Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 67

Discussie: Sofia (Koreaanse)

Last Online
    Gisteren @ 23:04
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Beitrag Sofia (Koreaanse)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo Bekijk bericht
    Haarkleur/-lengte : zwart steil haar
    Lengte dame : 155
    Postuur/Cupmaat : tenger, B cup
    Nationaliteit/Taal : koreaanse/spreekt duits engels
    Leeftijd : 20
    Tatoeages/Piercings :nee
    Service:NMC.PZC,FT,
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur :30MIN
    Prijs :50
    Extra’s bij het bezoek:

Normaal zijn de koreaanse of thaise dames niet mij type,maar deze had gewoon wat. Constant als ik der zag lopen werd ik steeds maar geiler en geiler. Uiteindelijk haar dus mee naar de kamer genomen. En optijd want ze gaat binnenkort the house weer verlaten. Ze vertrekt richting milano(oh oh) Ik heb van der genoten eerst wat lekker met haar geknütscht daarna heb ik haar maar eens wat verwend waarbij de heupjes van links naar rechts draaide Vervolgens kwam ze boven op me zitten en had ik uitzicht op haar geile body. vervolgens in doggy verder ,en heb ik als er als afsluiting een behoorlijk bende ervan gemaakt door over haar lichaam en gezicht de boel te laten exploderen

Saluti L diablo
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door becks Bekijk bericht
    Hallo Eisbären!

Ich benötige mal Infos aus der Fachwelt: Im GT werkelt eine zierliche Asiatin. Sie ist ca 160 cm groß, zierlich schlank mit sehr schönen B Cup Brüsten und rückenlangen, meist offen getragenen, glatten schwarzen Haaren. Das Alter ist für mich schwer zu schätzen, ich denke mal so Anfang bis Mitte 20. Tattoos konnte ich keine erkennen. Kann mir jemand was zu Name, Service und Sprache (deutsch, englisch?) der Dame sagen?

Danke im Voraus!

:wink: becks
    Door een technisch gerelateerd forum probleem zijn helaas wat berichten in het Sofia topic verloren gegaan, met veel moeite heb ik deze 2 berichten weer kunnen recoveren.

Excuses hiervoor!

Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    14 oktober 2015 @ 13:18
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Och, nou ja, excuses aanvaard! :thefinger

Ik had inderdaad ook een berichtje geschreven over Sofia, wat je dus niet hebt kunnen recoveren. :angryfire

Maar goed, nog een keer dan maar:
    Ik heb een prima ervaring gehad met deze jonge meid, is heel meegaand en geniet er zelf ook van. Ook ik heb er na afloop een kliederboel van gemaakt door alles over haar heen te spuiten. Tegen mij zei ze alleen niet dat ze GT zou verlaten. Ik hoop van niet, want ik wil met deze dame best nog wel eens in conclaaf gaan...

Groet Jaccoone
    ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Standaard !

Ik kan de positieve berichten van hierboven bevestigen. In eerste instantie had ik sterke twijfels, de sleutelvraag kwam vrijwel meteen. Deze heb ik afgeslagen en heb vervolgens nog een minuutje of tien met haar gebabbeld en het werd zowaar gezellig! Haar tepels reageerden meteen goed op mijn aanrakingen. Vervolgens naar de kamer, waarbij ze vooral haar tongetje uitstekend over mijn hele lijf heen liet gaan, bijzonder goed, vooral toen ze bij de lichaamsdelen aankwam die er toe doen!
    Haar lichaam is perfect te noemen, zeer slank, met relatief grote borsten. Aziatische look, daar moet je natuurlijk van houden. Verder prima op de kamer. Gedurende de dag nog een paar keer met haar gesproken. Herhalingsgevaar.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    Vandaag @ 00:31
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Toen ik vrijdag voor de eerste maal in GT kwam, viel mijn oog onmiddellijk op een zeer mooi aziatisch meisje dat aan de deur van de bar richting uitgang stond. Ik dacht eerst (zoals bijna iedereen) dat ze Thais was, maar het bleek de Koreaanse Sofia te zijn.

Een oudere heer kaapte haar weg toen ik naar haar wou gaan. Een uurtje later was ze er weer en kon niemand mij nog voor zijn.

Na een zeer kort gesprek volgde de sleutelvraag. Daar ben ik dan direct op ingegaan.

Eens in het hutje begon ze mij bijna onmiddellijk te pijpen. Dit was zo goed dat ik haar enkele keren heb onderbroken om niet tot een zeer snelle uitbarsting te komen. Ik heb haar maar laten begaan en ben in haar mond klaargekomen. Fantastische pijpkunst, proficiat Sofia !

Daarna nog een leuke babbel gehad. Ze leest de verschillende forums ook. Ze vindt dit soms zeer komisch, zoals de eventuele verhuis naar Italie... Daar is niets van aan zei ze me.

Zeer jong, zeer lief, zeer mooi en zeer goed. Kortom dit moet een engeltje geweest zijn !

Sofia tot binnenkort !

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Daumen hoch Sofia 07.06.2007

Haarkleur/-lengte : zwart steil haar
    Lengte dame : 155
    Postuur/Cupmaat : tenger, B cup heel mooi!!!!!
    Nationaliteit/Taal : koreaanse/spreekt duits engels
    Leeftijd : 20
    Tatoeages/Piercings :nee
    Service:NMC.PZC,FT,
    Voordelen: Zeer aardig; Geniet er zelf ook van
    Nadelen: geen
    Tijdsduur :+90 MIN
    Prijs :125
    Extra’s bij het bezoek:FT++

Op de "verjaardagsparty" van Little diablo met dit aziatische opdondertje mee naar een hutje vertrokken.
    Ik had haar al lang op mijn verlanglijstje staan.
    Service is echt goed te noemen dat ook uit de vorige recensies blijkt en ze geniet er zelf ook van.
    Zeker voor herhaling vatbaar deze Sofia.

Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Discussies
    60
    Thanks
    0

Standaard

Sofia is voor enkele dagen weer terug uit Italie maar komende maandag vertrekt ze weer voor onbekende periode. Vandaag een heerlijk uur met haar doorgemaakt. Ze heeft een goed figuur, lekker tongzoenen, lekker in diverse standjes en uiteindelijk een heerlijke FT.
    Als ze terug is dan is het herhalingsgevaar zeer groot

Last Online
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Daumen hoch Sofia 31 juli en 9 augustus

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42 Bekijk bericht
    Zeker voor herhaling vatbaar deze Sofia.

Vorige week op de verjaardagsparty van Caligula en gisteren met Sofia naar de kamer geweest.
    Ook tussendoor samen met haar gegeten wat ze zeker waardeerde. Zij vind het GT food ook verschrikkelijk.
    Service is top en nu we elkaar wat beter kennen is dat alleen maar een voordeel.

:wink: Jack42

Last Online
    31 december 2024 @ 20:13
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch Asian love doll.

Nog ééntje die op mijn lijst stond. Was net terug van de kamer met Lin , toen ik Sofia plotseling zag. Godver als ik dat geweten had. Stond net op het punt om huiswaarts te gaan. Willem heeft men hoofd dan weer gek gemaakt , ga nog een keer. Tja , dan toch maar op zoek gegaan naar Sofia. :D Haar aangesproken aan de sauna en hup naar de blokhut. Woh , wat een lekker poppetje is dit. :p Een lange 69 gevolgd door verschillende standjes. Geweldig klaargekomen in dat nauwe poesje. Weer een topper bij.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Daumen hoch Sofia op de Beachparty in PHG!

Afgelopen zaterdag onverwachts tegen dit kleine opdondertje aangelopen in PHG. Pas laat op de avond met haar naar de kamer vertrokken en het zou een heel aangenaam uurtje worden.
    Ze had nog wat goed te maken van afgelopen donderdag in GT en dat heeft ze zeker waargemaakt. Sofia geeft een topservice en FT is ook echt FT bij haar.
    Ze vertelde dat ze vanaf vandaag 3 sept. een pauze inlast en omstreeks de 15e sept. weer terug zou keren. Ik denk wel dat het dan weer GT is waar ze te vinden is dus beter nog even niet verplaatsen.

Jack42

Last Online
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Dacht net naar huis te gaan toen ik Sofia zag. Sleutel en hup naar de blokhut. Super sessie met als afsluiter een zalige Ft. :p
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Last Online
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Zoals gewoonte het eten is daar en we zien Sofia opduiken. :D Ze begint maar pas om 18u te werken. Onder het motto : tegen een knijpkutje zeggen we geen nee...hup naar de kamer. Alles dik in orde.

Last Online
    22 maart 2012 @ 18:32
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Sofia viel me direct op bij het binnenkomen. Wat een prachtige look. Ze stond direct op mijn te scoren lijstje. Ter hoogte van de kino spraak ze me aan, even later kwam de bekende sleutel vraag. Op naar de kamer voor wat achteraf bekeken heerlijke seks was. Ware het niet dat sofia plots de b*tch moest uit hangen en me 25 euro meer uit mijn zaken wou halen.Dit omdat ik volgens haar op haar borsten was klaargekomen. Terwijl al mijn sperma op de lakens was terecht gekomen. Uiteraard kon ik het aan de inkombalie gaan uitleggen.Om een lang verhaal kort te maken ik betaalde geen euro meer dan de gebruikelijke 50 euro voor een half uur.

Last Online
    14 oktober 2015 @ 13:18
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard Aziatische wervelwind

Wederom een geweldige ervaring met Sofie achter de rug, met alles er op en er aan...
    Ze is pas om 1800 uur in de club en wordt kennelijk opgewacht, want ze is praktisch de hele avond bezet. Omdat ik toch nog wel graag even een onderhoud met haar op de kamer wilde, heb ik haar maar even aangesproken op het moment dat ze weer onderweg was voor een sleutel..
    Ze zou na deze klant op "hier" op me wachten (bij de ontvangstbalie).
    Na een half uurtje stond ze daar inderdaad en ze verwelkomde me met een dikke zoen op mijn mond! Waarom ik haar niet eerder had aangsproken, vroeg ze!
    Op de kamer, was er niks van te merken dat ze al de hele avond "bezig" () was geweest want ze ging als een wervelwind tekeer!
    Wat ik allemaal gedaan heb met haar in detail laat ik aan de fantasie van de lezer over, voor mij is ze in elk geval een van mijn all time favorites!
    Bijna twee uur op de kamer incl. FT koste me 125 euro.... Heb haar uiteraard een tip gegeven, want die was ze dubbel en dwars waard.
    Het was inmiddels over half een in de bar toen ze nog even naar me toe kwam en me haar vriendin voorstelde, met wie ze graag met mij een triotje wilde doen! Ik heb in elk geval weer iets om naar uit te kijken....
    Tenslotte vertelde ze me bij het afscheid nemen in de bar, ook nog dat ze vrijdag jarig is en dan niet werkt. Ze zou het wel heel leuk vinden als ze via de club, felicitatiekaartjes zou krijgen, dus bij deze heren fans van sofia, laat u niet onbetuigd!
    Groet, Jaccoone:wink:
    ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier

Last Online
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard Sinterklaasviering in GT !

Hele recensie : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=137

....................Ik had mijn oog echter laten vallen op een aziatisch meisje. Ik had ze eerst niet herkend, het was de Koreaanse Sofia. Ongeveer een zestal maanden geleden had ik met haar mijn allereerste kamerbezoek in GT maar ik had haar ondertussen niet meer gezien. Haar haar is nu helemaal anders, veel korter.
    De wachttijd van 25 minuten op een sleutel werd ruim goedgemaakt door een supersessie op de kamer. Dit was echt wel een GFE van de bovenste plank.
    Nadien nog kennis gemaakt met enkele andere Belgen. Het valt me op dat de Belgische ijsberen steeds talrijker worden.
    Toen het zowat tijd was om terug naar huis te keren, besloten we om toch nog even snel een bezoekje aan de kino te brengen. Door het gebrek aan kamers was hier heel wat activiteit. Ook wij werden al dadelijk belaagd door een aantal dames maar hebben deze beleefd doorgestuurd. Sofia kwam ook even een kijkje nemen en ik heb haar dan naar mijn maat gestuurd. Die zag het echter niet meer zitten. Zullen wij dan nog maar een keer vroeg ik haar en weerom ging de wachttijd van 30 minuten op een sleutel in.
    We bleven dan nog maar wat in de kino hangen en toen de Braziliaanse Linda binnenkwam, bleek er in R EEN toch nog enig leven te zitten. Dit was echt iets voor hem. Hij had met haar een supersessie in de kino.
    Eindelijk kwam Sofia er dan toch met een sleutel aan. Dit is gewoon een engeltje. Was zelfs nog beter dan eerder op de dag: super super super.
    Anderhalf uur later dan gepland keerden we welvoldaan terug naar huis. Het zal weer enkele dagen afkicken worden maar ja volgende week zijn we er zeker terug :wink:.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 december 2007 om 12:00 Reden: gedeelte

Last Online
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard Koreaans engeltje

Ongeveer 6 maanden geleden had ik met haar mijn allereerste kamerbezoek in GT. Sindsdien had ik haar niet meer gezien.
    Ik herkende haar gisteren nauwelijks, gezien ze er met kortere haren gans anders uitziet dan toen.
    Ik wist dat mijn eerste sessie met haar een groot succes geweest was en vroeg haar maar meteen om een sleutel te halen.
    Op de kamer werd het een GFE van de bovenste plank. Lekker TZ, cow, reverse cow en dan afgemaakt met FT. Gewoon super.
    Later op de avond kwam ik haar tegen in de kino en heb ik haar nog een keertje geboekt. Was zo mogelijk nog beter dan mijn eerdere sessie. Deze meid is gewoon een engeltje !

Last Online
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Daumen hoch GT 13/12

Gisteren opnieuw van haar kunsten genoten. Ze kwam pas laat binnen, zo rond 19 uur en heeft me bijna letterlijk uit de armen van een andere dame weggeplukt.....
    Voor mij is dit een absolute topper.

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Een dame die ik sinds april niet meer gezien had, hetgeen ik erg jammer vond. Gisteren -onder enige dwang van MiniMe in mijn richting gesleurd - hadden we weer een prettig samenzijn. Wat heeft deze dame een geweldig lijfje, heerlijk strak met relatief grote borsten.
    Op de kamer heerlijk zoenen, vervolgens enkele uitstekend acrobatisch uitgevoerde standjes, maar vooral haar sterke orale kwaliteiten zijn te loven, er wordt geen plekje overgeslagen. Hoog niveau, waarbij haar eigen geilheid een prettig extraatje is.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Totaal mijn type niet, maar voor de liefhebbers van Aziatische dames een prima catch en tot de top van GT behorend. Aangezien het mijn smaak niet is en ik weet dat MY een liefheber is, mijn rol als schoenenverkoper maar vervuld en dame en heer tot elkaar gebracht. Afdracht van marge is nog niet gebeurd :green_smi

Last Online
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Daumen hoch top of the top !

Gisteren weerom een super ervaring gehad met deze Koreaanse engel.
    Met haar werk je steeds weer een behoorlijk deel van de kamasutra af.
    Voor mij is zij op de kamer het beste wat GT te bieden heeft. Sofia tot volgende keer !

Last Online
    9 december 2016 @ 19:52
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

dinsdag voor het eerst naar GT geweest en daar is het heel gezellig
    en heb ook kennis kunnen maken met sofia
    ik deed een troi met sofia en nog een thais meisje de naam weet ik niet meer
    maar goed.............. ik moet zegen die sofia is echt de moeite waard heel geil voor zn klein ding (niet verwacht)
    zeker 1 van de topper

ps was daarvoor eerst naar YY geweest en daar waren ongeveer 6 ijsberen en 10 dames aanwezig,en moet zegen dat ik persoonlijk GT heel goed vind !!!

groeten voor iedereen
    marlboro

Last Online
    28 juni 2024 @ 18:06
    Discussies
    1
    Thanks
    375

Standaard

Die Thai war Anny. Hast mir nämlich leider die Gelegenheit genommen, sie in den Urlaub zu verabschieden :green_smi

Viele Grüße

Last Online
    3 september 2017 @ 08:10
    Discussies
    10
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Totaal mijn type niet, maar voor de liefhebbers van Aziatische dames een prima catch en tot de top van GT behorend. Aangezien het mijn smaak niet is en ik weet dat MY een liefheber is, mijn rol als schoenenverkoper maar vervuld en dame en heer tot elkaar gebracht. Afdracht van marge is nog niet gebeurd :green_smi

Nou MiniMe ze ziet er misschien Aziatisch uit maar het is toch echt een russische dus ik zou maar snel ook een keer met haar naar de kamer gaan .

Last Online
    25 maart 2016 @ 14:04
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Dat klopt, ik weet niet waar iedereen het vandaan haalt dat ze Koreaans of Mongolisch is want ze is idd. van Russische afkomst.

Ook laatst van haar diensten gebruik gemaakt. Ze doet het fantastisch. Pijpen doet ze als prima met CIM als je klaar komt zuigt ze nog even door totdat de laatste druppel eruit is. Bij Aziatische is zo'n service eerder uitzondering dan regel.

Last Online
    4 januari 2025 @ 23:17
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Standaard

Genau gesagt:
    Sofia ist Russin, hat eine koreanische Mutter und ihr Vater kommt ursprünglich aus der Mongolei.

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:34
    Discussies
    26
    Thanks
    0

Standaard

Zaterdagavond was deze "koreaanse" in Living Room.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten