Vorige week maandag stopte ik omstreeks 10.30 bij H7 en het was reeds vollenbak.
Het was een komen en gaan van beren en de meeste dames hadden het druk met naar kamer lopen.
Tijd dus om maar met een saunaatje te beginnen.
Wat later zag ik een vriendelijke beer rondwandelen. Dit bleek Pret te zijn. We wisten van elkaars aanwezigheid en dus even de tijd genomen om kennis te maken. Nadien hebben we elkaar mislopen en het bleef dus bij een eerste korte kennismaking. Tevens ook Mr. Pink leren kennen die ook wat rustig aan het genieten was. Als twee stille zielen zaten we naast elkaar van de atmosfeer te proeven. Soms zijn er weinig worden nodig
Omstreeks 14.30 maakte Larissa wederom haar intrede, dit tot groot jolijt van de nog aanwezig beren. Ja dit gekke toetje is graag gezien.
Maar eigenlijk was ik hier voor Sabina. Ze had me reeds begroet bij binnenkomst en ik had haar aangeven maar bij me in de sofa te springen als ze me later ergens alleen zag zitten. Dit gebeurde wat later dan ook en ik moest even verantwoorden waarom het alweer een maand geleden was.
De drukte was door en we hadden dus rustig de tijd om even te keuvelen en wat later een kamertje op te zoeken.
Sabina is ondertussen de dame geworden die het grootste gat in mijn portemonnee veroorzaakt maar ik heb daar helemaal geen spijt van. Van elke sessie maakt ze een succes.
Nog maar eens naar de sauna waar enkele vast bezoekers een opgietsessie houden met van die lekkere geuren. Eens kijken wat er te eten valt (magertjes).
De dames hebben het niet druk, enkele Larissa op de kamer denk ik.
Sabina lonkt weer, maar ik kan weerstaan.
Ik zal geen monogaam beer worden laat ik haar weten maar vermeld dat ik moeilijk kan kiezen. Enkele hoofdjes draaien mijn richting en krijg trio, quatro voorstellen aangeboden.
Een dame die er soms wat droef bijzit richt haar pijlen op me, ik had ze op mijn B-lijstje gezet. Ik zet me verlegen naast haar neer. Ariana had dit vermoedelijk niet verwacht, ze is trouwens kamergenote van Sabina.
Het begon al laat te worden en ik wou snel op kamer.
Een standaard sessie speelde zich af op kamer. Helemaal niet slecht maar niet zo goed als mijn favorietje. (Uiteraard niet eerlijk om te vergelijken met je beste verovering).
Na de kamer buiten nog even op het terras gezeten een praatje gemaakt met een andere bezoeker die ik voormaals ontmoet had.
En dan maar de route België gekozen.
Ja ze zien er me zeker nog eens terug.