Pagina 48 van 89 EersteEerste ... 3844454647484950515258 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.176 t/m 1.200 van 2215

Discussie: Heaven7, Algemeen

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

ik heb een vrij entree tot 17 januari gewonnen, meld je maar, ik kan ook niet

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ik heb een vrij entree tot 17 januari gewonnen, meld je maar, ik kan ook niet
    Hallo sti6,
    das Freizimmer aufs Haus ist wohl schon über PN weg?
    Wenn, nicht, ich bin Montag in der Nähe und habe Interesse!
    Höre von Dir

vanKees

3. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (16 januari 2017)

Last Online
    Vandaag @ 21:06
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Gisteravond even Heaven7.
    Met dank aan sti6 voor het kaartje voor een nummer aufs Haus.
    Kwam net na 18:00. Parkeerplaats zo goed als leeg. Binnen werd het kaartje gelijk geaccepteerd.
    Na het omkleden geen meid te bekennen, zag alleen 3 beren (geen broodjes smeren).
    Meiden hadden een vergadering zo bleek.

Dan maar kijken wat de pot schaft. Lagen wat salades en wat warm voer. Heb mij een paar kipfilets gepakt met volgens mij pepersaus. Was goed te doen. Alleen de Sprite was op volgens mij want kreeg alleen maar prik met water eruit.

De dames waren inmiddels weer gearriveerd en gelijk had een lange zwarte meid mij gespot. Ik heb er helemaal niks mee, dus zodra ze door had dat ik geen interrese had ging ze weg. Iets van Patty heet ze of zo uit Ghana.

Ik zag dat Kami er weer was dus snel daar bij gaan zitten. Ze wist mij weer lekker op te warmen en te verwennen en na een tijd maar de kamer gaan opzoeken. Weer een goede kamer met haar en man wat kan zij pijpen. Ze wist dat ik de vorige keren snel kwam bij haar tijdens neuken dus ze wou de tijd wat rekken. Ze heeft mij ongeveer zo’n 20 minuten gepijpt en ook diep en dan nog met dat tongetje bewegen. Af en toe weer wat zoenen en dan zegt ze we gaan nog niet neuken eerst nog even wat pijpen. Ik vond het wel mooi zo.
    Na een tijd toch maar gaan neuken en binnen een paar minuutjes was ik klaar bij haar. Heerlijk.

Na het douchen wat drinken, maar viel toch op dat er echt niets loos was. Weinig beren maar ook meiden. Zullen er rond de 10 zijn geweest. Maar bleek dat er al een deel naar huis was gegaan die middag omdat er niks te doen was.
    Sisi zag ik ook nog rond lopen maar die had een goede avond. Zat de hele tijd op de kamer.
    Op haar was ik nog aan het wachten voor een 2e kamertje, maar ze kwam maar niet. Anders Larissa maar die was er niet.
    Rond 22:00 vond ik het wel welletjes geweest en ga. Natuurlijk op dat moment kom ik Sisi tegen. Maar had ook geen zin meer en zei dat ik naar huis ging.
    Omgekleed zie ik haar onder aan de trap weer, ze ging alweer een sleutel pakken voor de volgende.
    Vroeg ze nog of ik kom. Ik zei ik ga toch naar huis toe. You come tomorrow? Dacht het niet.
    Je zou trouwens ook vertrokken zijn naar Bulgarije vorige week. Was nu ineens iets van 22-23 januari geworden. Ik zei al, jaja. En volgende week wordt het natuulijk februari. Die grappen trappen we niet meer in. :D
    Op zich wel een geslaagd avondje gehad in H7 was wel een beetje saai en weinig volk en meiden. Hoop niet dat het zich voortzet.

5. Onderstaande 15 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

bertje600 (16 januari 2017),ferescom (18 januari 2017),fg22 (16 januari 2017),geert5 (15 januari 2017),Interact (18 januari 2017),licky luke (15 januari 2017),Manureva (17 januari 2017),Mr Bluenose (15 januari 2017),Nedlovefkk (15 januari 2017),Piet Plezier (15 januari 2017),pret (15 januari 2017),rob45 (15 januari 2017),Smouse (15 januari 2017),Wentelt Eefje (15 januari 2017),Wijze grijze (15 januari 2017)

Last Online
    Vandaag @ 13:23
    Discussies
    2
    Thanks
    40

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    ferescom:
    Sabrina (ca. 27J.) oder Sabina (20J.)?
    Bijlage 19520 oder Bijlage 19521 ???

vanKees

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    In ieder geval beiden niet blond...

Sorry voor de verwarring mede ijsberen..
    Als ik nu zo naar de foto's kijk dan begin ik te twijfelen maar meen me toch te herinneren dat ze Sabrina zei. Ik heb helaas niet naar de leeftijd gevraagd..
    In ieder geval ze heeft moedervlekjes op haar lichaam en als ik me goed herinner eentje (wat groter) op de linker schouderblad.
    Ze praat goed Spaans. En op de bank stelde me ze een trio voor met Sarah.. Wat ik niet heb gedaan omdat in één van mijn vorige bezoeken aan H7 al gekamerd had met Sarah.
    Sabrina is absoluut niet blond..

Excuses voor het tikfoutje, zat denk ik nog teveel met de vorige sessie (met blonde Erika) in mijn hoofd.. Ben er nog steeds een beetje dizzy van..

Volgende keer dat ik in H7 ben zal ik in ieder geval leeftijd van Sabrina vragen. Dan weten we het zeker.

7. Onderstaande 3 leden hebben ferescom bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (24 januari 2017),Manureva (19 januari 2017),vanKees (19 januari 2017)

Last Online
    Vandaag @ 20:20
    Discussies
    17
    Thanks
    8

Standaard

Heb deze club afgelopen zondag bezocht en het was een teleurstelling moet ik zeggen. Het eten was gewoon matig en de ambiance in de club was ook van een laag niveau! Er werd moeilijk gedaan over de badjas die ik zelf mee had gebracht, ik wil me heus wel aan de huisregels houden maar ik werd door een dame (niet de thekedame) gewoon afgeblaft en dat was echt lomp. Er is een sauna met een klein rustruimte, sauna was niet op temperatuur dus ook al niet goed. Ik heb nog gekamerd met een donkere dame en ook dat was matig, geen tongzoenen terwijl ze van tevoren natuurlijk wel zei dat ze dat deed. Ik ga er niet meer naartoe: club is beneden niveau en ik ga veel liever naar Sixsens waar alles klopt en waar je ook vriendelijk wordt ontvangen!!! Dit laatste vind ik ook heel belangrijk!

9. Onderstaande 5 leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (24 januari 2017),Firehawk (21 januari 2017),Henk74 (21 januari 2017),Manureva (21 januari 2017),rob45 (21 januari 2017)

Last Online
    Vandaag @ 18:32
    Discussies
    32
    Thanks
    4.129

Standaard

Sauna is weer gemaakt, donderdag en vrijdag waren er rond de 20 dames, eten naar verhouding met entree goed te noemen. Dat je je eigen badjas meeneemt prima, maar je betaald daar in h7 als je gratis binnenkomt tussen 10 en 12 10 euro voor. Weet niet of je 30 euro entree betaald hebt maar als je gratis binnenkomt en je je eigen badjas meeneemt om 10 euro te besparen kan ik mij hun reactie wel beetje voorstellen.
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

11. Onderstaande 8 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (24 januari 2017),Firehawk (21 januari 2017),geert5 (21 januari 2017),licky luke (22 januari 2017),Manureva (21 januari 2017),Mr Bluenose (21 januari 2017),Pietjepik (19 februari 2017),rob45 (21 januari 2017)

Last Online
    7 oktober 2024 @ 14:33
    Discussies
    1
    Thanks
    98

Standaard

Bij deze ook nog even een kort verslag van mijn bezoek in November. Via de tombola had ik een drankkaart gewonnen dus maar eens bezoekje gewaagd.

Voor de €30,- die je betaald een redelijk nette club en het eten is geen saunaclub niveau maar ook zeker niet slecht. De dames zagen er redelijk tot goed uit, dit blijft natuurlijk heel persoonlijk. Namen weet ik niet meer maar met 3 dames gekamerd.

Een donkere dame met een redelijk mooi figuur. Niet tongzoenen maar ze pijpte wel lekker haar in doggy genomen en misionaris....
    Daarna een leuke blonde meid beetje mollig maar wel erg lekkere sex mee gehad. Pijpen was iets minder vond ik maar ze had zeker inzet.
    Daarna even gegeten om weer op krachten te komen en sauna genomen.
    Daarna nog met een dame met heerlijke grote borsten gekamerd. Ze had donker haar en was gruwelijk geil.... Top kamer gehad met haar het iets van Luna of Luana ofzo....

Als met al geslaagde dag en gelukkig de dag afgesloten met een topper!

13. Onderstaande 6 leden hebben pietr21 bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 6 februari 2017),Firehawk (24 januari 2017),Kwakje (23 januari 2017),Manureva (24 januari 2017),Mr Bluenose ( 7 februari 2017),Wentelt Eefje (25 januari 2017)

Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Zaterdag 21 januari Heaven 7

Om half 4 draai ik het kleine parkeerplaatsje op van H7.Het staat best wel vol met auto's en de ingang is nu aan de zijkant gepositioneerd in vergelijk met 4 jaar geleden.Vriendelijk welkom door de theke en ik krijg een badjas aangereikt met lockersleuteltjes en ik begeef me via een trapje naar de kleedruimte.Alles heel anders als toendertijd en de verbouwing heeft de club geen slecht gedaan.
    Ook een gezellige loungeruimte aanwezig met een groot scherm waar voetbal te zien is.Dan via een ruimte waar gokkasten staan naar de barruimte en ook daar bevind zich een ruime zithoek waar dames en heren zitten en kunnen kennismaken met elkaar.Een drankje genomen uit de fris tap en ga zitten in een longebankje. Een blonde dame kijk me doordringend aan en zij stelt zich voor als Carmen van Roemenië.Ik ben er op dat moment nog niet op ingegaan want ik ben op zoek naar die grote donkere dame Patra die ik even later wel door de barruimte zie lopen, maar als ik haar volg is ze ook weer snel verdwenen in een van de vele kamertjes.
    Later zie ik ze ook nog een keer maar plakt ze bij een beer op een bankje die niet van haar zijde wijkt.Ook toen nog een andere donkere dame gezien met krulletjes maar door haar wat ongeïnteresseerde houding trok zij me niet aan.
    Even later weer gaan zitten in de barruimte en Carmen is er ook weer als de kippen bij en vlijt zich naast mij op het bankje en een leuk gesprekje volgt met haar en haar hand verdwijnt schielijk onder mijn badjas om kleine robbie te verwennen.Ze komt nog wat dichter tegen me aanzitten en ze werkt met sprongen naar een kamergang toe tot ik haar laat weten eerst nog wat te willen relaxen en te willen opwarmen in de sauna maar dat ik niet weet waar die gelegen is.
    Hulpvaardig dat ze is laat ze mij boven de sauna zien die er goed uit ziet en prima op temperatuur is.

Nou komt het beste beren en ik kan het amper zelfs nu nog geloven wat er toen gebeurde.
    Na nog geen halve minuut komt er een leuke dame binnen die pal naast me komt zitten en ik bekijk haar en denk nog, dat ziet er niet verkeerd uit.Uit het niets begint ze me flink te zoenen (met tong) en er volgt een hevige vrij en kuspartij en het zweet breekt me dubbel uit in de sauna want hot dat was het daarbinnen al.
    Een wat oudere man naast ons deinst verschrikt achteruit en verlaat ijlings de sauna.Het zweet breekt ook haar uit en we verlaten de sauna om even verderop te gaan douchen waar we verder vrijen onder de waterstralen.In de Kino is het druk maar we pakken een bankje in de loungeruimte bij de sauna en we knuffelen vrijen en kussen verder of we geliefden waren.Carmen komt ook nog even kijken naar mij om het hoekje en ze moet lachen terwijl ze smakkende geluiden maakt en roept Kiss kiss....
    Ze stelt zich tussen door als Mellik van Bulgarije (Roemenie-Bulgarije 0-1) en na een poosje betrekken we een kamertje op de lange gang.
    Deze vrouw voelt heerlijk warm aan (misschien ook warmbloedig) en de pse norm bij haar ligt duizelingwekkend hoog.
    Toch is het ook heerlijk vrijen met haar maar met een hoog tempo en passie die niet gespeeld lijkt.Daarmee steekt ze eigenlijk Koreaanse Kimmie naar de kroon want ook het neuken en pijpen met deze diva is van uitzonderlijke hoogte en aangekomen op de finish neuk ik me in doggystyle klaar en spuit mijn cd vol.
    Daarna is er nog een 5 minuten tijd voor een korte stevige massage waar ik ook heel tevreden over ben.Kortom,het was top met Mellik en heb daarna ook dik tevreden de kamer verlaten.

Na een douche genomen te hebben en nog een drankje heb ik om 18.00 de club weer verlaten en ben verder gereden naar Magnum.Die club heb ik voor het laatst bezocht in 2014 en ik ben superbenieuwd wat mij daar de avond zal brengen waarvan nog een verslagje zal volgen.

Over H7 kan ik zeggen dat ik positief verrast ben door de club (Mooi verbouwd) maar ook zeker door die zeer explosieve aanval van Mellik in de sauna uit het niets waar een top sessie uit voortkwam.

Ik kom zeker terug hier !!!

Volgende clubstop? Morgen naar Samya.

15. Onderstaande 29 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (29 januari 2017),Bluebear (25 januari 2017),blueeyes (30 januari 2017),cavediver (25 januari 2017),cheasehead (29 januari 2017),Das (25 januari 2017),Elmo3108 (25 januari 2017),ferescom (25 januari 2017),fg22 ( 6 februari 2017),Firehawk (25 januari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (25 januari 2017),gignnl (25 januari 2017),hasta la pasta (25 januari 2017),jemame (25 januari 2017),JonnyFontane (25 januari 2017),Kwakje (28 januari 2017),Manureva (25 januari 2017),Mr Bluenose (25 januari 2017),Mr Pussy (27 januari 2017),phoenix (28 januari 2017),Pietjepik (19 februari 2017),pret (25 januari 2017),rmjhexe (25 januari 2017),SFL (27 januari 2017),Sjeufke (29 januari 2017),Smouse (25 januari 2017),VAZKOR (25 januari 2017),Wentelt Eefje (25 januari 2017),Wijze grijze (25 januari 2017)

Last Online
    24 juni 2019 @ 20:54
    Discussies
    14
    Thanks
    289

Standaard

Vandaag in H7 aangekomen rond 11.00 uur.
    10 euro voor een badjas of helemaal gratis binnen.
    Ik vond het er te druk.
    Beter 30 euro entree betalen dan dit rare concept.

17. Onderstaande 4 leden hebben geert5 bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 6 februari 2017),licky luke (29 januari 2017),Manureva (29 januari 2017),Mr Bluenose (29 januari 2017)

Last Online
    10 oktober 2024 @ 14:57
    Discussies
    4
    Thanks
    15

Standaard

Was er dinsdag 24-1, om 11.00 uur. Onaangenaam druk, rommelig en sfeerloos. Sauna functioneerde niet behoorlijk en het eten was ver beneden peil.... de week ervoor was het eten ook al slecht, maar t kan dus nog slechter. Vandaag na 15.00 uur hield de sauna er helemaal mee op. Helaas geen al te vriendelijke reactie gehad op mijn verzoek naar de sauna te kijken...
    Mag ik svp weer gewoon entree betalen en dan een goede sauna en smakelijk eten verwachten?

19. Onderstaande 2 leden hebben grundig bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 6 februari 2017),geert5 ( 5 februari 2017)

Last Online
    24 juni 2019 @ 20:54
    Discussies
    14
    Thanks
    289

Standaard

Hier ben ik het dus 100% mee eens, GRUNDIG!!
    Welke clubleiding verzint zoiets: gratis entree!
    Doe dan minimaal 20 euro zoals Acapulco gold.
    En je krijgt nog wat geld binnen En je houdt de zwervers buiten.

21. Onderstaande leden hebben geert5 bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 6 februari 2017)

Last Online
    10 oktober 2024 @ 14:57
    Discussies
    4
    Thanks
    15

Standaard

Dank je, Geert5. Ik wil nog toevoegen dat het met name de line-up is die me doet weerkeren. In geen tijden is deze zo goed geweest. Echter als de entourage verder afglijdt....

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Gisteravond met een vriend in Heaven7 beland. Voor hem was het zijn saunaclub debuut.
    De rit heeft wel dik 1,5 uur geduurd. Waarvan we ongeveer 1 uur in de file hebben gestaan.
    We dachten eerst dat er ergens een voetbal wedstrijd was maar bleek net voor de afslag Düsseldorf een flink ongeluk te zijn gebeurd. Een baan was afgezet stond vol met ambulance, politie en de brandweer. Kon een glimp opvangen van een Mercedes die voor flink in elkaar zat en zelfs geen wielen meer op zat.

Zo rond 19:00 aangekomen en snel omgekleed. Mijn vriend was helemaal verrast dat hij een basjas aan moest. Was een klein detail dat ik hem vergeten te vertellen was.

We hadden geluk gisteravond. De line-up was voor mij persoonlijk goed. Met zo ongeveer 20 meiden.
    Ook in verhouding met beren wat het er wat gezelliger maakte. De meiden hadden goede zin, werd veel gelachen en gedanst.
    Mijn vriend was in het begin niet zo enthousiast, hij vond de keuze wat karig en de meiden niet zo mooi. Hij was alleen Duisburg gewend. Hij is er vaak geweest maar meer slechte dan goede kamers gehad.
    Gerust gesteld dat je het niet kan vergelijken. In H7 kun je eerst een beetje met de meid kennismaken en wat vozen, waardoor je een meid die je op het eerste gezicht niet zo snel zou kiezen, toch mee naar de kamer gaat. En terug gaat komen.

Maar goed we hadden honger want we hadden nog niet gegeten maar er was nog niets. Werd al weer een beetje bang dat er niks zou komen, maar half uurtje later kwam het eten. Was niet heel veel bijzonders maar er lagen schnitzels tussen, dus altijd goed en mijn maag was weer gevuld.

Sissi, wat mij niet verbaasde was er ook. Al 2x voorheen vertelde ze mij dat ze weer terug naar Bulgarije ging. Ook gister was ze er nog steeds. Nu zou ze aankomende maandag gaan. Ik heb er niet eens op gereageerd waarschijnlijk zal ze er wel gewoon zijn de hele week.
    Ze was met een Bulgaars vriendinnetje, Lora heette ze volgens mij. Die zetten haar pijlen op mijn maat. En Sissi een beetje op mij maar ze was maar op en neer aan het lopen en aan het dansen, leek wel of ze wat gebruikt had.
    Lora stelde nog voor om met z’n vieren een kamer te pakken zodat ze ook met Sissi kon spelen en wij konden ruilen van meid. Mijn maat zag het wel zitten, ik was nog een beetje terughoudend. Maar uiteindelijk wel toegestemd. Lora ging het wel even regelen maar Sissi was de hele tijd weg en er zat een turk tussen die met Sissi naar de kamer wou en daarmee Lora mee lastig viel.
    Ik zeg tegen Lora ga jij maar met mijn vriend naar de kamer ik wacht wel en kijk wel wat ik doe, Sissi is een beetje vaag vandaag. Zij stond niet op mijn vriend zijn lijstje wat hij in zijn hoofd had gemaakt, maar door haar presales en haar geile gedrag is hij naar de kamer gegaan.

Terug in de bar zit Sissi er ook. Ze was niet met die kerel naar de kamer gegaan. Ze was weer wat rustiger en de slappe handdoek die ik ben ga ik met haar de kamer op.
    Was weer als vanouds, lekkere seks zoals met een vriendin, veel knuffelen en tongen. Ze likt je helemaal af. De ballen werden ook niet overgeslagen, ze likte zelf nog onder mijn ballen, heerlijk.
    Zij een beetje geil doen in de spiegel. Heb verlengd naar een uur. Af en toe wat vertalen op haar telefoon van Engels naar Bulgaars en anders om. Want ze kan echt zo goed als geen Duits of Engels.
    Al zegt ze elke keer wel dat ze een cursus gaat volgen daarvoor in Bulgarije.
    Neuken is niet veel van gekomen. Ze ging op mij zitten en binnen een minuut was het gebeurd. Oei wat had die meid mij geil gemaakt. Resterende tijd wat geknuffeld en gezoend, beetje praten zover als dat mogelijk is. Ze stelde nog voor om mij een massage te geven. Waarom ook niet.
    Was verrassend goed, geen slappe hap maar werd stevig in mij gekneed.
    Weer top kamertje gehad en ze stelde weer voor om na het douchen nog wat te drinken.

Mijn maat zat al in de bar en was in gesprek met Victoria waar hij van onder de indruk was.
    Hij had een goede kamer gehad met Lora en vond het super dat zonder iets af te spreken, hij pzc kreeg en er kon gewoon getongd worden zonder extra kosten en zonder te vragen.
    Hij zag het wel zitten met Victoria maar rond 23:00 zei ze dat ze naar huis ging. Nu was hij dus te laat.

Nog een beetje zitten ouwehoeren daar. Lora kwam er ook bij en heeft ons vergezeld tot sluiting.
    Sissi nog eventjes gezien en ook met naar huis gaan. Ze had nog wat kamertjes tussendoor.

Heb wel vernomen dat Larissa er niet meer werkt en nu in een privéhuis ergens werkt.
    De deur naar buiten voor te roken. Zat ik mijn vriend en vele andere mee te klooien om die open te krijgen. Op het eind van de avond zag ik dat de deur kapot was en niet meer dicht kon.
    Mijn vriend had de smaak helemaal te pakken en wou nog niet naar huis maar we moesten want de tent ging dicht. Hij wou nog naar een andere club en morgen nog teruggaan. Ik heb weer iemand met het virus aangestoken geloof ik. :D

Ik ging er met weinig verwachting heen maar het werd een verrassende en gezellige avond in H7.

24. Onderstaande 22 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (12 februari 2017),Agronymus1 (27 februari 2017),Bluebear ( 5 februari 2017),fg22 ( 6 februari 2017),geert5 ( 5 februari 2017),hasta la pasta ( 5 februari 2017),Klatergoud ( 6 februari 2017),Manureva ( 5 februari 2017),Mr Bluenose ( 7 februari 2017),Mr Pussy ( 6 februari 2017),Patjax ( 5 februari 2017),pau ( 9 februari 2017),Piet Plezier ( 5 februari 2017),Pietjepik (19 februari 2017),pret ( 5 februari 2017),rmjhexe ( 5 februari 2017),rob45 ( 5 februari 2017),Ryuhayabusa ( 8 februari 2017),Sjeufke ( 5 februari 2017),Smouse ( 5 februari 2017),Wentelt Eefje ( 5 februari 2017),Wijze grijze ( 5 februari 2017)

Last Online
    3 januari 2025 @ 06:01
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409

Standaard

Maar liefst drie relatief nieuwe Afrikaantjes in Heaven 7 om uit te proberen: Jennifer, Angel, Patra. Naar eigen zeggen resp. 3 maanden, 2 maanden en 3 weken in de club aanwezig. Ik mag binnen zonder te betalen, het is nog vroeg, en om niet al te cheap te lijken huur ik een badjas. Volkomen zinloos zal blijken, want het is fokking warm binnen. Direct om de hoek zitten Jennifer en Angel op een bankje, ze zien er lekker uit. Maar als ik in mijn badjas weer beneden kom zijn ze weg. Rondje door het huis, nergens te bekennen. Wel Patra die zit te gokken. Ook nieuw voor mij: de inmiddels overdekte relaxruimte bij de sauna en de massageruimte waar vroeger de lockers waren. Twee soorten beren deze morgen; de gewoonteberen, Duitsers veelal, die hier ongetwijfeld elke dag voor 12 uur naar toe komen, een broodje oppeuzelen en een chickie dekken en de ruwe bolster blanke pit types, veelal landgenoten, in Hessendress en niet zelden inked. Diverse Oosteuropese schonen, waarvan twee met killer boobies, maar verder een beetje doods allemaal.

Patra

Ik nestel me op een van de bankjes tussen het oude en nieuwe deel. Nog geen tien minuten later komt Patra langs, ziet me kijken en ploft naast me neer. Ze slaat een been over het mijne en streelt mijn kuit. Haar hand gaat dan vrijwel direct onder mijn badjas. Ze kietelt mijn ballen en voelt even aan de schacht, lekker. Ze glimlacht om de erectie. Ik moedig haar aan en ze speelt verder. Hou je van zoenen, vraag ik? Zonder antwoord te geven bekt ze me vol overgave. Lichte mondgeur, maar niet storend. Lekker tongwerk, mooie lippen. Ze slaat haar been weer om me heen, kan ik haar billies kneden. Ze draagt een goudkleurige bh, daarover een beige jurkje met glittertjes en geen slipje. Geil is dat, toegankelijk. Smalle heupen, lang zwart steil haar in een staart, mooie amandelvormige ogen, slanke handen en vingers, lichte welvend buikje, maar ze is veel mooier dan op de foto's, iemand anders schreef het ook al. Zegt pas drie weken in deze club te werken, maar eerder in andere clubs te hebben gewerkt. Een kamer is onvermijdelijk. Het wordt de kamer boven de oude ingang, waar eerst de dameskleedkamer was. Prima kamer, vooral vanwege de spiegels op de juiste hoogte rond het bed.

Patra is op haar hoge hakken een stuk langer dan ik, op blote voetjes net iets kleiner, ideale zoenhoogte. We zoenen staand en ik speel met haar lekkere borsten, rond en stevig ook al hangen ze een beetje, zoals vaak bij Afrikaanse vrouwen. Dan daalt ze af en begint te pijpen. Dikke voldoende, ze kijkt af en toe geil en onderdanig naar me op en zuigt lekker aan mijn ballen. Na een tijdje zoeken we het bed op. Ze reageert goed als ik haar tepels lik, nog beter als ik haar poesje verwen. Heel mooi klein kutje heeft ze, smalle lipjes, rozig van binnen, lekker fris. Ik lik langs haar knopje, dan weer naar onderen en duw mijn tong naar binnen. Ze kreunt. Met haar handen trekt ze haar lipjes uit elkaar, heerlijk. Ik ga door, langs haar knopje en terug, zuig haar lipjes naar binnen, knijp in haar tepels. Na een tijdje komt ze klaar en kan even geen aanraking verdragen, zelfs blazen is te veel, maar ze duwt me niet weg. Ik kruip op haar, we sliden. Zij on top, ook lekker. Condoompje aan en terug in missio dring ik in haar door, van nature glad en toch strak, yummie. We oefenen nog wat standjes en binnen een half uur zijn we klaar. Ik hou van pannenkoeken, maar een poffertje op z'n tijd is ook prima en ik heb geen keus als ik ook nog Angel of Jennifer wil proberen. Patra, van Patricia zei ze op het bankje, is wat mij betreft iemand om voor terug te komen.

Jennifer

Ontbijtje en douchen, terug op het strategische bankje. Jennifer en Angel zijn er weer en hangen meteen over me heen. Straal ik uit dat ik op ebony val of zo? Maar ik klaag niet hoor, ik hou wel van aandacht. Ik kan niet kiezen. Jennifer is een flinke B, heerlijke billen, meisjesachtig gezicht, bruine krullen, op haar waanzinnig hoge hakken ongeveer 1,80m, maar in het echt slechts 1,60m. Ik moet iemand van Düsseldorf airport ophalen en heb slechts tijd voor nog 1 dame. Nog maar even een drankje doen dan en als ik terug kom is Patra er weer. Ze gaat meteen weer naast me zitten, been over me heen en ze streelt me overal. Nog een keertje Patra doen dan? Ze stelt voor naar de sauna te gaan, prima plan. Maar die blijkt vol te zitten met stammies, helaas. Terug naar beneden, toiletbezoekje, en dan is alleen Angel er nog. Dan kom ik nog wel eens terug voor Jennifer en een saunaatje met Patra, ik kan nog net een kamer van een half uur maken als ik op tijd op de luchthaven wil zijn.

Angel

Angel is een petite verschijning, kleine A-cupjes, beetje onverschillig gezicht maar wel knap, net als Jennifer heerlijke billetjes. Schaamteloos spieken haar jonge meisjes borsten langs haar jurkje naar buiten. Ziet er lekker uit. Hou je van zoenen? Jaha, zegt ze. Niet overtuigend. M'n gevoel zegt dat het niks gaat worden, maar ik wil het toch proberen. Kamertje tegenover de relaxruimte. Het zoenen blijkt niet veel meer te zijn dan kleine kusjes, zonder tong. Pzc doet ze wel, na een poetsbeurt. Ze heeft zo mogelijk een nog kleiner kutje dan Patra, dat is wel geil. Maar ze reageert nauwelijks op orale stimulatie, noch van haar borstjes, noch haar doosje. Een beetje fake kreunen is wat ze doet. Ze wordt wel nat. Doe maar een condoompje dan. De tube glijmiddel ligt klaar, maar ze gebruikt hem niet. Haar poesje is niet alleen klein om te zien, ze is ook heel erg strak. Voorzichtig duw ik door, grote ogen. Ik pak haar voetjes vast en maak lange halen. God wat is ze strak. Ik lik haar nog maar een keer met flink wat speeksel, maar daar reageert ze slecht op; bah, niet met spuug, daar heb ik glijmiddel voor zegt ze. Man. Maar ala, doe er maar een flinke klodder op dan, hard nodig, je maakt van alles mee! Plichtmatig maak ik het af, dank zij de aanblik op haar mooie lijfje en haar nauwe poesje is het zo gepiept. Niet veel woorden meer aan vuil maken, herhalingsgevaar nul komma nul, maar elke ervaring is er eentje. Als ik bij het afrekenen 50 euro geef kijkt ze alsof ze 10 euro fooi heeft verdiend. Dat toch zeker niet liefje, haal het wisselgeld maar. Ik stop het in mijn badjas en pas op de luchthaven denk ik er weer aan. Ik bel op en vraag of ze het tientje aan Patra willen geven, als het boven water komt ueberhaupt.

26. Onderstaande 18 leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (12 februari 2017),Badslippers ( 6 februari 2017),blauwebeer ( 6 februari 2017),Bluebear ( 6 februari 2017),cheasehead (14 februari 2017),fg22 ( 6 februari 2017),Firehawk ( 6 februari 2017),gignnl (14 februari 2017),goldstar ( 6 februari 2017),Klatergoud ( 6 februari 2017),Megaboob ( 6 februari 2017),Mr Bluenose ( 7 februari 2017),pau ( 9 februari 2017),pret ( 6 februari 2017),rob45 ( 6 februari 2017),Ryuhayabusa ( 8 februari 2017),Wentelt Eefje ( 6 februari 2017),Wijze grijze ( 6 februari 2017)

Last Online
    6 november 2024 @ 21:07
    Discussies
    5
    Thanks
    354

Standaard

Was er afgelopen zondag ook, geen idee waarom eigenlijk maar had ik niet hoeven doen. tent was goed gevuld met wat consumenten die er vanaf de freie eintritt tijd waren; oudere belgen en duitsers die een beetje echt relaxen en consumeren. Goh wat een luxe he als je helemaal geen ander programma hebt op zo'n zondag....
    DVP's was niet om over naar huis te schrijven (zou ook wat raar zijn trouwens), veel dezelfde meiden die gewoon niet echt sex-appeal hebben....toch een nieuwe meid uitgekozen en een standaard sessie mee gehad, fine. Ik kom er even een tijdje niet meer, tijd voor nieuwe gezichten.
    er waren zo'n 10meiden en 20 beren

28. Onderstaande 5 leden hebben papi bedankt voor deze bijdrage:

blauwebeer (11 februari 2017),Flurkman (10 februari 2017),Mr Bluenose (12 februari 2017),Piet Plezier (12 februari 2017),Wentelt Eefje (11 februari 2017)

Last Online
    13 juli 2024 @ 13:45
    Discussies
    11
    Thanks
    712

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door papi Bekijk bericht
    ...DVP's was niet om over naar huis te schrijven (zou ook wat raar zijn trouwens)....
    Grappig, toch ?

30. Onderstaande leden hebben Flurkman bedankt voor deze bijdrage:

Mr Pussy (11 februari 2017)

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Gisteravond rond 18:00 in H7 beland. Op de parkeerplaats stonden best wat auto's maar binnen viel het wel mee.
    Schat tussen de 15 en 20 vrouwen, iets minder dan vorige week. Sissi is nu toch echt weg naar Bulgarije. Zou 3 weken wegblijven.

Minpuntje wat nu wel echt storend was, is dat ze altijd vergadering hebben op zaterdagavond. Dan zijn ze allemaal weg. Dit keer duurde de vergadering best lang, langer dan een kwartier.
    Was een beetje in gesprek met wat Duitse beren en die waren er ook niet zo blij mee. Ze kunnen dit beter een keer in het begin van de morgen doen of zo.
    Gerucht gaat nu wel dat eind februari of in maart de gratis entree weg gaat vind ik persoonlijk best jammer, maar kan het ook wel begrijpen.

Het eten liet lang op zich wachten. Het kwam pas na 19:30. Toen kwam er rijst met kip en een soort rijst en pasta. Dit was goed al ben ik er niet zo'n fan van maar dat ligt aan mij.

Lora had mij al gespot, haar heb ik vorige week leren kennen. Ze kwam ook bij mij buurten, toen nog wat samen gegeten. Neemt de tijd. Na een tijd had ze mij zo opgegeild, dus naar de kamer.
    De kamer die ik heb gehad was zeker de beste van 2017, niet normaal. Ook de eerste keer dat 1,5 uur op de kamer ben geweest in een saunaclub. Super meid.
    Na afloop nog wat gedronken en gekletst met haar. En toen was het tijd om naar huis te gaan.

Top avond gehad en Das nog bedankt voor de gewinnspiel kaart.

32. Onderstaande 5 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (12 februari 2017),Manureva (14 februari 2017),Mr Bluenose (13 februari 2017),Ryuhayabusa (12 februari 2017),Smouse (12 februari 2017)

Last Online
    26 juni 2022 @ 11:20
    Discussies
    212
    Thanks
    10.947

Standaard Wijze Grijze leeft nog en was o.a. in Heaven 7

Enige tijd geleden was ik in Heaven 7 geweest en bij thuiskomst checkte ik m’n mailbox. Behalve dat er op de terugreis sneeuw gevallen was, was er ook een vrijkaartje voor Heaven 7 in m’n postvak gesneeuwd, met dank aan de tombolafeeën. Een aangename verrassing en een goeie reden er nog eens heen terug te gaan. Vrijdag 10-02 had ik me voorgenomen er gebruik van te maken. Noblesse oblige volgt er daarvoor uiteraard een verslag van m’n bezoek. En nu ik na lange tijd weer eens een recensie schrijf, voeg ik daar ook nog wat algemene observaties, ervaringen en herinneringen van wat overige bezoeken aldaar aan toe.

T.z.t. zal ik dat eventueel ook nog wel eens van m’n andere clubbezoeken doen.

Vwb optische stunners, moet je het hier niet zoeken. Maar met wat geluk en juiste “gut feeling”, oftewel ijsbeerervaring, kun je er wel af en toe wat service parels scoren. Het tarief hiervoor bedraagt EUR 40,=/ ½ uur.

Een absoluut pluspunt vind ik de muziek in Heaven 7. Gedurende de dag staat die op een laag geluidsniveau, zodat het achtergrondmuziek blijft. Precies zoals het hoort. Wil ik muziek op de voorgrond, of bewust een gehoorbeschadiging oplopen dan ga ik wel naar een discotheek of een concert.

Ook de rustruimte op de bovenverdieping is perfect. Hier kun je een contemplatief moment inlassen en rustig je zonden overdenken.

Het is jammer dat er (nog) geen jacuzzi is. Misschien dat dit er ooit van komt. We shall see.

Het eten wordt ’s avonds om 19:00 geserveerd. Zorg dat je dan niet op de kamer bent, anders is de kans groot dat de voederbakken leeg zijn. Tegen 14:00 worden er tussendoor wat kleine hapjes en wat salade geserveerd.

Bier en alcohol is tegen betaling verkrijgbaar. Daarvoor koop je een drankentegoedkaart en per consumptie wordt het desbetreffende bedrag op de kaart weggeknipt. Mocht je op het eind nog wat saldo over hebben, dan krijg je dt bij vertrek gerestitueerd.

Frisdrank en koffie kun je bij de bar zelf tappen uit postmix apparaten. Wel echte Coca-Cola. Desgewenst kun je wat ijsklontjes of een citroenschijfje erbij krijgen.

Dan nu wat dames ervaringen:

Sugar:
    Heaven7 - Sugar 01.JPG
    Meerdere malen mocht ik het genoegen smaken met Sugar uit Kenia te kameren. Met haar had ik wel een bijzondere klik, want, geloof het of niet, in een ver verleden had ik Oost-Afrika bezocht en uit die tijd had ik nog wat woordjes toeristen-Swahili onthouden en dat kwam nu mooi van pas. Haar service is zeer goed en ook van publieke actie is ze niet schuw, zoals ik in de relaxruimte boven mocht beleven. Later is Sugar naar Babylon verhuisd, alwaar ik haar vorig jaar ook nog 2 maal ben tegengekomen. Zie ook: https://www.ijsberenforum.com/forum/...gar#post523099. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Angel:
    Heaven7 - Angel 01.JPG
    Er liepen 3 West-Afrikaantjes door de club en ze hadden hun “lions den” tactisch op de doorloop tussen het oude en het nieuwe gedeelte opgeslagen. Iedereen die door hun territorium passeerde, werd nauwkeurig op prooiwaardigheid geschat. Het trio stelde zich voor als Ghaneesjes. Het leukst was Angel.

Vandaag was ze er trouwens ook weer, samen met een andere zwarte dame met van die hangende sabbelborstjes (vlgs mij Jennifer). Meer over Angel staat hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...743#post525743. Aangezien we heel leuk contact van tevoren in haar “lions den” hadden, leek het me een goed idee om me met haar naar een kamer af te zonderen. Ik had namelijk de indruk dat de aanwezigheid van haar Afrikaanse collegaatjes Angels spontaniteit wat afremde. Daar bleek ze inderdaad heel wat opener en spontaner. Navenant leuk, lekker en innig was de daaropvolgende sessie. Dat beloon ik met een Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Ina:
    Heaven7 - Ina 01.JPG
    Ina
    is een slanke Roemeense met lange zwarte haren. Met Engels kom je nog het best uit de voeten mbt wat ijs breken dmv van wat conversatie. Over haar bestaat ook al een topic. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10 https://www.ijsberenforum.com/forum/...961#post535961

Allessandra is een Bulgaarse mid-twintiger die destijds pas sinds 3 weken in deze business werkzaam was. Ze sprak echter uitstekend Engels. Ik kwam met haar in contact terwijl ze buiten haar nicotinepeil aan het aanvullen was. Het was koud en daarom zat ze onder een deken. Gastvrij werd ik uitgenodigd er ook onder te komen zitten. Omdat aldus toch verder niemand er iets van kon zien, werd Wijze Stijve tijdens ons gesprek uitgebreid gestreeld en gemasseerd.
    Uiteraard had dat een uitnodiging ter kamer te gaan tot gevolg. Op de kamer zag ik pas dat Allessandra blijkbaar een zwemband had ingeslikt die zich precies ter hoogte van haar heupen had gemanifesteerd. Dat was weliswaar een kleine optische smet, maar geen belemmering voor haar tomeloze inzet. Dat was weer eens zo’n lady die er eer in schept je maximaal te laten genieten. En genoten dat heb ik. Zo mag ik ze graag. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Miriam (HON):
    Heaven7 - Miriam 01.JPG
    Hongaarse Miriam loopt al tegen de 30 aan. Haar uiterlijk liet haar echter jonger uitzien. Ook ik liet me door haar verschijning verleiden om ermee te kameren. Dat viel echter tegen, want ze heeft een soort van smetvrees. Je mag nergens aankomen en ze wenst vooral niet in aanraking te komen met enige vorm van eventueel kindertjes verwekkend lichaamsvocht. Tsja, dat lijkt me toch een beetje moeilijk in deze job. Wijze Grijze sexapproval™: 5,0/10. Zie ook: https://www.ijsberenforum.com/forum/...643#post503643.

Samara liet blijken dat ze me kende. Maar ik haar in eerste instantie niet (shame on me). Toch hadden we al eens lichaamsvloeistoffen met elkaar uitgewisseld, zoals bleek. Ze had namelijk al eens enkele weekjes in Pauschalclub Bochum meegedraaid. Vandaar dat ze me dus kende. Achteraf gezien had ik het bij die eerste kennismaking moeten laten. Wijze Grijze sexapproval™: 6,0/10

Larissa:
    Heaven7 - Larissa 01.JPG
    Larissa
    is een vurig Roemeentje waarbij de vlam snel in de pan slaat. Ze wordt ook redelijk vaak geboekt en heeft over aandacht niet te klagen. Toen ik er mee kamerde, heeft die kruimel heeft me alle hoeken van de matras laten zien. Verdorie, daar word ik langzaam te oud voor, maar van tijd tot tijd is dat ook wel weer zo lekker. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Betty liep die dag met haar ziel onder haar arm. Voor haar gewicht is ze duidelijk een stuk te klein. Ze draagt behoorlijk wat extra pondjes mee en dat valt buiten de doelgroep van veel bezoekers. Een gesprekje met haar maakte echter duidelijk dat er qua service best wel iets van te verwachten viel en de presales leidden al snel tot de opdracht maar een sleutel te gaan halen. De kamerprestaties waren zeer goed te noemen. Helaas bleek Betty bij een volgend bezoek alweer naar een andere bestemming verkast te zijn geweest. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Vesna:
    Heaven7 - Vesna 01.jpg
    Dan was er ook een meid die beweerde WG nog uit een ver, ver verleden te kennen. Beter gezegd: zij attendeerde mij op het feit dat we ons kenden. Huh ????????????. Het zal omstreeks 2010/11 geweest zijn dat we elkaar regelmatig op de Duisburgse Vulkan troffen (Destijds vloog ik regelmatig vanaf Düsseldorf en combineerde dat steeds met een Vulkanbezoek). Vesna. Gelieve haar nationaliteit naar Bulgaars te wijzigen. Roemeens is ze absoluut niet. Ik was trouwens totally flabbergasted dat ik blijkbaar zelfs na > 5 jaar nog spontaan door een meid herkend werd. Vesna zelf heeft in de tussentijd trouwens een perfect uitgevoerde boobjob ondergaan. Voor het erbij behorende prijskaartje, dat ze me verklapte, mag je dan ook wel een navenant resultaat verwachten. Deutsche Wertarbeit, Made in Germany. Er is geen spoor van een litteken te zien of te voelen. Men schijnt de incisie na de operatie verlijmd te hebben. Weer wat geleerd. Verder is Vesna’s lichaam van een tiental grote tatoeages voorzien. De volgende drie topics mogen trouwens samengevoegd worden: https://www.ijsberenforum.com/forum/...na-(Roemeense) en https://www.ijsberenforum.com/forum/...36-Vesna-ex-VK en https://www.ijsberenforum.com/forum/...ien)-ex-Vulkan

De onvermijdelijke kamergang was als vanouds. Oude herinneringen werden weer levend en Vesna deed haar best te bewijzen dat haar service en kunde in de loop der jaren alleen maar toegenomen had. Ik heb in ieder geval weer genoten. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

De grootste jager in Heaven 7 is toch wel Turkse Mirjam. Meerdere malen had ze me al eens tot haar doelwit bestempeld. En als Mirjam je eenmaal op de korrel heeft, dan ben je er niet zo gauw vanaf. Ik had haar best wel vaak afgewezen, terwijl ze qua presales behoorlijk (te) ver gegaan was. Ze had me meegelokt naar de kino om daar haar presales naar een hoger level te tillen, vrijblijvend natuurlijk (ja hoor). Uiteindelijk heb ik er dan maar een mercyfuck mee gedaan, waarbij de fuck uitbleef en ik me alleen tot haar orale kwaliteiten beperkt heb. Die waren voldoende goed om er een behoorlijk money shot uit te halen. Wijze Grijze sexapproval™: 6,0/10.
    Mirjams topic vind je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...039#post536039

Alle bovenstaande dames tongzoenden met overtuiging en zonder enig voorbehoud. Echter, of ze dat bij iedereen zo doen, hangt natuurlijk van je eigen voorkomen, gedrag en hygiëne af.

Sonia:
    Heaven7 - Sonia 01.JPG
    Vwb Roemeense Sonia kan ik melden dat haar leeftijd 22 jaar is en dat ze nu 3,5 maand in Duitsland is. Navenant gebrekkig is haar Duits. Haar Engels is echter redelijk goed. Ze heeft heel kleine A-cups, een skinny kontje en een hele smalle taille. https://www.ijsberenforum.com/forum/...639#post538639

Olga:
    Heaven7 - Olga 01.JPG
    Dan herinner ik me nog een Roemeense Olga met Russische roots. Zij behoort al tot de wat oudere garde (34 jr). Van de sessie zelf kan ik me niets meer voor de geest halen.

Wijze Grijze sexapproval™ voor Heaven 7: varieert tussen 6,0 en 6,5/10

Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

34. Onderstaande 33 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (19 februari 2017),Agronymus1 (27 februari 2017),bettman (16 maart 2017),biged (25 februari 2017),blauwebeer (14 februari 2017),Bluebear (14 februari 2017),ButtinSky (19 februari 2017),cavediver (15 februari 2017),cheasehead (16 februari 2017),fg22 (15 februari 2017),Firehawk (14 februari 2017),Hcw ( 6 maart 2017),hobie (17 februari 2017),jansenroy (14 februari 2017),Klatergoud (15 februari 2017),Laatbloeier (14 februari 2017),Lesyeux (14 februari 2017),Manureva (19 februari 2017),Marcus69 (26 maart 2017),Megaboob (14 februari 2017),Mistralwind (14 februari 2017),Mr Bluenose (14 februari 2017),mynasch (14 februari 2017),papi (14 februari 2017),Patjax (19 februari 2017),PollekeZuid01 (14 februari 2017),pret (14 februari 2017),Punter (12 juli 2017),rob45 (14 februari 2017),Ryuhayabusa (14 februari 2017),Smouse (14 februari 2017),Wentelt Eefje (27 februari 2017),wooley (14 februari 2017)

Last Online
    Vandaag @ 18:33
    Discussies
    68
    Thanks
    1.956

Standaard

Wooley is net terug van h7... Met dank aan vrijkaartje...
    Was erg rustig qua beren. Dames ca 15 eten was uit gaarbak niks bijzonders maar daar kwam wooley niet voor. Top sessie met Olga gedaan. Kende mij nog van laatste keer... Voor rest geen sfeer dus snel afgetaaid. Wordt nog wel eens vervolgd. Ciao
    De Riesen-Eisbear...

Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 22:35
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135

Standaard

Gisteren een mooi dagje H7 gedaan met RMJ. We arriveerden tegen 12.00. Ik wilde perse Tina de Duitse milf doen en/of Russische Betty. Helaas bleek Tina er niet te zijn, Betty nog even spoorloos. Maar er liepen diverse erg lekkere meiden rond, dus genaaid zou er zeker worden. Zo viel mijn oog op Maya, een Roemeense meid met arrogante blik en dito gedrag. Ze heeft 4 jaar escort gedaan dus je raadt het al; serviceniveau bedroevend laag. Wel vriendelijk op de kamer, maar beffen mocht niet, pijpen met condoom, flinke lel glijmiddel ertegenaan en zoenen slechts op/met de lippen. Maar het ging mij om haar zalige kont, ik neukte me dus ook prima klaar in doggy. Maar voor een prettige en complete sex beleving raad ik mevrouw af.

Vervolgens door een vriendelijke grote negerin benaderd, maar ik wilde eigenlijk een nieuw zigeunermeisje met een zalig droomfiguur. Wat een kont heeft die vrouw. geen idee van haar naam hoor. Op de kamer heerlijk zoenen, ze liet zich beffen met eerst wat nep reactie, maar toen ze doorhad dat ik all the way wilde gaan, liet ze zich gaan, haar heerlijke kutje liet zoete sappen vloeien en na een kwartier genieten lukte het haar niet langer het orgasme tegen te houden. Wat een volmaakt mooi lichaam heeft deze meid, 28 jaar reeds zegt ze. Prachtige b cup borsten, een kont om te zoenen zo mooi en fris, ik likte haar anus uiteraard uitvoerig. Haar mooie frisse voeten en prachtige vrouwelijke lijntje definieerden voor mij opnieuw het beeld van ultieme vrouwelijkheid. we neukten op allerlei manieren, hoofdlijn is dat ik genoot van haar zalige lichaam. Met dat condoom om mijn pik voelde ik van de handelingen toch maar bitter weinig.
    Condoom eraf gedaan, ze begon me zalig te pijpen, wat een geil pijpmonster zeg. Ondertussen likte ik haar anus uitvoerig en kreeg daardoor een nog hardere lul. Jammer dat ik hem er niet blanco in mocht laten glijden, dat had op zeker in een spuitfontein uitgemond. Maar met haar aftrek en pijpkunsten kwam ze een heel eind, ik reikte de helpende hand en spoot uiteindelijk serieus af, over mijn buik ipv tussen haar bilspleet helaas maar het was een waanzinnig fijne en geile kamer.
    Een bijzonder vriendelijke dame, ondanks haar arrogante en kille zigeuner looks. Zeldzaam mooi lichaam!

Betty is overigens verre van Russisch maar wel Bulgaars. Het mokkel verstaat geen woord Russisch maar lult volop met de bekende Bulgaarse vrouwen in bijbehorend taaltje. Jammer dat er gelogen wordt over haar nationaliteit, maar ik snap dat dat een marketing tool is. Russische meiden zijn natuurlijk exotischer dan de Bulgaarse boerinnen.

Het eten was gedurende de dag perfecto, lekker salades en pasta gerecht en kip kerrie en bratkartoffeln met groente. Beter dan de eeuwige barbecue zooi met friet zoals in een nabij gelegen tent.
    Heel erg fijn dat je de tent niet uit dreunt door te luide muziek ook. Al met al prima club, waar ze echter wel meer en ook optisch wat aantrekkelijkere dames nodig hebben. Iets meer sfeer creëren en het is een sterke concurrent voor de overige clubs in de regio.

Ook nog eventjes tot rust gekomen in de nieuwe lounge ruimte, erg geslaagd! zeer warm en met een rustgevend muziekje op de achtergrond. Zelf had ik het duurdere segment meubels gekozen, maar voor de terloops binnenvallende ijsbeer is wat er staat goed genoeg.

Tegen 19.30 gingen we, tegen 20.30 bij RMJ een biertje gedaan, ik in de wagen naar Nederland en hij in de wagen naar een pompsletje wat hij prive achter de hand heeft.
    Het was een mooie zaterdag!

Der mensch ist, was er fickt.......

37. Onderstaande 12 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (19 februari 2017),Agronymus1 (19 februari 2017),Firehawk (19 februari 2017),Klatergoud (19 februari 2017),Kwakje (20 februari 2017),Mr Bluenose (26 februari 2017),Mr Pussy (21 februari 2017),Patjax (19 februari 2017),rmjhexe (19 februari 2017),Ryuhayabusa (12 maart 2017),Sjeufke (19 februari 2017),Wentelt Eefje (27 februari 2017)

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Vanaf 1 Maart nieuwe entree prijzen.

Zondag t/m donderdag:
    10-12u en 20-22u: 15 Euro, daarbuiten 30 Euro

Vrijdag en zaterdag:
    10-12u en 22-24u: 15 Euro, daarbuiten 30 Euro
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

39. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (19 februari 2017),Mr Bluenose (26 februari 2017)

Last Online
    Gisteren @ 18:55
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Vrijdag 17/02 ben ik voor het eerst in 2017 naar Heaven7 geweest. Het was zo'n 3 maanden geleden dat ik er nog eens geweest was.

De parking stond bij mijn aankomst goed vol: er waren nog amper 2 parkeerplaatsen vrij. Alle wagens, op 1 na, droegen een Duitse nummerplaat. De vreemde eend in de bijt was van Nederlandse afkomst.

Eens binnen, werd me al snel duidelijk wie de bestuurder van het Hollandse voertuig was: NLNU. Veel te lang geleden dat ik hem nog eens gezien had, dus eerst maar wat tijd vrijgemaakt om bij te praten. Altijd leuk met deze sympathieke ijsbeer.

In de iets latere namiddag ging NLNU gebruik maken van de sauna. Bij mij was de lust ondertussen groot, dus ik keek, in een gezellig gevulde club (20+ dames en ongeveer evenveel heren) uit naar mijn eerste dame van de dag.

Uiteindelijk zou ik haar niet vinden, maar zou zij mij aan de haak slaan:

Ik was rustig aan het genieten van een fris gekoelde Desperado's toen ik het gezelschap kreeg van Maya, een mooie meid met een vlotte, interessante babbel. We hebben zeker een half uur gezellig gekeuveld aan de bar, vooraleer ik zelf moest aangeven dat ik met haar op kamer wou gaan.

Naast intelligent en interessant was Maya ook een mooie meid, dus het was maar logisch dat dit tot een kamergang kwam.

Eens op kamer, kon ik Maya haar hardware gegevens wat nader bestuderen. Deze 24 jaar jonge meid, dochter van een Russische moeder en een Roemeense vader, heeft een mooi gezichtje, halflang blond haar en bruine ogen. Ze is zo'n 1,65m groot, is slank gebouwd, heeft een heel lekkere kont en (helaas) kleine, platte borstjes. 5 niet al te grote tattoos maken het geheel af.

Maya haar service was voldoende zonder meer. Zoenen beperkte zich tot zoentjes op de mond. De pijpbeurt verkoos ze met condoom te doen (heb ik ook mee ingestemd) en was verdienstelijk, zonder het spectaculair te willen noemen. Neuken in 2 standjes: missio en hondjes was heel goed, gevarieerd en lekker. Ik ben probleemloos klaargekomen tijdens hondjes.

Herhalingsgevaar? Klein. Ik vind Maya een mooie, en vooral ook heel interessante dame, maar haar service is me, net als haar borsten, net iets te plat.

Na een frisse douche begaf ik me terug naar de bar, waar (nog steeds) een lekker koud buffet stond. Ik heb me een klein bordje gevuld. Het heeft gesmaakt! NLNU was ondertussen jammer genoeg al vertrokken, dus ik moest een andere manier zoeken om me bezig te houden.

Met een nieuwe, frisse Desperado's in de hand, installeerde ik me in een zeteltje in de barruimte om de gezellige sfeer ten volle op te kunnen snuiven. Maya kwam me na een tijdje opnieuw gezelschap houden, en is weer een half uurtje bij me blijven zitten. Ik zag een herhaling met haar op dat moment echter niet zitten, dus ik heb uiteindelijk afscheid van haar genomen en ik heb me verplaatst naar de 2 ruimtes vlakbij de receptie.

In deze ruimtes kan je in alle rust chillen en ontspannen. In het uurtje dat ik er gezeten heb, heb ik enkel even het gezelschap van een koppeltje gekregen en kwamen enkele rakkers een drankje halen. Daarbuiten had ik de ruimtes helemaal voor mij alleen.

Na een uurtje chillen, begon kleine Piet terug zin te krijgen, dus ik heb me opnieuw naar de bar begeven, en ik had geluk, want Russische Betty, vrijdag het nummertje 1 op mijn to do lijst, was vrij en zat alleen.

Betty is een mooie Russische meid, 22 lentes jong, voorzien van lang bruin haar, een leuk gezicht en intrigerende blauw-groen-grijze ogen. Ze is 1,65m groot, normaal gebouwd, heeft een mooie poep en een hele leuke B-cup. Ze was gekleed met een korte leren rok, en een geile doorkijkbloes.

Op mijn vraag verplaatsten Betty en ik ons samen naar een zeteltje waar ik een heel aangename en langgerekte presale heb gekregen. Dit kon niet anders dan tot een kamergang leiden, en zo geschiedde ook.

De kamergang was uitstekend. Zoenen gebeurde slechts met heel weinig tong, maar daarbuiten heb ik geen klagen gehad: een uitstekende pijpbeurt, 69 en lekker en gevarieerd neuken met een mooie meid met een strak poesje. Zalig en een 2de orgasme van de dag was dan ook geen enkel probleem!

We hebben de laatste 5 minuten van de kamergang nog gezellig nagepraat en geknuffeld en ik heb de kamer na exact 30 minuten heel tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar? Als ze dan aanwezig is, is Betty een zekerheid bij een volgend bezoek aan Heaven7!

De patatten waren weer afgegoten, tijd om terug wat uit te rusten in een club die nu qua mannen langzaam maar zeker aan het leeglopen was.

Ik heb nog een uurtje rondgehangen in de club, maar de vermoeidheid begon, na een zware werkweek, onverbiddelijk toe te slaan. De rustige sfeer die nu in de club hing, hielp mij uiteraard ook niet om mijn 2de adem te vinden.

Uiteindelijk heb ik besloten om voor de verstandige optie te kiezen, me niet verder nodeloos uit te putten en rustig naar huis te rijden.

Ik had een heel geslaagd bezoek aan een gezellige club achter de rug, gekruid met 2 geslaagde kamergangen (eentje uitstekend) met evenveel mooie meiden. Enig minpuntje aan dit bezoek: het qua mannen volledig leeglopen van de club in de latere avond.

Hoe dan ook: ik heb een top uitstap gehad, die ook prijs-kwalitatief dik in orde was. Heaven7 ziet mij dit jaar zeker nog terug!!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

41. Onderstaande 15 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (26 februari 2017),Agronymus1 (25 februari 2017),biged (25 februari 2017),Firehawk (21 februari 2017),hasta la pasta (21 februari 2017),Klatergoud (21 februari 2017),Kwakje (20 februari 2017),licky luke (26 februari 2017),Manureva (20 februari 2017),Mr Bluenose (21 februari 2017),Mr Pussy (21 februari 2017),noglangnietuitgewandeld (20 februari 2017),pret (20 februari 2017),Sjeufke (20 februari 2017),Wentelt Eefje (27 februari 2017)

Last Online
    3 januari 2025 @ 06:01
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409

Standaard

Recent op herhaling geweest voor Patra. Had half in mijn hoofd ook met Jennifer te kameren, maar daar stak Patra steeds behendig een stokje voor. Ik liet het gewillig gebeuren, want bij mijn vorige bezoek had ik ook al zo van Patra genoten. Heb tenslotte twee kamers van 1,5 uur met haar doorgebracht, man-o-man... ze lust er wel pap van.

43. Onderstaande 2 leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (26 februari 2017),Mr Bluenose (21 februari 2017)

Last Online
    Vandaag @ 20:30
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

Voor de eerste keer dit jaar H7 bezocht. Expres gewacht tot na Happy Hour, anders zou dat vrijkaartje geen nut hebben. Een ander goed argument was wel dat ik had gelezen dat Olga weer aanwezig was. Al tijdens de eerste ronde kwam ik haar tegen. Meteen een half uurtje mee wezen stoeien. Het zou blijken dat ze tevens de enige mij bekende dame was, voor zover mijn memorie reikt. De drie Afrikaantjes, normaliter wel mijn doelgroep, keken nogal chagrijnig. Dus maar even af gebleven, better safe than sorry. Voor de rest de gebruikelijke Balkan mix. Zaten wel een paar mooie meiden bij, maar ook een paar kiloknallers. Kanariepiet getroffen, was leuk even de laatste stand der dingen door te nemen. Halverwege de middag een lekker koud buffet met salades, later iets Aziatisch, het culinaire gedeelte zat wel goed. KP ging er met een blondje vandoor. Een andere blonde, en uitgerekend degene met het meest gevulde postuur van de hele keet, kwam met een verleidelijk lachje naar mijn welzijn informeren. Hoe roerend toch. Voor hetzelfde geld dertig kilo meer vrouw, maar ik heb al lang geleden afgeleerd om voor kwantiteit te gaan. Sorry meid, ik wacht op mijn stamvrouw. Wie dat dan wel was? Dat zie je zo meteen wel. Ze heeft het gezien, want een paar minuten later liep Olga me in de armen voor de tweede ronde. Goed werk afleveren betaalt zich terug. Heerlijk, zo'n meisje van de kassa waar je zo'n uitbundige seks mee kunt hebben. Bij Olga geen gedoe met halfgebakken tongzoenen, nee volop inzet, ondanks een verstopte neus en andere verkoudheidsverschijnselen. Af en toe even de monden van elkaar om een flinke teug lucht te pakken en dan meteen weer doorgaan met likken en zuigen. Een steriel Vulkaanbeertje dat nooit tongzoenen krijgt, zou na een dergelijke sessie een week lang met 40 graden koorts van de griep in zijn nest belanden, maar ik schijn in de loop der saunaclubjaren een degelijke weerstand te hebben opgebouwd. Na de tweede ronde met Olga kwam ik zeer voldaan van de kamer en voelde me kiplekker tot op de dag van heden. In de vroege avond werd ik weer op mijn post verwacht, dus KP niet meer getroffen, maar die loop ik allicht nog wel een keer tegen het lijf in een of ander huis van lichte zeden. En Olga blijft een reden om H7 op de agenda te houden.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

45. Onderstaande 14 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

biged (25 februari 2017),blauwebeer (21 februari 2017),fervent (23 februari 2017),Firehawk (21 februari 2017),firstme (21 februari 2017),hasta la pasta (21 februari 2017),KanariePiet (21 februari 2017),Klatergoud (21 februari 2017),licky luke (26 februari 2017),Manureva (22 februari 2017),Mr Bluenose (21 februari 2017),Sjeufke (21 februari 2017),Smouse (21 februari 2017),Wentelt Eefje (27 februari 2017)

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Gisteren in de middag in H7 beland met een maat van mij.
    Line up was ok te noemen en kon er mee door. Stuk of 15.
    Sabina was ook weer aanwezig, goed om te zien want zij is super.

Bij binnenkomst zag ik gelijk Gabi en zij mij ook. Ze was helemaal verbaast en vloog mij direct om de nek.
    Heb haar paar maanden terug in Lekker Ding gezien en toen ook mee gekamerd. Was toen redelijk te noemen maar hoef niet op herhaling. Kwa taal is er nog niets bijgespijkerd.
    Nog steeds geen woord Engels of Duits. Wel lief meisje. Bleef de hele tijd bij mij hangen. Conversatie ging met Google Translate, en soms met een vriendin van haar Yasmin volgens mij. Kwam van Villa Marisol vandaan en waarschijnlijk ook weer terug. Mooie meid trouwens.
    Wel duidelijk gemaakt dat ik geen kamer wou maken, ik had gewoon echt geen zin.
    Haar een beetje naar mijn vriend geleid. En ze gingen naar de kamer.
    Na 10 minuten kwam hij al woest naar onder. Het was niet goed gegaan. Ze wou niet zoenen en niks ging, zoals hij zei. Dit had ik toen bij haar niet meegemaakt alleen het tongzoenen dan maar zoenen en de rest was ok.
    Ik als mediator moest er tussen. Gabi was ook wat overstuur. Ik zeg tegen hem je hebt 2 keuzes, of je gaat naar de receptie en meld het daar of je betaald. Hij heeft gekozen voor te betalen, terwijl hij het beter had kunnen melden, dan was hij waarschijnlijk €40 bespaard gebleven.

Begon ook wat rustiger worden, eten was dit keer ook matig vond ik.
    Maar goed op zich vermaakte ik mij wel. Wel niet gekamerd.

Kreeg ook een beetje een wat mindere wending. Gabi zat langs mij en werd apart genomen. Schijnbaar had mijn maat het tegen anderen verteld over zijn ervaring en iemand heeft het gemeld.
    Ze kwam na een tijdje terug en ze wou dat ik met haar meeliep. Boven in de kino gingen we zitten. Ik dacht wat gaat er nu gebeuren.
    Nou helemaal niks seksueels geaard behalve dan de porno op het scherm.
    Ze wou mijn telefoon voor de vertaling en het bleek dat ze er nu uit was gezet en direct naar huis moest. Natuurlijk huilen, ze woonde niet in de buurt en totaal uit mijn richting en had niet veel verdiend en of ik haar naar huis kon brengen.
    Gelukkig kwam die vriendin voorbij en haar geroepen, is wat beter voor de vertaling. Uitgelegd dat ik dit niet kon doen. Leek mij gewoon geen verstandig plan.
    Op die noot H7 verlaten, met een huilend meisje achterlatend in de kino. Voelde mij er best slecht over, maar je weet ook niet wat er kan gebeuren als ik het wel had gedaan.

Wat zouden jullie hebben gedaan?

47. Onderstaande 11 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (27 februari 2017),licky luke (26 februari 2017),Manureva (26 februari 2017),Mistralwind (26 februari 2017),Mr Bluenose (26 februari 2017),Patjax (26 februari 2017),pau (28 februari 2017),rmjhexe (26 februari 2017),Ryuhayabusa (12 maart 2017),Wentelt Eefje (27 februari 2017),Wijze grijze (26 februari 2017)

Pagina 48 van 89 EersteEerste ... 3844454647484950515258 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten