Oorspronkelijk geplaatst door
VAZKOR
Sabina (H7)
Bij deze recensie
Bijzonderheden
Sabina is een goedlachse leuke meid, slank en met lang zwart haar. Het contact met haar was niet geforceerd en spontaan.
Presales
Ik wou snel op kamer dus presales was er niet veel, alleen de wensen kenbaar maken. Duurde al bij al 5 of 10 minuten.
Kamer
Kamer 3 onderaan bij de trap. Hier was ik eerder binnen geweest met
Claudia. Een mooie gerieflijke ruime kamer met een luster een spiegel, witte muren.
Voorspel & Sex
Ze ging eerst snel wassen en bij binnenkomst drapeerde ze het beddenlaken. Ik toonde haar de schermafdruk van de tijd. No more lies hier. Deze schermafdruk met een app doe ik nu zo vaak als ik kan, ook met dames waar ik al mee ben geweest. Ze lachte er even om.
We legden ons op bed en stoeiden en vrijen eventjes, kusjes TZ-light. Ik verkende haar mooie lichaam en streelde haar prachtige lange zwarte haren. Seks met haar boven me was ok, ik had lekker zicht op haar prachtig figuur en haar lange haar streelde vaak mijn gezicht. Ze gebruikt wat van dat glijmiddel doch was niet storend. Ik kwam ruim binnen de tijd klaar en ook met haar luisterde ik naar manele. Hetzelfde nummertje als bij Vanessa (LR) dat nog opstond. Ze zong prompt mee, en bevestigde Vanessa's vertaling van het nummer.
Afsluiten
50€ gegeven en kreeg keurig m'n wisselgeld terug via de theke. Tijd voor een douche en sauna.
Aftersales
Geen, ik vertrok niet veel later.
Conclusie
Voor mij gemiddeld wegens kreunen en ze moest helaas in de schaduw van Vanessa (LR) staan. Toch echt geen slechte meid, ze is vriendelijk en attent. Voor een breakfastfuck was dit meer dan geslaagd en gesterkt dacht ik aan haar terug gedurende de rit door de stormwinden.
Score ***1/2