Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
    Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard Mickey / Nikky / Nicky - Roemeense

Haarkleur/-lengte : Zwart / zeer lang, op kontlengte

Lengte dame : 1m70

Postuur/Cupmaat : Normaal / B/C-cup

Nationaliteit/Taal : Roemeens / zeer goed Duits

Leeftijd : 30

Tatoeages/Piercings : ?

Service: Staafmixer TZ, PZC, Beffen, en enthousiast

Voordelen: Is absoluut niet gehaast en kan een intelligent gesprek voeren op de bank.

Nadelen: Denkt zoals meerdere vrouwen dat mannen graag tongzoenen in de hoogste versnelling, TheSickboy houdt het toerental liever wat lager.

Tijdsduur : 45'

Prijs : 50

Extra’s bij het bezoek: Beschikt over ijzeren dijspieren waartussen je best niet geklemd geraakt. Ik spreek uit ondervinding
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 augustus 2008 om 12:00
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Gisteren @ 17:44
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Gesprek

Blauwebeer was dan ook wat blij dat Thesickboy op een gegeven ogenblik het gesprek overnam, en bovendien ook nog de ander honneurs wou waarnemen. :D

:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 juni 2007 om 09:23

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Een goede clubdag is eigenlijk pas echt geslaagd als je wat nieuwe contacten kan leggen én eens met een nieuwe dame naar de kamer kan gaan... "To boldly go where no man has gone before..."

De Roemeense Micky en Alissa kunnen het goed vinden en samen met Blauwebeer en TSB zijn er gedurende de ganse dag wel een aantal babbels. In de avonduren zitten we weer eens samen op de bank en voel ik het beest op kruishoogte weer ontwaken. Terwijl Blauwebeer nog even verder kwekt spurt TheSickboy richting douche en belandt even later fris gewassen naast Micky op de bank.

Op de bank volgt een leuk gesprek en Micky schaaft ondertussen ook nog wat Sickboy's Duits bij (een zware taak!). Als je wat langer met een dame praat is het opvallend dat zij ons minstens even goed in de gaten houden als wij hen. Als een dame je al weet te vertellen met wie je al allemaal op de kamer geweest bent, dan weet je het wel. Net zoals de beren ervaringen uitwisselen doen de dames dit zeker ook. Een beetje lief en attent zijn op en rond de kamer werpt dus op termijn zeker vruchten af.

Tijdens de lange babbel gaan we steeds dichter bij elkaar zitten en uiteindelijk verkassen we op mijn initiatief naar de kamer. Het is al avond en Micky was die dag nog niet naar de kamer geweest. Aanvankelijk starten we met een sessie staafmixerzoenen maar gelukkig weet ik Micky tot kalmte te bewegen en wordt het echt gezellig. Micky is niet de vaardigste dame waarmee ik ooit de kamer deelde maar dat maakt ze ruimschoots goed met haar gretigheid. Ik had het gevoel dat Micky wel aan een kamersessie toe was.

Bij het beffen neemt Micky haar tijd om rustig naar haar hoogtepunt toe te werken, als het zover is klemt ze mijn hoofd stevig tussen haar stevige dijen en kom ik bijna in ademnood. Haar grimas, de rode blos op haar wangen, haar schokkende bekken,... ze liegen er niet om...

Ook bij het neuken toont Micky zich een gulle minnares, van traag en zwoel gaan we naar een spetterende:D finale. Ook hier neemt ze mij stevig in de tang met haar gespierde dijen.

Besluit: intelligente dame die op het eerste zicht wat stuurs overkomt, laat je hierdoor niet afschrikken. Haar techniek is niet super, maar kom, dat is de mijne ook niet. Haar lichaam is niet super, maar dat is het mijne ook niet.
    Slotsom: ik zal in de toekomst zeker op de bank terug te vinden zijn bij Micky en allicht ook nog wel eens op de kamer.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 16:23

Last Online
    Gisteren @ 17:44
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Mickey

Mickey zit al de ganse dag op de bank, en als Blauwebeer zich met Alisa voor het betere voorspel in de kino begeeft, kan Mickey het niet laten schunnige opmerkingen te maken. :green_smi

Na de sessie met Alisa zit Mickey nog steeds in de kino, en Blauwebeer zet zich rustig naast haar. Die twee zijn al meerdere keren met elkaar aan de praat geraakt, maar tot een kamerbezoek kwam het nog niet. Het is leuk praten met deze intelligente vrouw, die reeds 7 jaren in Duitsland woont, deze taal zeer goed spreekt, en een half uurtje later merkt Krimson dat haar ‘frans’ er ook best mag zijn .

Op de kamer wordt het een zéér aangename verassing. Mickey is vandaag nog maar éénmaal naar de kamer geweest en stort zich vol overgave op Blauwebeer gereedschap. Aan pijpvaardigheid geen gebrek en aan inzet evenmin, die kan zo wel een uur doorgaan .

Als Blauwebeer haar oraal verwent geniet zij met volle teugen, trekt zijn ijsberensnuit zo dicht tegen haar doosje dat hij even vreest opgepeuzeld te worden, en kan zij tot 3-maal toe een hoogtepunt afwenden, tot zij the point of no return bereikt en zij Blauwebeer tussen haar dijen bijna fijnknijpt. Wat kan het leven van een ijsbeer hard zijn …

Na wat uithijgen is zij klaar voor de eindspurt, en wat voor één. Weer zeer intensief pijpen, waarbij geen enkel onderdeel vergeten wordt, en dan neuken waarbij zij, als BB al klaargekomen is, zich ongeneerd voor een tweede maal klaarrijdt.

Ter afwisseling met een superstrak lijfje als dat van Sonja of Alisa is Mickey een welkome romiger afwisseling. Door haar pijpvaardigheid, haar gretigheid en ongeremde geilheid zal BB in de toekomst nog wel bij haar binnenwippen.
    Haar score bedraagt 9,0/10 en Krimson hoopt dat dit in de toekomst zo zal blijven.

Laatst gewijzigd door Willem2; 15 juni 2007 om 09:22

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    ...Slotsom: ik zal in de toekomst zeker op de bank terug te vinden zijn bij Micky en allicht ook nog wel eens op de kamer.
    TheSickboy is een beer van zijn woord. Gisteren heb ik diverse keren een lange tijd met Mickey zitten kletsen. Tijdens vorige bezoeken viel het mij op dat ze nauwelijks naar de kamer ging, dit begint te veranderen want gisteren zag ik haar geregeld met een beer aan de haal gaan.

Al het goede uit de voorgaande recensies werd tijdens mijn afsluitende sessie met Mickey bevestigd. Enthousiast pijpen, een bijzonder hevige reactie bij het beffen (ik verkeerde even in acute ademnood) en bijzonder heftig neuken.

Niet de strakste meid van de tent maar wat een temperament!

Last Online
    31 januari 2014 @ 10:51
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard Nickey

Gisteren met haar naar de "kamer" geweest. Ze blijkt Nickey te heten ze heeft het voor me gespeld. Kan voor wat betreft de kamerervaring alleen maar bevestigen wat hierboven staat. Voor herhaling vatbaar!

Last Online
    26 april 2022 @ 00:15
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Daumen hoch Nicky

Ze spelt haar naam als Nicky bij SMS.
    Ik ben inmiddels een paar keer met haar op de kamer geweest en daar heb ik van genoten. Eerst gezellig in dit paradijsje op de bank bijkletsen, je kunt met haar een goed gesprek voeren.
    Haar levendige ogen spreken mij aan. Het enthousiasme in haar ogen vind ik ook terug in de heerlijke seks met haar, vurig zoenen en pijpen, ongeremd genieten.
    Ze geniet van beffen, doggystyle lijkt haar favoriet, vingeren stelt ze niet zo op prijs. Je kunt haar heerlijk laten genieten.
    Ik zal haar de komende keren ook zeker weer opzoeken.
    :wink: :wink:

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElPais Bekijk bericht
    ...Ze geniet van beffen....

Klopt, je moet wel opletten dat je niet in ademnood geraakt want als ze klaarkomt klemt ze haar dijen tegen elkaar... het lijkt wel een bankvijs...

TSB, die wel van dit soort bankvijzen houdt...

Last Online
    Vandaag @ 02:49
    Discussies
    48
    Thanks
    5.026

Standaard leuk

Ik heb gisteren ook van dichtbij kennis met haar gemaakt .
    Ik vind haar wel leuk, mooie meid om te zien, mooi lang haar, mooi gezicht
    en inderdaad wel een van de intelligentere van het stel :D.

Ik kon het goed met haar vinden in elk geval :D.

Last Online
    25 november 2022 @ 22:50
    Discussies
    28
    Thanks
    0

Standaard Pringlers

Had deze dame bij mijn vorige bezoeken reeds gespot. Qua looks helemaal mijn smaak, als daar niet die afstandelijke houding was. Durfde uit angst voor een flop niet toe te slaan :o

Ook nu weer regelmatig gebiologeerd toe gekeken. Zwarte laarzen, kousen, zeer lang haar en een mooi gevuld lijf .....lebber. Moet toegeven dat deze beer het visje niet heeft gevangen, maar de dame het initiatief heeft genomen door in de wandelgangen een knabbeltje aan te bieden.

Wat volgde was een zeer geanimeerd gesprek resulterend in hoera een kamerbezoek.
    Service gewoon goed, neemt de tijd. Pijpen heel behoorlijk en gaat lekker mee in de atletische oefeningen. Na afloop had ik hoofdpijn van het bijhouden van haar tempo van tongzoenen alsmede de wurggreep van haar dijen.

Een volgende keer, nou graag! Vanwege de looks en de leuke babbel, dat dan weer wel.

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    0

Standaard Grieks Romeins worstelen

Vond ik haar bij mijn eerste bezoek nog wat ongenaakbaar, nu werd ik bij binnenkomst reeds hartelijk begroet door deze spetter. Ze was vandaag in een zeer goed humeur en schrijdt (Mickey loopt niet, Mickey schrijdt) vriendelijk lachend door de club.

Aan alle superlatieven heb ik niets toe te voegen. TZ doet ze inmiddels met veel meer gevoel en dus rustiger, dus geiler. Wat wel is gebleven is de wurggreep van haar dijen. Tik dit dus ook met een pijnlijke nek :D .

Vaste keus voor een volgende keer, deze dame gaat mij met zekerheid nooit vervelen.

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soarer Bekijk bericht
    Aan alle superlatieven heb ik niets toe te voegen. TZ doet ze inmiddels met veel meer gevoel en dus rustiger, dus geiler.
    Graag gedaan! Zie:
    ... Aanvankelijk starten we met een sessie staafmixerzoenen maar gelukkig weet ik Micky tot kalmte te bewegen en wordt het echt gezellig. .
    Zonder gekheid: deze dame blijkt aan populariteit te winnen en da’s 100% terecht.

TSB

Last Online
    24 juli 2013 @ 20:44
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Rotes Gesicht

Avondreiziger

Tien uur ´s avonds. De stem die via de krakende intercom door de wagon schalt, somt wat aansluitingen op en haalt mij uit mijn slaaproes. Met 200 kilometer per uur raas ik achteruit over het Duitse spoor. De lucht is donker, mijn ogen prikken en mijn hoofd is leeg. Ik staar naar de regendruppels die stukslaan tegen de ramen en graai in een zakje borrelnootjes om mijn geeuwhonger te stillen. Een avondreiziger, onderweg naar de beschutting van zijn thuis, verlangend naar de warmte van zijn sponde . Mijn hoofd vult zich met beelden en indrukken van de dag. Plotseling voel ik het weer. De textuur van haar priemende tepel die langzaam verhardt in mijn mond. De miniscule haartjes op haar huid, die in hun ongestoorde regelmaat een tactiele sensualiteit opwekken. Het weke vlees van haar blanke volle borsten in mijn handen. De spanning in haar onderbuik als mijn tong rustig rondjes draait om haar lekkerste plekje. Het maakt me wat melancholiek. Mijn gedachten verplaatsen zich in tijd en ruimte naar die bank midden in de grote kamer . Daar bindt ze haar ultralange zwarte haar tot een ponystaart en begint me te kussen. Haar romig slanke lijf vlijt zich tegen mij aan. Ze zuigt op mijn tong en bevoelt de omtrek met de randjes van haar tanden. Haar vingertoppen vinden mijn tepels. De sprekende kastanjebruine ogen die haar passie zo goed wisten te verbergen tijdens ons initiële gesprek, geven mij nu een blik die mijn adem doet stokken in mijn luchtpijp.

De conductrice die mijn kaart stempelt, ziet mijn gelukzalige blik aan voor een onschuldige flirt en kijkt plagend terug in mijn vermoeide ogen :p. Het uitblijven van een reactie mijnerzijds doet haar snel weer een andere kant op kijken. Net als ze doorloopt omsluit een warme mond mijn mannelijkheid. Mijn bankgenote is zojuist begonnen mij af te zuigen. Ik streel haar billen, heupen en benen langs haar dijen, over haar bekousde kuiten tot aan haar instapmuiltjes. Haar lichaam is een streelobject par excellence waarover mijn hand zijn tastende gang gaat… Eenmaal teruggetrokken op een kamer gaat er qua zoenen nog een tandje bij waarbij ze mij in gretigheid overtreft. Een zoenpartij met deze intensiteit heb ik zelden meegemaakt en de vurigheid tekent zich in rode konen af op haar gezicht :o. Het maakt mij helemaal high en zo zijn we ruim dertig minuten bezig: staand, zittend, liggend. Onze tongen dansen, nu eens snel, dan weer slepend. We gaan op onze hurken zitten, ik duw haar borsten zachtjes tegen elkaar aan en knuffel ze met mijn gezicht. Als ik een tepel in mijn mond wil nemen loopt er iemand tegen mij aan. De pijnscheut in mijn linkerschouder houdt even aan. Een gehaaste Duitser baant zich een weg tussen de tassen en uitstekende benen die zijn tocht door het gangpad bemoeilijken. Hij draait zich verontschuldigend om en loopt verder. De priemende blik van mijn kamergenote doet mij hem weer snel vergeten. Ze steekt haar tong uit en likt samen met mij uitvoerig een tepel.

Het geluid van een tegemoetkomende trein doorbreekt de wiegende cadans die mijn gedachten begeleidt. Ik ga rechtop in mijn stoel zitten en richt mij weer op haar. Kussend, zoenend en likkend zak ik omlaag tot ik me tussen haar dijen bevind. Daar lik ik begerig haar bedauwde vrouwelijkheid. Met het gezicht achter haar volle boezem verscholen waant ze zich onbespied, maar de wandspiegel is mijn bondgenoot in mijn heimelijke observatie. Ze neemt rustig de tijd om klaar te komen en als het zover is, voel ik mijn hoofd kraken tussen haar dijen. Als wederdienst pijpt zij mij helemaal gek () met plaagzieke handelingen, uitdagende poses en een rauwe, dierlijke blik in haar ogen. Ze is geil, dominant, sexy, geraffineerd. Haar gulzige opwinding en temperamentvolle houding vormen een explosieve mix die mijn libido hemelhoog opstuwt. Alles wat ze doet treft doel in het epicentrum van mijn lustbeleving. Tijdens de stop bij Arnhem klimt ze bovenop me en zakt (mc) langzaam over me heen. Mijn medereizigers hebben geen idee welke film zich in mijn hoofd afspeelt. Haar borsten deinzen op haar enthousiaste bewegingen :D. Tijdens de momenten die volgen verlies ik alle besef welke lichaamsdelen bij wie horen en landen haar nietsontziende stoten tegen mijn schaambeen. Een lichte zweetaanzet benevelt haar ontaarde lijf, de zachte glans homogeniseert haar lichaam en drijft het smijdige van haar huid verder op. Weergaloos vrijend. Haar blozende, fris besproete gelaat met moeite in de plooi houdend.

In de missionarispositie laat ik mij met een opdrukhouding in haar vallen om vervolgens diep te stoten vanuit mijn bekken. Ze jut me op tot ik mijn laatste energiebron verstookt heb en mij amechtig op mijn rug laat vallen… Zo start ze weer een wellustige fellatio, gevolgd door een tergend lekkere handjob waarbij ze me zó indringend aankijkt dat er geen houden meer aan is en ik uit mijn tenen klaarkom. De begeleidende schreeuw klinkt als een vloek. Mijn diepe orgasme trekt als een pijnscheut door mijn onderlijf, resoneert in mijn benen en laat mijn botten trillen. In de donkerte zie ik de contouren van ons vlakke land. Ik proef mijn lippen. Ze zijn koud. Ik wrijf in mijn handen. Ze tintelen. De trein boort zich een weg door het duister van de vallende nacht . Als ik later lopend door de grijze straten van mijn stad de laatste meters naar mijn huis afleg, dringt het besef definitief tot me door. Een paar uur eerder onderging ik de meest sublieme betaalde verwenning ooit. Met een vrouw, wervelend en avontuurlijk als de ongerepte Roemeense natuur. Vrijend met de bezieling, passie en empathie van de meest opzwepende muziek. Mickey :o. Een DVP van de allerbuitenste categorie. Als ik de sleutel in het nachtslot van mijn woning steek, geniet ik nog intens na. Van haar blik. Van hoe ze controle neemt en helemaal uit handen geeft. Van haar passionele zoenen. Van haar schitterende lijf. Ik leg mij te rusten. De vorm van mijn hoofdkussen echoot de welving van haar borsten als ik langzaam wegzak in een diepe slaap…
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    0

Standaard

Haarkleur/-lengte :

Postuur/Cupmaat : Niet superslank, eerder 'romig' / C
    Was gisteren aanwezig en heel eerlijk gezegd heeft soarer haar niet direct herkend. Ze is bewust afgevallen, veel moeite voor gedaan en trots op het resultaat. Waarvan akte, heerlijk om een dame te zien die zo goed in haar vel zit.

Soarer als belijdend liefhebber van "romig" vind het jammer daar vooral haar borsten er duidelijk onder hebben geleden :o .

Last Online
    2 februari 2013 @ 18:46
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Ik kan je uit 1e "mond" melden dat ze echter nog immer goed smaken !!!!

Gr. 2h4u

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soarer Bekijk bericht
    Was gisteren aanwezig en heel eerlijk gezegd heeft soarer haar niet direct herkend. Ze is bewust afgevallen, veel moeite voor gedaan en trots op het resultaat. Waarvan akte, heerlijk om een dame te zien die zo goed in haar vel zit.

Soarer als belijdend liefhebber van "romig" vind het jammer daar vooral haar borsten er duidelijk onder hebben geleden :o .

Last Online
    8 december 2024 @ 10:56
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard Nog steeds Freude

Heb heden besloten om mij meer in dit forum te investeren dan in een ander (Provla om geen namen te noemen), waar ik als Julio eveneens recensies schrijf.

......
    Ervaring number Three: De Roemeense Miki. Har haar al een tijdje in het visier. Is een meid van 1.70m met een b-cupje en prachtig lang zwart haar. Naast haar gaan zitten en na een tijdje diep TZ en orale verwennerij..... . Op de kamer terug goeie seks met alles erop en eraan.

.........
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 november 2008 om 02:13

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten