Onlangs heb ik voor de eerste keer gekamerd met Ariana.
Het begin viel eigenlijk wat tegen: ik installeerde me naast Ariana in een zetel en knoopte een gesprek aan. Dat gesprek vlotte niet zo goed en Ariana bleef wat afstandelijk, maar ik was zo betoverd door haar mooie, slanke lichaam, dat ik haar toch zei dat ik met haar op kamer wilde.
Zo gezegd zo gedaan en dat zou ik me niet beklagen.
Ariana is 23 jaar jong en heeft dus een mooi, slank lichaam. Ze heeft mooie benen en een ware killerkont. Het enige dat enigszins tegenviel waren haar borsten: die mochten ietsje groter. Ariana heeft een mooi gezicht, de neus weliswaar ietwat groter dan gemiddeld, mooie blauwe ogen en halflang bruin haar. Tattoos of piercings kan ik me niet herinneren.
De kamergang was niet super, maar zeker voldoende en alleen al voor Ariana haar lekkere lichaam en haar guitige blik zou ik zo met haar op herhaling gaan.
Het zoenen beperkte zich jammer genoeg tot kusjes op de mond. De pijpbeurt was echter uitstekend. Neuken was héél goed: cowgirl, missio, hondjes. Ariana deed goed mee en het duurde dan ook niet lang eer ik klaarkwam. Minpuntje: we hebben de kamergang al na 20 goed minuten afgesloten.
Overall was ik best tevreden over de kamergang en Ariana ziet mij waarschijnlijk nog wel eens terug!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum