-
Jenny
Naam : Jenny
Haarkleur/-lengte : Bruin/lang
Lengte dame : 1.75
Postuur/Cupmaat : Slank/B
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 22-25
Tatoeages/Piercings :
Service :
Bijzonderheden : Model-looks, al langer in YY, met blonde vriendin.
Gisteravond wat langer met Jenny gesproken, ze blijkt veel vriendelijker dan haar wat koele uitstraling vanop afstand. Veel beertjes blijken vaak bang te zijn van mooie vrouwen. Inderdaad ook van Jenny, zo beaamde ze. Het aloude (voor)oordeel dat mooie dames meestal niet zo'n goede service geven. Op de vraag of Jenny goed zoent, antwoordde ze: Wenn er mir sympatisch ist, naturlich ! Had er graag achter gekomen of dat ook voor HM geldt. Maar laat voor de verandering eerst andere beertjes dat maar 'ns ontdekken en erover posten .
Founding Member
-
-
Door de mei actie van yinyang in roermond terecht gekomen. Jenny is een mooie griet met grote Jennifer Lopez kont, bij de bar had ik die natuurlijk al beet gepakt
Op de kamer is ze relaxed en zoenen deed ze niet heb er ook niet om gevraagd want ik heb een stoppelbaard
Pijpen zonder jasje was erg lekker en met neuken in diverse standjes deed ze lekker geil mee en maakte veel geluid, ik heb haar goed genomen.
-
-
21 oktober 2007, 09:00
Over Jenny.....
.....is recentelijk niks gepost, maar gisteren was ze aanwezig .
Founding Member
-
-
jenny??
gisteren met duitse jenny mee geweest. Wat kan de meid lekker pijpen.... En later haar van achter genomen. Waar ze keer op keer vroeg harderrr en dat moet je bij mij niet tevaak zeggen. Daarna nog lekker door gegaan in standje 69.. Haar lekkere gladde poesje gelikt met twee lekkere piercings... Ik hoop dat ik hem bij de goeie gepost hebt.
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten