Mirjam (Turkse)
Naam: Mirjam
Nationaliteit/taal : Turks/ Duits
Leeftijd : 29
Haarkleur/lengte : blond, lang
Ogen : Bruin
Lengte : ca. 1.45-1,50
Postuur / Cupmaat : Dik/ DD, EE, FF geen idee, heel groot!
Tatoeage / Piercing : niet gezien / ja, navel
Service : PZC, NMC, tongzoenen
Pre en After sales: beide slecht
Vandaag was het aan het begin van de dag erg rustig in H7. Een groepje Roemeense mannen bezocht de tent, dus de dames waren aan het babbelen met hun Roemeense medemensen. Dat deden ze op het terras.
Beneden zat eenzaam en alleen een kleine meid, genaamd Mirjam. Met klein bedoel ik echt klein. Ik gok zo'n 1,45 of 1,50 max. Verder bestond deze dame voor 25% uit tiet, en voor 25% uit een blonde pruik die zo stroef was als stro.
Na een korte kennismaking raakte ik wel gefascineerd door haar immense voorgevel. Ik weet niet wat ze allemaal gegeten heeft, maar het werkt.... Als je haar zo ziet met dat blonde stro-haar en die immense borsten zou je denken dat je te maken hebt met een vrouwelijke variant van de vrijwel uitgestorven Kleine Sexdwerg. En dat klopt.
Qua dienstverlening heeft ze nog het een en ander op te pikken. TZ was oke. Niet veel en van harte, maar voldoende om mijn minime omhoog te krijgen. En toen gebeurde het. De telefoon ging. Moeders aan de lijn. Of ik even stil wilde zijn. Natuurlijk, ik ben de beroerdste niet. Ik heb immers ook een moeder en die wil mij ook op de meest onchristelijke tijdstippen bellen. Maar blijkbaar was er een probleem, want schreeuwen door de telefoon, huilen, nog meer schreeuwen, en dat alles terwijl ze vrolijk met mimime speelde. Die was uiteraard gaan hangen van al dat verbaal geweld. Na een minuut of 5 maakt ik het Time-Out teken, om aan te geven dat ik het wel welletjes vond met dat gebel. Er werd opgehangen, de traantjes werden gedroogd en er werd weer verder gepepen. Prioriteiten stellen, dus.
Mijn stemming was tot onder het nulpunt gedaald, dus maar even met die tieten gespeeld en een rubbertje omgedaan. Daarna in missio de boel vakkundig afgemaakt.
Facit: geen extreem lekker ding of zo, maar een leuke afwisseling als je normaal de Roemeentjes bezoekt. Überjetsers is een pré, verder een vrij smakeloze sessie. Niet voor herhaling vatbaar.
Veni Vidi Fiki ....of is het Vidi Fiki Veni?