Thank allemaal voor jullie reactie, laten jullie ook iets weten indien jullie een NL dame hebt ontmoet?
Greets
Thank allemaal voor jullie reactie, laten jullie ook iets weten indien jullie een NL dame hebt ontmoet?
Greets
Poolse Sylvia spreek voeiend Nederlands
OOk de Duitse Kyra spreekt heel goed Nederlands.
En die geen Nederlands spreken die moet je maar leren Nederlands spreken . Dan leren ze U ook hun taal aan jou, dat is altijd nuttig.
Laatst gewijzigd door Willem2; 25 september 2007 om 13:09 Reden: tf
Hallo mensen.. ik wil graag binnenkort voor het eerst naar een saunaclub gaan.. maar ik wil weten hoe de een en de ander zit.. je betaalt bijvoorbeeld 50,- euro voor 30 min. mag je dan zovaak klaarkomen als je wil in die half uur.. of 1x klaar komen en dan huppa.. ben namelijk een snelle komer
“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi
Bij Bernds Schieferhof is net een hele discussie geweest bij YY is dat eigenlijk niet veel anders......
https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ght=klaarkomen
Maar je bent er uiteraard zelf bij en het hangt zeer sterk van de dame af wat er zal gebeuren nadat je heel snel klaar bent gekomen. Ik ken namelijk een ijsbeer die in een uurtje wel 4x klaarkomt en dat voor het standaardtarief
:wink:
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Ben van plan om morgen (na maanden afwezigheid) richting YY te rijden, zie echter de laatste tijd geen berichten aangaande het aantal dames die aanwezig zijn. Kan iemand mij vertellen wat de (grosso modo) huidige populatie is van het aantal dames in YY?
ik was er afgelopen zondag en donderdag, telkens in de namiddag. Telkens waren er een dertigtal dames, op zondag waren er iets meer milf-types. Je moet er rekening mee houden dat de leukste dames dikwijls langdurig bezet zijn. Het viel me ook op dat er steeds veel dames ter beschikking waren en dat er nogal wat mannen helemaal geen aanstalten maakten om op de kamer te gaan.
Ja dat waren nog eens wilde tijden van Babbel
En echt hij betaalt alleen voor het uur. Uiteraard moet je dat wel een beetje afstemmen.........
Nee, ik kom maar 2x in een uur klaar Maar met Natasa lukt dat niet meer en dat leg ik jou nog wel een keer uit
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
ha mannen.:D
heeft er al iemand nader kennis gemaakt met de hongaarse Christina/kristina. Ze heeft lang donker haar. mooi decollete en een paar benen om van te smullen.
Enig idee of maria er zaterdag is. Het wordt tijd dat ik weer eens wat af ga vallen daar in roermond.
greetz
Sorry :o
Ik doe dat tegenwoordig niet meer. Maar in de tijd van Ela in de PHG was dat bijna standaard
En ook nu kom ik nog wel eens 2x klaar in een halfuur. Ik betaal gewoon voor de tijd, dus het standaardtarief. Het hangt wel van de dame af waarmee je op de kamer bent.
Hallo heren.ik heb wat vragen aan jullie.ik wil op een maandag middag YY bezoeken.zijn er maandag middag veel jonge meiden aanwezig?ik kan alleen op maandag,vanwegen mijn werk.
Tuurlijk zal ik mijn recencies eens neerpennen, maar ik kom van Gent. Dus zal het nog een tijdje duren voordat ik nog eens ga. Maar ik laat jullie gerust iets weten. Maybe 12 oktober, dan heb ik vrijaf.