Oorspronkelijk geplaatst door
toppie33
.....
Even later zag ik Gabriella binnenkomen. Ik had me vooraf al voorgenomen om vrijwel zeker te kameren met Gabriella, want das altijd toppie! Gabriella had vandaag een oranje outfit aangetrokken, "Spezial für mich, Oranje boven" zei ik tegen H. Gabriella stond aan de ingang van de bar en entree en na een knipoog van mij zat ze al naast me. H. wenste me "viel Spass mit deiner Orangen Eroberung". Gabriella merkte al snel op dat ik het wel heel erg warm had gekregen onder mijn badjas. "You are a very hot man!" en tja wat wil je als de temperatuur in de bar al om te snijden is en er dan ook nog eens één brok Spaanse (of Colombiaanse?) furie naast je zit. Na een kwartiertje flikflooien op de bank ging Gabriella de sleutel halen. Speciaal voor mij had ze een kamer uitgezocht met een goede werkende airco
Over de seks kan ik kort en krachtig zijn. Gabriella was weer super. Was nu de derde keer dat ik met haar samen was en lijkt haast of het iedere keer beter wordt. Na eerst uitgebreid gezoend te hebben, ging ze op onderzoek uit naar ietwat zuidelijkerer regionen. Lijkt wel haast of mijn toppertje harder en dikker wordt bij haar dan bij andere dames. Daarna ging Gabriella op haar rug liggen en deze keer wilde ze ook "geleckt" worden. Dat had ik nooit eerder bij haar gedaan, maar dat zal nu zeker vaker gebeuren
Ze liet me bijna geloven, dat ze het echt lekker vind
. Na het "betere befwerk" mijnerzijds (ja je moet toch wat zelfvertrouwen hebben he
), nam Gabrielle mij weer onder handen. Ze duwde me op mijn rug en bereed me als een Spaanse amazone. We waren onderhand al meer dan een dik uur bezig, maar de seks was zo intens dat ik de tijd helemaal niet meer in de gaten hield. Tenslotte hebben we onze sessie afgesloten in de good old doggystyle positie. Na mijn hoogtepunt bleef Gabriella nog wat doorzoenen waarna we nog wat gekeuveld en gechitchat hebben.
....Om 23.30 kwam Gabriella nog bij me op een krukje zitten. Al pratend en knuffelend lag ze tegen me aan
en aangezien ik al eerder had besloten me niet te houden aan enige tijdslimiet, besloot ik te blijven tot sluitingstijd. Omstreeks 1.00 namen we bij de receptie met een tongzoen afscheid van elkaar. Een hele lange GT-dag zat er weer op voor me. Het was weer een toppie-dag