Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 75
    Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard GT langzaam weer op weg naar oude nivo?

Ongelooflijk goede dag in GT vandaag. Lekker weer, maar nog belangrijker: erg veel goede vrouwen (zie de opsomming van Randy en LD hiervoor)! Waar vroeger 60-70% top was, was dat de laatste maanden afgezakt naar 20%, maar nu was zeker 35-40% meer dan de moeite waard (9+) om de kamer mee op te gaan, dus een stuk beter.

Was lang geleden dat ik in GT meer toppers (9+) heb gezien dan ik fysiek aan kon op 1 dag, maar vandaag was het dus (weer) zover. Uiteindelijk 4x op de kamer geweest, maar er waren nog zeker 4 andere meer dan de moeite waard, maar helaas trekt ondergetekende dat niet meer op zijn leeftijd :D

Vooral de aanwinst van nieuwe Kazachstaanse, Litouwse, Russische en Roemeense dames was opvallend. Ook waren er een groot aantal dames uit Paradiso/Freude. Voldoende keus dus, en ben dan ook 12 uur in GT geweest zonder me een moment te vervelen. Het eten was ook niet slecht (pasta met vlees en champignonsaus), het zal toch niet zo zijn dat GT de weg naar de top weer terug gevonden heeft?

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Een andere beer die door sommige dames om onbegrijpelijke redenen ook wel Hercules genoemd wordt, tenzij ze dat ironisch bedoelen, schitterde door afwezigheid, hetgeen een toch wat drukkend effect had op het humeur van diezelfde dames. Eentje vroeg me zelfs verontwaardigd waarom hij niets meer van zich liet horen. Tja, ikke nie wete, ik domme Hollander. Dat geloofde ze meteen, en ik kon ongedeerd verder met het najagen van mijn eigen favorietjes.
    Het zal nooit ironisch bedoeld zijn.

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Het zal nooit ironisch bedoeld zijn.
    Grosse Muskeln, kleine Schwanz schijnt volgens de dames wetenschappelijk en volgens hun eigen ervaring aangetoond te zijn. En je weet 't, ik geloof alles wat de dames zeggen .

Last Online
    Vandaag @ 23:04
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Grosse Muskeln, kleine Schwanz schijnt volgens de dames wetenschappelijk en volgens hun eigen ervaring aangetoond te zijn. En je weet 't, ik geloof alles wat de dames zeggen .
    Selenia heet trouwens Selena. ('Helena but then with a S, you stupid Dutchman' zei ze gisteravond :D).
    :D:D:D

:p:p:p

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    14 januari 2011 @ 03:47
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Hi guys,

Has anyone seen Turkish/Kyrgistan. Melissa around lately?

Chivaz

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    :D:D:D
    ('Helena but then with a S, you stupid Dutchman' zei ze gisteravond :D).

:p:p:p

Even voor de goede orde, ik heb niet gezegd dat IK die 'stupid Dutchman' was...

De mensen kletsen zo veel, voor je 't weet staat 't op internet...

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Frage

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chivaz Bekijk bericht
    Hi guys,

Chivaz
    There is only one Melissa in the house. She is coming from Poland. The turkisch Mellssa is a long time gone. I have not seen her the last time.

Saluti L Diablo
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 september 2007 om 22:54 Reden: tf
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chivaz Bekijk bericht
    Hi guys,

Chivaz
    Could be that you are referring to this Melissa that used to be working in Gt Summer 2006. She is now working in BHH although in August 2007 she also has been spotted in Gt a couple of days.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=3834

Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    14 januari 2011 @ 03:47
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Could be that you are referring to this Melissa that used to be working in Gt Summer 2006. She is now working in BHH although in August 2007 she also has been spotted in Gt a couple of days.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=3834

Big30
    No, that is a different one. I am talking about this one: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=3134

Chivaz

Last Online
    22 januari 2018 @ 14:09
    Discussies
    2
    Thanks
    2

Standaard Gt ouwerwets

Gisteren was ik na lange tijd weer eens naar GT gegaan. Na nogal teleurstellende bezoeken (qua dames) in de zomer had ik het bezoek aan de GT opgeschort. Na binnenkomst was ik eigenlijk meteen in schok, al mijn toppers (70%) van de afgelopen jaren waren aanwezig. Het kiezen was dan ook heel lastig. In tegenstelling tot het zoeken naar. Naast mijn persoonlijke voorkeuren vond ik de andere dames weer van ouwerwets hoog niveau (qua uiterlijk)!

Daarnaast was het avondeten geen eens zo slecht en is die vreselijke soep vervangen door knakworstjes die net wat aangenamer zijn. Leve het eind van de zomer!

Last Online
    Gisteren @ 22:34
    Discussies
    26
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door japio Bekijk bericht
    ... Na binnenkomst was ik eigenlijk meteen in schok, al mijn toppers (70%) van de afgelopen jaren waren aanwezig. ....
    Sommige leden zijn dol op lijstjes Maar ik zou ook wel eens willen weten welke dames tot het selecte gezelschap van 70% behoren

:wink:

Last Online
    Vandaag @ 23:57
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel Bekijk bericht
    Sommige leden zijn dol op lijstjes Maar ik zou ook wel eens willen weten welke dames tot het selecte gezelschap van 70% behoren

:wink:
    Euh die 30% mag ook
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    8 november 2024 @ 16:31
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

GT viel gisteren serieus tegen. Weinig ijsberen maar ook weinig animo.
    Veel dames gingen tegen de late namiddag slapen.
    's Avonds was het al iets beter maar toch weer onder niveau.
    Het eten was weer om van te .
    Ik dacht dat het visfilets waren, het bleken aardappelschijven. Ze moeten zich toch dringend een nieuwe traiteur zoeken.
    Wel vond ik dat er redelijk wat dames witte poeder onder hun neus hadden hangen. Het begint er meer en meer op een coke party te lijken. Ze laten zelfs de deuren open staan van een kamer om gezamelijk eens te genieten van wat waspoeder.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

??? weet je zeker dat het gisteren (vrijdag 28 september) was ???

Ben volgens mij een erg kritische ijsbeer, maar gisteren was het echt geweldig in GT! Weinig ijsberen (prima dus!) en erg veel dames, uiteraard veel B-garnituur (zoals vaak in GT en dat izjn vaak tevens de waspoeder dames!) maar toch ook voldoende A-keus (Nelly, Svetlana, Vanessa, Tess, Nikita, Isabella, Magdalena, Alicia, Cassandra, Melissa, Thaise Ton (of Fon?), Mira, Guhl, Roxanne, Anna, Emma (beide uit Litouwen), Isa, Angelina, Franceska, etc. Dat lijkt me toch voldoende of niet?

Alleen wel jammer dat Kandy er niet was natuurlijk.

En het eten? Dat was dus prima! Aardappelschijfjes (geen vis dus, gelukkig!) en heerlijke Schweinenfleisch, met zowaar verse(!) erwtjes en goede salade. Uiteraard geen sterrenrestaurant, maar het was zo goed dat vele ijsberen ook meedere keren eten gingen halen. Door gebrek aan ijsberen was er ook meer dan voldoende te eten gelukkig!

Goed, maar horen wat andere beertjes er van vonden, Bonkie is zowaar na maanden weer gesignaleerd!

Misschien dat janm mee gaat in de trend om "omgekeerde recensies" te schrijven, dus als het goed is negatief schrijven en als het slecht is positief schrijven :D

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Gisteren was het uistekend toeven in GT. Nog voldoende zonnestralen om af en toe even buiten te zitten. Weinig mannen, veel dames, waarvan een aantal mooie nieuwe exemplaren en daarbovenop ook nog eens prima eten (vorige keer ook al, dit zal toch geen trend worden?).
    Ik ben op herhaling gegaan met een piepklein thais dametje, vorige keer kon ik de naam niet onthouden, deze keer wederom niet, maar de sex was uitstekend. Cassandra heb ik gisteren sinds lange tijd weer eens gezien, deze dame heeft me nooit weten te bekoren: te lieflijk, net een paar kilo te veel: maar wat zag ze er gisteren fantastisch uit. Duidelijk naar de sportzaal geweest en het lieflijke was er vanaf
    Verder waren er weer een paar dames met nieuwe silliconen en/of plannen daaromtrent, enkele littekens (lees: verkeersongelukken), enkele blauwe plekken (lees: van de trap gevallen), enkele gsm's gestolen (die taxi's van tegenwoordig zijn erg onveilig), enkele dames die gaan stoppen (jaja definitief) en enkele sippe gezichten (te veel schoenen gekocht) .... kortom: niets veranderd, behalve dan de kat in de tuin, die had iets nieuws te melden :D
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    25 oktober 2024 @ 04:19
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Standaard

was er vrijdag de 28e ook.

Na 4 weken afwezig te zijn geweest, viel het me toch een beetje tegen. Wel aardig wat dames, maar weinig met de juiste looks. (smaken verschillen). Het viel me ook op dat het aantal ijsberen aan de lage kant was, maar dat is voor ons weer een voordeel.

Van ''wit poeder'' heb ik niks gemerkt..

Eigenlijk had ik het eerste uur zoiets van ''oei was ik toch maar naar PHG gegaan'', maar gelukkig was daar dan -out-of-the-bleu de turkse Sibet, die net van de kamer afkwam. haar heb ik meteen verschalkt en het is me toch een heftige avond geworden! Wauwie! Een van de beste sessie ooit!

In het begin trok ze wat te lomp aan m'n mixer maar toen ik zei dat ze ''ruhig aan'' moest doen ging het een stuk beter. Na de daad hebben we een kwartier bijgepraat, en daarna zijn we weer voor de tweede keer gegaan. Dit was voor mij ook de eerste keer. Maar ze kuste zo lekker dat mijn mixer weer vol actief werd!

En bij de pizza ging ze nog gezellig een colaatje voor me halen en hebben we samen pizza gegeten.

Toch nog een leuke avond! Ook al waren Sibet, Tess en een 2 tal blonde damens en een lange zwartharige poolse de enige die me een beetje aanspraken...

Last Online
    9 november 2012 @ 23:03
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

hallo allemaal,

hebben jullie alicia nog gezien, ik kom niet zoveel meer in gt maar als ik kom zie ik ze nooit meer. in mijne gedachten wat ze allemaal met je doet kan ik zo alicia aus womderland niet meer terugvinden
    bitte bitte vertel mij waar ye is gebleven

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

ich schreiben auch noch einmal in deutsch, vielleicht das ein gute deutscher dies lesen und mir etwas gutes uber alicia zuruck schickt uber meine traum frau alicia. schwarze haren und zigeuner auge um im siebte himmel zu gehen.

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mosselman Bekijk bericht
    eerst was dat voor niks waarom moeten we by kaartst betalen ????????????:teuflisch gt is toch velen malen beter of ze moeten vrouwen van gt daar heen sturen?????????????????
    Zeg ken jij de Mosselman de Mosselman uit................

Voor bekende ijsberen uit GT hoef je bij Living room nog steeds niets te betalen bij vermelding dat je net uit GT vandaan komt.

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

dus ook geen 20 euro??? en de mosselman komt uit nmgn"??
    Nee ook geen E.20,- maar je moet wel een bekende zijn In GT bij de receptie.

Ik ben bij hun ook nog een bekende uit de Kino

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

dus ook geen 20 euro??? en de mosselman komt uit nmgn"??
    mosselman, het veelvuldig vragen stellen dan wel korte niets zeggende berichten plaatsen is niet zo'n punt maar je zult zien dat als je zelf ook een inhoudelijke en contructieve bijdrage aan dit forum levert je vragen ook eerder beantwoord zullen worden.
    Dat je uit Nmgen komt zal de lezer overigens niet zo interesseren.
    Je vraag over Regina moet je ook niet blijven herhalen, dan begint het wat vervelend te worden.

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moerlos Bekijk bericht
    ich schreiben auch noch einmal in deutsch, vielleicht das ein gute deutscher dies lesen und mir etwas gutes uber alicia zuruck schickt uber meine traum frau alicia. schwarze haren und zigeuner auge um im siebte himmel zu gehen.
    Damals waren 2 Alicias aus Wunderland.

1 aus Kazachstan, 20-23? bisschen Asiatisch Gesicht. Sie ist mit diese Job aufgehört.

2 aus Ukrain. Mittel 30? Sie ist seit einige Wochen wieder da, schön wie immer, oft mit Blume in Haar. Das ist diese: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=217

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

ja ik bedoel inderdaad degene uit ukraine.
    alicia maar eigenlijk is het elicija uit Wunderland.
    er is er maar een met bloemen overal.
    de omschrijving klopt zoals je de link doorgeven heb aan mij, maar vraagje wat is PZC

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moerlos Bekijk bericht
    ja ik bedoel inderdaad degene uit ukraine.
    alicia maar eigenlijk is het elicija uit Wunderland.
    er is er maar een met bloemen overal.
    de omschrijving klopt zoals je de link doorgeven heb aan mij, maar vraagje wat is PZC

PZC pijpen zonder condoom = blasen ohne Gummi
    NMC = NeukenMetCondoom

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

En ja, de Ukraiense Alicia was er vorige week vrijdag, en afgelopen vrijdag en ook komende week weer!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten