Zaterdag 14 Januari
Een mooie rustige dag in de club in termen van zowel meisjes als Bears (ik denk dat mensen zijn waarschijnlijk nog steeds in de mode na Kerstmis), maar het was het terug naar business as usual voor mij met mijn eerste bezoek aan clubland van 2017. De club is duidelijk ondergaat een soort van upgrade met een paar werklieden die in het doen van verschillende functies, zoals het patchen van alle van de donkere bedekte muren voor te bereiden hetzij vers gips of misschien gewoon een nieuwe verfbeurt misschien naar de plaats een beetje opvrolijken als het een beetje kan zijn donker soms (ik graag de snoep op het display te zien)! Hoewel het rustig was waren er nog tal van dames in, zoals Maya, Lin, Dani, Stacey, Laura, Domenika, Yasmine, Catalina, Elena, Crystal, Alina, Maria, Veronika, Isabella en tal van andere bekende gezichten die ik ken maar kan niet altijd op een naam. Opmerkelijke afwezigen voor mij waren Lydia, Lana, Zoe, Melanie. Mijn plan voor de dag was om een uur met de mooie Lin hebben als ik dit op mijn laatste bezoek had ingericht om te worden gevolgd door een trio met Dani en Stacey die ik ook had geregeld op mijn laatste bezoek, laat op toen aangewakkerd door te veel bier! Als afsluiting van de dag dat ik dacht op een kamer met Laura, maar zoals altijd de beste gelegd plannen komen ongedaan gemaakt. Ik kreeg er ongeveer 1130 net op tijd om te zien Lin wordt meegenomen naar een kamer door een beer, geen probleem dat ik dacht dat ik zou gewoon wat ontbijt (zaterdag met Maya en gesproken over de verdiensten van het leven in Londen - niet veel in mijn mening) en gebruik maken van de wellness-faciliteiten tot ze vrij was. Ongeveer een uur en een half later verslaafd we op en trokken naar de kamer 3B voor wat plezier (net zo goed zijn gegaan naar de Sauna de kamer was zo warm). Wat volgde was een uitstekende uur (verslag over haar schroefdraad) met Lin weer bewijst haar kwaliteiten om me met wat ik zou cijfer als een uitstekende prestatie. Deze dame echt krijgt in het en houdt ervan om te proberen en hebben een orgasme elke kamer die ze doet. We hadden een goed lang gesprek na de kamer en ze wilde graag weten waarom jongens als het zo veel als een meisjes klaarkomt in de kamer? Dat is de 64 miljoen dollar vraag ik haar vertelde! Persoonlijk ben ik niet de moeite genomen of het gebeurt of niet, maar als ik haar vertelde ik zou een meisje liever genieten van zichzelf als dat mogelijk is in plaats van te kijken verveeld, ongeïnteresseerd en ongemakkelijk terwijl ik aan het doen ben de akte!
Na twee uur of zo rust ging ik op zoek naar Dani / Stacey om te zien of we het trio konden doen, maar beiden waren ofwel druk afzonderlijk of tegelijk. Ik was verveeld van te wachten tot de tijd juist te zijn, dus ik getroffen om een gesprek met Catalina, terwijl aan de bovenkant van de trap met uitzicht op de bar. Ik had Catalina gezien in de club vele malen, maar nooit roomed met haar, zelfs al had ik de kamer met de leden van haar posse (Elena, Erica, Paula en Claudia) op vele eerdere bezoeken. Ik dacht dat ik dit verkeerd zou kunnen corrigeren Catalina is echt een heel mooie meisjes met mooie grote tieten. We praatten over een heleboel dingen voor de kamers, zoals andere clubs, de economie van P6, meisjes heden en verleden en natuurlijk die mijn favoriete kamers waren. Ik was onder de indruk van haar houding en snel besloten om haar mee te nemen naar een kamer (verslag op haar draad) en ik was blij dat ik dat gedaan heb want het was een erg leuk zonder verbazingwekkends.
Na 2 steaks onder de nieuwe ticketing systeem getwijfeld of ik op zoek naar Laura om de dag af te maken, maar ik kon haar niet vinden in de bar (ze had bezet het grootste deel van de dag, afgezien van een kus geweest toen ze aankwam had ik niet gezien haar voor 5/6 uur). Als het weer vooraan bewoog in met zware sneeuwval in de richting die ik op reis was besloot ik om een zet voor thuis te maken (ik was blij dat ik dit deed aangezien de sneeuw was behoorlijk zwaar en het kostte me bijna 3,5 uur om thuis te komen)! Samengevat was het een uitstekende eerste bezoek van het jaar naar Disneyland voor Daddies en ik denk dat het zal niet lang meer duren voordat ik maak mijn weg er weer.
A pretty quiet day in the club in terms of both girls and Bears (I guess people are probably still in the after Christmas mode) but it was back to business as usual for me with my first visit to clubland of 2017. The club is clearly undergoing some sort of upgrade with a few workmen being in doing various jobs such as patching all of the dark covered walls to prepare for either fresh plaster or maybe just a new paint job maybe to brighten the place up a little as it can be a bit dark at times (I like to see the candy on display)! Even though it was quiet there were still plenty of ladies in such as Maya, Lin, Dani, Stacey, Laura, Domenika, Yasmine, Catalina, Elena, Crystal, Alina, Maria, Veronika, Isabella and plenty of other familiar faces that I know but can't always put a name to. Notable absentees for me were Lydia, Lana, Zoe, Melanie. My plan for the day was to have an hour with the lovely Lin as I had arranged this on my last visit to be followed by a trio with Dani and Stacey which I had also arranged on my last visit, late on when fuelled by too much beer! To finish off the day I figured on a room with Laura but as always the best laid plans come undone. I got there about 1130 just in time to see Lin being whisked to a room by a Bear, no problem I thought I would just have some breakfast (Sat with Maya and discussed the merits of living in London - not many in my opinion) and make use of the wellness facilities until she was free. About an hour and a half later we hooked up and retired to room 3B for some fun (might as well have gone to the Sauna the room was so hot). What followed was an excellent hour (report on her thread) with Lin again proving her qualities to me with what I would grade as an excellent performance. This lady really gets into it and likes to try and have an orgasm every room that she does. We had a good long conversation after the room and she was keen to know why guys like it so much when a girls cums in the room? That is the 64 million dollar question I told her! Personally I am not bothered whether it happens or not but as I told her I would prefer a girl to enjoy herself if at all possible rather than look bored, disinterested and uncomfortable whilst I am doing the deed!
After two hours or so rest I went looking for Dani/Stacey to see if we could do the trio but both of them were either busy individually or at the same time. I was bored of waiting for the time to be correct so I struck up a conversation with Catalina whilst at the top of the stairs overlooking the bar. I had seen Catalina in the club many times but never roomed with her even though I had room with the members of her posse (Elena, Erica, Paula and Claudia) on many previous visits. I thought that I might correct this wrong as Catalina really is a very pretty girls with nice sized tits. We chatted about a lot of things before the rooms such as other clubs, the economy of P6, girls past and present and of course who my favorite rooms were. I was impressed by her attitude and quickly decided to take her to a room (report on her thread) and I was glad that I did as it was a lot of fun without being mind blowing.
After 2 steaks under the new ticketing system I contemplated looking for Laura to finish the day off but I couldn't find her in the bar (she had been busy most of the day as apart from a kiss when she arrived I hadn't seen her for 5/6 hours). As a weather front was moving in with heavy snow in the direction I was travelling I decided to make a move for home (I was glad I did as the snow was pretty heavy and it took me nearly 3.5 hours to get home)! In summary it was an excellent first visit of the year to Disneyland for Daddies and I feel it will not be long until I am making my way there again.