Wat moet je doen als Caligula je belt dat hij toch naar het PHG Oktoberfest wil gaan. Even aarzelen, maar je zegt toch ja en zo waren we een anderhalf uur later onderweg naar PHG. Aankomst rond 13 uur en nog vrij rustig al was Randy al wel aanwezig :D (gefeliciteerd met je 100e clubbezoek )
PHG was wederom leuk versierd in de Blauw witte kleuren (zijn volgens mij de kleuren van de deelstaat Bayern) en in het nachtcafe stonden de lange banken en tafels weer opgesteld en schalde de duitse schlagers weer uit de luidsprekers.
Na een sauna genomen te hebben zag ik dat er diverse bekende ijsbeertjes ook op het Oktoberfest waren afgekomen zoals George36, Manni1a, Robin, Theologe, Goodbar, een belg met onbekende naam en een belgje met een bekende naam Bredero, Horney_one, Sonny die toch gekomen was en zijn bruin geworden flesje massage-olie weer terug kreeg
Het damesaanbod was ook best aardig ik schat ongeveer zo'n 50 dames.
Voor het eten met de hele aardige Ina nog even de kamer opgezocht, was heel leuk maar zeker geen topervaring. De aftersales van haar zijn zéér goed te noemen.
Het eten was natuurlijk weer erg goed speenvarken, hackse of iets dergelijks en kip en volop groenten en aardappels en een heerlijk pudding als nagerecht.
's Avonds alleen nog maar een tweede ronde sauna gemaakt samen met Horny_one en veel geklets en gelachen met de aanwezige ijsberen (vooral met Robin) Ook werd er veel gedanst door de dames wat altijd een gezellige sfeer met zich meebrengt. Uiteindelijk samen met Caligula rond half een 's nachts de blije tuin verlaten.

:wink: Jack42