Pagina 13 van 16 EersteEerste ... 3910111213141516 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 325 van 394
    Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rokkenjager Bekijk bericht
    wat is de naam van dat zusje van lydia?
    Niet meer relevant... is terug naar huis en zal volgens Lydia niet terugkomen
    (maar zeg nooit nooit)
    En Garde

Last Online
    30 juli 2024 @ 22:51
    Discussies
    10
    Thanks
    14

Standaard

iemand vandaag naar sixsens? alleen is maar alleen

Last Online
    19 september 2017 @ 10:00
    Discussies
    3
    Thanks
    668

Standaard

Bij Sixsens ben je nooit alleen.....

Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

Last Online
    4 november 2018 @ 20:33
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350

Standaard

Het werd weer tijd voor een SixSens bezoekje. Ik ga meestal altijd overdag tot eventueel begin van de avond of vroege avond. Toevallig had ik maandag 7 november een dag vrij en ik had ook nog een gewonnen tombola kaartje liggen dat tot eind november geldig was. Aldus op maandagochtend rond 10.45 uur afgereden richting Lemiers. Daar tegen 11.15 uur gearriveerd. Uiteraard nog niet veel auto's op de parking. Vervolgens ingecheckt met mijn vrijkaartje, dat gelijk geaccepteerd werd en op naar de omkleedruimte. Ik heb altijd een vast nummer bij de lockers en er waren wellicht pas een stuk of 5 beren in totaal binnen, maar 3 keer raden welk nummer reeds bezet was? Juist, haha, dus een ander nummertje maar eens gekozen. Na omkleden een douche genomen en toen eerst maar eens de Jacuzzi in, even heerlijk ontspannen. Ook kwam er een koppeltje de ruimte in. Het lijkt wel dat iedere keer dat ik er ben ook altijd een (ander) koppeltje er is. Schijnt niet vaak voor te komen maar ik heb het vaker wel meegemaakt dan niet bij mijn bezoekjes aan SS.

Je ziet dan ook reeds vanuit de Jacuzzi wat voor vlees er reeds in de kuip is, de dames wandelen toch vaak voorbij de Maroc ruimte. Maar de eerste 20 minuten dat ik erin lag, geen enkele dame zien langskomen. Plan de campagne van vandaag: zeker 2 kamergangen en ik wilde vandaag niet gaan experimenteren met nieuwe voor mij onbekende dames, maar wilde 2 dames hebben waarvan ik zeker wist dat service niveau goed zou zijn. Dan wel uit eigen ervaring reeds ondergaan, dan wel vanuit recensies van andere beren. Van te voren gehoopt dat kamergang nummer 1 zou worden met Belgische MILF met superservice Susanne en dan als afsluitende 2e kamergang later op de middag met superstar Crystal.

Maar de ervaring leert inmiddels dat een planning zelden in dit oord des verderfs haalbaar blijkt. Na de jacuzzi de douche weer ingesprongen en toen kwamen Maya en een vriendin van haar (een blonde dame met kleiner brilletje, iemand een idee wie dat is?) samen de douche in. Maya had ik nog nooit mee gekamerd, maar had wel goede recensies gelezen. Omdat ik nog niet wist welke dames verder aanwezig waren (had er geen enkele zien langslopen vanuit de jacuzzi) had ik Maya ook maar eens op mijn reserve lijst genoteerd. Opeens zag ik Crystal ook lopen, bij de lockers, maar die was gelijk geschaakt door een andere beer. Dus richting bar gelopen. Daar tijdje gezeten. Susanne kwam binnen, maar die kwam wat pakken achter de bar en was gelijk weer gevlogen. Ik dacht even wachten, die komt zo weer terug en dan gaan we eens polsen of ze er zin in heeft.

Maar ze kwam niet terug, denk dat ze afspraak had. Ondertussen werd het wat drukker met dames. Dames die ik herkende: Mara (die kende ik op dat moment nog niet, maar toen ik naar huis ging later die middag kreeg ik haar naam nog te horen), Elena, Zoey, Maya en Alina. Zoey en Alina kwamen al eens polsen, maar met beiden ooit een kamer gehad waarbij HHG nihil is. Het betreft overigens niet de Alina waar reeds lovende recensies van zijn. Maar de andere Alina in dit geval. Ook kwam nog een blonde dame polsen in mooie nylons die zich volgens mij voorstelde als Ina, alhoewel ik het niet heel goed kon verstaan. Heb thuis daarna nog op forum gezocht naar ene Ina, maar de beschreven Ina was dat niet. Dus ik denk dat ik de naam niet goed verstaan heb. Ze trok volgens mij veel op met Mara en ook Elena leek haar te kennen. Ze was een mooie slanke blonde dame met zeer geile nylons aan. Maar omdat ik haar niet kende en ik vandaag voor zekerheid service wilde gaan, haar vriendelijk bedankt. Ze scoorde wel gelijk pluspunten door dit vriendelijk te accepteren en met een smile en kus ging ze weer terug naar haar vriendinnetjes.

Niet veel later kwam Melissa polsen. Nog niet mee gekamerd, maar deze dame had me ooit op Hemelvaartsdag op het buitenterras een beetje teveel scene gemaakt nadat ik haar destijds netjes gezegd had dat ik net van een kamer afkwam en dus aan mijn recuperatie fase bezig was. Ze stond destijds op en schreeuwde nogal luid over het terras: ‘Heute ist wieder so ein ‘vieleicht später Tag’. Ze was toen duidelijk geërgerd. Dat beeld zat nog altijd in mijn hoofd, dus dat ging hem dan ook niet worden vandaag. De tijd sloop verder voorbij en het werd toch echt tijd voor een kamertje.

Toen kwam Maya de bar binnen en ging op een kruk aan de bar zitten. Ik ben gelijk opgestaan en naast haar gaan zitten. Leuk gesprekje gevoerd in het Duits. Na een 15 minuten vroeg ze of ik mee wilde gaan naar de Kino. Ik dacht, waarom niet, beetje laten presalen. Daar een bank opgezocht. De beer die naast ons lag stond gelijk op en ging de Kino uit. Een andere beer zat/lag op een bankje bij de ingang naar de film te kijken. Die beer kreeg niet veel later ook wat live beelden te zien. Normaal ben ik niet zo van het openbare. Wat zoenen en friemelen geen probleem, maar echt een deur verder is niet zo mijn ding in openbaar. Toch wist Maya me zo gerust te stellen en ze begon me hemels te tongzoenen en te pijpen in de Kino. De beer zag ik zowel naar de film als naar ons kijken.

Het ging een tijdje door zo, maar opeens hoorde ik een heleboel beren tegelijk de trap afkomen en toen kreeg ik het toch een beetje benauwd dat er zo meteen wel eens een stuk of 10 beren de Kino in zouden komen bij een eerst rondleiding voor hen. Ik vroeg Maya dan ook gelijk om sleutel te gaan halen en op een kamer verder te gaan. Ze moest erom lachen, maar geen probleem, ze ging gelijk sleutel halen en ik snel de berenvel weer dichtknopen. Op naar de kamer en toen we de kamer in wilden gaan riep een vriendin van Maya of ze erbij moest komen. Het bleek Roemeense Delia te zijn met rood haar. Maya vroeg of ik trio wilde met haar en Delia, maar ik bedankte netjes voor de eer. Maya zei dat ze vaak met Delia triootjes deed en een goede vriendin van haar was. Dus voor de beren die Maya in trio setting willen hebben ooit, Delia schijnt dan je optie te zijn.

Op bed ging het spel verder. Alles was heel goed en degelijk en ook heel lekker. Ze pijpte en neukte fantastisch. En dat tongzoenen: top! Ik kwam vanuit de tenen ook gigantisch klaar in good old missionaris onderwijl hevig tongzoenend met haar. Ze legde zich wel constant bij het pijpen zo neer, dat je met je handje niet bij haar flamoes kon komen. Dus vingeren werd zo beetje verijdeld. Dat was in principe het enige smetje. Verder een uiterst correcte meid, zeer goede service en ook bij afrekenen zeer correct. Ik had totaal niet op de tijd gelet en wist ook even niet of die Kino tijd wellicht ook zwaar ging meetellen. Toen ik voorzichtig bij de lockers vroeg wat de schade was zei ze gelijk: “na klar, €50,-, was denkst du denn?”. Top dus. Toch weet ik niet of ik ooit nog op herhaling ga met haar. De kans zal klein zijn vermoed ik. Service gewoon dikke voldoende en Sauna club standaard. Toch mistte ik dat ene beetje extra op de een of andere manier. Kan het niet direct pinpointen.

Na de douche mijn mobieltje maar eens uit de locker genomen en op het overdekte verwarmde buitenterras maar eens op een bankje gaan zitten en even wat zaken op de iPhone doorgenomen. Ik zat op bank tegenover de ingang dus zag diverse dames daar langslopen. Als eerste kwam opeens Susanne naar buiten en kwam naast me zitten. Even bij gekletst, altijd leuke sympathieke dame. Ze zag dat ik net van de kamer af was, maar bleef gewoon even lekker zitten. Ze was op klant aan wachten waarmee ze afspraak had. Die klant kwam op gegeven moment binnen maar zag haar naast mij zitten en liep gelijk de trap af. Zij direct achter hem aan, om te vertellen dat ze niet met mij was en hij mee kon gaan. Tot opluchting van hem. Hij ging even sauna pakken en douchen en zou Susanne daarna opzoeken. Susanne bleef nog even zitten en ging vervolgens naar beneden.

Toen kwam er een voor mij onbekende dame naar buiten, zeer vriendelijk. Kwam naast me zitten, bleek Bulgaarse Yasmine. Leuke goed uitziende meid, leuk gesprekje. Maar ze zag dat ik nog aan recupereren was en verliet na 10 minuten gesprekje de zetel naast me. Ik weer rustig verder op mijn IPhone en toen hoorde ik weer een bergroeting. Domenica kwam aanlopen. Die is altijd supervriendelijk tegen mij. Altijd lachen, kort praatje, zonder ook maar te vragen naar een kamer. Ik heb al ooit eens met haar een uitstekende kamergang van 1 uur gehad. Dus dacht: als ik over uurtje weer hersteld ben en klaar voor ronde 2, dan is zij zeker een optie. Ik zei dat ik nog herstellende was. Dat was geen probleem voor haar, ze heeft 15 minuten naast en tegen me gezeten en we hebben we leuk gekletst. Toch wel apart wat voor beeld/indruk je van een meid kan hebben. Ik las in recensies ooit van haar dat ze eens op 2 heren in Sixsens was afgestapt zelf omdat ze een MMV ervaring wilde hebben. De 2 betreffende vrienden gingen akkoord en dat verslag van hen heb ik toen ooit gelezen op dit forum. En ook gelezen dat ze laatst op een vrijdagavond onder luid gejuich van beren en dames staand een beer midden in de bar klaargepijpt had. Hahahaha, op de een of andere manier haal je dat toch niet achter haar uit als je ze naast je zit of ligt en je een leuk gesprekje voert.

Domenica stond na 15 minuten ook op en ging naar de bar. Vervolgens ik weer naar de Jacuzzi, wederom kwam het koppeltje weer binnen en ging nu de sauna in. Om daarna vervolgens op de zetels naast de Jacuzzi te gaan liggen. Na de Jacuzzi de bar in en daar wat gedronken en eens rond gaan kijken voor de 2e ronde. Susanne was weer weg met een beer. Ik zag wel een andere rijpere dame op de barhoek zitten, blond, zwart jurkje aan met volgens mij aardige voorgevel daarin verpakt. Oosteuropees, dat zeker maar welk land? Omdat ik af en toe ook een MILFje niet te versmaden vind, had ze wel even mijn aandacht getrokken, maar net toen ik dacht eens nader kennis te gaan maken verliet ze de bar met een beer.

Vervolgens zag ik bij de trap in de bar aan zo’n hoger 2 zits zeteltje een langere dame met lange zwarte haren en een iets grotere bril. Dat was echt in mijn ogen een beauty. Maar of den duvel ermee speelde, wilde net kennis gaan maken, maar net toen ik wilde opstaan stond er al een beer naast haar. Iemand enig idee wie deze dame is. Normaal postuur, redelijk lang (1.70 – 1.75 zonder klompen aan denk ik), lang zwart haar, grotere bril en flinke borsten verpakt leek het. Maar weer even blijven zitten en toen zag ik een andere dame die ik bij mijn laatste 2 SixSens bezoekjes telkens op het einde toen ik het pand verliet tegen was gekomen. Telkens vroeg ze of ik al ging en daarna zei ze : maybe next time. En dan met die mooie, indringende ogen , dat perfect figuur en die smile. Ze keek me aan in de bar en lachte gelijk. Maar ze was net ook in gesprek met andere beer.

Ik wist haar naam (nog ) niet op dat moment en dus zou het een gok gaan worden, maar het betrof Mara. En ik dacht: Change of plans: want ik zag Domenica niet in de bar en ook Crystal niet: dus mocht Mara op korte termijn beschikbaar komen en de beer loslaten, dan ga ik voor haar. Dat voornemen nog niet goed en wel gemaakt en wie lopen er de bar binnen: eerst Domenica die gaat zitten op de kruk aan de tv zijde. En Crystal.

Crystal kwam op een kruk zitten aan de bar bij aan de zijkant. Crystal bleek niet bezet nu. Me geen seconde bedacht en sprintje getrokken naar haar en op kruk naast haar plaatsgenomen. Kleine 15 minuten bi gekletst, en toen werd het echt kamertijd. Op naar de kamer. Tja wat kan ik nog zeggen over deze topper. Dit was echt mijn beste sessie GFE ooit met een dame van plezier. Een 10 geef ik standaard niet, er moet altijd nog enige ruimte voor verbetering over blijven, maar echt waar: Pijpen en 9,5. Neuken een 9,5. Zoenen een 9,5. Wat heb ik genoten dat uurtje en aan de vochtigheids graad van Crystal te merken, had ik het idee dat zij er ook van kon genieten. Wat een magistrale topper is dat toch. Supervriendelijk, supercorrect in alles. Als je haar het respect geeft dat ze dik en dik verdiend en alles slow op GFE manier doet en niet ‘hard en rammen’ dan heb je een mega tijd met haar. Dan geniet ze er zelf ook van en dat betaalt zich dan dubbel en dwars terug. Het was de €100 voor een heerlijk uurtje meer dan waard. Volgens mijn calculatie heb ik nu in totaal 3 kamergangen met Crystal sinds mijn intrede in SixSens achter de rug. Nu hoef ik denk ik geen contributie meer te betalen om lid te worden van de Crystal fanclub? ;-) Ik zal het wel horen van de voorzitter van de Crystal fanclub ;-)

Na Crystal het loon voor bewezen diensten overhandigd te hebben en afscheid van haar genomen, nog even een douche genomen en toen richting lockers om mijn berenvel weer in te ruilen voor burgerkleding en de rest van de maandag rustig en voldaan met de voetjes omhoog thuis voor de TV te verbrengen. Toen ik de lockers in liep na de douche, wederom de op dat moment onbekende mooie dame (Mara) die daar stond: “Where are you going?”. Ik zeg: “I have to go home”. Zij: “I want to go with you, can I join you at home?”. Daarop moesten we beiden gelijk lachen. Ik had me intussen omgekleed, liep naar boven om mijn ‘horloge’ af te laten doen en wilde het pand net verlaten, kwam deze Mara weer net voorbij en zei: “Have a nice day, but I definitely want to see you next time! We need to spend some time together at least once!”. Ik keek haar weer in die ongelooflijk mooie ogen en in het daglicht van de opengezwaaide entree deur was haar verschijning echt waanzinnig mooi. Ik vroeg: ‘What is your name?”. Zij: ‘Mara, and don’t you forget that name next time you visit!”. Die ogen, er lopen er nu 3 rond in SixSens met zo’n indrukwekkende ogen: Sibel, Mara dus nu en nog een kleinere (zeer populaire) superknappe dame die ik pas 2 keer ooit in SixSens gezien heb maar niet de naam van weet nog.

Met een zeer voldaan gevoel vervolgens naar huis gereden en nog lang aan de sessie met Crystal teruggedacht! Mara en ook Domenica op de ToDo lijst gezet voor een volgende keer.

Ik ben geïnteresseerd in nog 2 namen, mocht iemand die weten op basis van de beschrijvingen. Dames waren net toen ik eens wat wilde gaan informeren intiem in gesprek met andere beren en dan ga ik niet als stoorzender een interruptie doen om de naam te vragen:
    Dame 1: Dame zat meestal onderaan trap bij bar aan hoge 2 zitter. Langere dame met lange zwarte haren en een iets grotere bril. Dat was echt in mijn ogen een beauty. Normaal postuur, redelijk lang (1.70 – 1.75 zonder klompen aan denk ik), lang zwart haar, grotere bril en flinke borsten verpakt leek het. Schat haar rond de 25 jaar.
    Dame 2: Oosteuropese rijpere dame: , blond, zwart jurkje aan met volgens mij aardige voorgevel daarin verpakt. Schat haar midden/eind 30, begin 40.

5. Onderstaande 23 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (13 november 2016),biged (17 november 2016),deket (14 november 2016),Eddy_V (17 november 2016),fg22 (22 november 2016),Flyerke (12 november 2016),forgetskinnyletsgetfatty (12 november 2016),Keffman (12 november 2016),Lekkerjong (16 november 2016),le_belge (13 november 2016),Manureva (12 november 2016),Megaboob (13 november 2016),Mr Bluenose (13 november 2016),Nedlovefkk (12 november 2016),Ohhlord (12 november 2016),Patjax (12 november 2016),Ryuhayabusa (13 november 2016),Sjeng1960 (16 november 2016),Sjeufke (12 november 2016),sofaking (12 november 2016),VAZKOR (23 november 2016),Wentelt Eefje (15 november 2016),Wijze grijze (12 november 2016)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deantje Bekijk bericht
    Ik ben geïnteresseerd in nog 2 namen, mocht iemand die weten op basis van de beschrijvingen. Dames waren net toen ik eens wat wilde gaan informeren intiem in gesprek met andere beren en dan ga ik niet als stoorzender een interruptie doen om de naam te vragen:
    Dame 1: Dame zat meestal onderaan trap bij bar aan hoge 2 zitter. Langere dame met lange zwarte haren en een iets grotere bril. Dat was echt in mijn ogen een beauty. Normaal postuur, redelijk lang (1.70 – 1.75 zonder klompen aan denk ik), lang zwart haar, grotere bril en flinke borsten verpakt leek het. Schat haar rond de 25 jaar.
    Dame 2: Oosteuropese rijpere dame: , blond, zwart jurkje aan met volgens mij aardige voorgevel daarin verpakt. Schat haar midden/eind 30, begin 40.
    Helaas, dame 1 zegt mij niets, althans met bril. Met de beschrijving zonder bril zou ik uitkomen bij de Roemeense Denisa.

Dame 2 zou de Poolse Angela kunnen zijn (overigens weer brildragend) en kort blond haar.
    Zonder bril zie ik een andere dame voor me ook met kort blond haar, die altijd aan de bar zit bij de trap. Haar naam weet ik niet.

7. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (15 november 2016),fg22 (22 november 2016)

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Helaas, dame 1 zegt mij niets, althans met bril. Met de beschrijving zonder bril zou ik uitkomen bij de Roemeense Denisa.

Dame 2 zou de Poolse Angela kunnen zijn (overigens weer brildragend) en kort blond haar.
    Zonder bril zie ik een andere dame voor me ook met kort blond haar, die altijd aan de bar zit bij de trap. Haar naam weet ik niet.
    dame 1 kan Roemeense Ina zijn die het werk van dvp weer hervat heeft
    dame 2 Angela...no way, die heeft geen forse voorgevel. Zal die oudere Poolse zijn, geen echte schoonheid.
    En Garde

9. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    dame 1 kan Roemeense Ina zijn die het werk van dvp weer hervat heeft
    dame 2 Angela...no way, die heeft geen forse voorgevel. Zal die oudere Poolse zijn, geen echte schoonheid.
    Tja..... tegen slank, mager, en grote voorgevels kijken wij steevast anders aan

Idd, zou ook die oudere Poolse Maya kunnen zijn. Let op....Niet verwarren met die andere Maya (ex Isabella)!
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

11. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    19 januari 2023 @ 18:29
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673

Standaard

Ik was gisteren van 16h tot 22.30 aanwezig in SS en ik kan melden dat de lineup gisteren optisch sterk was. Veel jonge mooie dames die de rangen van SS zijn komen versterken. Dit in combinatie met de bekende veteranen maakte dat gisteren de beste lineup was die ik maanden heb mogen meemaken. Doorheen de ganse dag een gezellige ontspannen sfeer. Savonds zeer veel volk wel maar ik gun het de club. 2 hele goede kamergangen gehad met beide Bulgaarse dames: Vicky en Alina (NIET Aline, die heb ik ook al gehad maar was niets speciaal). Deze laatste ging morgen wel andere oorden gaan opzoeken. Verder nog genoeg dames gespot die ik wel nog es wil testen binnenkort dus SS, see you soon!

13. Onderstaande 16 leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (14 november 2016),biged (13 november 2016),Eddy_V (13 november 2016),fg22 (22 november 2016),Firehawk (13 november 2016),Flyerke (15 november 2016),forgetskinnyletsgetfatty (13 november 2016),kempie (16 november 2016),licky luke (13 november 2016),Manureva (14 november 2016),Megaboob (13 november 2016),Mr Bluenose (15 november 2016),Nedlovefkk (15 november 2016),salitos (13 november 2016),Sjeufke (13 november 2016),VAZKOR (23 november 2016)

Last Online
    28 november 2024 @ 18:38
    Discussies
    0
    Thanks
    45

Standaard

Hoi Deantje,
    Ik denk dat dame 2 de Letse Lana moet zijn.
    Zeker een aanrader indien je houdt van MILF types!

15. Onderstaande 3 leden hebben dirkje36 bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (15 november 2016),fg22 (22 november 2016),Ryuhayabusa (15 november 2016)

Last Online
    27 november 2024 @ 08:47
    Discussies
    6
    Thanks
    207

Rotes Gesicht Tijd tekort ? Geniet dubbel !

Door omstandigheden kom ik er de laatste tijd niet aan toe mijn favoriete (eigenlijk mijn enige) club te bezoeken. Drukte en veel besognes zorgen voor een overvolle agenda. Ik vrees dat dit tot het einde van het jaar zo blijft.
    Zo nu en dan moet de druk van de ketel; afgelopen week vond ik een gaatje in mijn agenda en dat betekende dat ik een gaatje moest vinden om janhannes de lul in te steken.De link naar Sixsens was dan ook snel gelegd.
    Mijn favoriete MILF (bril, blond,Pools,humor,superheet ) was weer eens afwezig dus ik wist vooraf dat ik op zoek moest gaan naar 'second best'. Gelukkig had Maya een bericht gestuurd dat ze sneller dan verwacht terug was uit Polen. Daliah is zelden afwezig dus ik had twee alternatieven.

Bij aankomst snel gedoucht en op naar de Bar. Het aanbod van goed uitziende dames viel niet tegen. De bekende groepjes stonden op hun vaste plekken en groetten mij vriendelijk. De nieuwkomers dachten hun slag te kunnen slaan. Binnen tien minuten moest ik het aanbod van drie jagertjes afslaan en gaf hun te kennen dat ze nog even geduld moesten hebben voordat ik mijn keuze maakte. Ze drongen niet verder aan maar bleven wel in de buurt om een kans te maken. Dat hoort nu eenmaal bij het spel en ik heb er geen problemen mee.

Na mijn tweede cappuccino - wat een timing- kwam Daliah te trap af. Ze ziet er altijd schitterend uit en is ontzettend vriendelijk. Daliah heeft altijd volop tijd voor mij en dringt nooit aan op meer dan een gesprek. Ze weet dat ik op een gegeven moment toch wel smelt en ik de vraag stel waar ze op wacht.
    Het zou niet meer lang duren voordat ik een voorstel zou doen toen Maya verscheen> Hallo Sjeng, wie gehts, mit mir ist kurva enz. enz.
    Daliah kent Maya ook dus we keken elkaar aan en lieten Maya maar even haar gang gaan.
    Toen Maya haar verhaal verteld had - hoe bestaat het, normaal zwijgt ze alleen maar als ze mij pijpt - viel er een stilte en de twee dames keken elkaar veel betekend aan; Maya weet dat ik graag met Daliah kamer en Daliah weet dat ik graag met Maya kamer.
    Wat ga je doen vanavond vroeg Maya ? Wat ga je met ons tweeën doen vroeg Daliah ? Kun je wel kiezen wie het eerste aan de beurt is ?
    Verdomd wat een gewetensvragen. Ik ken beide meiden al een paar jaar en ze zijn me even lief dus wat nu gedaan ?
    Ik antwoorde dat ik maar twee uurtjes tijd had en geen zin had om twee kamergangen achter elkaar te doen.
    Alweer een stilte: ook al zijn ze vriendelijk tegen elkaar, uiteindelijk zijn het toch concurrenten en Nederlandse Euro's zijn omgerekend heel veel Lei of Zlotys.
    Ik vreesde een Salomonsoordeel te moeten vellen toen ik een ingeving kreeg.

Hoe denken jullie erover om vier uur in twee uur te persen ?
    Ze begrepen het niet meteen en ik moest uitleg geven > Zal ik dan maar met jullie allebei tegelijk naar een kamer gaan?
    Ik werd van twee kanten gezoend en mijn lul was te klein voor de handen die hem vastgrepen.
    Een trio is voor mij geen alledaagse kost maar omdat ik beide meiden al lang ken leek het me de gok waard
    Maya haalde de sleutel en gedrieën gingen we naar onze kamer.
    Daliah kan heerlijk masseren en Maya kan heerlijk neuken. Eigenlijk een droomcombinatie. De volle borsten van Daliah en het strakke kutje van Maya. Daarna gewisseld en lekker gesopt met Daliah terwijl Maya mijn ballen likte en ik daarna bijna stikte toen ze haar pruimpje bovenop mijn gezicht drukte. De meiden hadden er zelf ook veel plezier in en waren ook niet verlegen elkaar op te winden en te stimuleren; een heerlijke mini-orgie onder vrienden !
    Na twee uur kwam ik volledig afgepeigerd naar buiten. De dames hebben me volledig afgemat maar het was elke Euro waard.
    Volgende keer hoop ik dat ik vooraf met Angela een afspraak kan maken. Kom ik niet in de verleiding deze one of a kind sessie te moeten herhalen

17. Onderstaande 20 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

Befke (17 november 2016),biged (16 november 2016),Deantje (16 november 2016),Eddy_V (17 november 2016),fg22 (22 november 2016),Flyerke (16 november 2016),Hades (17 november 2016),Keffman (16 november 2016),kempie (16 november 2016),Lekkerjong (16 november 2016),licky luke (17 november 2016),Manureva (21 november 2016),Mr Bluenose (17 november 2016),Nedlovefkk (16 november 2016),Ryuhayabusa (17 november 2016),Sjeufke (18 november 2016),sofaking (16 november 2016),VAZKOR (23 november 2016),Wentelt Eefje (17 november 2016),Wijze grijze (16 november 2016)

Last Online
    1 juli 2020 @ 07:19
    Discussies
    7
    Thanks
    858

Standaard

Zwembad nog open?

19. Onderstaande leden hebben goolfy69 bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (22 november 2016)

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goolfy69 Bekijk bericht
    Zwembad nog open?
    Gaat op verzoek open tenzij het weer het echt niet toelaat. Om de warmte vast te houden en de blaadjes buiten te houden, gaat het rolluik nu meestal dicht.
    Duurt een klein kwartiertje om te laten openen na verzoek aan de receptie.
    Viel vorige week overigens nog wel tegen als je dan het water uitkomt...hard rennen naar de jacuzzi!
    En Garde

21. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (22 november 2016),goolfy69 (17 november 2016),licky luke (18 november 2016),Sjeufke (18 november 2016),YYadict (17 november 2016)

Last Online
    6 januari 2025 @ 14:35
    Discussies
    64
    Thanks
    5.132

Standaard

De kwaal

Ik lijd aan een eigenaardige en bijzondere kwaal. Deze doet mij regelmatig in oorden terechtkomen waarvan de gewone mens geen weet heeft.
    Bij het ontwaken begeef ik mij tussen een groepje schaars geklede dames, allen staren me aan met van die vragende ogen. Leuk zou je zeggen maar ben ik nu wakker of droom ik, of ben ik uiteindelijk ergens met mijn smikkel vanaf gedonderd en bevind ik me in het hiernamaals.
    Wat willen deze dames van mij?

Mijn slaaproes van me afschuddend verlaat ik de dames (ik vraag later wel wat ze willen). Ik zoek een warm plekje op en vind een kamertje vol met stoom.
    Warm en vochtig dat zijn mijn lievelingsplekjes ik zou er ganse dagen in kunnen doorbrengen. De bubbelmachine en mensenoven kunnen met ook wel bekoren en doen me steeds verder ontwaken. Ik voel me nu fris en monter met het gevoel dat ik de wereld (dames) weer aan kan.

Daar staat ie dan, naakt in volle glorie en net zoals onze schepper het bedoeld heeft.
    Even twijfel ik om er zo vandoor te gaan maar een evolutie reflex doen me graaien naar een wit vacht. Waar is de tijd dat we nog allen een pluizig apen pelsje hadden.
    Het leven was toen zoveel eenvoudiger, geen geknoei met knoopsgaten of ritsluitingen of nog erger, bh-haakjes. Als je zin had geen gedoe meer om eerst je broek te laten zakken, gewoon even iemand over de boom leggen en testen of die banaan er in past. Nadien geen gedoe en gewoon weer lekker vlooien.

Ik verman mezelf en stap het hol binnen met de dames met vragende ogen. Knik vriendelijk, bestel een drankje en nestel me in een zeteltje. Vragende ogen volgen elke stap die ik zet. Ik voel hun denken (wat is dat? moet ik aandacht schenken? zit mijn haar nog goed? zit er wat in zijn zakken? hangen mijn borsten niet te fel?).
    Miss flap en tuit wagen de gok en spreken me aan. Ikzelf dien niets te zeggen. Vrolijk kwetteren ze verder en ondertussen krijg ik wat aandacht.
    Op het domenicaanse bankje zat ik. (Niet mijn types maar ooit gebeurd het toch nog wel).

De dag breng ik door met het gapen naar enkele schoonheden en het uitvoerig bestuderen van hun gekke fratsen. Bezoek krijg ik op regelmatige basis en van drank en spijs wordt ik ook nog netjes voorzien. Even denk ik aan de nieuw verkozen US president, wat een groot kieken moet je wel niet zijn om zoveel tijd en geld te spenderen om in dat witte huis te mogen logeren. Ikzelf weet alvast een beter tijd en geld verdrijf.

Netjes gaat de deur open en ik loop naar buiten. Ik kijk achterom en zie het paradijs achter me sluiten. Daar sta ik dan weer in de donkere kille nacht en nog een rit voor de boeg.
    Waar doet mijn kwaal me volgende keer ontwaken?

Aja, bijna vergeten:

Alina
    Ze herinnerde me nog en we moesten dringend bijpraten. Wel praten deden we niet veel want beide zijn we stille zielen. Pre-sales niet noemenswaardig, het enthousiaste van vorige keer was wat minder. Op de kamer toch wel een lekkere blowjob en mevrouw wou missio dus hebben dit dan maar keurig gedaan. Al snel kwam het kwakje.
    Het half uur vol gemaakt maar voornamelijk met gsm spelen. Matige sessie voornamelijk door interesse gebrek.

Nadia or Nadine
    Ik zag iets zitten in een vurig rood pakje. Zag er wel lekker uit. Toch liep ik verder. Ik trok me terug in 1001 en wat later struikelen 2 dames binnen. Rood setje en een ander.
    Tuurlijk komt die ander tussen rood setje en mezelf inzitten. Crap hoe geraak ik daar vanaf. Rood setje vertrekt en ik schud de andere dame af.
    Kruip in het hoekje waar voordien rood setje zat en zoals gehoopt komt ze binnen en natuurlijk bij me liggen. Wat een spraakwaterval. Nadia van Bosnie ziet er aardig uit.
    Wat later verhuizen we naar een kamertje. Ok, dit is PSE stijl, er dienen rare kronkels gemaakt te worden. We liggen in een soort van 69 en mevrouw rijdt haarzelf klaar op mijn gezicht.
    Neuken ja, alle kanten en uiteindelijk werpt ze haar kontje omhoog en moet ik doggy. Mevrouw weet wat ze doet want tijdens het orgasme krijg ik een goede spierverslapping waardoor ik bijna door de knieen ga. We keuvelen wat na en een uurtje later sta ik de lippenstift van mijn smoel te wassen.
    Was nog maar 4 daagjes in Sixsens en ik vermoed dat ze niet lang gaat blijven. Haar grote droom is om in GT te gaan werken. Blijkbaar als je in GT mag werken dan ben je een topbitch.
    Oh ja, houdt van upsellen.

Beatrice
    Hmmm, zou ik nog eentje vanavond? De pijlen zijn gezet maar ik krijg haar vriendin aan de haak. Duurt even vooraleer ik deze vis heb terug gegooid. Ze is wel zo vriendelijk om haar collega even op sollicitatie te sturen. Beatrice voordien gewerkt in Schaerbeek (Oh shit dacht ik). Momenteel een week in Sixsens en stoeit met de gedachte naar Frankfurt te verhuizen.
    Blijkbaar is daar de beste club ter wereld. Ik vroeg even welke maar ze wist de naam niet .
    Pre-sale goed. Op de kamer uitstekende start, lief, teder zelf moet ze nog wat wennen aan het GFE gebeuren. Een beetje teasen met de tong maar niet echt tongzoenen.
    Ze trekt haar pakje uit en ik verwachte een stel slappe borstjes, maar had ik me daar even in vergist. Mooie prompte B-cupjes, de perfectie nabij. Wauw, in hare pure naakte is dit echt een lekker wijf. Piemelmans staat knoert hard. Blowjob, cowboy en nog zoveel ander lekkers. Het zweet parelt op onze lichamen.
    Het uur is bijna om en ik twijfel om te verlengen maar het is al laat en besluit van niet. Toch liggen we nog bijna 10 minuten op de kamer. Beatrice kijkt me aan en vraagt of ik nog eens terugkom. Ik ben er zeker nog een week zegt ze.
    Hopenlijk blijft ze wat langer.

Nog geen paspoortjes aangemaakt omdat ik maar een kort verblijf van hen vemoed.

23. Onderstaande 20 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (27 november 2016),Bachatero (21 november 2016),Befke (22 november 2016),biged (22 november 2016),Deantje (21 november 2016),Eddy_V (21 november 2016),fg22 (22 november 2016),hasta la pasta (21 november 2016),jansenroy (21 november 2016),kempie (21 november 2016),le_belge (21 november 2016),Manureva (21 november 2016),Mr Bluenose (22 november 2016),Patjax (21 november 2016),Ryuhayabusa (22 november 2016),Sjeng1960 (21 november 2016),Sjeufke (21 november 2016),sofaking (21 november 2016),VAZKOR (23 november 2016),YYadict (21 november 2016)

Last Online
    2 augustus 2023 @ 00:39
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778

Standaard

Vier op een rij, na 3 jaar...

Zaterdag jl. voor de 4e keer Sixsens bezocht in pakweg 3 jaar. Ik hoor u denken, geen stamclub van NLFKK? Nee, niet bepaald maar de laatste 2 bezoeken (februari en augustus van 2016) waren me eigenlijk best goed bevallen. Ik doel dan eigenlijk op het vrij complete aanbod wat de club in mijn ogen heeft. En om nu continue naar GT te blijven gaan gaat ook wat vervelen. Gevoelsmatig heb ik daar in de late herfst/winter weinig te zoeken. De redenen zijn alom bekend lijkt me. Het tweede argument om weer naar een luxe bordeel te gaan was een mislukt privehuis avontuur in 040. Dame in kwestie werd alom geprezen op de concurrent van YBF waar ik 100% inactief ben. Uit nieuwsgierigheid neem ik nog wel eens de stand des zaken van de privehuizen in Brabo-land door. Dame in kwestie was niet helemaal mijn type (blind date, nooit doen!, ook niet onbetaald!). 80 EUR door de goot gespoeld en wederom de conclusie getrokken dat ik er echt totaal niets meer te zoeken heb. Goed, genoeg gezeverd over de inferieure privehuizen. Saunaclubs, praise the lord for having them in our backyard.

Nu is Sixsens wel een halve wereldreis voor me. Mede daardoor wellicht nooit frequent de tent bezocht? Nou dat zal vast niet de enigste reden zijn geweest. De slotconclusie waarom dit wel/niet een NLFKK-tent is zal ik u zeker niet onthouden.

Doordeweeks was ik nog sterk aan het twijfelen (it's part of my nature). LR ben ik al 1 jaar niet meer geweest en daar zou een verjaardagsfeestje worden georganiseerd met een gezellige ijsberen-posse. Wentelt Eefje had ik bijna geappt dat ik hem wel vanaf station Venlo zou oppikken doch had ik mijn ja-woord reeds gegeven aan de Limburgse Sixsens-posse. Vooraf nog wat damesinformatie ontvangen en met steeds meer vertrouwen kreeg ik zin om toch maar weer eens naar Sixsens te gaan. Met name benieuwd naar Crystal en Kinga. De door mij verwachte drukte in LR gecombineerd met de des-investerings drang op hardware gebied dreef me ook tot Lemiers. Of hebben ze in LR inmiddels nieuw sanitair in gebruik?

Een tiental minuten voor 14:00 gearriveerd bij Sixsens. Bij de balie een dame die ik niet kende, bleek dus Beate te zijn aldus vernomen van Sjeufke. Wat me gedurende de dag op viel was het immense leger aan personeel wat de club op orde aan het houden was. Ik dacht dat ik lang was maar de avond-bewaker (op het oog Turks en zo breed als Jerommeke) sloeg echt alles. Wat een beer van een vent! Ben niet zo van de kooi gevechten maar een wedstrijdje Snoop Dogg van YY tegen Turkse Jerommeke van SS zou ik toch wel live willen aanschouwen. Maar niets dan respect hoor voor het vak van uitsmijter.

Het was zo iets na 14:00 nog niet echt druk in de club. Gedurende de dag en avond (ik ben tot pakweg 21:30 gebleven) leek het ook niet topdruk te worden (het was ook zeker niet slap). Ik ben de bezoekersaantallen van GT gewend en dat is ook weer de andere kant van de medaille. Er waren in ieder geval genoeg dames aanwezig al moet ik het aantal schuldig blijven. Vooraf had ik me natuurlijk ingesteld op een Roemeens/Bulgaars dagje/avondje met dames van voornamelijk 20-25. Eerlijk is eerlijk, dit is niet altijd mijn ding. Ik val in de regel op dames achterin de twintig tot half dertig. Gezien mijn goede ervaringen met Bulgaarse dames in GT ben ik daar steeds minder huiverig voor. Maar naïef om vervolgens iedere Bulgaarse te vertrouwen natuurlijk.

Na enige tijd aan de bar te hebben gezeten dacht ik Sjeufke te herkennen maar deze wat oudere en grijze Hollander bleek het niet te zijn. Een Roemeense met bril kwam me gezelschap houden maar daar had ik eigenlijk direct geen kijk op. Niet knap genoeg en ik herkende haar naam als zijnde te mijden. Ze was echter wel zo vriendelijk om me te attenderen op de aanwezigheid van Denisa. Denisa zag ik vervolgens zitten op de lange bank onder de tv. Het is niet moeilijk om haar te missen met haar lange haren, lichte ogen en prima figuur. Had aan onze vorige ontmoeting medio augustus een goed gevoel over gehouden al was het ook weer niet de beste sessie die ik ooit in saunaclubland heb gehad.

Denisa
    Ze herkende me van onze vorige ontmoeting en we hebben een flinke poos bijgepraat. Denisa's ogen, haar lange haren en volwassen houding maken mij instant horny. Na een douche haar weer opgezocht en de kamer opgetrokken. Dit was precies dezelfde kamer als de laatste keer. Ergens bovenin de "building" met zo'n douchebak er vlak naast. Service is goed en ze komt in het Engels ook vrij goed uit haar woorden. Ze lijkt idd wat meer GFE dan PSE. Tz kwam in het begin wat rustig op gang maar vervolgens haalde ze dat goed in. Pzc en nmc was sterk en zonder inhouding. Nadien nog wel wat blikken uitgewisseld maar echt intensief aftersales leek er niet te zijn. Nu is dat niet perse noodzakelijk en gezien de ruime presales (tijd) moet ik eigenlijk gewoon mijn smoel houden. Ze maakte vlgs mij genoeg kamers om een goede boterham te kunnen verdienen. In de avond haar nog bij Lydia/Liana zien zitten.. Herhalingsgevaar groot.

Na bovenstaande sessie wederom de bar ingetrokken en de wellness (behoudens de douches) gedurende de hele dag gemeden. Om de dag wat meer af te wisselen had ik dat beter niet kunnen doen. Maar des te meer tijd bleef er over om naar mooie Oostblok-gezichtjes te kijken en eigenlijk was ik best tevreden over de lineup die er zo laat op de middag stond in Lemiers. Ok, niet direct NLFKK typjes maar er liepen leuke smoeltjes rond die zich, ondanks gebrek aan veel ijsberen, toch wel vermaakten. En daarmee heb ik eigenlijk direct 1 argument om Sixsens binnen acceptabele termijn weer te bezoeken. De dames, met name de Bulgaarse, leken wel wat leven in de tent te brengen en daagden de ijsberen zo nu en dan behoorlijk uit. Dit ging vrij gemoedelijk en niet op irritante wijze. Behoudens ik vermoed Andrea die bij mij echt op NO GO AREA geparkeerd stond. Op zeer dringerige wijze sommeerde ze me om met haar in gesprek te gaan bij de bar. Als Andrea niet wat donkerder getint en kastanje achtig haar heeft dan excuseer ik mij bij deze. Botte Brabo bleef vriendelijk maar standvastig. Negeren was na enkele tientallen seconden de beste optie dacht ik.

Ik was op een gegeven moment naarstig op zoek naar de op Meeting Point aangemelde ijsberen als Sjeufke en Licky luke. Toen ik 2 wijndrinkende ijsberen zag zitten vlak bij de Bulgaarse enclave kreeg ik het vermoeden dat daar toch minimaal 1 YBF-lid bij zou zitten. Nou, het waren er gewoon 2! Kennis gemaakt met hasta la pasta en Sjeufke. Prima kerels om mee te praten en al snel kreeg ik wat namen van dames te horen. De gezichtjes van Stacy, Veronica, Victoria heb ik hierdoor kunnen vernemen. Dani zat er ook bij. Al deze dames hadden wel iets wat me kon bekoren maar ik was in een behoorlijk afwachtende en kritische houding. Ik had er al 1 goede kamer met Denisa op zitten en een 2e kamer was mogelijk maar niet perse nodig. Nu ik weer alleen dit verslag aan het schrijven ben sla ik mezelf natuurlijk weer voor de kop dat ik niet even wat doorgezet heb en 1e nieuwe dame een kans gegeven heb. Die kans had ik ook aan de met pony kapsel bedeelde Adelina kunnen geven maar .... ik was te kritisch en te afwachtend. Lief snoetje, misschien niet een standaard dvp op het 1e oog. Adelina maakte een volwassen en licht intellectuele indruk. Niet bepaalde de kleinste dame onder de line up.. Heb ik hier een NLFKK typje laten lopen? Mogelijk van wel...

Lydia/Liana bij het avondeten gespot (het avond-eten kon me overigens prima bekoren, goede steak met prima frietjes en volop groentes). Staat zeker geen slechte kok daar in de keuken. Met Sjeufke en hasta la pasta wat gegeten en nadien zijn we allemaal een beetje onze eigen weg gegaan. Licky luke en een andere limburgse ijsbeer heb ik toen nog maar wat lastig gevallen en ook dat was prima gezelschap. Die Limburgers zijn zo verkeerd nog niet, grappig om te zien hoe Sjeufke ABN bleef praten tegen Licky terwijl we met zijn 3-en in de locker-ruimte stonden.

Carmen zat weer eens in de paaldansmodus. Nooit verkeerd om te zien.

Domenika zag mij wel zitten vlgs mij en ik kreeg steeds meer sympathie voor dit kleine ding maar uiteindelijk de gok maar niet gewaagd. Ze nam ruim de tijd voor een gesprek bij de bar. Best een leuk naturel koppie.

Petra zat op een gegeven moment met Hasta la pasta te praten. Deze dame had ook mijn bovengemiddelde interesse maar kon haar moeilijk weg kapen bij de collega ijsbeer. Ze zag er leuk uit en vooral erg vrolijk.

Sixsens is een leuke club al zal de lineup qua nationaliteiten niet voor iedereen geschikt zijn. Feit blijft wel dat er genoeg mooie en leuke dames werken. De sfeer zat er halverwege de avond steeds beter in en eigenlijk ben ik weer te braaf te vroeg vertrokken. Hoog tijd dat ik eens flink ga doorhalen in een club en gewoon tot ver na middernacht blijf. Misschien toch maar weer eens naar LR gaan dan..

Enkele plussen en minnen

- likje verf kan echt geen kwaad op sommige muren
    - overzicht vrij snel kwijt in de club tav de dames, hoekjes en muren en verdiepingen, argh!!
    - 250+ km (heen en terug)

+ vrij sterke line up voor SS begrippen, leek ook door meerdere ijsberen te worden bevestigd
    + een hand vol dames die zomaar in GT mee zouden kunnen qua looks, optick fick angst dus me er niet aan gewaagd
    + het eten was goed te pruimen
    + mijn kont kon ik makkelijk keren en gedurende de dag me niet als een sardientje in blik gevoeld

slotconclusie: Sixsens gaat me zeker terug zien , het zal vermoedelijk nooit mijn stamclub worden maar wat blijft het een complete club op veel vlakken, chapeau dus!

25. Onderstaande 28 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (27 november 2016),Befke (22 november 2016),biged (22 november 2016),blauwebeer (22 november 2016),Bluebear (22 november 2016),deket (22 november 2016),Eddy_V (22 november 2016),fg22 (22 november 2016),forgetskinnyletsgetfatty (21 november 2016),Hades (23 november 2016),hasta la pasta ( 2 december 2016),Keffman (21 november 2016),Kwakje (22 november 2016),Lesyeux (22 november 2016),licky luke (22 november 2016),Manureva (28 november 2016),Mistralwind (26 november 2016),Mr Bluenose (22 november 2016),Nulnulzeseneenhalf (21 november 2016),rob45 (21 november 2016),Ryuhayabusa (22 november 2016),Sjeng1960 (22 november 2016),sofaking (21 november 2016),Sphinx (22 november 2016),VAZKOR (23 november 2016),Wentelt Eefje (22 november 2016),YYadict (22 november 2016),yylover (22 november 2016)

Last Online
    13 december 2022 @ 14:17
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129

Standaard

Hoe is het doorgaans in SS tussen kerst en oud en nieuw? Ik overweeg om op donderdag na kerst naar SS te komen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350

Standaard

Vorig jaar ben ik er 1e kerstdag geweest (dit jaar ook weer in de planning overigens). Er waren die dag aardig wat dames en beren aanwezig destijds. Er zijn natuurlijk dames die met die weken naar hun vaderland gaan voor kerstvakantie en zal het qua aantal iets minder dames zij. Maar toch zeker 30 a 40 dames aanwezig die dag. Grote kans dat de dames die met de kerstdagen er zijn dan ook tussen kerst en nieuw daar zijn geweest.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Hoe is het doorgaans in SS tussen kerst en oud en nieuw? Ik overweeg om op donderdag na kerst naar SS te komen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

28. Onderstaande leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (27 november 2016)

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673

Standaard

30-40 vrouwen op kerst? Zeker van? SS haalt dat met moeite op een gewone zaterdagavond, laat staan op kerst...

Last Online
    30 december 2021 @ 11:48
    Discussies
    5
    Thanks
    87

Standaard

Genieten met Tom en Jerry van het sterrenrijk in Lemiers

De donkere dagen beginnen, niets vermoedend in de lucht gekeken alwaar ik al snel de grote beer zag schitteren in het hemelrijk.
    Het is maandag avond 21 november en besluit mijn slagschip te nemen richting het sterrenrijk.
    Aangekomen blijk ik te zijn beland in een oord, waar ik toch al ruim 2 maanden afwezig ben geweest.. De grote beer achter me gelaten en me getransformeerd tot ijsbeer (c.q. weerwolf met deze omstandigheden)..
    Eenmaal aangekomen alle rituelen volbracht, een douche, jacuzzi genomen en heel gestaag naar beneden gelopen om te kijken of er een lekker hapje tussen zit. Meteen kreeg ik visite van Veronica die mij na een lange afwezigheid weer herkende en tergend plagend mijn zakje strooi- spuitgoed onder handen nam... de uitnodiging om gezellig Tom en Jerry te kijken in de Kino even afgewimpeld waarna ik nog gezellig met Delia heb gekeuveld. Zij was mij blijkbaar ook niet vergeten! Daar ik toch iets meer zin had in een gebakken kippetje dan een stuk rauw mensenvlees getogen richting buffet. Lekker gegeten, met de wetenschap dat het toetje nog moest volgen.

Mijn oog viel op een iets grotere blonde dame met een Duits accent. Na de eerste woorden te hebben gewisseld wist ik meteen welk vlees er voor me in het verschiet lag. Ik herkende het Nederlands / Duits van Anna en kort met haar gesproken.
    Mijn interesse was gewekt.. het kippetje maakte plaats en ik was ervan overtuigd dat dit mijn prooi ging worden vandaag. Aan de bar kwam ik haar tegen, waarop zij haar kontje parmantig tegen mij aandrukte. De sleutel halen duurde ons beiden te lang, waardoor de Kino een uitweg bleek. Tom en Jerry was blijkbaar afgelopen en daarvoor in de plek draaide een uitstekende Western film.
    Anna nam het initiatief en meteen merkte ik dat zij deze brave Ijsbeer volledig in haar macht had.
    Het zaakje strooigoed en bijbehorende winterpeen werden uitvoerig onder handen genomen. Ik zag onderhand alleen nog maar sterretjes en Anna beval me haar haar beet te nemen. Waarna zij zich oprichtte en als een wulps poesje ging liggen. Ze wilde Knallen.
    Na toch omgerekend een keer of 10x te hebben gestoten werd ik helemaal gek en al snel volgde er een explosie. Nog kort nagenoten, waarna ik moe maar voldaan de deur achter me dicht getrokken heb.

Zaterdag 26 november.. "the mummy returns"

Na een middagje wat als goedheiligman te hebben gespeeld rondom een aantal mooie Limburgs dorpjes viel de avond weer.
    Veel kids met een goed gevoel huiswaarts gestuurd met cadeaus maar na al deze gestes lustte ook deze goedheiligman een X - aantal cadeaus. Geschoren en wel weer het vertrouwde witte kostuum aangetrokken en eerst een paar biertjes gedronken. Meteen werd ik hartelijk begroet door Anna, waarna ik kort ben aangesloten bij deze Poolse brigade. Een korte sauna, een steak naar binnen gewerkt waarna ik werd gekaapt door een ontzettend grote en lief ogende DVP. Svetlana (al verschillende draadjes gelezen) en een absolute optie. Na kort wat gekeuveld te hebben en enkele Russische woorden te hebben uitgewisseld overtuigd geraakt. Haar mijn woord gegeven voor een kamergang vandaag.
    Mijn eerste toetje werd echter toch Anna. Ze had weer vreselijk zin om te "knallen" en ik was voor mijn gevoel nog niet klaar met haar!
    Naar de kamer getogen en meteen zette ze haar woorden om in daden. Wederom werd ik bedolven onder één brok lust en ze bracht me weer in vogelvlucht naar de 7e hemel. Om niet al meteen mijn miljoenen in het wilde westen te deponeren toch snel een vangnetje eromheen en haar wederom van achter genomen. Pakkend bij de haren en stoute tikjes op haar kont gevend hield ik weer niet lang stand. Deze dame heeft de skills je in 2 minuten van 0 naar 250 km/ u te laten gaan. Uiteraard nog veel nagepraat, gezoend en geknuffeld.
    Eenmaal bekomen van de inspanning en schrik dat het wederom binnen een aantal minuten gebeurd was toch een biertje gehaald. Ondertussen nog wat bekende Mede beren gesproken, die mij ook als "vermist" hadden opgegeven.
    Toen ik plots 2 handen om mijn nek heen voelde komen en een zacht "miauww" hoorde.
    Het bleek de Oekraïense stoeipoes Svetlana te zijn, wachtend op mijn belofte. Ze heeft nog even bij ons beren gestaan, maar uiteindelijk hebben we toch de weg naar een sofa genomen. Deze zit was van korte duur want eigenlijk wilde ik niets liever dan gebruik maken van haar service. (Aan de bar / sofa geen kussen)
    Kamer 14 was plaats delict en al snel was er sprake van een echte klik. Ze heeft een ontzettend mooi, maar gevoelig lichaam. Genietend zocht ik al snel de weg naar onder bij haar. Haar mooie poesje verwend met mijn tong. Nog nooit zo'n gevoelige dame meegemaakt, maar ze genoot volop. Naarmate ik het tempo iets opvoerde werd het gekreun harder en tot slot drukte ze haar poesje tegen mijn gezicht. Ze schokte helemaal en was even helemaal in trance. Nu zette ze mij aan het werk en haar ik Missio en doggy aangepakt.
    Nu bleef het kruid mooi zitten, waarna zij nog even alles uit de kast haalde met haar hand/ mond om mij te laten ontploffen. Net Op het moment dat ik wederom sterretjes zag, drukte ze haar borsten tegen mijn jachtgeweer aan. Al snel plofte er enkele kwakjes op haar borsten. Wat was dit een ontzettend geil gezicht. na nog wat gekletst (geëvalueerd) te hebben wilde ze niet meer aannemen dan de 50€. Daar de klok inmiddels al tegen de 45 minuten aantikte en zij alles eigenhandig opgevangen had haar toch een aardige fooi gegeven. Een absolute aanwinst voor SS en het ziet ernaar uit dat ze ook in Lemiers blijft. Ze vindt de sfeer veel gemütlicher.
    Moe maar voldaan terug naar de bar getogen, nog een laatste biertje gedronken toen opeens weer een oude bekende weer even poolshoogte kwam nemen. De handen van Veronica gingen wederom onder het vel en ik vroeg haar of ze nog Tom en Jerry had gekeken.
    Aangegeven moe te zijn, maar zodra ze zachtjes in mijn oor beet, dacht er toch iemand anders over..
    Die aanstootgevende voorgevel van haar vastgegrepen en ik was verkocht.. al lachend toch besloten richting Kino te gaan.
    Zij blijft toch een ontzettende plaag. In de Kino nog even goed de bloemetjes spreekwoordelijk buiten gezet en in Missio onder ogen van Stacy alles gefinished. Stacy wilde nog even verder gaan.. maar dit plan uiteindelijk maar even in de koelkast gezet
    Rond kwart over 11 huiswaarts gereden en in mijn dromen nog eens deze kamergangen herleefd.

Dit weerwolfje is weer even getemd... maar zal toch weer spoedig terugkeren naar deze omgeving..
    Sixsens ist der geilste club der welt!

31. Onderstaande 7 leden hebben Keffman bedankt voor deze bijdrage:

biged (27 november 2016),Deantje (27 november 2016),Kwakje (27 november 2016),licky luke (27 november 2016),Manureva (28 november 2016),sofaking (27 november 2016),Wentelt Eefje (27 november 2016)

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350

Standaard

Zo rond een uur of 16 destijds telde ik er toch een stuk of 25 in de bar wat ik me kan herinnerebn. Ervan uitgaande dat er altijd nog een dames op kamer zijn en/of niet in de bar schat ik toch zeker 30+ die dag. Het begon overigens wel rustig die dag, rond 12 uur waren er maar een stuk of 5 a 6 dames binnen. Maar dat werd toch naarmate de dag vorderde meer. Uiteraard geen garantie dat dat dit jaar ook het geval is :-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deantje Bekijk bericht
    Vorig jaar ben ik er 1e kerstdag geweest (dit jaar ook weer in de planning overigens). Er waren die dag aardig wat dames en beren aanwezig destijds. Er zijn natuurlijk dames die met die weken naar hun vaderland gaan voor kerstvakantie en zal het qua aantal iets minder dames zij. Maar toch zeker 30 a 40 dames aanwezig die dag. Grote kans dat de dames die met de kerstdagen er zijn dan ook tussen kerst en nieuw daar zijn geweest.

33. Onderstaande leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    30-40 vrouwen op kerst? Zeker van? SS haalt dat met moeite op een gewone zaterdagavond, laat staan op kerst...
    Je raakt het overzicht gemakkelijk kwijt, omdat de dames zich door het gehele gebouw ophouden.
    Ik ben met mijn verslag bezig (volgt nog vandaag) en de namen opgeschreven die ik vrijdag heb gezien. Op dit moment 39. Dat zijn alleen de dames die ik dan ken. Dan zijn er nog zeker 15 dames die ik niet bij naam ken.

35. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (27 november 2016),licky luke (27 november 2016),Ryuhayabusa (27 november 2016)

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Je raakt het overzicht gemakkelijk kwijt, omdat de dames zich door het gehele gebouw ophouden.
    Ik ben met mijn verslag bezig (volgt nog vandaag) en de namen opgeschreven die ik vrijdag heb gezien. Op dit moment 39. Dat zijn alleen de dames die ik dan ken. Dan zijn er nog zeker 15 dames die ik niet bij naam ken.
    Echt? Ik was er vrijdag ook zoals je je wss herinnert en ik vond het kalm qua dames ik had zeker niet meer dan 30 aanwezige dames gegokt. Komt inderdaad dan wss door het grote gebouw dat het vertekend beeld geeft.

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    Echt? Ik was er vrijdag ook zoals je je wss herinnert en ik vond het kalm qua dames ik had zeker niet meer dan 30 aanwezige dames gegokt. Komt inderdaad dan wss door het grote gebouw dat het vertekend beeld geeft.
    Sterker nog, ik was er vrijdag ook en wij hebben elkaar ook niet eens gezien
    Moet toegeven dat ik ook lang onderwater ben gebleven met m'n leuke waterratje en na 19uur het pand alweer heb verlaten.
    Toen in de middag bijna geen kamers vrij waren, waren er dus ca 20 dames elders in het pand dan in de bar, kleedruimte, kino, marocaanse ruimte of op het terras...

Van horen zeggen was de bezetting vorig jaar op beide kerstdagen behoorlijk goed.
    En Garde

38. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Van horen zeggen was de bezetting vorig jaar op beide kerstdagen behoorlijk goed.
    Ik was er vorig jaar op Eerste Kerstdag en de bezetting was inderdaad zeer goed.
    Veel dames die met (onze) Kerst niet naar huis waren gegaan en i heb signalen gehoord dat het dit jaar ook wel eens zo zou kunnen gaan.

Daarnaast een zeer gezellige sfeer, die nog eens verhoogd werd toen Ohhlord met een 20- of 30-tig aantal Kerstkostuumpjes voor de dames aan kwam zetten...
    Een club vol met Kerstvrouwtjes, wat wil je nog meer...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

40. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (27 november 2016),Flyerke (27 november 2016),Sjeufke (27 november 2016)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Vrijdag 25 november Sixsens

Afgelopen vrijdag naar Sixsens met het voornemen alleen maar te kameren met dames waar ik nog nooit mee heb gekamerd. Dames waarvan ik uit de geschreven verhalen en van 'horen zeggen' moet afleiden dat ze goede service geven. In gedachten onder andere Vicky, Victoria, Denisa, Sonja. Daar kwam Svetlana (ex YY) nog bij toen ik met haar in de bar kennis maakte. Leuke spontane dame.

Na de inkom-formaliteiten sloot ik mij aan bij Eddy_V en nog wat ijsberen. Svetlana kwam dus al meteen kennismaken. Carmen(1) herinnerde mij aan een kamerafspraak van vorige week zaterdag. Ze werkte toen achter de bar. Daar gaat mijn voornemen dacht ik. Dat voornemen viel al helemaal in duigen toen Kinga geheel onverwacht vroeg in de middag kwam binnenwandelen. De laatste bezoeken ben ik Kinga misgelopen. Vicky en Sonja zittend aan de bar, Denisa op haar vertrouwde plekje onder de TV. Het viel Eddy_V op dat bij mij niet alles meer binnenkwam wat er onder de ijsberen werd verteld. Keuzestress......! En dat al binnen een half uur. Kinga ging al vrij snel op kamer. Dus eerst maar wat eten samen met verloofde koppeltje Eddy_V en Sonja..... .

Kinga
    Na de lunch gedoucht en terug naar de bar, waar Kinga niet veel later weer verscheen. Twee Chivas-Cola en aan de praat (en zo). Ik wilde al sneller naar boven, maar Kinga bewaarde de rust. Pas op de plaats. Eerst moesten de glaasjes zijn geledigd. Daarna pas richting kamer 7!
    Sessie nr. 9 inmiddels met deze dame. 2 uurtjes en weer 100% voltreffer met toppie service!
    Op de kamer gedoucht, afgerekend in de kleedruimte!

Tijd voor een verfrissende bel wijn in de bar! Geen bekenden ijsberen in bar op dat moment. Dus ging ik met mijn doppelXL naast Laura zitten die op dat moment ook alleen zat. Zonder enige kamervraag 2 uurtjes mee gekletst en aansluitend gegeten in het restaurant.
    Nog een grappig incident mee gemaakt. Een bekende ijsbeer twijfelde tussen twee voor hem onbekende dames. Komt bij mij om raad vragen, terwijl ik naast Laura zit. Beide dames ken ik wel, maar nimmer de lakens mee gedeeld. Voor zover je iemand al een tip kan geven, kon ik er dus geen zinnig woord over zeggen. De bekende ijsbeer maakt een eigen keuze.
    Even later komt de 'afgewezen' dame op een niet te verstane wijze verhaal halen. En dan druk ik mij nog netjes uit. Waarom ik haar niet goed vindt..........?! Laura probeerde uit te leggen dat ik geen mening had. Echter, een boos mens luistert nou eenmaal niet. En dus schoot Laura uit haar slof........... en toen werd het vanzelf ineens rustig.

Sixsens is inmiddels in Kerstsfeer ingericht. Met veel kerstbomen, kerst'ballen' en zo meer.
    Vrijdag aanwezig: Kinga, Delia, Lydia, Petra, Alina, Mara, Ariana, Laura, Domenika, Sonja, Nelly, Yasmin, Dani, Veronika, Victoria, Camilla, Maya(Isabella), Carmen(1), Carmen (2), Stacey, Denisa, Amara, Melanie, Valentina, Svetlana, Catalina, Maria, Melissa (2), Melissa (3), Alina, Vicky, Monica, Ioana, Zoey, Lynn, Andrea, Selena, Beatrice, Nadia, Elena.
    Afwezig of niet gespot: Crystal, Alicia, Sibel, Simona, Jessica, Lana....

Bekende ijsberen: Eddy_V (en Sonja), de duisburg spesjalist, biged, Ryuhayabusa en bartdepauw and friends. jansenroy schijnbaar ook in de club. Niet getroffen, maar dat zeker nog eens gebeuren.

Laura
    Na de restaurantsessie met Laura kwamen we elkaar weer tegen in de bar. Ze wilde wel een wodka-sprite. Een paar maanden geleden voor de eerste keer met Laura gekamerd en die kamer was niet mis kan ik mij nog herinneren. Het gezelschap van Laura duurde al zo'n 2,5 uur, maar werd nu intiemer. En van het een kwam het ander om uiteindelijk in kamer 3a samen wat kunstjes te doen. Ook met Laura 2 uurtjes op kamer. Samen gedoucht bij nabij kamer 6. De geldautomaat bij de receptie moest enige hulp bieden om Laura voor haar uitstekende diensten te kunnen belonen. Weer zo'n kamer die ik graag snel in herhaling zie gaan.

Het wordt zo langzamerhand toch echt keuzestress in Sixsens. Begin maar eens te kiezen met een beperkte hoeveelheid volgelingen tussen Anna, Maya, Stacey, Melissa3, Domenika, Carmen1 en Melanie met 4,5 sterren en verder met 5 sterren: Kinga, Delia, Laura, Jessica en Crystal. Stuk voor stuk dames met een uitstekende service, pre- en aftersalses.
    Dan ken ik Vicky, Sonja, Victoria, Denisa en Svetlana nog niet.

Rond half 11 Lemiers verlaten

Op 27 januari is weer mijn birthdayparty in Sixsens! In de tweede helft van december volgt meer info!

Illusion Plopp!

42. Onderstaande 17 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (28 november 2016),biged (27 november 2016),Eddy_V (28 november 2016),flicki (28 november 2016),Flyerke (28 november 2016),forgetskinnyletsgetfatty (28 november 2016),Hades (29 november 2016),jansenroy (28 november 2016),Lesyeux (28 november 2016),le_belge (28 november 2016),Mr Bluenose (28 november 2016),Nedlovefkk (28 november 2016),Patjax (28 november 2016),sofaking (27 november 2016),VAZKOR (27 november 2016),Wentelt Eefje (28 november 2016),YYadict (28 november 2016)

Last Online
    26 november 2024 @ 08:49
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262

Standaard

Vrijdag 25 november 2016

Sixsens heb ik de laatste keer bezocht in april dit jaar. Wegens het totaal concept waarover Sixsens beschikt is, met het winters weer in aantocht dit, voor mij, een ideale club om te bezoeken.

Incheck rond 13h30 na transformatie tot ijsbeer begonnen aan een inspectieronde. Meteen door twee Vlamingen, mij bekend van vroegere bezoeken, begroet in de wellness ruimte. Uitvoerig ervaringen uitgewisseld. Altijd interessant en leerzaam. zeker als we ongeveer het zelfde verwachtingspatroon hebben.

Wat mezelf betreft, bij elk bezoek, ben ik ontgoochelt over de line-up als ik sixsens binnenstap. Dat wegens de grote hoeveelheid rumbul dames die in sixsens zijn neergestreken. Deze types zijn niet meteen de dames die mij erotisch fascineren.
    Maar wanneer ik sixsens verlaat is dit toch vaak met een voldoening. Paradoxaal misschien maar het is zo.

Zo geschiede ook deze vrijdag. Na enkele tips en gesprekken met medeijsberen drie dames uitgefilterd uit het aanbod.
    Roemeense dames Bianca en Melissa en Bulgaarse Vicky.
    Uiteindelijk met Melisa naar kamer 7 vertrokken.

Melissa

Melssa is een vriendelijk meid. Ze kwam al vroeger polsen of ik haar kon sponseren.
    Op de kamer doet deze dame haar best de klant tevreden te stellen. De handelingen zijn van degelijke/gemiddelde kwaliteit.
    Een voor mij irritant minpunt was dat ze probeerde de sessie verbaal te verlengen naar een uur.
    Dit associeer ik te veel met betaalsex en in combinatie met het feit dat haar fysieke verschijning mijn geilheid te weinig aanscherpte de sessie zonder orgasme beëindigd.
    Dit in schril contrast met mijn tweede kamer met Svetlana dat was minstens twee niveaus hoger.

Svetlana

Deze dame viel mij reeds op aan de bar. We hadden meermaals oogcontact. Maar ze werd me voor mijn neus weggekaapt door een ijsbeer die de Duisburgs roodlightmilieu onveilig maakt.

Later op de avond was ze vrij en kon ik met haar kennis maken.
    Aan haar gezicht is het levensstadium af te lezen waarin de rijpheid het gevecht met de jeugd heeft gewonnen. Ze heeft een stadium betreden waar iedere emotie, iedere ziekte, bepaalde werkomstandigheden haar sporen nalaat.
    Toch heeft deze dame op mij een mysterieuze aantrekkingskracht uitgeoefend.

Haar recensies waren mij niet meer bekend. Maar na thuiskomst en herlezing van haar draadje kan ik ook bevestigen de beschreven ervaringen heb ik op dezelfde manier beleefd.

Op de kamer aan passie geen gebrek. Tongzoenen als twee verliefde tieners. gepijpt werd ik al staande zij op haar knieën zonder gebruikmakend van haar handen. Ik kom zo goed als nooit klaar tijdens het pijpen maar hier scheelde het niet veel.
    En zo ging het maar verder ook verbaal werd de erotische spanning opgevoerd.

Deze Oekraïense dame uit Odesa weet perfect hoe ze met deze stiel moet omgaan. Voor mij de ideale scenario deze sessie met Sevetlana in de paysex.

Sixsens rond 21h00 voldaan verlaten.

44. Onderstaande 20 leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (28 november 2016),Bergtester ( 1 januari 2018),blauwebeer (28 november 2016),deket ( 3 december 2016),Eddy_V (28 november 2016),flicki (28 november 2016),Flyerke (28 november 2016),forgetskinnyletsgetfatty (28 november 2016),Hades (29 november 2016),jansenroy (28 november 2016),Keffman (28 november 2016),Kwakje ( 1 december 2016),Mr Bluenose (28 november 2016),Nedlovefkk (28 november 2016),Pandabeer82 (28 november 2016),pret (28 november 2016),Ryuhayabusa ( 1 december 2016),Sjeufke (28 november 2016),sofaking (28 november 2016),Wentelt Eefje (28 november 2016)

Pagina 13 van 16 EersteEerste ... 3910111213141516 LaatsteLaatste

Regels voor berichten