Naam : Conny
Nationaliteit / taal : roemeense /duits
Leeftijd : 19-22jaar
Haarkleur / lengte : zwart lang haar
Lengte : 1,72m
Postuur / Cupmaat : Slank / A-cup
Tatoeage /piercing : nee / misschien
Service : PZC, NMC,
Extra :
Naam : Conny
Nationaliteit / taal : roemeense /duits
Leeftijd : 19-22jaar
Haarkleur / lengte : zwart lang haar
Lengte : 1,72m
Postuur / Cupmaat : Slank / A-cup
Tatoeage /piercing : nee / misschien
Service : PZC, NMC,
Extra :
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Ik luister........
Ik zag Forza uit zijn ooghoeken naar dit hele mooie en trouwens ook heel lieve Roemeense meisje kijken (zijn ze allemaal he mooi en lief :D), hij was een beetje moe maar weet zeker dat als dit meisje wat Zuidelijker had rongehuppeld hij er mee op de kamer was geweest :thefinger!
Komt nog wel .
:wink: :wink:
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Heb zojuist contact met Mijsbeer gehad die na een kamerbezoek kon beamen dat het een heel lief meisje was. Of dit garant stond voor kwaliteit weet ik niet, maar daar ga ik gemakshalve van uit.
Deze dame werkt nu in PSW. Ze heeft daar een andere naam, die wist ik vanavond nog maar nu niet meer !
Hele mooie dame trouwens die vloeiend Duits spreekt.
:wink::wink: