Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 41

Discussie: Melanie (Bulgaarse)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard Melanie (Bulgaarse)

MELANIE (Bulgaarse)
    Leeftijd : 18 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 110 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, FT, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Nieuw in het vak, pas een paar weken werkzaam in Sixsens

2. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose ( 8 augustus 2016),VAZKOR ( 4 oktober 2016)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Tegen vertrek uit Sixsens op 22 juli leerde ik Melanie kennen in de bar. De communictie was beperkt. Ik moest al snel haar leeftijd raden en zat veel te hoog. Bewust? Nee helemaal niet. Echter, 18 jaar had ik haar helemaal niet gegeven. Dan kijk je ineens met andere verwachtingen naar een dame. Geheel tegen de verwachting in ontstond er een klik en wel zo dat ik van heer eerste tongzoen mocht genieten. Wetende dat ik op punt stond om SS de verlaten en geheel tegen de clubetiquette in, liet ik het gebeuren. 18 jaar, onervaren denk ik dan. Ik verontschuldigde mij, omdat ik weg moest. Ik beloofde haar een week later een kamer. En zo werd op 29 juli de daad bij het woord gevoegd.

Op de kamer gaf ze haar mogelijkheden aan waaronder FT. Eerlijk gezegd, speelde de jonge leeftijd door mijn hoofd en wist ik nog niet waar het überhaupt zou eindigen. Alle reserves waren binnen het kwartier verdwenen. Melanie geeft een ruim meer dan gemiddelde service. Voor haar 18 lentes heeft ze ergens toch een DVP-opleiding gevolgd. Een heerlijk knuffelding, gaat er ook goed in mee op. TZ, beffen en blasen (GOSP= 0,7M), het is dik oké. En als finale in Cowboy afgerond. Ze gebruikt wel wat gel. Maar dat begrijp ik wel, want ze is erg smal.

Vanuit het perspectief leeftijd en beginners ervaring was dit een meer dan prima kamer. HHG = 100%

4. Onderstaande 7 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

bucdanny ( 9 augustus 2016),Deantje ( 8 augustus 2016),Kwakje ( 8 augustus 2016),Manureva (15 augustus 2016),Mr Bluenose ( 8 augustus 2016),pret ( 8 augustus 2016),Ryuhayabusa (13 augustus 2016)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Recensie behorende bij verslag Sixsens van 9 september

Op vrijdag 9 september kort na de incheck zag ik Melanie binnen komen. Ik had haar sinds eind juli niet meer gezien.
    Ik trof haar later in de bar. De druk moest van de ketel en na veel wikken en wegen besloot ik me met Melanie terug te trekken op een van de sofa's. Haar talenkennis is iets beter geworden in een paar weken, al blijft haar talenkennis voorlopig nog vallen onder de noemer 'gebrekkig'. Maar het is goed te doen.
    Melanie (tong)zoent er heftig op los. Zwoel zwoel en nog eens zwoel. Lang heb ik de presales niet gemaakt. Op de kamer was merkbaar dat Melanie er goed op vooruit is gegaan. De vorige kamer, eind juli toen ze net een paar weken in het vak zat, was ze al erg goed. Nu na ruim 2 maanden vind ik haar zeker tot het bovensegment behoren qua service. Haar GOSP zit al op 0,8M. Stevige zuigkracht. De appels des levens worden uiteraard tijdens het blaasconcert meegenomen. Met haar 18 lentes: vingeren, beffen, naar binnen, het kan allemaal. Een heerlijk knuffelbeest. No gel bij het NMC. In Missio met een beving van 7.0 op de schaal van Richter tot een eind gekomen.
    Herhalingsgevaar: vanzelfsprekend.
    Laatst gewijzigd door Sjeufke; 10 september 2016 om 20:35

6. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (11 september 2016),Mr Bluenose (13 september 2016),Ryuhayabusa (11 september 2016)

Last Online
    20 augustus 2018 @ 21:15
    Discussies
    0
    Thanks
    3

Standaard

Ziet er goed uit, wanneer is ze aanwezig?

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Goeie vraag, alleen weet ik het antwoord niet. Doorgaans zijn de bulgaarse dames elke dag aanwezig met zo nu en dan een dagje vrijaf.

Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baller50 Bekijk bericht
    Ziet er goed uit, wanneer is ze aanwezig?
    Ze was er woensdag in ieder geval want ik heb met haar gekamerd.
    Melanie probeerde me tot 2 keer te versieren en de 2de keer was het raak want met een diepe tongzoen verleide ze me.
    Op de kamer vertelde ze dat ze 18 is wat ik ze niet zou geven want ze ziet er heel volwassen uit.Idd wat strakker deze dame dus het was plezierig neuken.Het kopje van pielemans kwam klem te zitten en hij moest al snel braken.Met een explosie schoot ik mijn rubbertje vol.Ze is idd nog wat onervaren want ze bleef cowgirl doorstoten maar ik had mijn lading al gelost.
    Herhalingsgevaar: 8/10

10. Onderstaande 8 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (15 september 2016),Deantje (15 september 2016),Eddy_V (15 september 2016),Keffman (15 september 2016),licky luke (17 september 2016),Mr Bluenose (24 september 2016),Ryuhayabusa ( 2 oktober 2016),Sjeufke (15 september 2016)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Laura was niet in het huis moest ik mijn zinnen ergens anders in te stellen. Ik had al eerder met Melanie flirten en ze is zoals beschreven in haar paspoort en is gewoon mijn type. We hadden een goede lange babbel aan de bar en ik vroeg hoe oud ze was. Ik vermoedde 20, maar ze is pas 18! Uit naar de kamer en ze vroeg wat ik wilde en zei dat ze alles met inbegrip van FT afgezien van haar kont beschikbaar was omdat dit niet haar ding. Uitstekende kussen en BJ en ze heeft een heerlijke frisse kut die ik genoten erg veel 69. Seks was met haar op de top met mij te spelen met die mooie tieten en vervolgens naar missionaris. Ze bood een mond afwerking en hoe kun je weigeren als een prachtige 18-jarige is onder je staren in je ogen !! Ik vond haar service uitstekend te zijn van iemand die zo jong en ik kan alleen maar concluderen dat ze alleen maar beter met de leeftijd en ervaring zal krijgen. Een zekere herhaling voor mij in de toekomst!

As Laura was not in the house I had to set my sights elsewhere. I had been flirting earlier with Melanie and she is as described in her Passport and is just my type. We had a good long chat at the Bar and I asked how old she was. I guessed 20 but she is only 18! Off to the room and she asked what I wanted and she said everything including FT was available apart from her ass as this is not her thing. Excellent kissing and BJ and she has a lovely fresh pussy which I enjoyed very much in 69. Sex was with her on top with me playing with those lovely tits and then on to missionary. She offered a mouth finish and how can you refuse when a beautiful 18 year old is underneath you staring into to your eyes!! I found her service to be excellent from one so young and I can only conclude that she will only get better with age and experience. A certain repeat for me in the future!

12. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Ryuhayabusa ( 2 oktober 2016),Sjeufke (27 september 2016),sofaking (28 september 2016)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Baller 50, ze werkt altijd behalve op maandag.
    en een soort Rebecca van LR betreffende service, met pre en after, maar 18jaar maagdelijk ivm clubervarin en wat een borsten naturell bovendien.
    nam ze alleen en trio met strakke Sissy. In totaal dus zo een 3 uur, onnodig mee te delen dat je ze op Anderlecht kan situeren, dus top

14. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

baller50 ( 3 oktober 2016),Ryuhayabusa ( 2 oktober 2016)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Heb jij aan 'mijn' Melanie zitten peuteren?

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Ze is nu te uitgeput voor jou, Gleufke. Temeer dat ik ee nog dezelfde nacht aan iemand anders heb aangeraden die er tot zijn tevredenheid ook meeging kameren. Ze had dus een commerciële voldag

17. Onderstaande 3 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Manureva ( 3 oktober 2016),Sjeufke ( 5 oktober 2016),VAZKOR ( 4 oktober 2016)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Sorry mijn vrienden Sjeufke en Deket! Ze was mijn Melody voor 1 glorieuze uur vandaag!

Sorry my friends Sjeufke and Deket! She was my Melanie for 1 glorious hour today!

19. Onderstaande 2 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

deket ( 5 oktober 2016),Sjeufke ( 5 oktober 2016)

Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

That's funny: the translate of Melanie is Melody...
    Or was this because of her/yours melodious orgasm ?
    En Garde

21. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose ( 5 oktober 2016),Sjeufke ( 5 oktober 2016)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    That's funny: the translate of Melanie is Melody...
    Or was this because of her/yours melodious orgasm ?
    She played a Melody on me Eddy and it was melodious! She really is a keeper! :-) (I think my phone needs a new translate program though)! :-)

23. Onderstaande 2 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke ( 5 oktober 2016),YYadict ( 5 oktober 2016)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Mijn tweede kamer met Melanie en het was net zo goed als de eerste twee weken geleden. Quality time op de bank voor de kamer met geen haast helemaal. We spraken over haar groeiende populariteit en hoe ze een of andere manier moest nog naar de hoogten van Crystal te bereiken en zij heeft ingestemd dat de benchmark voor meisjes in deze club en de enige manier om dat niveau te bereiken is door het zijn altijd goed a la Crystal. Opnieuw na de kamer is ze altijd nog steeds bereid om te praten en ik hou van deze houding. Een andere uitstekende prestaties in de kamer met haar loopt door haar volle repertoire. Wederom een FT afwerking voor mij aangezien ik vind het moeilijk om te weigeren toen een jonge aantrekkelijke meisje vraagt me of ik zou willen dat wilt. Hoe kun je die vraag te beantwoorden met een negatieve !! Natuurlijk is een herhaling voor mij in de toekomst als ze is hard op weg de eerste naam van het team blad voor mij toen ik bezoek.

My second room with Melanie and it was just as good as the first two weeks ago. Quality time on the couch before the room with no rush at all. We spoke about her growing popularity and how she had some way still to go to reach the heights of Crystal and she agreed that is the benchmark for girls in this club and the only way to reach that level is by being consistently good a la Crystal. Again after the room she is always still keen to talk and I like this attitude. Another excellent performance in the room with her running through her full repertoire. Again an FT finish for me as I find it hard to refuse when a young attractive girl asks me if I would like to to it. How can you answer that question with a negative!! Of course a repeat for me in the future as she is rapidly becoming the first name on the team sheet for me when I visit.

25. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Deantje ( 6 oktober 2016),Ryuhayabusa ( 6 oktober 2016),Sjeufke ( 6 oktober 2016)

Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Melanie
    1 Okt. 2016
    Met deze recensie

Bijzonder:

Heel vriendelijke meid die me in 1, 2, 3 weer geil maakte alleen maar van haar te zien zitten, zo sexy met haar prachtige grote borsten, smekende ogen, chocolabruine huid en de welvingen op de juiste plaats. Slank is ze niet, eerder normaal en sexy gebouwd. Deket adviseerde me dat ze erg goed was en dat was een erg goede raad. Dank U .

Een jonge meid, blijkt 18 te zijn. Ik schatte ze ouder ca 22 maar m'n leeftijdsinschattingen zijn voor geen meter waard.

Presales:

Duurde niet lang, want wou echt met haar gaan. Ze wenkte me, legde haar slanke mooie benen over me heen zodat ik niet meer kon weglopen en zette haar charmes in ttz de inkijk op die prachtige borsten: zacht en naturel, een kleine C for sure. I wordt er weer helemaal gek van als ik ze weer voor me zie op m'n geestesoog.

Sessie:

Melanie is een kussertje, het is GFE begonnen en er werd een stoeipartij van gemaakt. Ze wist mee te doen in wat ik graag had en liet haar borsten over m'n lichaam glijden. Ik nam ze vast, zoog er aan, verkende haar mooie lichtbruine lijf. Ook tijdens de daad liet ik die niet met rust en konden m'n ogen niet genoeg krijgen van die pracht van een meid die ze is. Na het klaarkomen samen wat gelegen en ze kon ze nog steeds erg geil krijgen. Was het een uur, ik kon nog eens klaar komen met gemak bij Melanie. Zo goed was ze. Zo lekker: een droom van een babe, een van de types waar ik op geil.

Afsluiten:

Ik was voldaan maar verdomme had ik meer geld in die portemonnee op regime, ik kon wel een uur, 2 uur bij dat dametje doorbrengen.
    Het was echter maar een half uurtje en 50€ werd overhandigd.

Score: ****
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 6 oktober 2016 om 22:33
    De zwarte wolf

27. Onderstaande 9 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 7 oktober 2016),biged ( 7 oktober 2016),deket ( 6 oktober 2016),firstme ( 7 oktober 2016),licky luke ( 8 oktober 2016),Mr Bluenose ( 6 oktober 2016),Ryuhayabusa ( 6 oktober 2016),Sjeufke ( 7 oktober 2016),sofaking ( 7 oktober 2016)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Ik moet Goddomme gaan oppassen. Mijn ontdekking en iedereen lijkt wel een beetje P**O te zijn.
    Niettemin geniet en neuk met mate!

29. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose ( 7 oktober 2016)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Melanie zat bij me op de bank voor een aantal leuke voorverkoop zoenen en knuffelen voordat we hebben naar de kamer voor een uitstekende sessie die opnieuw werd afgesloten met mij afzetten van een weken waard in haar mooie mond. Terwijl ze op de top van mij was keek ze diep in mijn ogen en vertelde me dat ik was niet om ergens te eindigen, maar haar mond (ik weet dat het alleen voor de extra deeg) en ik vind het heel moeilijk om een verzoek van een dame te weigeren! Ik zal zeker herhalen op mijn volgende bezoek.

Melanie joined me on the couch for some nice pre sale kissing and cuddling before we took to the room for another excellent session which again ended with me depositing a weeks worth into her lovely mouth. Whilst she was on top of me she looked deep into my eyes and told me I was not to finish anywhere but her mouth (I know it is just for the extra dough) and I find it very hard to refuse a request from a lady! I will certainly repeat on my next visit.

31. Onderstaande 2 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Manureva ( 6 november 2016),sofaking ( 5 november 2016)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Melanie 19 november.

Als ik mijn gezicht laat zien in de bar is er meteen oogcontact met Melanie. Reeds drie keer mee gekamerd. In de basis een girl next door, maar de gedachte dat ze pas 18 is (bijna 19), een leuk lijf met misschien wat babyvet, knuffeldier pur sang en ook nog eens een die uitstekend tongzoent. Dat maakt Melanie voor mij één van dames waarbij ik met regelmaat op herhaling ga in Lemiers.
    Evenals Carmen(1) is Melanie 'opgevoed' door een welbekende ijsbeer uit West-Vlaanderen. Ja,...... je verwacht het niet, maar zelfs die (west)Vlamingen hebben zo hun kwaliteiten.

De presales zijn qua tijd met 15-20 minuten op een van de sofatjes ruim voldoende te noemen. Inhoudelijk.....vol overgave zoenen en knuffels. Melanie was het eerste snoepje van de deze dag. Veel meer natte lebbers waren ook niet nodig om met een compleet op sterkte zijnde yoghurtbus richting kamer te wandelen.

TZ en duizenden huggies alvorens de yoghurtbus onderhanden wordt genomen. Blasen is dik oké, de appeltjes werden niet vergeten. Wippen in missio en in cowboy reverse (deze keer) het vangnet volgeschoten.
    Neuken is voor mij alleen voor het 'fertig kommen', tenzij een uitstekende FT gewaarborgd is. Melanie biedt het aan, maar ik ben niet nog niet overtuigd. Bij Crystal, Sascha, Delia, Anna, Carmen(2) zonder terughoudendheid. Allemaal dames met veel ervaring. Alle Ft's waren uitstekend en tot de laatst druppel.
    Neemt niet weg dat Melanie groeit in deze job! Een lekker ding, vrolijk en vooral goede service! HHG: selbstverständlich.

33. Onderstaande 6 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (28 november 2016),biged (27 november 2016),Deantje (27 november 2016),Mr Bluenose (27 november 2016),Ryuhayabusa (27 november 2016),sofaking (27 november 2016)

Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Melanie (SS)
    Bij deze recensie

Bijzonderheden

Bulgaars Gypsie type. Ze kende me nog van vorige keer en ik, kwam haar al gedurende de dag tegen op de trappen. Ze herkende me eerder dan ik haar. Later zag ik ze op de schoot van een ijsbeer. Ik zwaaide en tot mijn verrassing werd ik plots door haar ingehaald op mijn weg uit de bar. Was ze dan niet aan het presalen met die ijsbeer? Ze ging er nog iets tegen zeggen tegen die gast en ze ging met me weg naar boven. Er werd een sleutel gehaald. IK vond het enigszins bizar: die arme ijsbeer zomaar achterlaten!

Presales

Geen. Pardoes de sleutel gehaald, ze wist wat ik wilde. Op de trappen vroeg ze hoeveel ik al gekamerd had. Tweemaal zei ik. Ze keek verbaasd.

Kamer

De Rozige kamer nr. 7 op de bovenverdieping met klein bed in de hoek en douche, hier had ik nog een sessie met de Litouwse Anna toen ze hier nog werkte en met Carmen 2 eerder dit jaar. Muziek was aan maar niet zo storend, Melanie gaf service die goed genoeg is om het te vergeten. Na de sessie met Carmen 2 had ik m'n vel er bijna afgebrand aan die douche hier omdat ik het in m'n nervositeit op het heetst had gezet. Aï aï! Dus met rust gelaten en beneden gedoucht na afloop.

Sessie

Ze wist wat ik wilde en wat ze deed, dat deed ze nog beter dan vorige keer. Top-dame met zeer goede service in deze. Na het voorspel ook zeer goede seks. Ze was even sceptisch of ik nog wel zou kunnen klaar komen. Ik had niet gezegd dat zij de vierde en laatste was vorige keer. Niet meer kunnen klaarkomen op het late uur van 23u20+ ? Weet je wat, het ging zelfs veel te snel! Ik kwam al na nog geen 5 minuten. Weeral verbazing van haar...en van mij. Ik kan er geen vinger op leggen op die snelheid, soms gaat het erg snel, soms net goed, dan gaat het helemaal niet hoe goed ze ook zijn (Adelina in PSR). Moet nog eens zoeken hoe je dat kan onderbreken zonder het risico te hebben dat het niet meer lukt nadat je verandert van stand of het spel even onderbreekt. Misschien ben ik nog te vaak gefixeerd om dat orgasme an sich te verkrijgen.

Na de daad: Finish & Go. Jammer dit, ze bleef toch de tijd vol maken op mijn vraag en nadat ze weer haar sexy werkkleding had aan getrokken, keken we nog een Bulgaars nummertje dat ze vertaalde.

Tweemaal klaarkomen al is het met de hand? 50€ extra betalen! We beginnen dat overal te horen. Dat maakt nog meer dat je ene orgasme in die tijd des te scherper door spijt wordt gevolgd. Maar er is altijd nog een volgende...en een volgende...welkom verslaving, heet dat op den duur.

Afsluiten

Finish & Go? Nope, eerst nog een Bulgaars riedeltje vertalen, meid:
    Dit nummertje drijft eigenlijk de spot met die Sjeik volgens haar.

http://www.youtube.com/watch?v=3qAzg7Wz9L0

De tijd is vol, en ik liet ze weer los. Ik weet niet of ze opnieuw op de schoot van die arme ijsbeer ging zitten nadat ze m'n 50€ heeft ontvangen. Het laatste briefje van de dag? Nee, hoor!

Aftersales

Kusje, zwaaien, later de vraag of ik weer heb gekamerd: ja een vierde en het ging nog. Goede service maar de Finish & Go zat me niet lekker.

Score ***1/2
    De zwarte wolf

35. Onderstaande 4 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Deantje ( 1 december 2016),Mr Bluenose ( 1 december 2016),Ryuhayabusa ( 1 december 2016),Sjeufke ( 1 december 2016)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

De 17 december was Melanie's laatste dag in de club voorafgaand aan haar vakantie (ze niet verwacht om terug te zijn tot februari of misschien zelfs maart). Wederom een uitstekende prestatie van haar in de kamer en ik kijk uit naar onze volgende ontmoeting!

The 17th December was Melanie's last day in the club prior to her holidays (she does not expect to be back until February or maybe even March). Again an excellent performance from her in the room and I look forward to our next encounter!

37. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (28 december 2016)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Melanie was terug in het huis op de 21s februari na haar uitgebreide vakantie en sportief een nieuw kapsel en kleur. Voor mijn laatste kamer van de dag gingen we naar de kamer nummer 7 om een douche te nemen. Helaas voor Mel draaide ze het bovenste deel van de douche op in plaats van de hand apparaat en belandde badderen haar haar. We hadden een goede lach over het en ze besloten om de sessie op haar knieën in de douche te beginnen, met de jet draaide op haar kutje en haar grote ogen kijken op mijn terwijl me blazen! Fantastisch! Een andere geweldige prestaties van Melanie en ze heeft echt een mooie goed verzorgde poesje dat alleen maar aandacht vraagt. Een mooi meisje met een goede houding Ik ben er zeker van dat ik ooit zal herhalen zeer binnenkort!

Melanie was back in the house on the 21s February following her extended holiday and sporting a new hairstyle and colour. For my final room of the day we headed to room number 7 to take a shower. Unfortunately for Mel she turned the top part of the shower on instead of the hand device and ended up soaking her hair. We had a good laugh about it and she decided to start the session on her knees in the shower, with the jet turned on her pussy and her big eyes looking up at my whilst blowing me! Fantastic! Another great performance from Melanie and she really does have a lovely well manicured pussy that just demands attention. A nice girl with a good attitude I am sure that I will be repeating sometime very soon!

39. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (26 februari 2017),Deantje (26 februari 2017),Manureva (26 februari 2017),Sjeufke (26 februari 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Mijn tweede sessie met Melanie in de afgelopen week en er is gewoon iets over dit meisje dat echt krijgt me op de been. Ik had een uitstekende uur GFE met haar met fijne zoenen en BJ en genoeg tijd om aandacht te besteden aan dat mooie verzorgde poesje van haar! Ik heb echt genoten van de seks met haar en ik laat haar afmaken me in reverse cowgirl en was erg blij met haar mooie kont kijken als de actie nam haar op en neer op mij. Een herhaling voor mij weer eens snel.

My second session with Melanie in the last week and there is just something about this girl that really gets me going. I had an excellent hour GFE with her with fine kissing and BJ and plenty of time to pay attention to that lovely manicured pussy of hers! I really enjoyed the sex with her and I let her finish me in reverse cowgirl and was very happy to watch her lovely ass as the action took her up and down on me. A repeat for me again sometime soon.

41. Onderstaande 7 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 3 maart 2017),Deantje ( 3 maart 2017),Eddy_V ( 3 maart 2017),Manureva ( 5 maart 2017),Ryuhayabusa ( 3 maart 2017),Sjeufke ( 4 maart 2017),YYadict ( 5 maart 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Melanie samengevoegd mij voor enige tijd de bank op dinsdag 7 maart en ze was fris en helemaal klaar om te gaan na een dag of twee uit. Er is iets met dit meisje en haar service die lijkt te vonk mijn interesse elke keer als ik haar zie in de club, mogelijk als ze is zo relaxed en gemakzuchtig dat ik voel me erg comfortabel in haar aanwezigheid. Natuurlijk haar prestaties is ook top notch wat zeker helpt en er is nooit een haast met haar en ze is heel blij om te doen wat nodig is om je gelukkig maken. Een herhaling weer eens snel voor mij!

Melanie joined me for some couch time on Tuesday 7th March and she was fresh and fully ready to go after a day or two off. There is something about this girl and her service that seems to spark my interest every time I see her in the club, possibly as she is so relaxed and easy going that I feel very comfortable in her presence. Of course her performance is also top notch which certainly helps and there is never any rush with her and she is quite happy to do whatever is needed to make you happy. A repeat again sometime soon for me!

43. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 9 maart 2017),Deantje ( 9 maart 2017),Manureva (10 maart 2017),Sjeufke ( 9 maart 2017)

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Altijd in de Bulgaarse kliek en ongelooflijk geil. Betreffende de kamer, eeer hoed geheugen

45. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (30 maart 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Melanie is aan het verbeteren met elk bezoek en ze is altijd blij om wat tijd door te brengen op de bank, gewoon kussen, knuffelen en chatten voordat hij naar het hoofdgebeurtenis gaat. Ze geeft een heel goed GFE en ik weet zeker dat haar BJ voortdurend evolueert en bijna in de topscheur zit, samen met Laura en Crystal (niet helemaal daar maar dicht bij elkaar). Het aantal oogcontact en balwerk is aan het toenemen en ik weet niet of dit gewoon een algemene verbetering is in haar vaardigheden of als gevolg van het feit dat we nu veel kamers hebben. Het hele pakket is naar mijn zin en alles is gedaan met een goede houding, want zij heeft snel de waarde van herhaal custom gerealiseerd.

Melanie is improving with every visit and she is always happy to spend a bit of time on the couch just kissing, cuddling and chatting before heading off for the main event. She provides a very good GFE and I am sure that her BJ is constantly evolving and is nearly in the top tear along with Laura and Crystal (not quite there yet but getting close). The amount of eye contact and ball work is increasing and I don’t know if this is just a general improvement in her skills or as a result of the fact that we have now had many rooms together. The whole package is to my liking and everything is done with a good attitude as she has quickly realized the value of repeat custom.

47. Onderstaande 5 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (25 april 2017),Bachatero (23 april 2017),Deantje (23 april 2017),Kwakje (17 juni 2017),sofaking (23 april 2017)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten