Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard Dorothy - Suzy (trio)

Na getafeld te hebben met deze 2 dames en van D. een desertje gekregen te hebben uit haar land van herkomst nadien nog wat mee aan de bar gaan hangen en ingegaan op hun aanbod om met hen twee naar de kamer te gaan, als afsluiter van deze donderdag 18/10 YY.
    Van S. wist ik al wat ik er kon van verwachten: al het beste dus. D. kende ik nog niet van op de kamer. Wat dit samen zou geven was dus zeker afwachten.

Het begon nogal vreemd. D. bleek het allemaal heel grappig te vinden en was in een giegelbuitje. Zegt ze dat dat is omdat ze moe is, dan doet ze niet anders dan lachen? Enfin, eens de valse start genomen was kreeg ik toch wel de nodige heerlijke verwenning van alletwee. Waarbij ook typische zaken bij een triootje niet ontbraken (bvb. tonzoenen met z'n drietjes). D. moest blijkbaar wel wat op gang geraken. Waar in het begin het met haar wat minder spontaan liep evolueerde dit met haar wel naar intense gfe. En S. was top, zoals vorige sessie met haar alleen.

Ik had al wel eens enkele triootjes achter de rug in YY, zonder meerprijs. Hoe zit dat nu? Betaal je normaal 25 euro extra aan elke dame voor een lesbischact of niet? Ik moest dit nooit eerder. Nu betaalde ik voor een dik halfuur 75 euro aan elks. Op de kamer vroeg D. me wel of het mét lesbische act moest zijn omdat dat meer kost. Maar ja... toen ging ook weer geen nee zeggen natuurlijk.

Dorothy zie ook : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=6562
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 oktober 2007 om 03:49
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Lesbisch trio in YY

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik had al wel eens enkele triootjes achter de rug in YY, zonder meerprijs. Hoe zit dat nu? Betaal je normaal 25 euro extra aan elke dame voor een lesbischact of niet? Ik moest dit nooit eerder. Nu betaalde ik voor een dik halfuur 75 euro aan elks. Op de kamer vroeg D. me wel of het mét lesbische act moest zijn omdat dat meer kost. Maar ja... toen ging ook weer geen nee zeggen natuurlijk.
    Meestal vraagt men 25,- extra per dame, maar soms ook niet.
    Hetzelfde geldt voor andere clubs, behalve Bernds (niks extra).
    Founding Member

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard toch nog niet zo lang...

... geleden als ik dacht. Nog geen drie maanden dus. De tweede keer een triootje met deze 2 dames. Want wat ik me nog wel heel goed herinnerde was dat het erg goed vertoeven was met deze 2.

Eigenlijk kwam het zo: nog niet zo lang nadat ik gearriveerd was kwam Dorothy naar me toe. Even lief goeiedag zeggen. Blijkbaar is bij haar het triootje ook bijgebleven. Maar ik wimpelde het even af, niet echt overtuigd, maar ik wist ergens wel waarom . Dit gaf als resultaat dat in de loop van de dag Dorothy samen met Suzy een tweede poging waagde. In de hoop mij nu wel te kunnen overtuigen. Na veel blablabla en dan maar een 'date geboekt' met hen om 19.00 uur.

Ergens lijkt het misschien raar, maar voor mezelf gaf het best een speciaal gevoel. Wetende waarnaar je verlangt, waar je naar uit kan kijken die dag. Hmmm... leuke afwisseling. Even de traditie doorbreken die doorgaans onderhouden wordt in saunaclubs: kiezen, praatje, neuken. Zo een afspraakje kom ik dan ook na, wat het effe moeilijk maakte toen ik een voorstelletje kreeg omstreeks kwart voor zeven van (?, shit hapens weer, namen ) Maar ik was toch erg gesterkt hoor. Nog 15' en een wereld van geiligheid (vooral géén heiligheid) zou voor me opengaan.
    Voordien had ik al een lichte maaltijd genuttigd in het restaurant. Net genoeg om ertegen te kunnen, niet te veel, want rollebollen met een volle maag is niet het aangenaamste. Na de sessie van bijna 2 uur had ik natuurlijk wel weer erg veel honger. Gelukkig heeft het restaurant in YY ruime openingsuren.

En ook dit maal een fantastische sessie met hen doorgeleefd (en neem dat laatste woord maar héél letterlijk). Onderling maken ze er een mooi lesbisch potje van, waaraan het heerlijk deelnemen is. De sterke orale kwaliteiten van Suzy gecombineerd met het meer gerafineerde opzet van Dorothy maken het zo uniek. Na een halfuurtje kon ik het niet meer houden. Ik was dan ook al lang gebrand op dit avontuur en had nog geen seks gehad vandaag. Maar als er iets was dat ik absoluut níét (nog lang niet) wou, was het wel de boel na 30' afsluiten . In het uur daarna was het hoegenaamd geen probleem om mijn nieuw gevormde sperma de vrije loop te laten gaan. Momenten van enkel blablabla en geen gefoefel waren er eigenlijk niet. De laatste 20' nog heerlijk nagenoten van een massage van Dorothy gepaard met lieve intens-goeddoende strelingen en lieve hartige knuffels van Suzy. En eigenlijk, heel eerlijk, had ik er nog niet genoeg van. Maar dan komen er andere overwegingen om de hoek kijken natuurlijk. Ga ik nog wel binnen een redelijke termijn kunnen klaarkomen en natuurlijk als daar ook nog is, het financiële aspect.
    En ach... afscheid moet je nemen in alle schoonheid, op de top*, niet als je weer halverwege beneden bent.
    Omdat sommige kamers uitgerust zijn met douches die automatisch (wat je ook doet) van heel heet overgaan naar ijskoud zijn we maar naar de douches aan de kino getrokken. Waar ik ze nog allebei eens flink te grazen heb genomen .

* Of dit zonder gevolgen blijft? Blijkbaar niet . Half in zwijm afgerekend en wat later (gelukkig maar enkele minuutjes) vroeg een medewerkster van YY of ik sleutelnummer 82 had. Dit is de eerste keer dat mij dat voorvalt, de locker niet afsluiten.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten