Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Adelle

Last Online
    24 december 2024 @ 14:17
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard Adelle

Adelle:

Haarkleur/-lengte : donkerblond halflang
    Lengte dame : 170
    Postuur/Cupmaat : Prachtige vormen, cup B
    Nationaliteit/Taal : Tjechisch/Duits
    Leeftijd : ik geloof 27, maar ben niet zeker
    Tatoeages/Piercings : geloof van niet
    Service: FO/FT/NMC/TZ
    Voordelen: ze was in 1 woord fantastisch
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : Normale tarieven
    Extra’s bij het bezoek:

Moeilijk om goed in te vullen, maar ik doe een poging, maar medeijsberen vul mij aan. Ik heb zo genoten, dat ik niet goed op de details heb gekeken.

Last Online
    24 december 2024 @ 14:17
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard 12-10-07

Dan over naar Adelle uit Tsjechie. Ik kreeg Adelle in het vizier toen ze met een vriendin van haar werd rondgeleid door GT. Dat zag er in kleren helemaal niet slecht uit. We hoopten dat ze niet voor achter de bar was gekomen, maar die dag nog een keer terug met wat minder kleren terug zou komen. Nou dat gebeurde ook. En hoe, want een half uurtje later stond ze opeens poedelnaakt naast me en begon een gesprekje met me. Ik was net een driekwartier terug van Svetlana en wilde niet alles wat ik nog in me had in een uurtje kwijtraken, dus ging ik niet meteen op haar avances in. Maar toen ze een uurtje later naast me kwam zitten of eigenlijk meer tegen mij aan kwam zitten was ik snel verkocht. We zochten een kamer op en wat was zij geweldig. Ondanks alle toppers die ik inmiddels heb gehad was dit de beste ervaring tot nu toe. Ze had dus al enige ervaring, sterker nog het was een echte prof, maar dan wel in positieve zin. Het bleek dat zij met haar vriendin hadden gehoord van GT en hier wel eens wilde kijken. Vooralsnog zou zij alleen zaterdag er ook nog zijn. Ze was wel positief, met name de hygiëne was ok. Ik vroeg haar daarom maar vaker te komen, maar daar kon ze nog niet op antwoorden. Ik merkte wel dat ze die avond enorm geliefd was, want als ze weer even terug was, ging ze met de volgende aan de haal.

Wat deed ze allemaal?
    Eigenlijk alles wat ik wilde, dus incl tongzoenen, beffen, FT, vingeren. En net als ik geen anaal.

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Vrijdag 19-10 was ze er ook. En dat heb ik geweten. Hele mooie vrouw. Heeft wat klassieks over zich. Prima service en inderdaad staat alleen anaal niet op de menukaart. Keurig vantevoren de prijzen doorgegeven (ondeer andere voor een MMT 25 extra) en een voorproefje op de bank van het zoenen. En dat kan ze. Heerlijke lippen en deze dame voelt goed aan wat je wilt.

Op kamer 7 korte maar heftige sessie. Ik was ondertussen zo geil op haar geworden dat ik me maar eens helemaal heb laten gaan.

Inderdaad een profi maar dan wel zonder dat je het merkt. De volgende keer ga ik zeker met haar op herhaling. Ik hoop dat ze even in GT blijft.

Toen ik uit vertrok vroeg de bardame wat ik van haar vond, hoe lang ik met haar op de kamer ben geweest en of ze de reguliere prijzen had gerekend.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten