Haarkleur/-lengte : Blond/halflang
Lengte dame : 1.80
Postuur/ cupmaat: slank/cup c
Nationaliteit/Taal : nederlands/nederlands
Leeftijd : 22-25
Tatoeages/Piercings :nee/nee
Service: nmc,pzc,zoenen,massage,beffen
Voordelen: GFE, te veel om op te noemen
Nadelen:geen
Een paar maanden geleden bij de kamerwissel in Eindhoven, zag ik een leuke dame. Maria zei dat is Jade en die is ook heel erg goed. Aangezien Peter dit ook pas tegen mij zei, heb ik besloten om Jade maar eens te gaan ontmoeten. Heb gelijk Jade voor 2 uurtjes gereserveerd.
Jade herkende me nog uit Eindhoven In Mata hari kamer aangekomen had ik me jas amper uit of Jade zei: ik wil zoenen Die had er wel zin in. Terwijl we lekker een tijdje aan zoenen waren kleede ze mij ook ondertussen langzaam uit. Ze trok ineens mij overhemd aan. Zo die staat mij ook wel. Hm waar heb ik dit eerder meegemaakt Wat een lekker knuffeltje is Jade. Terwijl we weer verder gingen zoenen heb ik Jade ook van haar jurk ontdaan en zag dat ze er niks onderaan had Wat een lekkere mooie meid is Jade. Mooi slank lichaam en lekker lang. Ze is even groot als mij, dus ze hoefde niet op haar tenen te gaan staan. Dit heeft ook wel een voordeel.
Op het bed zijn we nog een tijdje verder gaan knuffelen. Het bad was toch nog niet vol. Ik had nog een kadootje meegenomen voor Jade lekker truffels met slagroomvulling Jade wist daar ook wel raad mee Daarna zijn we lekker in bad gegaan. Jade is ook gezellig, kun je lekker mee kletsen. Maar ze had nog meer zin om lekker te knuffelen en te zoenen. Ondertussen waren onze handen ook bezig om elkaar lichaam verder te verkennen. Na een tijdje zijn we naar het bed gegaan. Las in eerder recensies dat Jade goed om weet te gaan met lollies. Nou dat kan ze zeker Moest haar een paar keer even afremmen. Ze wachte een paar seconden en ging vrolijk weer verder Dit ging wel een tijdje door
Daarna was het mijn beurt om haar eens te verwennen. Ik kuste haar hele lichaam en Jade zei: je weet wel hoe je een vrouw moet verwennen. Lekker langzaam de spanning opbouwen en niet gelijk naar het doel gaan. Ik heb haar lekker een tijdje verwend. Heerlijk om te zien en voelen (spieren die samen trekken) dat een vrouw geniet. Dat was lekker zei ze en gaf mij een weer een lekkere zoen. Zo je hebt me aardig nat gemaakt nu wil ik nog iets lekkerds gaan doen. Ze kwam boven op me zitten. Heerlijk was dat. Ik pakte haar lekker billen beet en hielp haar. Doordat Jade lekker lang is konden we ook lekker zoenen als ze zich voorover boog. Na een tijdje zei ze nu mag jij werken We gingen verder in de doggy stand. Lekker is dat uitzicht op haar lekker mooie billen en lekkere lichaam. Het duurde niet lang of ik kreeg ook een lekker explosie. Jade zei: dat kan je lekker ik wil nu gelijk nog een keer Ze kwam lekker tegen me aanliggen en hebben we weer een tijdje lekker liggen zoenen. Ondertussen masseerde ze ook mijn rug, dat doe je lekker zei ik. Ga maar liggen dan krijg je een lekkere massage van mij zei ze. Met masseren weet Jade ook goed raad mee Toen de tijd bijna om was belde Jade nog even naar boven om wat te vragen. Joop zei tegen haar: hij is de bonbons vergeten voor jullie erotisch feestje. Ze lachte en zei: eet maar lekker op. Wij hebben hier nog iets veel lekkerders op de kamer "truffels", die bonbons heeft ie voor jullie boven meegenomen
Toen ik me wilde aankleden trok ze me nog even naar haar toe ze wilde nog even dansen met me. Er draaide een leuk muziekje Toen was het echt tijd om ons aan te kleden. Ze bedankte me nog voor de lekker 2 uurtjes een heerlijk afsluiting van mijn werkdag Volgens mij moet ik jou bedanken
Ik heb weer een top ervaring gehad bij DS. Ben al een hoop gewend, maar Jade wil ik veel vaker gaan zien en voelen