Vanaf heden hebben we een nieuwe moderator : thesickboy![]()
Vanaf heden hebben we een nieuwe moderator : thesickboy![]()
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Dat lijkt mij niet erg verstandig.
Die man is ziek.
En hij wipt te veel.
Dus thesickboy als moderator.
Mischien wil babbel wel, zo niet dan knabbel :D
.357 magnum:wink:
beste magnum, wie mod is, dat is NIET jouw beslissing!!
Ik ben sinds twee jaaren, vanaaf de start van het forum, ziek en was een van de baasjes van dit forum. Niet zonder success. En gewipt had ik ook veel.
Ziekte is geen argumentatie tegen een job als mod. Daar ben IK het beste voorbeld.
tsb moet zich eerst eens inwerken. Fair play aub.
Eerst eens aan tsb: Een harte welcom in het management van dit forum.
Veel plezier, succes en bij voorbaat dank voor je werkzaamheden :wink:.
Welkom aan boord collega en veel modereer plezier toegewenst!
Ik neem aan dat .357 magnum een stijlvorm hanteerde die ook wel eens als ironie wordt omschreven!
:wink::wink:
Big30
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Cancel my subscription to the ressurection...
Alles is mogelijk in dit ijsberenleventje.
De een wordt uit de partij voor de vrijheid gezet en richt de "Trots op Nederland"op.
Binnen onze beperkte maar wel veel interessantere reikwijdte van dit forum zitten actieve leden ook niet stil zoals nu blijkt.
Zo heeft The Sickboy het via een Speelplaats die hij nog moest delen met BB geschopt tot moderator op dit forum.
Als ie nu nog maar genoeg tijd heeft ( en néémt) om naast ons als actieve beertjes op het forum ook nog de dames te verwennen in de daartoe bestemde gelegenheden.
Kortom Sickboy, Gusto wenst je veel succes toe. Een forum vanuit het niets naar een succes opwerken is een hele taak, om het op dat succesniveau te houden vraagt ook de nodige inzet en inzicht.
Alle vertrouwen dat je je steentje kan bijdragen. Mogelijk hebben we straks onze "Trots op het Ijsberenforum"...of hebben we dat eigenlijk al...
Nogmaals veel succes en vooral plezier ermee.
Gustomass.
zo ge ut makt, zo hedde ge ut.
need to get her before we can be together...
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Het moet niet gekker worden op dit forum :thefinger, maar alle gekheid op een stokje.
Van Harte Sickboy en maak er een mooie tijd van
The Stiffmaster die het forum nauwlettend blijft volgen![]()
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
Oh oh, nou mag ik zeker geen zieke Belgenmoppen meer maken...teuflisch:teuflisch
Eens kijken of ik sneller kan posten dan TSB kan vegen :D
Maar, proficiat TSB, en dat je ook als mod nog maar veel mooie dingen mag posten! :wink:
Maak Randy ook mod, dan kunnen jullie mekaars berichten wissen :green_smi
zometeen zijn er alleen nog mods op het forum! :teuflisch
congrats TSB, we zijn benieuwd naar je eerste 100 dagen!![]()
Ik heb de stemming gemist denk ik, wanneer was dat en wie waren de andere kandidaten en kandidates?:p
Is het een felicitatie waard TSB? Of ben jegechanteerd?
Veel succes :D
de balle, Kidman
Ook Igor wens TSB veel succes