Pagina 3 van 25 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 616
    Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Tijdens de Armeense genocide was er nog geen sprake van Turken, maar wel van het Ottomaanse rijk

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Dat van de Arabische lente is waar,
    desalniettemin bedoel ik nu net met de verwijten van daarnet in het voordelen van de Joden blijft men ter staznde trappelen. Toch niet vervzllen in de retoriek van'het is altijd de schuld van de andere'zoals die Calimeroachtige coach van Club Brugge.
    neen, elkaar de schuld blijven geven leidt nergens toe. Je moet dat loslaten en ootrekken aan een gemeenschappelijk doel.
    en neen, ik ben zeker niet zo een naieve linksen dat uitkraait dat de Palestijnen in niets fout zijn. Langs, de andete kant SFL, jij bent, met alle respect hoor, verkrerd geplaztst om objectief te zijn, gezien je verlefen dat je zelf hier aangaf
    en laten we niet flauw doen, vele joden, zijn rijke n en machtigen gasten met vooral in Amerika veel lobbykracht, ivooral in de financiële wereld

Godverdomme Ket...
    Waarom kom jij toch altijd met voetbal af? En dan nog wel die nichtencompetie uit Belgie. Ik volg die competitie niet, maar ik weet wel dat jij als Anderlecht supporter beter kan zwijgen over andere trainers. Die van Anderlecht is momenteel de grootste leegloper van Europa. Dus het zou ook jou sieren om niet meer als zelfbenoemd voetbalkenner te fungeren.

Wat mij betreft:
    Ik ben de beste man om hier de waarheid en de geschiedkundig feiten te formulieren. De ervaringsdeskundige zeg maar. Zo kan ik de fouten recht zetten van wat de linkse media over mijn land verkondigen en zo een hoop misverstanden de wereld uit helpen. Het stelt me teleur dat jij me niet geplaatst vind om hier mijn mening te verkondigen, terwijl dat Pret het wel mag. Kan hij het volgens jou wel objectief ventileren??? Hij kan verdomme nog niet eens zijn redenen argumenteren buiten het feit te menen dat zijn broeders onrecht worden aangedaan. Dus Deket, met die linkse instelling stijg je niet in mijn gratie... Jij maakt je schuldig aan de linkse wir-schaffen-das-mentaliteit waardoor je de mening van je eigen bevolking achter stelt op die van de immigrant. De softe aanpak die het einde van je eigen cultuur betekend voor wat die nog waard is. En Europa zal vallen mijn beste... De eerste keer heeft El Sid de Moren uit Europa geflikkerd, de tweede keer Graaf Dracula met de steun van Hongarije en Polen.... De islam heeft gezworen bij de derde poging zege te vieren... Verovering via de moederschoot en demografie... En dat is aardig aan het lukken. De linkse politiek heeft daar het meeste schuld aan!

Maar als jullie binnen 20 à 30 jaar tweederangsburgers zijn, of slaven... Of bekeerd of uitgeroeid... Dan zit ik Eilat in het Heilige Land op het strand naar de strings en de blote tieten te loeren, simpelweg omdat Israel nooit zal ingenomen worden. Onthou mijn profetische woorden!

De lobbykracht in de VS is danig afgenomen. Er is in de VS nog wel veel geldwerving, maar de politiek staat niet achter Israel. Met iets meer hoop kijken we nu uit wat Trump er zal van terecht brengen. Alles was beter dan Obama en Clinton. Het is een misvatting dat alle Joden rijk zijn... In Israel ken ik mensen die fulltime maar 1200 euro verdienen op een maand. Jij kent alleen de Joodse diamantairs in Antwerpen blijkbaar. Zijn orthodoxe Joden trouwens en ook met hen lopen we in Israel niet hoog op.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Tijdens de Armeense genocide was er nog geen sprake van Turken, maar wel van het Ottomaanse rijk
    En wie zijn de Ottomanen dan? Zelfde bevolking, zelfde godsdienst en zelfde leiders dezer dagen.
    sinds het Turkije heet werd er anders ook nooit een woord geschreven in geschiedenisboeken. Daarom dat ze het staalhard ontkennen. De stakkers weten niet beter. Nergens in het onderwijs zo gemanipuleerd als in Turkije... NIet alleen over dat feit. Ook over Koerden, hun veroveringen en overwinningen en nog 101 andere zaken.

Last Online
    10 januari 2025 @ 14:39
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Waarom wachten? Eilat zal je met op armen onthalen, dat doen ze met alle door de staat Israël opgeleide terroristen... Leger? Ja, zo zou je het als Zionist ook kunnen nemen.

Als er zogenaamd met die orthodoxe Joden niet hoog opgelopen wordt, waarom ze dan niet in zee gedreven (die splijten ze immers zee) in plaats van de bezette gebieden in...
    "Guter Sex muss sich anhören
    als ob man mit Badelatschen wegrennt."
    - Markus Krebs

5. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

pret (29 november 2016)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Laat de Yala-Yala's en de Allah-Akbars's alles maar in de fik steken, stenen gooien en mortieren over onze kop schieten... De feestjes en losbandigheid zullen nooit stoppen... Wij zijn geen Europeanen die hun kerstmarkt omtoveren tot winterpret en kerststallen, kerstbomen, zwarte piet en religieuze tekens verwijderen uit openbare plaatsen!

https://www.youtube.com/watch?v=BhsDfHpji1M

https://www.youtube.com/watch?v=VQXmzLowsU4

https://www.youtube.com/watch?v=QR8SHCNag_A

https://www.youtube.com/watch?v=qfM7j5dh5Ic

https://www.youtube.com/watch?v=KOXJlgxkpDw

https://www.youtube.com/watch?v=cy8XFcXoqNE

Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Discussies
    318
    Thanks
    18.665

Standaard

Armeense genocide wordt enkel erkend door parlementen. Er is geen enkele respectabele historicus die dit bevestigd.

Last Online
    Gisteren @ 13:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Hoe lang denk je dat een Palestijn nog te leven heeft wanneer hij in Israël in het openbaar verkondigd dat een geliefde Joodse traditie afgeschaft moet worden omdat die racistisch is???
    J.W.
    Als hij het in het openbaar verbaal en schriftelijk verkondigd zou dat onder vrijheid van meningsuiting moeten vallen en in een democratisch land als Israel moeten kunnen. Hi/zij zal het niet gemkkelijk krijgen maar in een braaf land moet zo iemand gewoon kunnen blijven leven. Wij zijn het toch ook met Sylvana oneens maar staan haar niet naar het leven?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Joods vanuit moederskant... Vanuit Vaderskant kan nooit.
    Kun je je eigenlijk, zoals bij de Katholieke Kerk uitschrijven?

Mozes en zijn volk vonden hun vruchtbare land, daar waar het huidige Israel is.
    Dat is een beetje lastig natuurlijk. God heeft de Israelieten hun het beloofde land beloofd. Mozes heeft ze uit Egypte daar naartoe geleid. Dat is echter bij lange na niet het Israel dat later ontstond, onder andere door Jozua. Laten we uitgaan van de situatie dat Mozes in het beloofde land uitkwam, zijn de latere uitbreidingen dan ook beloofd land of zijn dat door veroveringsoorlogen geannexeerde gebieden?

Bovendien leefden de Palestijnen oorspronkelijk in Jordanië, Egypte Saoudi-Arabië en Syrië...Het waren Nomaden
    Klopt, Nomaden zijn eigenlijk altijd de lul. Moeten altijd wijken als men iets tegen zwervers krijgt. Overigens zwierven ze ook wel op het gehele grondgebied van het huidige Israel.

De Britten hebben de Joden eind jaren 40 de zandbak terug gegeven, maar hebben tegelijk ook de Palestijnen in die zelfde zandbak gezet!
    Zou toch reden genoeg zijn om er samen uit proberen te komen.

Godverdomme Ket...
    Waarom kom jij toch altijd met voetbal af?
    Ha, da vragen we ons allebei af... Maar eerlijk is eerlijk, Piet Plezier begon er mee...
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...676#post523676

Dan zit ik Eilat in het Heilige Land
    Eilat is volgens mij geen deel van de landen/ staten gesticht door de stammen van Israel, dientengevolgen geen onderdeel van het Heilige Land lijkt me.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Door niet de volledige slagkracht van Israël los te laten op de gabele-gabele volkjes doet het Joodse volk al voldoende water bij de wijn.
    J.W.
    Is dat niet gewoon slim van Israel? Voorbeelden in het verleden te over van conflicten waarin een technische en tactisch/strategisch superieure macht het moest afleggen tegen een numerieke overmacht of een macht met "thuisvoordeel".

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Aldus de woordvoerder van de zionisten.
    Tsssk, Pretje toch, Zionisme is weer wat anders. In de engere zin zijn dat Joden die voor een Joodse Thuisstaat zijn, in bredere zin iedereen die voor een Joodse Staat is. Zelfs de huidige lokatie voor de Joodse Thuisstaat is niet altijd het Zionistisch streven geweest.

De Staat Israel heeft evengoed te maken met terreur van extreme Zionisten als van extreme Palestijnen. Niet zo vaak maar het is er wel. In mijn eerst aanhaling staat ets van "vrijheid van Meningsuiting" maar de Staat Israel heeft wel degelijk ingegrepen toen een Zionist (ik ben zijn naam even kwijt) een boek/pamflet schreef waarin hij stelde dat het geoorloofd was vijanden te doden, zelfs als het onschuldige babys zijn.
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

9. Onderstaande 2 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

pret (29 november 2016),SFL (29 november 2016)

Last Online
    Discussies
    318
    Thanks
    18.665

Standaard

Israel maakt zich nog altijd schuldig aan het vermoorden van onschuldige met name Palestijnse burgers. Hiervan zijn er genoeg beeld en videomateriaal aanwezig op internet.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Israel maakt zich nog altijd schuldig aan het vermoorden van onschuldige met name Palestijnse burgers. Hiervan zijn er genoeg beeld en videomateriaal aanwezig op internet.
    Turkije nog veel meer bloed van Koerden en Armeniërs. De Palestijnse bevolking groeit nog altijd aan... Dat is iets wat niet gebeurt bij de Armeense minderheid in Turkije... Net zoals Joden, Christenen, Atheïsten en de Aramese bevolking in je superieure land. De slachtoffers gemaakt door Israel vallen altijd pas na vergeldingsacties. Dus moet Israel het maar toestaan dat Palestijnen aanslagen plegen, brand stichten en mortieren afvuren... En tunnels graven voor een gedroomde invasie? Pas ook op met de beelden in de pers... Maar al te vaak zijn het beelden van jaren terug, of zelfs beelden van conflicten in de buurlanden. Dat gebombardeerde hospitaal in Gaza is al 10 keer stuk geschoten en dat terwijl het nooit heropgebouwd was. Als Hamas minder burgerslachtoffers wil, dan moeten die laffe honden hun bevolking niet opofferen als menselijk schild. Maar lafheid is de Arabieren niet vreemd... hun vrouwen raggen ze ook gaarne af en ze ontvluchten hun thuis en land veel liever dan te vechten tegen hun regime of tegen rebellen... Altijd de makkelijkste oplossing kiezen, en die wordt dan nog eens door het westen mogelijk gemaakt.

12. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Limburger ( 1 januari 2017)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Voor wie graag leest heb ik hier nog de Gaza-unplugged reeks. Maar liefst 140 feiten met fotografische bewijslast dat het in de Gaza nog niet zo slecht is als beweerd wordt.

https://brabosh.com/category/gaza-unplugged/

De mythes ontkracht in 140 artikels!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Isaeli's kindermoordenaars... Kijk maar eens naar deze Youtube...
    Een vuile laffe geitenneuker die zijn kind naar de IDF stuurt... Dachten ze dat IDF een kind zou neerschieten?

https://www.youtube.com/watch?v=7ZUawVh9c2g

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

De fabeltjes van de Palestijnen en wat allemaal in scène is gezet: de Pallywood-reeks

https://brabosh.com/category/pallywood/

Last Online
    Discussies
    318
    Thanks
    18.665

Standaard

SFL ook al ben ik het niet met je eens, het doet me deugd dat je mede door deze topic meer tussen ons bent op de forum.

17. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

SFL (29 november 2016)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

SFL ook al ben ik het niet met je eens, het doet me deugd dat je mede door deze topic meer tussen ons bent op de forum.
    Tuurlijk... Ik voel me top... En van zulke heftige discussies ga ik lekker opleven. Thanx Pret, om het (figuurlijk) bommetje te gooien!

19. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

pret (29 november 2016)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

@SFL, indien je mijn post goed leest weet je dat ik allesbehalve een linkse met wir shaffen das mentaliteit. ben.
    vroeger noemde ze mij te links omdat ik vond dat de macht teveel bij de multinationals en financiële sektor lag, daarna vonden de linksen mij rechts geworden omdat ik de vinger op de wonde legde ivm mislukte integratie, verzwijgen van problemen en softe justitie en dat deed ik al een kwart eeuw geleden! Profetische woorden blijkt nu. Neen al die stempels van lnks en rechts, pff ze zijn meestal gedateerd, ook al omdat mensen meer op het individu stemmen.
    en zelf beschouw ik mij niet als links, niet als rechts, maar averechts. Wel agnost met de wetenschap dat veel van onze problemen te wijten zijn aan extreme religie en overbevolking. Da5 schreef ik hier ook al geruime tijd geleden.
    En om het item terug te komen, ik zei duidelijk dat ik niet zo een linkse naïeve wollensokker ben, die alles van de Palestijnen goed zou vinden en van Israël slecht.
    neen, ik schreef duidelijk dat de 2 partijen water bij hun wijn mogen doen en minder eigenzinnig moeten zijn, anders geraakt men nooit van deze problematiek af.

Last Online
    9 januari 2020 @ 18:48
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606

Standaard

dat de 2 partijen water bij hun wijn mogen doen en minder eigenzinnig moeten zijn, anders geraakt men nooit van deze problematiek af.
    Ik vrees dat we ook moeilijk van deze problematiek af komen, sterker nog ik denk zelfs dat wij dit nooit mee zullen maken !
    Er zijn in het verleden al meerdere "akkoorden" tot stand gekomen maar na verloop van tijd gaat het toch steeds weer mis.
    Blijft raar dat geloof

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door @john Bekijk bericht
    Blijft raar dat geloof
    Ach, het kan goed gaan... Ik heb zelfs al eens een protestante vriendin gehad.

Behalve gewicht

Last Online
    Vandaag @ 00:01
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Kijk, een zionist in wording.

24. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

SFL (30 november 2016)

Last Online
    Discussies
    318
    Thanks
    18.665

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Kijk, een zionist in wording.

Nou nee dank je.

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Nou nee dank je.
    Misschien wel, ik heb je nog niet kunnen betrappen op de gedachte dat de Joden geen thuisstaat mogen hebben. Je bent het misschien niet eens met de manier waarop, maar da's wat anders.

Behalve gewicht

27. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

SFL (30 november 2016)

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Misschien wel, ik heb je nog niet kunnen betrappen op de gedachte dat de Joden geen thuisstaat mogen hebben. Je bent het misschien niet eens met de manier waarop, maar da's wat anders.
    Ik denk dat ie joods is.

29. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

SFL (30 november 2016)

Last Online
    Discussies
    318
    Thanks
    18.665

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Wat dat betreft heb je wel een punt. Ja, ook Joden mogen van mij een staat hebben.

31. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

SFL (30 november 2016)

Last Online
    Discussies
    318
    Thanks
    18.665

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik denk dat ie joods is.
    Verdorie daar gaat mijn reputatie als dubbelspion.

Last Online
    Gisteren @ 23:05
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

Verdorie daar gaat mijn reputatie als dubbelspion.
    Dat je op Wilders stemt, spreekt ook niet in je voordeel.
    Alweer seizoen 9 en het gaat nog steeds goed met ons...

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Dat je op Wilders stemt, spreekt ook niet in je voordeel.
    Pret was 'Erdogan strijder' maar sinds hij 1000 Euro voor Erdogan moet lappen is hij Jood geworden en gaat ondertussen door het leven als Petrus.
    http://www.zamanvandaag.nl/nieuws/tu...aar-turkije-om

35. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

Goedemorgenallemaal (29 november 2016),SFL (30 november 2016)

Pagina 3 van 25 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten