Ik vind mezelf een redelijk honkvaste IJsbeer; ik ga uitsluitend naar SixSense en bezoek daar (bijna) altijd dezelfde meiden. Als het in Nederland toegestaan zou zijn als man met drie of vier meiden samen te wonen had van mij niemand last.
Maya is een van de meiden die er voor mij bij horen. Het was alweer drie weken geleden dat ik haar voor het laatst aantrof. Begin mei liep ik langs de Oriëntaalse ruimte toen ze op mij riep. Dat ze bezig was met een andere IJsbeer stoorde haar totaal niet; de collega-IJsbeer vond het intermezzo ook wel leuk. Ik ging op de bank naast Maya en haar IJsbeer liggen en maakte een praatje met zowel Maya als collega-IJsbeer. We waren het erover eens dat Maya gewoon prettig gestoord is en je daarnaast ook nog eens geweldig verwennen kan.
Toen ze met hun tweetjes (uiteindelijk) naar een kamer vertrokken wilde Maya eerst nog even weten hoe het met mijn pieterman gesteld was. Ze deed mijn badjas open en vond het nodig even aan lullemans te trekken terwijl ze liet zien dat ze behalve haar jurkje niets aanhad. Deze jongen reageerde natuurlijk direct en Maya vertrok lachend; ik heb haar die avond helaas niet meer gezien. Kort daarna is ze voor een paar weken naar haar thuisland vertrokken.
Afgelopen woensdag liet ze weten dat ze weer aanwezig was waarbij ze zich afvroeg of ik nog steeds met een stijve paal rondliep . Zoja zou ze mij graag van het probleem (?) afhelpen; zoniet zou ze er voor kunnen zorgen dat ik over the top zou gaan. Die uitnodiging kon ik natuurlijk niet weigeren dus vrijdag op reis naar SixSense en daar uiteraard Maya getroffen. Na een praatje en wat teasen hebben we (weer eens) een kamer opgezocht. Zoals altijd was het een leuk uurtje met deze slanke neukgrage stoeipoes.
Kameren is voor haar meer dan alleen het riedeltje pijpen, kreunen en neuken. Als ze zin heeft (meestal dus) hoort bij het kamerbezoek ook een flinke portie humor waarbij ze alles uit de kast haalt om je op het verkeerde been te zetten. Herhalingsgevaar is voor mij dan ook 200%