Wat een frisse dag, tijd om warme oorden op te zoeken, en mijn keuze viel vandaag op ..........
>>>>>..... SS natuurlijk.
Na een warm onthaal, en de nodige verplichtingen was ik klaar om eerst een ontspannende sauna en bubbelbad te nemen. Op naar de bar, om 14 uur was het nog vrij rustig maar er was keuze genoeg voor mij.
Een fris biertje ging er wel in, en ik kreeg ook het gezelschap van een mooie blonde dame, voorstellen hoefde niet, Stacy kende ik al, wij hebben dan ook gezellig bijgepraat in de bar met natuurlijk de nodige kusjes en enz...
En natuurlijk volgende er een kamergang. Een uur is snel voorbij met een heerlijke meid als Stacy. Ik denk dat geeneen enkel lichaamsdeel niet gekust is. Pijpen was weer heerlijk, haar klitje was na het beffen behoorlijk gezwollen en haar poesje goed nat. Heb het uiteindelijk afgemaakt in doggy.
Na het douchen kwam ze nog gezellig napraten, wat ik wel leuk vind.
Weer een ontspannende sauna genomen,en op zoek naar een tweede date.....
Met een mede ijsbeer wat zitten kletsen over de DVP die hier rond lopen, over Laura, Veronica, Jasmine enz... en over Victoria die weer nergens te zien was, volgens mijn mede ijsbeer zou ze weer de ganse dag bezet zijn, vrijdag was ze ook de ganse dag bezet, zaterdag bezet tot 18 uur, nadien ook heel druk bezet, zondag weer de ganse dag bezet, ik denk dat deze meid haar vaste klanten heeft en zo haar spaarboekje wel goed gevuld krijgt. Dat was ook het idee van mijn collega. Maar ik was ook wel niet op zoek naar haar. (zie mijn vorig verslag).
Er zijn gelukkig nog vele andere en lekkere meiden natuurlijk waar meer mogelijkheden zijn en ook veel heftiger. Christal had ik al wel weer op mijn lijstje staan, net zoals Bianca, Melisa, Dominica, Jasmine, Maya en Vicky
Maar plots was Christal verdwenen met een ijsbeer, jammer.
Gelukkig deed Maya haar ronde en kwam pols hoogte nemen en even voelen of alles nog op zijn plaats was. En Maya kennende weet ze hoe ze een man moet verleiden! En een uur volgde met haar op de kamer. Ik moet er geen tekening bij maken, Maya is een blijft een seksbeest, een uur met Maya is gewoon gaan tot het uiterste.
Jammer voor het avond eten had ik geen tijd meer, ik had nog een zakelijke afspraak.
Toch weer heerlijk genoten van 5 uur SS .