Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Groene ijsbeertjes

Last Online
    11 augustus 2017 @ 17:42
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard Groene ijsbeertjes

Het onderwerp zegt het al, ik ben vooralsnog een maagd-ijsbeer. Hoewel hier en daar wat info te vinden is voor startende ijsberen, lijkt het me leuk een topic te hebben waar deze starters hun eerste stappen in de Fkk's & consoorten kunnen documenteren, de do-and-don't makkelijk kunnen terugvinden, ... .
    Ik ben alvast van plan om binnenkort de YY met een bezoekje te vereren. Het is wel een ritje van om en bij de 2 uur (snelheidsregels respecterend ), maar voor de 35 à 50€ inkom kan er toch maar weinig verkeerd lopen. Worst case wordt het een verslaving, best case wordt het ...?
    Enkele vragen waar vele potentiële beren (ik dus) wss mee zitten:
    1. Wanneer bezoek ik best een Fkk.
      Maandag is blijkbaar de kalmste dag, terwijl vrijdag en zaterdag net de drukste zijn.
    2. Wat is het verschil tussen een sauna club,FKK, party treffen?
    3. Hoe voorkom ik dat meiden mij als een snelle inkomsten-bron zien?
    4. ...
    Om even duidelijk te zijn, ik zie dit topic vnl. voor diegenen die hun eerste beren-stapjes willen zetten, of ze net gezet hebben. De ervaren beren mogen natuurlijk ook hun duit in het zakje doen, en goede 'vaderlijke' raad geven.

Last Online
    Vandaag @ 19:59
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Welkom Bendo

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bendo Bekijk bericht
    Het onderwerp zegt het al, ik ben vooralsnog een maagd-ijsbeer. Hoewel hier en daar wat info te vinden is voor startende ijsberen, lijkt het me leuk een topic te hebben waar deze starters hun eerste stappen in de Fkk's & consoorten kunnen documenteren, de do-and-don't makkelijk kunnen terugvinden, ... .
    Beste bendo,

Dat is helemaal niet zo'n slecht idee
    En uiteraard zijn er al veel "groene ijsberen" geholpen door ervaren ijsberen. En uiteraard staan er op deze site verschillende voorbeelden daarvan. Zie hiervoor bijvoorbeeld de introductie van LuckyP

Ook heel handig zijn de 8 FKK geboden van Hollandmale

Ik ben alvast van plan om binnenkort de YY met een bezoekje te vereren. Het is wel een ritje van om en bij de 2 uur (snelheidsregels respecterend ), maar voor de 35 à 50€ inkom kan er toch maar weinig verkeerd lopen. Worst case wordt het een verslaving, best case wordt het ...?
    Zie daarvoor ook de 8 FKK geboden met betrekking tot verslaving.
    Voor de rest heb je dus al een eerste keus gemaakt voor wat betreft de club die je gaat bezoeken.................

Enkele vragen waar vele potentiële beren (ik dus) wss mee zitten:
    [LIST=1][*]Wanneer bezoek ik best een Fkk.
    Maandag is blijkbaar de kalmste dag, terwijl vrijdag en zaterdag net de drukste zijn.
    Voor beginnende ijsberen maakt de dag waarop ze gaan eigenlijk niet zoveel uit. Het klopt dan wel dat maandag de rustigste dag is maar dan zijn er nog altijd voldoende dames. Het is maar wat je het prettigst vindt. Op drukkere dagen zijn er misschien ook meer ijsberen die jou van advies kunnen voorzien.

[*]Wat is het verschil tussen een sauna club,FKK, party treffen?
    In een saunaclub gaan de dames gekleed in lingerie of badmode. In een FKK zijn de dames naakt. YY is een tussenvorm.
    Bij een partytreff betaal je één bedrag en daarmee kan je de gehele dag of gedeelte van een dag gebruik maken van de faciliteiten en de dames. De dames lopen naakt rond of zo gekleed zoals de "themadag" voorschrijft.

[*]Hoe voorkom ik dat meiden mij als een snelle inkomsten-bron zien?
    Het meest botte antwoord is : Niet
    Hou altijd in gedachten dat de dames er zitten om geld te verdienen.

[*]Om even duidelijk te zijn, ik zie dit topic vnl. voor diegenen die hun eerste beren-stapjes willen zetten, of ze net gezet hebben. De ervaren beren mogen natuurlijk ook hun duit in het zakje doen, en goede 'vaderlijke' raad geven.

Hierbij heb ik een kleine bijdrage gegeven.

:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Wellicht.....

Hoe voorkom ik dat meiden mij als een snelle inkomsten-bron zien?
    .....bedoel je:

Hoe voorkom ik dat meiden mij als een snelle inkomsten-bron behandelen.

Antwoord: door zelf de meiden niet als 'n snelle hap vlees te behandelen .
    Founding Member

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    .....bedoel je:

Hoe voorkom ik dat meiden mij als een snelle inkomsten-bron behandelen.

Antwoord: door zelf de meiden niet als 'n snelle hap vlees te behandelen .
    Helemaal mee eens! En aanvullend: de meeste dames willen goede service leveren, en het is leuker voor hun als jij hun niet behandelt als een 'levende pop met gaten'. Een aantal dames, om wat voor reden ook, levert slechte service. De kunst is om niet alleen je vriend tussen je benen de keuze voor de dame te laten maken, die is nl niet objectief. Neem even de tijd voor je kiest.

Wat ook goed werkt, zeker de eerste keer/keren, is met iemand naar de club gaan die er al vaker is geweest. Die kan je tips geven mbt de dames. De 1e keer dat ik naar GT ging had ik me wel goed ingelezen, maar toen ik al die fraaie dames daar zag was ik dat meteen vergeten. Gelukkig kwam HollandMale nog langs om me redden:D. Kijk op de agenda (onder 'meeting point').

Last Online
    Gisteren @ 00:41
    Discussies
    56
    Thanks
    150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht

Wat ook goed werkt, zeker de eerste keer/keren, is met iemand naar de club gaan die er al vaker is geweest. Die kan je tips geven mbt de dames.
    Klopt als een bus.

De eerste keer met een ervaren beer mee is de beste tip.

Zet in de afsprakenkalender misschien ook even de regio bij waar je vandaan komt en misschien kan je nog carpoolen ook.

Last Online
    7 januari 2025 @ 16:55
    Discussies
    26
    Thanks
    0

Standaard

Er is toch sprake van steeds meer beginnende ijsberen die van alles vragen. Uiteraard is dat helemaal niet erg en geven de ijsberen iedere keer weer antwoord. Maar het lijkt of er een soort patroon in zit

En toch ga ik antwoord geven op de vragen

1. Iedere dag is een goede dag om een FKK of Saunaclub te bezoeken. Zeker als je zo geil bent als ik

2. De verschillen tussen een saunaclub,FKK of partytreff maken ook al niet veel uit als je erg geil bent

3. Het maakt niet uit dat de dames jou als inkomstenbron zien. Ik ben gelukkig tijdelijk van mijn geilheid af

Last Online
    Vandaag @ 19:59
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    De 1e keer dat ik naar GT ging had ik me wel goed ingelezen, maar toen ik al die fraaie dames daar zag was ik dat meteen vergeten.
    Daarom denk ik dat voorbereiding op sex geen enkele zin heeft...Het is niet gebaseerd op voorbereiding en planning maar op impulsieve lust, gevoel en chaos (kut he, dat je niet alles in het leven kan controleren en naar je hand zetten :green_smi).

Hooguit namen onthouden waarvan de ervaring van anderen is dat ze slechte service leveren heeft enige zin. Maar zelfs dan, tegen alle voorbereiding in, kan het zijn dat je desondanks zo'n meid toch pakt omdat je zomaar een enorme zin kan krijgen om haar te ....
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 29 september 2007 om 02:16

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

[*]Hoe voorkom ik dat meiden mij als een snelle inkomsten-bron zien?
    Vele beertjes hebben je al hartstikke goede adviezen gegeven maar ben zelf ook assertief. Overtuig je van de standaardservice, vraag vooraf aan een dame welke service ze biedt en als ze die niet nakomt durf gerust een weerwoord te hebben.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten