitstraling, totale metamorfose. Ze bleek een kater van hier tot Tokio te hebben van haar feestje maar gaf een goede kamer inzet, respect!
Verbazingwekkend wat voor een steile leercurve de dvp´s hebben, 2 weken geleden een kuiken nu een deadly-teeny vamp. De educatieve adviezen van Linet en Nicole hebben hun uitwerking niet gemist, je ziet Nicole op haar inpraten en Eline dan instemmend knikken of juiste verontwaardigd weg kijken. Een trio met die twee moet wat hebben denk ik, ben zo vrij om me als lesmateriaal voor een practicum aan te bieden.
EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE